Connect with us

Τουρισμός

4o Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association (IPBA) στο Βόλο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Διεθνής Ένωση Branding Τόπου (International Place Branding Association – IPBA) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού Έρευνας και πολιτικής του Τμήματος Χωροταξίας Πολεδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει το 4o Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association και προσκαλεί ερευνητικές εργασίες, εργασίες για τη συνάντηση των διδακτορικών διατριβών, μελέτες περιπτώσεων και καλλιτεχνικές δημιουργίες. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο Βόλο, από την Τετάρτη 27 έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019.

Η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική επιτυχία των πρώτων τριών συνεδρίων του IPBA (Λονδίνο 2016, Σουόνσι 2017 και Μακάο 2018) και των προηγούμενων Διεθνών Συναντήσεων για τη Διαχείριση Branding Τόπου (Λονδίνο και Αόστα), των Διεθνών Συνεδρίων για Branding και Marketing Προορισμού (IFT Μακάο, Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας και Σουόνσι), των Συμποσίων Branding Πόλης (Στοκχόλμη και Πεκίνο), των Συμποσίων της Κέρκυρας για τα Θέματα Διαχείρισης & Μάρκετινγκ Τόπου και τη Διάσκεψη Κορυφής του Poznan Best Place.

Υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας είναι η Alpha Marketing Greece.

ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Το συνέδριο στοχεύει να φέρει σε επαφή ερευνητές, επαγγελματίες και φοιτητές του branding τόπου και των συναφών πεδίων (branding  πόλης, branding χώρας, branding προορισμού, δημόσια διπλωματία). Αποτελεί το κύριο μέσο προώθησης των στόχων του IPBA και περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός φόρουμ για την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τη θεωρία και την πρακτική του branding τόπου, τη διασύνδεση των μελών της διεθνούς κοινότητας branding τόπου και τη συνάντηση ακαδημαϊκών και επαγγελματιών για την προώθηση της εξάσκησης του επαγγέλματος.

Το συνέδριο θα συγκεντρώσει ειδικούς του branding τόπου από την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, τον επαγγελματικό τομέα και τον τομέα της τοπικής και δημόσιας διοίκησης για μια γόνιμη συζήτηση γύρω από το ελκυστικό σημείο τομής του μάρκετινγκ, του τουρισμού, της οικονομικής ανάπτυξης, της διοργάνωσης ειδικών γεγονότων, της διαχείρισης της κληρονομιάς, του χωρικού σχεδιασμού, της δημόσιας διπλωματίας και της ανθρωπογεωγραφίας. Θα προσφερθούν ειδικές ευκαιρίες δικτύωσης.

Καλούμε τους ερευνητές και τους επαγγελματίες να υποβάλουν περιλήψεις και μελέτες περιπτώσεων για το πρόγραμμα του συνεδρίου υποψήφιους διδάκτορες να υποβάλουν περιλήψεις για εισηγήσεις ή posters για την ειδική συνάντηση (colloquium) των διδακτορικών φοιτητών˙ και ακαδημαϊκούς, ερευνητές, επαγγελματίες, φοιτητές και καλλιτέχνες να υποβάλουν καλλιτεχνικές δημιουργίες εμπνευσμένες από το Branding Τόπου, για παρουσίαση στην ειδική εκδήλωση ‘IPBA Art Gallery’.

CALL FOR PAPERS

H Οργανωτική Επιτροπή καλεί τους ερευνητές αλλά και τους επαγγελματίες να υποβάλουν περιλήψεις για ένταξη στο πρόγραμμα του Συνεδρίου. Επίσης, οι υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να υποβάλουν posters. Τέλος, ερευνητές, ασκούμενοι, φοιτητές και καλλιτέχνες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν καλλιτεχνική δουλειά εμπνευσμένη από το Branding Τόπου, για παρουσίαση στην ειδική σύνοδο που ονομάζεται ‘IPBA Art Gallery’.

Ιστοσελίδα IPBA

Εγγραφή στο συνέδριο

 

Continue Reading

Τουρισμός

Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική

Ο ιατρικός τουρισμός αναδεικνύεται ως μια δυναμική και αναπτυσσόμενη βιομηχανία παγκοσμίως, με την Ελλάδα να αποτελεί έναν από τους πρωταγωνιστές σε αυτό τον τομέα. Με τη συνδυασμένη προσφορά υψηλής ποιότητας ιατρικών υπηρεσιών και εξαιρετικών τουριστικών προορισμών, η Ελλάδα έχει εδραιώσει τον εαυτό της ως προορισμός υγείας και ευεξίας.

Ο Ιατρικός Τουρισμός: Τι Είναι;

Ο ιατρικός τουρισμός αναφέρεται στη μετακίνηση ατόμων από την πατρίδα τους σε άλλες χώρες για την λήψη ιατρικών υπηρεσιών. Αυτές οι υπηρεσίες μπορούν να περιλαμβάνουν από επεμβάσεις αισθητικής χειρουργικής και οδοντιατρικές θεραπείες, μέχρι πιο εξειδικευμένες επεμβάσεις όπως ορθοπεδικές και καρδιολογικές εγχειρήσεις. Οι λόγοι που ωθούν τους ανθρώπους να επιλέξουν τον ιατρικό τουρισμό ποικίλλουν, από το χαμηλότερο κόστος μέχρι την αναζήτηση θεραπειών που δεν είναι διαθέσιμες στη χώρα τους.

Η Ελλάδα ως Προορισμός Ιατρικού Τουρισμού

Η Ελλάδα, με την πλούσια ιστορία της στην ιατρική και την αναγνωρισμένη φιλοξενία της, βρίσκεται σε προνομιακή θέση για να προσελκύσει ιατρικούς τουρίστες. Οι βασικοί λόγοι που καθιστούν την Ελλάδα ιδανικό προορισμό για ιατρικό τουρισμό περιλαμβάνουν:

  1. Υψηλής Ποιότητας Ιατρικές Υπηρεσίες: Η Ελλάδα διαθέτει εξαιρετικά εκπαιδευμένο ιατρικό προσωπικό και σύγχρονες υποδομές. Πολλά από τα ιατρικά κέντρα και τις κλινικές είναι διαπιστευμένα από διεθνείς οργανισμούς, εξασφαλίζοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
  2. Οικονομικά Προσιτές Θεραπείες: Συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Ελλάδα προσφέρει ιατρικές υπηρεσίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό προσελκύει πολλούς ασθενείς που αναζητούν οικονομικότερες λύσεις χωρίς να θυσιάζουν την ποιότητα της θεραπείας τους.
  3. Εξαιρετικοί Τουριστικοί Προορισμοί: Οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα να συνδυάσουν τη θεραπεία τους με διακοπές σε πανέμορφους προορισμούς, όπως τα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου, καθώς και ιστορικές πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Η μετεγχειρητική ανάρρωση σε ένα τέτοιο περιβάλλον μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην ψυχική και σωματική υγεία των ασθενών.

Το Μέλλον του Ιατρικού Τουρισμού στην Ελλάδα

Η Ελλάδα συνεχώς επενδύει στην ενίσχυση του ιατρικού τουρισμού μέσω της ανάπτυξης νέων ιατρικών εγκαταστάσεων, της προώθησης των υπηρεσιών της σε διεθνές επίπεδο και της συνεργασίας με παγκόσμιους οργανισμούς υγείας. Επιπλέον, η Ελληνική κυβέρνηση και ιδιωτικοί φορείς υποστηρίζουν ενεργά τη βιομηχανία αυτή με στρατηγικές πρωτοβουλίες και προγράμματα.

Η αυξανόμενη ζήτηση για ιατρικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με τον τουρισμό δημιουργεί νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη και καινοτομία. Η Ελλάδα είναι έτοιμη να αξιοποιήσει αυτές τις ευκαιρίες, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο υγείας και ευεξίας στους επισκέπτες της.

Με την ισχυρή της παράδοση στην ιατρική και τις ασυναγώνιστες φυσικές ομορφιές της, η Ελλάδα αναδεικνύεται ως μια ανερχόμενη δύναμη στον τομέα του ιατρικού τουρισμού, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες και λύσεις υγείας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Golden Rule vs Platinum Rule

Όσοι ασχολούνται με την εξυπηρέτηση πελατών προφανώς γνωρίζουν ήδη τον Golden Rule (χρυσό κανόνα) του customer service.

Υπάρχει ωστόσο και μία αναβαθμισμένη εκδοχή του χρυσού κανόνα, που ακόμα λιγότεροι γνωρίζουν και λέγεται Platinum Rule (πλατινένιος κανόνας).

Ο χρυσός κανόνας

Να συμπεριφέρεστε στους άλλους όπως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται. Αυτή η διαχρονική αρχή μας υπενθυμίζει να προσεγγίζουμε κάθε αλληλεπίδραση με ενσυναίσθηση, σεβασμό και ακεραιότητα. Με την ενσωμάτωση αυτής της αρχής, δίνουμε προτεραιότητα στην ικανοποίηση των πελατών και χτίζουμε ισχυρές, διαρκείς σχέσεις που βασίζονται στην εμπιστοσύνη και την κατανόηση.

Ο πλατινένιος κανόνας

Μεταχειριστείτε τους πελάτες με τον τρόπο που οι ίδιοι θέλουν να τους φέρονται. Αναγνωρίζοντας ότι κάθε πελάτης είναι μοναδικός, με ξεχωριστές προτιμήσεις, ανάγκες και στυλ επικοινωνίας, αυτή η προσέγγιση τονίζει τη σημασία της εξατομίκευσης και της προσαρμοστικότητας. Ακούγοντας ενεργά, προβλέποντας τις ανάγκες τους και προσαρμόζοντας ανάλογα την υποστήριξή μας, ξεπερνάμε τις προσδοκίες και προσφέρουμε αξέχαστες εμπειρίες.

Και ενώ και οι δύο κανόνες αφορούν στην ευγένεια και τον σεβασμό, ο κανόνας της πλατίνας δίνει έμφαση στην κατανόηση και τον σεβασμό των ατομικών προτιμήσεων. Προωθεί ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς και δίκαια. Ο κανόνας της πλατίνας λάμπει στην προώθηση της διαφορετικότητας και της ένταξης, υπερβαίνοντας τις υποθέσεις και προσαρμόζοντας την προσέγγισή σας για να σέβεστε τις ατομικές διαφορές. Αυτό περιλαμβάνει το αίτημα για αντωνυμίες, τον εορτασμό διαφορετικών πολιτιστικών εκδηλώσεων, το αίτημα για διατροφικές προτιμήσεις. Προωθεί την καινοτομία και τη δημιουργικότητα: Οι διαφορετικές ομάδες φέρνουν διαφορετικές προοπτικές και προσεγγίσεις που οδηγούν σε νέες ιδέες και λύσεις. Μειώνει τις συγκρούσεις. Αναζητώντας ενεργά την οπτική γωνία του άλλου, μπορούμε να αποφύγουμε τις παρεξηγήσεις και να οικοδομήσουμε ισχυρότερες σχέσεις.

Αρχή:

Η εφαρμογή του πλατινένιου κανόνα αφαιρεί την προσοχή και την εστίαση από εμάς και τη βάζει εκεί που πρέπει και αυτό αφορά στον πελάτη μας

Tips:

-Μην υποθέτετε.
-Ανακαλύψτε τις Προτιμήσεις με συνεχή δέσμευση.
-Παροχή εξατομικευμένης υπηρεσίας.
-Η κατανόηση των προτιμήσεων των πελατών και η εξατομίκευση της προσέγγισης συμβάλλει στη δημιουργία μιας σχέσης με τους πελάτες.
-Η κατανόηση και η απομνημόνευση των προτιμήσεων του πελάτη, είναι το κλειδί για την αριστεία.

Έτσι, καθώς δραστηριοποιούμαστε σε αυτόν τον πολύπλοκο κόσμο της εξυπηρέτησης πελατών (customer service), ας κρατήσουμε τους ανθρώπους στο επίκεντρο όλων. Ας ακούσουμε, ας προσαρμοστούμε και ας κάνουμε το παραπάνω μίλι (extra mile) για να φτιάξουμε τη μέρα κάποιου.

Γιατί στο τέλος όλων αυτών, είναι οι ανθρώπινες συνδέσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία. Ας συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε την πελατοκεντρικότητα, να αναβαθμίζουμε το επίπεδο βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση πελατών αλλά και βάζοντας τους ανθρώπους πρώτα.

Γιατί η εξαιρετική εξυπηρέτηση βρίσκεται στο να βάζεις τους ανθρώπους πρώτα και να βρίσκεις την τέλεια ισορροπία μεταξύ τους, είτε είναι πελάτες είτε εργαζόμενοι.

Λαμπρινή Κελεσίδου

Hospitality & Tourism Manager
Educator of Tourism

Continue Reading

Τουρισμός

Οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση

Σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει παρατηρηθεί μια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επιλέγουν τον τόπο διαμονής τους, με μια αυξανόμενη επιθυμία για πιο ήσυχες περιοχές που προάγουν την ηρεμία και την ησυχία. Ποιες πόλεις σε όλο τον κόσμο είναι οι καλύτερες για ήσυχη διαβίωση;

Νέα έρευνα της Compare the Market AU ανέλυσε 39 Ευρωπαικές πόλεις χρησιμοποιώντας διάφορους παράγοντες, όπως ο πληθυσμός, η κυκλοφοριακή συμφόρηση, η βαθμολογία ηρεμίας, τα μονοπάτια περιπάτου και οι δημόσιοι κήποι, για να αποκαλύψει την καλύτερη πόλη στον κόσμο για ήσυχη διαβίωση.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι καλύτερες πόλεις για ήσυχη διαβίωση αποκαλύφθηκαν ως εξής:

Στην κορυφή της λίστας των καλύτερων πόλεων του κόσμου για ήσυχη διαβίωση βρέθηκε το Γκρατς στην Αυστρία με βαθμολογία 5,344 στα 8. Έχοντας μία από τις υψηλότερες βαθμολογίες ειρήνης, χαμηλά ποσοστά εγκληματικότητας και μόλις 5,36 κλαμπ και μπαρ ανά 100.000 κατοίκους, το Γκρατς είναι η ιδανική πόλη για όσους προτιμούν έναν ήσυχο τρόπο ζωής.

Καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη, ταξιδεύουμε στην Καμπέρα της Αυστραλίας. Παρά την ιδιότητά της ως πρωτεύουσας, η Καμπέρα φημίζεται ως μία από τις πιο ήσυχες πόλεις του κόσμου. Με χαμηλό ποσοστό κυκλοφοριακής συμφόρησης 21%, σχεδόν 250 μονοπάτια για περπάτημα και πολλά στούντιο γιόγκα για να ηρεμήσετε, η Καμπέρα προσφέρει ένα ιδανικό περιβάλλον για ασφαλή διαβίωση. Η πόλη φημίζεται για την παροχή στους κατοίκους της ελευθερίας να ακολουθήσουν τα ενδιαφέροντά τους και για την εξαιρετική ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

Την τρίτη θέση εξασφαλίζει η Ζυρίχη της Ελβετίας, η οποία φημίζεται ως ένα από τα πιο ήσυχα και γραφικά μέρη για να κατοικεί κανείς. Με το χαμηλό ποσοστό εγκληματικότητας και τους γαλήνιους δημόσιους κήπους της, η Ζυρίχη προσφέρει ένα ειδυλλιακό περιβάλλον για ειρηνική διαβίωση. Εξυπηρετεί τέλεια τα άτομα που εκτιμούν την ηρεμία έναντι της φασαρίας της ζωής στην πόλη.Συνολικά, οι ευρωπαϊκές χώρες κυριαρχούν στις 10 κορυφαίες κατατάξεις, με πόλεις όπως το Ελσίνκι (4,694), η Βιέννη (4,653), το Μπρνο (4,646), το Μόναχο (4,619), η Κοπεγχάγη (4,600) και η Στοκχόλμη (4,583) να διακρίνονται. Η παρουσία τους υπογραμμίζει όχι μόνο την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τον τρόπο ζωής τους, αλλά και το γεωγραφικό τους πλεονέκτημα, το οποίο προάγει ένα γαλήνιο και ειρηνικό περιβάλλον διαβίωσης. 

Σχολιάζοντας τη μελέτη, ο Stephen Zeller, Γενικός Διευθυντής της Compare the Market AU, δήλωσε: «Η ήσυχη ζωή προσφέρει πολλά οφέλη, όπως η βελτίωση της ποιότητας του ύπνου και η μείωση των επιπέδων άγχους. Ενισχύει τη διανοητική διαύγεια και τη δημιουργικότητα, ενώ παράλληλα ενθαρρύνει τις ουσιαστικές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις και τη βαθύτερη σύνδεση με τη φύση. Είναι σπουδαίο που μπορούμε να παρουσιάσουμε μερικά από τα υπέροχα μέρη σε όλο τον κόσμο όπου είναι καλύτερο να ζείτε αν αυτός είναι ο τρόπος ζωής που προτιμάτε».

Η αναλυτική παγκόσμια κατάταξη βρίσκεται εδώ: https://www.comparethemarket.com.au/home-loans/features/best-cities-for-quiet-living/

Continue Reading

Trending