Connect with us

Εκδηλώσεις

24.500 συναντήσεις εργασίας με 106 εταιρίες στο Thessaloniki #JobFestival Reborn

Με αξιοσημείωτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn, το οποίο χάρισε πολλά χαμόγελα και προσδοκίες για ένα ξεκίνημα μιας λαμπρής σταδιοδρομίας στους 3.406 επισκέπτες του.

Η μεγαλύτερη διοργάνωση για την εργασία πραγματοποιήθηκε από το Skywalker.gr στις 8 και 9 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης», φέτος υπό την αιγίδα του δήμου Θεσσαλονίκης, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος, της Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος και του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.

H συνάντηση υποψηφίων για εργασία με κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες από διάφορους κλάδους, η διενέργεια συνεντεύξεων με εταιρίες που αναζητούν προσωπικό, η απόκτηση σημαντικών επαγγελματικών δεξιοτήτων, συνυφασμένων με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, η γνωριμία και η κατανόηση των βασικών εργαλείων στην αναζήτηση εργασίας, η δικτύωση μεταξύ όλων των συμμετεχόντων και οι παράλληλες δράσεις, οι οποίες είχαν ως σημείο αναφοράς την κατάλληλη προετοιμασία για μια επιτυχημένη συνέντευξη και μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία, κέρδισαν για άλλη μία χρονιά το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Πιο συγκεκριμένα, οι 3.406 υποψήφιοι που παρευρέθηκαν στο Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn είχαν τη δυνατότητα να:

  • Επισκεφθούν τα περίπτερα 106 επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις για 848  θέσεις εργασίας.
  • Παρακολουθήσουν workshops συνολικά 24 ωρών με θέματα σχετικά με την αναζήτηση εργασίας και την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Συμμετάσχουν σε 15 παράλληλες δράσεις: Check your CV, Business photoshooting, LinkedIn tips, Προσωπικό coaching, Student start-up bridge, Time management, Dress code, Boost your confidence, Ψυχομετρικά τεστ, Εργασιακά δικαιώματα, Συνέντευξη απ’ το μέλλον, Elevator pitch, Α’ βοήθειες στον χώρο εργασίας, Game you up, Networking.

Το Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn, το καθιερωμένο γεγονός για την εργασία, είναι μια διήμερη εκδήλωση στο πλαίσιο των δράσεων «Επί το Έργον» του Skywalker.gr, η οποία πραγματοποιήθηκε για πέμπτη χρονιά με σκοπό την ενίσχυση της απασχολησιμότητας και τη μείωση της ανεργίας.

Επιτυχή επιλογή και φέτος αποτέλεσε η διαδικασία των συνεντεύξεων, που συνέβαλε ώστε αφενός οι υποψήφιοι να έρθουν σε επαφή με επιχειρήσεις για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας και αφετέρου οι εταιρίες να βρουν τον κατάλληλο υποψήφιο για την εκάστοτε θέση εργασίας.

Το αντιπροσωπευτικό video του Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn είναι διαθέσιμο στο link.

Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό με τα #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στον ιστότοπο περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Η διοργάνωση του Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα: ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

Μεγάλος χορηγός: NORIS

Χορηγός: ALPHA PERSONAL SERVICE GMBH

Υποστηρικτές: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ, MANPOWERGROUP, ROCHE, TOMMY HILFIGER, DEUTSCHE BAHN AG, EMISIA, GALILEO GALILEI, ΘΕΩΡΗΜΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, OXYZED, CAREER DESIGN

Υποστηρικτές παράλληλων δράσεων: LEAD COMPASS, ICF GREECE CHAPTER, ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360ο, DOCA, ΑΘΥΡΜΑ, EVALION, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, ΑΠΕΙΡΟΝ, INE ΓΣΕΕ, OVIVIEW, FOTEINI, AIESEC, ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, GREAT ESCAPE, FINANCE CLUB

Food & drink partners: ΔΙΩΝΗ RAINBOW WATERS, ΕΨΑ, ZEO BAKERS, TODAY GROUP, SPOON, HELL ENERGY DRINKS, PIANETA GUSTO

Gift partner: MARGARITIS BAGS

Χορηγοί επικοινωνίας:  ΕΠΙΧΕΙΡΩ, INSIDER, THESTIVAL.GR, THESS NEWS, VORIA.GR, THESOUT.GR, ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, E-RADIO, E-DAILY, BISCOTTO THESSALONIKI, THESSALONIKI PRESS, TYPOSTHESS.GR, 1055 ROCK, ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 94,5, ARENA 89,4, PROVOCATEUR,  ZOUGLA, THAT’S LIFE, GOVA STILETO, ADVERTISING.GR, SIGMA MEDIA GROUP, OFF RADIO, LIGHT-RADIO.NET, BUSINESS WOMAN, FRAPRESS, SCHOOLS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Μεγαλύτερη Ελληνική Αποστολή έρχεται στην Gamescom

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια, ο Σύλλογος Δημιουργών Ψηφιακών Παιχνιδιών Ελλάδος (GDA Greece) ανακοινώνει την συμμετοχή της ελληνικής αποστολής στην Gamescom που θα διεξαχθεί στην Κολωνία.

Η ελληνική συμμετοχή συνδιοργανώνεται με την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και την υποστήριξη του ΕΚΟΜΕ. Για τρίτη συνεχή χρονιά, οι Ελληνες δημιουργοί παιχνιδιών θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα project τους στη μεγαλύτερη εμπορική έκθεση ψηφιακής ψυχαγωγίας στην Ευρώπη. Φέτος, η ελληνική αποστολή θα είναι η μεγαλύτερη που έχει συμμετάσχει ποτέ στην Gamescom, φιλοδοξώντας να κατακτήσει την έκθεση και να εντυπωσιάσει την παγκόσμια κοινότητα των gamers και των επαγγελματιών του κλάδου. Με 12 μοναδικά projects, οι Ελληνες δημιουργοί είναι έτοιμοι να αναδείξουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και το πάθος τους για την τέχνη των ψηφιακών παιχνιδιών.


Τα Project της Ελληνικής Αποστολής:

  1. Homeseek από την Traptics
    Ένα μετα-αποκαλυπτικό παιχνίδι στρατηγικής επιβίωσης, τοποθετημένο σε μια
    δυστοπική Γη του επόμενου αιώνα, όπου οι πόροι έχουν εξαντληθεί. Σε μια έρημο,
    όπου το νερό έχει γίνει το νέο χρυσάφι, κάθε απόφαση γίνεται ζήτημα ζωής ή
    θανάτου. Με την καθοδήγηση του πάικτη, η επιβίωση μπορεί να είναι εφικτή.
  2. Selini από την Cymban
    Ο πάικτης βυζίζεται σε μια μη γραμμική περιπέτεια γεμάτη με σκοτεινούς και
    διεφθαρμένους replicants, εναλλακτική βαρύτητα, ένα αρχαίο διαστημόπλοιο, μια
    εγκαταλελειμμένη αλιευτική βάρκα, μυστικές φυλές και άλλα. Καθοδηγεί έναν
    μοναχικό replicant μέσα από τις σκιές και αποκαλύπτει τα μυστικά αυτού του
    κρυπτικού κόσμου. Συνδυάζοντας τα στυλ παιχνιδιών όπως το Inside, Hyper Light
    Drifter και Environmental Station Alpha, το SELINI μεταμορφώνεται σε ένα 2.5D story-
    rich metroidvania επικεντρωμένο στην εξερεύνηση ενός αινιγματικού
    διασυνδεδεμένου κόσμου.
  3. Chantey από την Gordyn Code
    Ένα pirate-metal-inspired, top-down adventure game αναπτυγμένο για την σειρά φορητών κονσολών GAMEBOY™. Τοποθετημένο σε μια εναλλακτική ιστορία όπου η μυθολογία των πειρατών της Χρυσής Εποχής συναντά τους δυνατούς ρυθμούς του heavy metal, οι παίκτες ξεκινούν ένα επικό ταξίδι για να συλλέξουν μυστηριώδεις ναυτικές μελωδίες, τις οποίες θα χρησιμοποιήσουν σε ρυθμικές μάχες για να ξεπεράσουν εχθρούς, να πλοηγηθούν σε επικίνδυνα νερά και να επιβιώσουν από τους τρόμους που κρύβονται κάτω από τα κύματα του ωκεανού. Το Chantey προσφέρει μια μοναδική, cross-genre εμπειρία, συνδυάζοντας στοιχεία κλασικού adventure και rhythm gameplay με σύγχρονο game design και παρουσιάζεται με ένα εντυπωσιακά μοναδικό οπτικό στυλ που ωθεί το υλικό στο όριο των δυνατοτήτων του. Το Chantey διαθέτει επίσης ένα αυθεντικό soundtrack που αντηχεί τον διακριτικό ήχο της pirate metal μουσικής, αποτίοντας φόρο τιμής στα θρυλικά και πρωτοπόρα συγκροτήματα του είδους.
  1. UNSAFE από την Onskulls
    Ένα horror co-op sci-fi game. Ο παίκτης παίζει μόνος ή συνεργάζεται με μια ομάδα
    έως 4 παικτών για να επιβιώσει σε διαφορετικούς διαστημικούς σταθμούς που έχουν
    υποκύψει σε φρίκες της δικής τους κατασκευής. Ο πάικτης έχει τη δυνατότητα
    εξερευνήσει σταθμούς, να ανακαλύψει μυστικά, να ανακτήσει υλικά και να τα
    πουλήσει για να συνεχίσει τον κύκλο επιβίωσης.
    Unsafe Gameplay Trailer
  2. Necrophosis από την Dragonis Games
    Ένα first-person horror adventure που βυθίζει τον παίκτη σε έναν εφιαλτικό-
    κολασμένο κόσμο γεμάτο με παράξενες μορφές και ζοφερά οπτικά εφέ. Ο παίκτης
    εξερευνεί απόκοσμα-σουρεαλιστικά τοπία και ξετυλίγει μυστήρια σε αυτό το
    ατμοσφαιρικό ταξίδι μέσα από το μακάβριο.
  3. Elevator Down από την Envy Softworks 
    Ένα παιχνίδι, κρίσιμο κόμβο του Άλλου Κόσμου – Το Τμήμα Αξιολόγησης Ζωής. Στο
    “Elevator Down”, ο παίκτης παίζει τον ρόλο ενός φύλακα μεταξύ του Παραδείσου και
    της Κόλασης, διορισμένου να παίρνει την σημαντικότερη απόφαση: ποιος Ανεβαίνει
    εν τόπω χλοερώ και ποιος Κατεβαίνει σε κολασμένα βασανιστήρια. Ο παίκτης θα γίνει
    προάγγελος ελπίδας ή εκτελεστής καταδίκης; Θα πρέπει να διερευνήσει τις
    λεπτομέρειες διαφορετικών θρησκειών, να βουτήξει στα βάθη της ηθικής, της
    λύτρωσης και της ανθρώπινης κατάστασης και να ορίσει το πεπρωμένο των Ψυχών.
  1. Dunestake από την Eteros Studios
    Ένα single player, high-risk high-rewarding auto-battler με έμφαση στο betting,
    προσφέροντας ποικιλία στρατηγικών και συνδυασμών που επηρεάζουν τα
    αποτελέσματα των μαχών και του betting.
  2. Spellbound Hearts από την Funigami 
    Ένα visual novel που ακολουθεί την ιστορία του Lycos, ενός βρικόλακα που
    παγιδεύεται σε ένα έρημο κάστρο από μια ισχυρή κατάρα. Συναντά τον νεαρό μάγο
    Zephyros, που αναζητά μια σταγόνα από το αίμα του για να σώσει το χωριό του από
    μια πανώλη. Καθώς οι μοίρες τους διασταυρώνονται, ξεκινούν ένα ταξίδι
    εμπιστοσύνης, λύτρωσης και αγάπης.
  1. Haunted Bloodlines από την Horrified Triangles
    Ένα survival, psychological horror game πρώτου προσώπου. Σε σκοτεινά δωμάτια ενός
    επεκτεινόμενου αρχοντικού, μια τρομακτική ιστορία ξεδιπλώνεται. Καθώς το
    αρχοντικό “αναπνέει”, κρυμμένα μυστικά αποκαλύπτονται μέσα στους τοίχους του. Η
    επιβίωση εξαρτάται από τη δική σου ψυχική υγεία. Θυμήσου πάντα ότι ο χρόνος
    μπορεί να είναι είτε φίλος είτε εχθρός.
  2. Cat Detective Albert Wilde από την Beyond Those Hills 
    Ένα comedy adventure game με στοιχεία noir, sci-fi και mystery, τοποθετημένο σε μια
    φανταστική εκδοχή της Νέας Υόρκης στη δεκαετία του 1930. Με ατμοσφαιρικά
    ασπρόμαυρα vintage γραφικά, αξιαγάπητους ανθρωπόμορφους χαρακτήρες,
    καθηλωτικό Voice-Over και “μη ανθρώπινη” υποκριτική φωνών, το παιχνίδι
    υπόσχεται τουλάχιστον ένα αστείο για τις θηλές μιας γάτας (έχουν έξι!).
  3. Monarchy από την Brain Seal Ltd
    Ένα minimal 2D strategy game που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και διαχείριση μιας
    μοναρχίας, συνδυάζοντας στρατηγική και τακτική.
  4. Arcweave από την Arcweave
    Μια βραβευμένη, cross-device, no-code, collaborative λύση σχεδιασμένη για
    οργανισμούς που δημιουργούν διαδραστικές εμπειρίες. Επειδή είναι web-based,
    οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή αμέσως, χωρίς ανάγκη για
    κουραστικές λήψεις. Τα real-time collaborative features μας επιτρέπουν στις ομάδες
    και τα studios να βλέπουν, να γράφουν και να επεξεργάζονται projects ταυτόχρονα,
    χωρίς καθυστερήσεις. Με πλήρη ενσωμάτωση με Unreal Engine, Unity και Godot
    μέσω των δωρεάν επίσημων plugins μας, καθώς και υποστήριξη τρίτων plugins όπως
    DefArc για Defold, JArcscript για Java και Pixel Crushers Dialogue System για Unity.
    Design And Play Your Interactive Stories With Arcweave

Οι επισκέπτες της Gamescom θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να δοκιμάσουν
αυτά τα συναρπαστικά παιχνίδια στο Hall 10.2, Booth F-06G στο Indie Area της Gamescom,
γνωρίζοντας από κοντά τους δημιουργούς τους και μαθαίνοντας την ιστορία και την
έμπνευση πίσω από κάθε project.
Η στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών αποτελεί προτεραιότητα για
εμάς. Η Gamescom είναι μια σημαντική πλατφόρμα για την προβολή των ελληνικών
ταλέντων και είμαστε πεπεισμένοι ότι οι δημιουργοί μας θα εντυπωσιάσουν την παγκόσμια
κοινότητα των gamers και των επαγγελματιών του κλάδου για ακόμα μία φορά.
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending