Connect with us

Τουρισμός

4o Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association (IPBA) στο Βόλο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Διεθνής Ένωση Branding Τόπου (International Place Branding Association – IPBA) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού Έρευνας και πολιτικής του Τμήματος Χωροταξίας Πολεδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει το 4o Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association και προσκαλεί ερευνητικές εργασίες, εργασίες για τη συνάντηση των διδακτορικών διατριβών, μελέτες περιπτώσεων και καλλιτεχνικές δημιουργίες. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο Βόλο, από την Τετάρτη 27 έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019.

Η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική επιτυχία των πρώτων τριών συνεδρίων του IPBA (Λονδίνο 2016, Σουόνσι 2017 και Μακάο 2018) και των προηγούμενων Διεθνών Συναντήσεων για τη Διαχείριση Branding Τόπου (Λονδίνο και Αόστα), των Διεθνών Συνεδρίων για Branding και Marketing Προορισμού (IFT Μακάο, Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας και Σουόνσι), των Συμποσίων Branding Πόλης (Στοκχόλμη και Πεκίνο), των Συμποσίων της Κέρκυρας για τα Θέματα Διαχείρισης & Μάρκετινγκ Τόπου και τη Διάσκεψη Κορυφής του Poznan Best Place.

Υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας είναι η Alpha Marketing Greece.

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Το συνέδριο στοχεύει να φέρει σε επαφή ερευνητές, επαγγελματίες και φοιτητές του branding τόπου και των συναφών πεδίων (branding  πόλης, branding χώρας, branding προορισμού, δημόσια διπλωματία). Αποτελεί το κύριο μέσο προώθησης των στόχων του IPBA και περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός φόρουμ για την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τη θεωρία και την πρακτική του branding τόπου, τη διασύνδεση των μελών της διεθνούς κοινότητας branding τόπου και τη συνάντηση ακαδημαϊκών και επαγγελματιών για την προώθηση της εξάσκησης του επαγγέλματος.

Το συνέδριο θα συγκεντρώσει ειδικούς του branding τόπου από την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, τον επαγγελματικό τομέα και τον τομέα της τοπικής και δημόσιας διοίκησης για μια γόνιμη συζήτηση γύρω από το ελκυστικό σημείο τομής του μάρκετινγκ, του τουρισμού, της οικονομικής ανάπτυξης, της διοργάνωσης ειδικών γεγονότων, της διαχείρισης της κληρονομιάς, του χωρικού σχεδιασμού, της δημόσιας διπλωματίας και της ανθρωπογεωγραφίας. Θα προσφερθούν ειδικές ευκαιρίες δικτύωσης.

Καλούμε τους ερευνητές και τους επαγγελματίες να υποβάλουν περιλήψεις και μελέτες περιπτώσεων για το πρόγραμμα του συνεδρίου υποψήφιους διδάκτορες να υποβάλουν περιλήψεις για εισηγήσεις ή posters για την ειδική συνάντηση (colloquium) των διδακτορικών φοιτητών˙ και ακαδημαϊκούς, ερευνητές, επαγγελματίες, φοιτητές και καλλιτέχνες να υποβάλουν καλλιτεχνικές δημιουργίες εμπνευσμένες από το Branding Τόπου, για παρουσίαση στην ειδική εκδήλωση ‘IPBA Art Gallery’.

CALL FOR PAPERS

H Οργανωτική Επιτροπή καλεί τους ερευνητές αλλά και τους επαγγελματίες να υποβάλουν περιλήψεις για ένταξη στο πρόγραμμα του Συνεδρίου. Επίσης, οι υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να υποβάλουν posters. Τέλος, ερευνητές, ασκούμενοι, φοιτητές και καλλιτέχνες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν καλλιτεχνική δουλειά εμπνευσμένη από το Branding Τόπου, για παρουσίαση στην ειδική σύνοδο που ονομάζεται ‘IPBA Art Gallery’.

Ιστοσελίδα IPBA

Εγγραφή στο συνέδριο

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

1o Greek Alternative Tourism Workshop 2019

Στο 1o Greek Alternative Tourism Workshop 2019 συμμετείχε
ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής

 

Στην πόλη της Χάγης και στο εμβληματικό χώρο Madurodam βρέθηκε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής για να συμμετέχει στο καινοτόμο 1ο Greek Alternative Tourism Workshop 2019, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Ελληνο-Ολλανδικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Σύνδεσμο (HEDA).

Για μία μέρα, Έλληνες επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον εναλλακτικό τουρισμό ένωσαν τις δυνάμεις τους με φορείς του τουρισμού με σκοπό την αποτελεσματική προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού εναλλακτικού τουριστικού προορισμού σε επαγγελματίες και bloggers της ολλανδικής τουριστικής αγοράς.

Κατά τη διάρκεια των Β2Β συναντήσεων, η Χαλκιδική έχοντας στις αποσκευές της το καινούριο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes που ετοιμάζει, καθώς και τις υπόλοιπες δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός όπως επισκέψεις σε οινοποιεία και αγρο-διατροφικές μονάδες, θαλάσσια σπορ, scuba diving, sailing κτλ παρουσίασε ένα προορισμό με ποικιλομορφία δραστηριοτήτων και επιλογών που ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ των Ολλανδών. Το ενδιαφέρον ήταν έντονο από πλευράς των Ολλανδών ιδιαίτερα για το δίκτυο των μονοπατιών αλλά και για τον προορισμό, ο οποίος συγκαταλέγεται τα τελευταία χρόνια στους 3 κορυφαίους Ελληνικούς ανερχόμενους προορισμούς για τους Ολλανδούς με σταθερή αύξηση αφίξεων της τάξεως του 8% ετησίως [2016: 14.000 -> 2017: 20.000 -> 2018: 25.000], γεγονός που οφείλεται στην απευθείας σύνδεση του Άμστερνταμ με το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης με την Transavia.  

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε και από γευσιγνωσία με ελληνικά κρασιά στους Ολλανδούς δημοσιογράφους, γευσιγνωσία ελαιόλαδου ενώ στο τέλος της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε κλήρωση δώρων στους Ολλανδούς Travel Agents, Tour Operators και δημοσιογράφους με τη συμμετοχή του ξενοδοχείο Akrathos Beach Hotel από τη Χαλκιδική.

Οι στοχευμένες προσπάθειες προβολής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην Ολλανδική αγορά θα συνεχιστούν ενώ στις 11-16 Μαΐου θα υποδεχτεί 2 Ολλανδούς δημοσιογράφους του περιοδικού ANWB Magazine, προκειμένου να δημοσιεύσουν άρθρο στο τεύχος Δεκεμβρίου 2019 σε συνεργασία με τον ιστορικό πρακτορείο περιπατητικού τουρισμού στην Ολλανδία, το SNP (Natuur Reizen van ANWB).  

 

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

Τουριστική κίνηση δύο ταχυτήτων στα ξενοδοχεία

Τουριστική κίνηση δύο ταχυτήτων στα ξενοδοχεία

για τις ημέρες του Πάσχα

Διπλή εικόνα παρουσιάζει η πασχαλινή κίνηση στα ξενοδοχεία της χώρας, σύμφωνα με τα στοιχεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων. Σε σχέση με πέρυσι, παρατηρείται μικρή βελτίωση του αριθμού των προκρατήσεων σε δημοφιλείς πασχαλινούς προορισμούς. Σε άλλες περιοχές όμως, κυρίως στην ηπειρωτική Ελλάδα, η πληρότητα δεν είναι η αναμενόμενη, με τους ξενοδόχους να ελπίζουν σε κρατήσεις της τελευταίας στιγμής από Έλληνες εκδρομείς που εμφανίζονται για την ώρα επιφυλακτικοί εξαιτίας των άστατων καιρικών συνθηκών.  

Το φετινό Πάσχα συμπίπτει με την έναρξη της τουριστικής σεζόν και άρα είναι περισσότερα τα ξενοδοχεία που αναμένεται να λειτουργήσουν στους θερινούς προορισμούς, με σκοπό να υποδεχθούν τουρίστες τόσο από την Ελλάδα, όσο και από το εξωτερικό (Γερμανία, Μ. Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Πολωνία, Βαλκάνια κα). Σε συνδυασμό και με την Πρωτομαγιά τη μερίδα του λέοντος κατέχει το τετραήμερο από Μ.Παρασκευή  έως Δευτέρα του Πάσχα. Ο μέσος όρος διαμονής είναι οι τρεις διανυκτερεύσεις.   

Εντονότερο ταξιδιωτικό ενδιαφέρον συγκεντρώνει η Κέρκυρα όπου η τουριστική κίνηση αναμένεται φέτος ενισχυμένη, όπως και τα νησιά του Αργοσαρωνικού, η Σαντορίνη και η Μύκονος (μαζί με τις ημέρες του Πάσχα των Καθολικών), η Πελοπόννησος, τα Ιωάννινα, η περιοχή των Μετεώρων και τα Τρίκαλα, η Μαγνησία και η Κεφαλλονιά.

Ενδεικτικά, στην Αίγινα οι κρατήσεις αγγίζουν το 80 – 90% των διαθέσιμων ξενοδοχειακών καταλυμάτων και στην Ύδρα οι πληρότητες, αλλά μόνο για ένα τριήμερο, θα φθάσουν σχεδόν το 100%. Ικανοποιητική κρίνεται η κίνηση στην Αρκαδία, στην Αχαία και την Εύβοια, ενώ ελαφρώς αυξημένη είναι η πληρότητα στα ξενοδοχεία της Λαμίας, όπως και στα περιφερειακά ξενοδοχεία των Σερρών σε αντίθεση με τα ξενοδοχεία πόλης.

Στη Σκιάθο θα λειτουργήσουν περισσότερες μονάδες φέτος, όπως και στη Νάξο. Στην Καβάλα, τη Λακωνία και τη Μεσσηνία η κίνηση αναμένεται να κυμανθεί στα περσινά επίπεδα. Μικρή βελτίωση εμφανίζουν οι δείκτες στη Λέσβο και τη Λευκάδα, ενώ ικανοποιημένοι δηλώνουν οι ξενοδόχοι της Μαγνησίας και της Κεφαλλονιάς.

Στη Σαντορίνη οι πληρότητες αναμένεται να αγγίξουν το 70 – 80% και στη Μύκονο που υποδέχεται τουρίστες κυρίως από τη Βόρεια Αμερική και την Ασία, οι πληρότητες φθάνουν το 75%. Η Πάτμος κινείται στα ίδια επίπεδα με πέρυσι.  

Στον αντίποδα, υποτονική είναι η κίνηση στη Λάρισα, στη Θάσο, τη Δράμα, την Ημαθία, την Κω και τα Καλάβρυτα. Στην Πιερία οι εκτιμήσεις θέλουν το φετινό Πάσχα να είναι για τα ξενοδοχεία ελαφρώς καλύτερο από το περσινό, δε ισχύει όμως το ίδιο για τη Χαλκιδική όπου η κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη, με τις πληρότητες να κινούνται σε χαμηλά για την εποχή επίπεδα. Στη Θράκη η τουριστική κίνηση χαρακτηρίζεται ως «μέτρια» με προσμονή όμως για κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν για την Κρήτη, όπου η εικόνα είναι καλύτερη στα Χανιά, χαμηλότερες ωστόσο είναι οι πληρότητες σε Νότιο Ρέθυμνο και Ηράκλειο. Στη Ρόδο οι πληρότητες θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ στη Ζάκυνθο η τουριστική κίνηση χαρακτηρίζεται από τους ξενοδόχους ως «υποτονική», με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο ακόμη και για 50% πτώση στις κρατήσεις σε σχέση με πέρυσι, παρ΄ όλο που το Πάσχα έπεφτε νωρίς. Θεωρούν ότι η τελευταία σεισμική δραστηριότητα επηρέασε την τουριστική κίνηση, αν και όπως επισημαίνουν σε όλους τους τόνους, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.

Σε λίγο κατώτερα επίπεδα φέτος σε σχέση με πέρυσι κυμαίνεται η τουριστική κίνηση στην Αθήνα με τους ξενοδόχους να εναποθέτουν τις ελπίδες τους στο last minute. Αντίστοιχη με το Πάσχα του 2018 αναμένεται η κίνηση στη Θεσσαλονίκη, με τις πληρότητες στα ξενοδοχεία να προσεγγίζουν το 65 – 70%.

Οι τιμές ανά δωμάτιο κυμαίνονται σχεδόν στα περσινά επίπεδα. Ξεκινούν κατά μέσο όρο από 60 ευρώ το δίκλινο με πρωινό (περιλαμβάνουν προαιρετική έξτρα χρέωση για τα πασχαλινά γεύματα) και αυξάνονται ανάλογα με την περιοχή και την κατηγορία του ξενοδοχείου.

 

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

“EAST MED YACHT SHOW 2019”

ΈΚΘΕΣΗ “EAST MED YACHT SHOW 2019”

10 – 13 ΜΑΪΟΥ ΣΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΖΕΑΣ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

Στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 17 Απριλίου, η Συνέντευξη Τύπου

για τη 18η Έκθεση Επαγγελματικών Επανδρωμένων Πλοίων Αναψυχής “East Med Yacht Show

2019”, που θα διεξαχθεί από 10 έως και 13 Μαΐου στη Μαρίνα Ζέας (Προβλήτα Α) στον Πειραιά.

Η D-Marine, Marina Zea φιλοξενεί το East Med Yacht Show για 4η συνεχή χρονιά και ως Event

Host συμβάλει καθοριστικά στη διεξαγωγή του, εξασφαλίζοντας τους απαιτούμενους χώρους για τον

ελλιμενισμό των σκαφών και την τοποθέτηση περιπτέρων, ενώ διαθέτει και το προσωπικό της για

την κάλυψη των αναγκών της διοργάνωσης.

Τη διεθνώς αναγνωρισμένη έκθεση, που κάθε χρόνο προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες και

συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικότερων σαλονιών για το θαλάσσιο τουρισμό, διοργανώνει η

Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (Ε.Π.Ε.Σ.Τ.) σε συνεργασία, για δεύτερη

συνεχή χρονιά, με το Οργανωτικό – Συντονιστικό γραφείο Trinity Events. Στη φετινή διοργάνωση

τιμώμενος Δήμος είναι ο Δήμος Κεφαλλονιάς.

Yπό την Αιγίδα τους έχουν θέσει το “18ο East Med Yacht Show”: το Υπουργείο Ναυτιλίας και

Νησιωτικής Πολιτικής (Υ.ΝΑ.Ν.Π.), η Περιφέρεια Αττικής, ο Δήμος Πειραιά, το Ναυτικό Επιμελητήριο

της Ελλάδος (Ν.Ε.Ε.), ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), το Εμπορικό & Βιομηχανικό

Επιμελητήριο Πειραιά (Ε.Β.Ε.Π.), η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων &

Τουρισμού (fedHATTA) και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Στη Συνέντευξη Τύπου συμμετείχαν: ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ο Πρόεδρος της

Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελλιάτος και η εκπρόσωπος

του Οργανωτικού & Συντονιστικού Γραφείου της έκθεσης Trinity Events κ. Kαλλιόπη Ευσταθίου.

Τη συνέντευξη τύπου για το “18ο East Med Yacht Show” συντόνισε ο Διευθυντής Επικοινωνίας του

Δήμου Πειραιά κ. Βασίλης Τοκάκης.

Χαιρετισμό απηύθυναν: ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

κ. Διονύσης Τεμπονέρας, ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιώς κ. Γιώργος Γαβρίλης,

εκπροσωπώντας την Περιφερειάρχη Αττικής κ. Ρένα Δούρου, ο Πρόεδρος της Ο.Κ.Ε. και Γενικός

Γραμματέας του ΣΕΤΕ κ. Γιώργος Βερνίκος, ο Πρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού

Επιμελητηρίου Πειραιώς (Ε.Β.Ε.Π.) κ. Βασίλης Κορκίδης.

Στη Συνέντευξη Τύπου παρέστησαν, επίσης: ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής

και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του Υ.ΝΑ.Ν.Π. κ. Χρήστος Λαμπρίδης, ο Διευθυντής της Μαρίνας

Ζέας κ. Γιάννης Κουτσοδόντης, ο Διοικητής του Λιμενικού Τμήματος Ζέας Πλωτάρχης Λ.Σ.

Αριστοτέλης Γιαννιώτης, εκ μέρους του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος ο Υποναύαρχος κ.

Ιωάννης Ζήκας, ο Υποδιοικητής της Μαρίνας Ζέας Ανθυπασπιστής Ιωάννης Βήχας, η Πρόεδρος

του Ναυτικού Μουσείου Ελλάδος κ. Αναστασία Αναγνωστοπούλου-Παλούμπη, ο Εκτελεστικός

Διευθυντής των Εκθέσεων Ποσειδώνια Α.Ε κ. Θεόδωρος Βώκος, ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων κ.

Παναγιώτης Χατζηπέρος, από το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων του ΕΟΤ η Προϊσταμένη του κ. Ελένη

Γερολυμάτου, καθώς και η κ. Όλγα Στεφανάκου.

Ακολουθούν αποσπάσματα από τις ομιλίες των συμμετεχόντων στη Συνέντευξη Τύπου:

Ο κ. Γιάννης Μώραλης, Δήμαρχος Πειραιά, πήρε πρώτος το λόγο και εξέφρασε την ικανοποίησή

του διότι, όπως είπε “η πόλη εκπροσωπείται εδώ σε πολύ μεγάλο βαθμό”, γεγονός που δείχνει ότι ο

Πειραιάς έχει “αγκαλιάσει” και θα συνεχίσει να “αγκαλιάζει” το East Med Yacht Show, το οποίο

χαρακτήρισε ως ένα σημαντικό θεσμό για την πόλη του Πειραιά. “Είναι μία ωραία έκθεση, δημιουργεί

μία εξωστρέφεια στον Πειραιά, τη στηρίζει ο Δήμος και η Μαρίνα Ζέας”, ανέφερε χαρακτηριστικά και

ευχαρίστησε το διευθυντή της Μαρίνας Ζέας κ. Γιάννη Κουτσοδόντη για τη γενικότερα καλή

συνεργασία.

“Είναι αυτονόητο ότι το μέλλον του Πειραιά είναι στον τουρισμό, στη ναυτιλία, στα σκάφη τα

συγκεκριμένα, στον πάσης φύσεως εξειδικευμένο τουρισμό που πρέπει να τον αναπτύξουμε”,

 

τόνισε. “Το East Med Yacht Show κάνει αυτή τη δουλειά. Προωθεί τον τουρισμό, ένα συγκεκριμένο

τουρισμό, τον οποίο η χώρα μπορεί να αναπτύξει και περαιτέρω, άρα ως Δήμος Πειραιά και εγώ

προσωπικά αλλά και όλη η πόλη θα συνεχίσουμε να το στηρίζουμε”.

Ο ο Δήμαρχος Πειραιά αναφέρθηκε και στο ότι το East Med Yacht Show συμπίπτει φέτος χρονικά με

τις “Ημέρες Θάλασσας”, έναν άλλο θεσμό της πόλης που έχει δημιουργήσει ο Δήμος Πειραιά. “Όλο

αυτό το πακέτο των εκδηλώσεων, που μία από τις ναυαρχίδες του είναι το “East Med Yacht Show”,

θα δημιουργήσει ένα ωραίο κλίμα στην πόλη”. Για το περίπτερο “Destination Piraeus”, με το οποίο

θα συμμετέχει φέτος ο Δήμος στη διοργάνωση, είπε ότι θα έχει στόχο την ενημέρωση των

επισκεπτών σχετικά με την πόλη του Πειραιά, τα αξιοθέατα, τις εκκλησίες και την ιστορία του.

Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ευχήθηκε καλή επιτυχία σε όλους, συνεχάρη τον κ. Αντώνη

Στελλιάτο, για τη γενικότερα πολύ καλή συνεργασία και κάλεσε όλους τους Πειραιώτες να

επισκεφθούν τη Μαρίνα Ζέας, για να δουν τα υπέροχα σκάφη και ό,τι άλλο θα συμβεί εκεί.

Ο κ. Αντώνης Στελλιάτος, Πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού,

παίρνοντας το λόγο, ανέφερε χαρακτηριστικά: “Πριν από 17 χρόνια, μία παρέα επαγγελματιών, ο

Λάκης Βενετόπουλος, ο Γιώργος Βερνίκος, ο Ερμής Βασιλάκης, ο Σταύρος Κυριακούλης και ο

Απόστολος Παπαδόπουλος, ξεκινήσαμε το East Med Yacht Show στο νησί του Πόρου, με σκοπό να

διαφημίσουμε το προϊόν μας, το ελληνικό επαγγελματικό σκάφος και όχι μόνο. Να αναδείξουμε

στους ξένους τουρίστες ότι η Ελλάδα μας είναι ο μοναδικός προορισμός για θαλάσσιο τουρισμό και

yachting, διότι πουθενά παγκοσμίως, σε καμία χώρα, δεν υπάρχουν 5.000 νησιά και

βραχονησίδες,16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής. Και σε όποιο πέλαγος κι αν πλέεις, αναπνέεις αέρα

ιστορίας και πολιτισμού, απολαμβάνεις εξαιρετικές κλιματολογικές συνθήκες, τη μοναδική

γαστρονομία μας και τέλος τη φιλοξενία που μόνο ο Έλληνας μπορεί να προσφέρει”.

Επίσης, ευχαρίστησε συνολικά, αλλά και έναν έναν ξεχωριστά τους φορείς που στηρίζουν τη

διοργάνωση όλα αυτά τα χρόνια, την coordinator εταιρία του East Med Yacht Show Trinity Events

και τη CEO της, Καλλιόπη Ευσταθίου, καθώς και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης, “το Μανώλη

Στεφανάκη, το Σταύρο Κυριακούλη, το Διογένη Βενετόπουλο, το Βασίλη Μαυρόγιαννη, τον Άκη

Κανάρη, τον Απόστολο Παπαδόπουλο, τις κοπέλες της Ένωσης τη Λένα και την Αλίνα”. Ο

Πρόεδρος της Ε.Π.Ε.Σ.Τ., ολοκλήρωσε την ομιλία του, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι “το 18ο East

Med Yacht Show θα είναι το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα και το πιο πετυχημένο από κάθε άλλη φορά”.

Η κ. Καλλιόπη Ευσταθίου, εκπρόσωπος του Trinity Events, Οργανωτικού & Συντονιστικού

Γραφείου της έκθεσης, μίλησε αναλυτικά για το πρόγραμμα του “18ου East Med Yacht Show”,

τους φορείς, τους χορηγούς και τους χορηγούς επικοινωνίας, που συμμετέχουν σε αυτό, τους

διαχρονικούς αλλά και τους νέους, τους οποίους ευχαρίστησε για την καθοριστική συμβολή τους στη

διεξαγωγή της φετινής διοργάνωσης.

Ο κ. Διονύσης Τεμπονέρας, Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής

Πολιτικής, ήταν ο πρώτος που απηύθυνε χαιρετισμό κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου.

Αρχικά μίλησε για την πολύπλευρη δράση της διοργάνωσης και στη συνέχεια για τα 4 βασικά σημεία

παρέμβασης, που επεξεργάζεται το Υπουργείο Ναυτιλίας, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του

θαλασσίου τουρισμού. Μιλώντας γι αυτές τις παρεμβάσεις, ανέφερε ότι έχουν αφήσει έντονο το

αποτύπωμά τους, με αποτέλεσμα οι φετινές κρατήσεις να αναμένονται εξίσου υψηλές με πέρυσι,

που φτάσαμε σε σημείο να έχουμε ουσιαστικά πλήρη πληρότητα όσον αφορά στις ναυλώσεις. “Τα

στοιχεία που είχαμε μέχρι το Γενάρη έδειχναν, ότι ήμασταν ακόμα και σε ανοδικότερα επίπεδα σε

σχέση με την προηγούμενη χρονιά”, επεσήμανε. “Υπάρχει μια ελαφριά κάμψη το τελευταίο χρονικό

διάστημα, που οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, κυρίως του εξωτερικού. Νομίζω όμως ότι από

το Πάσχα και μετά θα έχουμε την ίδια αυξητική τάση και κάνω την αισιόδοξη πρόβλεψη ότι

μπορούμε να πάμε ακόμα και καλύτερα σε σχέση με πέρσι”.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιώς κ. Γιώργος Γαβρίλης, εκπροσωπώντας την Περιφερειάρχη

Αττικής κ. Ρένα Δούρου, κατά το χαιρετισμό του στη συνέντευξη τύπου είπε χαρακτηριστικά: “Ο

Πειραιάς υποδέχεται για ακόμα μια χρονιά αυτήν την εξαιρετική έκθεση, που διαδοχικά εξελίσσεται

σε θεσμό και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το θαλάσσιο τουρισμό”. Τόνισε, επίσης, ότι η Περιφέρεια

Αττικής δίνει την Αιγίδα της και στηρίζει κάθε φορά τη διοργάνωση, γιατί προβάλει το θαλάσσιο

τουρισμό, την ελληνική θάλασσα και την ελληνική ναυτιλία, γιατί μπορεί να αναδείξει το γαλάζιο

 

συγκριτικό πλεονέκτημα της δικιάς μας χώρας. Γιατί είναι η αναγκαία συνθήκη για να επιτευχθούν

διαδοχικά βήματα αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος, να παραχθούν νέα καινοτόμα προϊόντα

και υπηρεσίες. “Την καταλαβαίνουμε ως μία εξωστρεφή δράση και την εντάσσουμε σε μία

στρατηγική επιλογή που θέλουμε να κατευθύνουμε σε στέρεα μονοπάτια, τη βιώσιμη ανάπτυξη στο

χώρο της ναυτιλίας, που είναι ικανή να μεγεθύνει τη γαλάζια οικονομία και μπορεί να συνεισφέρει με

το παραπάνω στην ανάταξη της οικονομίας”, είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γιώργος Βερνίκος, Πρόεδρος της Οικονομικής & Κοινωνικής Επιτροπής της Ελλάδος (Ο.Κ.Ε.)

και Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), κατά το

σύντομο χαιρετισμό του, έδωσε έμφαση στη ζωτική σημασία της συνέχισης του θεσμού του East

Med Yacht Show για τον Πειραιά, αλλά και για τους γύρω δήμους. Ευχήθηκε “όλοι μαζί να

προσπαθήσουμε ο Πειραιάς, η θάλασσα, και το Ναυτικό αυτό Σαλόνι να δίνουν την αίσθηση της

αισιοδοξίας, που τόσο έχουμε ανάγκη”. Ευχαρίστησε τον κ. Αντώνη Στελλιάτο, που όπως είπε “βάζει

την ψυχή του σε αυτήν την προσπάθεια”, το Δήμαρχο Πειραιά για τη συμπαράστασή του και την

Περιφέρεια Αττικής που πάντα ήταν κοντά στη διοργάνωση.

Ο κ. Βασίλης Κορκίδης, Πρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς

(Ε.Β.Ε.Π.), απηύθυνε ένα σύντομο χαιρετισμό, επισημαίνοντας ότι “είναι υποχρέωση του

Επιμελητηρίου να στηρίζει την επιχειρηματικότητα και τέτοιου είδους ενέργειες, για να προβάλουν

την ελληνική επιχειρηματικότητα, όχι μόνο στον Πειραιά και στην Ελλάδα, αλλά και σε όλο τον

κόσμο”. Κάνοντας αναφορά στο ότι η χώρα μας έχει 1.068 λιμενικές εγκαταστάσεις και 400 λιμάνια

εμπορικά, επιβατηγά και μικτής χρήσης, επεσήμανε πόσο μεγάλη είναι η ευθύνη του Υπουργείου

Ναυτιλίας και όλων των φορέων, έτσι ώστε να μπορέσουν να τα αναβαθμίσουν, να τα διατηρήσουν

και να τους δώσουν τη απαιτούμενη, σύγχρονη και σύμφωνη με τις απαιτήσεις της αγοράς, μορφή.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 18ο “EAST MED YACHT SHOW”

Το 18ο East Med Yacht Show θέτει, για μία ακόμη φορά, υψηλούς στόχους και αποσκοπεί στην:

  • τόνωση του ποιοτικού θαλάσσιου τουρισμού
  • αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών των πλοίων αναψυχής
  • βελτίωση της θέσης της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη
  • καθιέρωση της Ελλάδας ως μόνιμου και συνεχούς τουριστικού προορισμού
  • ανάπτυξη του δείκτη της ανταγωνιστικότητας σε σχέση με το ποιοτικό και εξειδικευμένο

στοιχείο του θαλάσσιου τουρισμού

  • δημιουργία συνεργασιών με φορείς από το εξωτερικό
  • διεύρυνση των συνεργασιών και με άλλους ελληνικούς φορείς, που δραστηριοποιούνται με

σεβασμό και σοβαρότητα στην ελληνική τουριστική αγορά

Για την επίτευξη αυτών των στόχων έχουν γίνει στρατηγικές κινήσεις, όπως η πρόσκληση

Ευρωπαίων και Αμερικανών yacht brokers, καθώς και τουριστικών πρακτόρων των αγορών της

Ρωσίας, των πρώην Ανατολικών χωρών, της Κίνας, αλλά και του Αραβικού Κόσμου, προσδοκώντας

στη συμμετοχή 300 περίπου εταιριών από το εξωτερικό.

Η φετινή διοργάνωση αναμένεται να προσελκύσει τουλάχιστον 3.000 επισκέπτες και θα έχει

τρία σκέλη:

  • Έκθεση σκαφών: 60 και πλέον σκάφη – μέλη της Ε.Π.Ε.Σ.Τ. (επανδρωμένα motor yachts, sailing

yachts, catamaran και bareboats) θα παρουσιαστούν στο πλαίσιο του “East Med Yacht Show” για το

2019, καλύπτοντας όλο το εύρος των σκαφών που διατίθενται προς ναύλωση και προς πώληση

στην ελληνική αγορά. Δυνατότητα πρόσβασης – επίσκεψης σε αυτό το τμήμα θα έχουν μόνο οι

επαγγελματίες του κλάδου.

  • Περίπτερα εκθετών: 40 περίπτερα ελληνικών εταιριών ναύλωσης σκαφών (τουριστικών

πρακτόρων και ναυλομεσιτών), καθώς και εταιριών που παρέχουν υπηρεσίες θαλάσσιου τουρισμού

θα φιλοξενηθούν στη φετινή διοργάνωση. Το τμήμα αυτό θα είναι ελεύθερα επισκέψιμο από το ευρύ

κοινό.

  • Παράλληλες εκδηλώσεις: καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιούνται, ποικίλες και

ειδικά σχεδιασμένες από το Trinity Events, θεματικές εκδηλώσεις. Πιο συγκεκριμένα, για τους

επαγγελματίες του κλάδου έχουν προγραμματιστεί στο Ναυτικό Μουσείο Ελλάδος άκρως

ενημερωτικά σεμινάρια, ενώ το ευρύ κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει πρωτότυπες

δράσεις, όπως: Yoga on Deck, Σεμινάριο Καταδύσεων, Παρουσίαση & Ενημερωτική Δράση της

Euro Green Sports, Ιστιοπλοϊκούς Aγώνες.

 

Πηγή

Continue Reading

Trending