Connect with us

Έρευνες

ManpowerGroup: Ευχαριστημένοι υποψήφιοι, ικανοποιημένοι πελάτες.

Νέα έρευνα ManpowerGroup

Η εμπειρία που λαμβάνει ο υποψήφιος κατά τη διαδικασία επιλογής

από μια εταιρία επηρεάζει άμεσα την μελλοντική του συμπεριφορά

 ως καταναλωτής

 

Η νέα έρευνα της ManpowerGroup [NYSE: MAN]  η οποία πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 18.000 υποψηφίους σε 24 χώρες καταδεικνύει ότι οι εργοδότες έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν πιστούς καταναλωτές των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας τους, κατά τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων. Περισσότεροι από τους μισούς υποψηφίους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική τους πρόθεση, δηλαδή είτε να αγοράσουν ή όχι τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρίας.

«Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για την διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών”, δηλώνει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικής Διευθυντής της ManpowerGroup. «Η ανάπτυξη μιας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού, αποτελεί ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών. «Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας συνέντευξης επηρεάζουν τελικά εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μιας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας”.

Η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρίας, η ελκυστική κουλτούρα καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη αποτιμώνται θετικά από τους υποψηφίους. Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών – ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης μετά από συνέντευξη.

Η έρευνα περιέχει προτάσεις προς τις εταιρείες για

  • Τη βελτίωση της εμπειρίας υποψηφίου, συμπεριλαμβάνοντας την αξιολόγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας πρόσληψης,
  • Τη δημιουργία διαφάνειας και της ανταπόκρισης σε όλα τα στάδια επικοινωνίας και
  • Την ανάπτυξη ενός ελκυστικού “brand name” ευθυγραμμισμένο με τις ανάγκες των καταναλωτών.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.manpowergroup.gr

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Κάλεσμα για Αναβίωση της Ευρωπαϊκής Αλληλεγγύης

«Η κρίση επιβάλει το τραπεζικό σύστημα να στηρίξει την μικρομεσαία επιχείρηση»

Η νόσος Covid-19 άφησε έντονο το αποτύπωμα της στην κοινωνία. Άλλαξε ο τρόπος ζωής των πολιτών, οι επιχειρήσεις αναζητούν χρηματοδότηση και ο τουρισμός κινείται σε «τεντωμένο σχοινί». Όλοι ευελπιστούν  σε σύγχρονες και ευέλικτες μορφές management για να απορροφηθούν οι κοινοτικές χρηματοδοτήσεις  και να δοθούν ταχύτατα στην μικρομεσαία επιχείρηση. Να μη χαθεί ούτε μία θέση εργασίας.  

Σύμφωνα με νέα δημοσκόπηση που διενεργήθηκε εκ μέρους του EK, η πλειοψηφία των πολιτών (58%) έχει αντιμετωπίσει οικονομικές δυσκολίες από την αρχή της κρίσης.

Τα στοιχεία που συνελέγησαν στα τέλη Απριλίου 2020 δείχνουν πως σχεδόν επτά στους δέκα ερωτηθέντες (69%) θέλουν η ΕΕ να έχει ισχυρότερο ρόλο στην αντιμετώπιση της κρίσης. Ταυτόχρονα, σχεδόν έξι στους δέκα δηλώνουν μη ικανοποιημένοι από την αλληλεγγύη που επέδειξαν τα κράτη- μέλη μεταξύ τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αν και 74% των ερωτηθέντων έχουν ακούσει για τα μέτρα ή τις δράσεις της ΕΕ για την καταπολέμηση της πανδημίας, μόνο το 42% δηλώνει ικανοποιημένο με τις πρωτοβουλίες αυτές μέχρι στιγμής.

Η ΕΕ πρέπει να βελτιώσει τα κοινά εργαλεία της για την αντιμετώπιση κρίσεων σαν του COVID-19.

Περίπου τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (69%) συμφωνούν ότι «η ΕΕ θα πρέπει να έχει περισσότερες αρμοδιότητες για την αντιμετώπιση κρίσεων όπως η πανδημία του κορωνοϊού», ενώ λιγότερο από το ένα τέταρτο (22%) διαφωνεί με αυτή τη θέση. Οι πολίτες δηλώνουν περισσότερο υπέρ της προσέγγισης αυτής στην Πορτογαλία και στην Ιρλανδία, ενώ τα χαμηλότερα ποσοστά σημειώνονται στην Τσεχία και στη Σουηδία.

Όσον αφορά την πανδημία, οι Ευρωπαίοι πολίτες θέλουν η ΕΕ να επικεντρωθεί πρωτίστως στη διασφάλιση επάρκειας ιατροφαρμακευτικών προμηθειών για όλα τα κράτη μέλη της, στην διοχέτευση πόρων για την έρευνα ώστε να βρεθεί εμβόλιο, στην απευθείας οικονομική στήριξη των κρατών μελών, καθώς και στη βελτίωση της επιστημονικής συνεργασίας μεταξύ τους.

Κάλεσμα για αναβίωση της ευρωπαϊκής αλληλεγγύης εν μέσω κρίσης.

Το ισχυρό κάλεσμα για αύξηση των αρμοδιοτήτων της ΕΕ και για μια πιο αποτελεσματικά συντονισμένη αντίδραση από την ΕΕ συμβαδίζει με την απογοήτευση που εκφράζει η πλειοψηφία των ερωτηθέντων όσον αφορά την αλληλεγγύη μεταξύ των κρατών μελών για την καταπολέμηση της πανδημίας του κορωνοϊού: το 57% δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένο με την τρέχουσα κατάσταση, συμπεριλαμβανομένου ενός 22% που δηλώνει «καθόλου ικανοποιημένο». Μόλις ένας στους τρεις πολίτες (34%) δηλώνει ικανοποιημένος, με τα υψηλότερα ποσοστά να καταγράφονται στην Ιρλανδία, στη Δανία, στην Ολλανδία και στην Πορτογαλία. Οι συμμετέχοντες από την Ιταλία, την Ισπανία και την Ελλάδα είναι μεταξύ των πλέον απογοητευμένων, ακολουθούμενοι από αυτούς από την Αυστρία, το Βέλγιο και τη Σουηδία.

Έξι στους δέκα πολίτες αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (58%) δήλωσε ότι έχει αντιμετωπίσει οικονομικές δυσκολίες στην καθημερινή ζωή από την αρχή της πανδημίας του κορονοϊού. Τέτοιου είδους προβλήματα συμπεριλαμβάνουν την απώλεια εισοδήματος (30%), την ανεργία ή την εκ περιτροπής εργασία (23%), τη χρήση αποταμιεύσεων νωρίτερα από το προγραμματισμένο (21%), τις δυσκολίες στην πληρωμή ενοικίου, λογαριασμών ή δόσεων δανείων (14%), καθώς και τη δυσκολία εξασφάλισης κανονικών και καλής ποιότητας γευμάτων (9%). Ένας στους δέκα είπε ότι χρειάστηκε να ζητήσει τη βοήθεια μελών της οικογένειας ή φίλων για οικονομική ενίσχυση, ενώ το 3% βρίσκεται αντιμέτωπο με την προοπτική της χρεοκοπίας.

Με βάση τα στοιχεία αυτής της έρευνας οφείλουν να κινηθούν οι κυβερνήσεις των κρατών-μελών της ΕΕ. Απαιτείται εγρήγορση και αταλάντευτη προσήλωση στο στόχο. Οι τράπεζες καλούνται να συμβάλουν στην προσπάθεια αυτή και όχι να δημιουργούν περισσότερα  προβλήματα, όπως κάνουν μέχρι τώρα.

Η καγκελάριος κα. Μέρκελ προωθεί  το προτεινόμενο ταμείο ανάκαμψης με τον Γάλλο Πρόεδρο κ. Μακρόν. Ακόμα και οι στενότεροι σύμμαχοί της έμειναν έκπληκτοι. Το Βερολίνο πάντα ήταν αντίθετο στην ιδέα να διανέμονται χρήματα από ένα τέτοιο ταμείο υπό τη μορφή μη επιστρέψιμων  επιχορηγήσεων, αντί δανείων. Για τη Γερμανία, κάτι τέτοιο θα σήμαινε υπερβολικά μεγάλες δημοσιονομικές μεταφορές από τα πιο εύπορα προς τα πιο φτωχά κράτη της ΕΕ.

Η Ευρωζώνη και ολόκληρη η «Ευρωπαϊκή ιδέα» θα μπορούσαν να καταρρεύσουν εάν η ΕΕ δεν κατάφερνε να δημιουργήσει ένα ταμείο που θα μπορούσε να εκδώσει κοινό χρέος και να χρηματοδοτήσει τα κράτη-μέλη σύμφωνα με τις ανάγκες τους, αντί για το μέγεθος της οικονομίας τους.

Το μεγάλο βήμα έγινε, απαιτείται να τεθεί άμεσα σε λειτουργία!!! Η Ελλάδα έχει να επωφεληθεί πάρα πολλά από την ενεργοποίηση αυτού του ταμείου.

 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η Ελλάδα κοιτά με αισιοδοξία το μέλλον

Ελλάδα και Ευρώπη ξεπερνούν δυναμικά τη  νόσο Covid-19

Η νόσος Covid-19 έφερε «νέο τρόπο ζωής» στην καθημερινότητά μας. 

Σε έρευνα του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου σε συνεργασία με την Επιτροπή Women  in  Business  (WIB) ,  οι ερωτώμενοι πολώνονται στις στάσεις και προσδοκίες τους: Θεωρούν ότι η πανδημία και τα μέτρα ελέγχου της επέδρασαν θετικά στην επικοινωνία στην οικογένεια, με τον σύντροφο και με τα παιδιά τους. Θεωρούν όμως ότι επέδρασε λιγότερο θετικά στην ευρύτερη κοινωνική ζωή, στις μελλοντικές προοπτικές και την ψυχική τους διάθεση και ευεξία. Οι ερωτώμενοι θεωρούν ότι οι πιθανές θετικές ή αρνητικές εξελίξεις από την πανδημία θα πλήξουν σε μεγάλο βαθμό εξίσου και τα δύο φύλα. Ωστόσο, θεωρούν ότι οι συνέπειες της πανδημίας θα πλήξουν σε μεγαλύτερο βαθμό τον προσωπικό χρόνο των γυναικών, από ότι των ανδρών, και θα έχουν αρνητικότερες επιπτώσεις στις γυναίκες, σε ότι αφορά την απώλεια ή συρρίκνωση της εργασίας, και τις δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης.

Το 81% των ερωτωμένων θεωρεί ότι οι προοπτικές μετά την πανδημία θα είναι ουδέτερες ή αρνητικές. 5 στους 10 θεωρούν ότι οι προοπτικές θα είναι αρνητικές, ενώ 2 στους 10 θεωρούν ότι θα είναι θετικές. Οι άνδρες είναι ελαφρά πιο αρνητικοί από τις γυναίκες στις προσδοκίες τους ως προς τις μελλοντικές προοπτικές (45% αρνητικές προσδοκίες, έναντι 38% αρνητικών προσδοκιών).

Θεωρείται ότι η πανδημία θα επιβάλλει νέους κανόνες, και θα οδηγήσει στην επαγγελματική προσαρμοστικότητα. Το 76% θεωρεί ότι η επαγγελματική προσαρμοστικότητα, σαν συνέπεια της πανδημίας, θα αφορά και τα δύο φύλα εξίσου. Περισσότερες γυναίκες (8%) σε σχέση με άνδρες (2%) θεωρούν ότι η προσαρμοστικότητα θα είναι μια θετική συνέπεια.

Η νόσος Covid-19 θεωρείται ότι θα επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις στην απασχόληση συνολικότερα, και αυτό θα επιβαρύνει και τα δύο φύλλα (75%). Ωστόσο, υπάρχει ένα 17% που θεωρεί ότι οι επιπτώσεις στην απασχόληση θα επιβαρύνουν περισσότερο τις γυναίκες, σε σύγκριση με ένα 4% που θεωρεί ότι θα επιβαρύνει περισσότερο τους άνδρες.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα θα πρέπει να αντιληφθούν, ότι έχουμε μπροστά μας νέες προκλήσεις,  που αν περάσουν ανεκμετάλλευτες θα αφήσουν τεράστιες απώλειες. 

Η Πρόεδρος της ΕΕ  κ. Von der Leyen, μετά τη κοινή πρόταση Γαλλίας –Γερμανίας για την οικονομική ενίσχυση των κρατών-μελών,  δήλωσε τα εξής:

«Καλωσορίζω την εποικοδομητική πρόταση της Γαλλίας και της Γερμανίας. Η πρόταση αυτή αναγνωρίζει την εμβέλεια και το μέγεθος της οικονομικής πρόκλησης που αντιμετωπίζει η Ευρώπη και ορθώς δίνει έμφαση στην ανάγκη εξεύρεσης λύσης με επίκεντρο τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό. Κινείται δε στην ίδια κατεύθυνση με την πρόταση που επεξεργάζεται η Επιτροπή, η οποία θα λάβει επίσης υπόψη τις απόψεις όλων των κρατών μελών και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.».

Η Επιτροπή είναι πεπεισμένη ότι η στρατηγική οικονομικής ανάκαμψης πρέπει να βασιστεί σε τρεις πυλώνες που λειτουργούν από κοινού:

τα άμεσα μέτρα που λαμβάνονται, για να μπορέσουν τα κράτη μέλη να στηρίξουν την οικονομία, με τη μορφή κυρίως του ευέλικτου πλαισίου κρατικών ενισχύσεων και της ενεργοποίησης της ρήτρας διαφυγής του Συμφώνου Σταθερότητας και Ανάπτυξης, καθώς και της στήριξης που παρέχεται από την ΕΚΤ και την ΕΤΕπ.

τα δάνεια ύψους 540 δισ. ευρώ σε διάφορες μορφές, που αποτελούν το επίκεντρο της αντίδρασης της Ευρωομάδας, συμπεριλαμβανομένου του προγράμματος SURE της Επιτροπής·

– και το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο, το οποίο θα συμπληρωθεί από ένα Μέσο Ανάκαμψης, που θα εγκρίνει η Επιτροπή την επόμενη εβδομάδα.

Από κοινού αυτά τα σχέδια είναι αναγκαία, ώστε να μπορέσουν τα κράτη μέλη και οι επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν την κρίση και στη συνέχεια να δρομολογήσουν τις μαζικές επενδύσεις που απαιτούνται για την αποκατάσταση της ευρωπαϊκής οικονομίας.

Νέοι ρόλοι σε ένα περιβάλλον που απαιτεί ευελιξία, συνεννόηση και ταχύτατη λήψη αποφάσεων. Ο πρωθυπουργός καλείται να ανανεώσει την ομάδα του και να προχωρήσει πιο αποφασιστικά, για να προλάβει τυχόν αρνητικές εξελίξεις. 

Η Ελλάδα μπορεί να δει την «επόμενη ημέρα» με αισιοδοξία.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Άνοδος Επιχειρήσεων Που Καινοτομούν

Στο 60,3% το ποσοστό των επιχειρήσεων που καινοτομούν στην Ελλάδα
Αύξηση των καινοτόμων επιχειρήσεων την περίοδο 2016-2018,
με βάση την επίσημη στατιστική έρευνα του ΕΚΤ

Στο 60,3% ανήλθε το ποσοστό των καινοτόμων επιχειρήσεων στην Ελλάδα για την περίοδο 2016-2018, παρουσιάζοντας άνοδο κατά 2,6 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την περίοδο 2014-2016, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία για την καινοτομία στις ελληνικές επιχειρήσεις, τα οποία δημοσίευσε το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης & Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ).

Πρόκειται για τα στατιστικά στοιχεία που αποστέλλονται από το ΕΚΤ στη Eurostat στο πλαίσιο της επίσημης πανευρωπαϊκής έρευνας για την καινοτομία και τις καινοτομικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων στην ΕΕ (CIS – Community Innovation Survey). Στην Ελλάδα, η έρευνα περιλαμβάνει 12.213 επιχειρήσεις, με 10 απασχολούμενους και άνω, σε διάφορους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας.

Η δημοσίευση των δεικτών εντάσσεται στο πλαίσιο της τακτικής παραγωγής των επίσημων στατιστικών για την Έρευνα, Ανάπτυξη και Καινοτομία στην Ελλάδα, που πραγματοποιεί το ΕΚΤ, ως φορέας και εθνική αρχή του Ελληνικού Στατιστικού Συστήματος, με τη συνεργασία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. H έκδοση «Βασικοί Δείκτες για την Καινοτομία στις Ελληνικές Επιχειρήσεις 2016-2018 – Προκαταρκτικά Στοιχεία» διατίθεται στη διεύθυνση https://metrics.ekt.gr/publications/403.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, στην Ελλάδα την περίοδο 2016-2018, το 60,3% των επιχειρήσεων καινοτομούν, είτε στα προϊόντα τους είτε στις επιχειρησιακές τους διαδικασίες. Το ποσοστό αυτό των καινοτόμων επιχειρήσεων παρουσιάζει ανοδική πορεία τα τελευταία έτη. Την περίοδο 2016-2018 είναι αυξημένο κατά 2,6 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο 2014-2016 και κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την πρώτη περίοδο αναφοράς 2010-2012.

Η βελτίωση των επιδόσεων των ελληνικών επιχειρήσεων ως προς την καινοτομία αφορά τόσο τη Βιομηχανία όσο και τις Υπηρεσίες. Στον τομέα της Βιομηχανίας, το ποσοστό καινοτόμων επιχειρήσεων την περίοδο 2016-2018 ανέρχεται σε 62,3%, σε σχέση με 59,5% την περίοδο 2014-2016, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες. Το υψηλότερο ποσοστό καινοτόμων επιχειρήσεων (62,9%) καταγράφεται στον πολυπληθή κλάδο της Μεταποίησης.

Στον τομέα των Υπηρεσιών το ποσοστό  καινοτόμων επιχειρήσεων την περίοδο 2016-2018 ανέρχεται σε 58,9%, σε σχέση με 56,5% την περίοδο 2014-2016, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,4 ποσοστιαίες μονάδες. Το υψηλότερο ποσοστό καινοτόμων επιχειρήσεων (67,1%) καταγράφεται στον κλάδο «Ενημέρωση και επικοινωνία», τον κατεξοχήν κλάδο των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών.

Όσον αφορά το ποσοστό (%) καινοτόμων επιχειρήσεων ανά τάξη μεγέθους επιχείρησης, αυτό  αυξάνεται με την αύξηση του μεγέθους της επιχείρησης. Συγκεκριμένα, για την περίοδο 2016-2018 ανέρχεται στο 58,0% στις επιχειρήσεις με 10-49 απασχολουμένους, στο 70,4% στις επιχειρήσεις με 50-249 απασχολουμένους και στο 87,3% στις επιχειρήσεις με 250 και πλέον απασχολουμένους. Σημειώνεται ότι την περίοδο 2016-2018 και σε σχέση με την προηγούμενη τριετία 2014-2016, καταγράφεται αύξηση του ποσοστού καινοτόμων επιχειρήσεων σε όλες τις τάξεις μεγέθους.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η αύξηση στην καινοτομία προϊόντων. Την περίοδο 2016-2018, το ποσοστό επιχειρήσεων στην Ελλάδα με καινοτομίες προϊόντων ανέρχεται σε 42,5%, σε σχέση με 30,7% την περίοδο 2014-2016, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,8 ποσοστιαίες μονάδες. Σε σχέση με την πρώτη περίοδο αναφοράς 2010-2012, το ποσοστό αυτό είναι υπερδιπλάσιο.

Διαβάστε όλο το Δελτίο Τύπου εδώ

Continue Reading

Trending