Connect with us

Ξενοδοχεία

3+1 λόγοι για να κάνεις Χριστούγεννα στη Μάνη

πετρα και φως Hotel

Λένε πως περαστικός βλέπεις τη Μάνη σε τρεις ημέρες, περπατητής σε τρεις μήνες και για να δεις τη ψυχή της θέλεις τρεις ζωές. Μία για τη θάλασσα, μία για τα βουνά της και μία για τους ανθρώπους της. Και όχι άδικα. Η Μάνη είναι ένας τόπος με χίλια πρόσωπα. «Σκληροτράχηλη», «αδούλωτη», «ανυπότακτη» είναι μερικά από τα επίθετα που αποδίδονται στη μεστή σε χαρακτήρα και άγρια ομορφιά βραχώδη χερσόνησο του Ταϋγέτου που «σφηνώνει» ανάμεσα σε Μεσσηνία και Λακωνία, και όχι άδικα.

Σκληρή και συνάμα γεμάτη ευγένεια, επιβλητική και παράλληλα φιλόξενη αν θελήσεις να τη γνωρίσεις θα σε ανταμείψει με την αυθεντική εμπειρία που αναζητά κάθε ταξιδευτής. Η ιστορία του τόπου, εξάλλου, είναι μεγάλη και από την πρώτη στιγμή μπορεί κανείς να νιώσει την ενέργεια που εκπέμπει, με πολλές γωνιές της να δίνουν για γεύση από Μεσαίωνα, κάτι που γίνεται ακόμη πιο έντονο, προχωρώντας προς τη Μέσα Μάνη.


Χωριά πετρόχτιστα με εντυπωσιακά πυργόσπιτα, όπως η διατηρητέα Βάθεια, η Άνω Βέργα, το Λιμένι, το Σκουτάρι, ο Γερολιμένας, η Κοίτα, ο Δρυμός, η Λάγια, η ιστορική Καρδαμύλη, και γραφικές κωμοπόλεις, όπως το Οίτυλο, η Αρεόπολη και το Γύθειο, αλλάζουν πρόσωπο το χειμώνα και μας προσκαλούν να γνωρίσουμε το άλλο πρόσωπο της Μάνης, ίσως πιο όμορφο από αυτό του καλοκαιριού που οι περισσότεροι γνωρίζουν.

Τα Χριστούγεννα στη Μάνη είναι διαφορετικά. Η άγρια ομορφιά του τοπίου και η αύρα της θάλασσας συνθέτουν ένα ονειρεμένο σκηνικό για τις πιο όμορφες αποδράσεις μέσα στη καρδιά του χειμώνα, από αυτές που μένουν για καιρό χαραγμένα στη μνήμη μας και στην καρδιά μας.

Εμείς σας δίνουμε 4 καλούς λόγους για να την επισκεφτείτε αφήνοντας σε εσάς να ανακαλύψετε όλους τους υπόλοιπους.

Γιατί να κάνετε Χριστούγεννα στη Μάνη

1. Το φυσικό τοπίο θα λειτουργήσει καταλυτικά στην ψυχολογία σας. Ο μαγευτικός κόλπος του Οιτύλου καθρεφτίζει στα νερά του τον χειμωνιάτικο ήλιο και το Φαράγγι Μυλολάγκαδο, το οποίο προσφέρεται για πεζοπορικές διαδρομές στα άριστα σηματοδοτημένα μονοπάτια του είναι μόνο μερικά από όσα επιβάλλεται να ανακαλύψετε.

mani-xristougenna

Η ομορφιά της Μάνης δεν εξαντλείται πάνω από το έδαφος. Τα περίφημα σπήλαια του Διρού, που φημίζονται για μια από τις ομορφότερες λιμναίες διαδρομές στον κόσμο, αλλά και για το μέγεθός τους που τα κατατάσσει στην πρώτη θέση των ελληνικών σπηλαίων, αξίζουν οπωσδήποτε μια επίσκεψη.

2. Θα μυηθείτε στην φιλοσοφία του slow living. Θα νιώσετε μια πρωτόγνωρη ηρεμία και θα γεμίσετε με ενέργεια και θετική διάθεση, αφήνοντας πίσω σας όλα όσα σας συνδέουν με την καθημερινότητα σας. Θα μπορέσετε να διαβάσετε το βιβλίο που τόσο καιρό προσπαθείτε μπροστά στο τζάκι, συντροφιά με ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι με ευεργετικά βότανα του “βουνού της Μάνης”, τον Ταϋγετο.

3. Η Μάνη είναι ένας τόπος που φημίζεται για την παραδοσιακή, απλή σε υλικά αλλά τόσο γευστική και ποιοτική κουζίνα της και προσφέρεται για τους λάτρεις της γαστρονομίας. Θα απολαύσετε την παραδοσιακή μανιάτικη καρμπονάρα, ένα από τα αγαπημένα πιάτα και φημισμένα της περιοχής αλλά και τις τηγανίδες, που σύμφωνα με την παράδοση οι γυναίκες της περιοχής της ετοιμάζουν την παραμονή των Χριστουγέννων.

4. Για τους λάτρεις της οδήγησης και της φύσης η ακτογραμμή που διέπει την ευρύτερη περιοχή της Μάνης προσφέρει το ιδανικό σκηνικό για ένα χειμερινό road trip με μικρές στάσεις στα γραφικά χωριά.

Που θα μείνετε 

Στο Πέτρα & Φως Boutique Hotel & Spa. Έχει αναδειχθεί ως ένα από τα πιο δημοφιλή destination hotels τής Ελλάδας. Όχι τυχαία αφού δεσπόζει πάνω από τα γαλανά νερά του κόλπου του Οιτύλου στην πανέμορφη Μάνη.

General Photo 2 -mani

Με την πηγαία φιλοξενία, που διέπει τη φιλοσοφία του, κάνει τη διαφορά παρέχοντας high end υπηρεσίες για μια αξέχαστη διαμονή! Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική του με «πρωταγωνιστή» την πέτρα είναι πλήρως εναρμονισμένη με την ατίθαση ομορφιά της Μάνης. Θα σας μαγέψει η απρόσκοπτη θέα στον μαγευτικό κόλπο του Οιτύλου.

Δείτε ΕΔΩ  τα εορταστικά πακέτα 

Πέτρα & Φως Boutique Hotel & Spa 

www.petrafoshotel.com

 

Ξενοδοχεία

Τα Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα ως εργαλείο Marketing Προορισμών & Ξενοδοχείων

Με το βλέμμα στην επόμενη ημέρα της πανδημίας, ανακοινώθηκε η επανεκκίνηση του καινοτόμου έργου “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ”, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων (ΠΟΞ), το Δίκτυο “AuthenticGreece” και τους λοιπούς συντελεστές του. Το έργοβασίζεται σε δράσεις ανάδειξης και κοινής προβολής Ξενοδοχείων, Προορισμών και Παραγωγών – χρησιμοποιώντας ως “όχημα” επιλεγμένα  Επώνυμα Τοπικά Προϊόντα.

Είναι αποδεκτό ότι η γαστρονομία αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στη διαμόρφωση της ταυτότητας των προορισμών και αποτελεί σοβαρό λόγοεπιλογής τόπου διακοπών. Ωστόσο οι σχετικές μεθοδολογίες αξιοποίησης είναι σε πρώιμα στάδια οργάνωσης, με βασικό πρόβλημα ότι η διασύνδεση αυτή βασίζεται συνήθως σε λύσεις μη-τυποποιημένες και “μη-Επώνυμες” (πχ ένα φεστιβάλ, μια τοπική συνταγή, προϊόντα χωρίς επωνυμία και τοπική ταυτότητα, κλπ). 

Πολύ πριν την έκρηξη της πανδημίας, η ΠΟΞ είχε υιοθετήσει την οργανωμένη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, μέσα από την πρόταση που διαμορφώθηκε από τους συνεργαζόμενους Φορείς “Authentic Greece – δίκτυο παραγωγών και γαστροτουρισμού” και “We Do Local”, το δίκτυο Φιλοξενίας με έδρα στην Κρήτη. 

Συγκεκριμένα, το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” βασίζεται στο Μοντέλο ΤΕΤοΠ, δηλαδή «Το Επώνυμο Τοπικό Προϊόν ως αποδοτικό εργαλείο Marketing Ξενοδοχείων & Προορισμών». Βασικό εργαλείο του μοντέλου, είναι η άμεση επικοινωνία με το ευρύ κοινό μέσα από κοινές ενέργειες προώθησης και προβολής τροφίμων και τουρισμού προς καταναλωτές και δυνητικούς τουρίστες. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του είναι ότι σημαντικές δράσεις προβολής διενεργούνται στα καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, σε Ελλάδα και εξωτερικό..

Επιπλέον το έργο ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις “Αυθεντικότητας” για σήμανση και “επώνυμη”  χρήση, επιλεγμένων τοπικών προϊόντων μέσα στα ξενοδοχεία, παρουσιάζοντας παραγωγούς καιτόπους  προέλευσης αυτών. Σκοπός του έργου είναι, από τη μια οι τουρίστες να επαναγοράζουν τοπικά προϊόντα που γεύτηκαν στις διακοπές τους και οι αγοραστές ελληνικών τοπικών προϊόντων να θέλουν να γνωρίσουν τους Ελληνικούς προορισμούς.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρό της, κ. Γρηγόρη Τάσιο, «η ΠΟΞ γίνεται υποστηρικτής τέτοιων συνεργειών, που ενισχύουν το τουριστικό προφίλ της χώρας μας και επανατοποθετούν την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη των προορισμών πιο δυναμικά, σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας και σκληρού ανταγωνισμού, με επίκεντρο την Ελληνική διατροφή, την υγεία και την ποιότητα ζωής. Η Ελληνική γαστρονομία αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο, ώστε η χώρα να μπορέσει να προωθήσει τον ποιοτικό τουρισμό σε μια δύσκολη εποχή για όλο τον κλάδο»

Η ΠΟΞ, με 62 μέλη της τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων της χώρας, δηλαδή τους Ελληνικούς προορισμούς,αναπτύσσει μια εξωστρεφή πολιτική και γίνεται υποστηρικτής δράσεων που προωθούν τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών τόσο στην χώρα μας όσο και στο εξωτερικό. Συγχρόνως όμως εξετάζει και τρόπους με τους οποίους το Τουριστικό Προϊόν της χώρας μπορεί να γίνει υψηλότερης Προστιθέμενης Αξίας αλλά και να προβληθεί και προωθηθεί αποδοτικότερα στο ευρύ κοινό, από περισσότερα κανάλια άμεσης προβολής και διανομής. 

Από τη μεριά του, το Δίκτυο “AuthenticGreece”, όπως επεσήμανε ο ιδρυτής του κ. Δημήτρης Η. Βασιλείου, «εισήγαγε ως βασική καινοτομία τη διαμόρφωση μιας γκάμας Προϊόντων επιλεγμένων Παραγωγών τοπικού χαρακτήρα, με δύο ταυτόχρονα χαρακτηριστικά: 1.Ικανό αριθμό προϊόντων για σχηματισμό μιας ενιαίας γκάμας, ικανής να ικανοποιήσει μια διατροφική πρόταση στηριγμένη στη Μεσογειακή Διατροφή και 2.Πλήρη και ισότιμη παρουσίαση παραγωγού και τόπου στην σήμανση ΚΑΘΕ προϊόντος σε κάθε συσκευασία – υπηρετώντας τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις για αυθεντικότητα».

Το έργο “ΤΟΠΙΚΑ & ΕΠΩΝΥΜΑ” τελεί υπό την Αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και έχει επίσης την υποστήριξη του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου (ΤΟΠ), τουΣυνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τυποποίησης Ελαιολάδου (ΣΕΒΙΤΕΛ). Χορηγός Επικοινωνίας του έργου είναι ο Όμιλος KSD/Money &Tourism, ενώ Υποστηρικτές Επικοινωνίας είναι ο Όμιλος 100% Hotel Show και το GTP (Greek Travel Pages)

Οι εκπρόσωποι Προορισμών, μέλη τοπικών Ενώσεων Ξενοδόχων ή μεμονωμένα ξενοδοχεία που επιθυμούν να έχουν αναλυτική πληροφόρηση ώστε να εξετάσουν τη συμμετοχή τους στο έργο, μπορούν να επικοινωνούν με τους :

Δημήτρη Η. Βασιλείου, Project Manager του έργου, εκπρόσωπο της “Authentic Greece” (6932.277.779, [email protected]) και

Ιωάννη Χατζή, Αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα – Υπεύθυνο του ΔΣ της ΠΟΞ (e-mail: [email protected]), ή με τα γραφεία της ΠΟΞ.

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου για το Ψηφιακό Πράσινο Πιστοποιητικό.

Με αφορμή την πρόταση της Κομισιόν για τη δημιουργία του Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος, δήλωσε: 

«Η ανακοίνωση του Ψηφιακού Πράσινου Πιστοποιητικού για τις μετακινήσεις και τα ταξίδια είναι μια ιστορική μέρα για την Ευρώπη, καθώς όλοι οι Ευρωπαίοι πολίτες ξανακερδίζουμε σήμερα το δικαίωμα της ασφαλούς ελεύθερης κυκλοφορίας εντός της Ε.Ε.

Είναι επίσης μια μέρα δικαίωσης για την Ελλάδα. Πρώτος από όλους ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έδειξε από τις 12 Ιανουαρίου τη σωστή κατεύθυνση. Σωστή για την Ευρώπη, σωστή για την Ελλάδα και την οικονομία της, αφού ο τουρισμός έχει καθοριστική σημασία για την ανάκαμψη της χώρας.

Η συμβολή της Ελλάδας στο Ψηφιακό Πράσινο Πιστοποιητικό επιβεβαιώνει τον ηγετικό ρόλο της στον ευρωπαϊκό και παγκόσμιο τουρισμό. Αξίζει να είμαστε περήφανοι για μια χώρα – οδηγό και όχι ουραγό, όπως συνέβαινε για πολλά χρόνια.

Είναι, τέλος, μια μέρα που αναπτερώνει τις ελπίδες κάθε Έλληνα ξενοδόχου πως παρά τις δυσκολίες, η ζήτηση που υπάρχει θα μεταφραστεί και σε κρατήσεις, ώστε να επιβιώσει, να σταθεί στα πόδια του αυτό το καλοκαίρι και να ανακάμψει στη συνέχεια».

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Νέα εφαρμογή Business Intelligence από τη Hotellisense

Η εταιρία Hotellisense, δημιούργησε ένα νέο, καινοτόμο, επιχειρηματικό εργαλείο που απευθύνεται στο χώρο των ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων γενικότερα για την αύξηση της επιχειρηματικότητάς τους. Η Hotellisense αποτελείται από μια ομάδα από επαγγελματίες του ξενοδοχειακού χώρου και της πληροφορικής με πάθος για την εφαρμογή του Business Intelligence στον χώρο του τουρισμού και των ξενοδοχείων. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό προϊόν με το οποίο μπορούμε να πραγματοποιήσουμε λεπτομερή και πολυδιάστατη ανάλυση στα δεδομένα του ξενοδοχείου αλλά και να επιλύσουμε με μεγάλη ακρίβεια προβλήματα μελλοντικού σχεδιασμού πολλαπλών περιορισμών και παραμέτρων όπως τιμές δωματίων, budgeting, πληρότητα κ.α. Αποτυπώνει δηλαδή σε πραγματικό χρόνο την εικόνα της ξενοδοχειακής επιχείρησης με δυναμικά dashboards, reporting και KPIs. Κύριος στόχος είναι η βοήθεια την λήψη αποφάσεων στο χώρο του management, των πωλήσεων (revenue) και του marketing του ξενοδοχειακού χώρου με αποτέλεσμα την μεγιστοποίηση των κερδών και την βελτίωση της ανταγωνιστικότητας. Αυτό το επιτυγχάνει με την λεπτομερή, αλλά ταχύτατη ανάλυση των υφιστάμενων δεδομένων, ενώ με τη χρήση προηγμένων στατιστικών μοντέλων επιχεί τον υπολογισμό μελλοντικών τιμών με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια. Ετσι το προϊόν συμβάλει δραστικά και αποτελεσματικά στην αύξηση του revenue του ξενοδοχείου. Είναι ένα ευέλικτο και καινοτόμο πολύτιμο εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει και σε όμιλο εταιρειών ή αλυσίδα ξενοδοχείων, δίνοντας την δυνατότητα στον πελάτη να έχει και συγκεντρωτικά dashboards με δυνατότητα drill-down σε επίπεδο ξενοδοχείου αλλά και μεμονωμένου δωματίου.

Continue Reading

Trending