Connect with us

Αυτοκίνητο

HONDA JAZZ 1.5 vvti

Το νέο Honda Jazz είναι σαφώς ανανεωμένο από τον προκάτοχό του. Ξεχωρίζει για τον πιο ψηλό και τετράγωνο σχεδιασμό του σε σχέση με τα υπόλοιπα σουπερμίνι και μικρά αυτοκίνητα. Η έκδοση 1.5 Dynamic που δοκιμάσαμε ξεχωρίζει από τα σπορ χαρακτηριστικά: Σπορ προφυλακτήρες εμπρός, πλάι και πίσω με επιπρόσθετο διάχυτη. Η τιμή του Honda Jazz ξεκινάει από 15.500 €.

Στο εξωτερικό του Jazz Dynamic ξεχωρίζουν τα σπορ χαρακτηριστικά. Επιπλέον των προφυλακτήρων υπάρχουν ειδικά εμπρός φώτα με αυτόματη λειτουργία και εξαιρετική δέσμη, ειδικά σχεδιασμένο πίσω σπόιλερ, μαύροι καθρέπτες και μαύροι τροχοί κράματος αλουμίνιου 16”. Ακόμη, σε συνδυασμό με την λευκό χρώμα του αμαξώματος οι κόκκινες λεπτομέρειες στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα τονίζουν παραπάνω τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης Dynamic.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η 7 ιντσών οθόνη αφής της κεντρικής κονσόλας. Από εκεί ρυθμίζονται οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, με εξαίρεση τον κλιματισμό, ο οποίος έχει δικά του χειριστήρια ακριβώς από κάτω. Τα μενού

του συστήματος πληροφόρησης είναι κατανοητά και υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ελληνικής γλώσσας. Ο πλοηγός είναι της Garmin, που σημαίνει πως είναι αξιόπιστος και κατανοητός. Η σύνδεση τηλεφώνου είναι εφικτή μέσω Bluetooth και υπάρχει δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικής μέσω AUX, Bluetooth, USB και HDMI.

Τα όργανα του οδηγού είναι σαφή και κατανοητά, με το ταχύμετρο στην μέση και το στροφόμετρο αριστερά. Δεξιά υπάρχει ο υπολογιστής ταξιδιού, του οποίος ο χειρισμός γίνεται από τα χειριστήρια στο τιμόνι και είναι σχετικά περίπλοκος. Επίσης, υπάρχει ένα φως το οποίο μεταβάλλεται από πράσινο όταν η οδήγηση είναι οικονομική σε μπλε, όταν η οδήγηση γίνεται πιο επιθετική.

Η ποιότητα των υλικών είναι αρκετά καλή και η ποιότητα συναρμογής είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Τα καθίσματα, τα οποία είναι μαλακά με καλή στήριξη, έχουν σαν αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά άνετα. Το δερμάτινο τιμόνι στην έκδοση Dynamic διαθέτει την όμορφη λεπτομέρεια της κόκκινης ραφής.

Οι χώροι στο εσωτερικό είναι πάρ πολύ καλοί. Υπάρχει χώρος για τα κεφάλια των ψηλότερων επιβατών εμπρός και πίσω. Η θέση οδήγησης δεν είναι η ιδανική για τους ψηλούς οδηγούς, καθώς το κάθισμα δεν πηγαίνει επαρκώς προς τα πίσω. Αυτό βέβαια μεταφράζεται σε πολύ ικανοποιητικό χώρο για τα πόδια όλων των επιβατών. Μπορούν να χωρέσουν πέντε επιβάτες, ακόμη και σε σχετικά μεγάλα ταξίδια.

Επίσης, ξεχωρίζουν οι αποθηκευτικοί χώροι: Υπάρχει πτυσσόμενη ποτηροθήκη για τον οδηγό στο ταμπλώ, ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα και αποθηκευτικοί χώροι, άνετο εμπρός υποβραχιόνιο με πολύ χώρο από κάτω. Το ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει και αυτό επαρκή χωρητικότητα, όπως και οι τσέπες των θυρών.

O χώρος αποσκευών έχει επαρκή χωρητικότητα για το μέγεθος του Jazz και σχετικά τετράγωνο σχήμα, καθιστώντας εύκολη την χωροδιάταξη πολλών αποσκευών. Επίσης υπάρχει και χώρος κάτω από το πάτημα του χώρου των αποσκευών, ο οποίος επαρκεί για ένα σακίδιο πλάτης ή για την αποθήκευση των αναλώσιμων και άλλου εξοπλισμού του αυτοκινήτου.

Τα καθίσματα πέφτουν ή ανασηκώνονται, δημιουργώντας έτσι έναν τελείως επίπεδο μεγάλο χώρο αποσκευών ή έναν πολύ ψηλό χώρο στην θέση των πίσω καθισμάτων, αντίστοιχα.

Παρά τον σπορ σχεδιασμό της έκδοσης Dynamic, το νέο Jazz έχει σαφή προσανατολισμό άνεσης και οδήγησης στην πόλη. Η ανάρτηση είναι εξαιρετικά μαλακή, με αποτέλεσμα η απορρόφηση των κραδασμών και των ανωμαλιών του οδοστρώματος να είναι υποδειγματική, αλλά να υπάρχει έντονη κλίση του αμαξώματος στις απότομες στροφές. Το κράτημα όμως του αυτοκινήτου είναι πολύ καλό, δίνοντας τελικά σίγουρη αίσθηση χωρίς όμως σπορ χαρακτήρα. Σε υψηλότερες ταχύτητες το Jazz είναι σταθερό και σίγουρο.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1500 κυβικών εκατοστών και 130 ίππων είναι εξαιρετικός. Δεν έχει πρόβλημα να περιστρέφεται ψηλά και δίνει μια γραμμική και αναμενόμενη κατανομή της ισχύς και της ροπής στο φάσμα των στροφών. Ο ήχος του είναι ευχάριστος επίσης.

Ο κινητήρας συνοδεύεται από 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ υπάρχει και η επιλογή αυτόματου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης. Το κιβώτιο είναι σχετικά κοντό και στην αστική οδήγηση ο οδηγός καλείται να αλλάζει τις σχέσεις ίσως υπερβολικά συχνά. Επίσης, η απουσία της υπερπλήρωσης σημαίνει πως η ισχύς βρίσκεται σχετικά υψηλότερα και επομένως ο οδηγός ίσως κληθεί επίσης να κατεβάσει σχέση στις ανηφόρες του αυτοκινητόδρομου.

Ο κινητήρας είναι αρκετά οικονομικός, όχι όμως ο οικονομικότερος σε σχέση με τον υπερπληρωμένο ανταγωνισμό. Ο οδηγός θα πρέπει να δουλεύει υπερωρίες με το κοντό χειροκίνητο κιβώτιο για να πετύχει τις υψηλότερες αποδόσεις ή επιδόσεις.

Το αυτοκίνητο διαθέτει πληθώρα συστημάτων ασφαλείας μεταξύ των οποίων προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης. Μάλιστα, σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες, το Jazz ενεργοποιεί αυτόματα την πέδη και με τις κατάλληλες συνθήκες μπορεί να ακινητοποιήσει το όχημα και να γλυτώσει το ατύχημα σε περίπτωση απροσεξίας του οδηγού. Βέβαια, το σύστημα είναι ίσως κάτι παραπάνω από συντηρητικό και ενεργοποιείται και σε περιπτώσεις που δεν το περιμένει ο οδηγός, σημαίνοντας λάθος συναγερμό…

Εκνευριστικές Λεπτομέρειες

  • Η απουσία αυτόματου κλιματισμού, παρά τους πολλούς αυτοματισμούς,
  • Οι αναδιπλούμενοι ηλεκτρικοί καθρέπτες κάνουν αρκετή ώρα να κλείσουν και σταματούν όταν απενεργοποιείται το αυτοκίνητο και μπορεί εύκολα να μείνουν μισόκλειστοι,

Έξυπνες Λεπτομέρειες

  • Τα φώτα το βράδυ ανάβουν κατά το ξεκλείδωμα και μένουν για λίγο ανοιχτά μετά το κλείδωμα, ενώ την ημέρα ανάβει μόνο η μικρή σκάλα.
  • Το σύστημα πλοήγησης Garmin είναι πολύ εξυπηρετικό και σίγουρο,
  • Οι αυτοματοποιήσεις των φωτών και των υαλοκαθαριστήρων λειτουργούν εξαιρετικά.

ΔΙΑΤΑΥΤΑ

Το νέο Honda Jazz είναι ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο πόλης, με εξαιρετική άνεση και ευκολία στην οδήγηση εντός και εκτός πόλης. Το συστήνουμε σαν μία εξαιρετική λύση.

 

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

SUZUKI  IGNIS: Διαφορετικό από τα άλλα

SUZUKI  IGNIS 1.2  HYBRID

Το Ignis σχεδιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο διαφορετικό από τα άλλα. Η Suzuki πήρε στοιχεία από την δική της παράδοση και τα ενσωμάτωσε πραγματικά πολύ επιτυχημένα στην εξωτερική εμφάνιση του μικρού αυτού SUV. Οι τρεις χαρακτηριστικές γραμμές τις πίσω κολώνας (Progressive Triad το ονομάζει η Suzuki), που τις βλέπουμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά και η πλαισίωση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, μας έρχονται από την 10ετία του 80 και τα μικρά σπορ αυτοκίνητα των Ιαπώνων Fronte Coupe και Cervo αντίστοιχα. Παράλληλα οι μαύρες εμπρός κολώνες και η σχεδίαση του καπό στις άκρες πάνω από τους προβολείς ανήκουν επίσης στα highlights της εμφάνισης προερχόμενα από τα Swift και Vitara. Μοντέρνο και νεο ρετρό παράλληλα το Ignis, με ένα σχήμα που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς με τη φρεσκάδα να συγκαταλέγεται επίσης στα δυνατά του σημεία.

Η σχεδιαστική παρέκκλιση από τα συνηθισμένα συνεχίζεται και στο αυστηρό εσωτερικό του Ignis που χωρίζεται χρωματικά σε δύο επίπεδα. Σκουρόχρωμο από πάνω μέχρι τη μέση, λευκό από εκεί και κάτω, όπως και το μεγαλύτερο μέρος στις πόρτες, το εσωτερικό του μικρού SUV της Suzuki παρουσιάζεται ευχάριστο και φωτεινό, έχοντας αποβάλλει την κλασική μουντάδα, με τα χειριστήρια για το κλιματιστικό να ξεχωρίζουν επίσης για την σχεδίαση και την διάταξή τους. Τα πλαστικά είναι σε γενικές γραμμές σκληρά, αλλά η υφή τους είναι προσεγμένη και σε συνδυασμό με τα υψηλά επίπεδα συναρμογής το Ignis παρουσιάζεται ποιοτικό και σε αυτόν το τομέα.

Κανένα πρόβλημα για αυτούς που κάθονται μπροστά αλλά κανένα πρόβλημα και για δύο άτομα που θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα ακόμη και αν πλησιάζουν σε ύψος τα 1,85 μ. Το κάθισμα για τους πίσω δίνει παράλληλα την δυνατότητα αλλαγής κλίση,ς ενώ μπορεί να συρθεί προσφέροντας ακόμη περισσότερες επιλογές. Τα 204 λίτρα του χώρου αποσκευών, 56 λιγότερα σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση, σίγουρα δεν συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων τιμών σε αυτές τις διαστάσεις αμαξώματος. Με κανονικό σχήμα ο χώρος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και με τα καθίσματα αναδιπλωμένα η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.086 λίτρα.

Την κίνηση του υβριδικού Ignis έχει αναλάβει το 4κύλινδρο Dualjet μοτέρ της Suzuki, το οποίο έχει ως υποβοήθηση έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα. Αυτό το ηλεκτρικό μοτέρ φέρνει στην ζωή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον υποβοηθά στις επιταχύνσεις, ενώ λειτουργεί σαν γεννήτρια, φορτίζοντας την κλασική μπαταρία μολύβδου αλλά και μία μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται περίπου κάτω από τη θέση του οδηγού. Η φόρτιση πραγματοποιείται κάθε φορά που το αυτοκίνητο φρενάρει ή παίρνετε το πόδι σας από το γκάζι από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και πάνω (π.χ. όταν κινείστε παρατεταμένα σε κατηφόρα). Στόχος του ήπιου υβριδικού συστήματος δεν είναι η βελτίωση των απόλυτων επιδόσεων αλλά η μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου και στην πράξη το Ignis θα περιορίσει εύκολα την κατανάλωσή του κάτω από τα 5,8 λίτρα ανά 100 χλμ. σε μικτή χρήση. Το μοτέρ των 90 ίππων δεν προβληματίζεται καθόλου στο να κινήσει σβέλτα το πολύ ελαφρύ Ignis, το οποίο, ακόμη και στην 4κίνητη έκδοσή του, δεν ξεπερνά σε βάρος τα 920 ανακοινώσιμα κιλά. Είναι εύστροφο, ακούγεται εντός της καμπίνας όταν οι στροφές ξεπερνούν το μεσαίο φάσμα λειτουργίας (ευχάριστα ωστόσο), ενώ ο επιλογέας του μακριού σε κλιμάκωση κιβωτίου είναι ελαφρύς και ακριβής κάνοντας τις γρήγορες αλλαγές παιχνιδάκι. Θα θέλαμε βεβαίως να είχε και έκτη ταχύτητα.

Το μοντέλο της Suzuki δεν περιορίζεται φυσικά μόνο στις εντός δρόμου αναζητήσεις σας. Θα βγει με αξιώσεις και στο χώμα με σύμμαχο το μικρό βάρος αλλά και την σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 180 χλστ. Με ένα σετ πιο χωμάτινα ελαστικά θα βγάλει ακόμη περισσότερο το πνεύμα περιπέτειας από μέσα σας με το Hill Descent Control να ελέγχει σωστά την ταχύτητα στις κατηφόρες με μεγάλες κλίσεις και το Hill Hold να κάνει επίσης καλά την δουλειά του στην εκκίνηση στις ανηφόρες. Όπως και να έχει το Ignis θα καλύψει εύκολα και με το παραπάνω τις εκτός δρόμου ανάγκες και ανησυχίες του μέσου οδηγού.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

Αυτό το Corsa η Opel το χρειαζόταν!

NEO   OPEL  CORSA

Το Opel Corsa είναι ένα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο για την αγορά της χώρας μας. Στην πορεία του έχει αναδειχθεί σε ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα συνολικά στην Ελλάδα, ευρισκόμενο μέσα στο Top 3 των πωλήσεων κάθε χρονιάς από το 2006 μέχρι τώρα.  Το 2006, το 2011 και το 2012 το Corsa είχε καταφέρει να πάρει τον τίτλο του best-seller συνολικά της Ελληνικής αγοράς.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η άφιξη στη χώρα μας της νέας, 6ης γενιάς του Corsa είναι ένα πολύ σημαντικό νέο, από τη στιγμή μάλιστα που επιπλέον το καινούργιο μοντέλο έχει αναβαθμιστεί και ανανεωθεί στο ακέραιο σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Τιμολογιακά, το νέο Opel Corsa στη χώρα μας έρχεται σε τιμές από 13.580 ευρώ για την ατμοσφαιρική βενζινοκίνητη έκδοση 1.2-75 PS. Το 1.200άρι turbo των 100 ίππων κοστίζει από 14.380 ευρώ, ενώ το κορυφαίο βενζινοκίνητο 1.2 turbo 130 PS, 17.280 ευρώ. Στη diesel έκδοση της δοκιμής μας το κόστος του νέου Opel Corsa είναι από 15.980 ευρώ, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ESP με Hill Hold, 6 αερόσακους, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέπτες, cruise control, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 5 ιντσών, air condition, αυτόματα φώτα, καθώς και το πακέτο ασφάλειας με 5 διαφορετικά συστήματα ασφαλείας.

Η εμφάνιση του νέου Opel Corsa φέρνει νέα δεδομένα για την αισθητική προσέγγιση των αυτοκινήτων της μάρκας. Κατ’ αρχάς θα πρέπει να σημειωθεί ότι από πλευράς διαστάσεων το νέο Corsa έχει χαμηλότερο ύψος κατά 48 mm σε σχέση με πριν, φέρνοντας παράλληλα πιο κοντά στο έδαφος τη θέση οδήγησης κατά 28 mm. Αυτό το γεγονός επέτρεψε στους σχεδιαστές της μάρκας να του προσδώσουν ένα σχήμα πιο αεροδυναμικό, που δείχνει να ρέει, με λιγότερο κάθετη σχεδίαση για το εμπρόσθιο μέρος και περισσότερο κεκλιμένες μπροστινές κολώνες οροφής. Τα μπροστινά φώτα, με το χαρακτηριστικό δάκρυ στην άκρη τους αγκαλιάζουν το αμάξωμα, ενώ ο προφυλακτήρας δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος το Corsa ακολουθεί μια κουπέ σχεδίαση, με πόρτα χώρου αποσκευών που κόβει τα λεπτά στρογγυλεμένα φώτα, η αεροτομή είναι ψηλά τοποθετημένη και 3D σχεδίαση για το λογότυπο της Opel. Όμορφη είναι και η διχρωμία για το αμάξωμα (οροφή σε μαύρο χρώμα), ενώ μια διαφορετική σπορτίφ νότα αποτελεί η χρωμιωμένη εξάτμιση της έκδοσης GS Line.

Χωρίς  προβλήματα θα μεταφερθούν 4 ενήλικες επιβάτες στο εσωτερικό του νέου Corsa. Στο μπροστινό τμήμα, οδηγός και συνοδηγός θα νιώσουν άνετα έχοντας τον απαιτούμενο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Στο πίσω μέρος από την άλλη, ο χώρος για τα πόδια των επιβατών ικανοποιεί, ενώ αυτός για τα κεφάλια απλώς επαρκεί. Το πλάτος είναι και με το παραπάνω αρκετό για τη μεταφορά 2 ενηλίκων. Στο πορτ-μπαγκάζ, τα 309 λίτρα χωρητικότητας είναι ένα καλό νούμερο για την κατηγορία. Σημαντικό πλεονέκτημα του νέου Corsa αποτελεί το μεγαλύτερο άνοιγμα της πίσω πόρτας συγκριτικά με αυτό του προηγούμενου.

Ο 1.500άρης turbodiesel κινητήρας προέρχεται από την PSA και είναι ένα από τα καλύτερα compact diesel μοτέρ της αγοράς. Στην περίπτωση του Corsa αποδίδει 102 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και κυρίως, 25,5 kgm ροπής στις 1.750, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Χαρακτηριστικό του μοτέρ αυτού αποτελεί η άμεση παροχή της ροπής από χαμηλά και μέχρι και το μεσαίο φάσμα περιστροφής του. Εκμεταλλευόμενο μάλιστα και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου (κάτω από 1.100 κιλά χωρίς οδηγό), προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και 0-100 km/h σε 10,2 sec. Το κιβώτιο με τη μακριά κλιμάκωση δεν πνίγει τον κινητήρα αφού η ροπή είναι άφθονη, ενώ από την άλλη τον βοηθά να αναδειχθεί ιδιαίτερα στο πεδίο της οικονομίας. Αυτό σε πραγματικές συνθήκες σημαίνει ότι μια μέση τιμή κάτω από 5,0 lt./100 km είναι πολύ εύκολο να επιτευχθεί οδηγώντας το αυτοκίνητο, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, η κατανάλωση στο trip computer δύσκολα θα ξεπεράσει τα 6,0 lt./100 km. Σημειώστε ότι η έκδοση GS Line του Corsa προσφέρει και τη χαρτογράφηση Sport του μοτέρ, η οποία χαρίζει μια ελαφρώς πιο σπιρτόζικη απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού.

Αυτό το Corsa η Opel το χρειαζόταν! Το νέο μοντέλο έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε τομείς όπου το προηγούμενο έπασχε, ενώ παράλληλα διατηρεί τη χρηστικότητα και ευχρηστία του. Η diesel έκδοση είναι μια επιλογή που προσφέρει καλή οικονομία χρήσης και σίγουρα προτείνεται σε αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Ωστόσο είμαστε εν αναμονή και της δοκιμής των εκδόσεων με μοτέρ βενζίνης – και ιδίως της πιο ενδιαφέρουσας με τον 1.2 turbo των 100 ίππων, για να δούμε ποια τελικά είναι αυτή που συγκεντρώνει περισσότερα πλεονεκτήματα.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Lifestyle

PEUGEOT  208: «Αέρας Νεανικότητας και Ενέργειας»

ΝΕΟ  PEUGEOT  208

Η Peugeot χάρισε μία πραγματικά έντονη προσωπικότητα στη νέα γενιά του 208, αποτελώντας ένα μέρος μίας νέας φιλοσοφίας της γαλλικής μάρκας. Είναι πλέον premium εξοπλισμένο με τολμηρό design, ενώ παράλληλα διαθέτει έναν αέρα νεανικότητας και ενέργειας. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο η εταιρεία βάζει στόχο να σαρώσει στο νεανικό κοινό και κυρίως στις γυναίκες.

Η εντυπωσιακή εξωτερική εικόνα του 208 συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου διακρίνονται τα ακριβά πλαστικά, η εξαιρετική συναρμογή, οι μοντέρνες γραμμές και γενικότερα η πολύ καλή αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο μπαίνοντας μέσα.

Φυσικά η Peugeot επένδυσε πολύ στην τεχνολογία, γι’αυτό και ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι μοναδικός, ενώ δεν υπάρχει σε κανένα άλλο αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας. Το Peugeot i-Cockpit 3D με τη φουτουριστική 3D ολογραφική του οθόνη, βρίσκεται περίπου στο ύψος των ματιών σας. Οι πληροφορίες για τη λειτουργία του αυτοκινήτου και την οδήγηση, απεικονίζονται σε 2 επίπεδα ανάλογα με τη σημαντικότητα ή το χαρακτήρα επείγοντος της ενημέρωσης (ασφάλεια, υποβοήθηση οδηγού, πλοήγηση). Εσείς ρυθμίστε την εμφάνιση των πληροφοριών που επιθυμείτε. Το σύστημα πλοήγησης σας οδηγεί μέσω της ενσωματωμένης υπηρεσίας «TomTom Traffic», παρέχοντας ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, για τις συνθήκες κυκλοφορίας.

Όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα αναγνώσιμες, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ανάλογα με τις προδιαγραφές του εξοπλισμού, ο 3D πίνακας οργάνων στο Peugeot i-Cockpit εμφανίζει πληροφορίες που μπορούν να διαβαστούν σε δύο επίπεδα. Στο άνω ψηφιακό τμήμα οι πληροφορίες παρουσιάζονται σε μορφή ολογράμματος. Τα δεδομένα εμφανίζονται, κοντά ή πιο μακριά στα μάτια του οδηγού ανάλογα με τη σημασία ή την επείγουσα ανάγκη, αυξάνοντας έτσι την ταχύτητα αντίδρασης κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο. Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό και πάνω από τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, βρίσκεται η οθόνη αφής των 5, 7 ή 10 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση). Θα πρέπει όμως να μπορείτε να κοιτάτε ψηλότερα από το τιμόνι για να έχετε πλήρη εικόνα των πληροφοριών.

Τιμόνι μικρών διαστάσεων
Τιμόνι μικρής διαμέτρου που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευκολία χειρισμών και βελτιωμένη αίσθηση στην οδήγηση. Με τα χέρια σε πιο κλειστή θέση, η προσπάθεια στους ελιγμούς γίνεται πιο ξεκούραστη, η προσπάθεια στη φάση του στριψίματος ελαχιστοποιείται, με αποτέλεσμα η ανταπόκριση του οδηγού να γίνεται πιο άμεση, και η θέση οδήγησης πιο χαλαρή.

 

Έχει σχετικά μικρό τιμόνι όμως πρέπει να κάτσεις λίγο ψηλά για να μπορέσεις να διαβάζεις καλά τον πίνακα των οργάνων.

Οι κινητήρες είναι οι γνωστοί του ομίλου με τον συγκεκριμένο να δίνει καλές επιδόσεις στον όχημα.

ΔΙΑΤΑΥΤΑ

Είναι ένα μικρό καλό όχημα το οποίο θα σας πάει άνετα και με ασφάλεια στις μετακινήσεις σας. Θα αισθάνεστε πολύ μπροστά λόγο των τεχνολογικών προτερημάτων που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

 

Κωστας Νικολακόπουλος

 

Continue Reading

Trending