Connect with us

Lifestyle

Κουνιστές Ουρές «Μια εθελοντική σελίδα για τους τετράποδους φίλους μας»

Μέρα με την μέρα περισσότερα ζώα καταλήγουν στους δρόμους. Μερικά από αυτά καταφέρνουν να επιβιώσουν άλλα όμως δεν είναι το ίδιο τυχερά. Πολλά ζωάκια βρίσκονται σε καταφύγια και περιμένουν κάποιον να βρεθεί και να τους δώσει την αγάπη που αξίζουν. Η υιοθεσία ενός ζώου κάνει διπλό καλό. Σου δίνει την δυνατότητα να δώσεις σπίτι σε μια αθώα ψυχή και ταυτόχρονα μια θέση στο καταφύγιο για ένα άλλο εγκαταλελειμμένο ζωο.  H Αγνή είναι φοιτήτρια στην Θεσσαλονίκη. Είναι Εθελόντρια στο καταφύγιο «Η ΑΓΑΠΗ» και έχει δημιουργήσει την σελίδα «ΚΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΥΡΕΣ» σε Facebook και Instagram  με σκοπό να προωθήσει με τον δικό της τρόπο να υιοθετήσουν ζωάκια από το καταφύγιο.

-Από πότε ξεκινήσατε τη δράση σας στον εθελοντισμό;

-Ασχολούμαι με τον εθελοντισμό από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από μικρή βοηθούσα αδέσποτα ζωάκια, τα έπαιρνα σπίτι μου και τους παρείχα όλα τα απαραίτητα, μέχρι να τους βρω το κατάλληλο σπίτι.

-Πως πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε τη σελίδα «Κουνιστές Ουρές» ;

– Η σελίδα «Κουνιστές Ουρές» δημιουργήθηκε μετά από πολλή σκέψη. Η αλήθεια είναι πως πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου το να δημιουργήσω κάτι δικό μου και να βοηθήσω με το δικό μου τρόπο.  Για την ακρίβεια, η ιδέα αυτή μου ήρθε βλέποντας τις υπόλοιπες φιλοζωικές σελίδες. Οι υπόλοιπες σελίδες συχνά χρησιμοποιούν την επίκληση στο συναίσθημα, κοινοποιώντας φωτογραφίες από ζωάκια παρατημένα στους δρόμους, σε άθλιες συνθήκες, τρομαγμένα και φοβισμένα.

Έτσι πήρα την απόφαση να κάνω τη δίκη μου σελίδα, όπου η κάθε φωτογραφία η οποία κοινοποιείται, αντιπροσωπεύει τις στιγμές που θα χαρίσει το ζωάκι στη μελλοντική του οικογένεια. Με την βοήθεια λοιπόν φωτογράφων, επαγγελματιών και μη, φωτογραφίζουμε τα ζωάκια και προσπαθούμε να επιλέξουμε τις φωτογραφίες στις οποίες δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό.

-Πιστεύετε πως ο κόσμος είναι πλέον ευαισθητοποιημένος με τα ζώα ή όχι;

 

-Θεωρώ πως από τα παλαιότερα χρόνια μέχρι τώρα, έχει

υπάρξει μια πρόοδος, κυρίως στο εξωτερικό, σχετικά με την ευαισθητοποίηση του κόσμου, καθώς τα ζώα είναι μέρος της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων και όλων των ηλικιών, αλλά δυστυχώς όχι σε κάποιο αξιοπρεπές επίπεδο. Η Ελλάδα συγκεκριμένα, είναι ανάμεσα στις χώρες με τα υψηλότερα ποσοστά κακοποίησης ζώων. Το πρώτο εξάμηνο του 2019 έγιναν 1799 καταγγελίες για κακοποίηση ζώου, εκ των οποίων μόλις 117 άτομα συνελήφθησαν, ενώ πάρα πολλές ήταν οι περιπτώσεις εγκατάλειψης τους στο δρόμο ή δεμένα εξώ από μαγαζιά.

 

-Δίνετε εύκολα κάποιο από τα ζώα σας προς υιοθεσία σε κάποιον ή πρέπει να υπάρχουν απαραίτητες προϋποθέσεις;

 

-Οι υιοθεσίες είναι από τα πιο ευχάριστα γεγονότα στην ζωή ενός εθελοντή. Παρόλα αυτά, είναι μία διαδικασία δύσκολη και πολλές φορές χρονοβόρα, και αυτό ισχύει καθώς, παρότι θέλουμε να υιοθετηθούν όλα τα ζωάκια, ελέγχουμε εξονυχιστικά τους υποψήφιους ιδιοκτήτες.

Για να υιοθετηθεί ένα ζωάκι, πρέπει αρχικά η υπεύθυνη του καταφυγίου να κρίνει αν ο μελλοντικός του κηδεμόνας είναι υπεύθυνος και κατάλληλος για τις ανάγκες του συγκεκριμένου ζώου. Επιπλέον, πολλές φορές γίνεται έλεγχος του χώρου όπου θα μένει το ζώο, με σκοπό να διαπιστωθεί ότι είναι ασφαλής.

Τέλος, αν αποφασίσει το σωματείο να πραγματοποιηθεί η υιοθεσία, υπογράφεται συμβόλαιο υιοθεσίας από τον πλέον ιδιοκτήτη του ζώου.

 

Βοηθάει ο κόσμος την οργάνωση σας;

 

-Υπάρχει απήχηση αλλά δυστυχώς όχι όση χρειαζόμαστε. Η συντήρηση ενός καταφύγιου ζώων είναι δύσκολη σωματικά, ψυχικά αλλά κυρίως οικονομικά. Χρειαζόμαστε άτομα να ενισχύσουν και τους 3 αυτούς τομείς. Πολλοί δείχνουν ενδιαφέρον αλλά καταλήγουν να τα λυπούνται με σχόλια στο Facebook και όχι με πράξεις. Για τον λόγο αυτό, προσπαθώ να ενημερώνω συχνά την σελίδα με φωτογραφίες και video με σκοπό την ευαισθητοποίηση, αλλά και να παρακινώ τον κόσμο που πραγματικά ενδιαφέρετε να γίνει μέρος αυτού του έργου.

Τι θα συμβουλεύατε σε έναν άνθρωπο που θέλει να υιοθετήσει κάποιο ζώο;

 

-Να το σκεφτεί καλά!‘Όπως είπα και προηγουμένως η υιοθεσία ενός ζώου είναι ένα υπέροχο γεγονός, αλλά μόνο όταν ο ιδιοκτήτης του ζώου είναι συνειδητοποιημένος. Επειδή λοιπόν αυτός ο παράγοντας είναι προσωπικός είναι σημαντικό να τηρηθεί μια διαδικασία. Αρχικά πρέπει να ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης για τις ανάγκες που έχει ένα ζώο και να κρίνει αν μπορεί να τις καλύψει. Συνδυαστικά με την ενημέρωση, είναι αναγκαία η έρευνα με σκοπό την επιλογή του κατάλληλου ζώου (ηλικιωμένο, νεαρό, μικρό, μεγάλο). Το πρόγραμμα του ιδιοκτήτη πρέπει να του επιτρέπει την κάλυψη των αναγκών του. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος ο οποίος δουλεύει πολλές ώρες καθημερινά και δεν έχει σπίτι με αυλή, εάν υιοθετήσει έναν νεαρό σε ηλικία και μεγαλόσωμο σκύλο, θα δυσκολευτεί και ο ίδιος και ο σκύλος. Τέλος, επιτακτική ανάγκη αποτελεί η συνειδητοποίηση της ευθύνης που αποτελεί ένα ζώο. Κάτι το οποίο πολλοί δεν αντιλαμβάνονται, είναι ότι για παράδειγμα ο μέσος σκύλος ζει περίπου 12 χρόνια, που σημαίνει πως για 12 χρόνια θα πρέπει να φροντίζεις ένα ζώο το οποίο ποτέ δε θα μπορέσει να σηκωθεί και να βάλει μόνο του το ίδιο το φαγητό του για να φάει.

Προσωπικά, θέλω να προσθέσω πως είναι μία υπέροχη ευθύνη και μια σχέση η οποία σου προσφέρει ιδιαίτερα, και πολλές φορές πρωτόγνωρα συναισθήματα, αλλά δεν είναι για όλους. Δεν έχουν όλοι την δυνατότητα, για προσωπικούς ή κοινωνικούς λόγους, να αφοσιωθούν σε ένα ζώο, το οποίο θα αποτελέσει προτεραιότητα για αυτούς.

Η συμβουλή μου λοιπόν, είναι να υιοθετεί ο κόσμος συνειδητοποιημένα!

 

-Ωθείτε ανθρώπους στο να υιοθετούν ζωάκια μεγαλύτερης ηλικίας;

-Η υιοθεσία των ηλικιωμένων ζώων, αν και σπανίζει, προσφέρει χαρούμενα συναισθήματα σε όλους. Τα ζώα αυτά τις περισσότερες φορές είναι ταλαιπωρημένα και κουβαλάνε όλες τις  ατυχίες που τους έχουν συμβεί στο παρελθόν. Προσπαθούμε λοιπόν να τα προωθούμε και να τους βρίσκουμε σπίτια, όπου θα τους δοθεί η ευκαιρία να ξεκουραστούν και να περάσουν τα τελευταία του χρόνια σε μια ζεστή και ασφαλή γωνιά.

-Μπορούν να ενταχθούν νέα άτομα στην ομάδα σας;

 

Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να βοηθήσουν, προσφέροντας ό,τι και όσο μπορεί ο καθένας. Ο εθελοντισμός είναι μια ανοικτή πόρτα, η οποία οδηγεί σε ένα δωμάτιο, γεμάτο μέχρι το ταβάνι με αγάπη και ανιδιοτέλεια.

Παρακάτω μπορείτε δείτε τα social media από τις  «Κουνιστές Ουρές» και το «Φιλοζωικό σωματείο «Η ΑΓΑΠΗ».

Κουνιστές Ουρές                                                          Φιλοζωικό σωματείο «Η ΑΓΑΠΗ»

Instagram: @kounistes.oures.thess                         Instagram: @filozoiki_h_agaph

Facebook: Κουνιστές Ουρές Θεσσαλονίκης            Facebook: Η ΑΓΑΠΗ (φιλοζωικό σωματείο)

www.love4pets.gr

Επιμέλεια Άρθρου : Σοφία Μελεκίδου(@fiaraf)
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Μόδα

Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!

Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;

Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!

Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.

Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:

ΑΣΠΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση

Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image

Σε μία νύφη

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι

Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές

ΜΑΥΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους

Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα

Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση

Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας

Στον επαγγελματικό χώρο

Όταν εργάζεστε με παιδιά

Όταν συναναστρέφεστε   ηλικιωμένους

Σε ένα γάμο

Στην τηλεόραση

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας

ΜΠΛΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στον επαγγελματικό χώρο

Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία

Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά

Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Στη διαφήμιση

Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα

Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα

ΠΡΑΣΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει

Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία

Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες

Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο

Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία

ΚΑΦΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων

Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας

Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι

Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα

Στο χρηματιστήριο

Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα

Σαν καθιερωμένος/η  σύζυγος  θα εξαφανιστείτε στο δάσος

ΓΚΡΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια

Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy

Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται

Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό

Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή

Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν θέλετε να διακριθείτε

Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου

Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.

Εάν δουλεύετε με παιδιά

Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.

ΚΟΚΚΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου

Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν προβάλλετε σιγουριά

Υποστήριξη των απόψεων σας

Γίνεστε συναρπαστικοί

Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια

Όταν θέλετε να σας θυμούνται

Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου

Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα

Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι

Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας

Στο δικαστήριο

Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος

Στην τηλεόραση

ΚΙΤΡΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι

Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση

Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα

Στα γενέθλια σας

Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος

Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε έναν χωρισμό

Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά

Σε ένα επαγγελματικό γεύμα

Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking

Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει

Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα

Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food

Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί

Continue Reading

Trending