Connect with us

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τις τουριστικές επιχειρήσεις

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τον κλάδο των τουριστικών επιχειρήσεων που αναζητούν κάτι περισσότερο από το παραδοσιακό «σουβενίρ» έρχεται για 5η χρονιά στον Πολυχώρο Αθηναΐς στις 11-12- 13 Ιανουαρίου 2019.

 

Tο meeting point του ελληνικού design και των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου, η GREEK BRAND NEW, η έκθεση που αναβαθμίζει το παραδοσιακό προϊόν σε πολιτισμικό δώρο, αναμένεται να παρουσιάσει ό,τι πιο καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των εφαρμοσμένων τεχνών.

Στη φετινή διοργάνωση, 64 ελληνικά brands και designers με χρηστικά και διακοσμητικά αντικείμενα, είδη σπιτιού, ρούχα και αξεσουάρ ιδιαίτερου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας θα επαναπροσδιορίσουν την ταυτότητα του ελληνικού «σουβενίρ» αλλά και θα αναδείξουν, όπως κάθε χρόνο, το σύγχρονο ελληνικό design.

Δες όλα τα brands ΕΔΩ

Η GREEK BRAND NEW είναι μια εμπορική boutique έκθεση που προωθεί το ελληνικό design και brands με κοινό όραμα να αλλάξουν το πρόσωπο της Ελλάδας.

Η κάθε χρόνο παρουσία της στην συνεχώς ανερχόμενη τουριστική αγορά και η διαρκής εξέλιξή της τόσο από την πλευρά των εκθετών όσο και επισκεπτών, την κατατάσσει πλέον σε εξέχουσα θέση ανάμεσα στους φορείς νέας πνοής στον κλάδο του ελληνικού επιχειρείν.

Τα αποτελέσματα κάθε χρόνο αποδεικνύουν ότι οι επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού αναγνωρίζουν την μοναδικότητα της διοργάνωσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Η GREEK BRAND NEW απευθύνεται στους επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού, ιδιοκτήτες καταστημάτων και υπεύθυνους αγορών πολυκαταστημάτων, ξενοδοχείων και μουσείων και greek concept stores, που θέλουν να ξεχωρίσουν.

Η GREEK BRAND NEWείναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία (ΑΜΚΕ), η οποία ιδρύθηκε από τις 22 εταιρείες που ξεκίνησαν το θεσμό το 2015, και συνδυάζουν κάθε χρόνο την παρουσία τους με νέες επιλεγμένες εταιρείες, δίνοντας πάντα έμφαση στο να τηρηθεί η ποιότητα της έκθεσης στις υψηλές αισθητικές προδιαγραφές που είχαν τεθεί εξ’αρχής και με τον τρόπο αυτό, να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία του επισκέπτη. Υπεύθυνη για την διοργάνωση της GBN2019, καθώς και για τα έτη 2020-2021 θα είναι η εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων Stalexpo, η οποία με την πολυετή εμπειρία της και την συνεχή εξέλιξή της θέτει γερά θεμέλια ώστε η έκθεση να συνεχίσει να είναι θεσμός και να ακολουθεί το όραμα των ιδρυτικών μελών του.

Χώρος: Πολυχώρος Αθηναΐς, Καστοριάς 34-36, στον Βοτανικό
Ωράριο

Το ωράριο της έκθεσης θα είναι 10.00′ – 20.00′ και απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπόρους και media. Επίσης, τις ημέρες και ώρες της έκθεσης θα πραγματοποιούνται δωρεάν δρομολόγια με mini bus, από τον σταθμό του μετρό Μεταξουργείο.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Website: greekbrandnew.com
Facebook: @GreekBrandNewExpo
Instagram: @greekbrandnew

STALEXPO T 2108214687, mail [email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

«Cult-RinG» – Πολιτιστικές Διαδρομές ως Επενδύσεις

Οι πολιτιστικές διαδρομές ως επενδύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση – Τελικό συνέδριο του έργου «Cult-RinG» από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Ένα ακόμη εργαλείο προώθησης και προβολής του πολιτισμού και ενίσχυσης του τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας διοργανώνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Πρόκειται για την πολυσυζητημένη πολιτιστική διαδρομή «Στα Βήματα του Αποστόλου Παύλου», που θα αποτελέσει και το αντικείμενο συζήτησης στο συνέδριο –επίλογο του έργου «Cult-RinG» – Πολιτιστικές Διαδρομές ως Επενδύσεις για Ανάπτυξη και Απασχόληση – Cultural Routes as Investments for Growth and Jobs,  που θα πραγματοποιηθεί μέσω  ηλεκτρονικής πλατφόρμας την Τρίτη 26  Μαΐου 2020, στις 11:00 π.μ.

Στο τελικό συνέδριο του έργου Cult-RinG θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα και οι δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και του τομεάρχη Τουρισμού Αλέξανδρου Θάνου για τη δημιουργία της πολιτιστικής διαδρομής «Στα Βήματα του Αποστόλου Παύλου» (In the footsteps of St Paul the Apostle of the nations) και την πιστοποίηση της διαδρομής από το Συμβούλιο της Ευρώπης.  

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του έργου η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κατάφερε να πετύχει τη συμμετοχή της σε δύο υφιστάμενες πολιτιστικές διαδρομές πιστοποιημένες από το Συμβούλιο της Ευρώπης . Η πρώτη αφορά στην πολιτιστική διαδρομή του Συμβουλίου της Ευρώπης “Iter Vitis” (Δρόμοι της Αμπέλου) και η δεύτερη στην πολιτιστική διαδρομή του Συμβουλίου της Ευρώπης “Iron Curtain Trail” (Ποδηλατικό Μονοπάτι του Σιδηρού Παραπετάσματος). Οι επιτυχίες αυτές, σε συνδυασμό με την υπό υποβολή αίτηση πιστοποίησης της πολιτιστικής διαδρομής «Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου» στον προσεχή κύκλο αξιολόγησης, τα αποτελέσματα του οποίου αναμένονται το προσεχές φθινόπωρο, από κοινού και σε συνεργασία με την μεγαλύτερη Περιφέρεια της Ιταλίας (Λάτσιο), την Αναπτυξιακή Εταιρία Τουριστικής Προβολής Πάφου (Κύπρος) και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πολιτιστικού Τουρισμού (Βέλγιο), καθιστούν την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πρωτοπόρο  σε εθνικό επίπεδο. Παράλληλα, σηματοδοτούν την αξιοποίηση ενός καταξιωμένου θεσμού  υψηλού επιπέδου ως ένα πρόσθετο εργαλείο προώθησης και αξιοποίησης του πολιτιστικού και τουριστικού αποθέματος, με σκοπό την ενίσχυση της ανάπτυξης και της απασχόλησης. 

Αρμόδιο για την πιστοποίηση νέων διαδρομών είναι το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Πολιτιστικών Διαδρομών που εδρεύει στο Λουξεμβούργο. Το Ινστιτούτο βοηθά τους υποψηφίους στην προετοιμασία του φακέλου υποψηφιότητας για την αξιολόγηση. Διοργανώνει επιμορφωτικά προγράμματα για στελέχη των πολιτιστικών διαδρομών και των δικτύων τους. Η πιστοποίηση δίνεται σε διακρατικά δίκτυα που έχουν αποδεδειγμένους πολιτιστικούς δεσμούς σχετικά με μία θεματική διαδρομή. Τα δίκτυα αυτά πρέπει επίσης να διεξάγουν έρευνα, να οργανώνουν εκπαιδευτικές δραστηριότητες και ανταλλαγές για τους νέους Ευρωπαίους και  να ενισχύουν τη δημιουργικότητα και την ενθάρρυνση του πολιτιστικού τουρισμού.

Στο τελικό συνέδριο έχουν κληθεί και θα τιμήσουν με την παρουσία τους, απευθύνοντας χαιρετισμούς: 

  • ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας  Αλέξανδρος Θάνος
  • ο Διευθυντής  του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου των Πολιτιστικών Διαδρομών  Stefano Dominioni
  • ο ιδρυτής της διαδρομής «το Σιδηρούν Παραπέτασμα» Michel Cramer, πρώην πρόεδρος της  Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
  • ο νυν Αντιπρόεδρος Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, κος István Ujhelyi MEP
  • η Γενική Γραμματέας του οργανισμού Europa Nostra Sneška Quaedvlieg – Mihailovic, 
  • ο Διευθυντής του προγράμματος Interreg Europe Erwin Siweris

 

H γλώσσα του συνεδρίου είναι η αγγλική και ο σύνδεσμος για την ηλεκτρονική εξ αποστάσεως παρακολούθηση του είναι ο εξής: 

https://zoom.us/meeting/register/tJAldO2rrTIjGNT97vYZNYAQx_dsAlCIbXsu

 

Continue Reading

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

«Η ώρα αναχώρησης έχει φτάσει»

27 Φεβρουαρίου 2019, Σεράφειο

Μια ημερίδα με παρουσία επιχειρήσεων από τον κλάδο του τουρισμού, με συνεντεύξεις, με προσωπικό coaching και LinkedIn tips διοργανώνει για πρώτη χρονιά φέτος το Skywalker.gr στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον».

Το #JobDay Τουρισμού θα διεξαχθεί στο Σεράφειο, ένα σύγχρονο κέντρο αθλητισμού, πολιτισμού και καινοτομίας του Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς & Πέτρου Ράλλη, στις 27 Φεβρουαρίου 2019 από τις 10:00 έως τις 18:00 με τη συνδιοργάνωση του EUROPE DIRECT CITY OF ATHENS.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Βασικός σκοπός του #Jobday Τουρισμού, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων.

Το #Jobday Τουρισμού δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για να μπορέσουν οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν με επιτυχία το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.

Οι δράσεις που απαρτίζουν αυτή την επίκαιρη ημερίδα είναι

  • Φυσική συνάντηση και γνωριμία με κορυφαίες εταιρίες από τον κλάδο του τουρισμού
  • Συνεντεύξεις εργασίας
  • Βελτιστοποίηση του LinkedΙn προφίλ των υποψηφίων από εξειδικευμένους συμβούλους
  • Προσωπικό coaching με επαγγελματίες του είδους

Όσοι επιθυμούν να επισκεφθούν το #JobDay Τουρισμού μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο www.jobdays.gr και να ανεβάσουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην αντίστοιχη φόρμα.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Οι εταιρίες που το εμπιστεύονται για τη δημοσίευση των αγγελιών τους ξεπερνούν τις 7.000 και οι επισκέπτες καθημερινά αγγίζουν τις 40.000.

Η διοργάνωση του #JobDay Τουρισμού πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Υποστήριξη παράλληλων δράσεων: ICF GREECE CHAPTER, CAREER IN PROGRESS

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, POPAGANDA, BUSINESS NEWS, SIGMA MEDIA GROUP, ACTION IN GREECE, HOTEL TECH NEWS, STARTUP.GR, GET BUSY, INFOSPOUDES.GR, SCHOOLS.GR, BUSINESS WOMAN, ECOZEN.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, STENTORAS.GR

Πηγή

Continue Reading

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

MARKET EXPO

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στηρίζει ενεργά την προβολή των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της μακεδονικής γης, συμμετέχοντας για πρώτη φορά στην έκθεση «MARKET EXPO 2018», που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Οκτωβρίου 2018 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στα Σπάτα Αττικής.

Η έκθεση MARKET EXPO αποτελεί την πληρέστερη έκθεση τροφίμων και ποτών για την οργανωμένη και τη μικρή λιανική, που αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους στην Ελλάδα, αναδεικνύοντας τα ιδανικά τρόφιμα και ποτά τόσο για την αγορά της λιανικής όσο και για την εστίαση. Το 2017 επισκέφθηκαν την έκθεση εκπρόσωποι του κλάδου από συνολικά 10 χώρες, ενώ το 2018 η Έκθεση θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στην αγορά της Γερμανίας.

Την έκθεση επισκέπτονται ενδιαφερόμενοι από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ, χονδρέμποροι, διανομείς, πολυκαταστήματα, παντοπωλεία, κάβες, καταστήματα βιολογικών και οικολογικών προϊόντων, αλλά και ντελικατέσεν, κυλικεία, ζαχαροπλαστεία, αρτοποιεία, εστιατόρια, ξενοδοχεία, προμηθευτικές εταιρείες από την Ελλάδα καθώς και προμηθευτές μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ  από την Ευρώπη, που πραγματοποιούν επιχειρηματικές συναντήσεις με τους συμμετέχοντες.

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, την οποία οργάνωσε η Αντιπεριφέρεια Αγροτικής Οικονομίας και η Αντιπεριφερειάρχης Γερακίνα Μπισμπινά, 16 επιχειρήσεις από την περιοχή θα παρουσιάσουν στους επισκέπτες εκλεκτά τοπικά προϊόντα, τα οποία προσδιορίζουν την ισχυρή ταυτότητα και φήμη των περιοχών προέλευσής τους. Στόχος είναι η αποτελεσματική ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας αυτών των «προϊόντων- σημαία», η προώθησή τους σε νέες αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού και η δικτύωση και γνωριμία των επαγγελματιών του κλάδου των τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το διεθνή χώρο με τα συγκεκριμένα προϊόντα και τους παραγωγούς τους. Απώτερος σκοπός της συμμετοχής της Περιφέρειας στην εν λόγω έκθεση είναι η επιπρόσθετη αναγνωρισιμότητα και η ανάδειξη της ποιότητας και της μοναδικότητας των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της περιοχής, στην ελληνική και διεθνή λιανική αγορά και εστίαση.

Continue Reading

Trending