Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Υπηρεσίες  Συμβουλευτικής αναδιάρθρωσης απαιτήσεων & υποχρεώσεων σε επιχειρήσεις

Ραγδαία Επιδείνωση του Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος:

Οι συνέπειες της συνεχιζόμενης κρίσης φαίνεται να μην ολοκληρώνουν το κύκλο τους . Αντίθετα, για τις επιχειρήσεις ο κύκλος δραστηριότητας φαίνεται να αποτελείται από σύντομους προβληματικούς κύκλους,  τα σημαντικότερα θέματα των οποίων είναι:

Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να διατηρήσουν το πελατολόγιό τους . Οι λογαριασμοί των πελατών καθυστερούν να τακτοποιηθούν και δημιουργείται περιβάλλον αθέτησης υποχρεώσεων . Δημιουργείται υψηλή κοστολογική βάση , ανασφάλιστα ανοίγματα και αδυναμία εισπράξεων. Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους στις Τράπεζες. Οι επιχειρήσεις δεν ξέρουν πώς να επικοινωνήσουν το πρόβλημά τους στις Τράπεζες. Εμφανίζονται αδυναμίες στην διοικητική στρατηγική και το management!

Η ανάπτυξη υποστηρικτικών Υπηρεσιών και η Συμβουλευτική στις Επιχειρήσεις

H ανάγκη της συμβουλευτικής Υπηρεσίας προκύπτει από την διαπίστωση μιας εγγενούς αδυναμίας διαχειριστικής διοίκησης, ιδιαίτερα κάτω από τις συνεχιζόμενες συνέπειες της κρίσης και των αδιεξόδων προοπτικής. Για την ακρίβεια , η ανάγκη εντοπίζεται στην επίλυση ή τον εντοπισμό των προβλημάτων καταρχήν της είσπραξης απαιτήσεων και της καθοδήγησης στην πληρωμή των  δικών τους υποχρεώσεων. Η άντληση της σωστής και ειλικρινούς πληροφορίας  για το είδος των απαιτήσεων και οφειλών καθώς και την πιστωτική πολιτική της επιχείρησης είναι το πιο βασικό και απαραίτητο στοιχείο για τον Σύμβουλο. Η Συνεργασία του με το νομικό τμήμα και με το Λογιστήριο το κλειδί για την οριοθέτηση της πραγματικότητας. Από εκεί θα ξεκινήσουν οι πιο πετυχημένες στρατηγικές για διαπραγμάτευση είτε προς την κατεύθυνση των πιστωτών και των Τραπεζών είτε προς τους οφειλέτες και πελάτες της επιχείρησης.

Εργαλεία Συμβουλευτικής Υπηρεσίας

Το πλαίσιο κριτηρίων αξιολόγησης  απαιτήσεων και υποχρεώσεων της επιχείρησης  ορίζεται από διάφορες παραμέτρους όπως  πχ η  ταξινόμηση ανά μέγεθος, ο χρόνος, το  ιστορικό συνεργασίας,  οι εξασφαλίσεις καθώς και  ή μέτρηση του  κινδύνου. Συνήθως απαιτείται αμεσότητα ενεργειών , συμπληρωματική λήψη εξασφαλίσεων , η συνεχής διαπραγμάτευση και η παρακολούθηση. Στις περισσότερες περιπτώσεις ανασχεδιάζονται οι αρμοδιότητες και το management καθώς και η πολιτική marketing  της επιχείρησης. Η επιχείρηση αποκτά πρόγραμμα παρακολούθησης συνήθως πια ηλεκτρονικό και εμπλουτίζεται η γνώση με εγχειρίδια , αναφορές , στατιστικά και προγράμματα προβλέψεων . Διακρίνονται οι απαιτήσεις ανάλογα με το κίνδυνο  και το μέγεθος της καθυστέρησης. Ταξινομούνται οι πελάτες και οι πιστωτές. Η νομική παρακολούθηση και συμβουλή είναι απαραίτητη για την προφύλαξη από κινδύνους νομικούς και παρερμηνείες, ιδιαίτερα για την διαχείριση ενδεχομένων δικαστικών ενεργειών σε εξώδικο ή δικαστικό περιβάλλον. Επιδιώκεται αμεσότητα ενεργειών και αποφεύγονται οι λιμνάζουσες συμφωνίες και σχέσεις. Πολλές φορές επιδιώκεται στρατηγική αντίστροφης διαδρομής με ρυθμίσεις και υποστήριξη ακόμη και των επιχειρηματικών σχεδιασμών των οφειλετών .

Η  Συμβουλευτική είναι συνεχής, ανοικτόμυαλη και ευέλικτη. Ο Σύμβουλος διατηρεί σχέση προστασίας στον πελάτη, διασφάλιση απορρήτου και εμπιστευτικότητας και   η Επιχείρηση  αποζητά την εξέλιξη του πλαισίου Mentoring σε μια συνεχή και ενσωματωμένη στην Στρατηγική της δράση. Η λήψη σωστής και εξειδικευμένης Συμβουλευτικής αποτελεί οπλισμό και διαχειριστική ετοιμότητα και όχι περιττή πολυτέλεια.

Marianna Tsoulia

Accredited Mediator,Consultant

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν!

Εγκαίνια 1ου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία του Γιώργου Πατούλη για τη στήριξη των γυναικών στο Επιχερείν, που ξεκινά από το Δήμο Αμαρουσίου

Πέμπτη 23  Μαΐου 2019, ώρα 17:00, Λεωφόρος Κηφισίας 108 Μαρούσι

 

Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης εγκαινιάζει στο Μαρούσι, το 1ο Κέντρο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, τον  πρώτο πλέον σταθμό, που κάνει πράξη τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Διαβούλευσης για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 και ώρα 17:00, Λεωφόρο Κηφισίας 108-Μαρούσι, όπου εκπρόσωποι φορέων και οργανισμών θα βρίσκονται εκεί για να στηρίξουν τη δράση.

Στο μήνυμά του ο κ. Γιώργος Πατούλης σημειώνει:
«Στο Μαρούσι ήμασταν, όταν δεσμευτήκαμε παρουσία όλων των φορέων γυναικείας επιχειρηματικότητας. Στο Μαρούσι θα βρεθούμε και τώρα, κάνοντας πράξη όλα όσα εσείς προτείνατε. Όλοι μαζί αναδείξαμε λύσεις και προτάσεις, μέσω των οποίων η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να υποστηρίξει τις γυναίκες στο Επιχειρείν.»    

Στο πλαίσιο της δράσης, στο Δήμο Αμαρουσίου θα λειτουργήσει Help Desk που θα παρέχει υπηρεσίες για γυναίκες που επιθυμούν να επιχειρήσουν ή επιχειρούν ήδη, όπως συμβουλευτικής, καθοδήγησης, ανάπτυξης, προώθησης, εκπαίδευσης, χρηματοδότησης και networking, σε συνεργασία με την ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ.     

Όπως δηλώνει ο κ. Νίκος Μπαλτάς, Προέδρος της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ: ‘Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο φορέας επεκτείνει τις δράσεις του και στο Δ. Αμαρουσίου ενώ παράλληλα θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο Δ. Αμαρουσίου και στον κ. Γιώργο Πατούλη για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε στην επιλογή του να υλοποιήσουμε τις δράσεις και τη λειτουργία του πρώτου Κέντρου Γυναικείας Επιχειρηματικότητας’     

Περισσότερες πληροφορίες: Υπεύθυνη Έργου Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, τηλ. επικοινωνίας: 6937080216.  

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΙΑΣΙΣ ιδρύθηκε το 2005. Από το 2005 έως σήμερα στο επίκεντρο της Α.μ.Κ.Ε. ΙΑΣΙΣ βρίσκεται ο άνθρωπος. Βασικοί στόχοι του φορέα αποτελούν η παροχή ψυχοκοινωνικής στήριξης,  η καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, η παροχή ψυχολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, η δημιουργία ίσων ευκαιριών και νέων προοπτικών για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Ο συνολικός αριθμός ωφελούμενων του φορέα υπολογίζεται από το 2006 έως σήμερα σε 357.514 άτομα.

Η Πανελλήνια Διαβούλευση με θέμα «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα Υποστηρίξει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν» τελεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αποτελεί μία πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κου Γιώργου Πατούλη. Για πρώτη φορά συμπράττει η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους Πανελλήνιους Φορείς της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας αλλά και με κάθε φορέα και μονάδα για την προώθηση της γυναίκας στο επιχειρείν, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις και υλοποιώντας προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών.

Την πανελλήνια διαβούλευση συντονίζει η εταιρεία APSON CSR

Social media partner είναι το www.coverstory.gr

Media partner είναι το www.epixeiro.gr

Communication partner είναι η Action Global Communications

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση Εργασίας – Βοηθός Λογιστή

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, Ομίλου Επιχειρήσεων στην Αθήνα με δραστηριότητα στην παροχή Νομικών και Οικονομικών Υπηρεσιών καθώς και Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ζητά να καλύψει τη θέση:

Βοηθού Λογιστή

Κύρια καθήκοντα:

  • Καταχωρήσεις εγγραφών γενικής λογιστικής
  • Συμφωνίες ταμείου και τραπεζικών λογαριασμών
  • Υπολογισμός μισθοδοσίας σε μηνιαία βάση
  • Αρχειοθέτηση Λογιστηρίου


Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. Λογιστικής κατεύθυνσης
  • Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε λογιστικές εργασίες για λογαριασμό εταιριών παροχής υπηρεσιών
  • Γνώση λογισμικών προγραμμάτων Epsilon Net (Μισθοδοσία) & Unisoft (Κεφάλαιο)
  • Άριστη γνώση Η/Υ
  • Διάθεση για συνεχή μάθηση και άριστες ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας


Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Πραγματικές προοπτικές εξέλιξης σε έναν δυναμικό Όμιλο Ανωνύμων Εταιριών με την δυνατότητα υλοποίησης πλήθους λογιστικών εργασιών σε διαφορετικά αντικείμενα

Αποστολή βιογραφικού σημειώματος στο [email protected] με την ένδειξη
(Βοηθός_Λογιστή).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Θέση εργασίας – Call Center Supervisor

Career In Progress (www.careerinprogress.gr) είναι μια εταιρεία παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στους τομείς της Αναζήτησης Εργασίας, του Επαγγελματικού Προσανατολισμού και της Ανάπτυξης Επιχειρηματικής Ιδέας.

Για λογαριασμό Συνεργάτη της, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με προϊόντα φυσικού αερίου & ηλεκτρισμού, ζητά να καλύψει τη θέση:

 

Call Center Supervisor

Περιγραφή θέσης:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα αναλάβει τους παρακάτω ρόλους: υποψήφιος θα αναλάβει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Να συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων για άτομα και ομάδες
  • Να παρακολουθεί ενεργά την καθημερινή ροή των εργασιών, να διασφαλίζει και να βελτιστοποιεί τις διαδικασίες.
  • Να οργανώνει, καθοδηγεί, αξιολογεί και να κινητοποιεί την Ομάδα του, υποστηρίζοντας νέους εργαζόμενους
  • Να προετοιμάζει και να συντάσσει εκθέσεις αναφοράς (Reports) με βάση τα KPI’s   

 

Αναζητούμε έναν/μια Επαγγελματία με υψηλό αίσθημα υπευθυνότητας και:

  • 3+ έτη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Supervisor
  • Εμπειρία σε θέση Call Center Αgent
  • Γνώση Η/Υ και Συστημάτων Dialer
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ικανότητα καθοδήγησης και παρακίνησης ομάδας
  • Ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων

Τι προφέρει η εταιρία:

  • Ανταγωνιστικός σταθερός μηνιαίος μισθός
  • Σημαντικό bonus παραγωγικότητας
  • Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση σε μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου

Αν πιστεύεις πως τα παραπάνω σε καλύπτουν, μπορείς να μας στείλεις το Βιογραφικό σου στο [email protected] με την ένδειξη (Call_Center_Supervisor)

Continue Reading

Trending