Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Διαμόρφωση Επιτυχημένης Στρατηγικής Στελέχωσης στη Νέα Κατάσταση Πραγμάτων

Οι απαιτήσεις της διεθνούς οικονομίας, η ανάγκη για άμεση επιχειρηματική ανάπτυξη στην Ελλάδα, και ο ανταγωνισμός ασκούν υψηλές πιέσεις σε επιχειρηματικές παραμέτρους παραγωγής, ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, κόστους, και σωστά καταρτισμένων στελεχών.  

Οι παράγοντες αυτοί είναι καθοριστικοί στην ανάδειξη των επιχειρήσεων που θα παίξουν ηγετικό ρόλο στην αγορά από αυτές που θα παραμείνουν στο περιθώριο. Απαιτούνται καλά μελετημένες στρατηγικές επιχειρηματικής και λειτουργικής οργάνωσης. 

Όλα τα επίπεδα στελεχών πρέπει να προσαρμόζονται και να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις στρατηγικές και στις ραγδαίες εξελίξεις. Υπάρχει πλέον πολύ μεγαλύτερη διαθεσιμότητα καλά καταρτισμένων ατόμων χωρίς αντίστοιχή αύξηση δυνατότητας απορρόφησής τους. Σημαντική επίδραση έχει η κρατικό-κεντρική πολιτική σε όλα τα επίπεδα διαχείρισης έργων και λειτουργίας των οργανισμών, οι επαυξημένες ανάγκες σωστής διαχείρισης των πόρων από την Ε.Ε. και οι ιδιωτικοποιήσεις κρατικών οργανισμών που έχουν δημιουργήσει μια νέα τάξη πραγμάτων σε θέματα στελέχωσης και διοίκησης. Η εποχή του “εύκολου χρήματος” του χρηματιστηρίου δημιούργησε μια παροδική ανεξέλεγκτη κατάσταση έπαρσης και υπεροχής.Η επιχειρηματική επιτυχία μπορεί να μετρηθεί μόνο βάση του άμεσου αποτελέσματος και αποδοτικότητας και όχι με τεχνητά διογκωμένες αξίες μετοχών επιχειρήσεων του χρηματιστηρίου.

Οι εταιρείες που θέτουν ρεαλιστικούς και επιτεύξιμους στόχους, είναι αυτές που τελικά προσελκύουν τα ποιο ικανά στελέχη τα οποία και φροντίζουν να ανταμείβουν αναλόγως με επιπρόσθετα κίνητρα όταν πετυχαίνουν τους στόχους τους. Οι στρατηγικές που έχουν σαν στόχο τη διατήρηση των ικανών στελεχών για μεγάλο χρονικό διάστημα απαιτούν κατανόηση, ενθάρρυνση και στήριξη των επιτυχημένων αυτών ατόμων. Αυτή η επιστροφή στις παραδοσιακές βασικές αξίες μπορεί να αποτελεί μια από τις ποιο θετικές επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Αν και δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί άμεσα μια αγορά εργασίας που να απαιτεί αλλά και να απορροφά ικανά στελέχη, προβλέπεται μακροπρόθεσμα, η ανάπτυξη να ξεπεράσει τη διαθεσιμότητα των ατόμων με υψηλές προδιαγραφές. Η σταδιακή αλλαγή στη βάση της οικονομίας με νέο επίκεντρο τις προσφερόμενες υπηρεσίες αντανακλάται από τις προτιμήσεις των νέων αποφοίτων από τα ΑΕΙ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Το ποσοστό των νέων και διαθέσιμων ικανών στελεχών στους τομείς της βιομηχανίας, της μεταποίησης και του αυτοματισμού μικραίνει σημαντικά κάθε χρόνο, καθώς και η γενιά της βιομηχανικής εποχής βγαίνει στη σύνταξη.

Βρισκόμαστε λοιπόν σε ένα στάδιο που πολύ χαρακτηρίζουν ως «Πόλεμο Ταλέντων» στη στελέχωση θέσεων παροχής υπηρεσιών, πληροφορικής, μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, χρηματοοικονομικών, νέων τεχνολογιών, κλπ. Γρήγορα όμως ο φαινομενικός κορεσμός ικανών ατόμων θα στερέψει, ειδικά οι μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις θα έχουν δυσκολία να ανταγωνιστούν στην προσέλκυση των καλύτερων στελεχών από ένα περιορισμένο σύνολο διαθέσιμων ταλαντούχων στελεχών. Απαιτείται η δημιουργία οργανωμένης και αποτελεσματικής διαδικασίας προσέλκυσης και διατήρησης στελεχών καθώς και μετάδοσης ενός ελκυστικού και πειστικού οράματος.

Οι  καλύτεροι άνθρωποι είναι ποιο έξυπνοι και ποιο συντηρητικοί: πολλοί έχουν πέσει θύματα κακής μεταχείρισης από εργοδότες ή οικονομικής κρίσης. Ιδιαίτερα επιφυλακτικοί και δύσπιστοι σε υποσχέσεις, επιδιώκουν τη σταθερότητα, τη δυνατότητα ικανοποιητικής ανάπτυξής τους και ένα ανταγωνιστικό εφικτό προγραμματισμό αμοιβής τους. Η εποχή προσέλκυσης ικανών στελεχών με εντυπωσιακά πακέτα ποσοστών και υποσχέσεων με χαμηλή πιθανότητα εξασφαλισμένης αμοιβής είναι πλέον ξεπερασμένη.

Οι καλύτεροι υποψήφιοι θα ανταποκριθούν στις εταιρείες που ξεκάθαρα εκφράζουν και πείθουν ότι μπορούν να υλοποιήσουν τους άμεσους στόχους τους για το όφελος της εταιρείας και των ανθρώπων της.

Ελκυστικοί παράγοντες είναι πλέον το σωστό περιβάλλον εργασίας, σαφώς διατυπωμένοι στόχοι και απαιτήσεις και ο διαθέσιμος χρόνος για προσωπική ζωή. Με κοινά συμφωνημένους στόχους και οι δύο πλευρές μπορούν να δημιουργήσουν ένα παραγωγικό περιβάλλον που να ανταμείβει ικανοποιητικά τόσο τα στελέχη όσο και την επιχείρηση.  Ισχύει πάντα η αξία: Όταν τα άτομα αισθάνονται ότι οι εργοδότες τους λειτουργούν με γνώμονα το καλό του προσωπικού τους, θα επιδείξουν πολύ μεγαλύτερο βαθμό αφοσίωσης και θετικής προσπάθειας για το καλό της επιχείρησης. Πολλές εταιρείες πιστεύουν ότι η προσέλκυση στελεχών είναι θέμα απλής τοποθέτησης αγγελιών σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και σε διαδεδομένες ιστοσελίδες ευρέσεως εργασίας για να εμφανιστούν ορδές υποψηφίων στην πόρτα τους. Χωρίς όμως διαδικασία προ-επιλογής δύσκολα προσελκύουν τα κατάλληλα στελέχη.

Τα ικανά στελέχη επιλεκτικά αναζητούν νέες ευκαιρίες συνήθως εργάζονται και δεν διακινδυνεύουν να εκτεθούν στους εργοδότες τους. Για αυτό είναι και περιζήτητα καθώς δεν είναι υπερ-εκτεθειμένα και γιατί οι επιχειρήσεις πιστεύουν ότι όσο ποιο δύσκολη είναι η εύρεση, προσέγγιση και πρόσληψη κάποιου στελέχους τόσο καλύτερο είναι. Τα στελέχη αυτά είναι διακριτικά και συνήθως αποκαλύπτουν το ενδιαφέρουν σε πολύ λίγα άτομα του άμεσου περιβάλλοντός τους αλλά και σε έμπιστους επαγγελματίες επιλογής προσωπικού.

Η αποτελεσματική στελέχωση έχει να κάνει με τη σωστή επικοινωνία και δικτύωση και τις άμεσες επαφές, όχι με την πρόσβαση σε χιλιάδες βιογραφικά και ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.

Η παραδοσιακή προσέγγιση είναι η καλύτερη: Η αξιοποίηση προσωπικών επαφών και δικτύου γνωριμιών για τον εντοπισμό των καλύτερων υποψηφίων και ευκαιριών. Πολύ λίγα άτομα κατακτούν μια νέα θέση μέσω του βιογραφικού τους. Τα ικανά στελέχη έχουν εξαιρετικές ικανότητες δικτύωσης, τους θυμούνται και τους συστήνουν εύκολα οι νυν και τέως εργοδότες τους, τους στρατολογούν οι επαγγελματίες επιλογής προσωπικού και τους καλούν σε συνεντεύξεις. Η απρόσωπη προσέγγιση μέσω δημοσιεύσεων κάνει τις προσωπικές σχέσεις να αποκτούν μεγαλύτερη αξία και η άμεση επικοινωνία είναι η αποτελεσματικότερη.

Αυτό ισχύει τόσο για τους εργοδότες όσο και για τα διαθέσιμα στελέχη. Η καλύτερη λύση λοιπόν είναι η δικτύωση, η οποία περιλαμβάνει πρώην συνεργάτες, πελάτες, εργοδότες, διευθυντές, υφιστάμενους, και επαγγελματίες επιλογής προσωπικού. Ο ανταγωνισμός έχει βοηθήσει στην επιβίωση των ποιο καλά οργανωμένων και αποτελεσματικών γραφείων επιλογής προσωπικού που έχουν αναπτύξει μακροχρόνιες σχέσεις και πολύτιμη πρόσβαση στα στελέχη. Έχουν εμπειρία, πολύ καλό δίκτυο επαφών με εταιρείες και υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, μαθαίνουν πρώτοι τις νέες διαθέσιμες θέσεις και γνωρίζουν τα ικανότερα στελέχη που διακριτικά αναζητούν ευκαιρίες και που είναι σχεδόν αδύνατον να εντοπισθούν από μια αγγελία.

Αποδεικνύεται ότι η αποτελεσματικότερη στρατηγική στελέχωσης βασίζεται στην ανθρώπινη επαφή, επικοινωνία και πληροφόρηση, στη σωστή αξιολόγηση των στελεχών και όπου η αφοσίωση και αξία του στελέχους εκτιμάται στη συμβολή του για την καθοδήγηση και το μέλλον της επιχείρησης.

Η προσέγγιση αυτή κερδίζει περισσότερο και οδηγεί στη δημιουργία στελεχών με μεγάλη παραγωγικότητα που υποστηρίζουν την επιχείρηση, τον πελάτη και τους συναδέλφους τους. Οι υποσχέσεις για γρήγορο και εύκολο χρήμα χλευάζονται. Η ξεκάθαρη και καλά διατυπωμένη δέσμευση σε μια σταθερή επιχειρηματική φιλοσοφία, ισορροπημένη κερδοφορία, υποστήριξη και ενδυνάμωση των στελεχών είναι η βάση για μια νέα γενιά επιχειρήσεων.


Άρθρο αρχείου

ΤΖΟΥΛΗ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ

Έρευνες

Τα Ένφυλα Στερεότυπα Καλά Κρατούν στις Ελληνικές Οικογένειες και στις Οικογένειες της Διασποράς!

Τα στερεότυπα στον αθλητισμό εξακολουθούν να υφίστανται, τόσο στους
Έλληνες/ίδες γονείς όσο και στους Έλληνες/ίδες της διασποράς. Παρόλο που η
πλειονότητα των ερωτηθέντων θεωρεί ότι δεν υπάρχουν «ανδρικά» ή «γυναικεία»
αθλήματα, μεγάλο ποσοστό του δείγματος διατηρεί ουδέτερη στάση ως προς το
εάν θα ενθάρρυνε τον(ους) γιο(ους) ή την(ις) κόρη(ες) τους να συμμετάσχει(ουν) σε
ένα άθλημα που παραδοσιακά θεωρείται «γυναικείο» (όπως το μπαλέτο) ή
«ανδρικό» (όπως το ποδόσφαιρο). Αυτά είναι τα κύρια συμπεράσματα της
διαδικτυακής έρευνας που διεξήγαγε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (MARLAB) του
Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Σκοπός της έρευνας ήταν να εξετάσει πως τα στερεότυπα του φύλου επηρεάζουν τη
συμμετοχή των παιδιών και εφήβων στον αθλητισμό, συγκρίνοντας τις απόψεις των
Ελλήνων/ίδων γονέων και των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς. Τα
ερωτηματολόγια των ερευνών απαντήθηκαν από 328 γονείς παιδιών έως 18 ετών
(288 Έλληνες/ίδες γονείς και 40 Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς). Η έρευνα
πραγματοποιήθηκε υπό την επιστημονική επίβλεψη της διευθύντριας του MARLAB,
καθηγήτριας, κας Ροδούλας Τσιότσου και παρουσιάστηκε μαζί την υποψήφια
διδακτόρισσα, κα Σμαράγδα Σαμαρά, στο συνέδριο «Inaugural Greek Global Women
and Hellenism Conference».
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το 72% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το
74% των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς, συμμετείχαν σε αθλητικές
δραστηριότητες κατά την παιδική και εφηβική τους ηλικία. Σε ότι αφορά στη
σημερινή συχνότητα συμμετοχής τους σε αθλητικές δραστηριότητες, το 40,28% των
Ελλήνων/ίδων γονέων δηλώνει ότι δεν συμμετέχει ποτέ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό
για τους/ις Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς είναι σημαντικά μικρότερο (25%)

(ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 1).

Τόσο οι Έλληνες/ίδες γονείς (38,54%) όσο και οι Έλληνες/ ίδες γονείς της διασποράς (40%) διαφωνούν με την άποψη ότι ορισμένα αθλήματα είναι αποκλειστικά «κατάλληλα» για άνδρες (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 2). Ωστόσο, σχετικά με το αν θα ενθάρρυναν την(ις) κόρη(ες) τους να συμμετάσχουν σε ένα «ανδρικό» άθλημα, όπως το ποδόσφαιρο, το 32,64% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 32,5% των γονέων της διασποράς διατηρούν ουδέτερη στάση ενώ οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς διατυπώνουν υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας (45%) έναντι των Ελλήνων/ίδων γονέων (35,76%)  (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 3). 

Παρόμοια είναι τα αποτελέσματα σχετικά με τα αθλήματα που θεωρούνται «κατάλληλα» για γυναίκες, με το 37,5% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 40% των γονέων της διασποράς να διαφωνούν απόλυτα με αυτή την άποψη (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 4). Ωστόσο, παραμένουν επιφυλακτικοί/ές στο αν θα ενθάρρυναν τον(ους) γιο(ους) τους να συμμετάσχουν σε ένα παραδοσιακά «γυναικείο» άθλημα, όπως το μπαλέτο, με το 31,36% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 27,5% των γονέων της διασποράς να διατηρούν ουδέτερη στάση και μόνο το 27,2% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 35% των γονέων της διασποράς να συμφωνούν (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5. 

Οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς διαφωνούν απόλυτα (42,5%) με την άποψη ότι τα μέσα ενημέρωσης παρέχουν ισότιμη κάλυψη αθλητικών επιτευγμάτων ανεξαρτήτως φύλου. Αντίθετα, οι απόψεις των Ελλήνων/ίδων γονέων ποικίλουν, με περίπου ίσα ποσοστά διαφωνίας (26,39%) και ουδετερότητας (25,69%). Επιπλέον, η πλειονότητα των Ελλήνων/ίδων γονέων διαφωνεί (30,21%) ή διαφωνεί απόλυτα (23,26%) με την άποψη ότι τα δύο φύλα εκπροσωπούνται ισότιμα στον αθλητισμό. Παρόμοια στάση εκφράζουν και οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς, με το 22,5% να διαφωνεί και το 30% να διαφωνεί απόλυτα (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 6).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 6. 

Προσφέρουν όμως όλα τα αθλήματα ίσες ευκαιρίες ανέλιξης ανεξαρτήτως φύλου; Από την έρευνα προκύπτει ότι οι απόψεις των δύο δειγμάτων συγκλίνουν. Συγκεκριμένα, το 29% των Ελλήνων/ίδων γονέων διαφωνεί με αυτήν την άποψη και το 33% διαφωνεί απόλυτα. Παρόμοιες είναι οι αντιλήψεις των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς, με το 28% να διαφωνεί και το 35% να διαφωνεί απόλυτα. Επιπλέον, και τα δύο δείγματα διαφωνούν απόλυτα με την άποψη ότι οι επαγγελματίες αθλήτριες λαμβάνουν ίσες ανταμοιβές, όπως μισθός και αναγνώριση, σε σύγκριση με τους άνδρες αθλητές. Οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς εκφράζουν αυτή τη διαφωνία πιο έντονα, με το 50% να διαφωνεί απόλυτα, έναντι του 34,38% των Ελλήνων/ίδων γονέων (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 7).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 7

Τέλος, στην έρευνα, καταγράφηκε ο βαθμός ομοφοβίας των γονέων, με το 84% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 90% των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς να εμφανίζουν σχετικά υψηλές τιμές ομοφοβίας σε μια κλίμακα 0-100, όπου το 0 αντιπροσωπεύει την ελάχιστη και το 100 τη μέγιστη ομοφοβική στάση (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 8). Ενδεικτικά, στη δήλωση «τα ομοφυλόφιλα άτομα μου προκαλούν εκνευρισμό», το 22% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι συμφωνεί, ενώ το 52% συμφωνεί απόλυτα (σύνολο 74%). Αντίστοιχα ποσοστά καταγράφηκαν και στους Έλληνες/ίδες γονείς της Διασποράς, με το 23% να συμφωνεί και το 58% να συμφωνεί απόλυτα (σύνολο 81%). Επίσης, δήλωση «τα ομοφυλόφιλα άτομα αξίζουν την αρνητική μεταχείριση που υφίστανται», το 73% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 70% των Ελλήνων/ίδων γονέων της Διασποράς  αντίστοιχα συμφώνησαν απόλυτα.

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 8

Προφίλ τους δείγματος

Στην έρευνα συμμετείχαν στο σύνολο 328 γονείς  εκ των  288 Έλληνες/ίδες γονείς και 40 Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς. 

Το προφίλ των Ελλήνων/ίδων γονέων:  το 85% ήταν γυναίκες  και το 15% ήταν άνδρες. Όσον αφορά στην ηλικία, το 1,4% των συμμετεχόντων ήταν 18-29 ετών, το 31,6% ήταν 30-39 ετών, το 52,4% ήταν 40-49 ετών και το 14,2% ήταν 50-59 ετών. Σε σχέση με το εισόδημα, το 11% δήλωσε ετήσιο εισόδημα κάτω των 9.999 ευρώ, το 64% είχε εισόδημα μεταξύ 10.000 και 39.999 ευρώ, το 9% μεταξύ 40.000 και 69.999 ευρώ, το 2% πάνω από 70.000 ευρώ, ενώ το 14% προτίμησε να μην απαντήσει. Όσον αφορά στο εκπαιδευτικό επίπεδο, η πλειονότητα των συμμετεχόντων είχε μεταπτυχιακό τίτλο ή ανώτερο (46,18%). Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση, το 91% ήταν παντρεμένοι/ες, ενώ το 60% ήταν εργαζόμενοι/ες πλήρους απασχόλησης. Το δείγμα ήταν πανελλαδικό και προερχόταν από 13 περιφέρειες της χώρας και κυρίως από την Αττική (45,49%).

Το προφίλ των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς:  το 62% ήταν γυναίκες και το 38% ήταν άνδρες. Όσον αφορά στην ηλικία, το 2% των συμμετεχόντων ήταν 18-29 ετών, το 20% ήταν 30-39 ετών, το 45% ήταν 40-49 ετών, το 22% ήταν 50-59 ετών, το 8% ήταν 60-69 ετών και το 3% ήταν άνω των 70 ετών. Σε σχέση με το εισόδημα, το 12% δήλωσε ετήσιο εισόδημα κάτω των 9.999 ευρώ, το 22% είχε εισόδημα μεταξύ 10.000 και 39.999 ευρώ, το 23% μεταξύ 40.000 και 59.999 ευρώ, το 23% πάνω από 70.000 ευρώ, ενώ το 20% προτίμησε να μην απαντήσει. Όσον αφορά στο εκπαιδευτικό επίπεδο, η πλειονότητα των συμμετεχόντων είχε μεταπτυχιακό τίτλο ή ανώτερο (62,5%). Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση, το 80% του δείγματος ήταν παντρεμένοι/ες, ενώ το 60% του δείγματος ήταν εργαζόμενοι/ες πλήρους απασχόλησης. Το δείγμα ήταν διεθνές και προέρχονταν από 18 χώρες και κυρίως από την Νορβηγία (15%) και Αυστραλία (15%).

Rodoula H. Tsiotsou (Ph.D.) | Professor of Services MarketingDirector of Marketing Laboratory MARLAB

Continue Reading

Προγράμματα

Η Hatzi Filax Group Βραβεύτηκε  από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στην Kατηγορία Καινοτομία στα Βραβεία«Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας»  στην Εθνική Λυρική Σκηνή.

Η Hatzi Filax Group αναγνωρίστηκε και βραβεύτηκε στην κατηγορία «Καινοτομία» στο
πλαίσιο των βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» από
το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (Ε.Ε.Α.) και τον Πρόεδρο κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου.
Σε μία λαμπρή εκδήλωση, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής απονεμήθηκαν τα βραβεία «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. Η απονομή αυτή αναδεικνύει την πρωτοπόρα θέση της εταιρείας στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και την καινοτομία σε σχέση με εκπαίδευση εργαζομένων στα soft skills και συμβουλευτικής σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού.
Η βράβευση αυτή αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της Hatzi Filax Group για την παροχή
καινοτόμων λύσεων που προάγουν τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων σε σχέση με τον
άνθρωπο. Το βραβείο απένειμαν ο κ. Γεώργιος Ζυγόπουλος μέλος της Διοικητικής
Επιτροπής του ΕΕΑ και ο κ. Νικόλαος Βρέττος βουλευτής και εκπρόσωπος του κόμματος
«Νίκη».
Τα βραβεία του Ε.Ε.Α. πραγματοποιήθηκαν για 8η συνεχή χρονιά, επιβραβεύοντας
μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διαπρέπουν στον επιχειρηματικό κόσμο και κατάφεραν να
αναπτυχθούν και να καινοτομήσουν, ενισχύοντας τις προοπτικές ανάκαμψης της ελληνικής
οικονομίας. Παρουσία δύο πρώην πρωθυπουργών, των κ.κ. Αντώνη Σαμαρά και Κώστα
Καραμανλή πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος η τελετή απονομής των
βραβείων Βιώσιμης, Καινοτόμου και Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας του Επαγγελματικού
Επιμελητηρίου Αθηνών. Παρών στην εκδήλωση και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς, η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου, ο πρόεδρος της ΝΕΑΡ Αλέξης Χαρίτσης, εκπρόσωποι όλων των κομμάτων ενώ την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος. Η φετινή γιορτή της επιχειρηματικότητας, ξεκίνησε με ένα ξεχωριστό μουσικό αφιέρωμα από την κα Ελένη Τσαλιγοπούλου. Παρουσιαστές της μεγάλης γιορτής ήταν οι δημοσιογράφοι Αντώνης Κρητικός και Χρύσα Φώσκολου.


Απονεμήθηκαν, παράλληλα, ειδικά τιμητικά βραβεία σε ανθρώπους που διακρίνονται για
τα επιτεύγματά τους στους: ΠΑΕ Ολυμπιακός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός, παραολυμπιονίκη Λήδα
Μανθοπούλου, ολυμπιονίκες Απόστολος Χρήστου και Θοδωρής Τσελίδης, αριστούχα
μαθήτρια Στρατονίκη Βελισσαρίδη.

Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και co-founder της Hatzi Filax Group δήλωσε:
«Θα ήθελα να εκφράσω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου προς τον Πρόεδρο και το
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών για την εξαιρετική αυτή διάκριση. Η εταιρεία μας
έχει θέσει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού στις ελληνικές
επιχειρήσεις. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσα από δύο βασικές αρχές που καθοδηγούν τη
φιλοσοφία μας. Η πρώτη είναι ότι η επιτυχία ενός ατόμου είναι επιτυχία όλων μας. Εάν οι
εργαζόμενοί μας είναι ευτυχισμένοι, τότε οι πελάτες μας είναι ικανοποιημένοι, οδηγώντας
σε βιώσιμες και επιτυχημένες επιχειρήσεις.»

Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group δήλωσε:
«Η δεύτερη θεμελιώδης αρχή μας είναι ότι δεν οικοδομούμε απλώς επιχειρήσεις, αλλά
ανθρώπους. Οι άνθρωποί μας είναι αυτοί που τελικά χτίζουν τις επιχειρήσεις. Σε αυτό το
σημείο, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους πελάτες μας, οι οποίοι μας τιμούν με την
εμπιστοσύνη τους, αναθέτοντάς μας τη διαχείριση του πλέον πολύτιμου πόρου τους – τους
ανθρώπους τους. Χάρη σε αυτή την πολύτιμη συνεργασία, μπορούμε να συνεχίσουμε να
παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και να προάγουμε την ανάπτυξη σε όλα τα
επίπεδα. Οφείλουμε ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον κύριο Ι. Χατζηθεοδοσίου, όχι μόνο για
την τιμή αυτή, αλλά και για την αδιάκοπη υποστήριξή του προς την επιχειρηματική
κοινότητα και το όραμά του, που αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους μας.

Continue Reading

Προγράμματα

Συνεργασία Hatzi Filax Group & EFCC: Εκπαίδευση ProjectManagement


Η Hatzi Filax Group σε συνεργασία με την εταιρία EFCC, ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα
υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα το Project Management, από το
εκπαιδευτή κ. Σαράντη Κούγιου. Το σεμινάριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στις
εγκαταστάσεις της EFCC, διήρκησε 16 ώρες και προσέφερε στους συμμετέχοντες μοναδικές
γνώσεις και πρακτικά εργαλεία για την επιτυχή διαχείριση έργων σε απαιτητικά
επαγγελματικά περιβάλλοντα.
Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε σε κομβικά ζητήματα διαχείρισης έργων, όπως η ανάλυση
απαιτήσεων, ο σχεδιασμός και η οργάνωση έργων, η βέλτιστη διαχείριση πόρων, η
παρακολούθηση προόδου και η διαχείριση ρίσκου. Με βάση τις ανάγκες της σύγχρονης
αγοράς, οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν σε πρακτικές λύσεις και μεθοδολογίες, που τους
βοηθούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του επαγγελματικού τους
χώρου.
Η συνεργασία της Hatzi Filax Group με την EFCC για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του
συγκεκριμένου προγράμματος αποτελεί ακόμα μία απόδειξη της αφοσίωσης της εταιρείας
στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, επενδύοντας στην εκπαίδευση και την
επαγγελματική ενδυνάμωση των εργαζομένων της. Η EFCC δεσμεύεται να συνεχίσει τη
στρατηγική της για την παροχή εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών υψηλού επιπέδου, που
ενισχύουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες του προσωπικού της.

Ο κος Eυσταθίου Αθανάσιος, CEO της EFCC, δήλωσε ότι:

“Ευχαριστούμε την εταιρία Hatzi Filax Group, που μας επέτρεψε να υλοποιήσουμε αυτό το
ολοκληρωμένο σεμινάριο για τη Διαχείριση Έργων. Η συμμετοχή και οι γνώσεις που αποκτήθηκαν
από τους εργαζομένους μας, αποτελούν ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην ενίσχυση των δεξιοτήτων
τους και την επιτυχία των μελλοντικών μας στόχων. Στην EFCC, πιστεύουμε ακράδαντα πως η
επένδυση στην κατάρτιση του προσωπικού μας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη συνεχή
πρόοδο και την καινοτομία της εταιρείας. Η συνεργασία μας με την Hatzi Filax, καθώς και οι
πολύτιμες γνώσεις που μοιράστηκε ο κ. Σαράντης Κούγιου ενισχύουν την ικανότητα της ομάδας μας
να διαχειρίζεται σύνθετες απαιτήσεις έργων. Μαζί, θέτουμε τις βάσεις για μελλοντική επιτυχία και
καινοτομία.”

H κα Ευσταθίου Ελίνα, HR Coordinator της EFCC δήλωσε ότι:
“Η εξέλιξη και η φροντίδα των ανθρώπων μας βρίσκεται στο επίκεντρο για την EFCC. Η συνεργασία
μας με τη Hatzi Filax Group για την παροχή εκπαίδευσης στη Διαχείριση Έργων αποτελεί μέρος των
συνεχιζόμενων προσπαθειών μας να προσφέρουμε στην ομάδα μας πρακτικές δεξιότητες που
ενισχύουν την καθημερινή τους εργασία. Το σεμινάριο υπό την καθοδήγηση του κ. Κούγιου έδωσε
στους συνεργάτες μας νέες μεθοδολογίες για την αποτελεσματική διαχείριση έργων, βοηθώντας
τους στην αντιμετώπιση των προκλήσεων με αυτοπεποίθηση και ακρίβεια.

Continue Reading

Trending