Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Το επιχειρείν ως μια αέναη πράξη Αυτό – Καθορισμού, Αυτοέκφρασης, Σύνδεσης και Αναδημιουργίας

Το Marketing, το Branding, το Leadership & το Management…..είναι κάποιες από τις πιο δημοφιλείς λέξεις που χρησιμοποιούνται στον κόσμο των επιχειρήσεων..

Και ενώ κυριαρχεί η πεποίθηση, ότι οι παραπάνω έννοιες, ανήκουν αποκλειστικά στον επιχειρηματικό κόσμο, στην πραγματικότητα, αυτό δεν ισχύει!

Αντίθετα, αυτές οι έννοιες, αποτελούν διαχρονικές καταστάσεις της ανθρώπινης ύπαρξης, οι οποίες είναι αποτυπωμένες στην ψυχή, ως αρχετυπικά πρότυπα.

Διότι….

  • Η έννοια του Leadership , μας παρακινεί να αναζητήσουμε την αυθεντικότητά μας, τα
    χαρίσματά μας, την αισθητική μας και την αποστολή μας… Μας παροτρύνει – επίσης – να “σμιλεύουμε” ακατάπαυστα τον εαυτό μας, να τον αναδημιουργούμε και να τον αναπτύσσουμε..

Σε τι είμαστε εξαιρετικοί;
Τι αγαπάμε να κάνουμε;
Ποιο είναι το όραμά μας;
Τι θέλουμε να δημιουργήσουμε για τον κόσμο;

  • Εμπνεόμενοι από την παραπάνω διαδικασία…αρχίζουμε και δίνουμε σάρκα και οστά στο brand μας…Η έννοια του Branding, μας παρακινεί να διαμορφώσουμε κάτι συναρπαστικό και εξαιρετικό για τους ανθρώπους που αποτελούν τη Φυλή μας…

Ποια είναι η Υπόσχεσή μας προς τη Φυλή μας;
Ποια είναι η εμπειρία που τους προσφέρουμε;
Με ποιόν τρόπο προσθέτουμε αξία και ομορφιά στη ζωή τους;
Πώς αλλάζουμε τις ζωές τους;

  • Η έννοια του Marketing, στη συνέχεια, μας παρακινεί να γίνουμε εξωστρεφείς και να επικοινωνήσουμε αυτό που δημιουργήσαμε… Εδώ, επιλέγουμε – και συνεχώς διευρύνουμε – τα εκφραστικά μας μέσα, ώστε να αφηγηθούμε την ιστορία του brand μας στο περιβάλλον μας, και να διεκδικήσουμε με αυτοπεποίθηση τη θέση μας μέσα σε αυτό.

    Τι είδους συναισθήματα θέλουμε να πυροδοτήσουμε στους ανθρώπους;

    Τι είδους πληροφορίες θέλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους;

    Τι μορφή θα έχει το υλικό μας;

    Ποια μέσα θα χρησιμοποιήσουμε για να προσεγγίσουμε τους ανθρώπους που μας ενδιαφέρουν;

    Πώς θα εκπέμψουμε όλες αυτές τις εικόνες, τα σύμβολα, τις λέξεις, τις ιδέες αρμονικά ώστε να δηλώσουμε στο περιβάλλον μας ποιοι είμαστε;
  • Τέλος, μέσα από τις Αρχές του Management, καλούμαστε συνεχώς να δημιουργούμε δομές και τελετουργικά, ώστε να διαχειριζόμαστε το χρόνο μας, τους πόρους και την ενέργειά μας με σοφία, και να υλοποιούμε τα όνειρά μας και τους στόχους μας.

    Είναι οι στόχοι μας εκφρασμένοι ξεκάθαρα;

    Έχουμε δημιουργήσει πλάνα δράσης για την υλοποίησή τους;

    Υπάρχουν σαφή πρωτόκολλά και αρμοδιότητες για εμάς και την ομάδα μας;

    Πως διαχειριζόμαστε το χρόνο μας;

    Ανακεφαλαιώνοντας, οι 4 παραπάνω έννοιες, σηματοδοτούν μια διαδικασία που έχει πολλά κοινά στοιχεία με ένα ψυχοθεραπευτικό ταξίδι…

    Στην ουσία, οι αρχές του Leadership, του Branding, του Marketing και του Management μας ωθούν σε μια αέναη Τελετουργική διαδικασία Αυτό – Καθορισμού, Αυτοέκφρασης, Σύνδεσης και Αναδημιουργίας..

    Όλα τα στοιχεία που προκύπτουν από αυτήν τη διαδικασία, ενσαρκώνονται από εμάς και την ομάδα μας και εκπέμπουν τη συχνότητα του brand μας..

    Όλα τα στοιχεία που προκύπτουν από αυτήν τη διαδικασία, ζυμώνονται μεταξύ τους και καθορίζουν το πώς κάνουμε τους ανθρώπους γύρω μας να αισθάνονται, να σκέφτονται και να πράττουν…

    Αναστασία Αργυρίου
    Co-Founder της Business Momentum
    BA (Hons) Business and Financial Economics
    MA in Business Studies

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Dirty Laundry: Σύμπραξη Αλληλεγγύης με τον Δήμο Θεσσαλονίκης»

Με στόχο να στηρίξει όλους όσους έχουν ανάγκη, η Dirty Laundry σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο, δράση διανομής 1000 τεμαχίων casual ενδυμάτων (φούτερ και παντελόνι) στους αναξιοπαθούντες και τους αστέγους που συμμετέχουν στην Κοινωνική Μέριμνα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μία σημαντική σύμπραξη αλληλεγγύης μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Εταιρείας, που έρχεται να στηρίξει ουσιαστικά οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη. 

Στόχος της ενέργειας, όπως στόχος συνολικά του Δήμου Θεσσαλονίκης, είναι να απαλύνει τη δύσκολη καθημερινότητα ανθρώπων και οικογενειών που δοκιμάζονται και να εξασφαλίσει για αυτούς τους ανθρώπους την αξιοπρέπεια που δίνει ένα  φροντισμένο καθαρό ρούχο, χάρη στην ευγενική χορηγία της Dirty Laundry. 

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Σωκράτης Δημητριάδης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας, ο Σύμβουλος Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιώργος Γωνιάδης και οι κύριοι, Γρηγόρης Σαράντης , ιδιοκτήτης της Dirty Laundry και ο Νίκος Γαβριλάκης, General Manager. 

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο κ. Σωκράτη Δημητριάδη: «Στον Δήμο της Θεσσαλονίκης έχουμε λάβει την πολιτική απόφαση ότι αυτόν τον Χειμώνα, ο οποίος προβλέπεται αρκετά δύσκολος για όλους, πόσο μάλλον για αυτούς τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο σοβαρά προβλήματα, έχουμε σκοπό να διατηρήσουμε αλλά και να αυξήσουμε το κονδύλι του προγράμματος της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο οποίο υπάγεται και η διανομή ρούχων για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας. Στο πλαίσιο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Εταιρεία Dirty Laundry για την γενναιόδωρη προσφορά της.», ενώ από την πλευρά του ο κ. Σαράντης δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να συμβάλλουμε σε αυτό το έργο αλληλεγγύης και αγάπης, της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, προσφέροντας περισσότερα από 1000 ολοκαίνουρια τεμάχια ρουχισμού σε όλους τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Θα θέλαμε επίσης να προσθέσουμε ότι η Dirty Laundry δεσμεύεται για πολλές ακόμα συνεργασίες στο πλαίσιο της Δωρεάς και της Αλληλεγγύης στο μέλλον.»

Λίγα λόγια για την Dirty Laundry:

Μια μοντέρνα, μινιμαλιστική και άνετη προσέγγιση αποτελούν τους τρεις πυλώνες της φιλοσοφίας σχεδιασμού των συλλογών της Dirty Laundry. Κάθε ρούχο είναι διαχρονικό και γεννιέται μέσα από άριστης ποιότητας βαμβακερά υφάσματα ενώ όλες οι επεξεργασίες, τηρούν τις διεθνείς πιστοποιήσεις προκειμένου το τελικό προϊόν να φέρει τη σφραγίδα της άριστης ποιότητας που είναι συνώνυμο της Dirty Laundry.

Continue Reading

Trending