Connect with us

Τουρισμός

Χαλκιδική ΙΤΒ 2019

Χαλκιδική ΙΤΒ 2019: Σταθερή πορεία της Γερμανικής αγοράς 

 

Συνεχίζοντας το ταξίδι της προβολής και προώθησης, η Χαλκιδική συμμετείχε με 2πλο stand στην μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού, ΙΤΒ 2019 που πραγματοποιήθηκε 6-10 Μαρτίου 2019 στο Βερολίνο.

Εντυπωσιακή ήταν οι συμμετοχή των επιχειρηματιών και φορέων του τουρισμού της Χαλκιδικής, οι οποίοι πραγματοποίησαν μαζί με τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής πάνω από 150 προκαθορισμένες συναντήσεις με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία και Τour Operators. Σε επίπεδο προβολής, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στο νέο δίκτυο μονοπατιών της Χαλκιδικής, Halkidiki Routes, το οποίο παρουσίασαν τα στελέχη του Οργανισμού σε Γερμανούς και Ολλανδούς Tour Operators καθώς και σε δημοσιογράφους, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις των μεγαλύτερων ΤΟ της Ολλανδίας με τα στελέχη του ΤΟΧ, οι εκπρόσωποι των Tour Operators από την Ολλανδία εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για την πορεία των κρατήσεων, οι οποίες κυμαίνονται ανοδικά. Τα ίδια μηνύματα μας μετέφερε και η Jet2.com -ο 2ος μεγαλύτερος ΤΟ της Αγγλίας- οι οποίοι ανέφεραν ότι παρόλο που οι προ-κρατήσεις ξεκίνησαν υποτονικά, μετά τις γιορτές άλλαξε το κλίμα και πλέον κυμαίνονται στα περσινά επίπεδα. Όσον αφορά τη Γερμανική αγορά, όπως μας ενημέρωσαν οι Tour Operators αλλά και ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του ΤΟΧ, στη Γερμανία, Mr Karsten Voos, οι κρατήσεις κινούνται ακόμα σε αρνητικά επίπεδα σε σχέση με τις περσινές αλλά έχει αρχίσει να ανακάμπτει και όπως όλα δείχνουν είναι εφικτό να επαναληφθεί η περσινή καλή χρόνια (2017: 300.000 -> 2018: 350.000). Αλλά και οι πληροφορίες από το Ισραήλ αναφέρουν αύξηση των επισκεπτών για 2η συνεχόμενη χρονιά στη Χαλκιδική. Σημαντικές ήταν και 2 συναντήσεις με ΤΟ της Ουκρανίας και της Αιγύπτου, οι οποίοι εξετάζουν το ενδεχόμενο να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμα τους τη Χαλκιδική.

Στην καθιερωμένη ενημέρωση για την Γερμανική αγορά, ο κ Voss ενημέρωσε τα μέλη του Οργανισμού ότι θα είναι μία σταθερή χρονιά χωρίς ιδιαίτερες αυξήσεις κυρίως λόγω ανταγωνισμού (επανήλθε πλήρως η Τουρκία και άρχισαν να επανέρχονται και οι αγορές της Αιγύπτου και της Τυνησίας). Χαμένοι της χρονιάς φαίνεται να είναι η Ισπανία λόγω κυρίως των υψηλών τιμών τους και της μη βελτίωσης των υφισταμένων υποδομών όσον αφορά τα καταλύματα και η Βουλγαρία, που ναι μεν είναι ένας οικονομικός προορισμός και ανταγωνιστικός της Ελλάδος αλλά υστερεί αρκετά σε θέματα εξυπηρέτησης και κατάλληλων υποδομών.

Το σημαντικό είναι ότι η Χαλκιδική πλέον αποτελεί αναγνωρίσιμο προορισμό για τους Γερμανούς, οι οποίοι δηλώνουν ικανοποιημένοι τόσο από το επίπεδο των καταλυμάτων όσο και από τις προσφερόμενες υπηρεσίες ενώ σε συνδυασμό με τις εξωτικές παραλίες, τις δραστηριότητες και τα αξιοθέατα που προσφέρει, έχει αναδειχτεί στους top προορισμούς για την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της έκθεσης οριστικοποιήθηκε σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ στη Γερμανία, ένα πολύ σημαντικό press trip για το κρατικό γερμανικό κανάλι ZDF και την ταξιδιωτική εκπομπή “Volle Kanne”, το οποίο θα επισκεφτεί τη Χαλκιδική στις αρχές Απριλίου για γυρίσματα. Συνάντηση πραγματοποιήθηκε και με το τηλεοπτικό κανάλι Al Jazeera, όπου συζητήθηκε η προβολή της Χαλκιδικής στο πλαίσιο αφιερώματος που ετοιμάζει για την Ελλάδα σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και βέβαια της απευθείας πτήσης της Qatar airlines στο Διεθνές Αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν από κοινού συναντήσεις με σκοπό την προώθηση των 2 προορισμών.

Τέλος, σε κατ’ ίδιαν συνάντηση της Υπουργού Τουρισμού, κ Έλενας Κουντουρά και του προέδρου του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ Γρηγόρη Τάσιου συζητήθηκε το νέο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes, για το οποίο η Υπουργός δεσμεύτηκε να βοηθήσει στην υλοποίηση και προώθησή τους.

Πηγή

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021 η CHC GROUP

Τον τίτλο Best Hotel Management Company 2021, καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021, κατέκτησε επάξια η CHC GROUP Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. στα International Travel Awards 2021.

Μια ακόμη διάκριση για τον Όμιλο CHC με διεθνή απήχηση, που επιτεύχθηκε έπειτα από σκληρή δουλειά και εντυπωσιακά αποτελέσματα στον δύσκολο, όσο και απαιτητικό, επαγγελματικό στίβο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, η οποία έρχεται ως επιστέγασμα των προσπαθειών που το σύνολο των συνεργατών του Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. καταβάλλουν αδιάκοπα.

Με αφορμή αυτή τη βράβευση, ο Γενικός Διευθυντής και Ιδρυτής του Ομίλου CHC Ζαχαρίας Α. Χνάρης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Μια ακόμη βράβευση που μας φέρνει συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης. Αλλά και μια διεθνής διάκριση, που μας γεμίζει με ακόμα μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης για το μέλλον. Η δε χρονική συγκυρία αυτής της αναγνώρισης, μια χρονιά με πολλά προβλήματα για το τουρισμό διεθνώς λόγω της πανδημίας όπως είναι το 2021, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. 

Θα ήθελα να συγχαρώ όλες και όλους τους συνεργάτες μου που ενστερνίζονται το όραμα του Ομίλου CHC. Ένα όραμα που έχει στο επίκεντρο την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα που μας εμπιστεύονται. Συνεχίζουμε δυναμικά, με πίστη στις δυνατότητες των ανθρώπων μας, ρεαλιστικά οραματικό σχεδιασμό βασισμένο στη γνώση, την εμπειρία και τις ιδιαιτερότητες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά και με αισιοδοξία για το μέλλον του Ελληνικού τουρισμού.».

Τα International Travel Awards

Τα International Travel Awards θεωρούνται τα κορυφαία βραβεία στον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών. Απονέμονται έπειτα από διαδικασία ψηφοφορίας 100.000 και πλέον επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας, επισκεπτών και ταξιδιωτών, έπειτα από προσεκτική επιλογή των συμμετεχόντων, που γίνεται από εξειδικευμένη κριτική επιτροπή. Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται προσεκτικά έτσι ώστε να πληροί τα αυστηρά κριτήρια συμμετοχής και να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων. Χαρακτηριστικό της αναγνώρισης που τυγχάνουν τα International Travel Awards διεθνώς, είναι το γεγονός ότι για το 2021 έλαβαν μέρος περισσότερες από 4.500 εταιρείες από 50 και πλέον χώρες.

Τα International Travel Awards διοργανώνονται από την KSA Tourism Marketing & PR Company, μια εταιρεία με εμπειρία δεκαετιών στην τουριστική προώθηση και το branding περισσοτέρων από 5.000 τουριστικών εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.

Continue Reading

Τουρισμός

Το πρώτο σύγχρονο online πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα

Με σκοπό να απαντήσει στις ανάγκες των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου που βρίσκονται ανά την ελληνική επικράτεια αλλά και διεθνώς, το Alba Graduate Business School, The American College of Greece παρουσιάζει το πρώτο σύγχρονο online μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, το καταξιωμένο πρόγραμμα MSc in Tourism Management του Alba Graduate Business School, The American College of Greece, με μότο «Upgrade to Business Class», επανασχεδιάστηκε ώστε από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 να προσφέρει σύγχρονη, απομακρυσμένη μάθηση σε όλη τη χώρα και διεθνώς, με στόχο να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες των επαγγελματιών που επιθυμούν να σπουδάσουν διοίκηση τουριστικών μονάδων και να αναπτύξουν νέες δεξιότητες αλλά δεν μπορούν να δεσμευτούν για ένα ή δύο χρόνια σε εκ του σύνεγγυς εκπαίδευση στην Αθήνα.

Ανταποκρινόμενο σε αυτές τις ανάγκες, και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει τα προηγούμενα χρόνια, το Alba γίνεται το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα που προσφέρει σύγχρονη, εξ αποστάσεως μεταπτυχιακή εκπαίδευση στη Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων (Tourism Management), η οποία θα δώσει την ευκαιρία στους επαγγελματίες να φοιτήσουν online, με σύγχρονο τρόπο (synchronous) απ’ οπουδήποτε στον κόσμο. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες τουριστικών επιχειρήσεων.
  • Μέλη οικογενειακών επιχειρήσεων σε σχέση με τουρισμό.
  • Νέους επαγγελματίες στον χώρο της φιλοξενίας, tour operators, ξεναγούς, τουριστικά γραφεία, διοργανωτές εκδηλώσεων και συνεδρίων, cruisemakers, υπεύθυνους ψυχαγωγίας, μεσίτες, διαχειριστές ακινήτων.

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα δώσει την ευκαιρία στους φοιτητές να γνωρίσουν ανθρώπους απ’ όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται για μία καριέρα στον ίδιο τομέα, και ταυτόχρονα το Alba προσφέρει τρία διά ζώσης workshops, κατά τα οποία οι φοιτητές θα μπορούν να γνωριστούν από κοντά.

Ακόμη, η στρατηγική συνεργασία του προγράμματος με το Costa Navarino προσφέρει στους φοιτητές του Alba τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα τριήμερης διάρκειας workshop στη Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων (Tourism Management) στο Costa Navarino τον Νοέμβριο, ενώ δύο ακόμα workshops σε Service Operations and Revenue Management θα δοθούν στις εγκαταστάσεις του Alba τον Δεκέμβριο και τον Μάρτιο.

Η Ευαγγελία Μπαραλού, Ακαδημαϊκή Διευθύντρια του προγράμματος MSc in Tourism Management, Alba Graduate Business School, δήλωσε σχετικά: «Οι επαγγελματίες του τουρισμού που ζουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας χρειάζονται μεγάλη ευελιξία, καλύτερη διαχείριση χρόνου και μια ευρύτερη παγκόσμια προοπτική για υψηλής ποιότητας, ευέλικτη και οικονομικά προσιτή εκπαίδευση. Το πρώτο σύγχρονο online μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα από το Alba Graduate Business School, συνδυάζοντας την αξία του Alba, τόσο από την άποψη της διδασκαλίας όσο και από την άποψη της εκμάθησης, με ένα ευέλικτο μοντέλο σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, πρόκειται να ενισχύσει τη μάθηση και τις προοπτικές επαγγελματικής ανάπτυξης για τους απασχολούμενους στον τουρισμό στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς».

Παρέχοντας χρονική ευελιξία στους συμμετέχοντες, η διεξαγωγή των μαθημάτων από το υψηλών προσόντων διδακτικό προσωπικό του Alba γίνεται απογευματινές ώρες, με γλώσσα διδασκαλίας τα Αγγλικά. Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 12 μήνες για την πλήρη φοίτηση και 24 μήνες για την part-time time φοίτηση.

Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο, ενώ αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ.

–Τέλος– 

Πληροφορίες προς δημοσιογράφους:

Μαρία Βασιλική Δουκάκη, AlbaGraduateBusinessSchool, τηλ.: 210 8964531, εσωτ. 1384, email: [email protected],

ΘάλειαΘωμάτου, Pitch – Public Relations and Strategic Communications, τηλ. 216 800 1595, email: [email protected]

Σχετικάμετο Alba Graduate Business School 

TοAlbaGraduateBusinessSchool, The American College of Greece, λειτουργεί ως ένας ανεξάρτητος μη κρατικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός υπό την αιγίδα του ΣΕΒ, της ΕΕΔΕ και του ΕΒΕΑ, με στόχο να εκπαιδεύσει τους οραματιστές ηγέτες του αύριο και να προωθήσει ενεργά την επιστημονική έρευνα και τη δημιουργία νέας γνώσης. Το Alba προσφέρει 13 μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και φέρει την επίσημη αναγνώριση του NewEngland Commission of HigherEducation (NECHE). Όλα τα ΜΒΑ προγράμματα είναι πιστοποιημένα από το The Association of MBAs, ενώ το MSc in Finance και το MSc in SHRM από το EFMD Programme AccreditationSystem.

Σχετικά με το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος 

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ένας ιδιωτικός, μη κερδοσκοπικός εκπαιδευτικός οργανισμός με ιστορία 146 ετών. Αποτελείται από τρεις εκπαιδευτικές μονάδες: το Γυμνάσιο και Λύκειο-ΙΒ Pierce, το Deree –που προσφέρει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα– και το AlbaGraduateBusinessSchool. Στο πλαίσιο της αποστολής του να παρέχει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στην εκπαίδευση, το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος προσφέρει ετησίως περισσότερα από 8 εκατ. ευρώ σε υποτροφίες και προγράμματα οικονομικής υποστήριξης. 

Continue Reading

Τουρισμός

Ένα δείπνο πολιτισμών στο Aldemar Royal Mare

Η Aldemar Resorts, τo Sympossio Greek Gourmet Touring και ο διαπρεπής Ουκρανός ChefΥurii Kovryzhenko ένωσαν τις δυνάμεις τους και διοργάνωσαν τη μοναδική γαστρονομική βραδιά «Bridging Flavors: When Crete meets Ukraine», την Κυριακή 4 Ιουλίου και ώρα 8:30μμ στο εντυπωσιακό εστιατόριο Candia του ξενοδοχείου Aldemar Royal Mare, στη Χερσόνησο Ηρακλείου. 

To Sympossio Greek Gourmet Touring ως πρεσβευτής της Ελλάδας στο εξωτερικό και ως το μεγαλύτερο όχημα προβολής της ελληνικής γαστρονομίας και του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό που μετρά 12 χρόνια, ανασυντάσσεται μετά από την παύση που επέβαλλε η πανδημία της Covid19 και ετοιμάζεται να επιστρέψει πιο δυναμικό από ποτέ. Στο πλαίσιο αυτό, το Sympossio και ο κος. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, CEO του Ομίλου Aldemar Resorts, καλωσόρισαν στην Κρήτη τον πολλάκις διακεκριμένο Chef Υurii Kovryzhenko, παγκόσμιο πρεσβευτή της ουκρανικής γαστρονομίας και έναν από τους σπουδαιότερους και πιο καινοτόμους Chef της Ουκρανίας, λίγο πριν βραβευτεί και στο 3rd Annual Global Taste Conference of Ambassadors of Taste for the Global Gastronomy® στην Αθήνα. 

Ο ταλαντούχος Chef Γιώργος Χατζόπουλος, Executive Chef of Aldemar Resorts & Chef του Sympossio Greek Gourmet Touring υποδέχτηκε στην κουζίνα του τον Υurii Kovryzhenko όπου διασταύρωσαν τις γνώσεις και τη δημιουργικότητα τους. Οι δυο Chef ετοίμασαν ένα δείπνο πολιτισμών, ένα γευστικό σταυροδρόμι της ελληνικής και ουκρανικής γαστρονομίας που κατέπληξε και ανέδειξε τις μοναδικές πτυχές των δυο κουζινών. Η ελληνο-ουκρανική φιλία αποδόθηκε στα δημιουργικά πιάτα, ενώ οι εκλεκτές ετικέτες κρασιών και οι ήχοι του πιάνου από τον Στέφανο Κόκκαλη συνόδευσαν υπέροχα τη βραδιά.

Η εκδήλωση τελέστηκε υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου και σε αυτή παρευρέθηκαν αξιότιμα στελέχη της Πρεσβείας της Ουκρανίας, η σύζυγος του Πρέσβη κα. Alla Polyova, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου κ. Χαλκιαδάκης, ο Διευθυντής της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου κ. Φουντουλάκης, ο Πρόεδρος Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης κ. Βλατάκης, ο CEO του Ομίλου Aldemar Resorts & εμπνευστής του Sympossio, κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, δημοσιογράφοι και άλλοι καλεσμένοι.

Continue Reading

Trending