Connect with us

Αυτοκίνητο

BMW X1 sdrive 1.8i

νέα BMW X 1 παρέχει καλές επιδόσεις για οδηγική απόλαυση. Με ανανεωμένη σχεδίαση, αποδοτική και ευέλικτη, αποτελεί μία καλή πρόταση για οδήγηση εντός αλλά και εκτός πόλης. Mε νέους κινητήρες βενζίνης και diesel BMW Twin Power Turbo 1.500 κυβικών, η νέα BMW X1 προσφέρει μοναδικές οδηγικής επιδόσεις, σε συνδυασμό με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Η X1 είναι ένα τόσο ολοκληρωμένο SUV που σε κερδίζει αμέσως, χωρίς να χρειαστεί να το συγκρίνεις με κάτι άλλο. Το ζήτημα που προκύπτει είναι αν θα μπορέσεις να την αποκτήσεις. Αν μπορείς, το μόνο βέβαιο είναι πως εκτός του ότι θα το ευχαριστηθείς κ θα σου αρέσει, θα σου δείξει τις αρετές της με το εξαιρετικό κράτημα σχεδόν παντού. Γιαυτό εξάλλου κ πουλάει πολύ καλά στην Ελλάδα παρότι είναι σχετικά ακριβό.

Ο κινητήρας βενζίνης κ 1500cc δίνει στο αυτοκίνητο καλές επιταχύνσεις κ ρεπρίζ. Επίσης η κατανάλωση κρίνετε καλή αν κ μερικές φορές χρειάζεται να πατάς βαθιά το πόδι σου, ειδικά αν έχει 5 άτομα με τις αποσκευές τους.

Υποψιαζόμαστε ότι η X1 σε αυτή την τόσο καλή της εκδοχή, μπορεί άνετα να αντιπαρατεθεί εμπορικά ακόμα και στη σειρά 3, ειδικά αν αναλογιστείς ότι λόγω περιορισμένου τούνελ μετάδοσης στο πίσω κάθισμα, ο πέμπτος επιβάτης δεν χρειάζεται να κάνει ας πούμε  τον πελαργό, καθώς υπάρχει επαρκής χώρος για τα πόδια του. Ως λύση για μια οικογένεια , η X1 δείχνει πιο λογική επιλογή από την μεγαλύτερη σειρά 3, καθώς μπαίνεις και βγαίνεις ευκολότερα, έχεις ένα πιο πρακτικό χώρο αποσκευών ενώ, τέλος, οι δυνατότητες πρόσβασης σε κάθε είδους δρόμο είναι σαφώς  αυξημένες.

Με μήκος 4,44 μέτρα και πλάτος 1,82 η X1 είναι ένα “χορταστικό” μικρό – μεσαίο SUV και αυτό αντανακλάται και στους άνετους χώρους του.

Στο δια ταύτα είναι μία πολύ καλή επιλογή για να σας καλύψει τις μεταφορικές σας ανάγκες με μεγάλη ασφάλεια.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Volkswagen T-Roc 1.5cc 150hp

Η διαφορά από τον μικρότερο κινητήρα των 1.0cc κ 115hp στην ιπποδύναμη είναι φανερή, ενώ και η ροπή είναι πλουσιότερη φτάνοντας τα 250 Nm, αυτό σημαίνει ότι έχει διαφορά σημαντική στο πως κινείται το γερμανικό  crossover πάνω στον δρόμο.

O συγκεκριμένος κινητήρας των 1.5cc  έχει πολύ καλή λειτουργία, τραβάει ικανοποιητικά από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ ανεβάζει γρήγορα στροφές με προθυμία.

Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 8,4 δευτ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 205 χλμ./ώρα. Αυτονόητη είναι και η λίγο αυξημένη (συγκριτικά πάντα με το βενζινοκινητήρα των 115 ίππων) κατανάλωση καυσίμου, καθώς είδαμε 8,0 λίτρα/100 χλμ.

Το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων έχει σωστή κλιμάκωση ενώ μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Υπάρχει βέβαια και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων,

Στο εσωτερικό του μπλε T-Roc έχουμε τον προαιρετικό ψηφιακό πινάκα οργάνων (Active Info Display) και όχι τον παραδοσιακό με τα αναλογικά όργανα. Ο οδηγός μπορεί να εξατομικεύσει τις προβολές των ενδείξεων στον πίνακα, ενώ υπάρχει ακόμα μια οθόνη, η αφής των 8 ιντσών με αρκετά καλή απόκριση, που βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένη και προβάλει σχεδόν όλες τις λειτουργίες του οχήματος.

Τα πλαστικά στο σύνολο τους είναι σκληρά. Η κανονική ρεζέρβα στερεί 50 λίτρα από το πορτμπαγκάζ των 415 λίτρων, όμως για ένα μοντέλο ειδικά αυτής της κατηγορίας τη θεωρούμε απαραίτητη.

Η άνεση είναι καλή, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει σταθερότητα στις στροφές. Τα φρένα με δίσκους εμπρός-πίσω δεν αφήνουν περιθώρια ανασφάλειας, το τιμόνι είναι πληροφοριακό και με σωστό βάρος, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το T-Roc ταξιδεύει χωρίς φασαρία και με στιβαρότητα.

Σίγουρα το T-Roc είναι ένα ενδιαφέρον σχεδιαστικά μοντέλο της Volkswagen, ενώ διακρίνεται για την μάσκα, τα Led φώτα ημέρας στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα, την κεκλιμένη γραμμή της οροφής και τις τονισμένες καμπύλες που εντοπίζονται στα φτερά του.

Το T-Roc με τον 1.5 TSI βενζινοκινητήρα απευθύνεται σε όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω σε γκάζι, αλλά δε θέλουν να καταφύγουν στην ισχυρότερη έκδοση με το δίλιτρο TSI των 190 ίππων.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

MERCEDES  GLC 250

 

Η GLC προσφέρει όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν τα αυτοκίνητα της Mercedes να ξεχωρίζουν και συνδυάζει πολύ καλά την premium εικόνα με τις καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας ικανότητες εκτός δρόμου.

Η σχεδιαστική ομάδα της Mercedes έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Ελκυστική, premium και σπορ εμφάνιση, η GLC μπαίνει δυναμικά στον χορό της κατηγορίας.

Ανοίγεις την πόρτα κ Το φιλόξενο σαλόνι με τα κορυφαία υλικά της καμπίνας, σε καλωσορίζουν, απολαμβάνεις το πολιτισμένο περιβάλλον με την εξαιρετική ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης. Η GLC σε καλεί να κάνεις χιλιόμετρα μαζί της, τόσο εντός πόλης όσο και εκτός αυτής, καθώς είναι εύκολη στους χειρισμούς και άνετη στο ταξίδι. Η άνεση, την απολαμβάνεις από τα πρώτα κιόλας μέτρα, ακόμα και στο σταμάτα-ξεκίνα της πόλης. Όταν δε, βγεις εκτός πόλεων, η αίσθηση απογειώνεται.

Η λειτουργία της ανάρτησης χωρίζεται σε δύο στάδια. Στην αρχή δείχνει ενδοτική και πως οριακά στέκεται απέναντι στην πλεύση και την διαρκή ταλάντωση του αμαξώματος. Στη συνέχεια όμως, “σκληραίνει” τη στάση της απέναντι στις αυξημένες ανάγκες που δημιουργεί και το βάρος του αυτοκινήτου που ξεπερνά τα 1.800 κιλά (με τον οδηγό). Πλησιάζει το άριστα σε ότι έχει να κάνει με τη συμπεριφορά της σφραγίζοντας το background της εξέλιξης σε παραπάνω από 100 χρόνια ιστορίας. Η μόνιμη τετρακίνηση δίνει λύσεις όταν πρόκειται για δυσμενείς καιρικές συνθήκες, αλλά κι όταν η διάθεση του οδηγού ζητά πρόσβαση σε δύσβατα σημεία χωρίς άσφαλτο.

Όσον αφορά τους χώρους η GLC φιλοξενεί 4 ενήλικες σε ταξίδι με όλες τις αποσκευές τους καθώς ο χώρος αποσκευών των 550 λίτρων χωράει σχεδόν τα πάντα. Όπως είπαμε και πριν, επειδή η άνεση βρίσκεται σε πρώτο πλάνο, η λεπτομέρεια της ηλεκτρικής πίσω πόρτας κάνει τη διαφορά.

Η GLC της δοκιμής μας είχε τον 2.0 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης ο οποίος υποστηρίζεται ιδανικά από το αυτόματο 9άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Η λειτουργία του 9G-Tronic είναι κορυφαία σε όποιο πρόγραμμα οδήγησης κι αν επιλέξει ο οδηγός να κινήσει το βαρύ αμάξωμα της GLC Coupe. Τα προγράμματα οδήγησης είναι το ECO το οποίο είναι σχεδιασμένο για μέγιστη οικονομία. Το Comfort, που είναι η βασική επιλογή ισορροπώντας την απόδοση και το Sport που δίνει πιο αθλητικό χαρακτήρα, ενώ το  Sport + “ξυπνά” και τους 210 ίππους του κινητήρα της.

Συνολικά η GLC Coupe αποτελεί ένα premium όχημα μεταφοράς που κινεί τους επιβάτες του με άνεση, ασφάλεια και τους κρατά ξεκούραστους ακόμα κ σε μεγάλες αποστάσεις. Μπορεί να μετατραπεί με μεγάλη ευκολία σε ένα εκδρομικό off-road όχημα με το minimum των συμβιβασμών σε επίπεδο ικανοτήτων. Η ευχάριστη έκπληξη που περιμένει τον οδηγό όταν αποφασίσει να πιέσει είναι πως η καλορυθμισμένη ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το στιβαρό πλαίσιο κάνουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αρκετά sport, παρά το μεγάλο βάρος του.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

   CITROEN C4 CACTUS

Πήραμε το νέο citroen ca cactus με τον κινητήρα 1.2 βενζίνης και τους 110 ίππους κaι το ευχαριστηθήκαμε

Η προσπάθεια του Cactus να μείνει το κόστος χαμηλά, δεν έχει επηρεάσει τα ατού του. Το πέντε σχέσεων κιβώτιο για παράδειγμα, μπορεί να έχει λίγες και μακριές σχέσεις, όμως η απόδοση του κινητήρα κλείνει τα όποια κενά. Το αποτέλεσμα είναι ευχάριστη οδήγηση και χαμηλή κατανάλωση. Εν μέσω καύσωνα, με το A/C να εργάζεται ας πούμε υπερωρίες, η μέση κατανάλωση είναι στα 6.0 λίτρα/100 χλμ.

Το Cactus το απολαμβάνεις όχι με την έννοια της δυναμικής οδήγησης, αλλά της χαλαρωτικής. Το αυτοκίνητο έχει μια ικανότητα να σε βάζει σε διάθεση ηρεμίας. Η αφαιρετική του αισθητική, τα μεγάλα κ άνετα καθίσματα, η γενικότερη ευρυχωρία, ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας, όλα λένε να είσαι μια ταχύτητα επάνω. Αυτό είναι βάλσαμο.

Έτσι, το Cactus είναι ένα άνετο οικογενειακό αυτοκίνητο -και μάλιστα με αυξημένο πεδίο δράσης λόγω ύψους και Grip Control- μέσα στην πόλη σε εξυπηρετεί όπως ένα μικρότερο. Προσθέστε και την εξαιρετική, με τα μέτρα των σύγχρονων μοντέλων, ορατότητα και έχετε όλη την εικόνα.

Κάθε φορά που το οδηγούμε, μένουμε ευχαριστημένοι από την απλότητα στο σχεδιασμό και τη… λιτότητα στο ταμπλό. Η αλήθεια είναι πως δεν χρειάζεσαι να ξέρεις και πολλά παραπάνω από αυτά που σου λέει το ψηφιακό όργανο πίσω από το τιμόνι. Άλλωστε, αυτό είναι και ένα από τα αξιοθαύμαστα χαρακτηριστικά του Cactus: Επαναφέρει την ξεγνοιασιά των παλιότερων αυτοκινήτων της φίρμας.

Θα έλεγα ότι δείχνει να είναι το 2CV του μέλλοντος και ίσως αυτός να είναι ο λόγος που μας αρέσει πολύ.

Ο “κάκτος” της Citroen έχει τη δική του ξεχωριστή σημασία, τόσο για την Γαλλική εταιρεία, όσο και για την αγορά. Δεν είναι και λίγο να έχεις τη δυνατότητα να υποστηρίξεις τις αξίες που έκαναν τη Citroen τόσο δημοφιλή όλα τα χρόνια που παράγει αυτοκίνητα. Βλέπετε, το crossover C4 Cactus, είναι αυτή τη στιγμή το πιο προσιτό μοντέλο του είδους.

Ίσως όχι σε αυτή την έκδοση που το έχουμε στα χέρια μας, αλλά σίγουρα, η τιμή εκκίνησης του μοντέλου με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα, δεν αφήνει -και δεν μπορεί να αφήνει- όλους όσοι ψάχνουν για αγορά αυτοκινήτου, ασυγκίνητους. Πρακτικά με τα χρήματα που καλείται να διαθέσει κανείς για αυτοκίνητο της κατηγορίας “Β”, μπορεί να βάλει στο χέρι ένα ευρύχωρο και άνετο crossover όπως είναι το C4 Cactus.

Επίσης να πω ότι το αυτοκίνητο που είχαμε για μία εβδομάδα στη διάθεσή μας, είναι εξαιρετική Με το Grip Control και τον ικανότατο 1.200άρη κινητήρα βενζίνης, το Cactus σε καλεί να κάνεις χιλιόμετρα πολλά χωρίς να σε νοιάζει ιδιαίτερα για το είδος του εδάφους στο οποίο θα κινηθείς.

Στο διαταύτα, μόνο καλά έχουμε να πούμε για το Cactus. Ξεκούραστο και άνετο, με δυνατό κλιματισμό -πολύ σημαντικό για το ταξίδι με μικρά παιδιά- και ιδιαίτερα χαμηλή τιμή κατανάλωσης, το ιδιαίτερο Citroen σου δίνει αφορμές για να το αποκτήσεις. Τα παιδιά δεν σε αφήνουν να ξεχάσεις την ιδιαιτερότητα με τα πίσω παράθυρα που ανοίγουν ελάχιστα αλλά είπαμε: είναι τόσο σημαντικά όλα τα υπόλοιπα, που αυτό φαίνεται πραγματικά αμελητέο.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending