Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Συμβουλές καριέρας από την ομάδα της ManpowerGroup Greece

Διαχείριση άγχους κατά την αναζήτηση εργασίας μετά από μια απώλεια εργασίας

Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον η απώλεια εργασίας και η διαδικασία αναζήτησης νέας, συνοδεύεται συχνά από έντονα αγχωτικές καταστάσεις. Η απώλεια της εργασίας και η ανεργία περιλαμβάνουν πολλές αλλαγές, εκτός της απώλειας εισοδήματος, όπως η έλλειψη νοήματος, σκοπού και επαγγελματικής ταυτότητας, η μείωση της αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης, η αύξηση του αισθήματος ανασφάλειας και η απώλεια εργασιακού κοινωνικού δικτύου. 

Οι εταιρείες που παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις ανθρωπίνου δυναμικού (εύρεση, στελέχωση, διαχείριση και ανάπτυξη ανθρώπων) στηρίζουν τους ανθρώπους που βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης εργασίας μετά την απώλεια της, μειώνουν αισθητά το αίσθημα αβεβαιότητας και ανησυχίας και μπορούν σε υψηλό βαθμό να ελαχιστοποιήσουν τα επίπεδα άγχους με τη σωστή προετοιμασία για την επανένταξή τους. 

Μάθετε παρακάτω με ποιους τρόπους μπορεί να φροντίσει την ψυχική του υγεία και να διαχειριστεί το άγχος του κάποιος που έχει απωλέσει την εργασία του, να αναζητήσει νέο ρόλο και να επανενταχθεί άμεσα στο εργασιακό πεδίο.

Η αναγνώριση των αισθημάτων

Ο άνθρωπος που έχει απωλέσει την εργασία του βρίσκεται σε εξαιρετικά δύσκολη δοκιμασία και το πρώτο που έχει να κάνει είναι να αναγνωρίσει το τι ακριβώς αισθάνεται: Σοκ, λύπη, αγανάκτηση, θυμό, ανακούφιση ή ένα συνδυασμό όλων αυτών των συναισθημάτων. Αντί να ασκήσει πίεση στον εαυτό του, προκειμένου να ξεπεράσει αυτά τα συναισθήματα ή να τα αγνοήσει παντελώς, θα πρέπει αρχικά να αναγνωρίσει το γεγονός ότι τα συναισθήματά του είναι μια μορφή αντίδρασης σε μια σημαντική αλλαγή της ζωής του, οπότε είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθάνεται έτσι.

Δημιουργία δικτύου υποστήριξης

Προκειμένου να μην βιωθεί η απώλεια εργασίας ως εμπειρία απομόνωσης, είναι σημαντική η διατήρηση επαφής με άλλα άτομα και η συζήτηση μαζί τους προκειμένου ο άνθρωπος που έχασε την εργασία του να απελευθερωθεί από αυτές τις σκέψεις. Παράλληλα είναι σημαντική η επαφή με φίλους ή πρώην συναδέλφους για προκλήσεις που αντιμετώπισαν εκείνοι στην καριέρα τους και η αξιοποίηση του παραδείγματος για το πώς βγήκαν «νικητές» μέσα από αυτό. Εξίσου σημαντική είναι η επαφή με ανθρώπους από διαφορετικούς τομείς προκειμένου να φύγει όποιος έχει απωλέσει την εργασία του από το πλαίσιο που του θυμίζει ότι δεν βρίσκεται πλέον σε αυτήν.

Αντιμετώπιση οικονομικών δυσκολιών

Είναι σημαντική η διατήρηση ελέγχου στα οικονομικά καθώς δεν υπάρχει πλέον σταθερό εισόδημα. Μια λύση είναι ο περιορισμός καθημερινών εξόδων ή προσωρινά και άλλων δαπανών.

Μια έξυπνη και αποτελεσματική λύση για τη σωστή διαχείριση των οικονομικών είναι η αξιοποίηση τραπεζικών προϊόντων χωρίς χρέωση, όπως η δυνατότητα με τη χρήση χρεωστικής κάρτας,  στρογγυλοποίησης στο επόμενο 1 ευρώ με τη διαφορά να μεταφέρεται αυτόματα από τον λογαριασμό που συνδέεται με την κάρτα, στον αποταμιευτικό λογαριασμό. Με την πάροδο του χρόνου, αυτά τα χρήματα θα αρχίσουν να αυξάνονται, με την ελάχιστη προσπάθεια.

Ενίσχυση αυτοπεποίθησης

Καθώς το άγχος προκαλεί ένα συναίσθημα αδιεξόδου είναι σημαντικό ο άνθρωπος που έχει απωλέσει την εργασία του να σκεφτεί ήρεμα, ορθολογικά και να θυμηθεί ότι αυτή είναι μια προσωρινή πρόκληση που δεν είναι ανυπέρβλητη ανακαλώντας παλαιότερες δυσκολίες της ζωής τις οποίες ξεπέρασε με επιτυχία.

Μια πρακτική λύση είναι η καταγραφή των επαγγελματικών επιτευγμάτων του, η αναζήτηση θετικών σχολίων συναδέλφων σε mail ή σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ή και σχολίων από πρώην προϊσταμένους/διευθυντές για τα θετικά σημεία της συνεργασίας.

Αναπλήρωση επιπέδων ενέργειας

Για την ανάκτηση της ενέργειας που απορροφά το άγχος είναι σημαντική η διενέργεια διαλείμματος για πιο χαλαρές προσωπικές στιγμές (γεύμα με φίλους, περίπατος), η ακρόαση podcast που σχετίζονται με τον επαγγελματικό τομέα του ανθρώπου που έχασε τη δουλειά του και η παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αξιοποιούν τις γνώσεις αυτές σε επερχόμενες συνεντεύξεις.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα

Οι HR σύμβουλοι της ManpowerGroup Greece, έχουν αφομοιώσει την παγκόσμια τεχνογνωσία του ομίλου και γνωρίζουν σε βάθος τις προκλήσεις της ελληνικής Οικονομίας και τις ανάγκες της Αγοράς Απασχόλησης. Ως παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, «ανοίγει» το δρόμο στον κόσμο της εργασίας και διατηρώντας γραφεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, παρέχει εκατοντάδες μόνιμες και προσωρινές ευκαιρίες απασχόλησης διαθέσιμες στους βασικούς οικονομικούς τομείς της αγοράς εργασίας. Οι έμπειροι σύμβουλοι συνεργάζονται με τους υποψήφιους, αντιλαμβάνονται την εμπειρία τους και σταθμίζουν τις δεξιότητές τους και τους καθοδηγούν στην προετοιμασία τους στο επόμενο εργασιακό τους βήμα, συμβάλλοντας αισθητά στη μείωση του άγχους και της αβεβαιότητάς τους για το μέλλον τους.

Σχετικά με τη ManpowerGroup™

Η ManpowerGroup®, η κορυφαία διεθνώς εταιρεία παροχής λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, βοηθά τους οργανισμούς να εξελίσσονται και να ξεχωρίζουν σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα παρέχοντας υπηρεσίες όπως η εύρεση, η αξιολόγηση, η ανάπτυξη και η διαχείριση ταλέντων. Αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις για εκατοντάδες χιλιάδες οργανισμούς κάθε χρόνο, παρέχοντάς τους εξειδικευμένα ταλέντα, ενώ, παράλληλα, βρίσκουμε ουσιαστικές θέσεις εργασίας για εκατομμύρια ανθρώπους από ένα ευρύ φάσμα κλάδων και δεξιοτήτων. Η εξειδικευμένη οικογένεια των “brands” μας – Manpower®, Experis® και Talent Solutions® – δημιουργεί ουσιώδη αξία για τους υποψηφίους και πελάτες σε περισσότερες από 75 χώρες εδώ και 70 χρόνια. Είμαστε αναγνωρισμένοι για την εταιρική μας ποικιλομορφία – ως μια από τις καλύτερες εταιρείες που δίνουν έμφαση στις γυναίκες, αλλά και στην ενσωμάτωση, την ισότητα και την αναπηρία. Το 2022 η ManpowerGroup αναγνωρίστηκε για δέκατη τρίτη φορά ως μια από τις πλέον Ηθικές Εταιρείες στον Κόσμο – “World’s Most Ethical Companies”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως την πιο αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρεία στον κλάδο.

Ο όμιλος ManpowerGroup στην Ελλάδα 

Στην Ελλάδα, ο όμιλος ManpowerGroup ιδρύθηκε το 1998. Μέσα από το δίκτυο 2 υποκαταστημάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη εντοπίζουμε, αξιολογούμε, αναπτύσσουμε και διαχειριζόμαστε ταλέντα σε όλο το φάσμα βασικών κλάδων της οικονομίας. Είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού καθώς και υπηρεσιών προσωρινής απασχόλησης σε όλο το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Το 2020 η ManpowerGroup Ελλάδας απέκτησε την πιστοποίηση Great Place to Work® που υπογραμμίζει το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της αξιοπιστίας και του σεβασμού που κυριαρχούν στον οργανισμό μας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες μας.

Για εταιρείες: www.manpowergroup.gr  

Για υποψήφιους: www.manpower.gr 

 

Επιχειρηματικότητα

tax alert / Λύσεις μισθωτηρίων συμβολαίων / Επικαιροποίηση μεταβολών
στο έντυπο Ε9

Λύσεις μισθωτηρίων συμβολαίων

Το θέμα αφορά: Κατά βάση, τους ιδιοκτήτες που εκμισθώνουν ακίνητά τους

Η σχετική απόφαση της ΑΑΔΕ: Πρόκειται για την Α.1018/2023 (όπως αυτή τροποποιεί την ΠΟΛ.1162/2018)

Η ουσία της διάταξης, καθώς και σημαντικές παρατηρήσεις για τις μισθώσεις:

Μέχρι και την 31/3/23, μπορούν να δηλωθούν χωρίς πρόστιμο όλες οι λύσεις μισθώσεων που πραγματοποιήθηκαν έως και την 31/12/22.

Πλέον η δήλωση λύσης κάθε είδους ανενεργής μίσθωσης είναι υποχρεωτική, και θεσμοθετήθηκε ώστε η ΑΑΔΕ να έχει πλήρη εικόνα των μισθώσεων (ώστε να μπορεί να προβεί και σε προσυμπλήρωση του εντύπου Ε2). Αν τυχόν δεν δηλωθεί μια λύση μίσθωσης, αυτό θεωρητικά για την ΑΑΔΕ συνεπάγεται ότι η συμφωνία της εκάστοτε μίσθωσης είναι σε ισχύ, κάτι που ενδέχεται να έχει ως συνέπεια μελλοντικά, την επιβολή προστίμων.

Στη σχετική εφαρμογή του συστήματος Taxis, τα μισθωτήρια συμβόλαια που λογίζεται ότι βρίσκονται σε ισχύ, απεικονίζονται σε κίτρινο πλαίσιο. 

Επικαιροποίηση εντύπου Ε9 με τις γενόμενες τροποποιήσεις εντός του ‘22

Αναφορικά τώρα, με τις γενόμενες τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν εντός του 2022 και αφορούν την ακίνητη περιουσία (και μετά την παράταση που ανακοινώθηκε προ δεκαημέρου), ως νέα καταληκτική ημερομηνία ορίστηκε η 12η Απριλίου. Η συγκεκριμένη απόφαση (που περιλαμβάνεται στο κείμενο της σχετικής Α.1033/23), αφορά βέβαια όλους τους φορολογούμενους που κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς πραγματοποίησαν κάποια αγορά ή πώληση ή γενικότερα είχαν την οποιαδήποτε διαφοροποίηση σε εμπράγματα δικαιώματα επί ακινήτων.

Η ορθότητα αυτής της διαδικασίας κρίνεται σημαντική, καθώς βάσει της διαμορφωθείσας εικόνας του περιουσιολογίου, θα εκδοθούν τα εκκαθαριστικά ΕΝΦΙΑ του ’23. 

Παναγιώτης Τσένος

Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων 

[email protected]

www.tsenos.gr 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Μία νέα συνεργασία με την Hatzi Filax Group για το μέλλον των φοιτητών του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου!

Το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, επιβεβαιώνοντας την σύγχρονη αντίληψή του, σε  συνεργασία με την Hatzi Filax Group, εταιρεία Reskilling και Upskilling, προχώρησε στην  ένταξη της πλατφόρμας ασύγχρονων συνεντεύξεων και επαγγελματικής  επικοινωνίας Willo στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Πανεπιστημίου. 

Η Willo χρησιμοποιείται από επαγγελματικούς φορείς σε περισσότερες από 135 χώρες και  αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο προετοιμασίας φοιτητών για τις απαιτήσεις του  σύγχρονου εταιρικού κόσμου. Με τη χρήση της Willo, το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο εγγυάται τεχνολογική πρωτοπορία στους φοιτητές του, δίνοντάς τους την ευκαιρία να  πραγματοποιήσουν διαδικασίες επαγγελματικών συνεντεύξεων σε πραγματικές συνθήκες.  Σήμερα, κανένας άλλος εκπαιδευτικός φορέας δεν παρέχει αυτού του είδους την βιωματική  εμπειρία και τεχνογνωσία. 

Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, Co-Founder και CCO της Hatzi Filax Group, υπεύθυνη για το  project, δήλωσε «Μας γεμίζει ιδιαίτερη χαρά να βλέπουμε τέτοιες πρωτοβουλίες να  πραγματοποιούνται στη χώρα μας, καθώς δείχνουν το ενδιαφέρον και τη σημασία προς  τη γενιά των επαγγελματιών του αύριο, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στον κόσμο.  Μαζί με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι οι φοιτητές στην  Ελλάδα δε θα υστερούν σε ευκαιρίες ή εμπειρίες σε σχέση με φοιτητές του εξωτερικού». 

Ο κος Γεώργιος Μαλινδρέτος, Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτητικής Μέριμνας στo Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, και Aναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομίας &  Βιώσιμης Ανάπτυξης δήλωσε ότι: «Τα Πανεπιστήμια οφείλουν συνεχώς να  εκσυγχρονίζονται υιοθετώντας πρακτικές και νέες τεχνολογίες, ευθυγραμμισμένες στις  σύγχρονες επιταγές της εξωστρέφειας και ψηφιοποίησης των καθημερινών διαδικασιών. To Πανεπιστήμιο μας και πιο συγκεκριμένα το Γραφείο Σταδιοδρομίας του, ενέταξε την  πρωτοποριακή αυτή πλατφόρμα στις υπηρεσίες που παρέχει στους σπουδαστές του, με  σκοπό την ενίσχυση των εμπειριών των φοιτητών με σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και συνεντεύξεων, στο πλαίσιο της προετοιμασία τους για την αγορά εργασίας, που  αποτελεί βασικό μας καθήκον! ». 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εξαγορά της αλυσίδας Katerina’s Market στη Μεσσηνιακή Μάνη, από την ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

H ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, μένοντας πιστή στο όραμά της να προσφέρει σε όλο και
περισσότερες γειτονιές της Ελλάδας πρόσβαση στην ποιότητα, με οικονομία και
υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυό της με την
εξαγορά των supermarket Katerina’s Market. Πρόκειται για μία ενέργεια που
σηματοδοτεί την είσοδο του δικτύου των supermarket ΚΡΗΤΙΚΟΣ στη
Μεσσηνιακή Μάνη, μέσω μίας τοπικής, επώνυμης αλυσίδας με ιδιαίτερα
επιτυχημένη παρουσία στην περιοχή, πολυετή και εδραιωμένη σχέση
εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές της. Η εξαγορά περιλαμβάνει την
απόκτηση τεσσάρων εταιρικών καταστημάτων, σε Καλαμάτα, Στούπα, Άγιο
Νικόλαο και Κάμπο.
Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας, η
οποία έχει ως στόχο την παρουσία της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ σε ακόμα περισσότερες
γωνιές της Ελλάδας. Στηρίζοντας ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο, την τοπική αγορά,
τους τοπικούς παραγωγούς και τις τοπικές κοινωνίες και υπηρετώντας έμπρακτα σε
όλα τα επίπεδα την υπόσχεση «κάθε μέρα δίπλα σας».

Continue Reading

Trending