Connect with us

Lifestyle

Εριέττα Κουκίου, «στοχεύει ψηλότερα»

Η κυρία Εριέττα Κουκίου σπούδασε στο Αμερικάνικο Κολέγιο (Deree College) αποκτώντας Bachelor in Business Administration και MBA από το University of Indianapolis. Ξεκίνησε ως junior στο τομέα πωλήσεων και marketing για προϊόντα του εξωτερικού και συνέχισε σε θέσεις Product Manager και Marketing/ Brand Manager  σε εταιρείες όπως Samsung Electronics, Whirlpool, Daikin ενώ σήμερα  κατέχει  την θέση  Marketing, Trade Marketing & Creative Brand Manager στην RESOUL HELLAS S.A

 -Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με το χώρο του marketing;

Να πω την αλήθεια δεν το ακολούθησα  συνειδητά. Όταν αποφοίτησα, η πρώτη μου εργασία ήταν σε μία εμπορική εξαγωγική εταιρεία  όπου έκανα πωλήσεις και marketing για χώρες του εξωτερικού. Ήταν η τέλεια πρώτη δουλειά, έμαθα πάρα πολλά και ταξίδεψα πολύ.

Όμως στην συνέχεια ανακάλυψα ότι το marketing είναι πολύπλευρο. Αποτελείς το κέντρο για όλα τα τμήματα της εταιρείας, είσαι εκείνο το τμήμα της εταιρείας που κάνεις στρατηγική προϊόντος, που δημιουργείς ενέργειες, που υποστηρίζεις τα τμήματα πωλήσεων και logistics και πολλά άλλα. Η καθημερινότητα σου έχει πάντα ενδιαφέρον.

-Ποιοί είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

Οι στόχοι μου είναι απλοί. Να πηγαίνω με ενθουσιασμό στην δουλειά μου, να ανήκω σε ομάδα που στοχεύει πάντα το κάτι παραπάνω και κυρίως να βρίσκω προκλήσεις που πάντα θα με κάνουν καλύτερη και θα ξεπερνάω αυτό το μικρό όριο που νομίζουμε ότι όλοι έχουμε.

-Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;

Είναι πολύ εύκολο να σας πω ότι το μεγαλύτερο επαγγελματικό μου επίτευγμα ήταν η επίτευξη μεριδίων αγοράς, η αύξηση πωλήσεων  κτλ. γιατί από την φύση μου, μου αρέσει να στοχεύω ψηλότερα από τους στόχους που μου βάζει η εκάστοτε εταιρεία που βρίσκομαι.

Πραγματικό όμως επίτευγμα θεωρώ την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν οι εταιρίες στις οποίες, αν και είχα σύμβαση ορισμένου χρόνου, εμπιστεύτηκαν την κρίση μου και τον επαγγελματισμό μου.

Είναι πολύ σημαντικότερο για μένα η εμπιστοσύνη που μου δείχνουν γιατί είναι η κινητήρια δύναμη για να βάζω και εγώ ψηλότερους στόχους. Φυσικά και κάνω την αυτοκριτική μου σε ότι κάνω και για όποια απόφαση παίρνω και είναι πολύ αυστηρή μπορώ να πω.

Θεωρώ ότι μια επαγγελματίας πρέπει να διαλέγει την εταιρεία που της ταιριάζει γιατί  το να είσαι καθημερινά πρόσχαρος και να βρίσκεις προκλήσεις στην δουλειά σου είναι ένα επίτευγμα στις μέρες μας από μόνο του.

-Αυτή την περίοδο της ζωής σας πού βρίσκεστε επαγγελματικά;

Βρίσκομαι σε μια εταιρεία που «αγαπάει» να δημιουργεί όμορφες εμπειρίες και στιγμές στους καταναλωτές, μέσα από τα προϊόντα που αναπτύσσει. Αυτή ίσως είναι και η μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής μου…

Η Resoul Ελλάς, αποτελείται από μια ομάδα ανθρώπων που έχει διάθεση, αγάπη για τη δουλειά και παίρνει σοβαρά κάθε ερώτηση, σχόλιο, πρόκληση από το καταναλωτικό περιβάλλον. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που είμαι μέρος αυτής της μεγάλης ομάδας και κάθε μέρα είναι μια ευκαιρία  για αυτοβελτίωση.

-Πόσο εύκολο είναι για τη σύγχρονη εργαζόμενη γυναίκα  να συνδυάσει επάγγελμα και οικογενειακές υποχρεώσεις;

Είμαι από την φύση μου άνθρωπος του πλάνου και της πρόληψης οπότε προγραμματίζω τις οικογενειακές μου υποχρεώσεις πρώτα και όταν είμαι στην εργασία μου απορροφάμαι μόνο σε ότι συμβαίνει  γύρω από αυτήν. Δεν ξέρω αν είναι το πιο σωστό αλλά έτσι θεωρώ ότι πρέπει να είναι μια επαγγελματίας. Η δουλειά και το σπίτι πρέπει να μένουν ξεχωριστά.

Φυσικά σε όλο αυτό  σημαντική υποστήριξη έχω από τον σύζυγό μου, ο οποίος γνωρίζει πόσο παθιάζομαι με την δουλειά μου και στηρίζει και εκείνος τις όποιες οικογενειακές μας υποχρεώσεις.

-Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει μια γυναίκα στον επαγγελματικό τομέα σύμφωνα με εσάς;

Παλιότερα μια γυναίκα έπρεπε να ανταπεξέλθει σε έναν ανδροκρατούμενο  επαγγελματικό περιβάλλον, να δουλεύει περισσότερο για να αποδείξει την αξίας της. Σήμερα η πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι η συνεχής αλλαγή των επαγγελματικών δεδομένων. Η εμπειρία είναι χρήσιμη όμως πρέπει συνεχώς να επιμορφώνεσαι, να μαθαίνεις και να διαφοροποιείσαι. Η δυσκολία είναι μεγαλύτερη για τις γυναίκες εξαιτίας της πεποίηθησης που υπάρχει ότι είναι λιγότερο προσαρμοστικές από τους άντρες καθώς και της παγιωμένης αντίληψης πως σε κάθε περίπτωση θα δίνουν προτεραιότητα στις οικογενειακές υποχρεώσεις και όχι στις επαγγελματικές.

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending