Επιχειρηματικότητα
Iδιαίτερα επιτυχημένη η φετινή συμμετοχή του ΣΕΒΕ στη FOOD EXPO 2019


Ιδιαίτερα επιτυχημένη χαρακτηρίζει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων-ΣΕΒΕ και την φετινή συμμετοχή του στη FOOD EXPO 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μetropolitan Expo στην Αθήνα στις 16-18.03.19.
Κορυφαία στιγμή της συμμετοχής του ΣΕΒΕ ήταν η, σε συνεργασία με τη διοργανώτρια της έκθεσης εταιρία FORUM AE, του Food Export Summit, που φέτος ήταν αφιερωμένο στην αγορά της Ιαπωνίας και στις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών τροφίμων και ποτών σε αυτήν και καθήλωσε το κοινό που το παρακολούθησε.
Οι τεράστιες δυνατότητες που δημιούργησε η συμφωνία οικονομικής εταιρικής σχέσης μεταξύ της ΕΕ και της Ιαπωνίας, με βάση την οποία οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Ιαπωνία μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη ζώνη ελεύθερων εμπορικών συναλλαγών στον κόσμο, αλλά και η νέα ώθηση που θα δοθεί στην ήδη στενή εμπορική σχέση Ελλάδας-Ιαπωνίας, ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν κατά την διάρκεια της ημερίδας.
Το Summit άνοιξε με τους χαιρετισμούς του Πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, Yasuhiro Shimizu και του Προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Γιώργου Κωνσταντόπουλου, για να δώσουν την σκυτάλη στον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του ΣΕΒΕ, Παναγιώτη Χασάπη, ο οποίος περιέγραψε την πορεία των ελληνικών εξαγωγών δίνοντας μία πολύ ρεαλιστική εικόνα του επιπέδου τους αλλά και των προοπτικών. Ακολούθησε η Ειρήνη Καμά (Γραμματέας Α’, Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο), η οποία εστίασε στις προοπτικές και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς Tροφίμων και Ποτών της Ιαπωνίας.
Η ανταλλαγή εμπειριών αποτελεί πάντα ένα πολύ ενδιαφέρον και σημαντικό κεφάλαιο για κάθε ενδιαφερόμενο. Αυτό το μέρος ανέλαβαν οι Στέλιος Πολυχρονιάδης (Α’ Αντιπρόεδρος, EURIMAC AE) και Γιώργος Βανίδης (Διευθυντής Εξαγωγών, ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ) που στάθηκαν στα όσα έχουν αποκομίσει από τις εξαγωγικές εμπειρίες των επιχειρήσεων που εκπροσωπούν. Οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν, οι προκλήσεις που κλήθηκαν να διαχειριστούν σε αυτό το βήμα, οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς, οι λόγοι που την επέλεξαν για να δραστηριοποιηθούν όσον αφορά την εξαγωγική πλευρά των εταιρειών τους αλλά και τα οφέλη που αποκόμισαν από αυτήν τη σημαντική επιχειρηματική κίνηση, βρέθηκαν στο επίκεντρο των εισηγήσεών τους. Τις ομιλίες έκλεισαν οι Konosuke Matsumoto (Executive General Manager, Food Material Procurement Division, AOHATA) και Αθανάσιος Φραγκής (Διευθύνων Σύμβουλος Nostimia Co. Ltd) μέσα από το πρίσμα των εισαγωγέων των Τροφίμων και Ποτών. Το slot της ημερίδας σχετικά με τις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών προϊόντων στην Iαπωνία παρακολούθησαν 10 σημαντικοί αγοραστές από την Ιαπωνία.
Είχαν προηγηθεί ο χαιρετισμός του Προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Κωνσταντόπουλου στα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης παρουσία σημαντικών εκπροσώπων της πολιτικής κι επιχειρηματικής ζωής όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και πολλών άλλων χωρών και η βράβευση από τον Πρόεδρο του ΣΕΒΕ του κ. Ανδρέα Μαυρομάτη, ιδιοκτήτη του ελληνικού εστιατορίου Le Mavrommatis στο Παρίσι, στο πλαίσιο της ειδικής εκδήλωσης FOOD EXPO Restaurant Awards στην οποία τιμήθηκαν οι πρεσβευτές της ελληνικής γαστρονομίας στο εξωτερικό για τη συμβολή τους στη διάδοση των ελληνικών Tροφίμων και Ποτών.
Το περίπτερο του ΣΕΒΕ είχε μεγάλη επισκεψιμότητα και σε αυτό όχι μόνο οι εκθέτες και οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις σημαντικές εξειδικευμένες υπηρεσίες του ΣΕΒΕ για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά φιλοξενήθηκαν και προωθητικό υλικό και επιχειρηματικές συναντήσεις Β2Βs μεταξύ μελών ΣΕΒΕ και ξένων αγοραστών.
You may like
Επιχειρηματικότητα
5 χρόνια project management & service design στην Ελλάδα


Ο οργανισμός καινοτομίας Youthnest κλείνει 5 χρόνια δραστηριοποίησης στην Ελλάδα, προσφέροντας υπηρεσίες διαχείρισης έργων (project management), σχεδιασμού υπηρεσιών (service design) και διεξαγωγής εκπαιδεύσεων (workshop & facilitation) σε περισσότερους από 31.122 ανθρώπους, 82+ συνεργάτες, 10+ χώρες και με 96% θετικά σχόλια.
Ο λόγος που δημιουργήθηκε οργανισμός ήταν να μελετήσουμε πιο συστημικά τις ρίζες των κοινωνικών προβλημάτων στην Ελλάδα, να αναζητήσουμε ουσιαστικές λύσεις εκσυγχρονίζοντας τον τρόπο που στήνουμε projects και ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες, εκπαιδεύοντας παράλληλα πάνω από 2.000 ανθρώπους σε μεθοδολογίες που μπορούν να κάνουν την δουλειά τους και την ζωή τους καλύτερη. Από περιβαλλοντικές δράσεις μέχρι υπηρεσίες υγείας, αλλάζουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις κοινωνικές προκλήσεις, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τον αντίκτυπο κάθε κοινωνικής δράσης που οργανώνει ένας Δήμος, μια Περιφέρεια, ένα τμήμα CSR, ένα ερευνητικό κέντρο, ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ή μια οργάνωση.
Για να γιορτάσουμε τα δικά μας γενέθλια, σχεδιάσαμε μια σειρά δράσεων, προωθώντας ανοιχτά όσα μάθαμε τόσα χρόνια σε όλους και όλες ανεξαιρέτως: Τον Μάρτιο ολοκληρώσαμε την εκπαίδευση στο ουσιαστικό Project management, ενώ τον Απρίλιο εστιάζουμε στον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό υπηρεσιών (Service Design) και τον Μάιο σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating.
Απρίλιος-Service Design
- Event: Ο (ανα)σχεδιασμός κοινωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα (Service Design) (Δευτέρα 19 Απριλίου 2021, 18.00-19.30) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
- 2ήμερο εργαστήριο: Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)
(26 & 28 Απριλίου, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link
Μάιος-Workshop & Facilitation
- Event: Η ψηφιακή εκπαίδευση στην μετά COVID-19 εποχή (Δευτέρα 10 Μαΐου 2021, 18.00-19.30) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
- 2ήμερο εργαστήριο: Πώς συντονίζεις ψηφιακά εκπαιδεύσεις & μαθήματα (24 & 26 Μαΐου 2021, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link
Έχετε ερωτήσεις;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]
Προγράμματα
Πάρε μέρος στο νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων


Το Ελληνικό κέντρο Συναισθημάτων με χαρά σας προσκαλεί σε ένα από τα μεγαλύτερα φιλανθρωπικά προγράμματα που έχει παρουσιάσει, την 2η δράση Κοινωνικής Ενδυνάμωσης (www.drasi.eu). Ο εμπνευστής αυτού του προγράμματος είναι ο Αργύρης Σ. Μάρδας και μέσω αυτού, στοχεύει στη ανατροπή των δυσοίωνων προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ,σχετικά με τις ψυχικές επιπτώσεις του COVID-19,περιλαμβάνοντας δράσεις με ουσιαστικό νόημα όπως: Θεραπείες για καταπολέμηση τραυμάτων και ψυχικής αποφόρτισης, εκπαιδευτικές πρακτικές συναισθηματικής νοημοσύνης και τέλος, υποτροφίες που καλύπτουν το σύνολο της κοινωνίας.
Πάρε μέρος και εσύ :
Η πανδημία μας χτύπησε όλους ανεξαιρέτως, χωρίς διακρίσεις. Έτσι και στην 2η Δράση Κοινωνικής Ενδυνάμωσης μπορούν να πάρουν μέρος όλοι, αρκεί να μιλούν Ελληνικά και ζουν στην Ελλάδα.
Για πληφορορίες και για να πάρετε μέρος πατήστε εδώ: https://drasi.eu/pare-meros/
Τι περιλαμβάνει;
Η Φιλανθρωπική Δράση του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων περιλαμβάνει:
- Πάνω από 400 δωρεάν θεραπευτικές εφαρμογές ψυχικής αποφόρτισης Expansion Method σε:
- Καρκινοπαθείς.
- Ιατρούς και Νοσηλευτές της πρώτης γραμμής.
- σε ανθρώπους που έχουν δεχτεί bullying.
- σε ανθρώπους που παρουσίασαν κρίσεις πανικού κατα την διάρκεια του Covid-19.
- 10.000 Υποτροφίες από 90% έως 100% στο πρόγραμμα Βελτίωσης Συναισθηματικής Νοημοσύνης.
- Έως και 100 Υποτροφίες σε διορισμένους εκπαιδευτικούς στα προγράμματα Συμβούλων Κοινωνικής Συναισθηματικής Μάθησης και σε ψυχολόγους στα προγράμματα Ψυχικής Αποφόρτισης (Σύμβουλοι PdC – Expansion Method) με κάλυψη 100% του κόστους σπουδών.
Πώς μπορώ να πάρω μέρος;
Μπορείς να πάρεις μέρος ως Δικαιούχος, ως Εθελοντής και ως Χορηγός.
Οι Δικαιούχοι είναι όλοι επωφελούνται από τις θεραπείες και τα προγράμματά μας. Περισσότερα εδώ: https://drasi.eu/pare-meros .
Οι Εθελοντές είναι όλοι όσοι θέλουν να μας βοηθήσουν να φέρουμε εις πέρας το αισιόδοξο όραμά μας. Μια κοινωνία που θα ανακάμψει πολύ γρήγορα από τις ψυχικές επιπτώσεις της πανδημίας. Περισσότερα εδώ: https://drasi.eu/volunteer .
Οι Χορηγοί είναι εταιρείες που μπορούν να προσφέρουν είτε χρηματα είτε προϊόντα που εξυπηρετούν τους σκοπούς μας και όλοι όσοι συνδράμουν στα προγράμματα του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων. Περισσότερα στο 21019841088.
Για συνεντεύξεις καλέστε στο 2109841088, Αργύρης Σ. Μάρδας, πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων, εμπνευστής 2ης Δράσης Κοινωνικής Ενδυνάμωσης.
Επιχειρηματικότητα
Πάρε μέρος και εκπαιδεύσου στο service design


Τα πέντε του χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα κλείνει ο οργανισμός καινοτομίας,Youthnest, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του πάνω στη διαχείρηση έργων (project management), στο σχεδιασμό υπηρεσιών (service design) και στη διεξαγωγή εκπαιδεύσεων (workshop & facilitation), σε πάνω από 31.122 ανθρώπους, μαζί με 82+ συνεργάτες, σε πάνω από 10 χώρες , καταφέρνοντας να συγκεντρώσει το ποσοστό του 96% σε θετικά σχόλια.
Για τον εορτασμό των γενεθλίων μας, σχεδιάσαμε μία σειρά από δράσεις με σκοπό την προώθηση των όσων μάθαμε σε όλους και σε όλες αυτά τα χρόνια. Τον μήνα Μάρτιο καταφέραμε και ολοκληρώσαμε την εκπαίδευση στο ουσιαστικό Project management, ενώ τον Απρίλιο εστιάζουμε στον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό υπηρεσιών (Service Design) ,και εν συνεχεία τον Μάιο , εστιάζουμε σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating.
Στις 26 και 28 Απριλίου θα υλοποιηθεί ένα 2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο που θα αποτελέσει μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση. Στόχος του εργαστηρίου είναι να συμβάλλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζετε την εργασία σας και θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design).
Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών.
Σε ποιους απευθύνεται
Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές
και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών.
1)Γιατί να πάρετε μέρος στο διήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’:
Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα από το εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)” θα μάθετε:
– Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix)
– Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε
– Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του
– Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας
– Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας
– Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας – Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ.
– Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον
– Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας
– Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς
Πρόγραμμα εργαστηρίου “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’:
Δευτέρα 26/04
18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών
18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design)
19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας
20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research)
Τετάρτη 28/04
18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey)
18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint)
19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping)
20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο
Διαδικασία συμμετοχής
Το 2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’ θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 26/04 (18:00-21:00) και την Τετάρτη 28/04 (18:00-21:00) μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Zoom.
Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα.
Θα χαρούμε να σας δούμε στο Bootcamp μας!
60€ γενική είσοδος
50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ)
Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης
Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας!
Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]
Kατηγορίες
- Editorial
- Lifestyle
- Magazine
- Online Stories
- Videos
- Αστρολογία
- Αυτοκίνητο
- Βιβλία
- Γαστρονομία
- Διαγωνισμοί
- Διακόσμηση
- Διατροφή
- Εκδηλώσεις
- Εναλλακτικός τουρισμός
- Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)
- Επίκαιρα Πρόσωπα
- Επιχειρηματικότητα
- Έρευνες
- Εστιατόρια-χώροι εκδηλώσεων
- Θέατρο
- Κινηματογράφος
- Μόδα
- Ξενοδοχεία
- Οικογένεια
- Ομορφιά
- Παιδί
- Παρουσίαση
- Προγράμματα
- Προϊόντα
- Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
- Συνέδρια
- Συνεντεύξεις
- Συνταγές
- Τεύχη
- Τέχνη πολιτισμός
- Τουρισμός
- Υγεία
- Φορολογικά
- Ψυχαγωγήσου
- Ψυχολογία
BusinessWoman Facebook
Trending
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Sofiana Spinoula : «Αυθόρμητη και Ειλικρινής»
-
Υγεία
Θυρεοειδίτιδα De Quervain: Μία σπάνια νόσος
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Χρυσάνθη Παπαδοπούλου: «Forever a Belle. Forever a Rebelle.»
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Βάσω Βλαχοπαναγιώτου : «Φιλική και Ειλικρινής»
-
Υγεία
Η Σημασία Της Χειρομάλαξης
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Αναστασία Θεοδωρούλη:«Επίμονη και Αποφασιστική»
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Σμαράγδα Κύρογλου:”Δυναμική και Ευαίσθητη”
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Βασιλική Θεοδώρου: Πρωτότυπη και Δημιουργική