Connect with us

Επιχειρηματικότητα

5 βήματα για να ξεκινήσω email marketing

Αξίζει να ασχοληθείς με το email marketing;

To email marketing δεν είναι κάτι νέο. Υπάρχουν πλέον πολλοί περισσότεροι νέοι τρόποι να έρθεις σε επαφή με το κοινό σου: τα social media, το SEO, facebook ads, google ads κλπ. Ίσως αναρωτιέσαι αν αξίζει να αφιερώσεις χρόνο και πόρους για να ασχοληθείς με το email marketing: απάντηση είναι ότι ΝΑΙ αξίζει!

Για το 2022 ο αριθμός των χρηστών email έχει προβλεφθεί ότι θα φτάσει τα 4.3 δις. (Statista 2021) ενώ για το 2025 προβλέπεται να ξεπεράσει το 50% του συνολικού παγκόσμιου πληθυσμού(4.6 δις.)! Πρόκειται λοιπόν για μία ευκαιρία που οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να προσπεράσουν.

Το email marketing είναι από τους αποτελεσματικότερους τρόπους marketing και παρόλο που ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και πολλοί αναρωτιούνται «Ποιος θα δει τα email μου;» οι έρευνες έχουν δείξει ότι έχει πλεονεκτήματα που το καθιστούν Νο1 στην αποτελεσματικότητα όσον αφορά το digital (ηλεκτρονικό) marketing:

  • Το ROI (Return On Investment/ Απόδοση Επένδυσης) για το email marketing υπολογίζεται στα 35€ περίπου για κάθε ευρώ που ξοδεύεις!
  • Επιτρέπει να λειτουργείς ανεξάρτητα χωρίς να ανησυχείς για τις συνεχείς αλλαγές στους αλγόριθμους των social media και της google.
  • Έχεις άμεση επικοινωνία με το κοινό σου, απευθείας στο inbox τους.
  • Είναι ο πιο οικονομικός τρόπος marketing. Η αλήθεια είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις με μηδενικό budget!

Το πρόβλημα είναι ότι συχνά υπάρχει μια παρερμηνεία του τι ακριβώς είναι το email marketing και πώς λειτουργεί, ενώ συνήθως δεν γίνεται σωστά.

Τι δεν είναι το email marketing;

  • Δεν είναι το απλό – βαρετό και πολλές φορές ανούσιο newsletter που μπορεί κάποιοι να θυμούνται πριν από κάποιες δεκαετίες. Το email marketing σαφώς περιλαμβάνει το newsletter, όμως έχει εξελιχθεί με τα χρόνια σε πολύ πιο μελετημένο, χρήσιμο για τον αναγνώστη και αποτελεσματικό για τον επιχειρηματία τρόπο επικοινωνίας.
  • Δεν είναι τα emails που μπορεί να στέλνεις σε ένα περιορισμένο κύκλο επαφών μέσα από τον πάροχό σου (gmail, yahoo, outlook κ.ά.), χωρίς δυνατότητες παρακολούθησης των αποτελεσμάτων.
  • Δεν είναι η συνεχόμενη αποστολή ενοχλητικών emails σε ανθρώπους που δεν σου έχουν δώσει την άδεια να επικοινωνείς μαζί τους! (spam)

Ας δούμε ποια είναι τα βασικά βήματα για να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς το email marketing:

5 Βήματα για να ξεκινήσω:

  1. Επιλογή παρόχου/ πλατφόρμας email marketing

Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις δωρεάν ή με πληρωμή: mailchimp, moosend, SendinBlue, ActiveCampaign, mailerlite, GetResponse κ.ά. Μία από τις πιο δημοφιλείς είναι το mailchimp με δυνατότητα δωρεάν λογαριασμού για έως 2000 επαφές και με αρκετά features στο δωρεάν πακέτο που σου επιτρέπουν να ξεκινήσεις ικανοποιητικά το email marketing της επιχείρησής σου.

 Αν στην πορεία θέλεις να αλλάξεις πάροχο, μπορείς να μεταφέρεις αυτόματα τις επαφές μέσω του εργαλείου export/ import που διαθέτουν αυτές οι πλατφόρμες.

  1. Δημιουργία λίστας επαφών

Μπορούμε να πούμε ότι το email marketing γίνεται σε δύο φάσεις, οι οποίες μπορούν να λειτουργούν παράλληλα. Η 1η φάση περιλαμβάνει την συλλογή στοιχείων (δημιουργία λίστας επαφών) και η 2η φάση είναι οι αποστολή των emails στις επαφές που έχουμε συλλέξει. 

Πάντα ξεκινάμε με την 1η φάση, γιατί που να στείλουμε τα emails αν δεν έχουμε επαφές; 

Η συλλογή των επαφών μας μπορεί να γίνει είτε ηλεκτρονικά, είτε έγγραφα. Αν έχουμε κάποιο χώρο υποδοχής πελατών και υποψήφιων πελατών μπορούμε να ζητάμε έγγραφα τα στοιχεία τους και την άδειά τους για να τα χρησιμοποιήσουμε. Η μεγάλη αύξηση της λίστας μας όμως μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά ζητώντας τα στοιχεία των πελατών στο site μας ή μέσω διαφήμισης. 

Για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί σε αυτό το κομμάτι, δηλαδή να προσελκύσουμε το κοινό να μας δώσει τα στοιχεία του, χρειάζεται να έχουμε κάποιο “Lead magnet” ένα δέλεαρ ικανό να φέρει εγγραφές στη λίστα μας. Το δέλεαρ αυτό μπορεί να είναι ένα ebook ή workbook πάνω στο κομμάτι της εξειδίκευσής μας, μία προσφορά / έκπτωση επί της αγοράς ή κάποια άλλη δωρεάν παροχή.

Προσοχή! Στην συλλογή στοιχείων πρέπει πάντα να λαμβάνουμε υπόψη την νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων (GTPR). Η λίστα μας πρέπει να περιλαμβάνει μόνο άτομα που μας έχουν δώσει την γραπτή άδειά τους για να επικοινωνούμε μαζί τους, στέλνοντας νέα και προσφορές της επιχείρησής μας.

Σε καμία περίπτωση δεν αγοράζουμε επαφές, και δεν χρησιμοποιούμε λίστες emails που βρήκαμε τυχαία ή από κάποιον φίλο.

  1. Παραγωγή περιεχομένου 

Για να ξεκινήσουμε να στέλνουμε emails θα πρέπει να έχουμε κάτι να στείλουμε στο κοινό μας. Αυτό σημαίνει παραγωγή περιεχομένου. Θα ήταν λάθος να βομβαρδίσουμε τις επαφές μας με email προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας. Το κοινό χρειάζεται να μας εμπιστευτεί, να δει ότι τα emails που του στέλνουμε έχουν κάποια χρησιμότητα και παρέχουν αξία, αλλιώς κινδυνεύουμε να χαρακτηριστούμε ως spam.

Τι μπορεί να περιλαμβάνει αυτό το περιεχόμενο; Άρθρα πάνω στην ειδικότητά μας, video, ειδικές προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια κ.ά.

Ας κάνουμε λοιπόν μία λίστα με το περιεχόμενο που έχουμε την δυνατότητα να παράγουμε και ας προσδιορίσουμε την συχνότητα με την οποία μπορούμε να παράγουμε αυτό το περιεχόμενο.

Προσοχή! Το περιεχόμενο που θα παράγουμε πρέπει να έχει σχέση τις υπηρεσίες ή τα προϊόντας μας, μπορεί να έχει εκπαιδευτικό ή συμβουλευτικό χαρακτήρα, αλλά πάντα να είναι σχετικό με τον τομέα εξειδίκευσής μας.

  1. Σχεδιασμός – στρατηγική 

Ξεκινώντας το email marketing χρειάζεται να έχουμε μία στρατηγική και έναν σχεδιασμό τόσο για τον τρόπο με τον οποίο θα συλλέξουμε επαφές όσο και για το είδος των email που θα στείλουμε, την συχνότητα με την οποία θα επικοινωνούμε κλπ. Για να δημιουργήσουμε αυτόν τον σχεδιασμό χρειάζεται πρώτα να ορίσουμε τους στόχους που θέλουμε να εξυπηρετήσουμε μέσα από το email marketing της επιχείρησής μας. Μπορεί να θέλουμε να επικοινωνήσουμε ένα νέο προϊόν ή να προωθήσουμε κάποια υπηρεσία μας ή να αυξήσουμε τις πωλήσεις στο eshop μας. 

Θα πρέπει λοιπόν να οργανώσουμε ένα σχέδιο σε βάθος τουλάχιστον ενός μήνα που χρειάζεται να περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία:

  • Ορισμός στόχου
  • Τρόπος δημιουργίας λίστας επαφών, επιλογή “lead magnet”, σε συνάφεια με το στόχο και το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.
  • Οργάνωση περιεχομένου και ημερολογιακό πρόγραμμα αποστολών emails
  1. Αποστολές email & παρακολούθηση αποτελεσμάτων

Φτάσαμε λοιπόν στο τελικό στάδιο. Είμαστε πλέον έτοιμοι να σχεδιάσουμε και να στείλουμε το πρώτο email.

Αν ρίξετε μια ματιά στο δικό σας inbox και στα email που λαμβάνετε, θα καταλάβετε ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το email marketing. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να δώσουμε μεγάλη προσοχή στον σχεδιασμό των emails που θα στέλνουμε.

Το πρώτο που πρέπει να προσέξουμε είναι το θέμα του email και το απόσπασμα του κειμένου που εμφανίζεται πριν ανοίξει κάποιος το email μας. Αν αυτά δεν είναι αρκετά ελκυστικά δεν θα πετύχουμε τον πρώτο στόχο που είναι να ανοίξει κάποιος το email μας. 

Ο δεύτερος στόχος μας, αφού ανοίξει κάποιος το email είναι να προβεί σε κάποια ενέργεια που του προτείνουμε, π.χ. να πατήσει ένα κουμπί για να βρεθεί στο site μας, να κάνει κάποια αγορά, να διαβάσει ένα άρθρο κλπ

Το περιεχόμενο του email θα πρέπει να είναι σε συνάφεια με το θέμα και να προσκαλεί τον αναγνώστη να προβεί σε κάποια ενέργεια και όχι σε πολλές. Πρέπει να είμαστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι στο τι ζητάμε από τον αναγνώστη και να αποφεύγουμε την παγίδα του να δημιουργούμε μακροσκελή emails που προωθούν πολλές ενέργειες ταυτόχρονα.

Αφού στείλουμε την πρώτη μας καμπάνια, δεν ξεχνάμε να παρακολουθούμε τα reports/ αναφορές. Από τις αναφορές μπορούμε να αντλήσουμε χρήσιμα στοιχεία όπως:

  • Αριθμός των emails που παραδόθηκαν
  • Πόσοι άνοιξαν το email
  • Πόσοι προέβησαν σε κάποια ενέργεια ανοίγοντας το email
  • Πόσοι έκαναν απεγγραφή
  • Τι πρόοδο είχαμε σε σχέση με τον στόχο μας

Παρακολουθώντας τα στοιχεία αυτά, μπορούμε να βελτιώνουμε σταδιακά τις κινήσεις μας αλλά και να δημιουργούμε ομάδες στο κοινό μας ανάλογα με την συμπεριφορά του, ώστε αργότερα να προσωποποιήσουμε ακόμα περισσότερο τα μηνύματα που θα στέλνουμε σε διαφορετικές ομάδες του κοινού μας.

Ακολουθώντας τα 5 αυτά βήματα μπορείτε άμεσα να ξεκινήσετε το email marketing της επιχείρησής σας. Ελπίζω να βρήκατε χρήσιμο το περιεχόμενο του άρθρου και να σας έδωσε τα εφόδια για να κάνετε το ξεκίνημά σας.

Εύχομαι καλή επιτυχία στις επόμενες κινήσεις σας! 

Και μην ξεχνάτε ότι και ο πιο μακρύς δρόμος ξεκινά με το πρώτο βήμα!

Αν χρειάζεστε επαγγελματική βοήθεια για το email marketing της επιχείρησής σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα μας και να κλείσετε μία δωρεάν online συνάντηση. Θα είναι μεγάλη χαρά για εμάς να μιλήσουμε μαζί σας για τα σχέδια και τους στόχους της επιχείρησής σας.

Δήμητρα Παπαλαζάρου

Σύμβουλος σε θέματα προβολής και marketing, Business Coach, Εισηγήτρια σεμιναρίων, Συνιδιοκτήτρια της επιχείρησης Salamandra (κατασκευές site & marketing).

Η ανάγκη μου για δημιουργία και ανεξαρτησία με οδήγησε στο να ιδρύσω την δική μου επιχείρηση, με συνεργάτες που έχουν την ίδια φιλοσοφία και που εμπιστεύομαι στο μέγιστο βαθμό. Στην Salamandra (salamandra-site.gr) εστιάζουμε στο να κινητοποιούμε, να εκπαιδεύουμε και να συμβουλεύουμε τους ανθρώπους πίσω από μία επιχείρηση. Ενθουσιαζόμαστε όταν κάνουμε μία επιχείρηση να “δουλεύει” και τους ανθρώπους πίσω από αυτήν χαρούμενους και δημιουργικούς.

email: [email protected]website: salamandra-site.gr

Επιχειρηματικότητα

«Dirty Laundry: Σύμπραξη Αλληλεγγύης με τον Δήμο Θεσσαλονίκης»

Με στόχο να στηρίξει όλους όσους έχουν ανάγκη, η Dirty Laundry σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο, δράση διανομής 1000 τεμαχίων casual ενδυμάτων (φούτερ και παντελόνι) στους αναξιοπαθούντες και τους αστέγους που συμμετέχουν στην Κοινωνική Μέριμνα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μία σημαντική σύμπραξη αλληλεγγύης μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Εταιρείας, που έρχεται να στηρίξει ουσιαστικά οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη. 

Στόχος της ενέργειας, όπως στόχος συνολικά του Δήμου Θεσσαλονίκης, είναι να απαλύνει τη δύσκολη καθημερινότητα ανθρώπων και οικογενειών που δοκιμάζονται και να εξασφαλίσει για αυτούς τους ανθρώπους την αξιοπρέπεια που δίνει ένα  φροντισμένο καθαρό ρούχο, χάρη στην ευγενική χορηγία της Dirty Laundry. 

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Σωκράτης Δημητριάδης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας, ο Σύμβουλος Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιώργος Γωνιάδης και οι κύριοι, Γρηγόρης Σαράντης , ιδιοκτήτης της Dirty Laundry και ο Νίκος Γαβριλάκης, General Manager. 

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο κ. Σωκράτη Δημητριάδη: «Στον Δήμο της Θεσσαλονίκης έχουμε λάβει την πολιτική απόφαση ότι αυτόν τον Χειμώνα, ο οποίος προβλέπεται αρκετά δύσκολος για όλους, πόσο μάλλον για αυτούς τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο σοβαρά προβλήματα, έχουμε σκοπό να διατηρήσουμε αλλά και να αυξήσουμε το κονδύλι του προγράμματος της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο οποίο υπάγεται και η διανομή ρούχων για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας. Στο πλαίσιο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Εταιρεία Dirty Laundry για την γενναιόδωρη προσφορά της.», ενώ από την πλευρά του ο κ. Σαράντης δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να συμβάλλουμε σε αυτό το έργο αλληλεγγύης και αγάπης, της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, προσφέροντας περισσότερα από 1000 ολοκαίνουρια τεμάχια ρουχισμού σε όλους τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Θα θέλαμε επίσης να προσθέσουμε ότι η Dirty Laundry δεσμεύεται για πολλές ακόμα συνεργασίες στο πλαίσιο της Δωρεάς και της Αλληλεγγύης στο μέλλον.»

Λίγα λόγια για την Dirty Laundry:

Μια μοντέρνα, μινιμαλιστική και άνετη προσέγγιση αποτελούν τους τρεις πυλώνες της φιλοσοφίας σχεδιασμού των συλλογών της Dirty Laundry. Κάθε ρούχο είναι διαχρονικό και γεννιέται μέσα από άριστης ποιότητας βαμβακερά υφάσματα ενώ όλες οι επεξεργασίες, τηρούν τις διεθνείς πιστοποιήσεις προκειμένου το τελικό προϊόν να φέρει τη σφραγίδα της άριστης ποιότητας που είναι συνώνυμο της Dirty Laundry.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εκδήλωση με θέμα «Συνεργασία φορέων για την υποστήριξη του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας» στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου GAZELLE

Εκδήλωση με θέμα «Συνεργασία φορέων για την
υποστήριξη του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας» πραγματοποιήθηκε, στις 11
Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της 86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), με τη συμμετοχή
10 επιλεγμένων ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων ταχείας ανάπτυξης.
Η εκδήλωση εντάσσεται στο Ευρωπαϊκό Έργο GAZELLE – orGAniZing accELaration for high-
potential innovative SMEs, του προγράμματος INTERREG Balkan – Mediterranean 2014-
2020, και διοργανώθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και
την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), αρμόδιος
εθνικός φορέας, για την προσέλκυση επενδύσεων και την προώθηση των ελληνικών
εξαγωγών.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο κ. Κώστας Φραγκογιάννης, Υφυπουργός Οικονομικής
Διπλωματίας και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών, ο κ. Ιωάννης Σμυρλής, Γενικός
Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών
& Πρόεδρος ΔΣ της Enterprise Greece, και η κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου,
Προεδρεύουσα και Α΄ Αντιπρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών
(ΕΒΕΑ).
Ως ομιλητής, ο κ. Χάρης Λαμπρόπουλος, Εκλεγμένο Μέλος ΔΣ του ΕΒΕΑ και Πρόεδρος της
Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων ΑΕ, αναφέρθηκε σε πρωτοβουλίες και
χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη και την ανάπτυξη του ελληνικού οικοσυστήματος
καινοτομίας.
Στο κυρίως μέρος της εκδήλωσης, δέκα (10) επιλεγμένες ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις
ταχείας ανάπτυξης είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα στο
κοινό της εκδήλωσης (pitching session), που αποτελούνταν από επενδυτές από την Ελλάδα
και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την τιμώμενη χώρα της 86ης ΔΕΘ, καθώς και από
εκπροσώπους δημόσιων και ιδιωτικών φορέων.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την

προσέλκυση επενδύσεων
στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως
ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και
υπηρεσίες της Ελλάδας.


Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: Βραβεία Επιχειρηματικότητας  2022

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Επιμελητήριο Χαλκιδικής διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία την εκδήλωση θεσμός, “Βραβεία Επιχειρηματικότητας 2022”, στις 8 Σεπτεμβρίου, στο ξενοδοχείο Pomegranate, στη Νέα Ποτίδαια, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής.  

Τα βραβεία που απονεμήθηκαν, δεν αφορούσαν μόνο σε επιχειρηματικές επιτυχίες, που αποτυπώνονται με νούμερα και οικονομικά αποτελέσματα, αλλά σε επιβράβευση ανθρώπων, αντιλήψεων και αξιών.  Οι κατηγορίες των βραβείων ήταν έξι και βραβεύτηκαν συνολικά 13 επιχειρήσεις:

Βραβείο Οικογενειακή Επιχείρηση με ιστορικό διαδοχής
ΑΡΖΟΥΜΑΝΙΔΗΣ ΑΕΒΤΕ – ΑΡΖΟΥΜΑΝΙΔΗΣ Α.Ε. & ΑΡΜΑ Α.Ε

ΑΦΟΙ Γ. ΛΑΛΙΩΤΗ Ο.Ε. – ΣΠΙΤΙΚΗ ΝΟΣΤΙΜΙΑ

ΛΑΘΟΥΡΗ ΜΑΡΙΑ – ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΠΑΡΓΑΣ

Βραβείο Ψηφιακά Μετασχηματισμένη Επιχείρηση

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ–ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΟΤΑ -MILLENIUM EDUCATION CENTRE

ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ- ΚΡΕΑΤΑ ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ

Βραβείο Διεθνής Παρουσία

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΑΙΩΝ ΟΛΙΒΕΛΛΑΣ ΑΕ – OLIVELLAS S.A.

ΔΕΑΣ Α.Ε.- DEAS S.A.

Βραβείο Περιβαλλοντικό Αποτύπωμα & Πράσινη Ενέργεια

ΑΦΟΙ ΤΣΕΡΚΕΖΙΔΗ ΟΕ -TSERKEZIDIS RECYCLE

ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ – ΜΕΛΙ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Βραβείο Νεανική Επιχειρηματικότητα  

ΜΑΚΡΟΝΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ – ΝmaK fitness

ΜΠΑΛΔΕΡΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – MELIMNOS

Βραβείο Κοινωνική Ανταπόκριση  

AGROVISION IKE – DOMAINE AGROVISION

ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – PASSION HONEY

Η εκδήλωση διοργανώθηκε με την αιγίδα των Υπουργείων Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Εσωτερικών, Οικονομικών, Τουρισμού, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, ενώ αποτελεί μέρος των παράλληλων εκδηλώσεων της 86ηςΔΕΘ.  

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμόδιος για την προώθηση του Ευρωπαϊκού τρόπου ζωής, κ. Μαργαρίτης Σχοινάς, η ομιλία του οποίου συγκίνησε ιδιαίτερα τους παρευρισκόμενους.   Ζωντανά συνδέθηκε μέσω skype ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας  για να στείλει το δικό του μήνυμα για την εκδήλωση.  Η Ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη και ο Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας Θράκης Σταύρος Καλαφάτης έστειλαν επίσης ηλεκτρονικά τους δικούς τους χαιρετισμούς.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης στην εναρκτήρια ομιλία του αναφέρθηκε στη σημαντικότερη από όλες τις δράσεις της παρούσας Διοίκησης, που ήταν η εξωστρέφεια του Επιμελητηρίου και η σύνδεσή του με την κοινωνία.  Αναφέρθηκε ακόμη στις συστηματικές προσπάθειες στήριξης της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης του τόπου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι βουλευτές Χαλκιδικής Απόστολος Πάνας και Κυριακή Μάλαμα,  ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκδικής Ιωάννης Γιώργος, οι Δήμαρχοι Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά, Νέας Προποντίδας, Μανώλης Καρράς, Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, Σιθωνίας Κυπαρίσσης Ντέμπλας, ενώ το Δήμαρχο Πολυγύρου εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος Χρήστος Βορδός και το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας.  

Με την παρουσία του τίμησε ο Πρόεδρος της ΚΕΕΕ Γιάννης Μασούτης, Πρόεδροι και μέλη Δ.Σ. Επιμελητηρίων της χώρας, Πρόεδροι παραγωγικών φορέων, επαγγελματικών σωματείων και συλλόγων της Χαλκιδικής, Δημοτικοί Σύμβουλοι, Προξενικές Αρχές, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και Πρόεδρος της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος και πλήθος επιχειρηματιών.

Την εκδήλωση παρουσίασαν οι δημοσιογράφοι Μαρία Σαμολαδά και Νίκος Υποφάντης που έδωσαν το δικό τους στίγμα.  

Στη δεξίωση που ακολούθησε στους χώρους του ξενοδοχείου, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μοναδικά εδέσματα και κρασιά, που περιλάμβανε το ειδικά σχεδιασμένο μενού από την ομάδα των chef του ξενοδοχείου, όπου αναδείχτηκαν τα εξαιρετικά τοπικά προϊόντα, χορηγία των δυναμικών παραγωγών της Χαλκιδικής.  

Τα αποτελέσματα των εταιρειών που βραβεύτηκαν προέκυψαν μετά από τη συγκριτική αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων, την οποία είχε αναλάβει αρμόδια επιτροπή, του Κέντρου Κοινωνικής Έρευνας και Υποστήριξης Λήψης Αποφάσεων, της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Τη διοργάνωση και επιμέλεια της εκδήλωσης σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής έχει η εταιρεία Chef Stories (www.chefstories.gr).

#ΕπιμελητήριοΧαλκιδικής
#HalkidikiChamber
#ΒραβείαΕπιχειρηματικότητας2022

Continue Reading

Trending