Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Brand name & Επιχειρήσεις

CΜε την οικονομική κρίση να πλήττει όλες σχεδόν τις επιχειρήσεις ακόμη και όσες έχουν καθαρά εξαγωγική πολιτική-φιλοσοφία η σημασία της σωστής διαχείρισης της εταιρικής ταυτότητας αλλά και η δημιουργία ενός δυνατού Brand name αποτελούν περισσότερο από ποτέ ζητήματα μείζονος σημασίας.

Η πτώση τζίρου, κερδοφορίας των επιχειρήσεων, ο ολοένα αυξανόμενος ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό, η προσπάθεια να ανταπεξέλθουν σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον απευθυνόμενες σε καταναλωτικό κοινό με χαμηλή πλέον αγοραστική δύναμη που δέχεται άπειρα μηνύματα, διαθέτει πληθώρα επιλογών σε προϊόντα και υπηρεσίες, αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για την επιβίωση και ανάπτυξη τους. Ακόμη ωστόσο και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς υπάρχουν στρατηγικές και σημεία που με τη βοήθεια εξειδικευμένων στελεχών-ειδικών και οργανισμών όλες οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να καταστούν ανταγωνιστικές και να διαμορφώσουν με τη παρουσία τους, επιτυχημένη πορεία στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι.

Η λέξη κλειδί είναι ο καθορισμός του branding-η διαφορετικά η στρατηγική branding που συντελεί βοηθητικά στο να καταστεί μια επιχείρηση, Αναγνωρίσιμη με το στοιχείο της Μοναδικότητας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Η δημιουργία ενός δυνατού Brand name απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία -μελέτη- σχεδιασμό και κυρίως την ενεργοποίηση όλων των εργαζομένων και στελεχών της επιχείρησης προς αυτό το σκοπό. Από την παραγωγή, την τυποποίηση των προϊόντων αν επρόκειτο για παραγωγική μονάδα, έως και τη διακίνηση τους στην αγορά. Η ανάλυση -μελέτη των στοιχείων ή και προϊόντων εκείνων που θα διαμορφώσουν τη δημιουργία του brand name της επιχείρησης με το οποίο και θα κατακτήσει τις αγορές εναποτίθεται σε όλα τα τμήματα εργασίας αλλά κυρίως στο τμήμα Έρευνας της επιχείρησης και φυσικά στο τμήμα Επικοινωνίας και Marketing που με τη σειρά του, κατόπιν αξιολόγησης των θετικών σημείων της εταιρείας ή προϊόντων της θα διαμορφώσει το project προβολής της εικόνας της.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της επιχείρησης; Γιατί την έχει ανάγκη η αγορά; Τι το καινούριο ή διαφορετικό προσφέρει; Οι υπηρεσίες, προϊόντα της είναι μοναδικά όσον αφορά τη ποιότητα; Διαθέτει για παράδειγμα κοινωνικές-οικολογικές ευαισθησίες; Και πολλά άλλα ερωτήματα μέσα από τα οποία μπορούμε να βρούμε τα στοιχεία εκείνα που θα καταστήσουν την εταιρεία ανταγωνιστική ή ακόμη και πρωτοπόρα σε αυτό που προσφέρει στον καταναλωτή.

Πολύ σημαντικό στη διαμόρφωση -συγκρότηση στρατηγικής branding είναι η εμπειρία τόσο των στελεχών του τμήματος Έρευνας για την αξιολόγηση π.χ. ποιότητας προϊόντων, υπηρεσιών όσο και των στελεχών Marketing της επιχείρησης, τα οποία και θα αναλάβουν το κομμάτι επικοινωνίας.

Για αυτό το λόγο σε ορισμένες περιπτώσεις η όλη προσπάθεια στρατηγικής branding εναποτίθεται σε οργανωμένα εξωτερικά γραφεία συμβούλων ή σε συνεργασία μαζί τους.

Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο λόγω της Κρίσης η διαμόρφωση στρατηγικής Branding στις επιχειρήσεις αποτελεί μονόδρομο για την επιβίωση και ανάπτυξη τους.

Από την Έλενα Τζήκα

Σύμβουλος Επικοινωνίας

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Προγράμματα

Δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο:«COVID-19: Εμβολιασμός & Καρκίνος Μαστού»

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» διοργανώνει την Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021, 4μμ – 6μμ, διαδικτυακό ενημερωτικό σεμινάριο (webinar) με θέμα «COVID-19: Εμβολιασμός & Καρκίνος Μαστού». 

Στο πλαίσιο του σεμιναρίου, γυναίκες με εμπειρία καρκίνου μαστού θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να λάβουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους από ειδικούς ιατρούς και επιστήμονες σε θέματα σχετικά με τις κατευθυντήριες οδηγίες για τον εμβολιασμό των γυναικών με καρκίνο μαστού, όλα τα νεότερα δεδομένα για τον εμβολιασμό έναντι της COVID-19 καθώς και τα ηθικά θέματα που ενδέχεται να προκύπτουν σε σχέση με αυτόν. 

Πρόγραμμα:

16:00-16:05 Χαιρετισμός

Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής»

16:05 – 16:30 Νεότερα δεδομένα σχετικά με τον εμβολιασμό για την COVID-19 

Μαρία Τσολιά

Καθηγήτρια Παιδιατρικής και Λοιμωξιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, 

Μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων & Μέλος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών

16:30-17:00 COVID-19 και Εμβολιασμός: Κατευθυντήριες οδηγίες για ασθενείς με καρκίνο μαστού

Φλώρα Σταυρίδη, MD, MSc, MRCP

Παθολόγος Ογκολόγος

Συνεργάτης Νοσοκομείου Υγεία

Managing Director Care and Cure Oncology Center

17:00 – 17:15    Εμβολιασμός: Υπάρχει θέση για ηθικά θέματα εν μέσω πανδημίας;

Τάκης Βιδάλης

Επιστημονικός Συνεργάτης Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής  

17:15- 17:45    Ερωτήσεις

17:45-18:00    Συμπεράσματα-Κλείσιμο

Συμμετοχή:

Το διαδικτυακό σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε γυναίκα με καρκίνο μαστού αλλά και σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για ζητήματα που αφορούν στον καρκίνο του μαστού.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Το webinar θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω της σελίδας του Συλλόγου «Άλμα Ζωής» στο Facebook: https://www.facebook.com/almazois

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιδότηση έως 5000€ για κατασκευή eshop!

Αναρτήθηκε η προδημοσίευση  της δράση του ΕΠΑνΕΚ «e-λιανικό»  που έχει ως στόχο την επιχορήγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων για τη δημιουργία ή αναβάθμιση του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. 

Από το πρόγραμμα επιδοτούνται αιτήσεις έως 5000€ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ. Προϋπολογισμός δράσης 80000000€

Δικαιούχοι της δράσης είναι  μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  • Υφιστάμενες, οι οποιες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019
  • Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Ηλεκτρονική Υποβολή

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης.

Η εταιρεία Darwin με πολυετή εμπειρία στο χώρο των υπηρεσιών διαδικτύου και με άριστα καταρτισμένη ομάδα μπορεί να αναλάβει πλήρως και με υπευθυνότητα την αίτησή σας στο πρόγραμμα και σε περίπτωση έγκρισής σας, την κατασκευή του eshop σας. 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υλοποίησης της δράσης και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει η επιχείρησή σας, μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ *
ή να επικοινωνήσετε με την εταιρεία Darwin στα τηλέφωνα 2315 516216 και 210 3001787.

* https://darwin.gr/blog/επιδότηση-για-κατασκευή-eshop/

Continue Reading

Προγράμματα

ΟΡΑΜΑ για την αγροτική Αττική

Την Τετάρτη, 27 Ιαν 2021, στις 12.00, ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Περιφέρειας Αττικής «Άγιος Γεώργιος» προσκαλεί όλες τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών στην ολοκλήρωση της εκστρατείας για το «ΟΡΑΜΑ για τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης το 2040», στην διαδικτυακή πλατφόρμα zoom, με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα. 

Το ΟΡΑΜΑ για τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης το 2040 ξεκίνησε την δημόσια διαβούλευσή τον Σεπ 2020 (μέχρι 30/11/2020), και συνεχίζει να δέχεται προτάσεις από συλλογικές διοργανώσεις μέχρι 31 Ιαν 2021 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG AGRI) και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Αγροτικής Ανάπτυξης ανέπτυξαν υποστηρικτικό υλικό για τους φορείς που θα συμβάλλουν στις τοπικές διαβουλεύσεις με τους ενδιαφερόμενους για το Μακροπρόθεσμο όραμα για τις αγροτικές περιοχές. Το υλικό αυτό περιλαμβάνει εργαλεία που είναι προσαρμόσιμα για κάθε φορέα και βοηθούν στη διαδικασία της συνεργασίας τους με τους ενδιαφερομένους κατά τη διεξαγωγή των συναντήσεών τους. Το υλικό βρίσκεται στο https://ead.gr/orama-agrotikes-perioxes-2040/ Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο (210 5275100, [email protected]) . 

Το υποστηρικτικό υλικό περιλαμβάνει: Αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο διεξαγωγής των συζητήσεων με όσους ενδιαφέρονται, Παρουσίαση της διαδικασίας, Φύλλο καταγραφής των απόψεων κατά τη διάρκεια της συζήτησης, Θέματα που βοηθούν στην παρακίνηση της συζήτησης και Δελτίο καταγραφής των αποτελεσμάτων κάθε συνάντησης. Αρκεί να θέλουν οι τοπικές οργανώσεις, και το υλικό βοηθάει κάθε έναν. 

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής, ως μια οργάνωση της κοινωνίας των πολιτών με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ευημερία των κατοίκων της υπαίθρου της Αττικής και την βιωσιμότητα των τοπικών κοινωνιών οργάνωσε δημόσια διαδικτυακή συζήτηση με την κα Μ-Χ. Μακρανδρέου (Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο) την Τετάρτη, 9/12/2020, που βρίσκεται στο https://www.facebook.com/323590504929/videos/1347970512223600 με άλλα είκοσι τρία video του Skywalker και ήδη το έχουν δει 11.000 θεατές. 

Την διετία 2015-2016 ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής έκανε μια προσπάθεια να κινητοποιήσει τοπικές συλλογικότητες προς την Τοπική Ανάπτυξη της Υπαίθρου της Αττικής. Έγιναν τότε δημόσιες συζητήσεις με πολλά μέλη των κοινωνιών της υπαίθρου της Αττικής, μεταξύ των οποίων στις 29/7/2015-Μέγαρα, 18/8/2015-Καρδίτσα, 20/8/2015-Λεβίδι, 3/9/2015-Καλύβια, 28/9/2015-Μαραθώνας, 5/10/2015-Χασιά, 12/10/2015-Μαρκόπουλο, 19/10/2015-Μάνδρα, 2/11/2015-Πέραμος, 7/12/2015-Μενίδι, 28/12/2015-Αχαρναί, 10/1/2016-Αθήνα, 8/2/2016-Χασιά, 22/2/2016-Ν. Μάκρη, 4/3/2016-Αθήνα, 16/3/2016-Μέγαρα, 22/3/2016-Ελευσίνα, 5/4/2016-Μενίδι, 24/4/2016-Γλυφάδα & 20/11/2016-Βαρυμπόμπη. Συνολικά είκοσι (20) συζητήσεις. 

Η προσπάθεια κατέληξε στην ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ και στο όνομα της προσπάθειας που ήταν το «ΑΡΑΤΤΙΚΑ», που σημαίνει «Αττική Γη», καθ’ όσον «ΑΡ» στα αρχαία Πελασγικά και τα Αρβανίτικα σημαίνει «ΓΗ», όπως το βρίσκουμε στα: αρουραίος, άροτρο κλπ. Τότε συνυπέγραψαν την ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ πολλοί φορείς. 

Το 2019 αναβίωσε η σκέψη ενεργοποίησης της τοπικής ανάπτυξης με πρόθεση να δημιουργηθεί Ομάδα Τοπικής Δράσης για την Ύπαιθρο της Αττικής. Έγιναν συζητήσεις στις 7/4/2019-Μενίδι, 7/6/2019-Παλήνη, 26/9/2019-Κερατέα, 15/10/2019-Κερατέα, 9/11/2019-Καπανδρίτι, 20/11/2019-Μέγαρα & 30/11/2019-Αθήνα, με πρόθεση να διαμορφωθούν οι συνθήκες ώστε και η Ύπαιθρος της Αττικής να συμμετέχει στα Προγράμματα Αγροτικής Ανάπτυξης 2021-2027, αλλά και στο Περιφερειακό Πρόγραμμα Αττικής 2021-2027, και όπου αλλού. Συνολικα επτά (7) συναντήσεις. Λόγω της μακρόσυρτης διαδικασίας της Κοινής Γεωργικής Πολιτικής 2021-2027, και την μετάθεση ημερομηνιών έναρξης της ΚΓΠ-CAP, αδρανοποιήθηκαν.

Με τις εκλογικές διαδικασίες 2019 (Ευρ. Ένωση και Ελλάδα) ο σχεδιασμός πήγε δύο χρόνια πίσω και με την διακήρυξη της Προέδρου της Ευρ Επιτροπής κας Ursula von der Leyen, στις 7/9/2020 για το «Όραμα για την αγροτική Ευρώπη το 2040» δίνεται ακόμα μία σημαντική ευκαιρία. Η κα Leyen είπε: Το μέλλον της αγροτικής Ευρώπης μπορεί να διαμορφωθεί μόνο τοπικά. Η δημόσια διαβούλευση θα οδηγήσει σε μια νέα στρατηγική και όραμα για την αγροτική Ευρώπη το 2040 που θα προκύψει από τον αγροτικό κόσμο. Η διαδικασία ανάπτυξης του «οράματος 2040», μέχρι το καλοκαίρι του 2021, θα εμπλέξει διάφορες υπηρεσίες καθώς και συνεισφορές πολλών άλλων ενδιαφερομένων. 

Η κα Μ-Χ Μακρανδρέου Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο, 210 5275142, [email protected]) προσφέρει υποστηρικτικό υλικό για τον τρόπο οργάνωσης των συζητήσεων για το «ΟΡΑΜΑ της Υπαίθρου 2040». 

H κα Mάγδα Κοντογιάννη (κτηνοτρόφος, [email protected], 6932094231) οργανώνει την πρώτη εξειδικευμένη διαδικτυακή συζήτηση με τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ της ΥΠΑΙΘΡΟΥ την Τρίτη, 12 Ιαν 2021, στις 20.00, στο https://us02web.zoom.us/j/81678095095?pwd=OERRLzJ4S21rcjIvM0M3bjUyelF3Zz09

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής προσφέρει την πολύχρονη τεχνογνωσία του, όπως φαίνεται από την απαρίθμηση των συζητήσεων (είκοσι οκτώ-28) που ήδη έχουν γίνει, και την πλατφόρμα zoom που διαχειρίζεται, με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα. 

Από 12 Ιαν 2021 έως 27 Ιαν 2021 ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής προτίθεται να ανταποκριθεί σε κάθε πρόσκληση για συζήτηση με θέμα το «ΟΡΑΜΑ για μια ευημερούσα Αττική Ύπαιθρο μέχρι το 2040». Όποιος Σύλλογος, Συνεταιρισμός, Ένωση, Κίνημα, Πολιτιστικός, Αγροτικός, Αθλητικός, Περιβαλλοντικός, Επαγγελματικός, Επιτροπή, Ομάδα, ή ακόμα και μεμονωμένοι πολίτες, που θέλουν να συμβάλλουν στο ΟΡΑΜΑ είναι ευπρόσδεκτοι για να καταγραφούν απόψεις και σκέψεις, με ορίζοντα μια ευημερούσα και ελκυστική ύπαιθρο το 2040 για όλους. 

Την Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, στις 12.00, στην Ανταλλαγή Ευχών για το 2021, ο κ Γιάννης Κοντογιάννης, πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής προσκαλεί όλους του φορείς της Αττικής, τους εκπροσώπους φορέων και τους φίλους, στο https://us02web.zoom.us/j/88001678146, να στρέψουν το βλέμμα τους στην προοπτική της Αττικής Υπαίθρου το 2040, μαζί με το 2021 και την καθημερινότητα της επιβίωσης. 

Την Τετάρτη, 27 Ιαν 2021, στις 12.00 προσκαλούνται όλες οι οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών καθώς και κάτοικοι της υπαίθρου της Αττικής στην ολοκλήρωση της εκστρατείας για το «ΟΡΑΜΑ για τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης το 2040», ώστε τα συμπεράσματα της πολύχρονης προσπάθειας να υποβληθούν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέχρι 31/1/2021 και να ληφθούν υπ’ όψη στις ανακοινώσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την άνοιξη 2021. 

Continue Reading

Trending