Lifestyle
‘Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΩ… ΓΥΡΝΑ’
«Σ’ έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω η μνήμη μου δε μ’ απατά» λέει ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια του Πασχάλη. Έτσι χιουμοριστικά λοιπόν λέω να ξεκινήσω κι εγώ το άρθρο μου μελετώντας τις τάσεις της μόδας -στα ρούχα πιο συγκεκριμένα- για τη σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2020.
Ρίχνοντας μία πρώτη ματιά στις δημιουργίες των οίκων μόδας, η πρώτη λέξη με την οποία θα τις χαρακτήριζα είναι «wearable». Μπορεί μερικές από εσάς να απορείτε. Δικαιολογημένα, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που στις πασαρέλες βλέπουμε να περπατούν άπειρα κομμάτια κορυφαίων σχεδιαστών, τα οποία είναι κάπως πιο «ιδιαίτερα», πιο τολμηρά και ίσως πιο δύσκολο να φορεθούν από το ευρύ κοινό.
Κάπου εδώ θα ήθελα να προσθέσω και τη φράση της Lisa Aiken η οποία χαρακτήρισε τη φετινή σεζόν “Keep it simple but never boring”.
Επομένως, τι καλύτερο από το να φορέσεις ένα απλό και όμορφο σύνολο αλλά συγχρόνως χωρίς να είναι καθόλου βαρετό!
Διαβάζοντας τη συνέχεια του άρθρου θα καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ!
Κατά τη γνώμη μου η περίοδος που διανύουμε είναι η καλύτερη για να κάνουμε μια ανασκαφή στη ντουλάπα μας –ακόμη και στης μαμάς μας- και να βρούμε παλιά κομμάτια που θα αναδείξουν την γκαρνταρόμπα μας. Μέσα από αυτή τη διασκεδαστική -τουλάχιστον για μένα- διαδικασία βγαίνουμε κερδισμένες εις διπλούν! Πώς;
Θα σας πω αμέσως!
- δεν χρειάζεται να μπούμε σε περαιτέρω έξοδα για να είμαστε στη μόδα μιας και οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι και οι καταστάσεις που βιώνουμε μετέωρες.
- δεν επιβαρύνουμε το περιβάλλον με την παραγωγή περισσότερων ρύπων με το να πετάμε συνεχώς στα σκουπίδια ρούχα τα οποία πια δεν είναι “in fashion” ή “on season”.
*Ο δεύτερος μεγαλύτερος ρυπαντής του πλανήτη είναι η βιομηχανία της μόδας!*
Μέσα από την έρευνα που έκανα αυτές τις μέρες σε διάφορα sites, παρατηρώντας τις γυναίκες στο δρόμο και χαζεύοντας τις βιτρίνες στην Τσιμισκή, στην Εγνατία, στη Μητροπόλεως παρατήρησα αυτή τη διαχρονική νότα, αυτό το «παλιό» αν θέλεις, σε μερικές από αυτές. Μπόρεσα να δω τις δεκαετίες του ’60, ’70, ’80, ’90 ακόμη και του ’20 να παρελαύνουν από μπροστά μου.
Κάνοντας ένα μεγάλο tour μέσα από την οθόνη του υπολογιστή μου και περπατώντας στους δρόμους με ένα παγωμένο τσάι στο χέρι, κατάφερα να παντρέψω την τότε εικόνα με την τωρινή και να φτάσω σήμερα να σας την παρουσιάσω!
«ΠΥΡΕΤΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ»
Υποστηρίζω σθεναρά πως η Disco δεν έχει πεθάνει. Έντονοι γιακάδες με εντυπωσιακά μοτίβα κοσμούν πολλά από τα σακάκια και τις μπλούζες που κυκλοφορούν στην αγορά παρόμοια με εκείνο το σακάκι που φόρεσε το ‘70 ο John Travolta στην ταινία «Πυρετός το Σαββατόβραδο».
CLEAN LINES
Οι καθαρές γραμμές του ’90. Νομίζω πως πάντα θα τις αναζητούμε. Πάντα θα μας γοητεύει ο μινιμαλισμός εκείνης της δεκαετίας σε συνδυασμό φυσικά με το μονοχρωματικό στοιχείο.
THERE IS NEVER A WRONG TIME FOR A POLKA DOT
Το γνωστό σε όλους μας pattern βγαλμένο από το ’20 με τις μικρές και μεγάλες βούλες. Το Πουά ή αλλιώς Polka Dots. Αγαπημένο μοτίβο που όπως φαίνεται και φέτος αποτελεί ένα από τα must have της κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι.
BUSINESS BERMUDA SHORTS
Άρχισαν να μπαίνουν σταδιακά στη ντουλάπα μας με τη μορφή των cycling shorts με πρέσβειρα την Kim Kardashian, μα τώρα μεταλλάσσονται και γίνονται ‘Business’ bermuda shorts. Με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι σου φίλοι για το γραφείο, την βραδινή σου έξοδο, τα ψώνια σου καθώς είναι άνετα και φυσικά δεν σε ζεσταίνουν όπως τα συνηθισμένα jeans. Προσωπικά τα ΛΑΤΡΕΥΩ!
IN THE JUNGLE, THE MIGHTY JUNGLE…
Ένα ακόμη στοιχείο που θα παρατηρήσεις είναι και τα Tropical/Jungle Prints σε φορέματα, μπλούζες, πουκάμισα και παντελόνια. Οι περισσότερες μόλις ακούμε αυτό τον όρο το μυαλό μας τρέχει στην πασαρέλα του οίκου Versace το Σεπτέμβρη του 2019, στην οποία περπάτησε η θρυλική Jenifer Lopez με το Iconic Green Versace φόρεμά της.
KEEP CALM AND ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΛΕΚΕΙΣ!
Ντελικάτο. Αυτή είναι η λέξη που θα χαρακτήριζα οτιδήποτε με πλέξη. Συνήθως τα βλέπαμε κατά εκατοντάδες στις παραλίες σε μαγιό και καφτάνια ιδιαίτερα τα προηγούμενα χρόνια, τώρα όμως μπορούν να φορεθούν άφοβα και σε μια έξοδό σου. Νομίζω πως επιτέλους πήραν τη θέση που τους άξιζε!
Τώρα πώς σου φαίνεται η ιδέα να μάθεις βελονάκι; Δελεαστική θα έλεγα!
IT’S BRITNEY B**!
Hate them or love them θα χαρακτήριζα την επόμενη τάση. Όπως μας δείχνουν τα δεδομένα τα χαμηλόμεσα και φαρδιά στο καβάλο παντελόνια όλων των ειδών, ξεπηδούν από την ντουλάπα της Britney Spears και επιστρέφουν στην αγορά. Διάσημες εν μέσω 2020 που τα αγαπάνε είναι η Bella Hadid και η Victoria Beckam.
EVERY WOMAN NEEDS A LITTLE BLACK DRESS!
Το αγαπούν οι σχεδιαστές και με κάποιο τρόπο το βάζουν να περπατήσει πάνω στις πασαρέλες. Αναφέρομαι στο πολυαγαπημένο Little Black Dress το οποίο επιστρέφει -αν και για μένα να δεν έφυγε ποτέ από τη μόδα-. Αποτελεί έναν άσσο στο μανίκι όλων των γυναικών καθώς φοριέται παντού και πάντα!
I MEAN… WHO DOESN’T HAVE A POLO SHIRT?!
Κάπου στο 1927, εμπνευσμένα από τους παίχτες του τένις και από τα αμερικάνικα πανεπιστήμια τα Polo μπλουζάκια έκαναν την εμφάνισή τους. Πολλοί τα χαρακτηρίζουν ως ‘hero buys’ και όχι άδικα αφού οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι πάρα πολλοί. Μερικοί από αυτούς είναι οι pencil φούστες, τα τζιν παντελόνια, οι σαλοπέτες, τα shorts και πολλά ακόμη κομμάτια. Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε μια τεράστια ποικιλία χρωμάτων και υφών.
*Αν δεν μείνεις ικανοποιημένη από το γυναικείο τμήμα των καταστημάτων ένδυσης, μην ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά και στο ανδρικό!*
-Ελπίζω να βρήκατε το άρθρο μου χρήσιμο. Όσες δοκιμάσετε κάτι από τα παραπάνω θα χαρώ πολύ να λάβω τις δικές σας φωτογραφίες!-
*Ποτέ μην ξεχνάτε ότι είστε εργαζόμενες αλλά παραμένετε γυναίκες!*
Η Professional Makeup Artist & Fashion Stylist Τσιπέλη Μαρία
e-mail επικοινωνίας: [email protected]
Εκδηλώσεις
Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου
Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας
Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.
Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ.
Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.
Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.
Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης.
Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».
Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.
Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου. Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.
Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.
Εκδηλώσεις
Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.
Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.
Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.
Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.
Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.
Σχετικά με την Coffee Island
Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.
Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr
Μόδα
Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!
Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;
Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!
Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.
Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:
ΑΣΠΡΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση
Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία
Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image
Σε μία νύφη
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι
Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές
ΜΑΥΡΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους
Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα
Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση
Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας
Στον επαγγελματικό χώρο
Όταν εργάζεστε με παιδιά
Όταν συναναστρέφεστε ηλικιωμένους
Σε ένα γάμο
Στην τηλεόραση
Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας
ΜΠΛΕ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στον επαγγελματικό χώρο
Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία
Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά
Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Στη διαφήμιση
Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα
Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα
ΠΡΑΣΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει
Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία
Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες
Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο
Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία
ΚΑΦΕ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων
Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας
Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ
Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι
Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα
Στο χρηματιστήριο
Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα
Σαν καθιερωμένος/η σύζυγος θα εξαφανιστείτε στο δάσος
ΓΚΡΙ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια
Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy
Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται
Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό
Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή
Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Όταν θέλετε να διακριθείτε
Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου
Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.
Εάν δουλεύετε με παιδιά
Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.
ΚΟΚΚΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου
Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Όταν προβάλλετε σιγουριά
Υποστήριξη των απόψεων σας
Γίνεστε συναρπαστικοί
Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια
Όταν θέλετε να σας θυμούνται
Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου
Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα
Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι
Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας
Στο δικαστήριο
Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος
Στην τηλεόραση
ΚΙΤΡΙΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι
Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση
Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα
Στα γενέθλια σας
Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος
Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε έναν χωρισμό
Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά
Σε ένα επαγγελματικό γεύμα
Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται
ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:
Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος
ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:
Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking
Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει
Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα
ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:
Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα
Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food
Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί
-
ΥγείαΠώς να ξεκινήσετε ένα νέο πρόγραμμα άσκησης
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
ΓαστρονομίαΤο μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού

