Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Iδιαίτερα επιτυχημένη η φετινή συμμετοχή του ΣΕΒΕ στη FOOD EXPO 2019

Ιδιαίτερα επιτυχημένη χαρακτηρίζει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων-ΣΕΒΕ και την φετινή συμμετοχή του στη FOOD EXPO 2019, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μetropolitan Expo στην Αθήνα στις 16-18.03.19.

Κορυφαία στιγμή της συμμετοχής του ΣΕΒΕ ήταν η, σε συνεργασία με τη διοργανώτρια της έκθεσης εταιρία FORUM AE, του Food Export Summit, που φέτος ήταν αφιερωμένο στην αγορά της Ιαπωνίας και στις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών τροφίμων και ποτών σε αυτήν και καθήλωσε το κοινό που το παρακολούθησε.

Οι τεράστιες δυνατότητες που δημιούργησε η συμφωνία οικονομικής εταιρικής σχέσης μεταξύ της ΕΕ και της Ιαπωνίας, με βάση την οποία οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές σε ολόκληρη την Ευρώπη και την Ιαπωνία μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τη μεγαλύτερη ζώνη ελεύθερων εμπορικών συναλλαγών στον κόσμο, αλλά και η νέα ώθηση που θα δοθεί στην ήδη στενή εμπορική σχέση Ελλάδας-Ιαπωνίας, ήταν τα θέματα που κυριάρχησαν κατά την διάρκεια της ημερίδας.

Το Summit άνοιξε με τους χαιρετισμούς του Πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, Yasuhiro Shimizu και του Προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Γιώργου Κωνσταντόπουλου, για να δώσουν την σκυτάλη στον Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο  του ΣΕΒΕ, Παναγιώτη Χασάπη, ο οποίος περιέγραψε την πορεία των ελληνικών εξαγωγών δίνοντας μία πολύ ρεαλιστική εικόνα του επιπέδου τους αλλά και των προοπτικών. Ακολούθησε η Ειρήνη Καμά (Γραμματέας Α’, Γραφείο ΟΕΥ Τόκιο), η οποία εστίασε στις προοπτικές και τις ιδιαιτερότητες  της αγοράς Tροφίμων και Ποτών της Ιαπωνίας.

Η ανταλλαγή εμπειριών αποτελεί πάντα ένα πολύ ενδιαφέρον και σημαντικό κεφάλαιο για κάθε ενδιαφερόμενο. Αυτό το μέρος ανέλαβαν οι Στέλιος Πολυχρονιάδης (Α’ Αντιπρόεδρος, EURIMAC AE) και Γιώργος Βανίδης (Διευθυντής Εξαγωγών, ΜΕΒΓΑΛ ΑΕ) που στάθηκαν στα όσα έχουν αποκομίσει από τις εξαγωγικές εμπειρίες των επιχειρήσεων που εκπροσωπούν. Οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν, οι προκλήσεις που κλήθηκαν να διαχειριστούν σε αυτό το βήμα, οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς, οι λόγοι που την επέλεξαν για να δραστηριοποιηθούν όσον αφορά την εξαγωγική πλευρά των εταιρειών τους αλλά και τα οφέλη που αποκόμισαν από αυτήν τη σημαντική επιχειρηματική κίνηση, βρέθηκαν στο επίκεντρο των εισηγήσεών τους. Τις ομιλίες έκλεισαν οι Konosuke Matsumoto (Executive General Manager, Food Material Procurement Division, AOHATA) και Αθανάσιος Φραγκής (Διευθύνων Σύμβουλος Nostimia Co. Ltd) μέσα από το πρίσμα των εισαγωγέων των Τροφίμων και Ποτών. Το slot της ημερίδας σχετικά με τις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών προϊόντων στην Iαπωνία παρακολούθησαν 10 σημαντικοί αγοραστές από την Ιαπωνία.

Είχαν προηγηθεί ο χαιρετισμός του Προέδρου του ΣΕΒΕ κ. Κωνσταντόπουλου στα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης παρουσία σημαντικών εκπροσώπων της πολιτικής κι επιχειρηματικής ζωής όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και πολλών άλλων χωρών και η βράβευση από τον Πρόεδρο του ΣΕΒΕ του κ. Ανδρέα Μαυρομάτη, ιδιοκτήτη του ελληνικού εστιατορίου Le Mavrommatis στο Παρίσι, στο πλαίσιο της ειδικής εκδήλωσης FOOD EXPO Restaurant Awards στην οποία τιμήθηκαν οι πρεσβευτές της ελληνικής γαστρονομίας στο εξωτερικό για τη συμβολή τους στη διάδοση των ελληνικών Tροφίμων και Ποτών.

Το περίπτερο του ΣΕΒΕ είχε μεγάλη επισκεψιμότητα και σε αυτό όχι μόνο οι εκθέτες και οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις σημαντικές εξειδικευμένες υπηρεσίες του ΣΕΒΕ για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, αλλά φιλοξενήθηκαν και προωθητικό υλικό και επιχειρηματικές συναντήσεις Β2Βs μεταξύ μελών ΣΕΒΕ και ξένων αγοραστών.

 Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Φιλοσοφία της κάθε εταιρείας η εκπαίδευση του ανθρωπίνου δυναμικού

Στην εταιρεία ΜΕΪΔΑΝΗΣ η σχέση με τους πελάτες είναι ο διαρκής στόχος 35 και πλέον ετών, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας. Μιας επιτυχίας που μεταφράζεται τα τελευταία 10 χρόνια σε 3πλασιαμό των καταστημάτων της και της δύναμής της και σε υπερδιπλασιασμό του κύκλου εργασιών της.

Βασισμένη σ’ αυτό της το πλεονέκτημα, η εταιρεία αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα, να υιοθετήσει τις πλέον σύγχρονες τάσεις στην πελατοκεντρική διοίκηση, να περάσει από την κουλτούρα της άριστης εξυπηρέτησης του πελάτη στην κουλτούρα  δημιουργίας άριστης εμπειρίας για τον πελάτη!

Συμπαραστάτης στην προσέγγισή της αυτή υπήρξε η Hatzi FΙlax Training Group, η οποία ανέλαβε την εκπαίδευση του προσωπικού Customer Service στο Customer Experience Model, με ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 5 εβδομάδων που – με πρωτοποριακό υλικό και μεθόδους – προσέφερε γνώσεις και δεξιότητες τόσο στη διαχείριση πελατών όσο και στη διαχείριση χρόνου, τη συνεργασία, την ομαδικότητα, με γνώμονα πάντα την ικανοποίηση και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του πελάτη.

Γιατί η εποχή μας είναι η «εποχή του πελάτη» και εστιάζει πλέον στην αλλαγή φιλοσοφίας και κουλτούρας. Μια επιχείρηση δεν αρκεί να προσφέρει μία απλή εξυπηρέτηση στους πελάτες που την εμπιστεύονται. Πρέπει να του προσφέρει μία ασυναγώνιστη εμπειρία!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Σταδιακή ενίσχυση της θέσης των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών

Για 8η συνεχή χρονιά, η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP πραγματοποίησε δειγματοληπτική έρευνα για τη «Γυναικεία Επιχειρηματικότητα», με εστίαση στη Γυναίκα-Ανώτατο Στέλεχος. Στην έρευνα συμμετείχαν Γυναίκες Επιχειρηματίες ή/και Ανώτατα Στελέχη από τις 1.200 μεγαλύτερες εταιρείες που διευθύνονται από γυναίκες βάσει κύκλου εργασιών 2017-2018. Το δείγμα περιείχε 144 επιχειρήσεις (το 12% του πληθυσμού της έρευνας) από διάφορους κλάδους της ελληνικής οικονομίας (βιομηχανία, εμπόριο, υπηρεσίες), που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια.

Δήλωση του Νικήτα Κωνσταντέλλου, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ICAP:
“Ενισχύεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια η διείσδυση των γυναικών στις ανώτερες βαθμίδες της Ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, επιβεβαιώνοντας την αυξανόμενη αποδοχή τους στις διοικήσεις των επιχειρήσεων. Έτσι, 8.577 εταιρείες έχουν στο τιμόνι τους Γυναίκες, καταλαμβάνοντας το 24,9% επί συνόλου 34.473 εταιρειών που έχουν δημοσιεύσει οικονομικά στοιχεία για τη χρήση 2017, μερίδιο αυξημένο σε σχέση με την περσινή μελέτη (24,2%). Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό διείσδυσης των γυναικών στις υψηλόβαθμες θέσεις αυξήθηκε κατά 5 περίπου ποσοστιαίες μονάδες μέσα σε μία πενταετία.

Βασικό χαρακτηριστικό της Γυναικείας παρουσίας στο τιμόνι των επιχειρήσεων είναι ότι αυτή εντοπίζεται κυρίως σε εταιρείες μικρότερου μεγέθους. Έτσι, συναντάμε Γυναίκες στην κορυφή στο 26% του συνόλου των πολύ μικρών εταιρειών (με κύκλο εργασιών <€2 εκατ.), ενώ στις μεγάλου μεγέθους εταιρείες (>€50 εκατ.) το ποσοστό των γυναικών που διοικούν περιορίζεται σε 10%.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι εταιρείες με Γυναίκες επικεφαλής παρουσιάζουν πολύ καλύτερες επιδόσεις κερδοφορίας, σε σύγκριση με το σύνολο των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, το 2017 πέτυχαν ένα περιθώριο μικτού κέρδους 28,5%, έναντι αντίστοιχου δείκτη 23,9% του συνόλου των εταιρειών και περιθώριο καθαρού κέρδους 5,0% έναντι αντίστοιχου 3,3% για το σύνολο των επιχειρήσεων.

Με βάση τα ευρήματα πρωτογενούς έρευνας σε 1.200 μεγαλύτερες εταιρείες με Γυναίκες επικεφαλής, διαπιστώθηκε ότι αυτές είναι υψηλού μορφωτικού επιπέδου, αφού το 89% κατέχει πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και εξ’ αυτών το 49% κατέχει και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών.

Οι Γυναίκες επικεφαλής εργάζονται σκληρά, δεδομένου ότι το 86% εξ αυτών απασχολούνται πέραν του καθιερωμένου ωραρίου, ενώ παράλληλα έχουν αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις. Επίσης, θεωρούν ότι υπερτερούν των ανδρών συναδέλφων τους στον τομέα της καλύτερης κατανόησης συναδέλφων, στις επικοινωνιακές δεξιότητες και στο επίπεδο της διορατικότητας. Οι γονείς θεωρούν ότι αποτέλεσαν το σημαντικότερο πρότυπό τους στην επαγγελματική τους διαδρομή. Επιπλέον, δείχνουν επιμονή και εργατικότητα, ενώ θεωρούν ως τη σημαντικότερη ανταμοιβή τους την προσωπική ανάπτυξη (70%), την καταξίωση και αναγνώριση τους στο επαγγελματικό περιβάλλον (52%). Τα κυριότερα επιτεύγματα τους στην επαγγελματική τους πορεία εστιάζονται στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα (50%), καθώς και στην επιτυχημένη ανάπτυξη και επέκταση των εταιρειών που διοικούν (50%).

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι η ανάληψη ρίσκου και πρωτοβουλιών από γυναίκες διαγράφει νέες προοπτικές και συνεπώς πρέπει να αποτελούν σημαντικό στόχο τόσο της Πολιτείας όσο και των επιχειρήσεων, ώστε να αξιοποιηθεί ακόμη περισσότερο το πολύτιμο κεφάλαιο που λέγεται Γυναίκες.”

Περισσότερες Πληροφορίες: Γραφείο Τύπου Ομίλου εταιρειών ICAP
Φρατζέσκα Σιδερή, Communications & Marketing Senior Manager
Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 2 |176 76 Καλλιθέα | T: 210 7200 495, 210 7200 000 | M: 6936 735143 | [email protected] | [email protected] | www.icap.gr

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Τουριστικά – Ταξιδιωτικά Γραφεία»

Αύξηση στον κύκλο εργασιών τους παρουσιάζουν από το 2016 οι επιχειρήσεις εκμετάλλευσης τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων της χώρας. Σε ολόκληρη τη χώρα εκτιμάται ότι λειτουργούν περίπου 3.500 τουριστικά γραφεία. Τα παραπάνω προκύπτουν από την κλαδική μελέτη «Τουριστικά – Ταξιδιωτικά Γραφεία» που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP ΑΕ και η οποία εστιάζει στις τουριστικές επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται γραφεία εισερχόμενου, εσωτερικού και εξερχόμενου τουρισμού.

Σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Παλαιολόγο, Senior Consultant Οικονομικών Μελετών της ICAP, o οποίος επιμελήθηκε της εν λόγω κλαδικής μελέτης, ο εισερχόμενος τουρισμός καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησης για τουριστικές υπηρεσίες στην Ελλάδα. Ανοδικά κινήθηκε για 6η συνεχή χρονιά η τουριστική κίνηση προς τη χώρα μας το 2018, οπότε και αφίχθηκαν 30,1 εκατ. τουρίστες, καταγράφοντας αύξηση 10,8% σε σχέση με το 2017. Το 36,7% των συνολικών αφίξεων αφορά αφίξεις μέσω οργανωμένων ταξιδιών (περίπου 10 εκατ. αφίξεις το 2017). Σε σχέση με τον εξερχόμενο τουρισμό, το 2018 πραγματοποιήθηκαν από ημεδαπούς 795 χιλ. προσωπικά ταξίδια στο εξωτερικό (αύξηση 28% σε σχέση με το 2017). Επίσης, συνολικά 7,9 εκατ. ήταν ο αριθμός των ταξιδιών κάθε είδους που πραγματοποιήθηκαν από τους ημεδαπούς το 2018 (αύξηση 6% σε σχέση με το 2017).

Continue Reading

Trending