Connect with us

Αυτοκίνητο

BMW X1 sdrive 1.8i

νέα BMW X 1 παρέχει καλές επιδόσεις για οδηγική απόλαυση. Με ανανεωμένη σχεδίαση, αποδοτική και ευέλικτη, αποτελεί μία καλή πρόταση για οδήγηση εντός αλλά και εκτός πόλης. Mε νέους κινητήρες βενζίνης και diesel BMW Twin Power Turbo 1.500 κυβικών, η νέα BMW X1 προσφέρει μοναδικές οδηγικής επιδόσεις, σε συνδυασμό με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Η X1 είναι ένα τόσο ολοκληρωμένο SUV που σε κερδίζει αμέσως, χωρίς να χρειαστεί να το συγκρίνεις με κάτι άλλο. Το ζήτημα που προκύπτει είναι αν θα μπορέσεις να την αποκτήσεις. Αν μπορείς, το μόνο βέβαιο είναι πως εκτός του ότι θα το ευχαριστηθείς κ θα σου αρέσει, θα σου δείξει τις αρετές της με το εξαιρετικό κράτημα σχεδόν παντού. Γιαυτό εξάλλου κ πουλάει πολύ καλά στην Ελλάδα παρότι είναι σχετικά ακριβό.

Ο κινητήρας βενζίνης κ 1500cc δίνει στο αυτοκίνητο καλές επιταχύνσεις κ ρεπρίζ. Επίσης η κατανάλωση κρίνετε καλή αν κ μερικές φορές χρειάζεται να πατάς βαθιά το πόδι σου, ειδικά αν έχει 5 άτομα με τις αποσκευές τους.

Υποψιαζόμαστε ότι η X1 σε αυτή την τόσο καλή της εκδοχή, μπορεί άνετα να αντιπαρατεθεί εμπορικά ακόμα και στη σειρά 3, ειδικά αν αναλογιστείς ότι λόγω περιορισμένου τούνελ μετάδοσης στο πίσω κάθισμα, ο πέμπτος επιβάτης δεν χρειάζεται να κάνει ας πούμε  τον πελαργό, καθώς υπάρχει επαρκής χώρος για τα πόδια του. Ως λύση για μια οικογένεια , η X1 δείχνει πιο λογική επιλογή από την μεγαλύτερη σειρά 3, καθώς μπαίνεις και βγαίνεις ευκολότερα, έχεις ένα πιο πρακτικό χώρο αποσκευών ενώ, τέλος, οι δυνατότητες πρόσβασης σε κάθε είδους δρόμο είναι σαφώς  αυξημένες.

Με μήκος 4,44 μέτρα και πλάτος 1,82 η X1 είναι ένα “χορταστικό” μικρό – μεσαίο SUV και αυτό αντανακλάται και στους άνετους χώρους του.

Στο δια ταύτα είναι μία πολύ καλή επιλογή για να σας καλύψει τις μεταφορικές σας ανάγκες με μεγάλη ασφάλεια.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

Opel Crossland X 1.2T 110 ps

Εδώ με τον τρικύλινδρο turbo τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Προσαρμόζεσαι εύκολα, δεν λέει κανείς το αντίθετο και βλέπεις ότι παρά το μικρό ως προς τον κινητήρα τα καταφέρνει καλά. Οφείλεις όμως να κάνεις προσπάθεια για να μείνεις χαμηλά σε κατανάλωση- και όπου “χαμηλά” σημειώστε, κοντά στα 7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης.

 

Αρκετά τα χιλιόμετρα με το νέο Crossland και συνεχίζουμε, όπως οφείλουμε με ένα εντελώς νέο μοντέλο.

Πλέον μπορούμε να αναφερθούμε και στην

κατανάλωση, η οποία έχει μείνει στα 7 λίτρα/100 χλμ. Αυτή η τιμή είναι πολύ καλή για το βάρος και την ισχύ του κινητήρα του Crossland. Μπορεί να

ανέβει σημαντικά, αν κανείς πατάει, αρκετά τον κινητήρα. Δεν είναι όμως απαραίτητο, καθώς η μέγιστη ροπή έρχεται από τις 1.500 σ.α.λ. και πρακτικά λίγο παραπάνω. Έτσι μπορείς να οδηγείς με καλό ρυθμό χωρίς να πιέζεις το γκάζι.

Συνολικά η λογική του Crossland είναι κάτσε και απόλαυσε. Όχι τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά. Την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την ευκολία οδήγησης. Γι’ αυτά άλλωστε φτιάχτηκε το Crossland και αυτά έχει ως κύρια πλεονεκτήματα.

Από την άλλη πλευρά, αυτή η 360 μοιρών κάτοψη του αυτοκινήτου, με τις κάμερες σε βοηθάει πολύ στα δύσκολα παρκαρίσματα.

Το πεντάρι κιβώτιο έχει ένα θεματάκι διότι δεν γεφυρώνει όλα τα κενά του μικρού κινητήρα, το τιμόνι όμως είναι ευχάριστο με καλή πληροφόρηση και η υποστροφή κάνει νωρίς την εμφάνισή της, παρά τη σχετικά σκληρή ανάρτηση.

Επιπρόσθετα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος σου επιτρέπει να κινηθείς σε δρόμους που με ένα συμβατικό επιβατικό θα το σκεφτόσουν πολύ. Δεν είναι για εξερευνήσεις υψηλού ρίσκου, αλλά θα σε πάει μέχρι μια απόκρημνη παραλία μέσω ενός βατού χωματόδρομου.

Η ικανοποίηση του οδηγού τελικά επιτυγχάνεται: μέσα από το εύρος των επιλογών μετακίνησης, όχι από τον τρόπο που αυτές πραγματοποιούνται. Στα υπέρ και κατά λοιπόν, τα πρώτα αθροίζουν ένα σημαντικά μεγαλύτερο αποτέλεσμα, τουλάχιστον προς το παρόν.

Εντυπωσιακό σε εκμετάλλευση χώρων, έχει θέσεις για πέντε και τις αποσκευές τους, ενώ η συνολική αίσθηση ευρυχωρίας είναι εξαιρετική. Ανάλογα άψογη είναι και η πρακτικότητα, καθώς το πίσω κάθισμα διαιρείται σε δύο τμήματα με λόγο 60:40, τα οποία είναι συρόμενα και με ρύθμιση της κλίσης της πλάτης τους. Ταυτόχρονα στο χώρο αποσκευών υπάρχει διαχωριστικό που ρυθμίζει το ύψος σε διάφορα επίπεδα.

Για τους επιβάτες, θήκες και θέσεις μικρών αντικειμένων δεν λείπουν. Δεκάδες είναι, ενώ επιπρόσθετες παροχές ρεύματος, δύο usb και πλήρεις δυνατότητες σύνδεσης συσκευών στο σύστημα intellilink συμπληρώνουν την εικόνα.

Ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος, με το head up display να κλέβει την παράσταση καθώς δεν είναι σύνηθες στην κατηγορία.

Στο διαταύτα θα σας πάει μακρυά με ασφάλεια κ θα χωρέσει πολλά μα πολλά.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

HYUNDAI KONA 1.0cc 120hp

Πρώτη εντύπωση με το νέο κορεάτικο crossover; ΆΨΟΓΗ κ Θα σας εξηγήσουμε ευθείς αμέσως.

Πήρα εμ για 7 ημέρες στα χέρια μας το νέο Kona συνδυασμένο με τον «χιλιάρη» υπερτροφοτούμενο T-GDI βενζινοκινητήρα των 120 ίππων.

Στα ατού του συγκαταλέγεται ότι παρότι είναι τρικύλινδρος δεν παράγει κραδασμούς ή ενοχλητικούς θορύβους. Προσθέστε και τη ροπή των 172 Nm, η οποία παρότι δε δίνει δυναμικό «παρών» στις χαμηλές στροφές, αρχίζει να γίνεται αισθητή όταν η βελόνα στο στροφόμετρο πλησιάσει τις 1.800 σ.α.λ.

Αν δεν έχεις παράλογες απαιτήσεις για τα δεδομένα θα ικανοποιηθείς από τις επιδόσεις, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 12 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει 181 χλμ./ώρα.

Βέβαια από πλευράς κατανάλωσης θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα ο βενζινοκινητήρας, καθώς εντός της πόλης μπορεί να κάψει 7,7 λίτρα/100 χλμ., ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να πετύχεις 6,1 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 5,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 125 γρ./χλμ.).

Στα θετικά είναι και το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο που συνδυάζεται με το συγκεκριμένο βενζινοκινητήρα, καθώς έχει σωστή κλιμάκωση και μαλακό σε αίσθηση λεβιέ, ενώ τα κουμπώματα του επιτυγχάνονται σωστά κ άμεσα.

Να πούμε ότι μας αρέσει να κυκλοφορούμε με το νέο Kona, καθώς έχει μια ιδιαίτερα μοντέρνα και νεανική εικόνα. Ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος για τα ψηλά τοποθετημένα στενόμακρα LED φώτα ημέρας, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι τετραγωνισμένοι προβολείς, οι οποίοι εντάσσονται σε ένα προστατευτικό πλαστικό πλαίσιο.

Παράλληλα το παρών δίνει και η χαρακτηριστική εξάγωνη μάσκα της Hyundai ονόματι “Cascading”. Περιμετρικά το νέο Kona προστατεύεται από αρκετό πλαστικό, το οποίο γίνεται παχύτερο πάνω από τους θόλους των τροχών. Δυο επίπεδων είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με τα χαμηλότερα να βρίσκουν επίσης καταφύγιο μέσα στο επεκτεινόμενο πλαστικό περίβλημα.

Σχεδιαστικά το εσωτερικό του νέου Kona είναι νεανικό κ όμορφο. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ ο ευανάγνωστος αναλογικός πίνακας οργάνων ενσωματώνει στο κέντρο του μια οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

Από πλευράς ποιότητας υλικών παρότι τα πλαστικά στο σύνολο τους είναι σκληρά αυτό δε συνεπάγεται κακή συναρμογή και φτηνό αποτέλεσμα στο μάτι. Παρά την ελαφριά κλίση της οροφής ο «αέρας» για τα κεφάλια των δυο πίσω επιβατών δεν είναι ασφυκτικός, αλλά είναι ικανοποιητικός, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πόδια τους (μεταξόνιο 2.600 χλστ.).

Το πορτμπαγκάζ ίσως αρχικά να φανεί ρηχό, ωστόσο στην πράξη προσφέρει 361 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.143 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ  βρήκαμε ρεζέρβα ανάγκης.

Το νέο Kona προσφέρεται για χαλαρωτική οδήγηση, καθώς κινείται αρκετά ήρεμα πάνω στην άσφαλτο. Η ανάρτηση του μεριμνά κυρίως για την άνεση χωρίς ταυτόχρονα να γέρνει έντονα στις στροφές, ενώ συνολικά η ποιότητα κύλισης είναι μια ευχάριστη. Το τιμόνι παρέχει επαρκή αίσθηση σε γενικές γραμμές, ενώ μόνο αν το παρακάνεις θα γίνει κάπως ασαφές.

Οι παραπάνω λόγοι λοιπόν μας οδήγησαν μετά από επτά ημέρες συμβίωσης μαζί του, να δώσουμε και σε εσάς έναν ερέθισμα για να το οδηγήσετε κ με έναν ακόμα καλό λόγο την τιμή των 16.590 ευρώ (έκδοση Style με 1.0 T-GDI βενζινοκινητήρα 120 ίππων).

Επίσης εάν χρειαστείτε ανταλλακτικά μπορείτε να βρείτε εδώ antallaktikaexartimata.gr

Continue Reading

Αυτοκίνητο

SEAT ARONA 1.5cc FR  150HP

Όλα τα προσθιοκίνητα πλέον crossover περνούν το περισσότερο μέρος της ζωής τους στην άσφαλτο, όπως το Seat Arona FR των 150 ίππων.

Στην άσφαλτο λοιπόν δείχνει το ταλέντο του ο ισχυρός βενζινοκινητήρας στη γκάμα του Arona που δεν είναι άλλος από τον γνωστό 1.5 λίτρων ΤSI απόδοσης 150 ίππων και 250 Nm ροπής. Όπως είναι λογικό εστιάζει περισσότερο στις επιδόσεις από ότι ο «χιλιάρης» TSI βενζινοκινητήρας των 95 ή 115 ίππων.

Για τα δεδομένα ενός crossover οχήματος ικανοποιεί πολύ με επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα εντός 8,3 δευτ. και με τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα.

Με ένα πολύ καλό μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που έχει θετική αίσθηση στα κουμπώματα του λεβιέ και σωστή κλιμάκωση.

Πρέπει να αναφέρουμε ότι για μεγαλύτερη οικονομία αλλά κ σωστότερη λειτουργία απενεργοποιούνται οι δυο από τους τέσσερις κυλίνδρους του βενζινοκινητήρα σε συνθήκες μειωμένου φορτιού. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται στην πράξη κάποια διαφορά, ενώ μαθαίνει για τη συγκεκριμένη λειτουργία μόνο από μια σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Παρατηρήσαμε λοιπόν ότι, οι δυο κύλινδροι απενεργοποιούνται κυρίως όταν το αυτοκίνητο «ρολάρει», όταν δηλαδή πιέζεται ελάχιστα ή καθόλου το δεξί πεντάλ.

Η κατανάλωση κυμάνθηκε από τα 7,2-8,2 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 115 γρ./χλμ.). Σημειώστε όμως ότι το πατήσαμε γενικότερα.

Η μέση κατανάλωση, η απόκριση του γκαζιού και η αίσθηση του τιμονιού επηρεάζονται από τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Individual) του Seat Drive Profile. Βέβαια οι εναλλαγές από το ένα πρόγραμμα στο άλλο δεν είναι μεγάλες.

Όπως συμβαίνει στις εκδόσεις FR της Seat η ανάρτηση έχει λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση, κάτι που θα το καταλάβεις περνώντας πάνω από λακκούβες, αλλά όχι σε σημείο που να σε ενοχλεί. Ο οδηγός έχει καλή ορατότητα, κρατάει ένα καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι, πατάει φρένο που είναι άμεσο και με σιγουριά, ενώ δεν αγχώνεται από έντονες κλίσεις του αμαξώματος, ούτε ενοχλείται από αεροδυναμικούς θορύβους.

Η έκδοση FR, φαίνετε από το σχετικό λογότυπο στη κυψελοειδή μάσκα, στο δεξί πίσω τμήμα και στην επίπεδη βάση του δερμάτινου τριάκτινου τιμονιού.

Στο εσωτερικό τώρα είναι λίγο πιο ενισχυμένη η στήριξη που παρέχουν τα εμπρός καθίσματα, υπάρχει έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών και δερμάτινη επένδυση κατά μήκος του ταμπλό που αναβαθμίζει ποιοτικά τα υπόλοιπα κάπως σκληρά πλαστικά.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι άνετοι για δυο ενήλικες να βολεύονται (μεταξόνιο 2.566 χλστ.), ενώ κάτω από δάπεδο του πορτμπαγκάζ (400 λίτρων) είχα κανονική ρεζέρβα.

Οι λόγοι που θα επιλέγαμε το Arona FR 1.5 TSI όχι μόνο για μια βόλτα μαζί του, αλλά επειδή είναι ωραίο, δυνατό οικονομικό κ καλοτάξιδο. Επίσης κ η αρχική τιμή των 19.000 ευρώ.

 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending