Connect with us

Συνεντεύξεις

Alex Chien: «Ας διαχωρίσουμε το graffiti από την street art»

Ο Αλέξανδρος Ανδριανόπουλος «εμφανίστηκε» πριν μερικά χρόνια στους τοίχους της Αθήνας με το ψευδώνυμο «Alex Chien». Σε μικρή ηλικία, θέλοντας να εκφράσει τους νεανικούς του προβληματισμούς ασχολήθηκε με το ξενόφερτο τότε γκράφιτι. Επηρεασμένος από τα κινούμενα σχέδια του Disney και από τα έργα του Σαλβαδόρ Νταλί δημιουργούσε σκίτσα στους δρόμους της Αθήνας.

Μεγαλώνοντας, θέλησε να ασχοληθεί επαγγελματικά με το πάθος του πλαισιώνοντας το με θεωρητικό υπόβαθρο και γνώσεις από τις νέες τεχνολογίες.

Έτσι, ξεκίνησε αρχικά τις σπουδές του στο Πανεπιστήμιο του Middlesex σπουδάζοντας animation και στη συνέχεια στο Πανεπιστήμιο Τεχνών του Bournemouth αποκτώντας πτυχίο Μ.Α στην εικονογράφηση.

Η δουλειά του επηρεασμένη από τα κόμικς, έχει υπερρεαλιστικά στοιχεία, «γκροτέσκ» μορφές και υπερήρωες με έντονα χρώματα που ενσαρκώνουν τις συνειδητές και ασυνείδητες εμπνεύσεις του.

Στην πρόσφατη θεματολογία του παρουσιάζει τους σύγχρονους εθισμούς προσπαθώντας να κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται και να αναρωτιούνται για το «σωστό» και το «λάθος».

Πέρυσι κέρδισε το πρώτο βραβείο του The Walking Dead Art-διαγωνισμό μεταξύ 400 αρχικά συμμετεχόντων. Η κύρια απασχόλησή του είναι η ζωγραφική και η απεικόνιση, ενώ τα έργα του βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές.

Συναντήσαμε τον Αλέξανδρο στην Κηφισιά στο χώρο που ζει και εργάζεται και μιλήσαμε για τις εμπνεύσεις και τις ανησυχίες του.

Συνέντευξη στη Ζέτα Τζιώτη

Alex Chien
Alex Chien Peekaboo 2018

Alex, πώς ξεκίνησες να ζωγραφίζεις στην παιδική σου ηλικία; Τι σε ενέπνευσε;

-Ξεκίνησα να ζωγραφίζω από πολύ μικρή ηλικία σε οτιδήποτε έβρισκα μπροστά μου. Έβλεπα αρκετά καρτούν στην τηλεόραση και ειδικά αυτά του Disney με είχαν επηρεάσει πολύ. Θυμάμαι όμως ότι δεν μου άρεσε να ζωγραφίζω αυτό ακριβώς που έβλεπα, αλλά ήθελα να μεταφέρω στο χαρτί την εικόνα με την δική μου εκδοχή.

Αυτός ήταν ένας λόγος που αρχικά αντιπάθησα το ελεύθερο σχέδιο,  παρόλο που μεταγενέστερα αντιλήφθηκα ότι με βοήθησε αρκετά.

Μικρός, έφτιαχνα έργα με πελώριες μάχες με ότι μπορείς να φανταστεί κάποιος και όταν μεγάλωσα λίγο επιχείρησα να φτιάξω δικά μου comics.

-Σου αρέσει να ζωγραφίζεις στο δρόμο; Ποια η άποψή σου για το graffiti;

-Μου αρέσει να ζωγραφίζω στο δρόμο αλλά πλέον δεν έχω το κουράγιο και την ενέργεια που είχα παλαιότερα για να το κάνω. Παρόλα αυτά, αγαπώ αυτήν την φάση γιατί πέρασα πολλά χρόνια μέσα σε αυτό και γιατί έκανα αρκετούς φίλους από αυτή τη σκηνή.

Παρακολουθώ όμως κάποιους από τους φίλους μου που συνεχίζουν να ασχολούνται με αυτό.

Πιστεύω ότι το στιλ μου είναι αρκετά επηρεασμένο από το Graffiti και όχι από την Street Art, που είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.

Alex Chien Pieces of my self 2019

-Είναι βιωματική η ζωγραφική σου; Από τι εμπνέεσαι συνήθως και τι μηνύματα θες να περάσεις στο θεατή σου;

-Πιστεύω πως η ζωγραφική μου είναι αρκετά βιωματική με ερεθίσματα από την καθημερινότητά μου και την σύγχρονη κοινωνία. Ζούμε σε μια εποχή γεμάτη εθισμούς που οι περισσότεροι άνθρωποι κουβαλάνε μαζί τους.

Εγώ αναπαράγω ότι έχω ζήσει και ότι βλέπω τριγύρω μου. Εμπνέομαι από όλα αυτά τα κακά και προσπαθώ να βγάλω κάτι καλό με τον δικό μου τρόπο και το προσωπικό μου στιλ.

Πολλοί μπορεί να διαμορφώσουν την εντύπωση ότι επειδή ζωγραφίζω ναρκωτικά και πάθη, ότι τα «προμοτάρω» κιόλας αλλά αυτό είναι λάθος. Κάνω ακριβώς το αντίθετο και προσπαθώ για αυτό. Θα ήταν επιτυχία για μένα, αν οι έφηβοι βλέποντας την δουλειά μου, πάρουν το σωστό μήνυμα και απομακρυνθούν από τέτοιου είδους πάθη.

Απλώς εκφράζω αυτό που συμβαίνει τριγύρω και προσπαθώ να προβληματίσω τον κόσμο, να τον κάνω να δει μέσα από το δικό μου οπτικό πρίσμα, να σκεφτεί με το δικό μου μυαλό, να καταλάβει από τα έργα που δημιουργώ. Δρω όπως ένα φωτογράφος που για παράδειγμα φωτογραφίζει, ας υποθέσουμε, σκηνές πολέμου και φρίκης ή ετοιμοθάνατους. Υπάρχουν τέτοιες φωτογραφίες που έχουν χαρακτηριστεί αριστουργήματα και έχουν κερδίσει διαγωνισμούς.

-Τι θεματικές ενότητες έχεις καλύψει ως σήμερα;

Τη συνέχεια της συνέντευξης θα τη βρείτε εδώ

 

Continue Reading

Συνεντεύξεις

Η Σοφία Σκευοφύλακα καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή

Marketing in Practice με τον Σύμβουλο Μάρκετινγκ

Η Σοφία Σκευοφύλακα, CCO & Co-Founder της Hatzi Filax Group, έδωσε συνέντευξη στον σύμβουλο μάρκετινγκ, κ. Θέμη Σαρανταένα, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής “Marketing in Practice” που προβάλλεται στο ONE Channel, έδωσε τις συμβουλές της σχετικά με το θέμα: Διαχείριση Προσωπικού στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Ξεκινώντας με τις προκλήσεις στην εύρεση του κατάλληλου προσωπικού, συζητήθηκε η περιορισμένη πρόσβαση σε κατάλληλα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό.  Αναφέρθηκαν οι καλύτερες πρακτικές για προσλήψεις και επιλογή προσωπικού, με έμφαση στην εξατομικευμένη προσέγγιση και στην αξιολόγηση των δεξιοτήτων.

Στη συνέχεια, συζητήθηκαν οι τρόποι για την κινητοποίηση των εργαζομένων, με έμφαση στην ανάγκη δημιουργίας ενός δυναμικού και εμπνευσμένου εργασιακού περιβάλλοντος.

Τονίστηκε ότι παρέχοντας κίνητρα πέρα ​​από τη μισθοδοσία, όπως ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, αναγνώριση και εκπαίδευση μπορεί να ενισχυθεί η αφοσίωση των εργαζομένων. Συζητήθηκαν επίσης τρόποι με τους οποίους οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν κίνητρα στους εργαζομένους τους χωρίς να αυξηθούν δραστικά οι λειτουργικοί τους φόρτοι, όπως μέσω προγραμμάτων ευεξίας και ευέλικτων ωραρίων εργασίας.

Η δημιουργία ενός δυναμικού εργασιακού περιβάλλοντος, η εσωτερική επικοινωνία και η ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων μέσω Εκπαιδεύσεων αποτέλεσαν σημαντικά θέματα που συζητήθηκαν και δώθηκαν πρακτικές συμβουλές από την κ. Σκευοφύλακα για την υλοποίηση τους.

Δείτε όλη την συνέντευξη εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=i0vd5seaGpk&t=217s&ab_channel=MarketingConsultant


Η HATZI FILAX GROUP, Training, HR Consulting, Academy, η εταιρία της κ. Σκευοφύλακα Σοφίας και της κ. Χάτζη Σκευοφύλακα, έχει πολυετή εμπειρία σε Ελλάδα και εξωτερικό και εξειδικεύεται στην Διαχείριση και Ανάπτυξη του Προσωπικού των Επιχειρήσεων. Επίσης, η εταιρία έχει βραβευτεί με πολλά βραβεία για την μοναδικότητα και εξειδίκευση που παρέχει σε θέματα Εκπαίδευσης προσωπικού ειδικά Upskilling και Reskilling. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα: www.hatzifila.com Η εκπομπή «Marketing in Practice and more», παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 200 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Νίνα Καλούτσα | Η Φωνή της επιτυχίας

Η ειδικός Φωνής & Δημόσιας Ομιλίας Νίνα Καλούτσα είναι κάτοχος διπλώματος και μάστερ Όπερας του Κρατικού Ωδείου Τσαϊκόφσκι της Μόσχας. Στα 25 χρόνια της διδασκαλίας της έχει μεταδώσει τη γνώση και την εμπειρία της σε περισσότερα από 7.500 άτομα, σε σεμινάρια φωνής, public speaking, one-to-one coaching και team building. Συνεργάζεται με πολιτικούς και υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών και οργανισμών.

Έχει συνεργαστεί με τις εταιρείες: Google, OTE, Coca-Cola 3E, Johnson & Johnson, Eurobank, Alpha Bank, Booking.com, Alpha TV, LeasePlan, TITAN Cement, Bristol-Myers Squibb, GEP, Antipollution, Resoul, Knauf, European Reliance, Kafkas, CEO Clubs Greece, ReedSmith, TATOI Club, Generation Y κ.α.


Το χάρισμα της φωνής έχει δοθεί στον άνθρωπο για να μεταφέρει τις σκέψεις, τις ιδέες και τα συναισθήματά του στο περιβάλλον γύρω του. Πέρα από αυτό όμως, η φωνή, και ακόμα καλύτερα η σωστά τοποθετημένη και καλλιεργημένη φωνή, μπορεί να μας βοηθήσει να πετύχουμε πολλά περισσότερα από αυτά που έχουμε φανταστεί.

Ακολουθεί συνέντευξη της ειδικού Φωνής & Δημόσιας Ομιλίας Νίνας Καλούτσα.

Κυρία Καλούτσα, έχετε γράψει το βιβλίο «Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ – Πώς να μιλάς ώστε να σε ακούν» εκδόσεις Key Books. Επειδή οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο ότι μας ακούν όταν μιλάμε, κατ’ αρχάς θα μπορούσατε να μας εξηγήσετε τι μας υποδεικνύετε στο βιβλίο σας;

Η φωνή, ως ζωτικό στοιχείο της ύπαρξης, εκφράζει την προσωπικότητα σε πολλές διαστάσεις. Τα λεγόμενα παίρνουν νόημα από τον τόνο της φωνής με τον οποίο εκφέρονται. Στο βιβλίο αποδεικνύω ότι έχει μεγαλύτερη σημασία η φωνή με την οποία λέμε αυτά που λέμε, από το τι λέμε. Στοιχεία όπως το ηχόχρωμα, ο τόνος, ο χρωματισμός, η έκταση είναι θεμελιώδη για το personal brand. Επίσης, η παρουσία, η άρθρωση, η εκφορά του λόγου. Τα χαρακτηριστικά αυτά, όταν καλλιεργούνται -σε συνδυασμό βέβαια με το κατάλληλο λεξιλόγιο-, χαρακτηρίζουν μία φωνή που μαγνητίζει το ακροατήριο, μία φωνή που «ακούγεται».

Συχνά όμως, λόγω ψυχολογικών αναστολών, η φωνή ακούγεται μονότονη και χωρίς ενέργεια. Έχοντας συνειδητοποιήσει κάποιος αυτό, εάν αποφασίσει να βελτιώσει τη φωνή του, στην πραγματικότητα μπαίνει στη δράση για την απόκτηση αυτοπεποίθησης, για τη διαχείριση του σκηνικού άγχους και για να πείθει περισσότερο.


Γεννιόμαστε με μία χαρακτηριστική φωνή, που μας ακολουθεί για πάντα, ή η φωνή είναι ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να αλλάξει; Αν ναι, πώς;

Ναι, γεννιόμαστε ο καθένας με τη φωνή του. Όμως, στην παιδική μας ηλικία κυρίως, αλλά και αργότερα, για διάφορους ψυχολογικούς λόγους, η φωνή μπλοκάρεται, αλλοιώνεται ή σε κάποιες περιπτώσεις χάνεται.

Με τη σωστή καθοδήγηση, μελέτη και ασκήσεις, ο ενδιαφερόμενος κατανοεί τις αιτίες, ελευθερώνει το συναίσθημά του και εκφράζεται ελεύθερα με τη νέα του φωνή. Επαναλαμβάνω πάντα ότι «η Φωνή μας είναι επιλογή μας».


Ως ειδικός Φωνής, με ποιον τρόπο βοηθάτε κάποιον;

Καταρχάς, τους οδηγώ να κατανοήσουν ότι:

«Δεν έχουμε απλά φωνή. Είμαστε η φωνή μας!» Αυτός είναι ο πυρήνας της διδασκαλίας μου.

Από εκεί ξεκινάμε και, ακολουθώντας βήμα βήμα τη Μέθοδό μου, μεταμορφώνουμε τη φωνή και κατ’ επέκταση την επικοινωνία, τη σχέση με τον εαυτό και με τους άλλους, τη ζωή του εκπαιδευόμενου στο σύνολό της, με άλλα λόγια.


Μπορείτε να μας δώσετε το προφίλ των ανθρώπων που απευθύνονται σε εσάς;

Στέλεχος εταιρείας ή επιχειρηματίας ή πολιτικός  ή εργαζόμενος που συνειδητοποιεί ότι ο τρόπος που μιλάει δεν συνάδει με την επαγγελματική εξέλιξη στην οποία στοχεύει. Νιώθει τη φωνή του αδύναμη, ότι εκπέμπει ανασφάλεια, και έλλειψη αυτοπεποίθησης. Επιθυμεί να μιλά άνετα, με θάρρος, πειθώ, ευκρίνεια λόγου. Επίσης θέλει να νιώθει ασφαλής, κάθε φορά που καλείται να κάνει παρουσιάσεις σε μικρά και μεγαλύτερα κοινά.

Αφενός λοιπόν κάνουμε ασκήσεις βελτίωσης της φωνής, αφετέρου μελετάμε λεξιλόγιο και ρητορική.

For further information: www.ninakaloutsa.com


Συνέντευξη απο την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

<<Αφιέρωμα>>Women On Top (εν δράσει) | Μίνα Μισυρλή

Κυρία Μισυρλή : Μπορείτε με απλά λόγια να μας πείτε ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας

Έχω μεταπτυχιακό και πτυχίο στη Λογιστική & Χρηματοοικονομική του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και εξέλιξα τις γνώσεις μου τα επόμενα 20 χρόνια μέσα από εργασιακή εμπειρία σε εταιρίες και στον χρηματοπιστωτικό τομέα. Οι σπουδές μου με βοήθησαν να αντιλαμβάνομαι τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί, και γενικότερα να κατανοώ περισσότερα για την καθημερινότητα. Τις πρακτικές γνώσεις τις απέκτησα από την εργασιακή μου εμπειρία αλλά στο «φιλτράρισμα» και στον μετασχηματισμό των πληροφοριών σε γνώσεις, οι σπουδές μου έπαιξαν σημαντικό ρόλο.


Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας  

Είμαι ιδρύτρια της Jargon Buster όπου υποστηρίζουμε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, να οργανώσουν τα οικονομικά και την επιχειρηματική τους καθημερινότητα, και να σχεδιάσουν ένα πλάνο ανάπτυξης, για να μπορούν να εστιάσουν την ενέργεια και τη δημιουργικότητά τους στις κύριες δραστηριότητές τους. Έτσι, επιχειρήσεις που δεν μπορούν να έχουν εσωτερικά συνεργάτες, για να τους υποστηρίζουν σε θέματα  Χρηματοοικονομικού Σχεδιασμού &  Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, να μπορούν να βρίσκουν λύσεις μέσα από τις υπηρεσίες που σχεδιάζουμε, για κάθε περίπτωση ξεχωριστά.

Επίσης, συνεργαζόμαστε με εταιρίες, από πολύ μεγάλες μέχρι και μικρές επιχειρήσεις, που θέλουν να ενισχύσουν την ανθεκτικότητα των εργαζομένων τους σε θέματα διαχείρισης προσωπικών οικονομικών, δημιουργώντας εταιρικές εκπαιδεύσεις & εργαστήρια χρηματοοικονομικής ενδυνάμωσης.


Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα γυναίκα που φιλοδοξεί να ασχοληθεί με τον επιχειρηματικό τομέα;

Θα πρότεινα αρχικά να βρει το δικό της «γιατί», να το συνδυάσει με τις αξίες της και να σκεφτεί πώς θέλει να περπατήσει το δικό της μονοπάτι. Για τις γυναίκες που ξεκινούν τώρα, θα μπορούσαν να έχουν μια εξειδικευμένη καθοδήγηση από επαγγελματίες που έχουν την εμπειρία και τις γνώσεις, μέσα από την οποία μπορεί κάποια να ωφεληθεί, τόσο για να ενδυναμωθεί όσο και για να ξεμπλοκαριστεί από τα διαδικαστικά εμπόδια που μπορεί να την κρατούν πίσω. Αυτό είναι που έχω δει σε πολλές περιπτώσεις ότι λείπει, και αυτό είναι που κάνουμε με τη Jargon Buster, δίνοντας λύση σε επαγγελματίες ή σε ομάδες επιχειρηματιών, καθώς πολλές φορές ενώ έχουμε μια πολύ ωραία ιδέα δεν ξέρουμε από πού να αρχίσουμε και πώς να οργανωθούμε. Επίσης, και το mentoring μέσα από πλατφόρμες με εμπειρία σε αυτό, όπως του Women On Top, θα μπορούσε να είναι μια επιπλέον βοήθεια. Είναι φανερό, ότι δεν υπάρχει μια λύση που ταιριάζει σε όλες, και μέσα από δοκιμές, επιτυχίες αλλά κυρίως από αποτυχίες μαθαίνουμε τι πραγματικά μας ταιριάζει ή τι είναι βιώσιμο για εμάς.


Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη ;

Δεν υπάρχει μόνο ένας δρόμος, και αν δεν βρίσκω τον δρόμο που θέλω να περπατήσω, θα τον φτιάξω.


Ποιες είναι οι βασικές αρχές του οικονομικού σχεδιασμού και πώς μπορεί να ωφελήσει ένα άτομο ή μια επιχείρηση;

Αναγνωρίζουμε πού βρισκόμαστε, ποιοι είμαστε και πού θέλουμε να φτάσουμε. Σε ένα ρεαλιστικό πλαίσιο βάζουμε στόχους που μας εκφράζουν, που είναι κοντά στις αξίες μας και που μπορούν με μέθοδο να επιτευχθούν. Στη συνέχεια, προγραμματίζουμε και αναπροσαρμόζουμε τον σχεδιασμό μας, δημιουργώντας πλάνο για αντιμετώπιση κρίσεων αλλά και εναλλακτικές, ώστε να προσαρμοζόμαστε στις εξελίξεις και στις διαφορετικές συνθήκες.


Ποιες είναι οι σημαντικότερες πτυχές του επιχειρηματικού σχεδιασμού και πώς μπορεί να επιτευχθεί η αειφορία μιας επιχείρησης;

Η στρατηγική, η ανάλυση αγοράς, ο οικονομικός σχεδιασμός, οι επιχειρηματικές διαδικασίες, η διαχείριση της ομάδας, οι πωλήσεις και το πλάνο ανάπτυξης, είναι μέρη του επιχειρηματικού σχεδιασμού. Μια επιχείρηση, είτε είναι πολύ μεγάλη είτε μικρή, ακόμη κι αν εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας, μπορούμε να επηρεάσουμε και να λειτουργούμε με όρους βιώσιμης ανάπτυξης. Από την επιλογή των προμηθευτών, τη διαχείριση των υλικών μας, τη συνεργασία με την ομάδα μας και πολλά άλλα, φροντίζουμε να επιχειρούμε με αειφορία, γιατί μας αφορά όλους κι όλες.


Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης σε έναν ανταγωνιστικό τομέα;

Η πρόταση αξίας που προσφέρει η επιχείρηση προς τους πελάτες της, μαζί με ένα καλά σχεδιασμένο επιχειρηματικό μοντέλο, που θα περιγράφει με σαφήνεια πώς η επιχείρηση θα δημιουργεί έσοδα, είναι από τα βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει καθορίσει από το ξεκίνημά της.


Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Να αναπτύξω την επιχείρησή μου δημιουργώντας συνδέσεις με επαγγελματίες κι επιχειρήσεις, που θέλουν να αναπτυχθούν μέσα σε ένα πλαίσιο που επιστρέφει οικονομική και ποιοτική αξία στην κοινωνία, στους ανθρώπους και στο περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργούμε.

Μίνα Μισυρλή

Σύμβουλος Οικονομικού Σχεδιασμού & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης

Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων | Financial & Business Coach

Msc. Λογιστική & Χρηματοοικονομική

Mέλος της συντονιστικής ομάδας του Women On Top Thess Hub


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending