Connect with us

Επιχειρηματικότητα

1η Πανελλήνια Διαβούλευση για τις γυναίκες του Επιχειρείν   

Ουσιαστικές προτάσεις και λύσεις κατέθεσαν οι εκπρόσωποι των φορέων γυναικείας επιχειρηματικότητας στην επίσημη έναρξη στο Δήμο Αμαρουσίου της 1ης Πανελλήνιας Διαβούλευσης για τις γυναίκες του Επιχειρείν   

 

Γ. Πατούλης: Πιστεύουμε στη δύναμη των συμπράξεων και στη δύναμη του γόνιμου διαλόγου και θα ταξιδέψουμε σε όλη την Ελλάδα για να δώσουμε μαζί λύσεις σε κάθε γυναίκα που εργάζεται, που επιχειρεί που θέλει να δημιουργήσει

 

 

Με μεγάλη συμμετοχικότητα και ουσιαστικές προτάσεις ανταποκρίθηκαν οι εκπρόσωποι των φορέων της γυναικείας επιχειρηματικότητας στο κάλεσμα Προέδρου της ΚΕΔΕ και Δημάρχου Αμαρουσίου κου Γιώργου Πατούλη στην έναρξη της 1ης Πανελλήνιας Διαβούλευσης από το Δήμο Αμαρουσίου για το «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα υποστηρίξει τις γυναίκες στο Επιχειρείν». 

 

Στην επίσημη έναρξη της εκδήλωσης ήταν διάχυτος ο ενθουσιασμός των συμμετεχουσών εκπροσώπων των φορέων γυναικείας επιχειρηματικότητας, καθώς, όπως δήλωσαν «στο πρόσωπο του κυρίου Πατούλη βρήκαν ουσιαστικό συνομιλητή και αποτελεσματικό σύμμαχο».

Κηρύσσοντας την έναρξη των εργασιών της 1ης Πανελλήνιας Διαβούλευσης ο Δήμαρχος Αμαρουσίου και Πρόεδρος της ΚΕΔΕ κ. Γιώργος Πατούλης υπογράμμισε:
«Πιστεύοντας στη δύναμη των συμπράξεων  και στη δύναμη του γόνιμου διαλόγου θα φροντίσουμε για την άμεση υλοποίηση των προτάσεων και θα ταξιδέψουμε σε όλη την Ελλάδα για να δώσουμε μαζί λύσεις σε κάθε γυναίκα που εργάζεται, που επιχειρεί που θέλει να δημιουργήσει.
Να βοηθήσουμε τη γυναίκα να διαχειριστεί με αποτελεσματικότητα το χρόνο της και τις ευθύνες που προκύπτουν από τους πολλαπλούς της ρόλους.
Προχωράμε με την άμεση εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης και άλλων δράσεων σε γυναίκες τοπικών κοινωνιών, στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας των επιχειρήσεων».

 

Ως μία πρώτη ένδειξη στήριξης της γυναικείας επιχειρηματικότητας στο Μαρούσι και ανταποκρινόμενος στην πρόταση των συμμετεχουσών εκπροσώπων της γυναικείας επιχειρηματικότητας ο κ. Πατούλης δεσμεύτηκε για την παράταση του ωραρίου στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς.

 

Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, Προϊστάμενος του Τμήματος Επιχειρηματικής Καινοτομίας και Αριστείας, Δρ. Γεώργιος Δρόσος, κεντρικός ομιλητής της διαβούλευσης, παρουσίασε τις δράσεις «Ψηφιακό Βήμα» και  «Ψηφιακό Άλμα» του ΕΠΑνΕΚ (ΕΣΠΑ 2014-2020) με προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Δρόσος προέτρεψε τις γυναίκες να αναβαθμίσουν ψηφιακά τις επιχειρήσεις τους, παρουσιάζοντας τα οφέλη των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών για την ανάπτυξη καλύτερων προϊόντων και για την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών που θα οδηγήσουν στην βελτίωση της εξωστρέφειας και της  ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων τους.

 

Κοινές λύσεις για:

-Παράταση λειτουργίας παιδικών σταθμών

-Παροχή φροντίδας προς τους ηλικιωμένους μέσω κοινωνικών δομών

-Δημιουργία hub σε χώρο του Δήμου που θα παρέχει την υποδομή για το νέο ξεκίνημα των γυναικών

-Στροφή στην ίδρυση κοινωνικών επιχειρήσεων, καθώς και στην εκπαίδευση, κυρίως, σε θέματα προσωπικών και ψηφιακών δεξιοτήτων

-Συμβουλευτική και δυνατότητες δικτύωσης,

πρότειναν οι εκπρόσωποι φορέων στο πρώτο  πάνελ, Άννα Δάντη, από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, Αλεξάνδρα Πίττα Χαζάπη, Πρόεδρος Εξαγωγικού Τμήματος Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ),  μέλος ΔΣ ΕΒΕΑ, Άρτεμις Λιόντα, Πρόεδρος Διοικούσας Επιτροπής, Τομέα Ανάπτυξης Γυναικών, Μάνατζερ & Επιχειρηματιών (ΤΟΓΜΕ) της ΕΕΔΕ, Φανή Κλειδά, Εκπρόσωπος Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων ( ΕΑΣΕ), μέλος της  Ομάδας Δράσης Γυναικών ΕΑΣΕ, Σοφία Οικονομάκου, Πρόεδρος Εθνικού Επιμελητηριακού Δικτύου Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών (ΕΕΔΕΓΕ), Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Λίνα Τσαλταμπάση, Πρόεδρος Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδος (Σ.Ε.Γ.Ε.), Πέγκυ Αντωνάκου, Προεδρεύουσα στην Ομάδα Εργασίας Γυναικών σε θέσεις Ευθύνης του ΣΕΒ, CEO Microsoft Ελλάς μέσω  βιντεοσκοπημένου μηνύματος.

 

Στο δεύτερο πάνελ, η Μάχη Νικολαράκου, Γεν. Γραμματέας Εμπορικού Συλλόγου Δήμου Αμαρουσίου, η Ιωάννα Λαγουμίδου, Πρόεδρος BPWAthens, η Ξένια Κούρτογλου, Συνιδρύτρια  IforU,  η Μαριάνθη Νίκα, Συνιδρύτρια, The 50/50 Project, Social entrepreneur, ο Στέφανος Πουλίδης,  Head of Community Development MeXOXO,και η Στέλλα Κάσδαγλη, Συνιδρύτρια, WOMENONTOP, πρότειναν:

-Την παροχή χώρου για φιλοξενία γραφείων,
-Μέντορινγκ, εκπαιδευτικά προγράμματα σε γυναίκες που βρίσκονται σε διάφορα στάδια της επαγγελματικής τους αναζήτησης

-Επικοινωνία των δράσεων όλων αυτών των φορέων  μέσα στα τμήματα πολιτισμού και αθλητισμού του Δήμου.

 

Η διαβούλευση με τους  Δήμους όλης της χώρας και τους φορείς τις επιχειρηματικότητας θα συνεχιστεί και διαδικτυακά και θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίου 2018 μέσω του επιχειρηματικού portal www.epixero.gr.

 

Χαιρετισμό στην διαβούλευση απηύθυνε επίσης η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων , Δημοτική Σύμβουλος Αμαρουσίου κα Ρένα Χαλιώτη.

Στο τέλος της εκδήλωσης έγινε απονομή συλλεκτικού νομίσματος με θέμα την ισότητα των δύο φύλων από τη Ντορήτ Μεγίρ, CEO  του Coins club Greece στον κύριο Πατούλη, για  την ουσιαστική συμβολή του σε θέματα προώθησης επιχειρηματικότητας γυναικών.

 

O συντονισμός της εκδήλωσης έγινε από την Υπεύθυνη Έργου Δρ.Αναστασία Ψωμιάδη, [email protected]

 

 

H Πανελλήνια Διαβούλευση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και έχει την υποστήριξη της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.

 

Χορηγός φιλοξενίας της εκδήλωσης ήταν το CIVITEL Olympic στο Μαρούσι.

Media partner www.epixeiro.gr

Social media partner www.coverstory.gr

 

 

 

Προγράμματα

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Data Analyst!

Data Mining Academy 2019 by CollegeLink

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Data Analyst!

Τα τελευταία χρόνια οι ανάγκες για ανθρώπους με γνώσεις επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων έχουν σημειώσει ιδιαίτερη αύξηση. Όλο και περισσότερες εταιρίες έχουν τέτοιες ανάγκες και αδυνατούν να τις καλύψουν, καθώς δεν υπάρχουν καταρτισμένοι υποψήφιοι στην αγορά εργασίας.

Σε 8 ημέρες και συνολικά 30 εκπαιδευτικές ώρες, ο πολύ έμπειρος επαγγελματίας του κλάδου Κωσταντίνος Μπουραζάς, υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Στατιστική του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα σε εκπαιδεύσει σε όλο το φάσμα του Data Mining & Data Analytics και θα σε προετοιμάσει απόλυτα για την αγορά εργασίας!

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!

 

Tι θα μάθεις;

  • Εισαγωγή στην ανάλυση δεδομένων με τη χρήση της γλώσσας r, στο σύγχρονο περιβάλλον της r studio
  • Αναγνώριση ποικίλων προβλημάτων που απαιτούν γνώση ανάλυσης δεδομένων, με σκοπό την αντιμετώπισή τους
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων αναζήτησης πηγών στο διαδίκτυο, με σκοπό την εύρεση και την αντιμετώπιση προβλημάτων που υπάγονται στην ανάλυση δεδομένων

Τι κερδίζεις με την εγγραφή σου;

  1. 30 ώρες εκπαίδευση
  2. Hands-on project
  3. Ευκαιρίες καριέρας σε εταιρίες συνεργάτες
  4. Networking με επαγγελματίες του κλάδου
  5. Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

 

Πρόγραμμα

Τρίτη 11/06 17:30-20:30

Εισαγωγή στο Data Mining

Εισαγωγή στην R

Πέμπτη 13/06 17:30-20:30

Εισαγωγή στα Περιγραφικά Μέτρα

Πίνακες Συνάφειας

Ποσοτικές και κατηγορικές μεταβλητές

Τρίτη 18/06 17:30-20:30

Διαγράμματα

Εισαγωγή στον έλεγχο υποθέσεων

Πέμπτη 20/06 17:30-20:30

Έλεγχοι υποθέσεων

Σάββατο 22/06 11:30-17:00

Ανάλυση διακύμανσης

Lunch break by Goody’s Burger House

Απλή Παλινδρόμηση

Δευτέρα 24/06 17:30-20:30

Πολλαπλή Παλινδρόμιση

Πέμπτη 27/06 17:30-20:30

Διακύμανση κατά 2 παράγοντες

Σάββατο 29/06 11:30-17:00

Λογιστική Παλινδρόμιση

Lunch break by Goody’s Burger House

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!

Όροι & Προϋποθέσεις Συμμετοχής

*Σε περίπτωση που περισσότεροι των 35 υποψηφίων πληρούν τις προϋποθέσεις θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

-Nα σου αρέσει ο κλάδος του Data Mining/Analytics

-Nα έχεις κάποια ακαδημαϊκή ή εργασιακή εμπειρία στο χώρο του Πληροφορικής/ Στατιστικής/ Μαθηματικών/ Φυσικής

-Nα έχεις πλήρες συμπληρωμένο προφίλ στην πλατφόρμα του CollegeLink.gr

-Nα ψάχνεις για εργασία αυτόν τον καιρό

-Θα χρειαστεί να έχεις δικό σου laptop

Μάθε περισσότερα εδώ!

Διάβασε εδώ την εμπειρία των συμμετεχόντων του προηγούμενου Data Mining Academy!

Continue Reading

Παρουσίαση

THE BRITELINE Η κοινωνική διάσταση του Brand

Eνα πρωτοποριακό, πολυδιάστατο Artistic Fashion Βrand, που εισάγει μία νέα τάση στη μόδα δημιουργώντας “Artistic and Inspiring Fashion Concepts” που προωθούν ένα “State of Mind”, όχι απλά ένα Lifestyle.

Η απεικόνιση μίας ακτίδας φωτός πάνω στο λογότυπο του brand – η “Λαμπερή Γραμμή” – συμβολίζει την αόρατη γραμμή που συνδέει το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μας με τον Κόσμο ενώ συγχρόνως αποτελεί το σήμα ενός πρωτότυπου, μοναδικού και ποιοτικού contemporary fashion brand, που ξεκινά από την Ελλάδα και σκοπεύει να «αγκαλιάσει» τον κόσμο με μία «λαμπερή μόδα» με νόημα και μήνυμα, “Μade in Hellas”.

H φίρμα THE BRITELINE®  δημιουργεί ποιοτικά προιόντα με έντονους συμβολισμούς, που προάγουν τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Οι συλλογές των κοσμημάτων και t-shirts που διαθέτει στην Ελλάδα και το Εξωτερικό είναι βασισμένες στο concept APHRODITE REINVENTED®  με σήμα τη Θεά Αφροδίτη, που εδώ συμβολίζει «Το Πνεύμα, την Ομορφιά και τη Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση «Ξανα-ανακάλυψε τον εαυτό σου».

Με το μήνυμα αυτό καλεί την Παγκόσμια Γυναίκα να συνεχίσει τη δυναμική της πορεία προς το μέλλον, ξεπερνώντας κάθε αντιξοότητα και εμπόδιο, βασισμένη στην εσωτερική της Ομορφιά, Αξία και Δύναμη.

Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, “LET THE STAR GUIDE YOU”, “AIRBORNE”,  “REINVENT YOURSELF”, “YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” και “ALIVE”.

Tα προιόντα THE BRITELINE® κατασκευάζονται στην Ελλάδα με υψηλές προδιαγραφές και υλικά αρίστης ποιότητας. Διατίθενται σε art galleries, επιλεγμένα καταστήματα και eshops και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα www.thebriteline.com.

H Κοινωνική διάσταση του brand, THE BRITELINE® International Organization προάγει το Μήνυμα του Concept, στηρίζει Δράσεις και οργανισμούς που εργάζονται για την ενδυνάμωση των γυναικών, διαθέτοντας, εκτός των άλλων, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του brand THE BRITELINE® – Art Fashion with a Message σ’ αυτούς τους σκοπούς.

Continue Reading

Συνέδρια

4 Skill Development Trainings

4 Skill Development Trainings

Τοποθεσία: Caravan B&B Thessaloniki (Ρεμπέλου 1, Θεσσαλονίκη)

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει για τα 4 trainings 

 

Όλοι πλέον μιλάνε για τα soft skills – αλλά τι είναι και πώς μαθαίνονται; Στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο της σύγχρονης τεχνολογίας, πρόκειται για τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν τους επαγγελματίες του αύριο να ξεχωρίσουν πραγματικά. Περισσότερο από ποτέ, οι εργοδότες αναζητούν συνεργάτες με προσαρμοστικότητα, αποτελεσματική επικοινωνία, διάθεση για δια βίου μάθηση, συναισθηματική νοημοσύνη, γνώσεις δημόσιας ομιλίας και παρουσιάσεων, καθώς και την ικανότητα να χτίζεις, να συντονίζεις και να συμμετέχεις σε δυνατές ομάδες.

Στο Youthnest θέλουμε να επενδύσουμε στους νέους που έχουν μείνει στη Θεσσαλονίκη, κάνοντας αυτές τις δεξιότητες προσιτές σε όλους. Τα εργαστήρια μας θέτουν τα θεμέλια για ριζική προσωπική ανάπτυξη που οδηγεί σε ισχυρότερο κίνητρο για επαγγελματική εξέλιξη.

Σας παρουσιάζουμε 4 εργαστήρια ενίσχυσης δεξιοτήτων (Skill Development Trainings) βασισμένα στις πιο διαδραστικές μεθόδους εκπαίδευσης για κάθε νέο επαγγελματία της Θεσσαλονίκης. Για όλους όσους θέλουν να εκφράσουν και να μεταδώσουν ένα μήνυμα (Public speaking & Presentation Skills) (1.6),  να συντονίζουν και να διοικούν αποτελεσματικά μια ομάδα (Leadership) (8.6) να διαχειρίζονται καλύτερα τον προσωπικό τους χρόνο (Time management) (22.6) και να εξελίσσονται σε προσωπικό επίπεδο (Personal Branding & Communication) (29.6).

Στόχος των εργαστηρίων μας είναι να προσελκύσουν όσους ενδιαφέρονται να εξελιχθούν προσωπικά και επαγγελματικά, ανεξαρτήτως αντικειμένου σπουδών ή ενασχόλησης. Αρκεί να μοιράζονται το ίδιο πάθος για συνεχή προσωπική εξέλιξη και καινοτομία!

Σε ποιους απευθύνεται

Η σειρά εργαστηρίων “Skill Development Trainings” απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, φοιτητές, και γενικότερα σε όποιον θέλει να ακολουθεί τις παγκόσμιες εργασιακές τάσεις, να ενημερώνεται και να εξελίσσεται.

Παίρνοντας μέρος στα εργαστήρια:

  • Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου.
  • Θα μάθεις κάποιες από τις πιο δημοφιλείς δεξιότητες στην αγορά.
  • Θα ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου​
  • Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, εξασκώντας νέες δεξιότητες σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον.
  • Θα έρθεις σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα.

 

Ημερομηνίες & Θεματικές

Οι ακόλουθες ημερομηνίες αφορούν έναν ολόκληρο κύκλο προγραμμάτων που διαρκεί όλο τον Ιούνιο.

 

Public Speaking & Presentation skills (1/6/2019)

11:30-13:15 Φωνητικές και σωματικές ασκήσεις προθέρμανσης

13:15-13:30 Πρακτικές Συμβουλές

13:30–14:00 Προετοιμασία ομιλίας

14:00-17:00 Πρακτική εξάσκηση με προσωπικό feedback

 

Leadership (8/6/2019)

11:30-13:15 Έχεις τον ηγέτη μέσα σου;

13:15-13:50 Δεξιότητες ενός ηγέτη

13:50-14:45 Εργαλείο εύρεσης ηγεσίας

14:45-16:20 Πως να εμπνεύσεις μια ομάδα

16:20-17:00 Η σημασία της αξιολόγησης

 

Time management (22/6/2019)

11:30-13:30 Προσωπική ανασκόπηση – αναγνώριση προσωπικών αναγκών

13:30–14:00 Το πρόβλημα της αναβλητικότητα και το εργαλείο διαχείρισης χρόνου

14:00-15:30 Από τη θεωρία στην πράξη – η επόμενη μέρα

15:30-17:00 Ψηφιακά εργαλεία διαχείρισης χρόνου

 

Personal branding & Communication  (29/6/2019)

11:30-13:15 Το δικό σου προσωπικό branding – πως να χτίσεις και να διατηρήσεις το δικό σου branding

13:15-13:30 Πρακτική εξάσκηση ενίσχυσης προσωπικού branding

13:30-14:00 Κανάλια επικοινωνίας και σκοποί

14:0015:30 Παραδείγματα καλής και κακής επικοινωνίας

15:30-17:00 Συναισθηματική νοημοσύνη: Τι είναι και πως καθορίζει την επικοινωνιακή μας στάση

 

Διαδικασία συμμετοχής

Το κάθε training αφορά περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων! Μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή σε 1, 2, 3 ή και τα 4 trainings! Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στη φόρμα συμμετοχής των trainings και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες.

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;

Δείτε το event της εκπαίδευσης.

Continue Reading

Trending