Lifestyle
7 Φανταστικές Ιδέες Vintage Διακόσμησης που θα σε ταξιδέψουν στο Χρόνο!
Τις λέξεις ρετρό και vintage σίγουρα τις συναντάμε αρκετά συχνά σε περιοδικά, στο Pinterest αλλά και το Instagram τον τελευταίο καιρό. Από τα ρούχα, τα αξεσουάρ μέχρι και τη διακόσμηση του σπιτιού μας, το vintage στυλ έχει γίνει η τελευταία λέξη της μόδας. Τι σημαίνει, όμως, vintage διακόσμηση;
Δεν έχεις ακούσει ποτέ να λέμε για τσάντες ή παλτό “Α φανταστική η τσάντας της γιαγιάς σου, είναι πολύ vintage!”. Αυτή η φράση που την έχω ακούσει χιλιάδες φορές τα τελευταία χρόνια προδίδει πολλά για το τι σημαίνει πραγματικά να υιοθετείς το vintage στη ζωή σου. Σε ταξιδεύει σε μία άλλη εποχή, χωρίς, όμως, να φαίνεται παλιομοδίτικο, ξεπερασμένο ή πολυφορεμένο. H vintage διακόσμηση μοιάζει λες και σε τοποθετεί σε μία μηχανή του χρόνου για να σε ταξιδέψει.
Αν έχεις παλιά έπιπλα, μπορείς να τα αναπαλαιώσεις. Έχεις όρεξη για νέες ανακαλύψεις; Επισκέψου ένα παλαιοπωλείο και είναι σίγουρο ότι θα ανακαλύψεις θησαυρούς! Πριν τα κάνεις όλα αυτά, όμως, ας δούμε μερικές ιδέες που θα σου δώσουν έμπνευση για να είναι το αποτέλεσμα της vintage διακόσμησης του σπιτιού σου, όπως ονειρευόσουν!
7 Vintage Ιδέες Διακόσμησης με έμπνευση από το Σπίτι της Γιαγιάς!
1. Στόλισε τους Τοίχους με Φλοράλ Ταπετσαρίες
Εδώ και περίπου μία δεκαετία το φλοράλ έχει φύγει από τις κορυφαίες τάσεις στη διακόσμηση του Σπιτιού. Κάποτε, όμως, ανήκε στα must της διακόσμησης γι’ αυτό σίγουρα θα το έχεις δει σε κάποια επιφάνεια του σπιτιού της γιαγιάς σου. Ίσως όχι σε ολόκληρο τον τοίχο αλλά σε κάποια πολυθρόνα ή στα πλακάκια του μπάνιου. Μην φοβηθείς να το δοκιμάσεις σε μικρές ή και μεγάλες επιφάνειες. Αγαπημένο μας σημείο είναι η ταπετσαρία του τοίχου της κουζίνας.
2. Βάψε τα παλιά σου έπιπλα
Προτού επισκεφθείς το παλαιοπωλείο της γειτονιάς σου ή αγοράσεις καινούργια έπιπλα σε vintage στυλ, βεβαιώσου ότι αυτό που ψάχνεις δεν βρίσκεται ήδη μέσα στο σπίτι σου. Μήπως μεταξύ των πραγμάτων που βρίσκονται στην προίκα σου υπάρχουν μικροί θησαυροί, την ύπαρξη των οποίων αγνοείς; Με πολύ απλούς και οικονομικούς τρόπους μπορείς να μεταμορφώσεις εξολοκλήρου τα παλιά σου έπιπλα για να τα χρησιμοποιήσεις στη vintage διακόσμηση που θέλεις να αποκτήσει το Σπίτι σου. Στο video που ετοιμάσαμε μπορείς να δεις πώς θα βάψεις και θα αναπαλαιώσεις τα παλιά σου έπιπλα βήμα-βήμα.
3. Οι καθρέφτες δεν μπαίνουν μόνο στο μπάνιο
Ένα από τα αγαπημένα διακοσμητικά αλλά και χρηστικά στοιχεία στη vintage διακόσμηση είναι οι καθρέφτες. Οι επιβλητικοί μπρούτζινοι καθρέφτες δεν στόλιζαν μόνο τους τοίχους του μπάνιου τις περασμένες δεκαετίες. Όπου στεκόσουν και όπου βρισκόσουν θα συναντούσες και από έναν. Αν ως στοιχείο σου φαίνεται πολύ «βαρύ» μπορείς να τον βάψεις στα αγαπημένα σου χρώματα ώστε να δένει καλύτερα με την γενική ατμόσφαιρα που θέλεις να δημιουργήσεις στο χώρο. Όσο για τα σεμεδάκια της γιαγιάς; Αν τα συνδυάσεις σωστά σίγουρα θα κλέψουν την παράσταση. ( Αρκεί να μην τα βάλεις πάνω στην Plasma. )
4. Διάλεξε το Κατάλληλο Κρεβάτι
Αφού είδαμε ορισμένα επιμέρους στοιχεία για τη vintage διακόσμηση του σπιτιού σου, ας πάμε σ’ ένα από τα σημαντικότερα δωμάτια. Την κρεβατοκάμαρα. Τίποτα δεν φωνάζει περισσότερο «vintage» από τα σιδερένια κρεβάτια ή τα κρεβάτια με κολώνες και ουρανό. Η εικόνα θα είναι ακόμα πιο αξιοζήλευτη αν το υπνοδωμάτιο βρίσκεται σε ρετιρέ ή σοφίτα. Για τα υφάσματα μπορείς να κινηθείς σε ρομαντικές αποχρώσεις ή φλοράλ σχέδια που ταιριάζουν στο ύφος που θέλεις να δώσεις στη διακόσμηση τη χώρου.
5. Μην φοβηθείς να βάλεις ροζ στο Μπάνιο
Από τη δεκαετία του 40′ και μετά το ροζ άρχισε να αποκτά εξέχουσα θέση στο χώρο της διακόσμησης. Ιδιαίτερα μεταξύ του 50′ και του 60′ μία από τις δημοφιλέστερες τάσεις διακόσμησης ήταν η τοποθέτηση ροζ πλακιδίων στο μπάνιο. Αν παρατηρήσεις λίγο πιο προσεχτικά έγχρωμες ταινίες της εποχής, φωτογραφίες σπιτιών ή ακόμα και το σπίτι της γιαγιάς σου ίσως να προσέξεις καλύτερα ότι τα χρωματιστά πλακάκια και δη τα ροζ είχαν φορεθεί πολύ. Αν δεν φοβάσαι να ξεφύγεις από τις κλασσικές επιλογές, μπορείς να το δοκιμάσεις!
6. Φύλαξε τα σερβίτσια της γιαγιάς σου όπως και εκείνη
Αν φυλάς τα καλά σερβίτσια της γιαγιάς σου σε κάποιο ντουλάπι στην κουζίνα ήρθε η στιγμή να τα βγάλεις έξω. Ένα από τα πιο κλασσικά και αγαπημένα έπιπλα στη vintage διακόσμηση είναι η βιτρίνα. Το σύνθετο έχει κλειστά ντουλάπια στο κάτω μέρος του και διάφανα ντουλάπια από γυαλί στο επάνω. Εκτός από την πρακτική πλευρά – ότι μπορείς να εντοπίσεις εύκολα το περιεχόμενο της βιτρίνας- έχει και διακοσμητική. Ακόμα και αν δεν χρησιμοποιείς συχνά την «προίκα» σου μπορείς να στολίσεις με αυτή την τραπεζαρία ή το σαλόνι σου.
Αν διαθέτεις ήδη ένα τέτοιο έπιπλο μπορείς να το αναπαλαιώσεις, όπως είδαμε παραπάνω, ή να εφαρμόσεις τηντεχνική του ντεκουπάζ.
7. Δημιούργησε ένα έργο τέχνης με διακοσμητικά πιάτα
Σου θύμισε κάτι αυτή η σύνθεση; Μάλλον θα σκέφτηκες ότι κάπου την έχεις ξανασυναντήσει. Είσαι σίγουρος/-η ότι κάποιο από αυτά τα πιάτα το έχει ήδη η γιαγιά σου στο σπίτι της; Πρόκεται για μία από τις πιο χαρακτηριστικές εικόνες που συναντάμε στη vintage διακόσμηση. Μπορείς να στολίσεις με διακοσμητικά πορσελάνινα πιάτα την κουζίνα σου ή τον τοίχο πίσω από την τραπεζαρία.
Aπό:Τένη Βαλεριάνου
Πηγή:douleutaras.gr
Αυτοκίνητο
MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα
Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;
Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.
Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).
Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.
Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.
Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,
καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Αυτοκίνητο
Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.
Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.
Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.
Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.
Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.
Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος
Μόδα
Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece
H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.
Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.
Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.
Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες
Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:
Fashion Design & Production
Fashion Weeks
Fashion Styling
Creative Direction
Sustainable Fashion
Trade Fairs
Digital Marketing
Trend Forecasting
Fashion Marketing / Branding
Το Bootcamp διεξάγεται με:
Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών
Εξειδικευμένους εκπαιδευτές
Βιωματική προσέγγιση
Μentoring
Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:
Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας
Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων
Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης
Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας
Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub
Διακρίσεις και δώρα στους νικητές
Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.
Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.
Βραβεία:
1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.
2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.
3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub
4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες.
Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.
Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!
Kριτική επιτροπή:
Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece
Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr
Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub
Κουρκουτάς Γιώργος – Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr
Αγιουτάντης Γιώργος – Giorgio Ajutanti Fashion Brand
Γιάννης Γιοβάννος – AdGuru Digital Marketing Agency
Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show
Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show
Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου – Public Relations (PR ) Expert
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Τουρισμός
Το Μέλλον του Τουρισμού
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα