Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Συμβουλές καριέρας από την ομάδα της ManpowerGroup Greece

Διαχείριση άγχους κατά την αναζήτηση εργασίας μετά από μια απώλεια εργασίας

Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον η απώλεια εργασίας και η διαδικασία αναζήτησης νέας, συνοδεύεται συχνά από έντονα αγχωτικές καταστάσεις. Η απώλεια της εργασίας και η ανεργία περιλαμβάνουν πολλές αλλαγές, εκτός της απώλειας εισοδήματος, όπως η έλλειψη νοήματος, σκοπού και επαγγελματικής ταυτότητας, η μείωση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης, η αύξηση του αισθήματος ανασφάλειας και η απώλεια εργασιακού κοινωνικού δικτύου. 

Οι εταιρείες που παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις ανθρωπίνου δυναμικού (εύρεση, στελέχωση, διαχείριση και ανάπτυξη ανθρώπων) στηρίζουν τους ανθρώπους που βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης εργασίας μετά την απώλεια της, μειώνουν αισθητά το αίσθημα αβεβαιότητας και ανησυχίας και μπορούν σε υψηλό βαθμό να ελαχιστοποιήσουν τα επίπεδα άγχους με τη σωστή προετοιμασία για την επανένταξή τους. 

Μάθετε παρακάτω με ποιους τρόπους μπορεί να φροντίσει την ψυχική του υγεία και να διαχειριστεί το άγχος του κάποιος που έχει απωλέσει την εργασία του, να αναζητήσει νέο ρόλο και να επανενταχθεί άμεσα στο εργασιακό πεδίο.

Η αναγνώριση των αισθημάτων

Ο άνθρωπος που έχει απωλέσει την εργασία του βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη δοκιμασία και το πρώτο που έχει να κάνει είναι να αναγνωρίσει το τι ακριβώς αισθάνεται: Σοκ, λύπη, αγανάκτηση, θυμό, ανακούφιση ή ένα συνδυασμό όλων αυτών των συναισθημάτων. Αντί να ασκήσει πίεση στον εαυτό του, προκειμένου να ξεπεράσει αυτά τα συναισθήματα ή να τα αγνοήσει παντελώς, θα πρέπει αρχικά να αναγνωρίσει το γεγονός ότι τα συναισθήματά του είναι μια μορφή αντίδρασης σε μια σημαντική αλλαγή της ζωής του, οπότε είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθάνεται έτσι.

Δημιουργία δικτύου υποστήριξης

Προκειμένου να μην βιωθεί η απώλεια εργασίας ως εμπειρία απομόνωσης, είναι σημαντική η διατήρηση επαφής με άλλα άτομα και η συζήτηση μαζί τους προκειμένου ο άνθρωπος που έχασε την εργασία του να απελευθερωθεί από αυτές τις σκέψεις. Παράλληλα είναι σημαντική η επαφή με φίλους ή πρώην συναδέλφους για προκλήσεις που αντιμετώπισαν εκείνοι στην καριέρα τους και η αξιοποίηση του παραδείγματος για το πώς βγήκαν «νικητές» μέσα από αυτό. Εξίσου σημαντική είναι η επαφή με ανθρώπους από διαφορετικούς τομείς προκειμένου να φύγει όποιος έχει απωλέσει την εργασία του από το πλαίσιο που του θυμίζει ότι δεν βρίσκεται πλέον σε αυτήν.

Αντιμετώπιση οικονομικών δυσκολιών

Είναι σημαντική η διατήρηση ελέγχου στα οικονομικά καθώς δεν υπάρχει πλέον σταθερό εισόδημα. Μια λύση είναι ο περιορισμός καθημερινών εξόδων ή προσωρινά και άλλων δαπανών.

Μια έξυπνη και αποτελεσματική λύση για τη σωστή διαχείριση των οικονομικών είναι η αξιοποίηση τραπεζικών προϊόντων χωρίς χρέωση, όπως η δυνατότητα με τη χρήση χρεωστικής κάρτας,  στρογγυλοποίησης στο επόμενο 1 ευρώ με τη διαφορά να μεταφέρεται αυτόματα από τον λογαριασμό που συνδέεται με την κάρτα, στον αποταμιευτικό λογαριασμό. Με την πάροδο του χρόνου, αυτά τα χρήματα θα αρχίσουν να αυξάνονται, με την ελάχιστη προσπάθεια.

Ενίσχυση αυτοπεποίθησης

Καθώς το άγχος προκαλεί ένα συναίσθημα αδιεξόδου είναι σημαντικό ο άνθρωπος που έχει απωλέσει την εργασία του να σκεφτεί ήρεμα, ορθολογικά και να θυμηθεί ότι αυτή είναι μια προσωρινή πρόκληση που δεν είναι ανυπέρβλητη ανακαλώντας παλαιότερες δυσκολίες της ζωής τις οποίες ξεπέρασε με επιτυχία.

Μια πρακτική λύση είναι η καταγραφή των επαγγελματικών επιτευγμάτων του, η αναζήτηση θετικών σχολίων συναδέλφων σε mail ή σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ή και σχολίων από πρώην προϊσταμένους/διευθυντές για τα θετικά σημεία της συνεργασίας.

Αναπλήρωση επιπέδων ενέργειας

Για την ανάκτηση της ενέργειας που απορροφά το άγχος είναι σημαντική η διενέργεια διαλείμματος για πιο χαλαρές προσωπικές στιγμές (γεύμα με φίλους, περίπατος), η ακρόαση podcast που σχετίζονται με τον επαγγελματικό τομέα του ανθρώπου που έχασε τη δουλειά του και η παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αξιοποιούν τις γνώσεις αυτές σε επερχόμενες συνεντεύξεις.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα

Οι HR σύμβουλοι της ManpowerGroup Greece, έχουν αφομοιώσει την παγκόσμια τεχνογνωσία του ομίλου και γνωρίζουν σε βάθος τις προκλήσεις της ελληνικής Οικονομίας και τις ανάγκες της Αγοράς Απασχόλησης. Ως παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, «ανοίγει» το δρόμο στον κόσμο της εργασίας και διατηρώντας γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, παρέχει εκατοντάδες μόνιμες και προσωρινές ευκαιρίες απασχόλησης διαθέσιμες στους βασικούς οικονομικούς τομείς της αγοράς εργασίας. Οι έμπειροι σύμβουλοι συνεργάζονται με τους υποψήφιους, αντιλαμβάνονται την εμπειρία τους και σταθμίζουν τις δεξιότητές τους και τους καθοδηγούν στην προετοιμασία τους στο επόμενο εργασιακό τους βήμα, συμβάλλοντας αισθητά στη μείωση του άγχους και της αβεβαιότητάς τους για το μέλλον τους.

Σχετικά με τη ManpowerGroup™

Η ManpowerGroup®, η κορυφαία διεθνώς εταιρεία παροχής λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, βοηθά τους οργανισμούς να εξελίσσονται και να ξεχωρίζουν σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα παρέχοντας υπηρεσίες όπως η εύρεση, η αξιολόγηση, η ανάπτυξη και η διαχείριση ταλέντων. Αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις για εκατοντάδες χιλιάδες οργανισμούς κάθε χρόνο, παρέχοντάς τους εξειδικευμένα ταλέντα, ενώ, παράλληλα, βρίσκουμε ουσιαστικές θέσεις εργασίας για εκατομμύρια ανθρώπους από ένα ευρύ φάσμα κλάδων και δεξιοτήτων. Η εξειδικευμένη οικογένεια των “brands” μας – Manpower®, Experis® και Talent Solutions® – δημιουργεί ουσιώδη αξία για τους υποψηφίους και πελάτες σε περισσότερες από 75 χώρες εδώ και 70 χρόνια. Είμαστε αναγνωρισμένοι για την εταιρική μας ποικιλομορφία – ως μια από τις καλύτερες εταιρείες που δίνουν έμφαση στις γυναίκες, αλλά και στην ενσωμάτωση, την ισότητα και την αναπηρία. Το 2022 η ManpowerGroup αναγνωρίστηκε για δέκατη τρίτη φορά ως μια από τις πλέον Ηθικές Εταιρείες στον Κόσμο – “World’s Most Ethical Companies”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως την πιο αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρεία στον κλάδο.

Ο όμιλος ManpowerGroup στην Ελλάδα 

Στην Ελλάδα, ο όμιλος ManpowerGroup ιδρύθηκε το 1998. Μέσα από το δίκτυο 2 υποκαταστημάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη εντοπίζουμε, αξιολογούμε, αναπτύσσουμε και διαχειριζόμαστε ταλέντα σε όλο το φάσμα βασικών κλάδων της οικονομίας. Είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού καθώς και υπηρεσιών προσωρινής απασχόλησης σε όλο το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Το 2020 η ManpowerGroup Ελλάδας απέκτησε την πιστοποίηση Great Place to Work® που υπογραμμίζει το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της αξιοπιστίας και του σεβασμού που κυριαρχούν στον οργανισμό μας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες μας.

Για εταιρείες: www.manpowergroup.gr  

Για υποψήφιους: www.manpower.gr 

 

Συνέδρια

COSPAR 2022 : Το διεθνές επιστημονικό συνέδριο διαστημικής έρευνας και τεχνολογίας διεξήχθη στην Αθήνα

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη στην Αθήνα, το διεθνές επιστημονικό συνέδριο διαστημικής έρευνας και τεχνολογίας COSPAR, με τη συμμετοχή διεθνών διαστημικών υπηρεσιών (NASA, ESA, JAXA, ROSCOSMOS, ISRO, SNSA κ.α.) και σημαντικών εταιρειών του κλάδου.

Η μεγαλύτερη συνάντηση επιστημόνων της διαστημικής έρευνας και τεχνολογίας παγκοσμίως, φιλοξενήθηκε στην Αθήνα από τις 16 έως τις 24 Ιουλίου 2022 στο συνεδριακό κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και συντονίστηκε από την Εθνική Επιτροπή Ερευνών του Διαστήματος της Ακαδημίας Αθηνών και το Ελληνικό Κέντρο Διαστήματος (ΕΛ.ΚΕ.Δ.). Στη φετινή διοργάνωση, συμμετείχαν με φυσική παρουσία και διαδικτυακά 2.500 άτομα από 65 χώρες.

Το ελληνικό περίπτερο οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και η Ένωση Ελληνικών Βιομηχανιών Διαστημικής Τεχνολογίας & Εφαρμογών (ΕΒΙΔΙΤΕ), η οποία εκπροσωπήθηκε από 10 εταιρείες – μέλη της.

Η Εντεταλμένη Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ. της Enterprise Greece, Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, υποδέχθηκε στο περίπτερο τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη και τον Αντιπεριφερειάρχη Αττικής, Γεώργιο Δημόπουλο. Σε δηλώσεις της η κα. Αλεξανδροπούλου ανέφερε: «Για την Enterprise Greece αποτελεί ιδιαίτερη χαρά που φιλοξενήσαμε την 44η Γενική Συνέλευση του COSPAR 2022 στην Αθήνα. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία μας έχει υλοποιήσει σειρά δράσεων υποστήριξης του τομέα της τεχνολογίας και έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες προβολής του. Αξίζει δε να επισημάνουμε, ότι ο κλάδος της διαστημικής τεχνολογίας στην Ελλάδα, στελεχώνεται πλέον από εξαιρετικά ταλαντούχους επιστήμονες και αποφοίτους επιστημών STEM. Η ελληνική διαστημική βιομηχανία έχει μεγάλες δυνατότητες και το συνέδριο COSPAR ήταν μια μοναδική ευκαιρία για τις ελληνικές εταιρείες να δικτυωθούν με αναγνωρισμένους ερευνητές και ηγέτες του κλάδου από όλο τον κόσμο».

Το παρών στην εκδήλωση έδωσε και ο πρόεδρος της ΕΒΙΔΙΤΕ, Αθανάσιος Πότσης. Σημειώνεται ότι η Ένωση Ελληνικών Βιομηχανιών Διαστημικής Τεχνολογίας & Εφαρμογών, αποτελείται από εταιρείες με εμπειρία στον τομέα της διαστημικής τεχνολογίας, στελεχωμένες από επιστημονικό προσωπικό υψηλής εξειδίκευσης. Οι εταιρείες αυτές απασχολούν σήμερα πάνω από 2,500 εργαζόμενους. Ο ετήσιος κύκλος εργασιών ξεπερνά τα 185 εκ. ευρώ, εκ των οποίων, περισσότερα από 150 εκ. ευρώ αφορούν εξαγωγές Ελληνικών διαστημικών προϊόντων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό την εξωστρέφεια και συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εθνικής οικονομίας.

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ΕΘΝΙΚΗ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΡΕΑΤΟΣ (ΕΔΟΚ) και η INTERBEV ιδρυτικά μέλη του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος

Στο Παρίσι  έγινε η προγραμματισμένη συνάντηση της Ελληνικής και της Γαλλικής Διεπαγγελματικής Κρέατος με σκοπό  να ολοκληρώσουν τις συνομιλίες  που αφορούσαν την ίδρυση του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος.

Η πρωτοβουλία της ΕΔΟΚ και της  INTERBEV έφερε αποτελέσματα, αφού την πρόταση έκαναν αμέσως δεκτή η Ιταλία ,η Ισπανία, και η Πολωνία και παράλληλα  ολοκληρώνονται οι διαπραγματεύσεις για την συμμετοχή και άλλων ευρωπαϊκών κρατών.  

Η συνάντηση τελικών διαπραγματεύσεων και η ολοκλήρωση της συμφωνίας, έχει ήδη προγραμματιστεί να γίνει στο Παρίσι, στις 22 Σεπτεμβρίου, ενώ η συνάντηση για την ιδρυτική διακήρυξη του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου να γίνει στα μέσα Νοεμβρίου, στις Βρυξέλλες.

Στόχος του Συνδέσμου είναι να  εκπροσωπήσει  με την εξειδίκευση και τον ρεαλισμό που διακατέχεται, τα θέματα της κτηνοτροφίας αλλά και της κατανάλωσης  ζωικών προϊόντων, που έως σήμερα η εκπροσώπηση είναι  γενική και αόριστη και αφορά γενικά την αγροτική παραγωγή, με αποτέλεσμα διάφορες ιδεολογικές οργανώσεις και συμφέροντα να επιβάλουν ακραίες και απαράδεκτες θέσεις  για το μέλλον του τομέα.

Σκοπός των μελών είναι να γίνει επαναπροσδιορισμός κάθε απόφασης  που έγινε ως τώρα ερήμην τους και όποιες αλλαγές πρέπει να  γίνουν στο  πλαίσιο των  στόχων της  «πράσινης  συμφωνίας» .

Είναι προφανές ότι θα πρέπει να αντιμετωπιστεί η εκτεταμένη ενοχοποίηση της κτηνοτροφίας, σε σχέση με τα προβλήματα του περιβάλλοντος, που προέρχονται κυρίως από τους βιομηχανικούς ρύπους και τους ρύπους μεταφορών.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Hatzi Filax Group εξελίσσει τα στελέχη του ομίλου Goody’s|Everest με επίκεντρο την διαφορετικότητα και την συμπερίληψη.

Ο Όμιλος Goody’s|Εverest εμπιστεύτηκε την Hatzi Filax Group, για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος σεμιναρίων με θέμα “Diversity & Inclusion – Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη”, στοχεύοντας στην ενίσχυση της κουλτούρας συμπερίληψης σε όλο το εύρος της δραστηριότητάς του.

Τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του σημαντικού αυτού έργου ανέλαβε η Σοφία Σκευοφύλακα – Co-founder & Chief Commercial Officer Hatzi Filax Group και κάτοχος του βραβείου «Inclusive Business» από το Imperial College London Business School –  η οποία συνεργάστηκε στενά με τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου για τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού προγράμματος.

Η εκπαίδευση Diversity & Inclusion σχεδιάστηκε ακολουθώντας πρωτοποριακά διεθνή πρότυπα, τα οποία προσαρμόστηκαν στις ανάγκες της Ελληνικής πραγματικότητας. Το πρόγραμμα στοχεύει στην εξέλιξη και ευθυγράμμιση των συμμετεχόντων με τις σύγχρονες έννοιες της Διαφορετικότητας και της Συμπερίληψης – Diversity & Inclusion, τόσο σε επαγγελματικό, όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Μέσω της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες αποκτούν νέες δεξιότητες, όπως η καλλιέργεια πολιτιστικής συνείδησης και η συμπεριληπτική διαχείριση θεμάτων.

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος συνολικής διάρκειας τριών (3) μηνών εκπαιδεύτηκαν περισσότερα από 140 διευθυντικά στελέχη, τόσο από τα κεντρικά γραφεία του Ομίλου, όσο και από τα καταστήματα των ηγετικών αλυσίδων Goody’s Burger House, everest, Flocafe Espresso Room, La Pasteria και Olympus Plaza.

Οι κκ Ιουλία Μπαρούτη, HR Manager και Ευτυχία Γιάτσε, Προϊσταμένη Εκπαίδευσης & Στελέχωσης Δικτύων, από τη Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, του Ομίλου Goody’s|Εverest δήλωσαν σχετικά:

«Ο Όμιλος Goody’s-Everest εφαρμόζει απαρέγκλιτα τις αρχές της ισότητας και των ίσων ευκαιριών, ενώ ως θυγατρική του Ομίλου Vivartia δηλώνει έμπρακτα αυτή τη δέσμευση μέσω της υπογραφής της «Χάρτας Διαφορετικότητας». Παραμένουμε διαχρονικά προσηλωμένοι στη δημιουργία και διατήρηση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, χωρίς ανισότητες, διακρίσεις και αποκλεισμούς, όπου καλλιεργούνται σχέσεις βασισμένες στον αλληλοσεβασμό, την κατανόηση και την εμπιστοσύνη. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιούμε σε συνεργασία με την εταιρία Hatzi Filax Group έχει σχεδιαστεί προκειμένου να ενισχύσει αυτή την κουλτούρα συμπερίληψης, συνεισφέροντας στην αναγνώριση και αποδοχή των μεταξύ μας διαφορών και στην αξιοποίησή τους στην επίτευξη των κοινών μας στόχων, με τη συμμετοχή όλων μας.»

Η Σοφία Σκευοφύλακα, η οποία έχει διατελέσει μέλος πολλαπλών επιτροπών με επίκεντρο την Ισότητα, Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη (Equality, Diversity and Inclusion) στο εξωτερικό, δήλωσε σχετικά : 

«Η Διαφορετικότητα αποτελεί θεμέλιο το οποίο οφείλουμε να αναπτύξουμε και να αναδείξουμε, προκειμένου να διασφαλίσουμε την εξέλιξη ενός σύγχρονου, συμπεριληπτικού και καινοτόμου εργασιακού περιβάλλοντος. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα συμβάλει καθοριστικά στη διαμόρφωση μιας εταιρικής κουλτούρας συμπερίληψης, ενώ έχει χαρακτηριστεί από διάφορους συμμετέχοντες ως “Σεμινάριο Ζωής”!».

Η εταιρία training και consulting Hatzi Filax Group εξειδικεύεται στον σχεδιασμό προγραμμάτων διαμόρφωσης ενιαίας εταιρικής κουλτούρας για μεγάλες επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες τεχνικές εκπαίδευσης και διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο  τον άνθρωπο.

Continue Reading

Trending