Connect with us

Lifestyle

Ιλιάδα Κοθρά, woman in motion

Γεννημένη στην αγαπημένη της πόλη, την Αθήνα, έναν Απρίλη, αιώνες πριν. Σπούδασε marketing – τεχνικές πωλήσεων, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, φωτογραφία κι υποκριτική. Δούλεψε σε πολλές εταιρείες στις πωλήσεις και στο κομμάτι του marketing και μαζί με την ομάδα της δημιούργησε την πλατφόρμα www.living-postcards.com, ένα site που προσπαθεί να προωθήσει στο εξωτερικό όλα τα όμορφα πράγματα της Ελλάδας εν καιρώ κρίσης.

 -Κυρία Κοθρά, έχετε δηλώσει σε συνέντευξή σας πως πλέον ασχολείστε αποκλειστικά με το χώρο του marketing, το οποίο και σπουδάσατε, ενώ παλαιότερα, μεγάλη σας αγάπη υπήρξε το θέατρο. Σε ποιόν από τους δύο χώρους πιστεύετε πως ταιριάξατε καλύτερα;
Το θέατρο έβγαζε προς τα έξω την μεγαλύτερη εσωτερική μου ανάγκη, αυτή της έκφρασης. Και αυτή η ανάγκη με οδήγησε στο να την σπουδάσω. Εχω όμως την αίσθηση πως οι άνθρωποι της ”αγοράς”, του marketing, των πωλήσεων γενικά, έχουν μόνο να κερδίσουν από την ενασχόληση τους με την τέχνη. Συνηθίζουμε να τοποθετούμε σε ξεχωριστά ”κουτάκια” τους καλλιτέχνες από τους επιχειρηματίες, ενώ επι της ουσίας οι άνθρωποι δεν μπαίνουν -όλοι- σε αυτά. Νομίζω λοιπόν πως και οι δύο χώροι μου έχουν δώσει πολλά. Συνεχίζω να μην χάνω καλή θεατρική παράσταση, και με το ”καλή” δεν εννοώ φυσικά ούτε εκείνη που είναι ιδιαιτέρως προβεβλημένη, ούτε εκείνη με τα ”ηχηρά” ονόματα σε ρόλους. Εφόσον είμαι εδώ και δυο δεκαετίες ”θεατής” αλλά όχι πάνω στο σανίδι, σίγουρα το marketing με κέρδισε ολοκληρωτικά. Αλλά ποτέ δεν θα άλλαζα την θεατρική σπουδή και την εμπειρία. Η τέχνη είναι το απόλυτο οξυγόνο.

-Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;
Το ότι η αγγλόφωνη πλατφόρμα www.living-postcards.com έφτασε να είναι η μεγαλύτερη data base που δείχνει με κριτήρια υψηλής αισθητικής όλα τα ”όμορφα που συμβαίνουν” στο επιχειρείν σε αυτή την χώρα που ακόμα πληρώνει εκείνη την δανειακή λάμψη τις, ψεύτικες υποσχέσεις και την οικονομική κακοδιαχείριση όλων.

Το να αποδείξεις ότι αυτή η χώρα και αυτή οι άνθρωποι είναι εδώ, δυνατότεροι από ποτέ και με ένα δικό τους όραμα είναι αυτό που κάνει εμένα και την ομάδα μου περήφανους. Η ανταπόκριση από τον εγχώριο τύπο και από το εξωτερικό ήταν από την αρχή τεράστια καθώς και η όλη στήριξη. Είναι συγκλονιστικό να μπαίνουν στην πλατφόρμα, να βρίσκουν προιόντα και brands που θα ήθελαν να συνεργαστούν, να αγοράσουν, να τα φέρουν στην πατρίδα τους. Το όλο concept μου έδωσε και την δυνατότητα να μπορώ να αρθρογραφώ σε ξένα περιοδικά για την Ελλάδα, και να δίνω ομιλίες για το ”επιχειρείν”. Αυτό οδήγησε σε 14 events μέχρι τώρα για την επιχειρηματικότητα και ειδικά για την γυναικεία, και στο να γεννηθούν νέες συνεργασίες και φιλίες. Και αυτό δεν συγκρίνεται επίσης με τίποτα.

-Πόσο εύκολο είναι για τη σύγχρονη εργαζόμενη γυναίκα  να συνδυάσει επάγγελμα και οικογενειακές υποχρεώσεις;
Τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο. Ολα είναι θέμα διαχείρισης του χρόνου, των ανθρώπων που έχεις δίπλα σου και που εσύ θες να φτάσεις. Ξέρετε, αυτό το ”όλοι έχουμε 24 ώρες” είναι κλισέ αλλά αληθεύει. Ολοι έχουμε τον ίδιο χρόνο, και σημασία έχει τι κάνουμε μέσα σε αυτές.

-Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει μια γυναίκα στον επαγγελματικό τομέα σύμφωνα με εσάς;
Πολλές. Aλλά ειλικρινά θεωρώ πως οι μεγαλύτερες προκλήσεις προέρχονται από εμάς τις ίδιες-μιλώντας για τις γυναίκες-. Ξέρετε, οι άντρες γεννιούνται με έναν προορισμό στο κεφάλι τους. Η πολλούς. Συνήθως δεν χρειάζονται την έγκριση των γυναικών για να ”υπάρξουν” και να δημιουργήσουν τα δικά τους επιτεύγματα. Τρέχουν, οδηγούν, αθλούνται, βγαίνουν με τους φίλους τους και γενικά ”κάνουν πράγματα”. Αυτό είναι που και εμείς οφείλουμε να κάνουμε. Να αφήσουμε τις προκλήσεις τις εσωτερικές και να μην επιτρέψουμε να μας πάνε πίσω. Θεωρώ πως το έχω καταφέρει αρκετά. Στις ομιλίες μου αυτό είναι και το  μύνημα που θέλω να περάσω.Να μπορέσουμε να δούμε καθαρά τον στόχο και να τον πετύχουμε χωρίς να έχουμε ένοχες για αυτή μας την απόφαση. Αυτόνομες και αποφασισμένες. Η λέξη ”φιλοδοξία” έχει ωραιότερη χροιά όταν την προφέρει μαι γυναίκα..

-Ποιοί είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;
Ο βασικότερος? Να είμαι καλά στην υγεία μου και αν έχω αυτούς που αγαπάω δίπλα μου. Και να έχουν και εκείνοι την υγεία τους και μαζί να δημιουργούμε και να κάνουμε ωραία πράγματα. Το 2018 ετοιμαζόμαστε για 2 ακόμα events σχετικά με το ”επιχειρείν”, ένα project για την βία κατά των γυναικών, και πολλά άλλα σχετικά με την παρουσία του Living Postcards στο εξωτερικό. Νομίζω πως η δημιουργικότητα είναι ο μόνος τρόπος να αναπνέω σωστά. Αυτό είναι που θα αφήσουμε πίσω ”φεύγοντας.”

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending