Connect with us

Επιχειρηματικότητα

3+1 προτάσεις ενίσχυσης της επιχείρησης μέσω των εργαζομένων Hatzi Filax

Η παρακίνηση και ενθάρρυνση ομάδων δεν είναι κάτι που αφορά μόνο μεγάλες εταιρείες. Σε κάθε επιχείρηση οι πρωτοβουλίες παροχής κινήτρων είναι ένας ουσιαστικός τρόπος ενίσχυσης και παρακίνησης παραγωγικότητας για τους συνεργάτες-εργαζόμενους σας. 

Οι ικανοποιημένοι και παρακινημένοι εργαζόμενοι κάνουν τους Πελάτες σας ικανοποιημένοι, άρα και πιο συνεργάσιμους. Αντίθετα, ένας εργαζόμενος που δεν έχει κίνητρο ή θέληση θα συμπεριφερθεί με τέτοιο τρόπο, ο οποίος ενδέχεται να   απομακρύνει τους Πελάτες της επιχείρησης. Ανάμεσα σε αυτούς τους δύο τρόπους σκέψης, βρίσκεται η τέχνη της διαχείρισης που φέρνει κάθε φορά, τη διαφορά. 

Είναι μια δύσκολη τέχνη, που απαιτεί σταθερότητα και συνέχεια, καθώς επίσης η  διαχείριση και η ανάπτυξη  των εργαζομένων στην επιχείρηση σήμερα, είναι αποδεδειγμένα προτεραιότητα! 

Σε αυτό το πλαίσιο, είναι εύκολο να κατανοήσουμε πως η παρακίνηση και η ενθάρρυνση λειτουργούν σε καθημερινή βάση και για τον λόγο αυτό, είναι απαραίτητο να εφαρμόζονται καθημερινά οι τεχνικές αυτές. 

Ας δούμε τις 3+1 βασικές τεχνικές για την ενθάρρυνση και παρακίνηση των εργαζομένων σας και των συνεργατών σας, με στόχο πάντα την μεγαλύτερη επιτυχία και κέρδος της επιχείρησης.

  1. Να παρέχετε μπόνους 

Η πληρωμή διαφόρων μπόνους σε όλους ή σε μέρος των εργαζομένων αποτελεί τον πιο συνηθισμένο τρόπο παρακίνησης. Ο σχεδιασμός της διαδικασίας και η παροχή  μεμονωμένων μπόνους δεν είναι απλή διαδικασία, καθώς πολλές φορές δεν είναι σαφές αν η πώληση έχει γίνει στο ταμείο, ή αν κάποιος άλλος συνάδελφος της ομάδας ξεκίνησε την διαδικασία της πώλησης. Υπάρχει δηλαδή κίνδυνος να μην αποδοθεί δίκαια το μπόνους με αποτέλεσμα να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θέλουμε και να δημιουργήσει κλίμα ανταγωνισμού και εντάσεων. Ειδικοί σύμβουλοι, μπορούν να προτείνουν στους διοικητικούς υπευθύνους, ανάλογα με τις ανάγκες τους, συστήματα παροχής κινήτρων, με βάση την δική τους πραγματικότητα, τα οποία θα ενεργοποιήσουν και κινητοποιήσουν την ομάδα.

  1. Επιβραβεύστε τους εργαζόμενους με σύστημα μη-χρηματικών δώρων: Ταξίδια & Δώρα 

Συνίσταται η έναρξη, για παράδειγμα, μιας βραχυπρόθεσμης πρόκλησης (διάρκειας μίας εβδομάδας ή δεκαπέντε ημερών- ενός μήνα ή τριμήνου)  για την επίτευξη των προβλεπόμενων εμπορικών στόχων, με αυξημένες πωλήσεις και εναλλαγή του προσωπικού, σε όλα τα προϊόντα. Στη συνέχεια, οι εργαζόμενοι ανταμείβονται σύμφωνα με ένα προκαθορισμένο σύστημα που είναι γνωστό σε όλους, με ένα κουπόνι δώρου ή ένα ταξίδι ή ό,τι άλλο σκεφτείτε πως θα ενθαρρύνει την ομάδα της επιχείρησης σας!

  1. Εκχώρηση αρμοδιοτήτων : Ανάπτυξη των εργαζομένων 

Αυτό είναι ένα μέσο που διαθέτει ο υπεύθυνος για να επιτρέψει την επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων και των συνεργατών του, με την προϋπόθεση της ανάθεσης και παραχώρησης πραγματικής αυτονομίας στην ομάδα του. Οι εργαζόμενοι προτείνουν ιδέες, αλλά εννέα φορές στις δέκα αυτές δεν εξετάζονται βαθύτερα. Μόλις καθοριστούν οι τομείς ανάπτυξης ή οι προτεραιότητες για την επιχείρηση, οι εργαζόμενοι θα αποτελέσουν την  κύρια κινητήρια δύναμη πίσω από τη στρατηγική διαφοροποίησης. Πρέπει λοιπόν να μοιραστείτε μαζί τους την στρατηγική  σας σκέψη, να τους παροτρύνετε στο να γίνουν υπεύθυνοι, δίνοντάς τους ένα τμήμα να διαχειριστούν. Η ανάθεση αρμοδιοτήτων μπορεί να είναι ολική ή μερική.

 

  1. Εκπαιδεύστε τους ανθρώπους σας

Για να βελτιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα των εργαζομένων σε μία επιχείρηση, πρέπει να δοθούν τα απαραίτητα εργαλεία στους εργαζόμενους, ιδίως μέσω της  εκπαίδευσης, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους. Ο  εργαζόμενος που είναι υπεύθυνος για έναν τομέα ή  ένα τμήμα, χρειάζεται να έχει λάβει εκπαίδευση, έτσι ώστε να έχει αρχικά τις τεχνικές γνώσεις, να γνωρίζει δηλαδή τι πουλάει, αλλά και να έχει αναπτύξει τις δεξιότητές τους, δηλαδή το πως πουλάει. Η εκπαίδευση των εργαζομένων ενισχύει την αυτοπεποίθησή τους και την αποτελεσματικότητά τους, συμβάλλοντας ενεργά στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης.

Για παράδειγμα, ένας εργαζόμενος πρέπει να έχει εκπαιδευθεί στο να παρέχει εμπ

ειρία στον Πελάτη, αφού σήμερα που ζούμε στην Εποχή του Πελάτη. Οι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν εκπαιδευθεί στην σωστή διαχείριση χρόνου, έτσι ώστε να μπορούν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση τους και την Εμπειρία του Πελάτη.

Δεξιότητες όπως οι παραπάνω θα βοηθήσουν τους εργαζομένους σε διάφορα πεδία στη ζωή τους, είτε σε επαγγελματικό, είτε σε προσωπικό επίπεδο. Αυτές οι δεξιότητες παρέχονται μέσω ειδικευμένων φορέων μη-τυπικής εταιρικής εκπαίδευσης, με επίκαιρη μεθοδολογία και καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας όπως η Hatzi Filax Training Group. 

 

Τι πρέπει να θυμόμαστε

Τα κίνητρα πρέπει να συμβαδίζουν με τη συνήθη οργάνωση της επιχείρησης. Ο επιχειρηματίας πρέπει συνεχώς να λαμβάνει υπόψη του  να λάβει υπόψη ορισμένες παραμέτρους. Για παράδειγμα την κατανομή ευθυνών και το επίπεδο αυτονομίας των εργαζομένων του. Πρέπει να στοχεύει συνεχώς στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, μέσω της καλής επικοινωνίας και της παροχής δυνατοτήτων προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης στους εργαζομένους του της εταιρίας, μέσα από προγράμματα εταιρικής εκπαίδευσης.

Χάτζη Φύλαξ

www.hatzifilax.com

 

Επιχειρηματικότητα

eCommerce & Digital Marketing Conference North 2021

Στην τελική ευθεία το event της Βόρειας Ελλάδας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Με το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων να έχει στραφεί στο eCommerce, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπόρων είναι πιο επιτακτικός από ποτέ! Με γνώμονα την υποστήριξη της δυναμικής αγοράς τής Βόρειας Ελλάδας, η επανεκκίνηση των ECDM events της Verticom ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη με το eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2021.

Πρόκειται για το κορυφαίο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 6 & 7 Νοεμβρίου 2021, στο Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Το επίσημο Web site της διοργάνωσης, ECDM Conference North 2021 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες. Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2021, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το κύριο συνέδριο της διοργάνωσης χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 24 Οκτωβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Conference North 2021 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε εδώ.

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 6 & 7 Νοεμβρίου 2021.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης ECDM Conference North 2021

Με βάση τα ισχύοντα πρωτόκολλα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων, οι κανόνες διεξαγωγής τής εκδήλωσης, είναι οι εξής:

1. Κανόνες Εισόδου στο Εκθεσιακό Κέντρο (χώρο της έκθεσης)
  • Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο με την επίδειξη του GreenPass (εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες). Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι υπόκεινται στο καθεστώς testing που ισχύει για τις τουριστικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εστίασης. 
  • Οι επισκέπτες προσέρχονται μόνον κατόπιν ηλεκτρονικής προεγγραφής.
  • Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους του εκθεσιακού κέντρου για όλους ανεξαιρέτως.

2. Κανόνες Λειτουργίας Έκθεσης
  • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
  • Εντός των εκθετηρίων ισχύουν οι κανόνες τήρησης των αποστάσεων. Για τα τραπέζια συσκέψεων ισχύουν οι κανόνες για την απόσταση μεταξύ τραπεζοκαθισμάτων στην εστίαση.

3. Πρόσθετα Μέτρα Προστασίας
  • Ο κλιματισμός λειτουργεί με εισροή νωπού αέρα καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης.
  • Μονοδρόμηση κατεύθυνσης του ρεύματος των επισκεπτών.
  • Σημεία αντισηψίας και απολύμανσης.
  • Σύστημα καταμέτρησης ατόμων.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα καθαρισμού και απολύμανσης της εγκατάστασης και των εξοπλισμών.
  • Ενημερωτικές αφίσες, banners, roll–ups και οθόνες προβολής οπτικοακουστικών μηνυμάτων με παρουσίαση των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.
  • Τακτικές δίγλωσσες ηχητικές ανακοινώσεις μηνυμάτων.


* Τα υγειονομικά πρωτόκολλα μπορεί να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανάκαμψη στις προθέσεις προσλήψεων παγκοσμίως.

Μετά την πανδημία, οι αγορές καταγράφουν ισχυρές προθέσεις προσλήψεων με την έλλειψη ταλέντου όμως να πρωταγωνιστεί.

Πως οι οργανισμοί την αντιμετωπίζουν

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το 4ο τρίμηνο του 2021, οι προθέσεις προσλήψεων των 45.000 εργοδοτών που συμμετείχαν στην ερεύνα είναι υψηλότερες σε ετήσια σύγκριση -σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2020.  Οι 14 από τις 43 χώρες αναφέρουν τις υψηλότερες προθέσεις των τελευταίων δέκα ετών. ΄Ωστόσο, η εύρεση εξειδικευμένων ταλέντων παραμένει κορυφαία πρόκληση για τους εργοδότες παγκοσμίως – το 69% αναφέρει δυσκολία στην κάλυψη κενών θέσεων – το υψηλότερο ποσοστό των 15 ετών για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Οι εργοδότες με την μεγαλύτερη δυσκολία καταγράφονται στην Ινδία (89%), στη Ρουμανία (84%) και στη Σιγκαπούρη (84%). Και οι Έλληνες εργοδότες αγωνίζονται να βρουν εξειδικευμένα ταλέντα με το ποσοστό να αγγίζει το 72% – ίδιο ποσοστό και για τις ΕΜΕΑ χώρες. 

Αντιμετώπιση Έλλειψης Ταλέντου

Οι Έλληνες εργοδότες προσφέρουν τα παρακάτω κίνητρα ώστε να προσελκύσουν ταλέντα τις επιχειρήσεις τους: 

  • Εκπαίδευση, Ανάπτυξη δεξιοτήτων ή η επαγγελματική καθοδήγηση (55%)
  • Ευέλικτα ωράρια εργασίας (42%)
  • Υψηλό μισθό (39%) και Μπόνους και (29%)

Από την άλλη πλευρά, παγκοσμίως ο πρωταρχικός τρόπος αντιμετώπισης της έλλειψης ταλέντου αποτελεί η προσφορά εργασιακής ευελιξίας (67%) τόσο σε επίπεδο ωραρίου όσο και χώρου εργασίας ενώ το 41% ​​επενδύει στην κατάρτιση, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και το mentoring.

Ανάπτυξη και διακράτηση ταλέντων 

Σε περιόδους μετασχηματισμών και αβεβαιότητας, οι προσωπικές και τεχνικές δεξιότητες είναι πιο σημαντικές από ποτέ για τους εργαζόμενους αλλά και τους ηγέτες. Τα προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων, προσωπικών δεξιοτήτων και τα προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη αποτελούν βασικές προτεραιότητες ανάπτυξης και διακράτησης ταλέντων για τις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού. Συγκεκριμένα, το 42% των Ελλήνων εργοδοτών σχεδιάζει να υιοθετήσει προγράμματα αναβάθμισης προσωπικών δεξιοτήτων (π.χ. διαχείριση χρόνου, επικοινωνία) (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο), το 38% σχεδιάζει να εφαρμόσει προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη και το 37% σχεδιάζει να επενδύσει σε προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο).

Όπως αναφέρουν οι εργοδότες, το μεγαλύτερο εμπόδιο αναφορικά με την αύξηση εφαρμογής προγραμμάτων ανάπτυξης δεξιοτήτων στον οργανισμό τους είναι: τα χρήματα (33%), ο χρόνος (16%) και η πρόσβαση στους κατάλληλους συνεργάτες για αναβάθμιση/ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού (12%). 

Επένδυση στο υπάρχον ταλέντο 

Γνωρίζουμε ότι η διακράτηση των ανθρώπων είναι η βέλτιστη οικονομική λύση σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, σε σύγκριση με την διαδικασία πρόσληψης και εκπαίδευσης νέων ανθρώπων. Το κόστος της πρόσληψης είναι 25% υψηλότερο σε σχέση με το κόστος της διακράτησης. Εάν οι οργανισμοί επενδύσουν στο υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό τους, δε θα δημιουργήσουν μόνο πιο εξειδικευμένους εργαζόμενους, αλλά θα εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα. Η επένδυση στους ανθρώπους είναι ένας σημαντικός τρόπος για να παραμείνει ένας οργανισμός ανταγωνιστικός.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ V: Από την κρίση στην κανονικότητα ή η κρίση ως κανονικότητα;

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου  «Η Ελλάδα Μετά V: Από την  κρίση στην  κανονικότητα ή η κρίση ως κανονικότητα;», που πραγματοποιήθηκε 11 και 12 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη. To συνέδριο διοργανώνεται από το think tank “Ο Κύκλος Ιδεών για την Εθνική Ανασυγκρότηση” σε συνεργασία με την εταιρία επικοινωνίας “Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ”. 

Διακεκριμένες προσωπικότητες από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετείχαν και την δεύτερη μέρα του συνεδρίου – π.Υπουργοί, Κυβερνητικοί Βουλευτές, Πρέσβεις, καθηγητές και αναλυτές διεθνών σχέσεων, δημοσιογράφοι και πολλοί άλλοι – συνεχίζοντας την συζήτηση πάνω στα κρίσιμα διακυβεύματα της εποχής και το μέλλον της Ελλάδας απέναντι σε αυτά. Συγκεκριμένα, οι θεματικές συζητήσεις την δεύτερη μέρα ήταν: 

  • Τουρισμός και Μεταποίηση. Ανταγωνιστικοί ή συμπληρωματικοί τομείς της ελληνικής οικονομίας;
  • Η ανασυγκρότηση της Δύσης μετά το Αφγανιστάν – οι επιπτώσεις στη Μεσόγειο και τα Βαλκάνια, με την χορηγία του NATO’s Public Diplomacy Division
  •  Νέα μεγάλα διλήμματα για την Ευρώπη
  • Τα κόμματα και το πολιτικό σύστημα: από την πολιτική στη μεταπολιτική

Το συνέδριο έκλεισε με απολογισμό των δύο ημερών και τα συμπεράσματα των συζητήσεων.

Continue Reading

Trending