Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ο ΟΤΑ Υποστηρίζει Το Γυναικείο Επιχειρείν

Γ. Πατούλης, Πρόεδρος ΚΕΔΕ: « Προτεραιότητα για την Τοπική Αυτοδιοίκηση η προώθηση της γυναικείας συμμετοχής στη δυναμική ανάπτυξη της οικονομίας»

Παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Διαβούλευσης για την υποστήριξη του γυναικείου επιχειρείν από τους ΟΤΑ

Αθήνα, 11 Δεκεμβρίου 2018. «Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει και μπορεί να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη προσπάθεια ανάπτυξης πρωτοβουλιών που θα συμβάλουν στην ενίσχυση των γυναικών στο επιχειρείν».

Σε αυτή την επισήμανση προχώρησε ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης στην εισήγηση του κατά τη θεματική ενότητα με αντικείμενο «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα και Τοπική Αυτοδιοίκηση», η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της ΚΕΔΕ.

Γ. Πατούλης: « Προτείνουμε λύσεις για τη στήριξη των γυναικών»

Σχολιάζοντας την πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ να ξεκινήσει Πανελλήνια Διαβούλευση για το πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να υποστηρίξει τις Γυναίκες στο επιχειρείν, υπογράμμισε πως «με αρχικό βήμα τις λύσεις που προτείνονται θα δημιουργήσουμε  ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον, ώστε να προωθήσουμε τη γυναικεία συμμετοχή στη δυναμική ανάπτυξη της οικονομίας. Θα βοηθήσουμε τη γυναίκα να διαχειριστεί με αποτελεσματικότητα το χρόνο της και τις ευθύνες που προκύπτουν από τους πολλαπλούς της ρόλους».

Τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Διαβούλευσης παρουσίασε η Επικεφαλής του Έργου Γυναικεία Επιχειρηματικότητα και Τοπική Αυτοδιοίκηση, Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος APSON CSR, εστιάζοντας στους 2 άξονες υποστήριξης, Α) θεσμικό όπως, Παράταση λειτουργίας παιδικών σταθμών, Λειτουργία παιδικών σταθμών σε ωράριο λειτουργίας εμπορικών κέντρων, Δημιουργία κέντρων φύλαξης και δημιουργικής απασχόλησης παιδιών μετά το πέρας των σχολικών τους υποχρεώσεων, Δημιουργία ειδικού μητρώου συνεργατών για τη φύλαξη παιδιών και τη φροντίδα ηλικιωμένων, ασθενών και ευπαθών ατόμων και Β) πρακτικό όπως η δημιουργία  σε κάθε Δήμο help desk & business hub  επιχειρηματικών υπηρεσιών για γυναίκες  που επιθυμούν να επιχειρήσουν ή επιχειρούν ήδη, το οποίο θα παρέχει τις κατάλληλες υπηρεσίες συμβουλευτικής, καθοδήγησης, ανάπτυξης, προώθησης, εκπαίδευσης, χρηματοδότησης και networking.

Στόχος είναι η υιοθέτηση του προγράμματος  από τους δήμους και η ενίσχυσή του με τη συμμετοχή εταιρειών-επιχειρήσεων στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης τους.

Κατά την εκδήλωση παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές από την Ελλάδα και το Εξωτερικό για την υποστήριξη των γυναικών στο επιχειρείν, από την  Γ.Γ. Ένωσης Πολυτέκνων, Μέλος Δ.Σ. European Large Families Confederation,  Δήμητρα- Ινές Αγγελή.

Παράλληλα για το θέμα τοποθετήθηκαν οι Δήμαρχοι Κάσου Σορώτου-Τσανάκη Μαίρη, Παρανεστίου Σωτηριάδου Αλεξάνδρα, Ιστιαίας Ευσταθίου-Σπανού Ελένη, Λεβαδέων Πούλου Γιώτα και η  Δημοτική Σύμβουλος Παλαιού Φαλήρου, Μαρία Ζάγκα

Η ΚΕΔΕ βράβευσε Γυναίκες Επιχειρηματίες

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ βράβευσε εκπροσώπους όλων των φορέων Γυναικείας Επιχειρηματικότητας υπογραμμίζοντας:

«Τιμούμε γυναίκες με ξεχωριστή διαδρομή, η καθεμία με το δικό της ρόλο στο επιχειρείν, που πέρα από την επιχειρηματική και επαγγελματική τους δραστηριότητα, αφιερώνουν τον πολύτιμο χρόνο τους ως επικεφαλής οργανισμών που προωθούν και ενδυναμώνουν τις γυναίκες στον επαγγελματικό τους στίβο».

Ειδικότερα βραβεία έλαβαν οι εξής:

  • Αλεξάνδρα Πίττα Χαζάπη, Πρόεδρος Εξαγωγικού Τμήματος Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), μέλος ΔΣ ΕΒΕΑ, CEO της Μελισσοκομικής Εταιρείας Αττική
  • Άννα Δάντη, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Υπεύθυνη Ζητημάτων Γυναικείας Επιχειρηματικότητας, Αντιπροσωπεία Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα
  • Πέγκυ Αντωνάκου, Προεδρεύουσα στην Ομάδα Εργασίας Γυναικών σε θέσεις Ευθύνης του ΣΕΒ, CEO MicrosoftΕλλάς ( Το παρέλαβε η Ευγενία Μπόζου Διευθύντρια Επικοινωνίας της Microsoft)
  • Άρτεμις Λιόντα, Πρόεδρος Διοικούσας Επιτροπής, Τομέα Ανάπτυξης Γυναικών, Μάνατζερ & Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ) της ΕΕΔΕ, Σύμβουλος digital marketing& επικοινωνίας

To παρέλαβε η αντιπρόεδρος Βίκυ Αθανάσογλου

  • Εκπρόσωπος και Mέλος Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), Φανή Κλειδά
  • Σοφία Οικονομάκου, Πρόεδρος Εθνικού Επιμελητηριακού Δικτύου Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ), Σύμβουλος Επιχειρήσεων
  • Λίνα Τσαλταμπάση, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (Σ.Ε.Γ.Ε.), CEO της OECON Group
  • Ιωάννα Λαγουμίδου, Πρόεδρος BPWAthens, Δικηγόρος Παρ’ αρείω Πάγω
  • Δανάη Μπεζαντάκου, Συνιδρύτρια & Πρόεδρος IforU, CEO Navigator

Το παρέλαβε η Ξένια Κούρτογλου, Συνιδρύτρια  IforU, Ιδρύτρια & Managing Partner, Focus Bari και συγγραφέας

  • Μαριάνθη Νίκα, Συνιδρύτρια,  The 50/50 Project, Social entrepreneur
  • Ελπιδα Κόκκοτα ,  Head of Community Development MeXOXO, Co-Founder, Operations Manager Unique Minds
  • Στέλλα Κάσδαγλη, Συνιδρύτρια, WOMENONTOP, Δημοσιογράφος και συγγραφέας. Το παρέλαβε η Άννα Παπανικολάου, Νομική Σύμβουλος του φορέα
  • Όλγα Αζιλαζιάν, Συνιδρύτρια, Female POWER, το παρέλαβε η Ευγενία Μπόζου

Η Πανελλήνια Διαβούλευση με θέμα «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα Υποστηρίξει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν» τελεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αποτελεί μία πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κου Γιώργου Πατούλη. Για πρώτη φορά συμπράττει η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους Πανελλήνιους Φορείς της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας αλλά και με κάθε φορέα και μονάδα για την προώθηση της γυναίκας στο επιχειρείν, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις και υλοποιώντας προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!

Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!

Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη

Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης: 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.

Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.

Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:

Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative. 

Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.

Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

BUSINESS COMMUNICATION

5  + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.

Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.

Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις  και τεχνικές.

Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.

  • Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.

  • Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.

  • Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.

  • Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης  σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.

  • Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.

Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!

Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα

Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται  ότι η  σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.

1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.

2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.

3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου

4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.

5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας  φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η  «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.

7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.

8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος

σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.

9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα  και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.

10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

της Μαριάννας Τσουλιά.

Continue Reading

Trending