Connect with us

Lifestyle

Τα 17 Σημάδια που αφήνουν οι Κλέφτες στα Σπίτια!

Η προστασία του προσωπικού μας χώρου έχει γίνει πλέον μια από τις κυρίαρχες σκέψεις μας. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση της εγκληματικότητας, όχι μόνο στις κεντρικές γειτονιές της χώρας, αλλά και σε εκείνες που χαρακτηρίζονται πιο “ήσυχες”. Οι ληστές έχουν βρει έναν δικό τους τρόπο να ασκούν το “επάγγελμά” τους και να συνεννοούνται μεταξύ τους. Έχουν εφεύρει δικά τους σημάδια, δημιουργώντας ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ τους. Τι είναι, όμως, τα σημάδια που αφήνουν οι κλέφτες στα σπίτια;

Τα σημάδια που αφήνουν οι κλέφτες στα σπίτια είναι κατά βάση σύμβολά. Κάθε σύμβολο είναι ξεχωριστό και σημαίνει κάτι διαφορετικό. Η χρήση των συμβόλων βοηθά στην επικοινωνία μεταξύ των ληστών της ίδιας ομάδας, αλλά και με άλλες ομάδες. Υπάρχουν κάποια πολύ γνωστά σημάδια που γνωρίζουν όλοι οι κλέφτες και χρησιμεύουν στην ενημέρωση της κατάστασης της κάθε οικίας. Εμείς ψάξαμε και συγκεντρώσαμε όλα τα γνωστά στοιχεία που μπορέσαμε να βρούμε. Σε περίπτωση που κάποιο από αυτά τα στοιχεία βρίσκεται σε κάποιο σημείο του σπιτιού σου, θα πρέπει να προσέχεις διπλά!

16+1 Σημάδια που αφήνουν οι Κλέφτες στα Σπίτια!

Οι κλέφτες πριν την εισβολή τους σε κάποιο σπίτι, φροντίζουν να συγκεντρώσουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Στην αρχή παρακολουθούν τους στόχους με σκοπό να συγκεντρώσουν όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούν. Οι πληροφορίες που συγκεντρώνουν αφορούν το ηλικιακό εύρος των ιδιοκτητών του σπιτιού, πόσοι ζουν εκεί, τι ώρες γυρίζουν σπίτι. Επιπλέον, χρειάζονται πληροφορίες όπως το αν υπάρχει συναγερμός στο σπίτι, αν υπάρχει σκύλος μέσα ή έξω από αυτό, αν υπάρχουν χρήματα ή αντικείμενα μεγάλης αξίας κλπ. Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες του σπιτιού λείπουν για μέρες, οι κλέφτες φροντίζουν να μάθουν αν επισκέπτεται κάποιος το σπίτι ή αν το προσέχουν οι γείτονες.

Για να γίνει σωστά η “δουλειά”, οι κλέφτες φροντίζουν να μεταφέρουν στους συνεργάτες τους όλες αυτές τις σημαντικές πληροφορίες. Η ανάγκη να συνομιλούν με τους συνεργάτες χωρίς άμεση επαφή, αλλά και χωρίς χρήση τεχνολογίας, τους οδήγησε στην δημιουργία της δικής τους γραφής. Η γραφή των ληστών βασίζεται πολύ απλά σε σύμβολα.

Τα σημάδια που αφήνουν οι κλέφτες στα σπίτια είναι ξεχωριστά, έχουν συγκεκριμένες γραμμές και σχήματα και σημαίνουν διαφορετικό πράγμα το καθένα. Παρακάτω σου παρουσιάζουμε τα βασικά σημάδια που χρησιμοποιούν οι κλέφτες πριν την κλοπή ενός σπιτιού.

1. Ακατοίκητο

Σε περίπτωση που κάποιο σπίτι παρουσιάζει ενδιαφέρον εξωτερικά, αλλά δεν διαμένει κάποιος μέσα, οι κλέφτες σχεδιάζουν έναν ρόμβο. Είναι μια πολύτιμη πληροφορία για τους επίδοξους ληστές που θα θελήσουν να το παραβιάσουν. Ένα ακατοίκητο σπίτι σημαίνει πως δεν θα υπάρχει κάτι αξιόλογο να παρθεί από το εσωτερικό του.

2. Ελεύθερο πεδίο

Άλλο ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για τους κλέφτες αφορά το κατά πόσο θα μπορέσουν ή όχι να κινηθούν στο χώρο ελεύθερα. Με αυτό το σύμβολο, λοιπόν, μπορούν να εξασφαλίσουν περισσότερο χρόνο σε όλα τα στάδια της ληστείας.

3. Ένοικος ευάλωτη κυρία

Αυτό το σύμβολο μπορεί να φανεί αρκετά χρήσιμο στους επίδοξους ληστές. Μια τέτοια ένδειξη έξω από το σπίτι, το μετατρέπει σε μια εύκολη υπόθεση για τους κλέφτες.

4. Έτοιμος στόχος

Είναι ίσως το πιο ξεκάθαρο σύμβολο για να κλαπεί το σπίτι άμεσα. Σε περίπτωση που βρεθεί τέτοιο σύμβολο έξω από το σπίτι σου, είναι θέμα χρόνου να γίνει ληστεία στο χώρο σου!

5. Έχει κλαπεί

Οι ληστές δεν χρησιμοποιούν σύμβολα μόνο για να κλέψουν ένα σπίτι. Θέλουν να εξασφαλίσουν μεταξύ τους πως οι υπόλοιποι κλέφτες της ομάδας δεν θα σπαταλήσουν χρόνο να κλέψουν κάτι το οποίο έχει λεηλατηθεί ήδη. Τα 3 σημάδια που αφήνουν οι κλέφτες στα σπίτια είναι τα εξής.

  

6. Κίνδυνος να μας πιάσουν

Όπως είναι φυσικό, οι κλέφτες φροντίζουν να ενημερώσουν ο ένας τον άλλο για πιθανούς κινδύνους. Ειδικά σε περίπτωση που υπάρχει αυξημένος κίνδυνος να τους πιάσουν, απομακρύνουν τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας.

7. Μεγάλο ρίσκο

Σε συνέχεια του προηγούμενου συμβόλου, μπορεί να βρεθεί και αυτό το σύμβολο. Αν σε μια ληστεία διακυβεύεται μεγάλο ρίσκο, οι κλέφτες πρέπει να προστατευτούν.

8. Προσοχή Κίνδυνος

Ακόμη ένα σύμβολο που χρησιμοποιείται ως προειδοποίηση για κινδύνους, είναι το προσοχή κίνδυνος, που συμβολίζεται έτσι.

9. Σκύλος

Όπως αναφέραμε παραπάνω, αποτελεί πολύ σημαντική πληροφορία για τους κλέφτες η ύπαρξη σκύλου στον χώρο που πρόκειται να κλαπεί. Για αυτό φροντίζουν να ενημερώνουν τα μέλη της σπείρας με αυτό το περίεργο σύμβολο.

10. Σπίτι Αξιωματούχου

Για τους κλέφτες έχει μεγάλη σημασία το ποιος διαμένει στο σπίτι-στόχο. Σε περίπτωση που είναι κάποιο σημαντικό πρόσωπο χρησιμοποιείται το συγκεκριμένο σύμβολο.

11. Σύμβολα για άντρες, παιδιά γυναίκες

Με αυτό το σύμβολο οι κλέφτες ενημερώνουν ποιοι και πόσοι διαμένουν στο σπίτι που πρόκειται να γίνει ληστεία.

12. Συναγερμός

Μια εξίσου σημαντική πληροφορία αποτελεί η ύπαρξη συναγερμού στο σπίτι. Μέχρι τώρα έχουν καταγραφεί δύο σύμβολα που αποδίδουν αυτή την έννοια. Τα 2 σημάδια που αφήνουν οι κλέφτες στα σπίτια είναι τα ακόλουθα.

 

13. Τίποτα ενδιαφέρον

Αυτό το σύμβολο χρησιμοποιείται για την ενημέρωση πως το σπίτι δεν παρουσιάζει κάποιο συγκεκριμένο ενδιαφέρον. Δηλαδή η εκτιμώμενη λεία είναι ελάχιστη και δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθεί κάποιος ληστής με την διάρρηξη του συγκεκριμένου σπιτιού.  

14. Το ελέγχει η αστυνομία

Άλλη μια απαραίτητη πληροφορία για τους επίδοξους κλέφτες αφορά η παρουσία ή η ανάμειξη της αστυνομίας με το σπίτι-στόχο. Σε περίπτωση που κάποιο σπίτι ελέγχεται συχνά από την αστυνομία, οι ληστές θα πρέπει να το γνωρίζουν.

15. Το ελέγχουν οι γείτονες

Αρκετά χρήσιμη πληροφορία σε περίπτωση απουσίας των ιδιοκτητών του σπιτιού είναι το αν ελέγχεται ή όχι από τους γείτονες το σπίτι-στόχος. Το σημάδι που χρησιμοποιούν οι κλέφτες σε αυτή την περίπτωση είναι το παρακάτω.

16. Φοβισμένος ένοικος

Οι κλέφτες γνωρίζουν πολλά για τα υποψήφια θύματά τους. Επομένως, σε περίπτωση που ο ένοικος του σπιτιού είναι φοβισμένος, αυτή η πληροφορία μεταφέρεται με αυτό το σύμβολο.

17. Χρήματα στο σπίτι

Όταν οι κλέφτες γνωρίζουν πως σε κάποιο σπίτι υπάρχουν χρήματα, πρέπει να το επικοινωνήσουν άμεσα στην ομάδα που θα το επισκεφτεί. Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείται το ακόλουθο σύμβολο.

Αυτά είναι, λοιπόν, τα σημάδια που αφήνουν οι κλέφτες στα σπίτια. Τώρα που τα γνωρίζεις μπορείς να ελέγξεις το εξωτερικό του σπιτιού σου, μήπως εντοπίσεις κάτι που να μοιάζει με αυτά. Σε καμία περίπτωση μην χρησιμοποιήσεις κάποιο από αυτά για να απομακρύνεις τους κλέφτες από το σπίτι σου, καθώς μπορεί να πετύχεις το αντίθετο αποτέλεσμα. Εάν βρεις κάποιο από αυτά τα σημάδια στο σπίτι σου, φρόντισε να το καθαρίσεις ή να το κρύψεις με κάποιο τρόπο και ενημέρωση την οικογένεια, τους φίλους και τους γείτονες για το συμβάν.

Από:Μαρία Χούντα

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας το Δεκέμβριο στον Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

 Το μεγάλο ραντεβού της μελισσοκομίας

Το μεγάλο γιορτινό ραντεβού του κόσμου της μελισσοκομίας, το 16ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας, διοργανώνεται στις 5, 6 και 7 Δεκεμβρίου, στο σύγχρονο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Το Φεστιβάλ τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και περιμένει να υποδεχτεί και φέτος χιλιάδες καταναλωτές αλλά και τους φίλους μελισσοκόμους που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του Φεστιβάλ. 

Δίνει τη δυνατότητα στους μικρούς μελισσοκόμους να διαθέσουν την παραγωγή τους απευθείας στον καταναλωτή.

Το Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας αποτελεί τη μεγαλύτερη εκδήλωση του κλάδου που γίνεται στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. 

Αποτελεί τον τόπο συνάντησης των ανθρώπων της μελισσοκομίας και έναν άριστο τρόπο για την προβολή του Ελληνικού Μελιού, τόσο στους χώρους εστίασης και εμπορίας όσο και στο καταναλωτικό κοινό, που κατακλύζουν κάθε χρόνο τους χώρους του.

Επιπλέον, αποτελεί τον τόπο για τη σύναψη εμπορικών και επιχειρηματικών συμφωνιών μεταξύ των παραγωγών και των επιχειρήσεων παραγωγής και διακίνησης μελισσοκομικών προϊόντων.

Στόχος του Φεστιβάλ είναι η προβολή και προώθηση του επώνυμου ελληνικού μελιού στο καταναλωτικό κοινό και στους χώρους μαζικής εστίασης. 

Στο πλαίσιο του 16ου Φεστιβάλ πραγματοποιείται η «Έκθεση Μελισσοκομικών Προϊόντων και Εξοπλισμού».

Επίσης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί το «16ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας» με τη συνεργασία των φορέων και επιστημόνων του κλάδου, καθώς και ο «5ος Διαγωνισμός Μελιού», που έχει ως στόχο την ανάδειξη του καλύτερου μελιού και τη γνωριμία του καταναλωτικού και εμπορικού κοινού με τον πλούτο και την ποιότητα των ελληνικών μελιών.

Στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού οι μελισσοκόμοι και οι επαγγελματίες και θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου.  Στον τομέα αυτό θα παρουσιαστούν μηχανήματα και μελισσοκομικός εξοπλισμός, κυψέλες, μελισσοεφόδια, μελισσοκομικές ζυγαριές, προϊόντα καταπολέμησης ασθενειών μελισσών, εξοπλισμός μελισσοκόμου και πολλά άλλα.

Το Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, όπου θα διεξαχθεί το Φεστιβάλ  είναι ένα σύγχρονο εκθεσιακό κέντρο μέσα στον εμπορικό άξονα της Αθήνας, εκατό μέτρα από το σταθμό του Μετρό Ανθούπολης. Περιλαμβάνει εκθεσιακό χώρο 6.600 τετραγωνικών μέτρων και άνετο parking.

Site: www.greekhoneyfestival.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Coffee Island έκανε τον κόσμο…latte.

Η Coffee Island άνοιξε ένα παράθυρο στον κόσμο στο φετινό Athens Coffee Festival. Σε
ένα τριήμερο γεμάτο αρώματα, χρώματα και χαμόγελα, οι επισκέπτες ταξίδεψαν μέσα
από πέντε μοναδικά Iced Latte, δημιουργίες της ομάδας R&D αποκλειστικά για τη
διοργάνωση.

Ισπανία, Αίγυπτος, Ινδία, Καναδάs, κάθε latte μια ιστορία, ένα μίγμα αρωμάτων και
πολιτισμικών αναφορών που ζωντάνευε μέσα στο ποτήρι. Από το γεμάτο χαρακτήρα
Spanish Latte μέχρι το ανατολίτικο Egyptian Latte και το δροσερό Canadian Latte,
κάθε γουλιά ήταν μια πρόσκληση να γνωρίσεις τον κόσμο μέσα από τον καφέ. Το ταξίδι
ολοκληρώθηκε με το Matcha Coconut Iced Latte, εμπνευσμένο από το παγκόσμιο
trend του matcha, που χάρισε μια πράσινη, εξωτική πινελιά.

Ξεχώρισε το Indian Iced Latte, εμπνευσμένο από τη ζωντανή και πολύχρωμη
κουλτούρα της Ινδίας, που θα κλέψει τις εντυπώσεις και στην Παγκόσμια Ημέρα Καφέ. Θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα καταστήματα Coffee Island για λίγο καιρό. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται στον πουρέ μάνγκο – το εμβληματικό
φρούτο της Ινδίας – που χαρίζει έναν φρουτώδη, εξωτικό χαρακτήρα και κάνει κάθε
γουλιά πραγματικά ξεχωριστή.

Τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Καφέ επέλεξε η Coffee Island για να γιορτάσει με ένα
μοναδικό event μια ξεχωριστή στιγμή. Στο Κάιρο, στην ιστορική περιοχή Korba,
ανοίγει τις πόρτες του το νέο flagship store. Εκεί, οι Coffee Island Explorers θα
καλωσορίσουν το κοινό και τον Έλληνα Πρέσβη, σε μια χαρούμενη γιορτή αφιερωμένη
στον καφέ και τον πολιτισμό.

Σε κάθε της βήμα, στην Ελλάδα και στον κόσμο, η Coffee Island υπενθυμίζει ότι ο καφές
είναι έμπνευση, πολιτισμός και μια παγκόσμια γλώσσα.

Σχετικά με την Coffee Island

Ξεκινώντας πριν από 26 χρόνια από την Πάτρα με όραμα να κατακτήσει τον κόσμο του καφέ,
σήμερα η Coffee Island είναι μια παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων με αφοσίωση όχι μόνο στον
καφέ, αλλά και σε κάθε ιδέα που κάνει την καθημερινότητα μας πιο όμορφη, βιώσιμη και
ποιοτική. Με 426 καταστήματα σε 50 νομούς και 92 πόλεις της Ελλάδας, καθώς και πάνω από 60 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Ισπανία, Καναδάς, Αίγυπτος, Ντουμπάι,
Βουλγαρία, Ιράκ & Ινδία), σε 4 ηπείρους, η Coffee Island συνδυάζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη με την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών. Μέσω της Direct Trade συνεργασίας με παραγωγούς καφέ, επεξεργάζεται 1.900 τόνους καφέ ετησίως στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της.

Απασχολεί 206 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης και συνεργάζεται με περισσότερους από
390 επιχειρηματίες μέσω του συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο σύνολο του δικτύου της
διατηρούνται πάνω από 4.600 θέσεις εργασίας. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία,
επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 1.200 συνεργαζόμενες
ελληνικές εταιρείες-προμηθευτές.

Η Coffee Island, με δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη βελτίωση της κοινωνικής ευημερίας,
είναι η πρώτη ελληνική αλυσίδα καφεστίασης που δημοσιεύει ESG Report.
Με οδηγούς τους στρατηγικούς πυλώνες: Άνθρωπος, Περιβάλλον, Προϊόν παραμένει
αφοσιωμένη στο όραμά της για ένα καλύτερο Αύριο.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Continue Reading

Μόδα

Η ψυχολογία των χρωμάτων | Ανακαλύψτε τα κατάλληλα χρώματα για κάθε περίσταση και κερδίστε εντυπώσεις!

Γνωρίζετε ότι τα χρώματα που φοράτε επιδρούν στην ψυχολογία αλλά και την φυσιολογία τόσο την δική σας όσο και των άλλων;

Κάποια χρώματα είναι τόσο αποτελεσματικά που θα μπορούσαμε να τα χαρακτηρίσουμε Χρωματικές Βιταμίνες!

Φορέστε τα κατάλληλα χρώματα και αποσπάστε την καλύτερη αντίδραση των άλλων.

Βασικές Χρωματικές Βιταμίνες:

ΑΣΠΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Καθαριότητα, Ωριμότητα, Φρεσκάδα, Φουτουρισμός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Νοσοκομειακός, Άχρωμος, Ψυχρός, Ουδέτερος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στην παραδοσιακή ιατρική για να προβάλλουμε άμεμπτη καθαριότητα και υγιεινή

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε έντονη αντίθεση

Να προβάλλουμε περισσότερη εξουσία

Όταν θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα προοδευτικό image

Σε μία νύφη

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν έχουμε μικρό χρόνο να αφιερώσουμε για τον εαυτό μας δείχνει το παραμικρό ψεγάδι

Σε σκονισμένες και βρώμικες περιοχές

ΜΑΥΡΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Μυστηριώδες, Δυνατό, Ραφινάτο, Επίσημο

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χωρίς ζωή, Ακατάδεκτος, Πένθιμος, Καθόλου φιλικός, Γενική απορρόφηση ζωής και απουσία χρώματος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Ένδειξη σεβασμού σε κατάσταση πένθους

Σε τολμηρές εμφανίσεις με έντονους συνδυασμούς με τα άλλα χρώματα

Όταν θέλουμε να κρατήσουμε τους άλλους σε απόσταση

Σε ένα επίσημο γεύμα ή μία δεξίωση

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν δεν είναι στην εποχή σας, σας χλομιάζει και χάνεται η έκφραση από τα μάτια σας

Στον επαγγελματικό χώρο

Όταν εργάζεστε με παιδιά

Όταν συναναστρέφεστε   ηλικιωμένους

Σε ένα γάμο

Στην τηλεόραση

Αν δεν έχετε πολύ χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας

ΜΠΛΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ειρήνη, Εμπιστοσύνη, Τάξη, Σταθερότητα, Το περισσότερο επαγγελματικό χρώμα

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Συντηρητικός, Αναμενόμενος, Τυπικός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στον επαγγελματικό χώρο

Στις στολές, αστυνομία, αεροπορία

Οι μέτριοι τόνοι του μπλε εκπέμπουν δύναμη και σιγουριά

Στην τηλεόραση είναι το πιο φιλικό χρώμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Στη διαφήμιση

Μπλε + Δημιουργικότητα δεν είναι συνώνυμα

Όταν δε θέλουμε να προβάλλουμε μία πολύ συντηρητική εικόνα

ΠΡΑΣΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αυτοδύναμος, Ανθεκτικός, Επίμονος, Καλλιεργημένος, Με καλή ανατροφή, Αξιόπιστος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Πείσμων, Κινδυνόφοβος, Προβλέψιμος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν είστε πολύ στρεσαρισμένοι, κουρασμένοι το πράσινο σας τονώνει

Μετά από εκθαμβωτικές μέρες σας φέρνει πίσω στη γη δημιουργώντας περισσότερη ισορροπία

Οι σκούροι τόνοι, όπως το πράσινο του δάσους, της ελιάς και του έλατου είναι αξιόπιστες αλλαγές από το μπλε – navy στο χώρο εργασίας

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε πολιτική συγκέντρωση ακόμα και οικολογική γιατί φαίνεται ότι οι ιδέες σας είναι ξεπερασμένες

Όταν διαφοροποιείτε τις θέσεις σας μπροστά σε ένα σύνολο

Σε υψηλού επιπέδου επαγγελματικές συναντήσεις ακόμα και με έναν τολμηρό καπιταλιστή δε θα πείσετε ότι θα τους οδηγήσετε σε επιτυχία

ΚΑΦΕ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Γήινος, Οικείος, Κοινωνικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Βαρετός, Αναμενόμενος, Μη εκλεπτυσμένος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν θέλετε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των άλλων

Όταν θέλετε οι άλλοι να είναι πιο ανοικτοί μαζί σας

Είναι το λιγότερο απειλητικό χρώμα και θεωρείται σαν μία ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ

Διαφορετική εναλλαγή από το γκρι

Στο δικαστήριο δημιουργεί την εντύπωση της ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Διευθυντής επιχείρησης γιατί δείχνει ότι δε σας αρέσει να παίρνετε ρίσκα

Στο χρηματιστήριο

Όταν συναντάτε φίλους με προσωπικά προβλήματα

Σαν καθιερωμένος/η  σύζυγος  θα εξαφανιστείτε στο δάσος

ΓΚΡΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Σεβαστός κοινωνικά, Ουδέτερος, Εξισορροπημένος

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Αναμενόμενος, Άστατος, Ευμετάβλητος, Απατηλός

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Στο επαγγελματικό περιβάλλον είναι το πιο σίγουρο χρώμα για ταγιέρ και κοστούμια

Δίνει λιγότερη εξουσία από ότι το μπλε-navy

Είναι γοητευτικά για μία επαγγελματική εμφάνιση και ιδιαίτερα όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να σας θυμούνται

Για επαγγελματικό ντύσιμο με έντονες αντιθέσεις προβάλλει νεωτερισμό

Σε μία συνέντευξη Όταν έχετε το ρόλο του διαιτητή

Όταν θέλετε να είστε αμερόληπτοι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Όταν θέλετε να διακριθείτε

Όταν θέλετε να κάνετε πρόταση γάμου

Σε δημιουργικούς τομείς εργασίας.

Εάν δουλεύετε με παιδιά

Εάν θέλετε να δράσετε ως καταλύτης και να κάνετε τα πράγματα να συμβούν.

ΚΟΚΚΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Το χρώμα της ομορφιάς, Της δύναμης, Της γενναιότητας, Της υγείας, Του πλούτου

Του έρωτα, Της επικοινωνίας, Αυτοκρατορικό, Αυτοπεποίθησης
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιθετικότητα, Επιβολή, Τυραννικό, Απειλητικό, Le mystere de la vie, Απαγορευμένη περιοχή, Παγανιστικό

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Όταν προβάλλετε σιγουριά

Υποστήριξη των απόψεων σας

Γίνεστε συναρπαστικοί

Όταν είστε κουρασμένοι και θέλετε περισσότερη ενέργεια

Όταν θέλετε να σας θυμούνται

Όταν θέλετε να κερδίσετε το ενδιαφέρον του άλλου φύλου

Όταν προβάλλετε εξουσία χωρίς να
φοβίσετε τους άλλους

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ: Όταν δε θέλετε να δείξετε επιθετικότητα και αυταρχικότητα

Όταν είστε πάρα πολύ κουρασμένοι

Στην 1η συνάντηση με τα πεθερικά σας

Στο δικαστήριο

Όταν δίνετε μία επαγγελματική συνέντευξη δείχνει ότι δεν είστε συνεργάσιμος

Στην τηλεόραση

ΚΙΤΡΙΝΟ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Χαρούμενος, Ζωηρός, Ελπιδοφόρος, Διεγερτικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Παρορμητικός, Βαρετός, Ανεμοστρόβιλος, Άστατος, Ευμετάβλητος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Για να δείξετε και να γίνετε πιο χαρούμενοι

Όταν έχετε χαρούμενη διάθεση

Όταν εργάζεστε με παιδιά είναι το καλύτερο χρώμα

Στα γενέθλια σας

Εάν θέλετε να αναγνωριστείτε μέσα στο πλήθος

Σαν φωσφορίζον χρώμα μέσα στο σκοτάδι

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε έναν χωρισμό

Όταν συμβουλεύετε κάποιον και ειδικά τα παιδιά σας δε θα σας πάρουν στα σοβαρά

Σε ένα επαγγελματικό γεύμα

Εάν ζείτε σε ένα ηλιόλουστο περιβάλλον όλα τα κίτρινα ηλεκτρίζονται

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Ζωντανός, Ενθουσιώδης, Κοινωνικός, Διασκεδαστικός

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ:

Επιπόλαιος, Ιδιότροπος, Μη αναμενόμενος

ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ:

Εάν θέλετε να είστε εμφανείς στο σκοτάδι και είστε πάνω σε ποδήλατο ή κάνετε joking

Εάν θέλετε να φορέσετε ένα χρώμα που θα σας τονώσει

Όταν έχετε ένα αδιάφορο επάγγελμα

ΠΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ:

Σε επαγγελματικές συναντήσεις είναι το λιγότερο επαγγελματικό χρώμα

Όταν κάνετε δίαιτα – προσέξτε τα… fast food

Όταν θέλετε να είστε ιδιαίτερα κομψοί

Continue Reading

Trending