Connect with us

Αυτοκίνητο

MINI  CLUBMAN  ONE 1.5cc D

Ο πολύ καλός συνδυασμός του αμαξώματος με την ευρυχωρία για τους 4 προς 5 και τον καλό κ πρακτικό χώρο αποσκευών, με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,5 λίτρων και τους 116 ίππους, δημιουργεί ένα αυτοκίνητο που βάζει τη Mini ψηλά στα οικογενειακά κ όχι άδικα.

Το 1.500άρι μοτέρ πετρελαίου είναι σαφώς πιο συμβατό με τις ανάγκες του ανθρώπου που θέλει εκτός του σήματος να έχει και πρακτικές προεκτάσεις.

Όπως φαντάζεστε, στο Clubman δεν υπάρχουν οι περιορισμοί αναφορικά με τις μεταφορές αποσκευών ή επιβατών. Εδώ τα πράγματα είναι άνετα από χωροταξική πλευρά και σε συνδυασμό με τα παραπάνω, μιλάμε για το ότι ειναι η χαρά του οικογενειάρχη. Ανοίγοντας τις δύο μικρές πόρτες πίσω, σε περιμένει ένας χώρος με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, 380 λίτρων. Και αυτό, μέχρι την (μαλακή) εταζέρα που καλύπτει το χώρο γιατί αν την βγάλεις, ο διαθέσιμος χώρος πολλαπλασιάζεται. Με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, μιλάμε για χώρο φόρτωσης πλέον, με όγκο 1.250 λίτρων.

Έτσι λοιπόν, ο οδηγός έχει στα χέρια του ένα πλήρες πακέτο από το οποίο πρέπει να πούμε πως δεν λείπει η χαρά της οδήγησης. Παρά το αυξημένο τελικά βάρος που είναι 1.395 κιλά σύμφωνα με την εταιρεία, το Clubman είναι πολύ καλό στο δρόμο, με τον τρόπο που είναι οικείος για όσους ξέρουν τι εστί Mini. Άμεσο και σαφές τιμόνι, με σωστό βάρος και ανάρτηση που σε μπερδεύει καθώς μόνο οικογενειακού αυτοκινήτου δεν μπορείς να την πεις, αν και δεν έχει ιδιαίτερο θέμα με τη σκληρότητά της.

Είναι ευρύχωρο, ταξιδεύει άνετα, είναι οικονομικό, ενώ την ίδια στιγμή δεν σε αφήνει να έχεις παράπονα από την απόδοσή του, πουθενά. Θέλεις υψηλές ταχύτητες και ψιλό-sport οδήγηση; Έχεις. Θέλεις να βάλεις τα παιδιά πίσω και τα μπαγκάζια τους πιο πίσω και να ταξιδέψεις έχοντας κορυφαία αίσθηση ασφάλειας; Κ αι αυτή την έχεις. Θες να κινηθείς εντός των τειχών αλλά να μην έχεις καταναλώσεις βενζινοκίνητου (κάτι που συμβαίνει σχετικά συχνά με πολλά diesel μοντέλα); Νίκη κ εδώ.

Το θετικό πρόσημο από τις διαδρομές μας ήταν εξαιρετικό, το επιπλέον πλεονέκτημα έχει να κάνει με την αποδοχή του αυτοκινήτου από το ευρύ κοινό, αλλά κ από τα παιδιά. Το αντιμετωπίζουν με ιδιαίτερη αγάπη και το βλέπουν αλλιώς σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Για να κλείσουμε με τους αριθμούς, σημειώνουμε στα πλεονεκτήματα του μοντέλου και τα 99 γρ/χλμ. για τις εκπομπές CO2, που αποτελεί και το διαβατήριο για την καθημερινή επίσκεψη στο κέντρο της πόλης- στοιχείο πολύ σημαντικό για αρκετό κόσμο.

Τα 26.560€ της τιμής του, θα έλεγα ότι είναι λογικά χρήματα για το πακέτο που συνοδεύουν, με γνώμονα το ότι αγοράζει κανείς ένα μοντέλο, ικανό για πολύ καλή εικόνα σε όλες τις ανάγκες που μπορεί να κληθεί να καλύψει. Από εκεί και πέρα, το θέμα είναι τι ψάχνει να βρει κανείς από το αυτοκίνητό του και πόσο σημαντικό είναι για αυτόν το να έχει ένα μοντέλο με πλούσιο και ενδιαφέροντα χαρακτήρα. Γιατί σε αυτό το δίπτυχο, το Clubman μάλλον δεν έχει αντίπαλο σε αυτή την κατηγορία.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

HYUNDAI KONA 1.0cc 120hp

Πρώτη εντύπωση με το νέο κορεάτικο crossover; ΆΨΟΓΗ κ Θα σας εξηγήσουμε ευθείς αμέσως.

Πήρα εμ για 7 ημέρες στα χέρια μας το νέο Kona συνδυασμένο με τον «χιλιάρη» υπερτροφοτούμενο T-GDI βενζινοκινητήρα των 120 ίππων.

Στα ατού του συγκαταλέγεται ότι παρότι είναι τρικύλινδρος δεν παράγει κραδασμούς ή ενοχλητικούς θορύβους. Προσθέστε και τη ροπή των 172 Nm, η οποία παρότι δε δίνει δυναμικό «παρών» στις χαμηλές στροφές, αρχίζει να γίνεται αισθητή όταν η βελόνα στο στροφόμετρο πλησιάσει τις 1.800 σ.α.λ.

Αν δεν έχεις παράλογες απαιτήσεις για τα δεδομένα θα ικανοποιηθείς από τις επιδόσεις, με την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 12 δευτ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει 181 χλμ./ώρα.

Βέβαια από πλευράς κατανάλωσης θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα ο βενζινοκινητήρας, καθώς εντός της πόλης μπορεί να κάψει 7,7 λίτρα/100 χλμ., ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να πετύχεις 6,1 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη μέτρηση 5,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 125 γρ./χλμ.).

Στα θετικά είναι και το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο που συνδυάζεται με το συγκεκριμένο βενζινοκινητήρα, καθώς έχει σωστή κλιμάκωση και μαλακό σε αίσθηση λεβιέ, ενώ τα κουμπώματα του επιτυγχάνονται σωστά κ άμεσα.

Να πούμε ότι μας αρέσει να κυκλοφορούμε με το νέο Kona, καθώς έχει μια ιδιαίτερα μοντέρνα και νεανική εικόνα. Ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος για τα ψηλά τοποθετημένα στενόμακρα LED φώτα ημέρας, ενώ ακριβώς από κάτω βρίσκονται οι τετραγωνισμένοι προβολείς, οι οποίοι εντάσσονται σε ένα προστατευτικό πλαστικό πλαίσιο.

Παράλληλα το παρών δίνει και η χαρακτηριστική εξάγωνη μάσκα της Hyundai ονόματι “Cascading”. Περιμετρικά το νέο Kona προστατεύεται από αρκετό πλαστικό, το οποίο γίνεται παχύτερο πάνω από τους θόλους των τροχών. Δυο επίπεδων είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με τα χαμηλότερα να βρίσκουν επίσης καταφύγιο μέσα στο επεκτεινόμενο πλαστικό περίβλημα.

Σχεδιαστικά το εσωτερικό του νέου Kona είναι νεανικό κ όμορφο. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ ο ευανάγνωστος αναλογικός πίνακας οργάνων ενσωματώνει στο κέντρο του μια οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

Από πλευράς ποιότητας υλικών παρότι τα πλαστικά στο σύνολο τους είναι σκληρά αυτό δε συνεπάγεται κακή συναρμογή και φτηνό αποτέλεσμα στο μάτι. Παρά την ελαφριά κλίση της οροφής ο «αέρας» για τα κεφάλια των δυο πίσω επιβατών δεν είναι ασφυκτικός, αλλά είναι ικανοποιητικός, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πόδια τους (μεταξόνιο 2.600 χλστ.).

Το πορτμπαγκάζ ίσως αρχικά να φανεί ρηχό, ωστόσο στην πράξη προσφέρει 361 λίτρα, τα οποία αυξάνονται στα 1.143 λίτρα όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ  βρήκαμε ρεζέρβα ανάγκης.

Το νέο Kona προσφέρεται για χαλαρωτική οδήγηση, καθώς κινείται αρκετά ήρεμα πάνω στην άσφαλτο. Η ανάρτηση του μεριμνά κυρίως για την άνεση χωρίς ταυτόχρονα να γέρνει έντονα στις στροφές, ενώ συνολικά η ποιότητα κύλισης είναι μια ευχάριστη. Το τιμόνι παρέχει επαρκή αίσθηση σε γενικές γραμμές, ενώ μόνο αν το παρακάνεις θα γίνει κάπως ασαφές.

Οι παραπάνω λόγοι λοιπόν μας οδήγησαν μετά από επτά ημέρες συμβίωσης μαζί του, να δώσουμε και σε εσάς έναν ερέθισμα για να το οδηγήσετε κ με έναν ακόμα καλό λόγο την τιμή των 16.590 ευρώ (έκδοση Style με 1.0 T-GDI βενζινοκινητήρα 120 ίππων).

Επίσης εάν χρειαστείτε ανταλλακτικά μπορείτε να βρείτε εδώ antallaktikaexartimata.gr

Continue Reading

Αυτοκίνητο

SEAT ARONA 1.5cc FR  150HP

Όλα τα προσθιοκίνητα πλέον crossover περνούν το περισσότερο μέρος της ζωής τους στην άσφαλτο, όπως το Seat Arona FR των 150 ίππων.

Στην άσφαλτο λοιπόν δείχνει το ταλέντο του ο ισχυρός βενζινοκινητήρας στη γκάμα του Arona που δεν είναι άλλος από τον γνωστό 1.5 λίτρων ΤSI απόδοσης 150 ίππων και 250 Nm ροπής. Όπως είναι λογικό εστιάζει περισσότερο στις επιδόσεις από ότι ο «χιλιάρης» TSI βενζινοκινητήρας των 95 ή 115 ίππων.

Για τα δεδομένα ενός crossover οχήματος ικανοποιεί πολύ με επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα εντός 8,3 δευτ. και με τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα.

Με ένα πολύ καλό μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που έχει θετική αίσθηση στα κουμπώματα του λεβιέ και σωστή κλιμάκωση.

Πρέπει να αναφέρουμε ότι για μεγαλύτερη οικονομία αλλά κ σωστότερη λειτουργία απενεργοποιούνται οι δυο από τους τέσσερις κυλίνδρους του βενζινοκινητήρα σε συνθήκες μειωμένου φορτιού. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται στην πράξη κάποια διαφορά, ενώ μαθαίνει για τη συγκεκριμένη λειτουργία μόνο από μια σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Παρατηρήσαμε λοιπόν ότι, οι δυο κύλινδροι απενεργοποιούνται κυρίως όταν το αυτοκίνητο «ρολάρει», όταν δηλαδή πιέζεται ελάχιστα ή καθόλου το δεξί πεντάλ.

Η κατανάλωση κυμάνθηκε από τα 7,2-8,2 λίτρα/100 χλμ. (επίσημη κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές C02 115 γρ./χλμ.). Σημειώστε όμως ότι το πατήσαμε γενικότερα.

Η μέση κατανάλωση, η απόκριση του γκαζιού και η αίσθηση του τιμονιού επηρεάζονται από τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Individual) του Seat Drive Profile. Βέβαια οι εναλλαγές από το ένα πρόγραμμα στο άλλο δεν είναι μεγάλες.

Όπως συμβαίνει στις εκδόσεις FR της Seat η ανάρτηση έχει λίγο πιο σφιχτή ρύθμιση, κάτι που θα το καταλάβεις περνώντας πάνω από λακκούβες, αλλά όχι σε σημείο που να σε ενοχλεί. Ο οδηγός έχει καλή ορατότητα, κρατάει ένα καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι, πατάει φρένο που είναι άμεσο και με σιγουριά, ενώ δεν αγχώνεται από έντονες κλίσεις του αμαξώματος, ούτε ενοχλείται από αεροδυναμικούς θορύβους.

Η έκδοση FR, φαίνετε από το σχετικό λογότυπο στη κυψελοειδή μάσκα, στο δεξί πίσω τμήμα και στην επίπεδη βάση του δερμάτινου τριάκτινου τιμονιού.

Στο εσωτερικό τώρα είναι λίγο πιο ενισχυμένη η στήριξη που παρέχουν τα εμπρός καθίσματα, υπάρχει έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών και δερμάτινη επένδυση κατά μήκος του ταμπλό που αναβαθμίζει ποιοτικά τα υπόλοιπα κάπως σκληρά πλαστικά.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι άνετοι για δυο ενήλικες να βολεύονται (μεταξόνιο 2.566 χλστ.), ενώ κάτω από δάπεδο του πορτμπαγκάζ (400 λίτρων) είχα κανονική ρεζέρβα.

Οι λόγοι που θα επιλέγαμε το Arona FR 1.5 TSI όχι μόνο για μια βόλτα μαζί του, αλλά επειδή είναι ωραίο, δυνατό οικονομικό κ καλοτάξιδο. Επίσης κ η αρχική τιμή των 19.000 ευρώ.

 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

OPEL CORSA 1.4cc 90hp

Το OPEL Corsa  δεν είναι νέο αυτοκίνητο.  Κυκλοφορεί ήδη σχεδόν 4 χρόνια κ στο τέλος του έτους θα έρθει η

ανανεωμένη του έκδοση. Όμως παραμένει ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο πόλης που θα σας αρέσει σχεδιαστικά, λειτουργικά αλλά κ  για χρήση καθημερινή βάση.

Το εξωτερικό του είναι πλέον αναγνωρίσιμο απο μακρυά, με τις ομορφες καμπύλες κ τα ωραία τελειώματα. Στο εσωτερικό κάθε έκδοση έχει τα δικά της θετικά. Η δική μας ήταν πλούσια  έκδοση με όλα σχεδόν τα καλούδια για την κατηγορία.

Ο κινητήρας είναι στα 1.4cc με 90 ίππους κ καύσιμο βενζίνη. Δίνει ζωντάνια στο αυτοκίνητο πάνω απο τις 1800 στροφές αλλά δίνει κ όλη την δύναμή του γραμμικά μέχρι σχεδόν τον κόφτη.

Είναι πολύ οικονομικός ο κινητήρας  για την κατηγορία κ θα ευχαριστηθείτε όλες τις μετακινήσεις σας με ασφάλεια αλλά κ ταχύτητα.

Η ανάρτηση του Corsa μειώνει σημαντικά τα επίπεδα θορύβου, κραδασμών και τραχύτητας με αποτέλεσμα την πολύ καλή μετάδοση αλλά κ άνεση

Η δύναμη της επιλογής. Μια πλήρης σειρά κινητήρων Βενζίνης και Diesel. Ισχυροί, αλλά και οικονομικοί 3-κύλινδροι κινητήρες επαναπροσδιορίζουν τις έννοιες των επιδόσεων και της ομαλής λειτουργίας των μικρών αυτοκινήτων.

Στο διαταύτα ευχαριστηθήκαμε την συμβίωση με το αυτοκίνητο κ θα το προτείνουμε στους υποψήφιους αγοραστές, παρότι όπως προείπαμε στο τέλος του χρόνου θα έρθει ο αντικαταστάτης του.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending