Επιχειρηματικότητα
Συμβουλές καριέρας από την ομάδα της ManpowerGroup Greece

Διαχείριση άγχους κατά την αναζήτηση εργασίας μετά από μια απώλεια εργασίας
Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον η απώλεια εργασίας και η διαδικασία αναζήτησης νέας, συνοδεύεται συχνά από έντονα αγχωτικές καταστάσεις. Η απώλεια της εργασίας και η ανεργία περιλαμβάνουν πολλές αλλαγές, εκτός της απώλειας εισοδήματος, όπως η έλλειψη νοήματος, σκοπού και επαγγελματικής ταυτότητας, η μείωση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης, η αύξηση του αισθήματος ανασφάλειας και η απώλεια εργασιακού κοινωνικού δικτύου.
Οι εταιρείες που παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις ανθρωπίνου δυναμικού (εύρεση, στελέχωση, διαχείριση και ανάπτυξη ανθρώπων) στηρίζουν τους ανθρώπους που βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης εργασίας μετά την απώλεια της, μειώνουν αισθητά το αίσθημα αβεβαιότητας και ανησυχίας και μπορούν σε υψηλό βαθμό να ελαχιστοποιήσουν τα επίπεδα άγχους με τη σωστή προετοιμασία για την επανένταξή τους.
Μάθετε παρακάτω με ποιους τρόπους μπορεί να φροντίσει την ψυχική του υγεία και να διαχειριστεί το άγχος του κάποιος που έχει απωλέσει την εργασία του, να αναζητήσει νέο ρόλο και να επανενταχθεί άμεσα στο εργασιακό πεδίο.
Η αναγνώριση των αισθημάτων
Ο άνθρωπος που έχει απωλέσει την εργασία του βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη δοκιμασία και το πρώτο που έχει να κάνει είναι να αναγνωρίσει το τι ακριβώς αισθάνεται: Σοκ, λύπη, αγανάκτηση, θυμό, ανακούφιση ή ένα συνδυασμό όλων αυτών των συναισθημάτων. Αντί να ασκήσει πίεση στον εαυτό του, προκειμένου να ξεπεράσει αυτά τα συναισθήματα ή να τα αγνοήσει παντελώς, θα πρέπει αρχικά να αναγνωρίσει το γεγονός ότι τα συναισθήματά του είναι μια μορφή αντίδρασης σε μια σημαντική αλλαγή της ζωής του, οπότε είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθάνεται έτσι.
Δημιουργία δικτύου υποστήριξης
Προκειμένου να μην βιωθεί η απώλεια εργασίας ως εμπειρία απομόνωσης, είναι σημαντική η διατήρηση επαφής με άλλα άτομα και η συζήτηση μαζί τους προκειμένου ο άνθρωπος που έχασε την εργασία του να απελευθερωθεί από αυτές τις σκέψεις. Παράλληλα είναι σημαντική η επαφή με φίλους ή πρώην συναδέλφους για προκλήσεις που αντιμετώπισαν εκείνοι στην καριέρα τους και η αξιοποίηση του παραδείγματος για το πώς βγήκαν «νικητές» μέσα από αυτό. Εξίσου σημαντική είναι η επαφή με ανθρώπους από διαφορετικούς τομείς προκειμένου να φύγει όποιος έχει απωλέσει την εργασία του από το πλαίσιο που του θυμίζει ότι δεν βρίσκεται πλέον σε αυτήν.
Αντιμετώπιση οικονομικών δυσκολιών
Είναι σημαντική η διατήρηση ελέγχου στα οικονομικά καθώς δεν υπάρχει πλέον σταθερό εισόδημα. Μια λύση είναι ο περιορισμός καθημερινών εξόδων ή προσωρινά και άλλων δαπανών.
Μια έξυπνη και αποτελεσματική λύση για τη σωστή διαχείριση των οικονομικών είναι η αξιοποίηση τραπεζικών προϊόντων χωρίς χρέωση, όπως η δυνατότητα με τη χρήση χρεωστικής κάρτας, στρογγυλοποίησης στο επόμενο 1 ευρώ με τη διαφορά να μεταφέρεται αυτόματα από τον λογαριασμό που συνδέεται με την κάρτα, στον αποταμιευτικό λογαριασμό. Με την πάροδο του χρόνου, αυτά τα χρήματα θα αρχίσουν να αυξάνονται, με την ελάχιστη προσπάθεια.
Ενίσχυση αυτοπεποίθησης
Καθώς το άγχος προκαλεί ένα συναίσθημα αδιεξόδου είναι σημαντικό ο άνθρωπος που έχει απωλέσει την εργασία του να σκεφτεί ήρεμα, ορθολογικά και να θυμηθεί ότι αυτή είναι μια προσωρινή πρόκληση που δεν είναι ανυπέρβλητη ανακαλώντας παλαιότερες δυσκολίες της ζωής τις οποίες ξεπέρασε με επιτυχία.
Μια πρακτική λύση είναι η καταγραφή των επαγγελματικών επιτευγμάτων του, η αναζήτηση θετικών σχολίων συναδέλφων σε mail ή σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ή και σχολίων από πρώην προϊσταμένους/διευθυντές για τα θετικά σημεία της συνεργασίας.
Αναπλήρωση επιπέδων ενέργειας
Για την ανάκτηση της ενέργειας που απορροφά το άγχος είναι σημαντική η διενέργεια διαλείμματος για πιο χαλαρές προσωπικές στιγμές (γεύμα με φίλους, περίπατος), η ακρόαση podcast που σχετίζονται με τον επαγγελματικό τομέα του ανθρώπου που έχασε τη δουλειά του και η παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αξιοποιούν τις γνώσεις αυτές σε επερχόμενες συνεντεύξεις.
Το συγκριτικό πλεονέκτημα
Οι HR σύμβουλοι της ManpowerGroup Greece, έχουν αφομοιώσει την παγκόσμια τεχνογνωσία του ομίλου και γνωρίζουν σε βάθος τις προκλήσεις της ελληνικής Οικονομίας και τις ανάγκες της Αγοράς Απασχόλησης. Ως παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, «ανοίγει» το δρόμο στον κόσμο της εργασίας και διατηρώντας γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, παρέχει εκατοντάδες μόνιμες και προσωρινές ευκαιρίες απασχόλησης διαθέσιμες στους βασικούς οικονομικούς τομείς της αγοράς εργασίας. Οι έμπειροι σύμβουλοι συνεργάζονται με τους υποψήφιους, αντιλαμβάνονται την εμπειρία τους και σταθμίζουν τις δεξιότητές τους και τους καθοδηγούν στην προετοιμασία τους στο επόμενο εργασιακό τους βήμα, συμβάλλοντας αισθητά στη μείωση του άγχους και της αβεβαιότητάς τους για το μέλλον τους.
Σχετικά με τη ManpowerGroup™
Η ManpowerGroup®, η κορυφαία διεθνώς εταιρεία παροχής λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, βοηθά τους οργανισμούς να εξελίσσονται και να ξεχωρίζουν σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα παρέχοντας υπηρεσίες όπως η εύρεση, η αξιολόγηση, η ανάπτυξη και η διαχείριση ταλέντων. Αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις για εκατοντάδες χιλιάδες οργανισμούς κάθε χρόνο, παρέχοντάς τους εξειδικευμένα ταλέντα, ενώ, παράλληλα, βρίσκουμε ουσιαστικές θέσεις εργασίας για εκατομμύρια ανθρώπους από ένα ευρύ φάσμα κλάδων και δεξιοτήτων. Η εξειδικευμένη οικογένεια των “brands” μας – Manpower®, Experis® και Talent Solutions® – δημιουργεί ουσιώδη αξία για τους υποψηφίους και πελάτες σε περισσότερες από 75 χώρες εδώ και 70 χρόνια. Είμαστε αναγνωρισμένοι για την εταιρική μας ποικιλομορφία – ως μια από τις καλύτερες εταιρείες που δίνουν έμφαση στις γυναίκες, αλλά και στην ενσωμάτωση, την ισότητα και την αναπηρία. Το 2022 η ManpowerGroup αναγνωρίστηκε για δέκατη τρίτη φορά ως μια από τις πλέον Ηθικές Εταιρείες στον Κόσμο – “World’s Most Ethical Companies”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως την πιο αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρεία στον κλάδο.
Ο όμιλος ManpowerGroup στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, ο όμιλος ManpowerGroup ιδρύθηκε το 1998. Μέσα από το δίκτυο 2 υποκαταστημάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη εντοπίζουμε, αξιολογούμε, αναπτύσσουμε και διαχειριζόμαστε ταλέντα σε όλο το φάσμα βασικών κλάδων της οικονομίας. Είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού καθώς και υπηρεσιών προσωρινής απασχόλησης σε όλο το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Το 2020 η ManpowerGroup Ελλάδας απέκτησε την πιστοποίηση Great Place to Work® που υπογραμμίζει το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της αξιοπιστίας και του σεβασμού που κυριαρχούν στον οργανισμό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες μας.
Για εταιρείες: www.manpowergroup.gr
Για υποψήφιους: www.manpower.gr
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. Ορθής Επικοινωνίας!

BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα | Σύμβουλο Επικοινωνίας
Προγράμματα
Προτεραιότητα του Επιμελητηρίου Αρκαδίας η ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας

«Το Επιμελητήριο Αρκαδίας με τη νέα του σύνθεση έχει ιδρύσει τμήμα γυναικείας και νεανικής επιχειρηματικότητας και ήδη έχει σχεδιάσει συγκεκριμένες δράσεις και έχει αναλάβει πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση» δήλωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Τρουπής κατά τη διάρκεια της ανοιχτής δράσης του Συνεργατικού Χώρου Εργασίας Ark Coworking Space τη Δευτέρα.
Τη δεδομένη χρονική στιγμή, σύμφωνα με τον κ. Τρουπή, οι ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης είναι πολλές και σημαντικές, ειδικά λόγω των προσκλήσεων επιχειρηματικότητας στο πλαίσιο του Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης και για το σκοπό αυτό το Επιμελητήριο Αρκαδίας έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα για την ενημέρωση του επιχειρηματικού κόσμου.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου αναφέρθηκε επίσης σε μια πολύ σημαντική κατάκτηση για την Αρκαδία και την Περιφέρεια Πελοποννήσου, τη δημιουργία γραφείου του ΕΦΕΠΑΕ, του φορέα αξιολόγησης και ελέγχου των επιχορηγούμενων επενδυτικών σχεδίων, στους χώρους του Επιμελητηρίου Αρκαδίας. «Η επιτυχία αυτή είναι προϊόν συνεργασίας με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Δημήτριο Πτωχό και τους υπόλοιπους Προέδρους των Επιμελητηρίων. Και είναι βέβαιο ότι θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε καλύτερα και πιο άμεσα τις επιχειρήσεις της Πελοποννήσου».
Ο κ. Τρουπής χαρακτήρισε τέλος το Ark ένα φιλόξενο χώρο με σημαντική ήδη δραστηριότητα στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και την ανάδειξή της. Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει το συγκεκριμένο χώρο και τις επιχειρήσεις που έχουν ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα φιλοξενίας του.
Κεντρικό ρόλο στην ανοιχτή δράση αυτή είχαν τα μέλη του τμήματος γυναικείας επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου η Αν. Πρόεδρος του Τμήματος Μεταποίησης κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, η κα Άννα Γαβρήλου και η κα. Ματίνα Παράσχου.

Η κα Γαβρήλου στην τοποθέτησή της σημείωσε τους πολυδιάστατους ρόλους που καλούνται να εξυπηρετήσουν οι γυναίκες και την υστέρηση που παρουσιάζουν, σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα, στο επιχειρείν. Τόνισε ωστόσο την ικανοποίησή της για τη διαπίστωση ότι η συνθήκη αυτή δείχνει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια και πρόσθεσε ότι το Επιμελητήριο Αρκαδίας έχει στοχεύσει στρατηγικά στην περαιτέρω ενίσχυσή της γυναικείας επιχειρηματικότητας.
Η κα Παράσχου, η οποία είναι παράλληλα Πρόεδρος του ΔΣ της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας «Αγαπήνωρ» από την πλευρά της, αναφέρθηκε στο δύσκολο ανταγωνισμό που συνάντησε όταν δραστηριοποιήθηκε επιχειρηματικά σε έναν «ανδροκρατούμενο» επαγγελματικό χώρο. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου Αρκαδίας που στοχεύουν στην ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας.

Ειδικότερα, επισήμανε τα επιμορφωτικά σεμινάρια σε τομείς όπως το marketing, η ψηφιακή τεχνολογία και η χρηματοοικονομική διαχείριση κ.α. Παράλληλα, υπογράμμισε τις συνεχείς παρεμβάσεις του Επιμελητηρίου προς τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να αναπτυχθούν ειδικά προγράμματα που θα στηρίξουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Τέλος, αναφέρθηκε στην ανάγκη για δικτύωση των γυναικών επιχειρηματιών, ώστε να ενισχυθούν οι συνεργασίες και οι επαφές μεταξύ τους.
Η κα Παρασκευοπούλου – Σύριου τέλος, η οποία είναι παράλληλα Γενική Γραμματέας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Τρίπολης, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες στη ΒΙ.ΠΕ. Τρίπολης είναι μειοψηφία. Σημείωσε βέβαια ότι πολλές γυναίκες πλέον βγαίνουν μπροστά και αναλαμβάνουν ρόλους και πρωτοβουλίες κάτι που μέχρι σήμερα δεν ήταν αναμενόμενο.
Προγράμματα
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει την Καινοτομία και την Περιβαλλοντική Συνείδηση

Με συνέπεια στον ρόλο του ως φορέας ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής ευθύνης, το Επιμελητήριο Αρκαδίας έδωσε το «παρών» σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με επίκεντρο την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική παιδεία.
Regional Growth Conference στην Πάτρα
Με ενεργό και ουσιαστικό ρόλο συμμετείχαν τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στο κορυφαίο φόρουμ για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, το Regional Growth Conference (RGC 2025), το οποίο διεξήχθη στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με συνδιοργανωτή το ίδιο το Πανεπιστήμιο.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Αχαϊκή Επιμελητηριακή Ανάπτυξη (ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ) πραγματοποίησε workshop για τον ρόλο των αναπτυξιακών Εταιρειών ως βασικοί μοχλοί τοπικής και περιφερειακής αναπτυξιακής.
Το Επιμελητήριο εκπροσωπήθηκε από τα μέλη της Διοίκησης της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου «Αγαπήνωρ», την Πρόεδρο κα. Ματίνα Παράσχου, την Αντιπρόεδρο κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, το μέλος του ΔΣ κα. Άννα Γαβρήλου και τον Υπεύθυνο της εταιρείας «Αγαπήνωρ» κ. Νικόλαο Μεγρέμη.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου συμμετείχαν σε γόνιμες συζητήσεις, ανταλλάσσοντας απόψεις με εκπροσώπους φορέων και εισηγητές από όλο το φάσμα της αγοράς, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον διάλογο για την ενίσχυση της καινοτομίας και στρατηγικές συνεργασίας και δικτύωσης των αναπτυξιακών εταιρειών.
Περιβαλλοντική δράση «Εν αρχή ην η φύσις»
Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών, κ. Κώστας Καλαμαράς, συμμετείχε ενεργά στη στην εκδήλωση της διήμερης περιβαλλοντικής δράσης «Εν αρχή ην η φύσις», που πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Τρίπολης και σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και το Επιμελητήριο Αρκαδίας.
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Καλαμαράς χαρακτήρισε την εκδήλωση ως ουσιαστική επένδυση στην περιβαλλοντική παιδεία και στο μέλλον της κοινωνίας μας, ενώ τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Όπως επεσήμανε, η αειφορία αποτελεί συλλογική ευθύνη που μας αφορά όλους.
Η συμμετοχή και συνεργασία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στις παραπάνω εκδηλώσεις επιβεβαιώνει τη διαρκή προσήλωση του στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και τη δημιουργία συνεργειών για την ανάπτυξη της Αρκαδίας.
-
Διατροφή
Τρώγοντας από σπίτι
-
Υγεία
Γυναικεία Κατάθλιψη
-
Ψυχολογία
Είσαι Αληθινός ή Συμβατικός Γονιός;
-
Διατροφή
Τα Αντιοξειδωτικά | Ισορροπημένη Διατροφή
-
Ομορφιά
Πως να περιποιηθούμε το δέρμα μας μετά το καλοκαίρι; Δώστε στο δέρμα σας την υγρασία που του έχει λείψει για να το δείτε και πάλι ελαστικό και ζωντανό!
-
Τουρισμός
Υπερτουρισμός: Υπάρχει Πραγματικά ή Υπερβάλλουμε;
-
Υγεία
Έλεγχοι υγείας που αναπόφευκτα χρειάζεται να κάνουμε τακτικά
-
Υγεία
Όλη η αλήθεια για τα ωάρια : Μύθοι και πραγματικότητα