Lifestyle
15 πράγματα που οι ώριμες γυναίκες δεν κάνουν στις σχέσεις!

Πιστεύεις ότι φέρεσαι ώριμα στις σχέσεις σου; Μπορεί σε γενικές γραμμές να θεωρείς πως ναι, μήπως όμως ακολουθείς κάποιες ανώριμες συμπεριφορές όπως οι παρακάτω;
- Δεν παραιτούνται από τα όνειρά τους: Οι ώριμες γυναίκες καταλαβαίνουν ότι μια σπουδαία σχέση δεν υποτάσσει – αντίθετα, φέρνει το καλύτερο. Μια καλή σχέση σας ενθαρρύνει να ακολουθήσετε τα όνειρά σας και μια ώριμη γυναίκα θα αγωνιστεί για την ευτυχία της μέσα από την εκπλήρωση των ονείρων και των επιθυμιών της.
- Δεν αποχωρίζονται τον αυτοσεβασμό τους: Όλοι μας αλλάζουμε μέσα στις σχέσεις μας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως εγκαταλείπουμε και τον αυτοσεβασμό μας. Δεν επιτρέπουμε λοιπόν στο σύντροφο να μας φέρεται άσχημα, να μας μιλάει υποτιμητικά. Αντίθετα, περιμένουμε να αναγνωρίζει τις ικανότητες μας και να μας ανεβάζει τη διάθεση…
- Δεν αποποιούνται την οικονομική ανεξαρτησία: Ανεξάρτητα από το πόσο καλά στέκεται οικονομικά ο σύντροφός σας, το να εγκαταλείψετε τη δουλειά σας και ότι σας φέρνει έσοδα, μπορεί στην πραγματικότητα να σημαίνει την εγκατάλειψη της ανεξαρτησίας σας, όχι μόνο της οικονομικής αλλά και της γενικότερης. Οι ώριμες γυναίκες δεν ζητούν από το ταίρι τους χρήματα για τα πάντα, ούτε και περιμένουν με απλωμένο το χέρι. Αντίθετα, νιώθουν υπερήφανες που μπορούν να αγοράζουν ότι θέλουν με δικά τους χρήματα.
- Διατηρούν τις άλλες σχέσεις: Πόσες φορές σας έτυχε να κάνετε μία σχέση και να εξαφανιστείτε από το κοινωνικό σας περιβάλλον; Πόσες φορές θυμώσατε με φίλους σας που έκαναν το ίδιο; Όσο κατανοητό και να είναι το ότι θέλετε να βρίσκεστε όλο και πιο πολύ – τουλάχιστον στην αρχή με το νέο σύντροφο – «μήνας του μέλιτος», να θυμάστε ότι οι φίλοι και η οικογένειά σας ήταν στη ζωή σας περισσότερο καιρό από τον σύντροφό σας. Οι ώριμες γυναίκες φροντίζουν να έχουν μια ευτυχισμένη ισορροπία μεταξύ όλων των αγαπημένων τους.
- Δεν παραμελούν τον προσωπικό τους χώρο και χρόνο: Οι ώριμες γυναίκες γνωρίζουν ότι ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη είναι η αγάπη και η σχέση τους, οι δύο σύντροφοι χρειάζονται και τον προσωπικό τους χώρο και χρόνο, όπως για να διαβάσουν ένα καλό βιβλίο, να πάνε στο γυμναστήριο, να βρεθούν με τις φίλες τους…
- Δεν πιστεύουν ότι η ευτυχία έρχεται από μόνη της: Οι ώριμες γυναίκες καταλαβαίνουν ότι η ιδέα της ευτυχίας του καθενός είναι διαφορετική. Εάν ο σύντροφός τους χρειάζεται το «χώρο του» για να νιώθει καλά, του τον παραχωρούν. Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν υποθέτουν τι θα φέρει την ευτυχία στη σχέση αλλά προσπαθούν να αφουγκραστούν τις ανάγκες και των δύο!
- Δεν παραμελούν την ευτυχία τους: Οι ώριμες γυναίκες κατανοούν τη σημασία της ευτυχίας. Έτσι, αν δεν είναι ευχαριστημένες σε μία σχέση, προτιμούν να φύγουν και να αναζητήσουν αλλού την ευτυχία. Γνωρίζουν ότι χρειάζεται να νιώθουν καλά με τον σύντροφό τους καθώς εκείνος αποτελεί μέρος της ευτυχίας τους, άρα χρειάζεται να είναι κάποιος που μπορεί να τους φτιάξει τη διάθεση και να τις ανεβάσει!
- Δεν μοιράζονται τη σχέση τους με τρίτους: Οι ώριμες γυναίκες κατανοούν την αξία της διατήρησης της ιδιωτικότητας στη σχέσης τους. Δεν τους αρέσει να συζητούν τα προσωπικά τους όπου βρεθούν, αλλά με τον σύντροφό τους που οι δυο τους θα βρουν και λύση στα πιθανά τους προβλήματα.
- Δεν ξεχνούν να πουν ευχαριστώ στο σύντροφό τους: Οι ώριμες γυναίκες συνειδητοποιούν ότι η καλή συνύπαρξη με τον άλλον είναι κατά κάποιο τρόπο ένα δώρο. Γι ‘αυτό μην ξεχάσετε να τον ευχαριστήσετε που βρίσκεται στη ζωή σας και για ότι κάνει για εσάς!
- Δεν εστιάζουν στα κακά σημεία του συντρόφου τους: Οι ώριμες γυναίκες προσπαθούν να επικεντρωθούν στα θετικά χαρακτηριστικά του συντρόφου και όχι στα αρνητικά. Επικεντρώνονται στα καλά πράγματα που κάνει εκείνος και προσπαθούν να απέχουν από την κριτική για τα ελαττώματά του, άλλωστε ποιος από εμάς είναι τέλειος;
- Δεν παίρνουν ελαφρά το “Σ’ αγαπώ”: Δύο μικρές λεξούλες που σημαίνουν όμως τόσα πολλά! Οι ώριμες γυναίκες κατανοούν τη σημασία των δύο αυτών λέξεων, γι ‘αυτό προσπαθούν να τις κρατήσουν ως κάτι ξεχωριστό και να τις εννοούν όταν τις λένε. Δεν λένε «σε αγαπώ» στο τέλος κάθε κουβέντας – αντ ‘αυτού το λένε στις σωστές στιγμές, για να δείξουν στον σύντροφό τους, πόσο πραγματικά τον εκτιμούν και τον αγαπούν!
- Δεν αισθάνονται ότι πρέπει να είναι συνέχεια μαζί με τον σύντροφό τους: Οι ώριμες γυναίκες δεν χρειάζονται τη συνεχή επαφή στις σχέσεις τους, καθώς έχουν τη δική τους πολυάσχολη ζωή. Είναι αρκετά ασφαλείς ώστε να έχουν εμπιστοσύνη στον σύντροφό τους όταν δεν είναι μαζί τους…
- Δεν αφήνουν όλες τις αποφάσεις στον σύντροφο: Σε μια ώριμη σχέση και οι δύο σύντροφοι σέβονται τις αποφάσεις του άλλου. Είτε πρόκειται για μεγάλες αποφάσεις, όπως το να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά, είτε μικρότερες, όπως που θα δειπνήσουν απόψε. Είτε έτσι, είτε αλλιώς, ο σύντροφός σας θα πρέπει πάντα να λειτουργεί με σεβασμό στις αποφάσεις σας, όπως άλλωστε και εσείς προς τις δικές του!
- Δεν «κοκορεύονται» στο σύντροφό τους: Οι ώριμες γυναίκες καταλαβαίνουν ότι αγάπη σημαίνει να χαίρεσαι με τα επιτεύγματα του άλλου, να αγκαλιάζεις την επιτυχία του και να γιορτάζεις μαζί του, αντί να τον «κρατούν πίσω» για εγωιστικούς λόγους.
- Δεν ξεχνούν τα ενδιαφέροντά τους: Όταν ξεκινάτε μια νέα σχέση, είναι φυσιολογικό να ενδιαφέρεστε για τα ενδιαφέροντα του συντρόφου σας. Μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστικό να τα μοιράζεστε, αλλά οι ώριμες γυναίκες δεν «ξεχνούν» τον εαυτό τους και τι τους αρέσει. Αντίθετα, εξακολουθούν να ενδιαφέρονται τόσο για τα χόμπι του συντρόφου τους, όσο και για τα δικά τους.
Μαρίνα Μόσχα
https://marinamoscha.life
https://www.facebook.com/marinamoscha
Μόδα
Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση
Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.
Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.
Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.
Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de Givenchy. H Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.
Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.
Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.
Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.
Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!
Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.
Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.
Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.
Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.
Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.
Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.
Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.
Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Lifestyle
Ένας παιδικός σταθμός προσθέτει εικαστική νότα στην Εθνικής Αμύνης

Μια πολύχρωμη και ευχάριστη έκπληξη υπάρχει στη γειτονιά της Εθνικής Αμύνης, καθώς το Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο & Βρεφονηπιακός Σταθμός “Μέριμνα Παιδιού” δημιούργησε στην εμπρόσθια όψη του τετραόροφου κτιρίου του, μια εντυπωσιακή εικαστική παρέμβαση, που σκοπό έχει να προσθέσει μια φρέσκια οπτική τόσο στην αισθητική του σχολείου όσο και του αστικού χώρου.
Η είσοδος του σχολείου βάφτηκε εκ νέου και διακοσμήθηκε με ζωγραφικά σχέδια γεμάτα χρώματα και θετική ενέργεια.

Το βλέμμα τραβά αμέσως η εντυπωσιακή 3D κατασκευή με πολύχρωμα μολύβια, που δεσπόζει στην είσοδο, μετατρέποντας τον χώρο υποδοχής σε ένα «εικαστικό παραμύθι» που προδιαθέτει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την καθημερινή άφιξη των παιδιών. Μέσω της συνεχούς τριβής με την τέχνη, τα παιδιά καλλιεργούν τη φαντασία τους και αναπτύσσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Η δράση εντάσσεται στην αδιάκοπη προσπάθεια της “Μέριμνας Παιδιού” να προσφέρει έναν χώρο, ο οποίος συνδυάζει την τέχνη, την εκπαίδευση και την αγάπη για το παιδί. Ελάτε να ανακαλύψετε την πολύχρωμη, ανανεωμένη είσοδο, να γνωρίσετε το σχολείο και γιατί όχι να φωτογραφηθείτε σε αυτό το ιδιαίτερο φόντο!
Μόδα
Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.
Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.
Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.
Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.
Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.
Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.
Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
-
Επιχειρηματικότητα
Golden Rule vs Platinum Rule
-
Lifestyle
Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!
-
Ψυχολογία
Συναισθηματική Νοημοσύνη ή Νοημοσύνη Της Καρδιάς :
-
Ψυχολογία
Αντιμετωπίστε την κρίση με… αισιοδοξία
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Οικογένεια
Τα Ψυχολογικά Χαρακτηριστικά Της Εφηβικής Ηλικίας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea