Connect with us

Lifestyle

Art Objects_LILA

Πρόκειται για εικαστικά έργα που υποδηλώνουν συμβολισμό. Η φιλοσοφία τους είναι να κρύβουν μία ιστορία + πάνω σε αυτήν να πατά ο καθένας + να την εξελίσσει.

Αντικείμενα με μια χρηστικότητα αποφλοιωμένη από την αυστηρότητα της καθημερινής αναγκαιότητας. Βιώνει κανείς την καθημερινότητά του με αυτά χωρίς να αποτελούν μια στείρα διακοσμητική παρέμβαση.

Κάθε σειρά έχει τον δικό της χαρακτήρα, όμως όλες συμβάλλουν υποσυνείδητα στην αισθητική του χώρου, ενεργοποιούν την σκέψη + η οντότητά τους προσδιορίζεται από τα ίδια αλλά + από τον χρήστη.

Πιο συγκεκριμένα, η σειρά Braille απευθύνεται σε μη βλέποντες, γιατί φιλοσοφία του studio LILA architect+designer είναι πως η τέχνη πρέπει να απευθύνεται σε όλους. Το μήνυμα + οι διαστάσεις είναι tailor made + διαφέρουν ανά έργο.

Tα έργα μετρούν ήδη συμμετοχές σε πολλές ομαδικές εκθέσεις, δημοσιεύσεις σε περιοδικά, ενώ σημαντική στιγμή αποτέλεσε η διάκριση + η συμμετοχή όλων των αντικειμένων, στην έκθεση GREEK DESIGN=GOOD DESIGN.

ΗΕΛΙΟΝ

Αφορμή για έμπνευση, στάθηκε ένα μαροκινό μοτίβο…
Η αλληλουχία των σημείων καθόρισε τις περιελίξεις των νημάτων που δίνουν μορφή + διαχωρίζουν τις στοιβάδες, προκειμένου να ολοκληρωθεί τελικά το σχήμα.
Η διακριτή διάχυση + όχι η συγκέντρωση της ενέργειας, καθορίζει ένα σύνολο τόσο συμπαντικό όσο + αρχέγονο….

Τα ξύλινα στοιχεία, άλλοτε φουτουριστικός πολεοδομικός ιστός + άλλοτε Τοτέμ των Μάγια ….

Το μήνυμα είναι ένα: ενέργεια, φως διάχυση, χαρά, ελπίδα. ΗΕΛΙΟΝ.

(Το έργο είναι επιτοίχιο με διαστάσεις custom made)

BRAILLE

“Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά. Την ουσία τα μάτια δεν την βλέπουν…”

by Antoine de Saint-Exupéry

Επιτοίχιο έργο με plexi_glass + φελλό.

Ακόμα + αν σκοτάδι καλύψει τα μάτια ή μόνο την παιδικότητά μας, νιώθω την ανάγκη να ανάψω ένα ΦΩΣ.

Θέλω να μπω στο σκοτάδι για όσο μου επιτρέπει το θάρρος μου, για να προσφέρω το χέρι μου ή απλά + μόνο για να επαναπροσδιορίσω τις δικές μου σταθερές….

Το ελάχιστο που μπορώ να κάνω είναι να μάθω να επικοινωνώ + ίσως να μπορώ να αφήσω το δικό μου μήνυμα…απλά για να δείξω πως νοιάζομαι.

Μια συστοιχία plexi-glass που “φαίνεται” τυχαία, αλλά δεν είναι, στην γραφή Braille.

Ορατό ή μη, το μήνυμα είναι ΕΚΕΙ.…

Το “βλέπεις”;

BOX

Το BΟΧ είναι ένα μαύρο κουτί αναρτημένο από το ταβάνι με ένα εξάρτημα παλιάς μηχανής. Ένας κλειστός χώρος που φλερτάρει απευθείας με την ανθρώπινη περιέργεια, με την ακαταμάχητη εμμονή μας να ξεσκεπάζουμε το κρυφό + την ίντριγκα.

Όμως, τι μπορεί κανείς να βρει όταν κρυφοκοιτάξει μέσα από την ξύλινη θυρίδα του;
Από ένα προϊόν που μία εταιρεία επιθυμεί να προβάλλει …… έως ένα μήνυμα που διέπει την ύπαρξή μας + ζεσταίνει την καρδιά μας· τόσο παλιό όσο + ο χρόνος….
Δες!

HOUSES

Ο λακωνικός τρόπος σκέψης, η εκλεπτυσμένη αισθητική λουσμένη στον ήλιο, η διαφορετικότητα + ο μυστηριακός αριθμός 7, είναι η αποτύπωση αυτής της σύνθεσης.

Γιατί εμείς οι Έλληνες είχαμε πάντα ένα σπίτι να ζήσουμε, να προστατευτούμε, να φιλοξενήσουμε. Απλό + διαχρονικό, που να αντέχει στα φυσήματα των “λύκων”…
Έχουμε την ευλογία της Ελληνικής ανωτερότητας σε αισθητική, πνεύμα, ιστορία, dna.
Ας το διαδώσουμε!

(Αναρτάται από το ταβάνι με ειδικό βιομηχανικό εξάρτημα + ειδικά λεπτά νήματα)

 

LESS IS MORE

Από βιομηχανική λάμα + ξύλο δημιουργήθηκε μια σύνθεση που αρχικά φαίνεται απλός συνδυασμός χρωμάτων.

Κοιτώντας όμως πιο προσεχτικά, από τα ακρωνύμια των χρωμάτων σχηματίζονται λέξεις + οι λέξεις μήνυμα αειθαλές + ηχηρό:

“Less is more” by Mies Van Der Rohe.

OBJECT Y

Έτσι όπως αρθρώνονται + αναπτύσσονται τα κλαδιά στο δέντρο, αυθόρμητα αλλά ποτέ τυχαία, έτσι αρθρώνεται + η ζωή μας αυθόρμητα μέσα από τις επιλογές που κάνουμε…

…+ πάντα υπάρχει κάτι κρυμμένο εκεί, μια διαδρομή με πολύχρωμο νήμα ή ένας μίτος που εμείς υφαίνουμε.

Αποτυπώνοντας αισιοδοξία και ελληνικότητα, στο έργο “Y”, δίνεται έμφαση στο γεγονός ότι οι διακλαδώσεις συμβολίζουν τις επιλογές + τα αναρίθμητα “Υ” (=WHY?) που μας τίθενται.

Ένα μήνυμα ή μια εικαστική πινελιά που εμπλουτίζει την διαδρομή μας.
Σιγουρέψου ότι αφήνεις ένα αποτύπωμα που να αξίζει!

PROFILE  

Το studio LILA architect + designer με έδρα την Αθήνα, ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 1999 από την Λίλα Αθανασοπούλου, αρχιτέκτονα μηχανικό ΕΜΠ (NTUA).

Aσχολείται με τον σχεδιασμό + την κατασκευή ιδιωτικών έργων, ενώ δραστηριοποιείται + πειραματίζεται σ’ ένα ευρύ πεδίο κλίμακας που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: ιδιωτικές κατοικίες, συγκροτήματα κατοικιών, ξενοδοχεία + καταστήματα, αλλά + σχεδιασμό αντικειμένου.

Έχει λάβει μέρος σε πανελλήνιες εκθέσεις αρχιτεκτονικής + design + άρθρα με έργα του γραφείου, έχουν παρουσιαστεί περιστασιακά σε ελληνικές εκδόσεις.

Στόχο αποτελεί η γνησιότητα + η μοναδικότητα, αποτυπωμένη σε κάθε έργο μέσα από την βιωματική δυναμικότητα του χώρου, προβάλλοντας συγκεκριμένα πρότυπα ζωής, έχοντας σαν γνώμονα την βιοκληματική + ενεργειακή αναβάθμιση των έργων αλλά + interior design μέσα από οικονομικές προτάσεις σχεδιασμού, φτάνοντας μέχρι + τον σχεδιασμό αντικειμένου.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Πρόστιμο Ανυποταξίας 6.000€ – Τι να κάνω; Το πληρώνω; Πώς να αποφύγεις την πληρωμή του

Το πρόστιμο ανυποταξίας 6.000€ είναι μια από τις σοβαρότερες κυρώσεις της ανυποταξίας , η οποία ταλαιπωρεί τους ανυπότακτους εσωτερικού και εξωτερικού, καθώς έχει πολλές παράπλευρες συνέπειες όπως κατασχέσεις λογαριασμού, μπλοκάρισμα φορολογικής ενημερότητας κ.α.

Η πιο συχνή ερώτηση των υπόχρεων για στράτευση που έρχονται σε επαφή μαζί μας είναι μία: «Τι να κάνω με το πρόστιμο». Ενώ υπάρχουν κι άλλες όπως «θα μου πάρουν τα χρήματα απ το λογαριασμό, θα μου πάρουν το σπίτι, θα έχω πρόβλημα να ταξιδέψω στο εξωτερικό» κ.α. Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση έχει τριπλή εκδοχή και μπορεί να αναλυθεί μόνο σε συνάντηση, που κάνουμε με τους εντολείς μας είτε δια ζώσης, είτε ακόμα καλύτερα εξ αποστάσεως μέσω Zoom. Στο παρόν άρθρο θα αναλύσουμε μόνο την πρώτη από τις τρεις διαφορετικές εκδοχές που μπορεί να έχει η αποφυγή της πληρωμής του Προστίμου Ανυποταξίας των 6.000€ και αυτή είναι η Προσφυγή ενώπιων Διοικητικών Δικαστηρίων.

Προσοχή! Δεν αναφερόμαστε στην προσφυγή εντός δύο (2) μηνών που προβλέπει στο υπ. αριθ. 2 του σώματος του Προστίμου η απόφαση επιβολής της.

 Δεν αναφερόμαστε δηλαδή στη διοικητική προσφυγή που γίνεται στη Στρατολογία και απευθύνεται ενώπιων του ΓΕΕΘΑ και η οποία κατά 90% απορρίπτεται, ενώ αποφασίζει γι αυτή μια ειδική επιτροπή. 

Αναφερόμαστε στην Προσφυγή Ουσίας, που γίνεται ενώπιων των Διοικητικών Δικαστηρίων και η οποία έχει πιθανότητες άνω του 50% να γίνει δεκτή και να διαγραφεί το Πρόστιμο μαζί με τις προσαυξήσεις του. Για την ευδοκίμησή της θα αποφασίσουν τακτικοί διοικητικοί Δικαστές.

Το μόνο κοινό ανάμεσα στις δύο προσφυγές είναι ότι η προθεσμία υποβολής της είναι δύο (2) μήνες από τότε που αποδεδειγμένα λάβατε γνώση αυτής.

  1. Πρέπει να έρθετε σε επαφή με ένα δικηγορικό γραφείο που ασχολείται με αυτήν την εξειδίκευση και έχει την εμπειρία να αναλάβει την υπόθεση.
  2. Υποβάλλουμε την εν λόγω προσφυγή στα τακτικά διοικητικά Δικαστήρια. Καλό θα είναι  να έχετε στείλει από πριν  την απόφαση επιβολής Προστίμου και το σημείωμα κατάταξης, δυνάμει του οποίου δεν παρουσιαστήκατε και σας επιβλήθηκε στη συνέχεια το Πρόστιμο Ανυποταξίας. 

Για τα ειδικά θέματα, απευθύνεστε στους ειδικούς.

Υγ. Τόσο βάσει νομοθεσίας, όσο και βάσει πρακτικής, όποιος πλήρωσε το πρόστιμο, δεν του επιστράφηκε.

Επικοινωνία με το γραφείο μας : [email protected] ή [email protected].

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Οι ΑΓΡΟΤΙΣΣΕΣ προσκαλούν για το «ΟΡΑΜΑ 2040»

Την ΤΡΙΤΗ, 12 Ιαν 2021, στις 20.00 στην τακτική διαδικτυακή συζήτηση οι Αγρότισσες θα προετοιμάσουν το πρόγραμμα των συναντήσεων από 12/1/2021 έως 27/1/2021 για το ΟΡΑΜΑ 2040, με Γυναίκες της Υπαίθρου. 

Την Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, στις 12.00, στον Κτηνοτροφικό Σύλλογο Αττικής θα γίνει διαδικτυακή Ανταλλαγή Ευχών, δημόσια στο facebook: Skywalker. 

Την Τρίτη, 5/1/2021, ευχές αντάλλαξαν οι: κα Μάγδα Κοντογιάννη (Γραμματέας Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής), κα Όλγα Σταυροπούλου (Πρόεδρος Ελλήνων Αυστρίας & Γραμματέας Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού), κα Δέσποινα Γαζωράκη (Χασιά), κα Αθηνά Μπρούζα (Ελασσόνα), κα Αργυρώ Λαγγουράνη (Λιδωρίκι), κα Μαρία Καραντάνη (Καλάβρυτα), κα Αθηνά-Ελπίδα Μιχαηλίδου (Μέγαρα), κα Ειρήνη Σερέτη (Πέλλα), κα Καίτη Καμηλάκη (π. Δ/ντρια Κέντρου Λαογραφίας), κα Μαρία-Χριστίνα Μακρανδρέου (Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο), κα Φωτεινή Τσιρογιάννου (Τιθορέα), κα Δήμητρα Χόντου (Σαρωνίδα), κα Κατερίνα Κοντογιάννη (Μενίδι), κα Μαρία Τέλιου (Βερδικούσα), κα Νότα Βογιατζή (Δράμα), κα Μαρίνα Μόσχου (Αχαρναί), κα Φιλλιώ Κρασσά (Γαλάτσι) & κα Λένα Χόντου-Καράτζαλου. 

Την βασιλόπιτα έκοψε η κα Μάγδα Κοντογιάννη (κτηνοτρόφος, 6932094231) με τυχερή της χρονιάς την κα Φιλλιώ Κρασσά (κτηνοτρόφος, Αττική) στην οποία κληρώθηκαν ζυμαρικά και ροδοζάχαρη από την οικοτεχνία «Ζυμαρικά ΧΕΛΜΟΣ» του κτηνοτρόφου, μέλος του Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Καλαβρύτων, Ανδρέα Καραμούζη (2692022424, [email protected]), που εξασφάλισε η κα Μ. Καραντάνη. Όλη η εκδήλωση των ΑΓΡΟΤΙΣΣΩΝ βρίσκεται στο video https://www.facebook.com/magda.kodogianni/videos/4018059214871224

Οι αγρότισσες συναντώνται διαδικτυακά κάθε Τρίτη, στις 20.00 και κάνουν μια ανοικτή διαδικτυακή εκδήλωση μια φορά τον μήνα, ενώ για τις καθημερινές επαφές δημιούργησαν στο facebook την Ομάδα ΓΥΝΑΙΚΕΣ της ΥΠΑΙΘΡΟΥ και καλούν όλες στο https://www.facebook.com/groups/1260404191008954.

Από τις πολύ αξιόλογες ευχές και σκέψεις που ακούσθηκαν καταγράφθηκαν:

  • Τα ήθη και έθιμα δημιουργούν την απαραίτητη για την βιωσιμότητα κοινωνική συνοχή, και θεματοφύλακες τους είναι συνήθως οι γυναίκες. 
  • Όλοι αντλούν κουράγιο από το ορατό παράδειγμα των αγροτισσών σε αυτήν την εποχή της βαθιάς οικονομικής, υγειονομικής και κοινωνικής κρίσης που θέτουν σε κίνδυνο την κοινωνική συνοχή και τα πολιτιστικά χαρακτηριστικά. 
  • Ο οικουμενικός ελληνισμός, βρίσκεται στο πλευρό των αγροτισσών, διότι είναι σημαντικός ο ρόλος τους για το μέλλον του ελληνισμού. 
  • Το μέλλον της αγροτικής Ευρώπης μπορεί να διαμορφωθεί μόνο τοπικά … 
  • Μπορούμε να σχεδιάσουμε κάτι για το μέλλον μόνο αν ξέρουμε τις ρίζες μας, και οι φροντιστές του περιβάλλοντος (φυσικού, κοινωνικού, τεχνολογικού, πολιτιστικού κλπ) είναι κυρίως οι αγρότισσες. 
  • Οι Αγρότισσες θα μπορούσαν να οργανώσουν μια εκδήλωση στους πρόποδες της Ακρόπολης των Αθηνών μέσα στο 2021, ή να συντονίσουν ομοειδείς τοπικές εκδηλώσεις την ίδια ημέρα σε όλη την Ελλάδα
  • Ο βαθύτερος συμβολισμός της βασιλόπιτας είναι η συμμετοχή και το κοινό  μοίρασμα του κοινού ψωμιού ανάμεσα σε όλα τα μέλη της οικογένειας, και σε μερικές περιοχές έβαζαν κομμάτι και για τα χωράφια, και έδινα βασιλόπιτα και στα μεγάλα αγροτικά ζώα. 
  • Παλαιότερα αντί για «φλουρί» έβαζαν κάτι από τον τρόπο ζωής τους, πχ από την σοδειά, από τα αμπέλια ή από τα ζωντανά τους, ή/& τρία τυχερά 
  • Ο ορθόδοξος Αη Βασίλης ήταν ξερακιανός, γεωργός, βοσκός, στην Καισάρεια με μαύρα μαλλιά, θεμελιωτής της φιλανθρωπίας, που ενώνει τους φτωχούς με τους πλούσιους, που ενώνει τους αγρότες με τους αστούς …
  • Ο κόσμος όλος έχει στραφεί στην τοπικότητα.
  • Οι γυναίκες είναι οι «δασκάλες» της επόμενης γενιάς μέσα στις οικογένειές τους, και είναι αυτές που προετοιμάζουν ακόμα και τις επαναστάσεις … 
  • Ο αγρότης και η αγρότισσα είναι «πολυεργαλείο». Δεν αρκεί να ξέρει μόνο για την καλλιέργεια των φυτών, ή μόνο για την εκτροφή ζώων, αλλά πρέπει να έχει και καλλιέργειες και εκτροφές, και να είναι μαραγκός, και ηλεκτροκολλητής, και υδραυλικός, και ηλεκτρολόγος, και συντηρητής μηχανών και σωστός διαχειριστής, και επιχειρηματίας, και να ξέρει καλές πρακτικές προστασίας περιβάλλοντος, και να μπορεί να δώσει πρώτες βοήθειες στα ζώα του ή σε όσους αγαπά, και να μπορεί να παρακολουθεί τις εξελίξεις, και να μετέχει της κοινωνικής δράσης, και τελευταία, και λογιστής, και κομπιουτεράς, και …. Οι αστοί συνήθως είναι εξειδικευμένοι σε ένα μόνο πράγμα …
  • Οι αγρότισσες είναι περισσότερο δεμένες με τον τόπο και με την οικογένεια και η πλατφόρμα zoom του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής δίνει μια διέξοδο για νέες γνωριμίες, για ανταλλαγή καλών πρακτικών και για άρση της απομόνωσης
  • Μερικές από τις συμμετέχουσες ήταν διαχειρίστριες σε ομάδες κτηνοτρόφων με 8.000 μέλη ή με 10.500 μέλη …
  • Με την πανδημία covid 19 μοιάζει να ξαναείδαμε τα τοπικά προϊόντα και ίσως να υπάρχουν περιθώρια να ιδωθεί η τοπική αγροτική παραγωγή με νέες προτεραιότητες, κυρίως προτεραιότητες αγροδιατροφικής αυτάρκειας ….
  • Ο αγρότης απαιτείται να συμμετέχει οικογενειακά στις εργασίες παραγωγής και στην ζωή, και να διαμένει στον χώρο της επαγγελματικής του δράσης …
  • Ο αγρότης πρέπει να μπορεί να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τόσο της επιστήμης, όσο και της αγοράς για να προσαρμόζει την παραγωγή του κάθε φορά στην ζήτηση των καταναλωτών. 
  • Οι αγρότισσες που συμμετείχαν συνειδητοποίησαν την ανάγκη για εξωστρέφεια και για την ενημέρωση όλης της κοινωνίας για την ανάγκη σεβασμού όλων των συμπολιτών και των τοπικών οικοσυστημάτων, και οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ της ΥΠΑΙΘΡΟΥ θα μπορούσαν να συμβάλλουν. 

Το ΟΡΑΜΑ για την Ύπαιθρο 2040 που προσπαθεί να συνθέσει η Ευρ. Επιτροπή μέχρι την άνοιξη 2021 δέχεται προτάσεις από οργανωμένες συζητήσεις μέχρι τις 31 Ιαν 2021. 

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής σε εκδήλωση της 7/7/2018 με ομιλία του προέδρου του κ Γιάννη Κοντογιάννη, είχε δηλώσει: Οι Κτηνοτρόφοι της Αττικής επιβίωσαν αειφόρα στην Αττική επί αιώνες, μέχρι σήμερα, και επιθυμούν, μέσα σε κλίμα συνεννόησης και συμβίωσης, να συνδιαμορφώσουν, μαζί με τους νεοαφιχθέντες τα τελευταία 30-40 χρόνια συμπολίτες, ένα νέο «συμβόλαιο», που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της ζωής, ώστε οι κοινωνίες μας να γίνουν βιώσιμες, με όλους τους συμπολίτες μαζί και να επιβιώσουν με τις καλύτερες δυνατές ωφέλειες για όλους. Και οι συζητήσεις για το ΟΡΑΜΑ για την Αττική ύπαιθρο 2040 που θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη, 27 Ιαν 2021, στις 12.00 είναι μια ακόμα ευκαιρία για εξομάλυνση της πίεσης που δέχεται η Αττική ύπαιθρος.

Continue Reading

Lifestyle

Ερωτικά Τρίγωνα: Μπορείς να Διαλέξεις Ανάμεσα σε Δύο Σχέσεις

Θα ξεκινήσω με ιστορίες παρμένες από τη ζωή (φυσικά τα ονόματα είναι αλλαγμένα).

Η Μαρία είναι παντρεμένη με τον Γιάννη εδώ και 6 χρόνια, αλλά έχει εξωσυζυγική σχέση με τον Φίλιππο.

Ο Γιάννης είναι «καλό παιδί», οικογενειάρχης, εργατικός, μαζεμένος, ήρεμος, λιγάκι «βαρετός». Ο Φίλιππος πάλι είναι έντονη προσωπικότητα, κοινωνικός, εξωστρεφής και έχει την τέλεια σεξουαλική χημεία με τη Μαρία.

Η Μαρία έχει αισθήματα για τον Γιάννη, αλλά «πεθαίνει» για τον Φίλιππο, ο οποίος την πιέζει να πάρει διαζύγιο και να τον παντρευτεί. Η Μαρία δεν ξέρει τι να κάνει και αισθάνεται ότι έχει κολλήσει σε μία δύσκολη κατάσταση.

 

Ο Γιώργος είναι φρεσκοχωρισμένος σαραντάρης με ένα μικρό παιδί. Βγαίνει με δύο κοπέλες παράλληλα.

Η μία είναι συνάδελφος του, επίσης χωρισμένη και στην ίδια ηλικία. Η Ευγενία είναι η προσωποποίηση της σταθερότητας, της συναισθηματικής σιγουριάς και ασφάλειας. Ο Γιώργος αισθάνεται ότι επικοινωνούν υπέροχα, καταλαβαίνουν ο ένας τον άλλον και έχουν κοινούς στόχους.

Παράλληλα, και χωρίς να της το έχει πει, ο Γιώργος βγαίνει και με μία κοπέλα 17 χρόνια νεότερή του. Η Αμαλία μόλις πήρε το πτυχίο της, είναι ελεύθερο πνεύμα, θέλει να κάνει μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, λατρεύει τα σπορ και την αδρεναλίνη στη ζωή της και θέλει να ζει μια έντονη ζωή χωρίς περιορισμούς από επάγγελμα, ωράρια και υποχρεώσεις.

Ο Γιώργος δεν ξέρει ποια γυναίκα και ποιο στυλ ζωής να προτιμήσει, αφού και τα δύο έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Καθώς παραμένει αναποφάσιστος, αντιλαμβάνεται ότι κινδυνεύει να τινάξει και τις δύο σχέσεις στον αέρα κάποια στιγμή.

Πρόκειται για περιπτώσεις ανθρώπων που βλέπω καθημερινά στο γραφείο μου, με διαφορετικές παραλλαγές, αλλά το ίδιο κοινό θέμα: άνθρωποι που είναι συναισθηματικά μπερδεμένοι, που βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι στην ερωτική τους ζωή και δεν ξέρουν ποιον δρόμο να διαλέξουν. Η επιλογή ανάμεσα σε δύο συντρόφους είναι δύσκολη και διστάζουν να πάρουν μία τελική απόφαση.

 

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.
Συχνά οι άνθρωποι μπλέκουν σε ένα ερωτικό τρίγωνο θεωρώντας ότι αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα που έχουν στο γάμο τους ή τη ζωή τους. Σύντομα όμως αντιλαμβάνονται ότι τελικά δημιούργησαν ένα πρόσθετο πρόβλημα.

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.

Εδώ σου προτείνω τρεις ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να σκεφτείς την τελική σου επιλογή, για να πάρεις μία απόφαση.

1. Σε ποια σχέση μπορώ να είμαι πραγματικά ο εαυτός μου και να νιώθω ότι καλύπτομαι από τον/τη σύντροφό μου;

Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν δύο παράλληλες σχέσεις προσπαθούν να λύσουν το δίλημμα του ποια να διαλέξουν συγκρίνοντας τα υπέρ και τα κατά της κάθε σχέσης.

Και ενώ αυτό φαίνεται λογικό, στην πραγματικότητα είναι αδιέξοδο. Και οι δύο σχέσεις έχουν προφανώς υπέρ και κατά και, φυσικά, δεν είναι δυνατόν να προβλέψει κανείς το μέλλον με τον έναν ή τον άλλο άνθρωπο.

Η προσέγγιση αυτή είναι περιορισμένη και περιοριστική και αφήνει έναν καθοριστικό παράγοντα έξω από την εξίσωση- εσένα!

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

Άρα είναι σημαντικό να εξετάσεις το πώς είσαι εσύ μέσα στη σχέση.

Όχι το πώς περνάς, αλλά πώς νιώθεις τον εαυτό σου μέσα στη σχέση. Προφανώς και είσαι το ίδιο άτομο, αλλά στην κάθε σχέση «εμφανίζεσαι» διαφορετικά: στη μία, όπως η Μαρία μπορεί να βαριέσαι και στην άλλη να αισθάνεσαι ότι ξεχειλίζεις από ενθουσιασμό και έρωτα.

Στη μία σχέση μπορεί να νιώθεις ότι είσαι ο συνηθισμένος, προβλέψιμος εαυτός, ενώ στην άλλη παίρνεις ρίσκα, ενθουσιάζεσαι, δείχνεις το πώς είσαι βαθιά μέσα σου.

Αν ρωτήσεις τον εαυτό σου «σε ποια σχέση νιώθω πιο άνετα να εκφραστώ και να είμαι ο αληθινός μου εαυτός;», η απάντηση που θα δώσεις θα σε ξεμπλοκάρει και θα σου επιτρέψει να κάνεις την επιλογή σου.

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

2. Τι με εμποδίζει να επιλέξω;

Αυτή είναι άλλη μία σημαντική ερώτηση! Πρόσεξε όμως! Συνήθως οι άνθρωποι αναρωτιούνται:
«Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;»
Εγώ σου επισημαίνω εδώ τη λεπτή διαφορά που υπάρχει στην εξής ερώτηση:
«Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;»

 

Στην ερώτηση «Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;» καλείσαι να δώσεις μία απάντηση τύπου «επειδή αυτό και αυτό». Και σε όποια απάντηση δώσεις θα υπάρχει σίγουρα μια δόση αυτοκατηγορίας ή ντροπής.

Ντροπή επειδή «νιώθω δειλή/φοβάμαι/δεν έχω λεφτά/έχω μικρά παιδιά».

Αυτοκατηγορία «τι άνθρωπος είμαι να σηκωθώ να φύγω και να αφήσω τα παιδιά μου/βλακεία μου που δε δουλεύω και δεν έχω οικονομική ανεξαρτησία/ αν φύγω και με εγκαταλείψει στη συνέχεια, θα αποδειχτεί ότι είμαι εντελώς βλάκας. Κλπ.

Στη δεύτερη ερώτηση όμως, στο «Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;» αναγκάζεσαι να σκεφτείς με διαφορετικό τρόπο.

Να αντικρίσεις με περιέργεια την κατάσταση σου και να αναζητήσεις το κρυμμένο εμπόδιο που σε σταματάει.

Οι άνθρωποι δεν επιλέγουν όταν υπάρχει μία κρυφή ανταμοιβή. Για παράδειγμα, μπορεί να μη διαλέγεις επειδή φοβάσαι μήπως πληγωθείς, οπότε το ερωτικό τρίγωνο που δημιούργησες ικανοποιεί την ανάγκη της ασφάλειας και σιγουρεύει ότι δε θα πληγωθείς (αφού μένεις στον γάμο).

 

3. Αν η/ο καλύτερη/ος μου φίλη/ος ήταν σε αυτή τη θέση, τι συμβουλή θα του έδινα;

Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι κρίνουν τον εαυτό τους διαφορετικά απ’ ότι κρίνουν τους αγαπημένους φίλους τους.

Μπορεί να είσαι ιδιαίτερα σκληρή και επικριτική με τον εαυτό σου, ενώ είσαι πιο επιεικής και δείχνεις περισσότερη κατανόηση στους φίλους σου.

Ρόλος των φίλων στις δύσκολες συζητήσεις δεν είναι να καταδικάσουν, αλλά να βοηθήσουν τον φίλο τους να δείξει τον καλύτερο εαυτό του και να πάρει την ευθύνη των πράξεων του.

Αυτό λοιπόν που θα έκανε ένας φίλος σε εσένα, τώρα πρέπει να το κάνεις εσύ στον εαυτό σου.

Τι να κάνω αν είμαι σε ερωτικό τρίγωνο;

Το συμπέρασμα είναι ότι οι ανθρώπινες σχέσεις είναι μπερδεμένες και δύσκολες!

Αυτές οι τρείς ερωτήσεις σε βοηθάνε να δεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία, να κοιτάξεις μέσα σου αντί για γύρω σου. Αυτές οι ερωτήσεις αποτελούν μονοπάτια για να εξερευνήσεις τον εσωτερικό σου κόσμο και να βρεις μέσα σου τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.

Continue Reading

Trending