Connect with us

Εκδηλώσεις

24.500 συναντήσεις εργασίας με 106 εταιρίες στο Thessaloniki #JobFestival Reborn

Με αξιοσημείωτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn, το οποίο χάρισε πολλά χαμόγελα και προσδοκίες για ένα ξεκίνημα μιας λαμπρής σταδιοδρομίας στους 3.406 επισκέπτες του.

Η μεγαλύτερη διοργάνωση για την εργασία πραγματοποιήθηκε από το Skywalker.gr στις 8 και 9 Νοεμβρίου στο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης», φέτος υπό την αιγίδα του δήμου Θεσσαλονίκης, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος, της Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος και του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος.

H συνάντηση υποψηφίων για εργασία με κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες από διάφορους κλάδους, η διενέργεια συνεντεύξεων με εταιρίες που αναζητούν προσωπικό, η απόκτηση σημαντικών επαγγελματικών δεξιοτήτων, συνυφασμένων με τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, η γνωριμία και η κατανόηση των βασικών εργαλείων στην αναζήτηση εργασίας, η δικτύωση μεταξύ όλων των συμμετεχόντων και οι παράλληλες δράσεις, οι οποίες είχαν ως σημείο αναφοράς την κατάλληλη προετοιμασία για μια επιτυχημένη συνέντευξη και μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία, κέρδισαν για άλλη μία χρονιά το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Πιο συγκεκριμένα, οι 3.406 υποψήφιοι που παρευρέθηκαν στο Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn είχαν τη δυνατότητα να:

  • Επισκεφθούν τα περίπτερα 106 επιχειρήσεων από διάφορους κλάδους που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις για 848  θέσεις εργασίας.
  • Παρακολουθήσουν workshops συνολικά 24 ωρών με θέματα σχετικά με την αναζήτηση εργασίας και την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Συμμετάσχουν σε 15 παράλληλες δράσεις: Check your CV, Business photoshooting, LinkedIn tips, Προσωπικό coaching, Student start-up bridge, Time management, Dress code, Boost your confidence, Ψυχομετρικά τεστ, Εργασιακά δικαιώματα, Συνέντευξη απ’ το μέλλον, Elevator pitch, Α’ βοήθειες στον χώρο εργασίας, Game you up, Networking.

Το Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn, το καθιερωμένο γεγονός για την εργασία, είναι μια διήμερη εκδήλωση στο πλαίσιο των δράσεων «Επί το Έργον» του Skywalker.gr, η οποία πραγματοποιήθηκε για πέμπτη χρονιά με σκοπό την ενίσχυση της απασχολησιμότητας και τη μείωση της ανεργίας.

Επιτυχή επιλογή και φέτος αποτέλεσε η διαδικασία των συνεντεύξεων, που συνέβαλε ώστε αφενός οι υποψήφιοι να έρθουν σε επαφή με επιχειρήσεις για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας και αφετέρου οι εταιρίες να βρουν τον κατάλληλο υποψήφιο για την εκάστοτε θέση εργασίας.

Το αντιπροσωπευτικό video του Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn είναι διαθέσιμο στο link.

Το Skywalker.gr υποστηρίζει αδιάλειπτα το οικοσύστημα της εργασίας στην Ελλάδα. Προσφέρει δωρεάν πρόσβαση στο κοινό με τα #JobFestivals που διοργανώνει σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στον ιστότοπο περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Η διοργάνωση του Thessaloniki #JobFestival 2019 Reborn πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα: ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

Μεγάλος χορηγός: NORIS

Χορηγός: ALPHA PERSONAL SERVICE GMBH

Υποστηρικτές: ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ, MANPOWERGROUP, ROCHE, TOMMY HILFIGER, DEUTSCHE BAHN AG, EMISIA, GALILEO GALILEI, ΘΕΩΡΗΜΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, OXYZED, CAREER DESIGN

Υποστηρικτές παράλληλων δράσεων: LEAD COMPASS, ICF GREECE CHAPTER, ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360ο, DOCA, ΑΘΥΡΜΑ, EVALION, ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΖΩΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, ΑΠΕΙΡΟΝ, INE ΓΣΕΕ, OVIVIEW, FOTEINI, AIESEC, ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, GREAT ESCAPE, FINANCE CLUB

Food & drink partners: ΔΙΩΝΗ RAINBOW WATERS, ΕΨΑ, ZEO BAKERS, TODAY GROUP, SPOON, HELL ENERGY DRINKS, PIANETA GUSTO

Gift partner: MARGARITIS BAGS

Χορηγοί επικοινωνίας:  ΕΠΙΧΕΙΡΩ, INSIDER, THESTIVAL.GR, THESS NEWS, VORIA.GR, THESOUT.GR, ΤΥΠΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, E-RADIO, E-DAILY, BISCOTTO THESSALONIKI, THESSALONIKI PRESS, TYPOSTHESS.GR, 1055 ROCK, ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 94,5, ARENA 89,4, PROVOCATEUR,  ZOUGLA, THAT’S LIFE, GOVA STILETO, ADVERTISING.GR, SIGMA MEDIA GROUP, OFF RADIO, LIGHT-RADIO.NET, BUSINESS WOMAN, FRAPRESS, SCHOOLS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Continue Reading

Lifestyle

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή διαδικτυακή ομιλία που διοργάνωσε το Women Do Business

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε την Τετάρτη 7 Ιουλίου η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Women Do Business!

Στην ανοιχτή συζήτηση που μεταδόθηκε ζωντανά από την επίσημη σελίδα της Οργάνωσης σε Facebook & Instagram συμμετείχαν εκλεκτές προσκεκλημένες.

Δύο ιδιαιτέρως δυναμικές κυρίες, η Μαρία Συρεγγέλα, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων & η Γιάννα Χορμόβα, Γενική Γραμματέας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, εξέφρασαν σημαντικές απόψεις και αναφέρθηκαν σε δράσεις που διενεργούνται με επίκεντρο την θέση της γυναίκας στην σύγχρονη κοινωνία.

Μαζί τους συμμετείχε και η κ. Γεωργία Κ. Παράσχου, Διευθύντρια Πολιτισμού & Νεολαίας Ομίλου UNESCO Πειραιώς & Νήσων.

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού, αποσπώντας τα θετικά του σχόλια και ενθαρρύνοντας τους διοργανωτές να προβούν και σε επόμενες ανάλογες ομιλίες.

Η συζήτηση παραμένει διαθέσιμη προς παρακολούθηση εδώ.

Ως Women Do Business ευχαριστούμε θερμά τις καλεσμένες μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους αποδεικνύοντας πως στηρίζουν την Κοινωνία των Πολιτών ευρύτερα και δράσεις όπως του Women Do Business καθώς και όλους όσοι παρευρέθηκαν διαδικτυακά στην εκδήλωσή μας. 

Continue Reading

Lifestyle

Καλοκαίρι στο Takis Foundation: Θερινές Ξεναγήσεις Εκπαιδευτικά προγράμματα

Το Takis Foundation για ακόμα μια χρονιά πραγματοποιεί ξεναγήσεις ενηλίκων και οικογενειακά εκπαιδευτικά προγράμματα.

Οι ξεναγήσεις και τα εκπαιδευτικά πραγματοποιούνται στους Κήπους, στο Ατελιέ που εργάστηκε ο Takis, στο Ανοιχτό Θέατρο και τέλος στους δύο ορόφους του Μουσείου. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν έργα από όλη την καλλιτεχνική πορεία του γλύπτη Takis και να εμβαθύνουν στο έργο και τη ζωή του. Παράλληλα, οι γονείς και τα παιδιά μέσα από βιωματικές δράσεις, οργανωμένα παιχνίδια και πειράματα γνωρίζουν τον ιδιοφυή καλλιτέχνη και επιστήμονα.

Επίσης, οι επισκέπτες, θα βιώσουν και θα αντιληφθούν την ενέργεια του Ιδρύματος και θα απολαύσουν τη μοναδική θέα από τον λόφο του Γεροβουνού. 

 
Πρωινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:
 
11:30-12:30

Ιούλιος
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

Αύγουστος
03, 04, 05/08

 Απογευματινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:

  19:30-20:30
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

κόστος 5 €  (ανά άτομο) 

————————————————————————–

                            Οικογενειακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα:                         
 
19:30-20:30
Ιούλιος
07,14, 22, 29/07
Αύγουστος
05/08

 κόστος 15 € (1 συνοδός + 1 παιδί)  

Continue Reading

Lifestyle

Στην ψηφιακή έκθεση τροφίμων και ποτών “FOOD EXPO Digital 2021” συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Με 61 πρότυπες επιχειρήσεις συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην  ψηφιακή έκθεση “FOOD EXPO Digital 2021”, η οποία διοργανώθηκε από την εταιρεία FORUM A.E. το χρονικό διάστημα από τις  14 έως τις 18 Ιουνίου 2021.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην επιτυχημένη φετινή διοργάνωση της “FOOD EXPO Digital 2021” έγινε στο πλαίσιο των εντατικών και στοχευμένων προσπαθειών για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικής θέσης των ποιοτικών προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα της περιοχής. Κατά την εκθεσιακή  παρουσία της Περιφέρειας  δόθηκε  ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και τη δικτύωση των επιχειρήσεων και των παραγωγών  με τους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών καθώς και στην ανάδειξη της ξεχωριστής «Μακεδονικής Κουζίνας» σε  ελλαδικό πυλώνα της μεσογειακής διατροφής με δυνατότητες διεθνούς απήχησης. 

Προς αυτή την κατεύθυνση, η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πλαισιώθηκε από ειδική γαστρονομική εκδήλωση, η οποία προβλήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα της έκθεσης “FOOD EXPO Digital” με στόχο την προβολή των τοπικών παραγόμενων προϊόντων και της «Μακεδονικής Κουζίνας», αναδεικνύοντας τον κυρίαρχο ρόλο της τοπικής γαστρονομίας στην αύξηση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Οι γαστρονομικές επιδείξεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της “FOOD EXPO Digital” προβάλλονται στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Όπως δήλωσε σχετικά ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της ΠΚΜ Σωτήρης Μπάτος «Αξιοποιήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ψηφιακά εργαλεία και τις δυνατότητες προώθησης και προβολής που μας έδωσε η FOOD EXPO Digital για να αναδείξουμε τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων, της γαστρονομίας και ευρύτερα του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειάς μας. Προετοιμάζουμε διαρκώς το έδαφος για την επιστροφή μας στις δια ζώσης εμπορικές διοργανώσεις στο άμεσο μέλλον και συνεχίζουμε, μέσα από την άριστη και στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες της περιοχής, να κάνουμε πράξη την ανταγωνιστικότητα, την ανάπτυξη, την καινοτομία και την εξωστρέφεια της οικονομίας για το μέλλον της Κεντρικής Μακεδονίας»

Η “FOOD EXPO Digital 2021 ολοκληρώθηκε με μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς συμμετείχαν 600 Έλληνες και ξένοι εκθέτες,  εκ των οποίων οι 61 επιχειρήσεις προέρχονταν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Την έκθεση επισκέφθηκαν 3.250 εμπορικοί επισκέπτες από τους οποίους 910 ήταν διεθνείς αγοραστές τροφίμων και ποτών. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 5.065 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες, από τις οποίες 4.100 έγιναν από τους ξένους αγοραστές ενώ ανταλλάχθηκαν 5.650 ψηφιακές επαγγελματικές κάρτες μεταξύ εκθετών και αγοραστών. 

Η “FOOD EXPO Digital 2021” πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή μέσω της custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας της FORUM A.E., προσφέροντας τη δυνατότητα σε εκθέτες και επισκέπτες για κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί. Η “FOOD EXPO Digital 2021” έφερε σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή τους εκθέτες της με σημαντικούς Έλληνες και ξένους αγοραστές, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες και στελέχη σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, παραδοσιακά παντοπωλεία και delicatessen, καταστήματα βιολογικών προϊόντων, χώρους εστίασης, κάβες, αρτοποιεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Η custom made διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η ψηφιακή έκθεση, έδωσε την ευκαιρία στους εκθέτες της να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες Έλληνες και διεθνείς food traders και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες μαζί τους. Παράλληλα, μέσα από τη ψηφιακή  πλατφόρμα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαία brands του κλάδου τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά την ολοκλήρωση της “FOOD EXPO Digital 2021”. 

Continue Reading

Trending