Connect with us

Lifestyle

15 πράγματα που οι ώριμες γυναίκες δεν κάνουν στις σχέσεις!

Πιστεύεις ότι φέρεσαι ώριμα στις σχέσεις σου; Μπορεί σε γενικές γραμμές να θεωρείς πως ναι, μήπως όμως ακολουθείς κάποιες ανώριμες συμπεριφορές όπως οι παρακάτω;

  1. Δεν παραιτούνται από τα όνειρά τους: Οι ώριμες γυναίκες καταλαβαίνουν ότι μια σπουδαία σχέση δεν υποτάσσει – αντίθετα, φέρνει το καλύτερο. Μια καλή σχέση σας ενθαρρύνει να ακολουθήσετε τα όνειρά σας και μια ώριμη γυναίκα θα αγωνιστεί για την ευτυχία της μέσα από την εκπλήρωση των ονείρων και των επιθυμιών της.
  2. Δεν αποχωρίζονται τον αυτοσεβασμό τους: Όλοι μας αλλάζουμε μέσα στις σχέσεις μας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως εγκαταλείπουμε και τον αυτοσεβασμό μας. Δεν επιτρέπουμε λοιπόν στο σύντροφο να μας φέρεται άσχημα, να μας μιλάει υποτιμητικά. Αντίθετα, περιμένουμε να αναγνωρίζει τις ικανότητες μας και να μας ανεβάζει τη διάθεση…
  3. Δεν αποποιούνται την οικονομική ανεξαρτησία: Ανεξάρτητα από το πόσο καλά στέκεται οικονομικά ο σύντροφός σας, το να εγκαταλείψετε τη δουλειά σας και ότι σας φέρνει έσοδα, μπορεί στην πραγματικότητα να σημαίνει την εγκατάλειψη της ανεξαρτησίας σας, όχι μόνο της οικονομικής αλλά και της γενικότερης. Οι ώριμες γυναίκες δεν ζητούν από το ταίρι τους χρήματα για τα πάντα, ούτε και περιμένουν με απλωμένο το χέρι. Αντίθετα, νιώθουν υπερήφανες που μπορούν να αγοράζουν ότι θέλουν με δικά τους χρήματα.
  4. Διατηρούν τις άλλες σχέσεις: Πόσες φορές σας έτυχε να κάνετε μία σχέση και να εξαφανιστείτε από το κοινωνικό σας περιβάλλον; Πόσες φορές θυμώσατε με φίλους σας που έκαναν το ίδιο; Όσο κατανοητό και να είναι το ότι θέλετε να βρίσκεστε όλο και πιο πολύ – τουλάχιστον στην αρχή με το νέο σύντροφο – «μήνας του μέλιτος», να θυμάστε ότι οι φίλοι και η οικογένειά σας ήταν στη ζωή σας περισσότερο καιρό από τον σύντροφό σας. Οι ώριμες γυναίκες φροντίζουν να έχουν μια ευτυχισμένη ισορροπία μεταξύ όλων των αγαπημένων τους.
  5. Δεν παραμελούν τον προσωπικό τους χώρο και χρόνο: Οι ώριμες γυναίκες γνωρίζουν ότι ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη είναι η αγάπη και η σχέση τους, οι δύο σύντροφοι χρειάζονται και τον προσωπικό τους  χώρο και χρόνο, όπως για να διαβάσουν ένα καλό βιβλίο, να πάνε στο γυμναστήριο, να βρεθούν με τις φίλες τους…
  6. Δεν πιστεύουν ότι η ευτυχία έρχεται από μόνη της: Οι ώριμες γυναίκες καταλαβαίνουν ότι η ιδέα της ευτυχίας του καθενός είναι διαφορετική. Εάν ο σύντροφός τους χρειάζεται το «χώρο του» για να νιώθει καλά, του τον παραχωρούν. Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν υποθέτουν τι θα φέρει την ευτυχία στη σχέση αλλά προσπαθούν να αφουγκραστούν τις ανάγκες και των δύο!
  7. Δεν παραμελούν την ευτυχία τους: Οι ώριμες γυναίκες κατανοούν τη σημασία της ευτυχίας. Έτσι, αν δεν είναι ευχαριστημένες σε μία σχέση, προτιμούν να φύγουν και να αναζητήσουν αλλού την ευτυχία. Γνωρίζουν ότι χρειάζεται να νιώθουν καλά με τον σύντροφό τους καθώς εκείνος αποτελεί μέρος της ευτυχίας τους, άρα χρειάζεται να είναι κάποιος που μπορεί να τους φτιάξει τη διάθεση και να τις ανεβάσει!
  8. Δεν μοιράζονται τη σχέση τους με τρίτους: Οι ώριμες γυναίκες κατανοούν την αξία της διατήρησης της ιδιωτικότητας στη σχέσης τους. Δεν τους αρέσει να συζητούν τα προσωπικά τους όπου βρεθούν, αλλά με τον σύντροφό τους που οι δυο τους θα βρουν και λύση στα πιθανά τους προβλήματα.
  9. Δεν ξεχνούν να πουν ευχαριστώ στο σύντροφό τους: Οι ώριμες γυναίκες συνειδητοποιούν ότι η καλή συνύπαρξη με τον άλλον είναι κατά κάποιο τρόπο ένα δώρο. Γι ‘αυτό μην ξεχάσετε να τον ευχαριστήσετε που βρίσκεται στη ζωή σας και για ότι κάνει για εσάς!
  10. Δεν εστιάζουν στα κακά σημεία του συντρόφου τους: Οι ώριμες γυναίκες προσπαθούν να επικεντρωθούν στα θετικά χαρακτηριστικά του συντρόφου και όχι στα αρνητικά. Επικεντρώνονται στα καλά πράγματα που κάνει εκείνος και προσπαθούν να απέχουν από την κριτική για τα ελαττώματά του, άλλωστε ποιος από εμάς είναι τέλειος;
  11. Δεν παίρνουν ελαφρά το “Σ’ αγαπώ”: Δύο μικρές λεξούλες που σημαίνουν όμως τόσα πολλά! Οι ώριμες γυναίκες κατανοούν τη σημασία των δύο αυτών λέξεων, γι ‘αυτό προσπαθούν να τις κρατήσουν ως κάτι ξεχωριστό και να τις εννοούν όταν τις λένε. Δεν λένε «σε αγαπώ» στο τέλος κάθε κουβέντας – αντ ‘αυτού το λένε στις σωστές στιγμές, για να δείξουν στον σύντροφό τους, πόσο πραγματικά τον εκτιμούν και τον αγαπούν!
  12. Δεν αισθάνονται ότι πρέπει να είναι συνέχεια μαζί με τον σύντροφό τους: Οι ώριμες γυναίκες δεν χρειάζονται τη συνεχή επαφή στις σχέσεις τους, καθώς έχουν τη δική τους πολυάσχολη ζωή. Είναι αρκετά ασφαλείς ώστε να έχουν εμπιστοσύνη στον σύντροφό τους όταν δεν είναι μαζί τους…
  13. Δεν αφήνουν όλες τις αποφάσεις στον σύντροφο: Σε μια ώριμη σχέση και οι δύο σύντροφοι σέβονται τις αποφάσεις του άλλου. Είτε πρόκειται για μεγάλες αποφάσεις, όπως το να παντρευτείς και να κάνεις παιδιά, είτε μικρότερες, όπως που θα δειπνήσουν απόψε. Είτε έτσι, είτε αλλιώς, ο σύντροφός σας θα πρέπει πάντα να λειτουργεί με σεβασμό στις αποφάσεις σας, όπως άλλωστε και εσείς προς τις δικές του!
  14. Δεν «κοκορεύονται» στο σύντροφό τους: Οι ώριμες γυναίκες καταλαβαίνουν ότι αγάπη σημαίνει να χαίρεσαι με τα επιτεύγματα του άλλου, να αγκαλιάζεις την επιτυχία του και να γιορτάζεις μαζί του, αντί να τον «κρατούν πίσω» για εγωιστικούς λόγους.
  15. Δεν ξεχνούν τα ενδιαφέροντά τους: Όταν ξεκινάτε μια νέα σχέση, είναι φυσιολογικό να ενδιαφέρεστε για τα ενδιαφέροντα του συντρόφου σας. Μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστικό να τα μοιράζεστε, αλλά οι ώριμες γυναίκες δεν «ξεχνούν» τον εαυτό τους και τι τους αρέσει. Αντίθετα, εξακολουθούν να ενδιαφέρονται τόσο για τα χόμπι του συντρόφου τους, όσο και για τα δικά τους.

Μαρίνα Μόσχα

https://marinamoscha.life

https://www.facebook.com/marinamoscha

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending