Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ψηφιακός Μετασχηματισμός ή Ψηφιακή Προσαρμογή;

Ψηφιακός μετασχηματισμός είναι η ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, αλλάζοντας ουσιαστικά τον τρόπο λειτουργίας της προκειμένου να προσφέρει περισσότερη αξία στους πελάτες.

Ψηφιακή προσαρμογή είναι η χρησιμοποίηση ψηφιακών εργαλείων χωρίς αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης

Στο πυρήνα του ψηφιακού μετασχηματισμού μιας επιχείρησης, βρίσκεται η απόφαση να αλλάξει η οργανωτική της κουλτούρα, προκειμένου να ενσωματωθούν τεχνολογικές λύσεις και να ακολουθηθούν με τον καλύτερο τρόπο, οι νέες λειτουργικές αρχές που επιφέρει η συνεχώς μεταβαλλόμενη τεχνολογία, η οποία βασίζεται πάντοτε στις ανάγκες και τις τάσεις της παγκόσμιας αγορά.

Στην ψηφιακή προσαρμογή απλά αξιοποιούμε τις εξελίξεις της τεχνολογίας για ταχύτερη και αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση των λειτουργιών και διαδικασιών.

Κατά συνέπεια σε ότι αφορά την Ψηφιακή Προσαρμογή τα πράγματα είναι σχετικά απλά. Αναζητούμε τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό και προχωράμε στην ενσωμάτωση του στην αμετάβλητη κατά τα άλλα παραγωγική διαδικασία.

Σε ότι αφορά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό δύο είναι οι κύριοι στόχοι του, όπως και οι στόχοι κάθε μετασχηματισμού, η μείωση του κόστους λειτουργίας και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Ο συνδυασμός των δύο έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της κερδοφορίας.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός συντελείται με ή χωρίς τη βούληση μας και αφορά στον επιχειρηματικό τομέα το σύνολο των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως κλάδου ή μεγέθους, το σύνολο των εργαζομένων σε μια επιχείρηση, αλλά και το σύνολο των προμηθευτών και πελατών της. Μας αφορά δηλαδή ΟΛΟΥΣ.

Εφαρμόζεται σε όλα τα στάδια, στη λειτουργία, την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία και σε αυτό που είναι η κορυφή του παγόβουνου, στην προώθηση και προβολή, εφαρμόζεται δηλαδή ΠΑΝΤΟΥ.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού θα πρέπει η ηγετική ομάδα να συμφωνήσει στο τι σημαίνει ψηφιακό για την επιχείρηση και πως αυτό θα ενταχθεί στο γενικό επιχειρησιακό σχέδιο.

Διακρίνονται τα παρακάτω στάδια υλοποίησης του μετασχηματισμού:

  • Αναγνώριση ανάγκης μετασχηματισμού αλλαγής
  • Δημιουργία ομάδας εργασίας
  • Σχεδιασμός μετασχηματισμού
  • Εκπαίδευση στελεχών και προσωπικού
  • Εφαρμογή λειτουργιών με ταυτόχρονη επικοινωνία προς προμηθευτές και
  • πελάτες
  • Αξιολόγηση και επανατροφοδότηση πληροφοριών

Εάν δεν συνειδητοποιηθεί η ανάγκη για μετασχηματισμό και οι συγκεκριμένοι τομείς στους οποίους θα πρέπει να εφαρμοστεί, ότι ενέργειες και αν γίνουν πέφτουν στο κενό. Οι πλέον συνηθισμένες ανάγκες που οδηγούν στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών είναι η αλλαγή στη στάση και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, η αλλαγή στα μοντέλα και την τεχνολογία παραγωγής, αλλά και ο μετασχηματισμός που ενδεχομένως υλοποιεί ο ανταγωνισμός.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη διεργασία είναι ομαδική υπόθεση. Και όπως σε κάθε ομάδα υπάρχει ένας επικεφαλής που συντονίζει όλες τις ενέργειες και έχει τη μεγάλη εικόνα υπό έλεγχο, έτσι και σε αυτή την περίπτωση υπάρχει κάποιος ο οποίος διαχειρίζεται και παρακολουθεί όλη τη διαδικασία της αλλαγής και ενημερώνει για την πρόοδο, αλλά και για τα εμπόδια που συναντά στη διαδικασία της υλοποίησης. Στην ομάδα θα πρέπει να συμμετέχουν, στελέχη της διοίκησης, του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, της παραγωγής, αλλά και εκπρόσωπος των εργαζομένων, μια και αυτοί είναι που καλούνται συνήθως να υλοποιήσουν όλο το επιχειρηματικό έργο.

Μεθοδολογικά, όπως και σε κάθε επιχειρηματικό σχέδιο ο σχεδιασμός περιλαμβάνει επιγραμματικά:

  • Ανάλυση PESTLE (τομείς πολιτικοί, οικονομικοί, κοινωνικοί, τεχνολογικοί, νομικοί
  • και οικολογικοί)
  • Παρακολούθηση του ανταγωνισμού και αναλύσεις της αγοράς
  • Ανάλυση χάσματος GAP Analysis)
  • Ανάλυση SWOT
  • Διάλογο με το προσωπικό, μια και είναι συχνά πολύ καλά ενημερωμένοι για τις

διαδικασίες παραγωγής, αλλά και για τον ανταγωνισμό

  • Διάλογο με τους προμηθευτές και πελάτες
  • Διερεύνηση αγοράς ποιος προσφέρει τι από τεχνολογικό εξοπλισμό και λογισμικά
  • Εντατική δοκιμή των προς επιλογή τεχνολογικών προτάσεων

Θα πρέπει να επισημανθεί ότι ο σχεδιασμός του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ για κάθε επιχείρηση και δεν λειτουργεί τα τακτική του copy – paste.

Στο σχέδιο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό οφείλουν να περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

  • Λεπτομερής περιγραφή για την ανάπτυξη της στρατηγικής του ψηφιακού μετασχηματισμού και την προετοιμασία του μελλοντικού επιχειρηματικού μοντέλου
  • Προγραμματισμός όλων των απαραίτητων μέτρων, έτσι ώστε ο ψηφιακός μετασχηματισμός να είναι επιτυχής
  • Καταγραφή όλων των υπαρχουσών ιδεών της ομάδας εργασίας σε ένα πρωτόκολλο αλλαγής, ένα έγγραφο που θα ενημερώνεται σε όλη τη διαδικασία
  • Διερεύνηση καινοτομιών, π χ νέος εξοπλισμός ή λογισμικό
  • Εισήγηση για αλλαγή υφιστάμενων διαδικασιών ή εισαγωγή νέων
  • Καταγραφή κινδύνων
  • Εισαγωγή συγκεκριμένων μετρήσιμων, στόχων για την αξιολόγηση

Καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία είναι η εκπαίδευση που αφορά στο σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της επιχείρησης, τόσο για τις διαδικασίες και λειτουργίες που αλλάζουν, όσο και για τα οφέλη που θα προκύψουν από την εφαρμογή τους. 

Ανάλογα με τη θέση και τις αρμοδιότητες τα μαθήματα μπορεί να είναι είτε με ζωντανή παρουσία, είτε και ηλεκτρονικά με δυνατότητα να τα παρακολουθήσει κανείς σε χρόνο που ο ίδιος θα επιλέξει. Το σημαντικό είναι να έχει ο κάθε εργαζόμενος πρόσβαση στις γνώσεις και τις εμπειρίες των άλλων που είναι απαραίτητες για τη βέλτιστη εκτέλεση των καθηκόντων του.

Το περιεχόμενο της εκπαίδευσης περιλαμβάνει τις γνώσεις που απαιτούνται για τις βασικές διαδικασίες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης, την ανάπτυξη δεξιοτήτων που απαιτούνται για την επίτευξη των αποτελεσμάτων και τις γνώσεις για τους τρόπους ικανοποίησης των πελατών και προμηθευτών

Ακολουθεί το στάδιο της εφαρμογής του νέου επιχειρησιακού σχεδιασμού που έχει ενσωματώσει τα τεχνολογικά μέσα και τις νέες διαδικασίες. Ταυτόχρονα αναπτύσσεται μια επικοινωνιακή καμπάνια προς προμηθευτές και πελάτες που ενημερώνει και επεξηγεί για το νέο τρόπο εξυπηρέτησης.

Η αξιολόγηση της εφαρμογής αφού καθοριστεί το τι πρέπει να μετρηθεί και να παρακολουθείται και με τι αναφορές προόδου, απαντά στα ερωτήματα «Σε τι βαθμό συνέβαλε η αλλαγή στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων», «Εάν η διαδικασία εφαρμογής και διαχείρισης των αλλαγών ήταν επιτυχής» και «Τι θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά». Τα στοιχεία αυτά αναλύονται από την ομάδα του ψηφιακού μετασχηματισμού και ανάλογα προσαρμόζεται και το σχέδιο εφαρμογής.

Παρόλο που η αξία του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι αδιαμφισβήτητη, υπάρχουν παράγοντες που επηρεάζουν αρνητικά την εφαρμογή του. Οι κυριότεροι είναι οι παρακάτω:

  • Η αδράνεια που απορρέει από τη συνήθεια στο λειτουργικό σύστημα και η
  • άρνηση για αλλαγές
  • Ο φόβος για την καινοτομία από την έλλειψη γνώσεων και κατανόησης εννοιών
  • Ο φόβος για απώλεια άμεσης επαφής και προσωπικής σχέσης με τους πελάτες
  • Ο φόβος για απώλεια θέσεων εργασίας
  • Η υποτιθέμενη μεγάλη χρονική διάρκεια από το σχεδιασμό μέχρι και την
  • εφαρμογή του μετασχηματισμού
  • Η έλλειψη επικοινωνίας με τα κατώτερα στελέχη και το προσωπικό
  • Το κόστος μετασχηματισμού από την προμήθεια του τεχνολογικού εξοπλισμού έως
  • και την εκπαίδευση

Τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι πολλαπλά και συνοψίζονται όπως παρακάτω:

  • Βελτίωση επιχειρηματικών και εσωτερικών διαδικασιών
  • Βελτίωση της εσωτερικής ικανότητας για αλλαγή στην παραγωγικότητα και την ενσωμάτωση καινοτομιών
  • Καλύτερος έλεγχος στη μέτρηση αποτελεσμάτων
  • Εξοικονόμηση χρόνου και πόρων από την απλούστευση και την αυξημένη ταχύτητα
  • Μείωση του μακροπρόθεσμου κόστους και αύξηση της αποδοτικότητας με διαδικασίες ελάχιστου κόστους
  • Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας
  • Βελτίωση της συνεργασίας με προμηθευτές και εξωτερικούς συνεργάτες
  • Βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών
  • Βελτίωση της εμπειρίας των πελατών

Ωστόσο υπάρχουν και αρκετοί παράγοντες που επιταχύνουν την εφαρμογή του όπως η μείωση του κόστους λόγω τεχνολογικών εξελίξεων και ανταγωνισμού, τα χρηματοδοτικά εργαλεία που αναπτύσσονται, η φιλικότητα των εφαρμογών προς τον χρήστη και η ανάπτυξη νέων ταχύτατων δικτύων με χρήση οπτικής ίνας και τεχνολογίας 5 G.

Συμπερασματικά προκύπτει ότι η πανδημία ανάγκασε κάθε επιχείρηση να εφαρμόσει σε διάστημα λίγων εβδομάδων συστήματα που διαφορετικά θα έπαιρναν μήνες ή χρόνια. Ωστόσο υπάρχει ακόμη μεγάλο πεδίο για ανάπτυξη δράσεων και ενεργειών.  Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δημιουργεί ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις, αλλά απαιτεί υποδομές και εκπαίδευση. Οι τεχνολογικές καινοτομίες χρησιμοποιούνται για να ξεκινήσουν τη διαδικασία μετασχηματισμού, αλλά η εφαρμογή στον οργανισμό διαμορφώνεται και συντηρείται από ανθρώπους.

Ολοκληρώνοντας πρέπει να τονιστεί ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός για κάθε επιχείρηση είναι διαφορετικός και δεν είναι μια απλή εφάπαξ διαδικασία, αλλά αρκετές συνεχείς και διαδοχικές αλλαγές. 

Είναι προφανής η απάντηση λοιπόν, Ψηφιακός Μετασχηματισμός, εκτός εάν η οικονομική κατάσταση τον καθιστά απαγορευτικό, οπότε επιλέγεται ως προσωρινή λύση η Ψηφιακή Προσαρμογή.

Ο Τάσος Γούσιος είναι Σύμβουλος επιχειρήσεων με σπουδές Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης και εξειδίκευση στην επιχειρησιακή έρευνα, μεταπτυχιακές σπουδές στο Μάρκετινγκ και Τηλεόραση. Στη συνέχεια, απέκτησε τον μεταπτυχιακό τίτλο «MSc στο Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού», καθώς και τον τίτλο του «ΜΒΑ στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων». 

Ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα το 1981 συμμετέχοντας σε δημιουργικό γραφείο επικοινωνίας και το 1985 ίδρυσε την επιχείρηση Alpha Marketing με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, καθώς και Διοργάνωσης Συνεδρίων και Εκδηλώσεων. Διαθέτει ιδιαίτερη εξειδίκευση στους κλάδους του Τουρισμού, της Εκπαίδευσης και γενικότερα των Υπηρεσιών. 

Στον Ακαδημαϊκό τομέα συμμετέχει ως συνεργάτης στο Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού Έρευνας και Πολιτικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

 Είναι ιδρυτικό μέλος του Ινστιτούτου Επιχειρηματικού Μέλλοντος – Business Future Institute (BFI).

Φιλοσοφία ζωής, που τη συναντά κανείς και στο moto της Alpha Marketing, “creating strong relations since 1985”,  είναι η δημιουργία ισχυρών σχέσεων που αντέχουν στο χρόνο.

Επιχειρηματικότητα

Wine Professional & Sommelier [email protected] Αθήνα 2022-2023

Το πετυχημένο Wine Professional & Sommelier Course ξεκινά τον Νοέμβριο του 2022 στην  Αθήνα και γίνεται το εργαλείο για κάθε επίδοξο επαγγελματία που θέλει να ανταπεξέλθει  στις ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις που προκύπτουν στο χώρο της εστίασης, με σκοπό  η διεύρυνση των γνώσεων του και των δεξιοτήτων του να αποτελέσουν «όπλο» στην  συγκεκριμένη αγορά, με πιστοποίηση Sommelier ή Wine Professional. 

Η θεματολογία του, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει γευσιγνωσία, διεθνή και ελληνικό  αμπελώνα, service-Οινοχοΐα, συνδυασμό φαγητού- κρασιού, αποστάγματα, marketing πωλήσεις.

Συνοπτικά το πρόγραμμα θα διεξαχθεί ως εξής: 

ΤΜΗΜΑΤΑ: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022- Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022- Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 

Ημέρες σεμιναρίων: Δευτέρα-Τετάρτη & Τρίτη- Πέμπτη 

Ώρες σεμιναρίων: 

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ 

Τμήμα μεσημεριανό: 13.30-16.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου & Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές  αμπελουργίας, βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Δευτέρα 7 & Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 14 & Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Δευτέρα 21 , Τετάρτη 23, Δευτέρα 28 & Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022 Γαλλικός Αμπελώνας  (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 5, Τετάρτη 7 & Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 11 & Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τετάρτη 25 , Δευτέρα 30 Ιανουαρίου & Τετάρτη 31, & Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου  

2023 Ελληνικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα  

αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Τετάρτη 15, Δευτέρα 20 & Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τετάρτη 1 , Παρασκευή 3 & Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ 

1o τμήμα μεσημεριανό: 13.30 – 16.30 

2ο τμήμα βραδινό: 18.30 – 21.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Τρίτη 1 & Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές αμπελουργίας,  βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Τρίτη 8 & Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 15 & Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τρίτη 22 ,Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, Τρίτη 29 Νοεμβρίου & Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου  

2022 Γαλλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 6, Πέμπτη 8 & Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Πέμπτη 12 & Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Πέμπτη 26, Τρίτη 31 Ιανουαρίου, Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023 Ελληνικός  Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Πέμπτη 16, Τρίτη 21 & Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου , Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

Σύνολο ωρών παρακολούθησης: 102 ώρες 

Κόστος για παρακολούθηση όλου του Course: 1300,00 € 

Δυνατότητα παρακολούθησης μεμονωμένα ανά θέμα. 

Κόστος: 45,00 € / 3ωρο 

Στο τέλος του course θα διεξαχθούν εξετάσεις πιστοποίησης. 

* Κατάλογος επιπλέον κόστους για τη συμμετοχή στις εξετάσεις: 

Certified Wine Professional: 148,80 € 

Certified Sommelier: 148,80 € 

• Κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των συμμετεχόντων υπάρχει πιθανότητα αναβολής  ή ακύρωσης του σεμιναρίου όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο. Σε περίπτωση ακύρωσης  τα χρήματα επιστρέφονται. 

• Απαραίτητη η προπληρωμή για την κράτηση θέσης. Πληρωμή με καταβολή του  αντιτίμου σε Τραπεζικό Λογαριασμό. 

Απολαύστε υπεύθυνα. 

Κρατήσεις στα τηλέφωνα 2121006520 (13.00 – 20.00), 6906663419 (13.00 – 20.00) και στα  e-mail: [email protected] [email protected][email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Trending