Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Το επιχειρείν ως μια αέναη πράξη Αυτό – Καθορισμού, Αυτοέκφρασης, Σύνδεσης και Αναδημιουργίας

Το Marketing, το Branding, το Leadership & το Management…..είναι κάποιες από τις πιο δημοφιλείς λέξεις που χρησιμοποιούνται στον κόσμο των επιχειρήσεων..

Και ενώ κυριαρχεί η πεποίθηση, ότι οι παραπάνω έννοιες, ανήκουν αποκλειστικά στον επιχειρηματικό κόσμο, στην πραγματικότητα, αυτό δεν ισχύει!

Αντίθετα, αυτές οι έννοιες, αποτελούν διαχρονικές καταστάσεις της ανθρώπινης ύπαρξης, οι οποίες είναι αποτυπωμένες στην ψυχή, ως αρχετυπικά πρότυπα.

Διότι….

  • Η έννοια του Leadership , μας παρακινεί να αναζητήσουμε την αυθεντικότητά μας, τα
    χαρίσματά μας, την αισθητική μας και την αποστολή μας… Μας παροτρύνει – επίσης – να “σμιλεύουμε” ακατάπαυστα τον εαυτό μας, να τον αναδημιουργούμε και να τον αναπτύσσουμε..

Σε τι είμαστε εξαιρετικοί;
Τι αγαπάμε να κάνουμε;
Ποιο είναι το όραμά μας;
Τι θέλουμε να δημιουργήσουμε για τον κόσμο;

  • Εμπνεόμενοι από την παραπάνω διαδικασία…αρχίζουμε και δίνουμε σάρκα και οστά στο brand μας…Η έννοια του Branding, μας παρακινεί να διαμορφώσουμε κάτι συναρπαστικό και εξαιρετικό για τους ανθρώπους που αποτελούν τη Φυλή μας…

Ποια είναι η Υπόσχεσή μας προς τη Φυλή μας;
Ποια είναι η εμπειρία που τους προσφέρουμε;
Με ποιόν τρόπο προσθέτουμε αξία και ομορφιά στη ζωή τους;
Πώς αλλάζουμε τις ζωές τους;

  • Η έννοια του Marketing, στη συνέχεια, μας παρακινεί να γίνουμε εξωστρεφείς και να επικοινωνήσουμε αυτό που δημιουργήσαμε… Εδώ, επιλέγουμε – και συνεχώς διευρύνουμε – τα εκφραστικά μας μέσα, ώστε να αφηγηθούμε την ιστορία του brand μας στο περιβάλλον μας, και να διεκδικήσουμε με αυτοπεποίθηση τη θέση μας μέσα σε αυτό.

    Τι είδους συναισθήματα θέλουμε να πυροδοτήσουμε στους ανθρώπους;

    Τι είδους πληροφορίες θέλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους;

    Τι μορφή θα έχει το υλικό μας;

    Ποια μέσα θα χρησιμοποιήσουμε για να προσεγγίσουμε τους ανθρώπους που μας ενδιαφέρουν;

    Πώς θα εκπέμψουμε όλες αυτές τις εικόνες, τα σύμβολα, τις λέξεις, τις ιδέες αρμονικά ώστε να δηλώσουμε στο περιβάλλον μας ποιοι είμαστε;
  • Τέλος, μέσα από τις Αρχές του Management, καλούμαστε συνεχώς να δημιουργούμε δομές και τελετουργικά, ώστε να διαχειριζόμαστε το χρόνο μας, τους πόρους και την ενέργειά μας με σοφία, και να υλοποιούμε τα όνειρά μας και τους στόχους μας.

    Είναι οι στόχοι μας εκφρασμένοι ξεκάθαρα;

    Έχουμε δημιουργήσει πλάνα δράσης για την υλοποίησή τους;

    Υπάρχουν σαφή πρωτόκολλά και αρμοδιότητες για εμάς και την ομάδα μας;

    Πως διαχειριζόμαστε το χρόνο μας;

    Ανακεφαλαιώνοντας, οι 4 παραπάνω έννοιες, σηματοδοτούν μια διαδικασία που έχει πολλά κοινά στοιχεία με ένα ψυχοθεραπευτικό ταξίδι…

    Στην ουσία, οι αρχές του Leadership, του Branding, του Marketing και του Management μας ωθούν σε μια αέναη Τελετουργική διαδικασία Αυτό – Καθορισμού, Αυτοέκφρασης, Σύνδεσης και Αναδημιουργίας..

    Όλα τα στοιχεία που προκύπτουν από αυτήν τη διαδικασία, ενσαρκώνονται από εμάς και την ομάδα μας και εκπέμπουν τη συχνότητα του brand μας..

    Όλα τα στοιχεία που προκύπτουν από αυτήν τη διαδικασία, ζυμώνονται μεταξύ τους και καθορίζουν το πώς κάνουμε τους ανθρώπους γύρω μας να αισθάνονται, να σκέφτονται και να πράττουν…

    Αναστασία Αργυρίου
    Co-Founder της Business Momentum
    BA (Hons) Business and Financial Economics
    MA in Business Studies

Προγράμματα

«Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω»:
Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για τον καρκίνο του μαστού

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» διοργανώνει για ακόμα μια χρονιά τα εκπαιδευτικά σεμινάρια για τον καρκίνο του μαστού «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω». Δίνοντας έμφαση στη σημασία της εμπεριστατωμένης ενημέρωσης γύρω από τον καρκίνο του μαστού, τα σεμινάρια στοχεύουν στην παροχή επιστημονικής πληροφόρησης από εξειδικευμένους ομιλητές, για θέματα που αφορούν στη ζωή μετά τη διάγνωση και τη θεραπεία της ασθένειας.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας zoom, δίνοντας την ευκαιρία σε ασθενείς από όλη την Ελλάδα να πάρουν μέρος.

Δηλώσεις συμμετοχής

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε κάθε γυναίκα με εμπειρία καρκίνου μαστού και η παρακολούθηση είναι εντελώς δωρεάν.
Οι δηλώσεις συμμετοχής πραγματοποιούνται αποκλειστικά διαδικτυακά, μέσα από τη σελίδα του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» και ανοίγουν μια εβδομάδα πριν από κάθε προγραμματισμένο σεμινάριο:
https://www.almazois.gr/programmata/seminaria-karkinos-mastou-apofasizw-giati-gnwrizw/
Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 100 άτομα ανά σεμινάριο

Πρόγραμμα «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» 2023
Τα εκπαιδευτικά webinars «Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω» για το 2023 θα πραγματοποιηθούν επιλεγμένες Τετάρτες, από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο.

22 Μαρτίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00

«Λεμφοίδημα: Τι είναι και τι μπορώ να κάνω γι’ αυτό»
Ομιλητής: Ευριπίδης Τριανταφύλλου
Φυσικοθεραπευτής, MSc
MLD/CDT Certified Instructor
Συντονιστής ΟΕΕ ΑΠΛΕΣΟ

5 Απριλίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Ο ρόλος της διατροφής μετά τον καρκίνο του μαστού»
Ομιλήτρια: Άννα-Μαρία Μαραγκάκη
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

26 Απριλίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Οστεοπόρωση μετά τον καρκίνο του μαστού»
Ομιλητής: Γιώργος Τροβάς
Ενδοκρινολόγος
Εργαστήριο Έρευνας Παθήσεων Μυοσκελετικού Συστήματος «Θ.ΓΑΡΟΦΑΛΙΔΗΣ»
ΕΚΠΑ-Νοσοκομείο ΚΑΤ

10 Μαΐου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Διαχείριση παρενεργειών των θεραπειών για τον καρκίνο του μαστού»
Ομιλητής: Νικόλαος Κεντεποζίδης
MD PhD MSc
Παθολόγος Ογκολόγος
Δντης Δ´ Ογκολογικής Κλινικής
Μετροπόλιταν General

24 Μαΐου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Βελτίωση της επιβίωσης και της ποιότητας ζωής μετά τη διάγνωση του
καρκίνου του μαστού»
Ομιλήτρια: Σταυρούλα Ντρουφάκου

Παθολόγος Ογκολόγος
Γενική Κλινική ΙΑΣΩ

7 Ιουνίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Γονιμότητα μετά τον καρκίνο του μαστού»
Ομιλητής: Νικόλαος Βλάχος
Καθηγητής Μαιευτικής- Γυναικολογίας και υποβοηθούμενης αναπαραγωγής

1 Νοεμβρίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Καρκίνος του μαστού και μετάσταση»
Ομιλήτρια: Φλώρα Σταυρίδη
MD, MSc, MRCP
Παθολόγος Ογκολόγος
Συνεργάτης Νοσοκομείου Υγεία
Managing Director Care and Cure Oncology Center

15 Νοεμβρίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Κληρονομικό Σύνδρομο Καρκίνου Μαστού και Ωοθηκών: Η σημασία του
γονιδιακού ελέγχου και των βιοδεικτών»
Ομιλήτρια: Φλωρεντία Φωστήρα
Κλινική Εργαστηριακή Γενετίστρια, PhD, ErCLG, Ερευνήτρια Γ’, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος

29 Νοεμβρίου 2023 (Τετάρτη) • 17:00 – 19:00
«Καρκίνος μαστού και εναλλακτικές θεραπείες: Τα οφέλη και οι κίνδυνοι»
Ομιλητής: Εμμανουήλ Σαλούστρος
Επίκουρος Καθηγητής Ογκολογίας, Τμήμα Ιατρικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Τα webinars πραγματοποιούνται με την ευγενική υποστήριξη:
ΒΙΑΝΕΞ Α.Ε., MSD Ελλάδος, Roche Diagnostics Hellas A.E.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Χαλκιδική ΙΤΒ 2023: Επιστροφή στα επίπεδα 2019 

Δυναμικό παρών έδωσε η Χαλκιδική στην κορυφαία εμπορική έκθεση για την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία, ITB 2023, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο στις 7-9 Μαρτίου έπειτα από 3 χρόνια αναβολών λόγω πανδημίας. 

Στην ανανεωμένη και με νέα μορφή ως καθαρά εμπορική έκθεση για πρώτη φορά, συμμετείχαν περίπου 5.500 εκθέτες από 161 χώρες ενώ συγκέντρωσε το ενδιαφέρον περισσοτέρων από 90.000 επαγγελματιών του τουρισμού από 180 χώρες και 3.000 επαγγελματιών των ΜΜΕ στις 3 μέρες διεξαγωγής του. Τα μηνύματα της βιομηχανίας του τουρισμού όπως προέκυψαν από την φετινή διοργάνωση είναι άκρως αισιόδοξα με την πεποίθηση ότι το 2023 θα μπορούσε να είναι έτος ρεκόρ. 

Για πρώτη φορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Θεσσαλονίκης συμμετείχαν με κοινό, αυτόνομο περίπτερο παρουσιάζοντας ένα πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν που συνδυάζει city break και τουρισμό αναψυχής σε απόσταση αναπνοής. 

Την ίδια αισιοδοξία εισέπραξαν και οι επαγγελματίες και φορείς της Χαλκιδικής στις κατ’ ίδιαν προκαθορισμένες συναντήσεις που πραγματοποίησαν στο περίπτερο της Χαλκιδικής με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και Τour Operators. Οι προ-κρατήσεις βαίνουν ανοδικά σε σχέση με το 2019 με μία αύξηση της τάξεως του 15% για τη Χαλκιδική στη Γερμανική αγορά, που ενώ ξεκίνησε «μουδιασμένα» λόγω ενεργειακής κρίσης και πληθωρισμού, πλέον επιβεβαιώνεται η αύξηση της ζήτησης και μάλιστα από την αρχή της τουριστικής περιόδου. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι Γερμανοί πράκτορες αναζητούν και συμπεριλαμβάνουν στα πακέτα τους για τη Χαλκιδική θεματικά πακέτα διακοπών που έχουν να κάνουν εκτός από τον περιπατητικό τουρισμό και τη φύση, με το ναυτικό τουρισμό, το μελισσοκομικό και γαστρονομικό τουρισμό και τον τουρισμό εμπειριών.    

Τα μηνύματα για τη Χαλκιδική όμως είναι θετικά από το σύνολο των χωρών της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης με την Αγγλική αγορά να συνεχίζει την ανοδική της πορεία στο +16% όσον αφορά τις κρατήσεις σε σχέση το 2019 επεκτείνοντας το πρόγραμμα της και χρονικά και ποσοτικά ξεκινώντας -για πρώτη φορά- τις πτήσεις της στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από την 1η Απριλίου. Παράλληλα, οι κρατήσεις των Κάτω Χωρών βαίνουν πολύ ικανοποιητικά καταγράφοντας σημαντικές αυξήσεις της τάξεως του 30% σύμφωνα με τους εκπροσώπους της SUNWEB, TUI και Luxair.       

Τα στελέχη του ΤΟΧ συναντήθηκαν και με Γερμανούς δημοσιογράφους προκειμένου να συντονιστούν τα Press trips που ετοιμάζονται στην αρχή της τουριστικής σεζόν ενώ το πρώτο Γερμανικό FAM trip θα πραγματοποιηθεί στις 15-18 Μαρτίου σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική. 

Η κοινή εκπροσώπηση στην ΙΤΒ της Χαλκιδικής και της Θεσσαλονίκης είναι συνέχεια της  στρατηγικής συνεργασίας που έχουν αναπτύξει οι δύο Οργανισμοί για κοινή παρουσία και προβολή σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Έρευνα των Προοπτικών Απασχόλησης του ομίλου ManpowerGroup
Σταθερότητα προσλήψεων από τους Έλληνες εργοδότες για το β΄ τρίμηνο του 2023

Σταθερές στο 7% παραμένουν οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης* (ΝΕΟ) στην Ελλάδα για το β’ τρίμηνο του 2023.

Ο πιο ανταγωνιστικός τομέας είναι τα Χρηματοοικονομικά & Κτηματομεσιτικά με τις προοπτικές απασχόλησης να φθάνουν στο 21%, σημειώνοντας αύξηση 14% έναντι του α’ τριμήνου του 2023.

Ένας από τους κλάδους με τη μεγαλύτερη αύξηση είναι οι Υπηρεσίες Επικοινωνίας με άνοδο κατά 19% συγκριτικά με το α’ τρίμηνο του 2023.

Η πιο ανταγωνιστική περιφέρεια είναι η Υπόλοιπη Ελλάδα με NEO 12, με αύξηση 9% συγκριτικά με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.

Αθήνα, 14 Μαρτίου 2023

Σταθερότητα αποτυπώνει η Έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης (ΝΕΟ) του ομίλου ManpowerGroup για το β’ τρίμηνο του 2023 (Απρίλιος-Ιούνιος), με τους Έλληνες υπεύθυνους προσλήψεων να παραμένουν συγκρατημένα αισιόδοξοι και να δηλώνουν ότι δεν αναμένουν διαφοροποίηση στις Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης οι οποίες «κλειδώνουν» στο 7%.  

Ωστόσο θετικό σημάδι αποτελεί ότι αφενός οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης εμφανίζονται αυξημένες κατά 10% έναντι του β’ τριμήνου του 2022 και αφετέρου ότι η Ελλάδα κατέχει την 1η θέση στην περιοχή ΕΜΕΑ για την αύξηση της χώρας σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τη μέση αύξηση από την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι κατά 14%.

Επιπλέον το 30% των 510 Ελλήνων εργοδοτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι αναμένουν αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων, το 49% δεν αναμένει κάποια αλλαγή ενώ το 17% προβλέπει μείωση.

Βελτίωση σε 8 στους 9 κλάδους

Οι Έλληνες υπεύθυνοι προσλήψεων αναμένουν ένα βελτιωμένο περιβάλλον απασχόλησης σε 8 από τους 9 τομείς το ερχόμενο τρίμηνο, ενώ ο δείκτης ΝΕΟ σε 1 τομέα εμφανίζει μείωση. Ο ισχυρότερος ρυθμός προσλήψεων στην Ελλάδα καταγράφεται στον τομέα των Χρηματοοικονομικών & Κτηματομεσιτικών με τις προοπτικές απασχόλησης να φτάνουν στο 21%, σημειώνοντας αύξηση κατά 14% συγκριτικά με το α’ τρίμηνο και 27% από το αντίστοιχο περσινό. Η Ελλάδα τοποθετείται στην 8η θέση παγκοσμίως για την τριμηνιαία άνοδο του τομέα Χρηματοοικονομικά & Κτηματομεσιτικά ξεπερνώντας κατά 13% τη μέση τριμηνιαία αύξηση των συνολικά 41 χωρών.

Ένας από τους κλάδους με τη μεγαλύτερη αύξηση είναι οι Υπηρεσίες Επικοινωνίας με άνοδο κατά 19% συγκριτικά με το α’ τρίμηνο του 2023. Ο τομέας με τη μεγαλύτερη αύξηση συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο είναι οι Μεταφορές, Εφοδιαστική Αλυσίδα & Αυτοκινητοβιομηχανία με μεταβολή 30%. 

Η πιο ανταγωνιστική περιφέρεια στη χώρα είναι η Υπόλοιπη Ελλάδα με NEO 12, με αύξηση 9% συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο και 2% σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2023. 

Οι Έλληνες εργοδότες σε οργανισμούς με 250+ εργαζομένους είναι πιο αισιόδοξοι με δείκτη ΝΕΟ 13, αν και οι προθέσεις προσλήψεων μειώθηκαν κατά 7% σε αυτό το μέγεθος οργανισμών συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Ακόμη, οι προθέσεις στις μεσαίες επιχειρήσεις (με 50-249 εργαζόμενους) έχουν αυξηθεί κατά 15% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. 

«Η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα συνεχίζει να βελτιώνεται παρά τις πληθωριστικές τάσεις και τους φόβους για ύφεση σε παγκόσμια κλίμακα. Αυτό το θετικό οικονομικό κλίμα αναπτύχθηκε χάρη στην αναζωογόνηση του Τουρισμού που συνεχίζει να ευνοεί την οικονομία μετά την πανδημία, αλλά και στις άμεσες ξένες επενδύσεις, ειδικά στον τομέα των ακινήτων, με τα νέα κατασκευαστικά έργα να κρατούν τους εργοδότες θετικούς στις προσλήψεις. Είναι προφανές ότι στην έρευνα διατηρείται η πρόθεση αύξησης των προσλήψεων για την κάλυψη των αναγκών των μεγάλων έργων» σχολιάζει ο κ. Χαράλαμπος Καζαντζίδης, CEO της ManpowerGroup Ελλάδας.

Οι Προοπτικές Απασχόλησης στον Κόσμο

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το β’ τρίμηνο του 2023, οι εργοδότες αναμένουν να αυξήσουν τα επίπεδα προσωπικού με τον ίδιο ρυθμό όπως και το προηγούμενο τρίμηνο, με βάση τις εποχικά προσαρμοσμένες Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης (ΝΕΟ) που παρέμειναν στο 23%. 

Οι ισχυρότερες προθέσεις προσλήψεων για το β’ τρίμηνο του 2023 προβλέπονται στις χώρες της Κεντρικής Αμερικής: Παναμάς (41), Κόστα Ρίκα (38) και Γουατεμάλα (38). 

Οι προσδοκίες προσλήψεων παραμένουν οι χαμηλότερες, αν και σταθερές στην περιοχή ΕΜΕΑ (18). Η Ουγγαρία καταγράφει τον πιο αδύναμο δείκτη ΝΕΟ (2), ενώ  η Νορβηγία (30) αποτυπώνει τις υψηλότερες προθέσεις προσλήψεων στην περιοχή, μαζί με την Ολλανδία (30) και την Ελβετία (30).

Σχετικά με την Έρευνα

Η επόμενη έρευνα θα δημοσιευθεί τον Ιούνιο του 2023 και θα αναφέρεται στις προθέσεις προσλήψεων για το γ’ τρίμηνο του 2023.

Η ManpowerGroup διενέργησε την έρευνα το διάστημα από τις 2-31 Ιανουαρίου σε 38.846 εργοδότες σε 41 χώρες και επικράτειες για τη σφυγμομέτρηση της πρόθεσης προσλήψεων κατά το β’ τρίμηνο του 2023. Η έρευνα περιλάμβανε ανάλυση δεδομένων που λήφθηκαν ως απάντηση σε ένα μόνο ερώτημα:

«Πώς αναμένετε να αλλάξει ο συνολικός αριθμός των ατόμων που απασχολούνται στην περιοχή της ευθύνης σας το τρίμηνο έως το τέλος Ιουνίου 2023 σε σύγκριση με το τρέχον τρίμηνο;» 

(*) Ο όρος Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης (Net Employment Outlook) που χρησιμοποιείται σε αυτή την έρευνα είναι το αποτέλεσμα της αφαίρεσης του ποσοστού των εργοδοτών που αναμένουν αύξηση στο ανθρώπινο δυναμικό τους από το ποσοστό των εργοδοτών που αναμένουν μείωση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το καθαρό υπόλοιπο (είτε θετικό, είτε αρνητικό) των προοπτικών απασχόλησης. Τα δεδομένα έχουν προσαρμοστεί εποχιακά προκειμένου να αντικατοπτρίζουν καλύτερα την πραγματικότητα των προβλεπόμενων προσλήψεων. Αυτές οι προσαρμογές εξομαλύνουν τον αντίκτυπο των εποχιακών διακυμάνσεων, οι οποίες συμβαίνουν τις ίδιες περιόδους κάθε χρόνο.

Σχετικά με τη ManpowerGroup™ 

Η ManpowerGroup®, η κορυφαία διεθνώς εταιρεία παροχής λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, βοηθά τους οργανισμούς να εξελίσσονται και να ξεχωρίζουν σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα παρέχοντας υπηρεσίες όπως η εύρεση, η αξιολόγηση, η ανάπτυξη και η διαχείριση ταλέντων. Αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις για εκατοντάδες χιλιάδες οργανισμούς κάθε χρόνο, παρέχοντάς τους εξειδικευμένα ταλέντα, ενώ παράλληλα, βρίσκουμε ουσιαστικές θέσεις εργασίας για εκατομμύρια ανθρώπους από ένα ευρύ φάσμα κλάδων και δεξιοτήτων. Η εξειδικευμένη οικογένεια των “brands” μας – Manpower®, Experis® και Talent Solutions® – δημιουργεί ουσιώδη αξία για τους υποψηφίους και πελάτες σε 75 χώρες εδώ και 70 χρόνια. Είμαστε αναγνωρισμένοι για την εταιρική μας ποικιλομορφία – ως μια από τις καλύτερες εταιρείες που δίνουν έμφαση στις γυναίκες, αλλά και στην ενσωμάτωση, στην ισότητα και την αναπηρία. Το 2023 η ManpowerGroup® αναγνωρίστηκε για 14η φορά ως μια από τις πλέον Ηθικές Εταιρείες στον Κόσμο – “World’s Most Ethical Companies”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως την πιο αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρεία στον κλάδο. 

Ο όμιλος ManpowerGroup στην Ελλάδα  

Στην Ελλάδα, ο όμιλος ManpowerGroup ιδρύθηκε το 1998. Μέσα από το δίκτυο δύο υποκαταστημάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη εντοπίζουμε, αξιολογούμε, αναπτύσσουμε και διαχειριζόμαστε ταλέντα σε όλο το φάσμα βασικών κλάδων της Οικονομίας. Πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού καθώς και υπηρεσιών προσωρινής απασχόλησης σε όλο το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Ενώ, το 2020 η ManpowerGroup Ελλάδας απέκτησε την πιστοποίηση Great Place to Work® που υπογραμμίζει το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της αξιοπιστίας και του σεβασμού που κυριαρχούν στον οργανισμό μας. 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες μας. 

Για εταιρείες: www.manpowergroup.gr   

Για υποψήφιους: www.manpower.gr  

Follow us ManpowerGroup Greece  

Continue Reading

Trending