Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Συνέντευξη με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΘ κο Κυριάκο Ποζρικίδη.

Συνεντευκτής: Έφη Βαλίλα Δημοσιογράφος

 

Διανύοντας μία δύσκολη χρονιά, σύμφωνα με τα δεδομένα της υγειονομικής κρίσης που έχει κατακλύσει όλη την Παγκόσμια Κοινότητα, και πολύ μακριά από αυτό που θεωρούσαμε όλοι μας έως τώρα «κανονικότητα», έχουμε μεταξύ πολλών ακυρώσεων και την ακύρωση, για το 2020 της πραγματοποίησης της «Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης». Στο πρώτο άκουσμα της ματαίωσης της Έκθεσης, φάνηκε σε εμάς δυσεξήγητη αλλά εν συνεχεία απολύτως ερμηνεύσιμη. Δημοσιογραφικά γνωρίζαμε, ότι υπήρξε «πλήρης ετοιμότητα» και «άψογος σχεδιασμός» και μάλιστα με τα «δέοντα αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα» από πλευράς διοργανωτών. Και ενώ ήταν όλα έτοιμα, η αυξητική τάση των κρουσμάτων που πιστοποιήθηκαν στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, κυρίως όμως ο φόβος της διασποράς του Covid 19, απέτρεψε – ματαίωσε, δυστυχώς την επιτυχημένη διαχρονικά διοργάνωση της ΔΕΘ. Η Έκθεση τα τελευταία εκατό περίπου χρόνια, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους οικονομικούς πνεύμονες της πόλης. Κατόπιν της επίσημης ανακοίνωσης – ακύρωσης, με τις γνωστές οικονομικές συνέπειες σε όλο τον επιχειρηματικό κόσμο της Θεσσαλονίκης αλλά και της ευρύτερης περιοχής της Μακεδονίας, συνομιλήσαμε, σε μία αποκλειστική συνέντευξη από το περιοδικό μας «Business Woman» με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του φορέα της ΔΕΘ κο Κυριάκο Ποζρικίδη

Κε Ποζρικίδη: Το γεγονός της ματαίωσης της Έκθεσης, θ’ αποτελέσει «σοβαρό πλήγμα» για την Τοπική αλλά και την Εθνική οικονομία, κυρίως όμως στη Μακεδονία, αναφορικά με τις εμπορικές συναλλαγές αυτού του κορυφαίου θεσμού, που μετρά 94 χρόνια ιστορίας! Την άποψη σας παρακαλώ! 

Κυρία Βαλίλα: Σίγουρα αποτελεί μεγάλο πλήγμα, πρωτογενώς οικονομικό και δευτερογενώς σε όρους ποιότητας. Ταυτόχρονα δε περιορίζει σημαντικά την προβολή της Χώρας μας στο εξωτερικό, ιδιαίτερα φέτος που ως τιμώμενη χώρα ήταν η Γερμανία. Παρόλα αυτά οι αυξητικοί ρυθμοί της πανδημίας ανάγκασαν τους λοιμωξιολόγους προφανώς και την Κυβέρνηση, να πάρουν αυτά τα μέτρα, αποφασίζοντας τη «μη» διοργάνωση της ΔΕΘ.

Κε Ποζρικίδη: σύμφωνα πάντα με τις τελευταίες εξελίξεις, μιλήστε για την πραγματοποίηση ή μη, ενός mini οικονομικού «FORUM», που επίσης ετοιμάζετε τις ημέρες διεξαγωγής της Έκθεσης. Ποιο το πρόγραμμα, ποιές οι θεματικές και κυρίως θα συμμετέχουν μόνον φορείς ή και επιχειρηματίες;

Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης από το 1926 που ξεκίνησε – εκτός από την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου πολέμου και του εμφυλίου 1941 -1950 – λειτουργεί ασταμάτητα. Εμείς λοιπόν δεν θέλαμε εν καιρό Ειρήνης και παρότι υπάρχει ένας υγειονομικός πόλεμος, η Έκθεση να είναι «σιωπηλή». Έτσι μετά την επίσημή ανακοίνωση της «μη» πραγματοποίησης για το 2020 και με το δεδομένο της άφιξης του Πρωθυπουργού την 1η Κυριακή και εν συνεχεία του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης την 2η Κυριακή, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στη διοργάνωση του ονομαζόμενου «Helexpo Forum». Αυτό θα περιλαμβάνει όλες τις πολιτικές ομιλίες των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων, ταυτόχρονα θα τοποθετηθούν κάποια πάνελ που θα αφορούν στην επιχειρηματικότητα, στην ανάπτυξη, στην οικονομία, κατ’ εξοχήν θέματα της Έκθεσης. Με την προϋπόθεση ότι θα ληφθούν σοβαρά υπόψιν μας και οι συνθήκες της Πανδημίας! 

Από πλευράς του Όγκου της Συμμετοχικότητας; 

Σύμφωνα με τους περιορισμούς που ισχύουν έως τώρα, είναι γνωστό ότι δεν επιτρέπονται οι δημόσιες συναθροίσεις πάνω από πενήντα άτομα. Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι, δεν θα μπορεί να υπάρξει μεγάλος αριθμός φυσικής παρουσίας, θα δίδεται όμως η δυνατότητα ψηφιακής δημοσιοποίησης, έτσι ώστε όποιος επιθυμεί να το παρακολουθήσει, να μπορεί να το πράξει και εξ αποστάσεως…

Εξ όσων είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, έπονταν και πολλές άλλες προγραμματισμένες Κλαδικές Εκθέσεις και Εκδηλώσεις επίσης στη ΔΕΘ. Ποια η τύχη και αυτών των Εκθέσεων – Εκδηλώσεων;

Γνωρίζετέ και εσείς ότι τα δεδομένα και οι εξελίξεις αλλάζουν συνεχώς μέρα με την ημέρα, οπότε δεν θα ήταν ασφαλές να κάνω ουδεμία πρόβλεψη. Εμείς αυτό που θα θέλαμε και επιδιώκουμε, είναι να έχουμε τη διοργάνωση αυτών των κλαδικών γεγονότων, βεβαίως εφαρμόζοντας τα πρωτόκολλα που θα εγγυηθούν την ασφάλεια και την υγεία εκθετών, επισκεπτών και εργαζομένων. Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ πιθανόν να προβούμε και σε άλλες ακυρώσεις, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε τις εξελίξεις… 

Είμαστε και εμείς όπως και κάθε Έλληνας της άποψης ότι προέχει η υγεία και η ασφάλεια  των πολιτών. Απο την άλλη όμως θα πληγεί πολύ βαριά η επιχειρηματικότητα και δεν είναι μόνον οι εμπορικές συναλλαγές αλλά και οι άπειρες ακυρώσεις στις επιχειρήσεις παροχής φιλοξενίας και εστίασης. Εδώ τι γίνεται;

Εμείς έχουμε υπολογίσει ότι σε αυτή την περίπτωση της «μη» διοργάνωσης της Έκθεσης, από την πόλη και την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας, οι απώλειες θα είναι της τάξεως των 50 εκατομμυρίων ευρώ. Περιλαμβάνονται βεβαίως και οι επιχειρήσεις φιλοξενίας. Σαφέστατα το οικονομικό πλήγμα, με την επέλαση της Πανδημίας, είναι πολύ μεγάλο και περιμέναμε όλοι με την Έκθεση να αντιστραφεί λίγο το κλίμα αυτό που υπήρχε στην αγορά. Εν πάση περιπτώσει αυτό που προέχει τώρα,  είναι η υγεία όλων μας.

Κε Ποζρικίδη, είστε της άποψης ότι η επίσημη πολιτεία οφείλει να λάβει σειρά διαρθρωτικών μέτρων, για τη  μείωση της μεγάλης οικονομικής ζημιάς και με τον τρόπο αυτό να ενισχυθεί όσο είναι δυνατόν η «Επιχειρηματικότητα»; 

Σαφέστατά θα πρέπει να ληφθούν μέτρα ώστε να βοηθήσουν το Ελληνικό «επιχειρείν» και την Ελληνική οικονομία να ορθοποδήσουν,  όχι μόνον σε τοπικό επίπεδο αλλά σε όλη την Ελλάδα. Είμαι σίγουρός, ότι όλες οι εταιρείες δίνουν τον αγώνα για τη βιωσιμότητά τους πλέον. Είναι πάρα πολύ δύσκολα τα πράγματα διότι την περίοδο που πήγε η οικονομία να ανακάμψει, ήρθε η υγειονομική κρίση και όλα πήγαν πίσω. Επιβάλλεται λοιπόν πάραυτα η λήψη μέτρων προς πάσα κατεύθυνση για την οικονομική ενίσχυση και εν συνεχεία ανάκαμψη της Ελληνικής επιχειρηματικότητας. Με την ευχή, το κλίμα αυτό, ν’ αντιστραφεί το συντομότερο δυνατόν…!!

Ευχαριστούμε θερμά τον κο Ποζρικίδη για την συνομιλία μας, διαβεβαιώνοντας τον ότι έχουμε εμπιστοσύνη στην κρίση και στην εμπειρία του.

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | First Cold Brew (Μάνος Αποστολόπουλος)

Μια παρέα τριών φίλων ο Νίκος Θεοδωρής, ο Φώτης Σπίνος και ο Μάνος Αποστολόπουλος με πολύ πάθος, γνώση, εμπειρία προσπαθούσαν από πάντα να προσφέρουν στους πελάτες τους την καλύτερη δυνατή γεύση του καφέ. Έτσι, ξεκίνησαν το εγχείρημά τους να δημιουργήσουν έναν ποιοτικό εμφιαλωμένο καφέ που μπορείς να καταναλωθεί οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε στιγμή.

Κύριε Αποστολόπουλε Μάνο, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Οι σπουδές μου ήταν στον τομέα της πληροφορικής, οι οποίες όμως δεν ολοκληρώθηκαν καθώς εκείνο τον καιρό προτίμησα να εργαστώ, αργότερα δεν υπήρχε ο χρόνος και ιδίως η διάθεση να τις συνεχίσω. Παρ όλα αυτά, το γεγονός πως δεν σπούδασα δεν με απέτρεψε να κάνω τα βήματα που ήθελα. Ομοίως οι συνεταίροι μου σπούδασαν σε διαφορετικά πεδία, όπως η ψυχολογία και η μηχανική αυτοκινήτων.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Και οι τρεις μας εργαστήκαμε από πολύ νωρίς στον χώρο της εστίασης και στον καφέ, στην πορεία καθώς εξειδικευτήκαμε με αφοσίωση μας στο να σερβίρουμε τον καλύτερο καφέ παντού και πάντα. Προσωπικά ασχολήθηκα με το κομμάτι της κρύας εκχύλισης το 2013 και ανέπτυξα τις γνώσεις μου σε αυτή την μέθοδο. Έξι χρόνια αργότερα, είδα ότι υπήρχε μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά και ειδικά στα ποιοτικά  εμφιαλωμένα προϊόντα καφέ, καθώς μέχρι τότε υπήρχαν μόνο παρασκευάσματα καφέ με γάλα συντηρητικά και ζάχαρη. Όταν έγινε η πρόταση από τον Φώτη να κάνουμε την δική μας επιχείρηση, πρότεινα να κάνουμε την First Cold Brew δηλαδή την πρώτη και την μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής εμφιαλωμένων καφέδων κρύας εκχύλισης.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Οι συμβουλές που έχουμε πλέον είναι αναρίθμητες, αρχικά σε πρακτικά κομμάτια και διαδικασίες, δεν θα σταθώ όμως σε αυτές.

Αυτό που πρέπει να κάνει ένας άνθρωπος που θέλει να ξεκινήσει κάτι δικό του, είναι αρχικά να διαλέξει με σύνεση τους ανθρώπους που θα ξεκινήσει την κοινή αυτή πορεία, να μοιράζετε τις ιδέες του και να μην φοβάται ότι θα τις κλέψουν γιατί δεν είναι η ιδέα το ζήτημα αλλά η ομάδα που την κάνει πραγματικότητα και τέλος να έχει πίστη στο εγχείρημα και υπομονή.


Ποια είναι η πολιτική σας ως προς την βιώσιμη παραγωγή και την κοινωνική ευθύνη;

Προσπαθούμε ιδιαίτερα να μην σπαταλάμε άσκοπα ενέργεια. Σε αυτό βοηθάει και η κρύα εκχύλιση καθώς χρειάζονται λιγότεροι πόροι για να την παραγωγή μας, οπότε θα έλεγε κανείς ότι είναι ένας πιο «πράσινος» καφές, παράλληλα επιλέγουμε συσκευασίες οι οποίες ανακυκλώνονται και σε κάθε μας στάδιο έχουμε ελαχιστοποιήσει τις φύρες. Το υπόλειμμα του καφέ το πετάμε σε καφέ κάδους για οργανικά απορρίμματα και παράλληλα συνεργαζόμαστε με διάφορες εταιρείες που μπορούν να το επαναχρησιμοποιήσουν, όπως για καλλυντικά σαπούνια και οργανικά λιπάσματα.  


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Πρωτοπορία, καινοτομία και αφοσίωση για αυτό που κάνουμε,

Να συνεχίσουμε με την ίδια αγάπη γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Στα σχέδια μας είναι να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές, για να γίνει όμως αυτό πρέπει πρώτα να αναπτύξουμε επιπλέον την μονάδα παραγωγής.

Θα θέλαμε επίσης να μπορούμε να προσλάβουμε επιπλέον προσωπικό και να γίνει η εταιρεία μας, ένας σταθμός ζωής για περισσότερους ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Μάνος Αποστολόπουλος

Συνιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος του First Cold Brew


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Κική και Αντρέα

Το “Naughty Dogs” είναι μια εταιρεία που προέκυψε μέσα από τις φυλακές όσο οι ιδρύτριες της Αντρέα και Κική έμαθαν να δημιουργούν κρέμες και άλλα προϊόντα καλλωπισμού από συνταγές που μοιράζονταν. Πρόκειται για μια επιχείρηση που έχει ως στόχο να προσφέρει αξέχαστα αρώματα μέσα από ποικίλα προϊόντα που κάθονται πάνω στο σώμα με αγάπη και σεβασμό.

Κυρία Κική και κυρία Αντρέα, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Κική: Έχω σπουδάσει ηθοποιός σε δημόσιο ΙΕΚ. Η επαγγελματική μου πορεία μέχρι στιγμής ξεκινάει από το δημοτικό, όπου αγόραζα ζελεδάκια από το σούπερ μάρκετ και τα πουλούσα ακριβότερα σε
μικρές συσκευασίες στους συμμαθητές μου. Έπειτα αναβάθμισα τη δραστηριότητα μου με αξεσουάρ από χάντρες που τα έφτιαχνα μόνη μου σπίτι και τα εμπορευόμουν. Με τα λεφτά που έβγαλα αγόρασα λάπτοπ στο οποίο έγραφα CD τα οποία πουλούσα στους συμμαθητές μου . Έπειτα στην Αθήνα δούλευα ως σερβιτόρα και παράλληλα πουλούσα τσαντάκια. Λέγοντας αστείες ιστορίες από τη
δουλειά μου ως σερβιτόρα έγινα γνωστή , κατάφερα να κάνω επιτυχημένες παραστάσεις και να βγάζω χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Ύστερα αφού μάζεψα κάποια χρήματα αποφάσισα να τα επενδύσω ανοίγοντας το naughty dogs με την καλή μου φίλη Αντρέα.


Αντρέα: Έχω σπουδάσει χημικός. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Ρουμάνια. Στα 26 μου αποφάσισα να μεταναστεύσω στην Ελλάδα για να κάνω κάτι καλύτερο για μένα. Η προσαρμογή μου και η επαγγελματική μου πορεία ήταν δύσκολη,δουλεύοντας αρκετά χρόνια στην εστίαση και παράλληλα
μεγαλώνοντας ένα παιδί μόνη μου. Καταλήξαμε σε αυτήν την επιχείρηση με την κολλητή μου φίλη Κική.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Επιλέξαμε μαζί με την φίλη μου Κική να ξεκινήσουμε αυτή την επιχείρηση από την επιθυμία μας για ανεξαρτησία. Πάντα θέλαμε να δημιουργήσουμε μια «οικογένεια» την οποία τελικά δημιουργήσαμε, με τα άτομα που εμείς επιλέξαμε να είναι κοντά μας σε αυτό το ταξείδι. Λόγω της δύσκολης επαγγελματικής μας πορείας ήταν ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον που απευθύνεται κυρίως στις γυναίκες.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν , και να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχουν ήττες, παρά μόνο μαθήματα.
Μην κάνετε κάτι εφήμερο αλλά χτίστε τη δική σας ιστορία!


Ποια η έμπνευση πίσω από το ιδιαίτερο design και τις ιδιαίτερες ονομασίες των προϊόντων σας;

Καθημερινά παρατηρούμε την ανάγκη του κόσμου να εκφραστεί ελεύθερα. Η ιδέα
μας ήταν αφού όλοι τα σκεφτόμαστε από μέσα μας, γιατί να μη τα βγάλουμε προς
τα έξω;

Οι ονομασίες των προϊόντων δείχνουν και την άποψη μας για τη ζωή, δεν
χρειάζεται να την παίρνουμε στα σοβαρά , όλα εμπεριέχουν χιούμορ μέσα τους, αν
έχει κανείς τα μάτια να το δει. Σίγουρα αυτή η πινελιά έλειπε από την αγορά όπως και
αποδείχθηκε.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Μία λέξη μας εμπνέει: Η αγάπη


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες για την εταιρεία σας;

Στα επόμενα δυο χρόνια θα ανοίξουμε δυο φυσικά κατάστημα, ένα στο κέντρο της Αθήνας
και ένα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Στο πολύ κοντινό μέλλον, θα λανσάρουμε 20
νέους κωδικούς που σίγουρα θα σας συναρπάσουν οπότε… αναμείνατε στις θέσεις
σας!

Andreea Boboc | Συνιδρυτής Naughty Dogs
Κική Λιτσάκη | Συνιδρυτής Naughty Dogs


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…

Η κυρία Παναγιώτα Μαθιουδάκη είναι απόφοιτη του τμήματος Αισθητικής και Κοσμητολογίας , του Τ.Ε.Ι. Αθήνας (νυν Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής). Στην πορεία της έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων στο τομέα της κοσμητολογίας και της αισθητικής , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.


Κυρία Μαθιουδάκη μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα; Τι σας έκανε να θέλετε να ακολουθήσετε αυτό τον δρόμο;

Η φροντίδα. Η φροντίδα και η περιποίηση του υγιούς δέρματος. Η επιστήμη μας αφορά ακριβώς αυτό.
Καθημερινά βιώνουμε έναν αγώνα δρόμου, με αντίπαλο τον χρόνο. Ο ρόλος της αισθητικού είναι να μας βοηθήσει με την φροντίδα της, να διατηρήσουμε την νεανικότητα και την σφριγηλότητα της επιδερμίδας μας. Για αυτό και η σχέση αισθητικού – πελάτισσας είναι πολύ δυνατή, είναι μία σχέση αμφίδρομης εμπιστοσύνης που σπάνια την συναντάς.


Ποια είναι η εξειδίκευση σας στον χώρο της κοσμητολογίας και ποια είναι η γνώμη σας για τη συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή σε νέες τάσεις στον κλάδο που δραστηριοποιείστε;

Αγαπάω πολύ το πρόσωπο. Είναι ο καθρέφτης μας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν μας συναντήσει, λέει την αλήθεια για εμάς. Προσπαθώ να παρακολουθώ όλες τις νέες τάσεις, νέα δραστικά συστατικά, νέα προϊόντα και τεχνολογίες. Κάθε χρόνο προσπαθώ να παρευρίσκομαι σε όλα τα σημαντικά διεθνή συνέδρια , ώστε να ανακαλύπτω από τους πρώτους τις καινοτομίες και το που οδηγούνται η αισθητική και η κοσμητολογία. Θεωρώ σημαντικό να μην μένεις πίσω, ειδικά σε μία επιστήμη που συνεχώς εξελίσσεται και τις τελευταίες δεκαετίες έχει κάνει άλματα προόδου.


Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από το κέντρο αισθητικής σας; Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε;

Η φιλοσοφία η δική μου και των συνεργατών μου βασίζεται στον συνδυασμό της καινοτομίας και της διαχρονικότητας. Θα επιλέξουμε το μοντέρνο αλλά δεν θα εγκαταλείψουμε το κλασικό, το δοκιμασμένο, το αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, ο βαθύς καθαρισμός αποτελεί το Α και το Ω για τη σωστή περιποίηση του προσώπου. Παρά την εξέλιξη στην κοσμητολογία τα στάδια του παραμένουν ίδια. Η κύρια μας προτεραιότητα είναι η επιστημονική προσέγγιση στις υπηρεσίες που παρέχουμε. Επιλέγουμε προσεκτικά και με αυστηρά κριτήρια τις συνεργασίες μας. Χρησιμοποιούμε μόνο πιστοποιημένα και αξιόπιστα μηχανήματα και προϊόντα, με κλινικές μελέτες που αποδεικνύουν αυτό που υπόσχονται. Επιπλέον, διατηρούμε υψηλά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας σε όλες μας τις διαδικασίες..


Ούσα ειδικός, ποιες θα λέγατε ότι είναι οι τελευταίες και πιο ενδιαφέρουσες τάσεις της κοσμητολογίας;

Το νέο trend είναι τα εξωσώματα. Τα εξωσώματα είναι νανοκυστίδια που παράγονται από όλα τα ευκαρυωτικά κύτταρα. Χρησιμεύουν ως ένα φυσικό σύστημα επικοινωνίας μεταξύ των κυττάρων. Λειτουργούν ως αγγελιοφόροι, στέλνοντας σήματα στα κύτταρα και πυροδοτώντας την αναγέννηση των κουρασμένων και ανενεργών κυττάρων του δέρματος. Ολοένα και περισσότερα εργοστάσια παραγωγής καλλυντικών προσπαθούν να τα ενσωματώσουν στις φόρμουλές τους, αναπτύσσοντας νέες θεραπείες και σκευάσματα που βασίζονται στις ιδιότητες τους.


Μπορείτε να μοιραστείτε τυχόν επερχόμενα σχέδια ή πρωτοβουλίες που οραματίζεστε;

Πρόσφατα επενδύσαμε επιχειρηματικά στον κλάδο του φαρμακείου. Είναι μία διαχρονική , αλλά συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά. Με τους συνεργάτες μου και μία ομάδα επιστημόνων εργαζόμαστε στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου σειράς δερμοκαλλυντικών χρησιμοποιώντας φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες και ανανεώσιμα υλικά. Θα μου επιτρέψετε όμως, να σας πω περισσότερα για αυτό στο μέλλον.

Παναγιώτα Μαθιουδάκη,

Αισθητικός – Κοσμητολόγος, Επιχειρηματίας.

Ιδιοκτήτρια των Laserskin Solutions (www.laserskin.gr)


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending