Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Marketing & Οικονομική Κρίση

Marketing & Οικονομική Κρίση

Επιβίωση και Ανάπτυξη
Η οικονομική κρίση είναι γεγονός πως έχει επηρεάσει την αγοραστική δύναμη του μέσου Έλληνα καταναλωτή, ο οποίος βλέπει το εισόδημά του να συρρικνώνεται σημαντικά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όλο και περισσότερες εταιρίες που παράγουν στην Ελλάδα ή παρέχουν υπηρεσίες να προχωράνε σε περικοπές στο τομέα του Marketing.

Aπό την Έλενα Τζήκα
Σύμβουλος Επικοινωνίας

Περικοπές – H εύκολη λύση; Λύση ανάγκης;
Λύση απελπισίας. Λανθασμένη κίνηση με δυσμενείς επιπτώσεις και θα αναλύσουμε τους λόγους που η μη προβολή των επιχειρήσεων και των προϊόντων της επηρεάζει
σημαντικά τόσο την πορεία της, όσο και την επιβίωσή τηςστην αγορά.

Είναι γεγονός πως το αρμόδιο τμήμα marketing μιας επιχείρησης βάλλεται στη πρώτη οικονομική «στραβοτιμονιά» και πόσο μάλλον τη περίοδο της οικονομικής κρίσης . Η
έξοδος-απόλυση από την επιχείρηση περιμένει καθημερινά ικανά στελέχη με εξειδίκευση στο αντικείμενο της επικοινωνίας που ανεξάρτητα από τις επιτυχείς κινήσεις τους,
«θυσιάζονται» λόγω της έλλειψης ρευστότητας και των οικονομικών δυσκολιών.

Η κατάρριψη της λανθασμένης εκτίμησης ότι με περικοπές στο τομέα του Marketing μπορεί να επιβιώσει μια εταιρία από τους οικονομικούς σκοπέλους έρχεται με το χαρακτη-
ριστικό παράδειγμα της κρίσης του 2001 στις ΗΠΑ, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης σημείωσαν κατακόρυφη πτώση. Οι επιχειρήσεις που σταμάτησαν τότε να επενδύουν στο το-
μέα του Marketing αντιμετώπισαν αργότερα δυσμενείς επιπτώσεις στη πορεία τους. Κατόπιν, στη προσπάθειά τους να αναπτύξουν και πάλι την επικοινωνία με το πελατολόγιό
τους δαπάνησαν υπέρογκα ποσά τόσο στη προβολή, όσο και στη διαμόρφωση της εικόνας τους. Δεν προβάλλομαι – δεν υπάρχω. Φράση που όσο ισοπεδωτική και αν ακού-
γεται δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα. Πόσο μάλλον όταν μια επιχείρηση προχωρά σε περικοπές στο τομέα προβολής-προώθησης των προϊόντων της και ειδι-
κότερα του brand name της.

Ο καταναλωτής μπορεί να μην έχει τη δυνατότητα να αγοράσει μια περίοδο, μικρή ή μεγάλη αλλά ποτέ δεν παύει να ενημερώνεται. Γνωρίζει τι κινείται και παρά τις δυσκολίες
αγοράζει. Αγοράζει αυτό που βλέπει, ακούει, αυτό που κινείται.

Έξυπνες κινήσεις επιβίωσης
Κάθε επιχείρηση οφείλει να διαθέτει τμήμα Marketing. Δεδομένου της κρίσης ωστόσο, οι υπεύθυνοι των τμημάτων οφείλουν από τη πλευρά τους να υιοθετήσουν νέες στρατηγικές
ανάπτυξης του πελατολογίου τους ανάλογα με το αντικείμενο δράσης της επιχείρησης. Ακολουθούν σημεία στα οποία αν επικεντρωθούν θα βοηθήσουν σημαντικά τα οικονομικά
των επιχειρήσεων:
•Βελτιώνοντας και αναβαθμίζοντας την επικοινωνιακή πολιτική. Κοντά στον πελάτη-καταναλωτή.
•Σωστής διαχείριση των δαπανών και του budget προβολής.
•Διάθεση κατόπιν ουσιαστικής έρευνας. Διάθεση-Αποτέλεσμα.
•Αξιολόγηση των διαφημιστικών προτάσεων.
•Επαφή και ανάπτυξη νέου πελατολογίου εντός και εκτός συνόρων.
•Συνεργασία με υπαλλήλους της εταιρίας που διαθέτουν τα προσόντα να αναπτύξουν το επικοινωνιακό κομμάτι.
•Δημιουργία μιας ομοιόμορφης εικόνας στην επικοινωνία -χαμηλό κόστος- άμεσα αποτελέσματα.
•Ευέλικτες συνεργασίες με γραφεία ειδικών όποτε και όταν τους χρειάζεται η επιχείρηση.

Με όλες τις παραπάνω κινήσεις η κάθε επιχείρηση επιβιώνει οικονομικά στις δύσκολες περιόδους ενώ παραμένει αναγνωρίσιμη και σε ετοιμότητα για τα επόμενα βήματα
ανάπτυξης.

Προγράμματα

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Data Analyst!

Data Mining Academy 2019 by CollegeLink

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για να ξεκινήσεις την καριέρα σου ως Data Analyst!

Τα τελευταία χρόνια οι ανάγκες για ανθρώπους με γνώσεις επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων έχουν σημειώσει ιδιαίτερη αύξηση. Όλο και περισσότερες εταιρίες έχουν τέτοιες ανάγκες και αδυνατούν να τις καλύψουν, καθώς δεν υπάρχουν καταρτισμένοι υποψήφιοι στην αγορά εργασίας.

Σε 8 ημέρες και συνολικά 30 εκπαιδευτικές ώρες, ο πολύ έμπειρος επαγγελματίας του κλάδου Κωσταντίνος Μπουραζάς, υποψήφιος διδάκτορας του τμήματος Στατιστική του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, θα σε εκπαιδεύσει σε όλο το φάσμα του Data Mining & Data Analytics και θα σε προετοιμάσει απόλυτα για την αγορά εργασίας!

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!

 

Tι θα μάθεις;

  • Εισαγωγή στην ανάλυση δεδομένων με τη χρήση της γλώσσας r, στο σύγχρονο περιβάλλον της r studio
  • Αναγνώριση ποικίλων προβλημάτων που απαιτούν γνώση ανάλυσης δεδομένων, με σκοπό την αντιμετώπισή τους
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων αναζήτησης πηγών στο διαδίκτυο, με σκοπό την εύρεση και την αντιμετώπιση προβλημάτων που υπάγονται στην ανάλυση δεδομένων

Τι κερδίζεις με την εγγραφή σου;

  1. 30 ώρες εκπαίδευση
  2. Hands-on project
  3. Ευκαιρίες καριέρας σε εταιρίες συνεργάτες
  4. Networking με επαγγελματίες του κλάδου
  5. Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

 

Πρόγραμμα

Τρίτη 11/06 17:30-20:30

Εισαγωγή στο Data Mining

Εισαγωγή στην R

Πέμπτη 13/06 17:30-20:30

Εισαγωγή στα Περιγραφικά Μέτρα

Πίνακες Συνάφειας

Ποσοτικές και κατηγορικές μεταβλητές

Τρίτη 18/06 17:30-20:30

Διαγράμματα

Εισαγωγή στον έλεγχο υποθέσεων

Πέμπτη 20/06 17:30-20:30

Έλεγχοι υποθέσεων

Σάββατο 22/06 11:30-17:00

Ανάλυση διακύμανσης

Lunch break by Goody’s Burger House

Απλή Παλινδρόμηση

Δευτέρα 24/06 17:30-20:30

Πολλαπλή Παλινδρόμιση

Πέμπτη 27/06 17:30-20:30

Διακύμανση κατά 2 παράγοντες

Σάββατο 29/06 11:30-17:00

Λογιστική Παλινδρόμιση

Lunch break by Goody’s Burger House

ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΔΩ!

Όροι & Προϋποθέσεις Συμμετοχής

*Σε περίπτωση που περισσότεροι των 35 υποψηφίων πληρούν τις προϋποθέσεις θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

-Nα σου αρέσει ο κλάδος του Data Mining/Analytics

-Nα έχεις κάποια ακαδημαϊκή ή εργασιακή εμπειρία στο χώρο του Πληροφορικής/ Στατιστικής/ Μαθηματικών/ Φυσικής

-Nα έχεις πλήρες συμπληρωμένο προφίλ στην πλατφόρμα του CollegeLink.gr

-Nα ψάχνεις για εργασία αυτόν τον καιρό

-Θα χρειαστεί να έχεις δικό σου laptop

Μάθε περισσότερα εδώ!

Διάβασε εδώ την εμπειρία των συμμετεχόντων του προηγούμενου Data Mining Academy!

Continue Reading

Παρουσίαση

THE BRITELINE Η κοινωνική διάσταση του Brand

Eνα πρωτοποριακό, πολυδιάστατο Artistic Fashion Βrand, που εισάγει μία νέα τάση στη μόδα δημιουργώντας “Artistic and Inspiring Fashion Concepts” που προωθούν ένα “State of Mind”, όχι απλά ένα Lifestyle.

Η απεικόνιση μίας ακτίδας φωτός πάνω στο λογότυπο του brand – η “Λαμπερή Γραμμή” – συμβολίζει την αόρατη γραμμή που συνδέει το πνεύμα, την ψυχή και το σώμα μας με τον Κόσμο ενώ συγχρόνως αποτελεί το σήμα ενός πρωτότυπου, μοναδικού και ποιοτικού contemporary fashion brand, που ξεκινά από την Ελλάδα και σκοπεύει να «αγκαλιάσει» τον κόσμο με μία «λαμπερή μόδα» με νόημα και μήνυμα, “Μade in Hellas”.

H φίρμα THE BRITELINE®  δημιουργεί ποιοτικά προιόντα με έντονους συμβολισμούς, που προάγουν τις αξίες της ομορφιάς, της αρμονίας και της γυναικείας δύναμης.

Οι συλλογές των κοσμημάτων και t-shirts που διαθέτει στην Ελλάδα και το Εξωτερικό είναι βασισμένες στο concept APHRODITE REINVENTED®  με σήμα τη Θεά Αφροδίτη, που εδώ συμβολίζει «Το Πνεύμα, την Ομορφιά και τη Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας που κινείται με Γενναιότητα και Αισιοδοξία προς το Μέλλον» μεταφέροντας το μήνυμα «REINVENT YOURSELF» – σε ελεύθερη μετάφραση «Ξανα-ανακάλυψε τον εαυτό σου».

Με το μήνυμα αυτό καλεί την Παγκόσμια Γυναίκα να συνεχίσει τη δυναμική της πορεία προς το μέλλον, ξεπερνώντας κάθε αντιξοότητα και εμπόδιο, βασισμένη στην εσωτερική της Ομορφιά, Αξία και Δύναμη.

Τα μηνύματα του Concept απεικονίζονται στα θέματα με τίτλο “YOUR COMPASS”, “LET THE STAR GUIDE YOU”, “AIRBORNE”,  “REINVENT YOURSELF”, “YOU AND THE CIRCLE OF LIFE” και “ALIVE”.

Tα προιόντα THE BRITELINE® κατασκευάζονται στην Ελλάδα με υψηλές προδιαγραφές και υλικά αρίστης ποιότητας. Διατίθενται σε art galleries, επιλεγμένα καταστήματα και eshops και μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα στην ιστοσελίδα www.thebriteline.com.

H Κοινωνική διάσταση του brand, THE BRITELINE® International Organization προάγει το Μήνυμα του Concept, στηρίζει Δράσεις και οργανισμούς που εργάζονται για την ενδυνάμωση των γυναικών, διαθέτοντας, εκτός των άλλων, μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις του brand THE BRITELINE® – Art Fashion with a Message σ’ αυτούς τους σκοπούς.

Continue Reading

Συνέδρια

4 Skill Development Trainings

4 Skill Development Trainings

Τοποθεσία: Caravan B&B Thessaloniki (Ρεμπέλου 1, Θεσσαλονίκη)

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει για τα 4 trainings 

 

Όλοι πλέον μιλάνε για τα soft skills – αλλά τι είναι και πώς μαθαίνονται; Στον συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο της σύγχρονης τεχνολογίας, πρόκειται για τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν τους επαγγελματίες του αύριο να ξεχωρίσουν πραγματικά. Περισσότερο από ποτέ, οι εργοδότες αναζητούν συνεργάτες με προσαρμοστικότητα, αποτελεσματική επικοινωνία, διάθεση για δια βίου μάθηση, συναισθηματική νοημοσύνη, γνώσεις δημόσιας ομιλίας και παρουσιάσεων, καθώς και την ικανότητα να χτίζεις, να συντονίζεις και να συμμετέχεις σε δυνατές ομάδες.

Στο Youthnest θέλουμε να επενδύσουμε στους νέους που έχουν μείνει στη Θεσσαλονίκη, κάνοντας αυτές τις δεξιότητες προσιτές σε όλους. Τα εργαστήρια μας θέτουν τα θεμέλια για ριζική προσωπική ανάπτυξη που οδηγεί σε ισχυρότερο κίνητρο για επαγγελματική εξέλιξη.

Σας παρουσιάζουμε 4 εργαστήρια ενίσχυσης δεξιοτήτων (Skill Development Trainings) βασισμένα στις πιο διαδραστικές μεθόδους εκπαίδευσης για κάθε νέο επαγγελματία της Θεσσαλονίκης. Για όλους όσους θέλουν να εκφράσουν και να μεταδώσουν ένα μήνυμα (Public speaking & Presentation Skills) (1.6),  να συντονίζουν και να διοικούν αποτελεσματικά μια ομάδα (Leadership) (8.6) να διαχειρίζονται καλύτερα τον προσωπικό τους χρόνο (Time management) (22.6) και να εξελίσσονται σε προσωπικό επίπεδο (Personal Branding & Communication) (29.6).

Στόχος των εργαστηρίων μας είναι να προσελκύσουν όσους ενδιαφέρονται να εξελιχθούν προσωπικά και επαγγελματικά, ανεξαρτήτως αντικειμένου σπουδών ή ενασχόλησης. Αρκεί να μοιράζονται το ίδιο πάθος για συνεχή προσωπική εξέλιξη και καινοτομία!

Σε ποιους απευθύνεται

Η σειρά εργαστηρίων “Skill Development Trainings” απευθύνεται σε νέους επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, φοιτητές, και γενικότερα σε όποιον θέλει να ακολουθεί τις παγκόσμιες εργασιακές τάσεις, να ενημερώνεται και να εξελίσσεται.

Παίρνοντας μέρος στα εργαστήρια:

  • Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου.
  • Θα μάθεις κάποιες από τις πιο δημοφιλείς δεξιότητες στην αγορά.
  • Θα ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου​
  • Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, εξασκώντας νέες δεξιότητες σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον.
  • Θα έρθεις σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα.

 

Ημερομηνίες & Θεματικές

Οι ακόλουθες ημερομηνίες αφορούν έναν ολόκληρο κύκλο προγραμμάτων που διαρκεί όλο τον Ιούνιο.

 

Public Speaking & Presentation skills (1/6/2019)

11:30-13:15 Φωνητικές και σωματικές ασκήσεις προθέρμανσης

13:15-13:30 Πρακτικές Συμβουλές

13:30–14:00 Προετοιμασία ομιλίας

14:00-17:00 Πρακτική εξάσκηση με προσωπικό feedback

 

Leadership (8/6/2019)

11:30-13:15 Έχεις τον ηγέτη μέσα σου;

13:15-13:50 Δεξιότητες ενός ηγέτη

13:50-14:45 Εργαλείο εύρεσης ηγεσίας

14:45-16:20 Πως να εμπνεύσεις μια ομάδα

16:20-17:00 Η σημασία της αξιολόγησης

 

Time management (22/6/2019)

11:30-13:30 Προσωπική ανασκόπηση – αναγνώριση προσωπικών αναγκών

13:30–14:00 Το πρόβλημα της αναβλητικότητα και το εργαλείο διαχείρισης χρόνου

14:00-15:30 Από τη θεωρία στην πράξη – η επόμενη μέρα

15:30-17:00 Ψηφιακά εργαλεία διαχείρισης χρόνου

 

Personal branding & Communication  (29/6/2019)

11:30-13:15 Το δικό σου προσωπικό branding – πως να χτίσεις και να διατηρήσεις το δικό σου branding

13:15-13:30 Πρακτική εξάσκηση ενίσχυσης προσωπικού branding

13:30-14:00 Κανάλια επικοινωνίας και σκοποί

14:0015:30 Παραδείγματα καλής και κακής επικοινωνίας

15:30-17:00 Συναισθηματική νοημοσύνη: Τι είναι και πως καθορίζει την επικοινωνιακή μας στάση

 

Διαδικασία συμμετοχής

Το κάθε training αφορά περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων! Μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή σε 1, 2, 3 ή και τα 4 trainings! Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στη φόρμα συμμετοχής των trainings και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες.

Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;

Δείτε το event της εκπαίδευσης.

Continue Reading

Trending