Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Brand name & Επιχειρήσεις

CΜε την οικονομική κρίση να πλήττει όλες σχεδόν τις επιχειρήσεις ακόμη και όσες έχουν καθαρά εξαγωγική πολιτική-φιλοσοφία η σημασία της σωστής διαχείρισης της εταιρικής ταυτότητας αλλά και η δημιουργία ενός δυνατού Brand name αποτελούν περισσότερο από ποτέ ζητήματα μείζονος σημασίας.

Η πτώση τζίρου, κερδοφορίας των επιχειρήσεων, ο ολοένα αυξανόμενος ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό, η προσπάθεια να ανταπεξέλθουν σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον απευθυνόμενες σε καταναλωτικό κοινό με χαμηλή πλέον αγοραστική δύναμη που δέχεται άπειρα μηνύματα, διαθέτει πληθώρα επιλογών σε προϊόντα και υπηρεσίες, αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για την επιβίωση και ανάπτυξη τους. Ακόμη ωστόσο και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς υπάρχουν στρατηγικές και σημεία που με τη βοήθεια εξειδικευμένων στελεχών-ειδικών και οργανισμών όλες οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να καταστούν ανταγωνιστικές και να διαμορφώσουν με τη παρουσία τους, επιτυχημένη πορεία στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι.

Η λέξη κλειδί είναι ο καθορισμός του branding-η διαφορετικά η στρατηγική branding που συντελεί βοηθητικά στο να καταστεί μια επιχείρηση, Αναγνωρίσιμη με το στοιχείο της Μοναδικότητας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Η δημιουργία ενός δυνατού Brand name απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία -μελέτη- σχεδιασμό και κυρίως την ενεργοποίηση όλων των εργαζομένων και στελεχών της επιχείρησης προς αυτό το σκοπό. Από την παραγωγή, την τυποποίηση των προϊόντων αν επρόκειτο για παραγωγική μονάδα, έως και τη διακίνηση τους στην αγορά. Η ανάλυση -μελέτη των στοιχείων ή και προϊόντων εκείνων που θα διαμορφώσουν τη δημιουργία του brand name της επιχείρησης με το οποίο και θα κατακτήσει τις αγορές εναποτίθεται σε όλα τα τμήματα εργασίας αλλά κυρίως στο τμήμα Έρευνας της επιχείρησης και φυσικά στο τμήμα Επικοινωνίας και Marketing που με τη σειρά του, κατόπιν αξιολόγησης των θετικών σημείων της εταιρείας ή προϊόντων της θα διαμορφώσει το project προβολής της εικόνας της.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της επιχείρησης; Γιατί την έχει ανάγκη η αγορά; Τι το καινούριο ή διαφορετικό προσφέρει; Οι υπηρεσίες, προϊόντα της είναι μοναδικά όσον αφορά τη ποιότητα; Διαθέτει για παράδειγμα κοινωνικές-οικολογικές ευαισθησίες; Και πολλά άλλα ερωτήματα μέσα από τα οποία μπορούμε να βρούμε τα στοιχεία εκείνα που θα καταστήσουν την εταιρεία ανταγωνιστική ή ακόμη και πρωτοπόρα σε αυτό που προσφέρει στον καταναλωτή.

Πολύ σημαντικό στη διαμόρφωση -συγκρότηση στρατηγικής branding είναι η εμπειρία τόσο των στελεχών του τμήματος Έρευνας για την αξιολόγηση π.χ. ποιότητας προϊόντων, υπηρεσιών όσο και των στελεχών Marketing της επιχείρησης, τα οποία και θα αναλάβουν το κομμάτι επικοινωνίας.

Για αυτό το λόγο σε ορισμένες περιπτώσεις η όλη προσπάθεια στρατηγικής branding εναποτίθεται σε οργανωμένα εξωτερικά γραφεία συμβούλων ή σε συνεργασία μαζί τους.

Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο λόγω της Κρίσης η διαμόρφωση στρατηγικής Branding στις επιχειρήσεις αποτελεί μονόδρομο για την επιβίωση και ανάπτυξη τους.

Από την Έλενα Τζήκα

Σύμβουλος Επικοινωνίας

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Dirty Laundry: Σύμπραξη Αλληλεγγύης με τον Δήμο Θεσσαλονίκης»

Με στόχο να στηρίξει όλους όσους έχουν ανάγκη, η Dirty Laundry σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησαν την Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο, δράση διανομής 1000 τεμαχίων casual ενδυμάτων (φούτερ και παντελόνι) στους αναξιοπαθούντες και τους αστέγους που συμμετέχουν στην Κοινωνική Μέριμνα του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μία σημαντική σύμπραξη αλληλεγγύης μεταξύ του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Εταιρείας, που έρχεται να στηρίξει ουσιαστικά οικογένειες που βρίσκονται σε ανάγκη. 

Στόχος της ενέργειας, όπως στόχος συνολικά του Δήμου Θεσσαλονίκης, είναι να απαλύνει τη δύσκολη καθημερινότητα ανθρώπων και οικογενειών που δοκιμάζονται και να εξασφαλίσει για αυτούς τους ανθρώπους την αξιοπρέπεια που δίνει ένα  φροντισμένο καθαρό ρούχο, χάρη στην ευγενική χορηγία της Dirty Laundry. 

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Σωκράτης Δημητριάδης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας, ο Σύμβουλος Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιώργος Γωνιάδης και οι κύριοι, Γρηγόρης Σαράντης , ιδιοκτήτης της Dirty Laundry και ο Νίκος Γαβριλάκης, General Manager. 

Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο κ. Σωκράτη Δημητριάδη: «Στον Δήμο της Θεσσαλονίκης έχουμε λάβει την πολιτική απόφαση ότι αυτόν τον Χειμώνα, ο οποίος προβλέπεται αρκετά δύσκολος για όλους, πόσο μάλλον για αυτούς τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο σοβαρά προβλήματα, έχουμε σκοπό να διατηρήσουμε αλλά και να αυξήσουμε το κονδύλι του προγράμματος της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο οποίο υπάγεται και η διανομή ρούχων για τους αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας. Στο πλαίσιο αυτό θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Εταιρεία Dirty Laundry για την γενναιόδωρη προσφορά της.», ενώ από την πλευρά του ο κ. Σαράντης δήλωσε: «Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να συμβάλλουμε σε αυτό το έργο αλληλεγγύης και αγάπης, της Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Θεσσαλονίκης, προσφέροντας περισσότερα από 1000 ολοκαίνουρια τεμάχια ρουχισμού σε όλους τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Θα θέλαμε επίσης να προσθέσουμε ότι η Dirty Laundry δεσμεύεται για πολλές ακόμα συνεργασίες στο πλαίσιο της Δωρεάς και της Αλληλεγγύης στο μέλλον.»

Λίγα λόγια για την Dirty Laundry:

Μια μοντέρνα, μινιμαλιστική και άνετη προσέγγιση αποτελούν τους τρεις πυλώνες της φιλοσοφίας σχεδιασμού των συλλογών της Dirty Laundry. Κάθε ρούχο είναι διαχρονικό και γεννιέται μέσα από άριστης ποιότητας βαμβακερά υφάσματα ενώ όλες οι επεξεργασίες, τηρούν τις διεθνείς πιστοποιήσεις προκειμένου το τελικό προϊόν να φέρει τη σφραγίδα της άριστης ποιότητας που είναι συνώνυμο της Dirty Laundry.

Continue Reading

Trending