Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Brand name & Επιχειρήσεις

CΜε την οικονομική κρίση να πλήττει όλες σχεδόν τις επιχειρήσεις ακόμη και όσες έχουν καθαρά εξαγωγική πολιτική-φιλοσοφία η σημασία της σωστής διαχείρισης της εταιρικής ταυτότητας αλλά και η δημιουργία ενός δυνατού Brand name αποτελούν περισσότερο από ποτέ ζητήματα μείζονος σημασίας.

Η πτώση τζίρου, κερδοφορίας των επιχειρήσεων, ο ολοένα αυξανόμενος ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό, η προσπάθεια να ανταπεξέλθουν σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον απευθυνόμενες σε καταναλωτικό κοινό με χαμηλή πλέον αγοραστική δύναμη που δέχεται άπειρα μηνύματα, διαθέτει πληθώρα επιλογών σε προϊόντα και υπηρεσίες, αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για την επιβίωση και ανάπτυξη τους. Ακόμη ωστόσο και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς υπάρχουν στρατηγικές και σημεία που με τη βοήθεια εξειδικευμένων στελεχών-ειδικών και οργανισμών όλες οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να καταστούν ανταγωνιστικές και να διαμορφώσουν με τη παρουσία τους, επιτυχημένη πορεία στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι.

Η λέξη κλειδί είναι ο καθορισμός του branding-η διαφορετικά η στρατηγική branding που συντελεί βοηθητικά στο να καταστεί μια επιχείρηση, Αναγνωρίσιμη με το στοιχείο της Μοναδικότητας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Η δημιουργία ενός δυνατού Brand name απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία -μελέτη- σχεδιασμό και κυρίως την ενεργοποίηση όλων των εργαζομένων και στελεχών της επιχείρησης προς αυτό το σκοπό. Από την παραγωγή, την τυποποίηση των προϊόντων αν επρόκειτο για παραγωγική μονάδα, έως και τη διακίνηση τους στην αγορά. Η ανάλυση -μελέτη των στοιχείων ή και προϊόντων εκείνων που θα διαμορφώσουν τη δημιουργία του brand name της επιχείρησης με το οποίο και θα κατακτήσει τις αγορές εναποτίθεται σε όλα τα τμήματα εργασίας αλλά κυρίως στο τμήμα Έρευνας της επιχείρησης και φυσικά στο τμήμα Επικοινωνίας και Marketing που με τη σειρά του, κατόπιν αξιολόγησης των θετικών σημείων της εταιρείας ή προϊόντων της θα διαμορφώσει το project προβολής της εικόνας της.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της επιχείρησης; Γιατί την έχει ανάγκη η αγορά; Τι το καινούριο ή διαφορετικό προσφέρει; Οι υπηρεσίες, προϊόντα της είναι μοναδικά όσον αφορά τη ποιότητα; Διαθέτει για παράδειγμα κοινωνικές-οικολογικές ευαισθησίες; Και πολλά άλλα ερωτήματα μέσα από τα οποία μπορούμε να βρούμε τα στοιχεία εκείνα που θα καταστήσουν την εταιρεία ανταγωνιστική ή ακόμη και πρωτοπόρα σε αυτό που προσφέρει στον καταναλωτή.

Πολύ σημαντικό στη διαμόρφωση -συγκρότηση στρατηγικής branding είναι η εμπειρία τόσο των στελεχών του τμήματος Έρευνας για την αξιολόγηση π.χ. ποιότητας προϊόντων, υπηρεσιών όσο και των στελεχών Marketing της επιχείρησης, τα οποία και θα αναλάβουν το κομμάτι επικοινωνίας.

Για αυτό το λόγο σε ορισμένες περιπτώσεις η όλη προσπάθεια στρατηγικής branding εναποτίθεται σε οργανωμένα εξωτερικά γραφεία συμβούλων ή σε συνεργασία μαζί τους.

Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο λόγω της Κρίσης η διαμόρφωση στρατηγικής Branding στις επιχειρήσεις αποτελεί μονόδρομο για την επιβίωση και ανάπτυξη τους.

Από την Έλενα Τζήκα

Σύμβουλος Επικοινωνίας

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Η Πρώτη Ολοκληρωμένη Σειρά Σεμιναρίων Content Marketing Είναι Εδώ

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση σε συνεργασία με την GrowthRocks, ένα από τα πρώτα Growth Hacking Agencies παγκοσμίως, δημιουργούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα έναν ολοκληρωμένο κύκλο μαθημάτων αφιερωμένο στο Content Marketing.

Το Content Marketing χαρακτηρίζεται ως ο βασιλιάς του digital marketing και δικαίως.

Σε ποιους απευθύνεται το Content Marketing Academy;

Με πολλαπλές εφαρμογές σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας, το content marketing αποτελεί ένα πανίσχυρο όπλο για όσους θέλουν να μάθουν να το χειρίζονται: Σε επιχειρηματίες με εργασιακή εμπειρία σε θέματα ψηφιακού marketing, σε αποφοίτους εκπαιδευτικών προγραμμάτων Digital Marketing Certificates ή Diplomas, σε startuppers που θέλουν να ασχοληθούν ενεργά και να δουν αποτελέσματα, και σε όποιον ασχολείται με το marketing.

Κάνε το Τεστ και μάθε αν είσαι ο επόμενος Content Marketer!

Τι κάνει ένας content marketer;

Ο content marketer λατρεύει να αναλύει τα «προβλήματα» του κοινού του και να προσφέρει λύσεις μέσα από τη δημιουργία του περιεχομένου του.

Αγαπά τα δεδομένα, τις διαφορετικές μορφές περιεχομένου και τους τρόπους μετάδοσης της πληροφορίας. Μαθαίνει νέα εργαλεία, δοκιμάζει πρακτικές, αλλάζει, αποτυγχάνει, επιτυγχάνει και συνεχίζει.

Πότε ξεκινάει το Academy και πότε τελειώνει;

Το Content Marketing Academy ξεκινάει στις 2 Οκτωβρίου και θα διαρκέσει 1 μήνα. Μέσα από 33 υπερ-εντατικές ώρες και 11 3-ωρα μαθήματα, θα λάβεις τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για να γίνεις ένας πραγματικός content marketer.

Πού θα γίνει;

Η σειρά μαθημάτων θα ξεκινήσει και θα ολοκληρωθεί στο κτίριο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, στην οδό Μασσαλίας 22 στο Κολωνάκι.

Για περισσότερες πληροφορίες μπες στο www.contentmarketingacademy.gr

Continue Reading

Συνέδρια

Οι επιχειρήσεις δικτυώνονται

Οι πολλαπλές διαστάσεις του brain drain στο επίκεντρο ημερίδας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης
στη Θεσσαλονίκη

Η συνεργασία, η δικτύωση και η καινοτόμος επιχειρηματικότητα «κλειδιά» για την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας

 

Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εθνικής πρωτοβουλίας «Γέφυρες Γνώσης και Συνεργασίας» (www.knowledgebridges.gr) τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη και είχε ως κεντρικά θέματα την επωφελή δικτύωση των Ελλήνων σε όλο τον κόσμο, την καινοτόμο επιχειρηματικότητα και τις διαφορετικές διαστάσεις του brain drain. Η ημερίδα, την οποία συνδιοργάνωσαν το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ), η Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και ο Δήμος Θεσσαλονίκης, προσέλκυσε περισσότερους από 150 συμμετέχοντες, νέους κατά κύριο λόγο, στελέχη εταιρειών, φοιτητές και πολίτες, καθώς επίσης και εκπροσώπους επιμελητηρίων και θεσμικών φορέων. Παράλληλα, την εκδήλωση παρακολούθησαν, μέσω ζωντανής σύνδεσης 4.500 Έλληνες από 20 πόλεις σε όλη την Ελλάδα και 30 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης άνοιξε την εκδήλωση λέγοντας ότι η κινητικότητα του ανθρώπινου δυναμικού δεν αποτελεί εμπόδιο, αλλά προσόν για την ανάπτυξη της οικονομίας της Ελλάδας. Στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο καθηγητής Κώστας Δουζίνας, Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής, υποστηρίζοντας τη σημασία της κινητικότητας του ανθρώπινου δυναμικού και των σύγχρονων μορφών ψηφιακής εργασίας.

Ακολούθησε η ομιλία του Λόη Λαμπριανίδη, Γενικού Γραμματέα Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων στο Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, ο οποίος έδωσε έμφαση στις δυναμικές πτυχές του ”brain drain” όσον αφορά τη μεταφορά εμπειρίας, τεχνογνωσίας και αποκόμισης πολλών δεξιοτήτων, ενώ τόνισε ότι η συμμετοχή στην πρωτοβουλία «Γέφυρες Γνώσης και Συνεργασίας» είναι μια ευκαιρία του «ανήκειν» στη σημερινή ψηφιακή εποχή.

Η υποστήριξη των νέων επαγγελματιών από τις εταιρείες τους ήταν ένα άλλο στοιχείο στο οποίο στάθηκαν όλοι οι ομιλητές, και πιο συγκεκριμένα ο Μανώλης Μπαμπάτσικος, 3D VR/ AR visualization artist, ο οποίος επέστρεψε εν μέσω κρίσης στην Ελλάδα για να επιχειρήσει, με τη συνδρομή της πρωτοβουλίας «Γέφυρες Γνώσης και Συνεργασίας», αφήνοντας την καριέρα του στο εξωτερικό. Ο Μ. Μπαμπάτσικος τόνισε ότι είναι πρόθυμος να μοιραστεί την εμπειρία του με άλλους νέους, έτσι ώστε να μπορέσουν να αποφύγουν δυσκολίες που ο ίδιος αντιμετώπισε στην αρχή της επαγγελματικής του σταδιοδρομία.

Παρακολουθείστε το video της ημερίδας με όλες τις εισηγήσεις και τη συζήτηση με Έλληνες επιχειρηματίες: https://www.livemedia.gr/knowledge.

Continue Reading

Προγράμματα

ΝΕΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ

Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάστηκε το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» από το Πανεπιστήμιο Rutgers σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018  στο συνεδριακό κέντρο Ιωάννης Βελλίδης. Το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» υποστηρίζει με αποκλειστική δωρεά το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον πλήθους εκπροσώπων του αγροδιατροφικού κλάδου, της ακαδημαϊκής κοινότητας, επιχειρήσεων αλλά και νέων αγροτών που υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό το πρόγραμμα.

Ο Δρ. Φίλιππος Παπαδόπουλος, Διευθυντής του γραφείου στρατηγικών προγραμμάτων της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και η Δρ. Μαρία Καψοκεφάλου, Καθηγήτρια στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναφέρθηκαν στο έργο που τα δυο ιδρύματα έχουν επιτελέσει, αντιπροσωπεύοντας τους δύο βασικούς εταίρους της ομάδας υλοποίησης του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά». Πιο συγκεκριμένα, παρουσίασαν τα αποτελέσματα των προγραμμάτων ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού της πρωτοβουλίας, κατά τους πρώτους μήνες εφαρμογής της και μίλησαν για τους τρόπους με τους οποίους το πρόγραμμα στοχεύει να στηρίξει τη δημιουργία ευκαιριών απασχόλησης και επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό τομέα για τη νέα γενιά στο άμεσο μέλλον.

Δύο νέοι ωφελούμενοι του προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», η κ. Ιωάννα Καρρά, κτηνοτρόφος και ο κ. Λεωνίδας Κούσης, αμπελουργός,  μοιράστηκαν με το κοινό τους τρόπους με τους οποίους το πρόγραμμα τους υποστηρίζει μέσω συμβουλευτικής και καθοδήγησης ώστε να αποκτήσουν όλα τα εφόδια προκειμένου να αναπτύξουν τις οικογενειακές τους επιχειρήσεις.

«Μέσα στο 2019 το πρόγραμμα θα θέσει τις βάσεις για τη δημιουργία θερμοκοιτίδων αγροδιατροφικής επιχειρηματικότητας και ενός κέντρου καινοτομίας του τροφίμου, πρωτοβουλίες μοναδικές στο είδος τους στην Ελλάδα που στόχο έχουν να  υποστηρίξουν ιδιώτες και επιχειρήσεις στον αγροδιατροφικό τομέα όσον αφορά τη διάχυση της γνώσης, τη γρήγορη υιοθέτηση τεχνολογίας αιχμής και την παραγωγή καινοτομίας που απαντάει στις σύγχρονες ανάγκες της βιομηχανίας και της αγοράς» δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ομάδας του Rutgers στην Ελλάδα για το πρόγραμμα κ. Έφη Λαζαρίδου.

Την εκδήλωση χαιρέτησε  ο Πρέσβης των Η.Π.Α. στην Αθήνα, κ. Geoffrey Pyatt ο οποίος εξέφρασε την στήριξή του στο εγχείρημα και τόνισε τη σπουδαιότητα της εμπειρίας και τεχνογνωσίας των τριών εταίρων του έργου.

Η κ. Εύα Πολυζωγοπούλου, Υποδιευθύντρια Διαχείρισης Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος,  το οποίο υποστηρίζει με αποκλειστική δωρεά  την πρωτοβουλία «Νέα γεωργία για τη Νέα Γενιά», τόνισε πως «Όπως συνηθίζουμε να αναφέρουμε, ο σκοπός αυτής της προσπάθειας δεν είναι να επανεφεύρει τον τροχό. Η θέληση και το ταλέντο υπάρχουν ήδη σε κάθε έναν νέο αγρότη, επιστήμονα ή επιχειρηματία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τους προσφέρουμε το δίκτυο και την καθοδήγηση που θα τους βοηθήσουν να πετύχουν. Με άλλα λόγια, ως Ίδρυμα ερχόμαστε να συμπληρώσουμε κι όχι να αναπληρώσουμε αντίστοιχες προσπάθειες».

Την εκδήλωση τίμησαν επίσης με την παρουσία τους ο Γενικός Πρόξενος των Η.Π.Α. στη Θεσσαλονίκη, κ. Gregory Pfleger, ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Δρ Χαράλαμπος Κασσίμης, ο Πρύτανης της Σχολής Περιβαλλοντικών και Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Rutgers, κ. Robert Goodman, o Πρύτανης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Σπύρος Κίντζιος και ο Πρόεδρος της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής και του Perrotis College Δρ. Πάνος Κανέλλης.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στο http://generationag.org

 

Continue Reading

Trending