Connect with us

Lifestyle

6 Πιθανές Αιτίες που Μυρίζει το Πλυντήριο Ρούχων!

Ο προορισμός του πλυντηρίου ρούχων είναι να καθαρίζει σε βάθος τα ρούχα σου και να μοσχομυρίζουν. Μήπως,όμως, έχεις παρατηρήσει μια ιδιαίτερη μυρωδιά που προέρχεται από το πλυντήριο των ρούχων σου; Θα πρέπει να ελέγξεις πού οφείλεται, ώστε να μην επηρεάζει τα ρούχα σου. Είναι γεγονός ότι κανείς δε θέλει να ανοίγει την πόρτα του πλυντηρίου του και να υπάρχει οτιδήποτε άλλο εκτός από άρωμα φρεσκάδας. Ωστόσο, εμείς θα σου παρουσιάσουμε τους πιθανούς λόγους που μυρίζει το πλυντήριο ρούχων και τι να κάνεις σε κάθε περίπτωση.

Πολλές φορές νομίζουμε ότι ξέρουμε πώς να χρησιμοποιήσουμε τη συγκεκριμένη συσκευή, αλλά κάνουμε βασικά λάθη. Για παράδειγμα, ενδέχεται να μη διαβάζεις τις οδηγίες της εκάστοτε συσκευής ή να χρησιμοποιείς το ίδιο πρόγραμμα για όλα σου τα ρούχα και υφάσματα. Μερικά από αυτά τα λάθη προκαλούν και δυσάρεστες οσμές τις οποίες πρέπει να εξαλείψεις.

1. Πλένεις σε χαμηλές θερμοκρασίες ή με λίγο/υπερβολικό απορρυπαντικό.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που υπάρχει περίπτωση να κάνεις, είναι το να πλένεις τα ρούχα σου σε λανθασμένη θερμοκρασία. Εάν βάζεις το πρόγραμμα σε χαμηλή θερμοκρασία, υπάρχει περίπτωση να μη πλυθούν σε βάθος τα ρούχα σου, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν δυσάρεστες οσμές. Επομένως, όσα υφάσματα το επιτρέπουν, ενδείκνυται να τα πλένεις στους 60. Επίσης, ένας λόγος που μυρίζει το πλυντήριο ρούχων είναι το γεγονός ότι δε βάζεις σωστή ποσότητα απορρυπαντικού. Εάν τοποθετείς λίγο απορρυπαντικό στη θήκη, υπάρχει περίπτωση να μη πλυθούν καλά τα ρούχα και να μυρίζουν στο τέλος της πλύσης. Από την άλλη πλευρά, η περίσσια ποσότητα απορρυπαντικού είναι ικανή να αφήσει υπολείμματα, τα οποία αφήνουν επίσης μια ιδιαίτερη μυρωδιά. Συνεπώς, θα πρέπει να χρησιμοποιείς το απορρυπαντικό σε συγκεκριμένη δοσολογία. Συνήθως, συνοδεύουν τις συσκευασίες, καπάκια συγκεκριμένης ποσότητας για δική σου διευκόλυνση.

2. Μυρωδιά καινούργιου

Ίσως έχεις παρατηρήσεις ότι τα καινούργια αντικείμενα έχουν μια ιδιαίτερη μυρωδιά. Η οσμή των μετάλλων και των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή είναι πολύ συγκεκριμένη και εσωκλείεται όταν αυτή συσκευάζεται. Ωστόσο, εάν μόλις το έχεις αγοράσει και μυρίζει το πλυντήριο ρούχων, μην ανησυχείς! Με τις πρώτες πλύσεις που θα βάλεις σε λειτουργία, η ιδιαίτερη μυρωδιά θα φύγει από μόνη της χωρίς μεγάλη δυσκολία. Ταυτόχρονα, αν αφήσεις την πόρτα του πλυντηρίου ανοιχτή θα βοηθήσει στο να φύγει η οσμή του καινούργιου αντικειμένου.

3. Δυσλειτουργία αποχέτευσης

Μόλις εντοπίσεις περίεργη μυρωδιά στον κάδο, καλό θα ήταν να κάνεις έναν καθαρισμό στο πλυντήριο ρούχων σου, ώστε να απολυμανθεί και να απαλλαγείς από τη δυσοσμία. Παρ’ όλα αυτά, εάν το έχεις καθαρίσει απ’ άκρη σε άκρη και η μυρωδιά παραμένει παγιδευμένη, τότε το πρόβλημα βρίσκεται αλλού. Θα πρέπει να ελέγξεις την αποχέτευση της λευκής σου συσκευής. Ενδέχεται να μη λειτουργεί σωστά και να χρειάζεται επισκευή από τεχνικό.

4. Πρόβλημα με την παροχή νερού.

Μήπως έχεις αντιληφθεί ότι μυρίζει το πλυντήριο ρούχων σαν χαλασμένο αυγό; Η μυρωδιά αυτή είναι πολύ έντονη και θα πρέπει να ανησυχήσεις μόλις μυρίσεις κάτι τέτοιο. Σε αυτή την περίπτωση, λοιπόν, η αιτία της οσμής βρίσκεται στην παροχή νερού. Πιο συγκεκριμένα, είναι πιθανόν να έχει βουλώσει η αποχέτευση της συσκευής σου και να χρειάζεται απόφραξη. Θα πρέπει να καλέσεις έναν υδραυλικό να ελέγξει τη συσκευή και να ξεβουλώσει την αποχέτευση εάν χρειάζεται.

5. Μυρωδιά μούχλας

Όταν μυρίζει το πλυντήριο ρούχων ή τα ίδια τα ρούχα το πιο πιθανόν είναι να οφείλεται σε μούχλα. Η μούχλα μπορεί να δημιουργηθεί στον κάδο του πλυντηρίου για διάφορους λόγους. Ένας από αυτούς είναι η ποσότητα νερού που εγκλωβίζεται μέσα σε αυτόν. Όταν τελειώνει ένα πρόγραμμα πλύσης, είναι πιθανό να αφαιρέσεις τα ρούχα και να κλείσεις αμέσως την πόρτα. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείς να κάνεις. Η υγρασία μένει μέσα με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μούχλα και συνεπώς δυσοσμίες, γι’ αυτό καλό θα ήταν να την αφήνεις ανοιχτή για να αεριστεί ο κάδος. Επίσης, άλλο ένα σφάλμα είναι να μείνουν τα ρούχα στον κάδο για πολλές ώρες. Στην περίπτωση αυτή, πέρα από το γεγονός ότι τσαλακώνονται τα ρούχα, αναπτύσσονται μικροοργανισμοί εξαιτίας της υγρασίας και δημιουργείται μούχλα. Επομένως, φρόντισε να αφαιρείς τα ρούχα το συντομότερο δυνατόν μετά την πλύση.

6. Έχεις υπερφορτώσει τον κάδο του πλυντηρίου.

Σε κάθε συσκευή πλυντηρίου μπορείς να βάλεις συγκεκριμένο βάρος ρούχων στον κάδο σύμφωνα με τον κατασκευαστή και το μοντέλο. Συνεπώς εάν προσπαθήσεις να προσθέσεις μεγαλύτερη ποσότητα στον κάδο από αυτή που δέχεται κανονικά, τότε υπάρχουν δύο ενδεχόμενα. Το πρώτο είναι το γεγονός ότι δε θα καθαριστούν καλά τα ρούχα σου και συνεπώς θα μυρίζει το πλυντήριο ρούχων περίεργα μόλις ανοίξεις την πόρτα. Επίσης, θα αναγκαστείς να τα ξαναβάλεις για πλύση και αυτή τη φορά σε δύο διαφορετικές πλύσεις. Ενώ το δεύτερο ενδεχόμενο είναι να δημιουργηθεί βλάβη στο μηχανισμό της συσκευής, πράγμα που σημαίνει ότι δε χρειάζεται να το ριψοκινδυνέυσεις άδικα.

Από: Κλειώ Ρίζου

Πηγή

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending