Lifestyle
Γεωργία Χιόνη – Απόφοιτος Foundation Fashion Design & Production Course
Μόλις αποφοιτήσατε από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub.
Με τι σκοπεύετε να ασχοληθείτε στο αντικείμενο της Μόδας;
Το ταξίδι μου στο μαγικό χώρο της μόδας ξεκίνησε πριν 3 χρόνια. Ως συγγραφέας και κινηματογραφίστρια παρακολούθησα personal styling, καθώς το ενδιαφέρον μου εστιαζόταν αρχικά στο costume design. Άμεσα, όμως, κατάλαβα την κλίση και το ενδιαφέρον μου για τον χώρο της μόδας και αποφάσισα να ασχοληθώ με το αντικείμενο της δημιουργίας μόδας ως Σχεδιάστρια, φοιτώντας στο εντατικό πρόγραμμα σχεδιαστών <<Fashion Design & Production>>.
Mέσα από τη Σχολή, μου δόθηκε η μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχω στο διαγωνισμό << Manteco x AthensFashionClub Sustainable Design Contest>> που διοργάνωσε η σχολή με τη διεθνούς φήμη κατασκευάστρια εταιρία υφασμάτων Manteco Spa στην Ιταλία, τον Αύγουστο του 2020. H κoλεξιόν που σχεδίασα διακρίθηκε και απέσπασε το πρώτο βραβείο. Η εταιρία Manteco μου χορήγησε τα υφάσματα βιώσιμης ανάπτυξης για να σχεδιάσω την πρώτη μου κολεξιόν, με το όνομα FW 21/22 «LU.BU, The Light of Winter». Τη Συλλογή αυτή παρουσίασα στην Εβδομάδα Μόδα της Αθήνας τον Ιούνιο του 2021, για την οποί έλαβα το 1ο Βραβείο << Best New Designer >>, του καλύτερου σχεδιαστή. Εδώ θα ήθελα να τονίσω ότι η δημιουργία της κολεξιόν ήταν ένα πολύ μεγάλο και δύσκολο στοίχημα, εάν λάβουμε υπόψη το γεγονός ότι έπρεπε να σχεδιαστεί εν μέσω πλήρους καραντίνας με τη δυνατότητα μετακίνησης και προμήθειας πρώτων υλών πολύ δύσκολη. Παρόλες τις δυσκολίες, με επιμονή και δουλειά ήρθε ένα αποτέλεσμα που με δικαίωσε.
Η AthensFashionClub ήταν πάντα δίπλα μου, σε απορίες και προβλήματα που προέκυπταν κατά τη διάρκεια δημιουργίας των ενδυμάτων και μαζί με την σχεδιάστρια και διευθύντριά της κα Βυτινίδου Μαρία, παρακολουθούσαμε ταυτόχρονα όλο το χρονοδιάγραμμα της παραγωγής της συλλογής.
Ως σχεδιάστρια και λόγω της ενασχόλησής μου με τον κινηματογράφο, θέλω να δημιουργήσω μοναδικές σειρές ρούχων με έντονα καλλιτεχνικά στοιχεία, να συνδυάσω την αισθητική της κινηματογραφικής τέχνης με την τελειότητα και την υπεροχή της μόδας. Το σχέδιο μόδας είναι για μένα μια μεγάλη πρόκληση, για να τολμήσω μία νέα αισθητική. Στόχος μου, λοιπόν, η δημιουργία και ο σχεδιασμός εμπνευσμένων συλλογών για το brand << SKiNiT Fashion Design.>>
· Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας
ή αυτοσχεδιάζετε; Πώς ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή;
Υπάρχουν, θεωρώ, διαφορετικές κατηγορίες ανθρώπων: αυτοί στους οποίους αρέσουν τα ρούχα και τους αρέσει να αγοράζουν ρούχα, οι άνθρωποι που είναι κομψοί και αυτοί που μπορούν να αναγάγουν το ντύσιμο σε ένα είδος τέχνης. Αναμφισβήτητα, η μόδα είναι κάτι μοναδικό. Και ένα από τα στοιχεία της μοναδικότητάς της βρίσκεται, πιστεύω, στο ότι η μόδα «αυτοεκφράζεται», έχει δηλαδή την ικανότητα να «μιλά» γιαυτόν που τη φοράει και να λέει ποιος είναι και πως νιώθει. Προσωπικά, πιστεύω, ότι το να φορά κάποιος αυτό που τον εκφράζει πιο αντιπροσωπευτικά και τον κάνει να νιώθει άνετα, αυτό είναι το βασικό και το θεμελιώδες.
Στην καθημερινότητά μου προτιμώ στυλ όπως το casual και athleisure. Mου αρέσει το γεγονός ότι μπορείς να συνδυάσεις ρούχα streetwear για τη δημιουργία κομψών και άνετων εμφανίσεων με πχ. αθλητικά παντελόνια, φούτερ, sneakers, κλπ. Πιστεύω ότι και σαν τάση επηρεάζει και θα συνεχίσει να επηρεάζει τη μόδα.
· Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;
Κομψότητα…Ομορφιά, γοητεία, ευφυΐα όλα με μια λέξη, όλα με μία εικόνα. H κομψότητα αντικατοπτρίζει, κατά την άποψή μου, μία στάση ζωής και συμπεριφοράς. Εκφράζει τη γυναίκα που είναι αξιοπρεπής, αποτελεί έμπνευση για τους άλλους, και πάνω από όλα σέβεται τον εαυτό της.
· Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;
Κάνε κάθε μέρα να αξίζει.
· Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;
Όπως ανέφερα, το σχέδιο μόδας είναι για μένα μια πρόκληση. Μια πρόκληση για να τολμήσω μία νέα αισθητική. Το όραμά μου δεν είναι απλά να σχεδιάσω ρούχα και συλλογές, αλλά να τολμήσω νέους συνδυασμούς, «συγχωνεύοντας» στοιχεία με ιδιαίτερα στυλ, κάνοντας κάθε γυναίκα να αισθάνεται αισθησιακή, σέξι, μοιραία, δυναμική και πάνω απ’ όλα μοναδική. Όσον αφορά στα ρούχα, να πω ότι πρόκειται για ιδιαίτερα ρούχα με κάποια ψήγματα εκκεντρικότητας ορμώμενης από το φετιχισμό που προκαλούν χωρίς να υπερβάλλουν, για βραδινές κυρίως εμφανίσεις που συνδυάζουν αισθησιασμό, θηλυκότητα, σεξουαλικότητα και δυναμισμό, προσεγμένα και υψηλής ποιότητας.
Τη δεύτερή μου capsule collection, που σχεδίασα για το <<skin it fashion design>>, θα παρουσιάσω τέλος Δεκεμβρίου του 2021 σε fashion show φιλανθρωπικού σκοπού. Η συλλογή μου, με το όνομα << Χ >> είναι εμπνευσμένη από το βραβευμένο ομότιτλο θεατρικό μου έργο.
Eχουν ήδη προγραμματιστεί και σχεδιάζονται οι επόμενες συλλογές S/S και Α/W του 2022, όλες με υφάσματα από την διεθνή έκθεση Premiere Visio Paris και με Βιώσιμα υλικά από Πορτογάλους κατασκευαστές.
Το website και eshop ολοκληρώνεται άμεσα και όπως ανέφερα στις 19 Δεκεμβρίου θα γίνει η πρώτη επίσημη παρουσίαση. Όλα τα ρούχα θα είναι διαθέσιμα από το eshop του brand. Να τονίσω ότι σχεδιάζω με μεγάλο σεβασμό για το περιβάλλον και την ηθική πτυχή της εργασίας. Τα ρούχα δημιουργούνται χρησιμοποιώντας υλικά που σέβονται το περιβάλλον, με ύφασμα και vegan leather.
Εύχομαι σε όλους που εργάζονται στο αντικείμενο της μόδας, δημιουργούς και κατασκευαστές, να ξεπεράσουν με αισιοδοξία και επιμονή την δύσκολη αυτή κατάσταση της πανδημίας. Το πιστεύω, το << Επόμενο Βήμα της Μόδας>>, θα είναι καλύτερο για όλους μας.
Εκδηλώσεις
Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου
Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας
Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.
Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ.
Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.
Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.
Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης.
Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».
Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.
Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου. Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.
Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.
Εκδηλώσεις
Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.
Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.
Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.
Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.
Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.
Σχετικά με την Coffee Island
Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.
Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr
Μόδα
Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!
Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;
Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!
Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.
Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:
ΑΣΠΡΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση
Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image
Σε μία νύφη
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι
Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές
ΜΑΥΡΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους
Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα
Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση
Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας
Στον επαγγελματικό χώρο
Όταν εργάζεστε με παιδιά
Όταν συναναστρέφεστε ηλικιωμένους
Σε ένα γάμο
Στην τηλεόραση
Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας
ΜΠΛΕ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στον επαγγελματικό χώρο
Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία
Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά
Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Στη διαφήμιση
Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα
Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει
Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία
Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες
Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο
Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία
ΚΑΦΕ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων
Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας
Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ
Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι
Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα
Στο χρηματιστήριο
Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα
Σαν καθιερωμένος/η σύζυγος θα εξαφανιστείτε στο δάσος
ΓΚΡΙ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια
Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy
Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται
Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό
Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή
Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν θέλετε να διακριθείτε
Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου
Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.
Εάν δουλεύετε με παιδιά
Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου
Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν προβάλλετε σιγουριά
Υποστήριξη των απόψεων σας
Γίνεστε συναρπαστικοί
Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια
Όταν θέλετε να σας θυμούνται
Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου
Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα
Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι
Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας
Στο δικαστήριο
Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος
Στην τηλεόραση
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι
Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση
Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα
Στα γενέθλια σας
Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος
Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε έναν χωρισμό
Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά
Σε ένα επαγγελματικό γεύμα
Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται
ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking
Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει
Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα
Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food
Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί
-
ΤουρισμόςΠροκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσεις αν κάνεις συχνά ταξίδια για δουλειά
-
ΥγείαΠώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
ΓαστρονομίαΤο μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY

