Επιχειρηματικότητα
Λαμπερό το Gala’ – Δείπνο του 32ου Money Show
By Efi Valila
Επίσημοι προσκεκλημένοι, με αυστηρή προσωπική πρόσκληση, τίμησαν το λαμπερό GALA – Δείπνο που οργάνωσαν από κοινού το βράδυ του Σαββάτου 10 Φεβρουαρίου το ΕΒΕΘ & το Ελληνοιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Κεντρικός ομιλητής στο δείπνο του 32ου «Money Show» ήταν ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Προώθηση του Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής, κος Μαργαρίτης Σχοινάς.
Ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μαργαρίτης Σχοινάς, αρχικά μίλησε για το όραμα της Νέας Ευρώπης και τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελλάδας, για την Ευρώπη της λογικής που αποτελεί άγκυρα σταθερότητας σε έναν κόσμο που έχουν πάρει το πάνω χέρι οι παράφρονες. Σε αυτή την Ευρώπη που μέσα από τις κρίσεις της τελευταίας 4ετίας, αφήνει πίσω της, παιδικότητα και γεωπολιτικές αφέλειες. Ταυτόχρονα η Ελλάδα προβάλλει σαν χώρα ασφάλειας και σταθερότητας, αλλά και σαν Πανευρωπαϊκός Πρωταθλητής στην αξιοποίηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης, αφού ήδη μέσα σε τριάμισι χρόνια πήρε 15 δισ. ευρώ, δηλαδή το 41% των προβλεπόμενων κονδυλίων.
Ο κος Σχοινάς στη συνέχεια αναφέρθηκε στον επόμενο πολιτικό κύκλο της Ευρώπης, μίας Ευρώπης πιο ώριμης, ενήλικης, που δεν θα εξαρτάται για την ενέργειά της από τη Ρωσία, για μικροτσίπ από την Ταϊβάν, για βιομηχανικές πρώτες ύλες από την Ινδία και για μάσκες και αναπνευστήρες από την Ασία. Αυτός ο επόμενος πολιτικός κύκλος θα ανοίξει με τις επικείμενες Ευρωεκλογές, προκειμένου να δημιουργηθεί μία Ευρώπη ισχυρή, που θα στηρίζεται στις δικές της δυνάμεις.
Αναφερόμενος στην Ελλάδα, ο Ευρωπαίος Επίτροπος τόνισε ότι η χώρα μας τρέχει σε «μία διπλή λεωφόρο», του RRF/Ταμείου Ανάκαμψης και του ΕΣΠΑ, προσπαθώντας να αξιοποιήσει συνολικά πόρους 70 δισ. ευρώ.
«Η Ελλάδα, της ασφάλειας, της ευημερίας, των πρωτοφανών οικονομικών πόρων και της ανάπτυξης, είναι, είμαστε, αυτό που όλοι οι γείτονές μας θέλουν να γίνουν. Οι πλανήτες συστοιχίζονται με ένα τρόπο που ευνοούν την Ελλάδα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σχοινάς.
Στη συνέχεια της τοποθέτησής του ο κ. Σχοινάς θέλησε να διαψεύσει δύο μύθους σχετικά με το RRF. Οι πόροι του Ταμείου, αντίθετα με ό,τι κάποιοι ισχυρίζονται, δεν είναι για το Κέντρο, εννοώντας την Αθήνα. Πέρα απ’ αυτό οι πόροι του Ταμείου δεν είναι για τους μεγάλους των επιχειρήσεων.
Αντίθετα, οι πόροι του RRF διαχέονται σε όλη τη χώρα ενώ η πλειοψηφία των δανείων που έχουν συναφθεί στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης σε ποσοστό 47%, είναι με μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Σε αυτό τον πακτωλό επενδυτικών πόρων, η Βόρεια Ελλάδα αλλά και «η Θεσσαλονίκη, η Βαρκελώνη του Ελληνικού Βορρά», έχουν σημαντικό μερίδιο.
Τελευταίο σημείο της ομιλίας του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μαργαρίτη Σχοινά «Επανάσταση Δεξιοτήτων στην Ευρώπη» στο οποίο αναφέρθηκε και μάλιστα με πολύ μεγάλη έμφαση ήταν αυτό της έλλειψης ανθρωπίνου δυναμικού για τις Ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, στην μεγάλη έλλειψη εργαζομένων με δεξιότητες, καθώς διαστάσεις επιδημίας λαμβάνει πλέον η έλλειψη εργαζομένων με δεξιότητες. Χρειαζόμαστε μία επανάσταση δεξιοτήτων στην Ευρώπη. Οι δεξιότητες πρέπει να γίνουν βασικό ανθρώπινο δικαίωμα, υποστήριξε ο Ευρωπαίος Επίτροπος προσθέτοντας ότι η Ευρωπαϊκή οικονομία πρέπει να ανοίξει την είσοδο της σε πολίτες τρίτων χωρών.

Στη συνέχεια η Υφυπουργός Ανάπτυξης υπεύθυνη για τη Βιομηχανία, κα Άννα Μάνη Παπαδημητρίου μίλησε για τις κατακτήσεις της ελληνικής οικονομίας, τους στόχους για πράσινη ανάπτυξη και ψηφιακή μετάβαση στο γενικότερο πλαίσιο μίας βιώσιμης και ανθεκτικής οικονομίας και κοινωνίας, για να δηλώσει ότι φέτος αυτός ο στόχος προωθείται με 6,2 δισ. ευρώ, ποσά που προέρχονται από το Ταμείο Ανάκαμψης, το ΕΣΠΑ 2021-2027 και τον Αναπτυξιακό Νόμο.
Ιδιαίτερη αναφορά η Υφυπουργός έκανε στην Βιομηχανία, η οποία ως το 2030 θα πρέπει να εισφέρει στο ΑΕΠ μερίδιο 15%, να είναι πράσινη, έξυπνη και βιώσιμη. Στο πλαίσιο του RRF, χρηματοδοτείται το πρόγραμμα για τα Βιομηχανικά Πάρκα με 20 ΒΙΠΕ, ενώ η Βιομηχανία ωφελείται στο «πρασίνισμά» της από την ένταξη 9 έργων του ΔΕΔΔΗΕ σε ΒΙΠΕ για την κατασκευή υποσταθμών.
Κλείνοντας την ομιλία της η κα. Μάνη – Παπαδημητρίου, μίλησε για τις σημαντικές παρεμβάσεις που αφορούν στη Θεσσαλονίκη της Βιομηχανίας και της Καινοτομίας, με το έργο του τεχνολογικού πάρκου Thess INTEC που είναι σε φάση εκκίνησης και με τη δυνατότητα εξυγίανσης της Άτυπης Βιομηχανικής Συγκέντρωσης Καλοχωρίου.

Ο κος Χρήστος Σαραντόπουλος, Πρόεδρος του Ελληνο – Ιταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, μίλησε για το MONEY SHOW ως μία διοργάνωση ανοικτή στον επιχειρηματικό διάλογο, στις καινούργιες ιδέες, στην προώθηση των συνεργασιών.
Ο κος Μασούτης, Πρόεδρος του Εμπορο-Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, δήλωσε αισιόδοξος για την πορεία μίας χρονιάς που άνοιξε με αλλαγές σε πολλά επίπεδα κρίσιμα, σε φορολογικό, ασφαλιστικό αλλά και εργασιακό, για να προσθέσει ότι το ΕΒΕΘ είναι πάντοτε δίπλα στις επιχειρήσεις και θέλει τη Θεσσαλονίκη να πρωτοστατεί στις οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Στέλιος Αγγελούδης, είπε εμφατικά ότι «το Fly Over αποτελεί απαραίτητη συνθήκη για τη Θεσσαλονίκη, γιατί με αυτό κλείνουμε λογαριασμούς σε ένα μίζερο παρελθόν».
Ταυτόχρονα, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, μίλησε για το αύριο της Θεσσαλονίκης που πρέπει να οικοδομηθεί με πράξεις και όχι με λόγια, μίλησε για τα μεγάλα έργα της πόλης και σε αυτά συμπεριέλαβε το Λιμάνι, την αξιοποίηση της ΔΕΘ, ενώ μίλησε και για «Εκπαιδευτική Εξωστρέφεια» της πόλης, ενώ στα έργα που θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη, πρόσθεσε και το Πάρκο Μνήμης στην Πλατεία Ελευθερίας.

Η Αντιπεριφερειάρχης της Π.Ε. Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, μίλησε για την πόλη που αλλάζει, κάνοντας καθαρή στροφή στην καινοτομία , στην έξυπνη, πράσινη και βιώσιμη επιχειρηματικότητα.
Σημείωση: Την Κυριακή(11/2/2021) συνεχίστηκαν για τρίτη και τελευταία ημέρα, οι εργασίες του 32ου Money Show.
Προγράμματα
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις του με το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» για να εκπαιδεύσει μικρούς και μεγάλους στη διάσωση ζωών!
Περισσότερα από 70.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα έχουν ήδη μάθει πώς να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και να σώζουν ζωές μέσα από το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» — και φέτος, χάρη στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, το μήνυμα αυτό ταξιδεύει σε όλα τα σχολεία της πόλης!
Η Θεσσαλονίκη πρωτοστατεί στην πρόληψη
Με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας, η Αντιδημαρχία Παιδείας Θεσσαλονίκης στηρίζει ενεργά το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», θεμελιώνοντας μια ουσιαστική συνεργασία με την Παγκόσμια Καμπάνια. Στο πλαίσιο της δράσης, όλα τα παιδιά των δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων της πόλης θα εκπαιδευτούν ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου – Χέρι, Ομιλία, Πρόσωπο – και να θυμούνται να καλούν άμεσα το 112!
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεσσαλονίκης Έφη Θεοδωράκη, τόνισε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί «μια επένδυση στη γνώση και την πρόληψη που ξεκινά από τις μικρές ηλικίες και έχει τη δύναμη να σώσει ζωές μέσα στις ίδιες μας τις οικογένειες».
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παγκόσμια απήχηση
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Εγκεφαλικών Επεισοδίων (World Stroke Organization – WSO) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Η καμπάνια ξεκίνησε πιλοτικά στην Ελλάδα και πλέον εφαρμόζεται σε 37 χώρες παγκοσμίως, με στόχο να φτάσει το μήνυμα της πρόληψης σε ένα εκατομμύριο οικογένειες. Μέχρι σήμερα, πάνω από 900.000 παιδιά διεθνώς έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποκτώντας γνώσεις ζωής και μεταδίδοντάς τες στις κοινότητές τους.
Λίγα λόγα για τους ΧΟΠΑ Ήρωες:
Το πρόγραμμα «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112» δημιουργήθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με την υποστήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού για τα Εγκεφαλικά Επεισόδια (World Stroke Organization) και του Schools for Health in Europe Foundation (S.H.E.), σε συνεργασία με την Angels Initiative.
Αποδεικνύεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την εκπαίδευση των πολιτών σχετικά με τα συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου και τη σημασία της άμεσης δράσης. Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη μελέτη για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς το Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες κάνει τη διαφορά και σώζει ζωές εδώ.
Γνωρίσετε τους ΧΟΠΑ Ήρωες και βοηθήστε μας να μεταδώσουμε την γνώση για την πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου σε όλες τις οικογένειες της Ελλάδας!
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα – Σύμβουλο Επικοινωνίας
Επιχειρηματικότητα
Διαπραγματεύσου με Αυτοπεποίθηση: 10 Στρατηγικά Βήματα
Συνήθως τα σεμινάρια διαπραγμάτευσης απευθύνονται σε στελέχη πωλήσεων όλων των βαθμίδων ιεραρχίας της επιχείρησης και επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες και απλές οδηγίες που ενώ συνήθως αποτελούν μέρος κοινής λογικής, πρέπει να επαναλαμβάνονται κατά καιρούς ώστε να υπογραμμίζεται ότι η σωστή γνώση του αντικειμένου, η αλήθεια στην επικοινωνία, η ευγένεια και η συνέπεια θα αποτελούν πάντα την πετυχημένη ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαπραγμάτευσης.
1. Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
2. Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
3. Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου
4. Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
5. Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.

6. Μη βιάζεσαι να μοιράσεις την διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
7. Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
8. Διαχειρίσου σοφά τον χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος
σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
9. Διατήρησε την ευγένειά σου και μην δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
10. Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά την εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!
της Μαριάννας Τσουλιά.
-
ΥγείαΒαριατρική: Η λύση στην παχυσαρκία
-
ΓαστρονομίαΤο μέλλον του fine dining: Τα trends & οι εμπειρίες που αξίζει να δοκιμάσεις
-
Επίκαιρα ΠρόσωπαΔέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves
-
Εκδηλώσεις«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»
-
LifestyleΑνακατασκευή Μεζονέτας στη Βούλα από το studio LILA architect + designer
-
ΚινηματογράφοςΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΡΟΛΟΣ ΝΤΙΚΕΝΣ ΣΤΟ RADIO CITY
-
ΕκδηλώσειςΤο 15ο Φεστιβάλ Μελιού τιμάει την Παναγία Μελισσού
-
ΕκδηλώσειςΣυνέδριο: Οικολογική Κρίση & Οικονομικές Επιπτώσεις

