Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως θα φέρω πελάτες;

Αυτή την εποχή ακούμε πάρα πολλές επιχειρήσεις να δυσκολεύονται.. Να παραπονιούνται..

Αυτή την εποχή ακούμε πάρα πολλές επιχειρήσεις να δυσκολεύονται.. Να παραπονιούνται..

 

Ελεύθερους επαγγελματίες να λένε ότι κάθε μέρα είναι και χειρότερα.

 

Υπάρχει ένα πρόβλημα εδώ. Το πρόβλημα είναι ότι εστιάζουν στο λάθος σημείο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν εξελίσσουν τον εαυτό τους, δεν εξελίσσουν τις γνώσεις τους και αυτό είναι που τους οδηγεί στο να κλείνουν τις επιχειρήσεις τους.

 

Υπάρχει μία έρευνα, την οποία την αναφέρω ξανά και ξανά και ξανά.. Το 96% των επιχειρήσεων κλείνει σε όλο τον κόσμο. Και αυτό δεν συμβαίνει τώρα. Συνέβαινε πάντοτε και θα συμβαίνει για πάντα. Για ποιο λόγο; Γιατί μόνο το 4% των ανθρώπων επιλέγει να μελετάει και από αυτό το 4% των ανθρώπων που επιλέγει να μελετάει μόνο το 1% εφαρμόζει αυτά που μελετάει και έχει αποτελέσματα.

 

Άρα να θυμάσαι ότι ούτε το 1% δεν πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα στην ζωή όσον αφορά το κομμάτι του επιχειρείν. Βέβαια, μεταξύ μας, αυτό συμβαίνει και στους άλλους τομείς της ζωής αλλά ας το αφήσουμε στην άκρη αυτό.

 

Έτσι λοιπόν, τι είναι αυτό που εάν αλλάξεις θα αλλάξουν τα αποτελέσματα σου;

 

Γιατί σε αφορά όποια κι αν είναι η σχέση σου με τις επιχειρήσεις;

 

Αυτό το άρθρο σε αφορά είτε είσαι επιχειρηματίας, είτε είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, είτε είσαι υπάλληλος. Και εδώ μπορεί να αναρωτηθείς: “Εμένα σαν υπάλληλο τι με αφορά;”.

 

Θέλω να θυμάσαι ότι πληρώνεσαι γιατί παράγεις αξία στην επιχείρηση. Η αξία που δίνεις, όχι η αξία που έχεις σαν άνθρωπος, αλλά η αξία που προσφέρεις στην επιχείρηση σου, αντιπροσωπεύει και τον μισθό που παίρνεις στο τέλος του μήνα.

 

Πίστεψε με, ξέρω πως υπάρχει η άποψη πως “Ότι και να κάνω δεν θα πληρωθώ”, όμως εάν πραγματικά μάθεις να αποδίδεις αξία στην επιχείρηση στην οποία δουλεύεις, η οποία σου δίνει μισθό στο τέλος του μήνα θα υπάρξουν εκεί πέρα έξω – και υπάρχουν εκεί πέρα έξω – εργοδότες οι οποίοι θα το εκτιμήσουν αφάνταστα και προσωπικά γνωρίζω πάρα πολλούς ανθρώπους που αυτή την στιγμή πραγματικά πληρώνονται αδρά. Γιατί; Γιατί δεν προσφέρουν αυτό που προσφέρει ο μέσος όρος αλλά προσφέρουν το κάτι διαφορετικό.

 

Έτσι λοιπόν αν είσαι υπάλληλος σε αφορά γιατί όσο περισσότερη αξία προσφέρεις στην επιχείρηση στην οποία εργάζεσαι τόσο περισσότερο θα αμειφθείς. Είτε από αυτήν, είτε αν πέσεις πάνω σε κάποιον εργοδότη ο οποίος δεν θα το εκτιμήσει (υπάρχουν κι αυτοί), πίστεψε με θα βρεθεί ένας άλλος εκεί πέρα έξω που θα το εκτιμήσει.

 

Εάν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ή εργοδότης ή επιχειρηματίας σε αφορά όσο δεν φαντάζεσαι. Γιατί όσο εστιάζεις στο λάθος σημείο και όχι στην πραγματική αιτία του προβλήματος τότε θα προσπαθείς αλλά μάταια. Αποτελέσματα δεν θα έχεις.

Βασικές αρχές που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να αναπτυχθούν.

 

Και μπορεί να νιώσεις μια προσωρινή ανακούφιση κατηγορώντας και κρίνοντας άλλους αλλά αποτελέσματα δεν θα έχεις. Έτσι λοιπόν, πίστεψε με, δεν είναι θέμα εφορίας, δεν είναι θέμα της κατάστασης αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα, Κύπρο, όπου κι αν βρίσκεσαι αυτή την στιγμή στον κόσμο – η κρίση είναι παγκόσμια – αλλά είναι θέμα εάν γνωρίζεις βασικές αρχές για το πως μία επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί. Γιατί αυτήν την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν επιχειρήσεις και στην Ελλάδα και στην Κύπρο και σε όλο τον κόσμο που αναπτύσσονται και επιχειρήσεις που κλείνουν.

 

Έτσι λοιπόν ας πάμε στο δια ταύτα. Ας προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα. Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο είναι να κατανοήσεις ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα. Και ξέρω, οι επιχειρηματίες που είναι συνήθως ορθολογιστές, θα πουν “Καμία σχέση με τα συναισθήματα. Όλα είναι λογική. Όλα είναι σκέψη.”.

 

Αλλά όσο και να σκεφτείς, όσο και να νιώσεις, αυτό θα μεταφραστεί σε συναίσθημα το οποίο ή θα σε απωθήσει να κάνεις κάτι είτε θα σε οδηγήσει στο να κάνεις κάτι.

 

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής:

Ποιος είναι ο τρόπος που επικοινωνείς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, ο τρόπος που υπάρχεις, ο τρόπος που επικοινωνείς με τους υπαλλήλους σου, με τους συνεργάτες σου, με τους υφιστάμενους σου, με τους προϊστάμενους σου, με τους άλλους ανθρώπους, με τους συνεργάτες σου, με τους προμηθευτές σου, με τους ενοικιαστές σου, με τον εφοριακό σου, με τον λογιστή σου, με τον δικηγόρο σου..

Ποιος είσαι; Ποια συναισθήματα πυροδοτεί η ύπαρξη σου στους άλλους ανθρώπους;

 

Εάν είσαι πωλητής επίσης. Τι  συναισθήματα νιώθει ο υποψήφιος αγοραστής όταν φεύγει; Αν είσαι Marketer τι συναισθήματα αφήνει η καμπάνια σου στον αγοραστή; Όποιος κι αν είσαι, ότι και να κάνεις βάλε τον εαυτό σου να σκεφτεί ποια είναι τα συναισθήματα που πυροδοτεί το είναι σου, η συμπεριφορά σου, η καμπάνια σου, ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι, ο τρόπος που μιλάς, τα πάντα..

 

Στο τέλος της ημέρας εάν παρατηρήσεις και τον εαυτό σου αυτό που πραγματικά αγοράζεις από τους άλλους ανθρώπους δεν είναι τόσο το τι αγοράζεις αλλά το τι αίσθηση θα σου αφήσουν, είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι.

 

Ναι καταλαβαίνω ότι υπάρχουν κάποια προϊόντα τα οποία ούτως ή άλλως θα πας να τα αγοράσεις. Αν όμως υπάρχει ανταγωνισμός θα δεις ότι αυτό που σε κάνει να αγοράσεις είναι αυτό το προϊόν που είτε η εικόνα του, είτε ο τρόπος που στο μετέδωσαν, είτε ο πωλητής, είτε η εταιρία, όλα αυτά έχουν τεράστιο αντίκτυπο μέσα σου. Σου δημιουργούν μια αίσθηση χαράς. Ή μια αίσθηση πως αν το κάνω αυτό θα αποφύγω κάτι το οποίο δεν θέλω στην ζωή μου.

 

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής:

Ποια είναι η αίσθηση, η τελική γεύση, η επίγευση που αφήνεις στους άλλους ανθρώπους;

 

Αν αυτό το συνειδητοποιήσεις, αν το πιάσεις, αν έχεις καλή επαφή με  τους άλλους ανθρώπους, ακόμα και με τους πελάτες σου και τους ρωτήσεις, και αλλάξεις αυτό το λεπτό σημείο θα δεις ότι ο τζίρος σου θα εκτοξευθεί. Γιατί έτσι συμβαίνει. Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες. Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα.

 

Πρόσεξε με καλά.. Όλοι οι πωλητές λένε ότι έχουν το καλύτερο προϊόν. Λένε ότι έχουν την καλύτερη υπηρεσία. Όλες οι εταιρίες πιστεύουν ότι έχουν το καλύτερο προϊόν, έχουν την καλύτερη υπηρεσία.. Πολλές φορές όμως οι καταναλωτές αγοράζουν από μια εταιρία που ενδεχομένως το προϊόν της δεν είναι και τόσο καλό. Και όλοι το ξέρουμε αυτό. Όλοι έχουμε μια τέτοια εμπειρία.

 

Έχει όμως κάτι άλλο. Κάτι άλλο που πυροδότησε ένα συναίσθημα στον καταναλωτή. Έτσι λοιπόν να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, να έχεις ειλικρινείς συζητήσεις με τους συνεργάτες σου με τους υφιστάμενους σου, με τους προϊστάμενους σου, με τους πελάτες σου – να έχεις σύνδεση, επαφή με τους πελάτες σου – και δες τι είναι αυτό που χρειάζεται να αλλάξεις ώστε να πυροδοτήσεις ένα συναίσθημα ενθουσιασμού, χαράς ή ότι είναι αυτό το μήνυμα το οποίο θα ήθελες να περάσεις στο τέλος της ημέρας και θα αλλάξει τα αποτελέσματα σου.

Κινητοποίησε το συναίσθημα

 

Δεν είναι τυχαίο που σε όλες τις διαφημίσεις αν το παρατηρήσεις προσπαθούν είτε βάζοντας μια όμορφη γυναίκα, είτε ένα ωραίο αμάξι, είτε ωραίο σπίτι ή δίνοντας σου μια άσχημη εικόνα και σου λένε “αν το κάνεις αυτό δεν θα έχεις εκείνο..” Τι θέλουν να πετύχουν με αυτό; Θέλουν να σου κινητοποιήσουν το συναίσθημα. Βρες με ποιον τρόπο θα κινητοποιήσεις το συναίσθημα.

 

Και κάτι ακόμα πολύ βασικό: Δεν παίζει ρόλο μόνο το τι συναίσθημα θα πυροδοτήσει το προϊόν σου. Παίζει ρόλο και από ποια κατάσταση εσύ θα επικοινωνήσεις αυτό το συναίσθημα.

 

Είναι τελείως διαφορετικό να επικοινωνείς λέγοντας στους άλλους ανθρώπους ότι εάν πάρεις αυτό το προϊόν ή το άλλο προϊόν θα γίνει η ζωή σου καλύτερη και να είσαι εσύ πολύ χαμηλά ενεργειακά ή να είσαι μέσα στον ενθουσιασμό, να είσαι γαλήνιος, να είσαι ήρεμος, να είσαι αυτό που θέλεις να περάσεις, αλλά να είσαι, να μην το παίζεις, και ο άλλος να νιώσει την αυθεντικότητα του μηνύματος σου. Δηλαδή αυτό που λες και αυτό που κάνει το προϊόν σου να συμβαδίζει με αυτό που είσαι.

 

Όταν υπάρχει αυτή η συνοχή τότε τα αποτελέσματα είναι μαγικά. Τότε μιλάμε για το 1% των ανθρώπων που πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα πάνω στο επιχειρείν σε όλο τον κόσμο.

 

Να θυμάσαι λοιπόν:

 

Ποιο είναι το μήνυμα σου; Τι συναίσθημα αφήνει στο τέλος της ημέρας στους ανθρώπους σου; Άλλαξε το συναίσθημα που αφήνει στους πελάτες σου, στους ανθρώπους σου, στους φίλους σου, στους συνεργάτες σου, στους πάντες αυτό το μήνυμα και τότε τα αποτελέσματα σου θα εκραγούν.

 

Είσαι υπέροχος, είσαι μοναδικός!

 

Να θυμάσαι ότι μπορείς να κάνεις την διαφορά εάν είσαι αυθεντικός!

 

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Επιχειρηματικότητα

Εκδήλωση με θέμα «Συνεργασία φορέων για την υποστήριξη του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας» στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου GAZELLE

Εκδήλωση με θέμα «Συνεργασία φορέων για την
υποστήριξη του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας» πραγματοποιήθηκε, στις 11
Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της 86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), με τη συμμετοχή
10 επιλεγμένων ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων ταχείας ανάπτυξης.
Η εκδήλωση εντάσσεται στο Ευρωπαϊκό Έργο GAZELLE – orGAniZing accELaration for high-
potential innovative SMEs, του προγράμματος INTERREG Balkan – Mediterranean 2014-
2020, και διοργανώθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και
την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), αρμόδιος
εθνικός φορέας, για την προσέλκυση επενδύσεων και την προώθηση των ελληνικών
εξαγωγών.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο κ. Κώστας Φραγκογιάννης, Υφυπουργός Οικονομικής
Διπλωματίας και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών, ο κ. Ιωάννης Σμυρλής, Γενικός
Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών
& Πρόεδρος ΔΣ της Enterprise Greece, και η κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου,
Προεδρεύουσα και Α΄ Αντιπρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών
(ΕΒΕΑ).
Ως ομιλητής, ο κ. Χάρης Λαμπρόπουλος, Εκλεγμένο Μέλος ΔΣ του ΕΒΕΑ και Πρόεδρος της
Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων ΑΕ, αναφέρθηκε σε πρωτοβουλίες και
χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη και την ανάπτυξη του ελληνικού οικοσυστήματος
καινοτομίας.
Στο κυρίως μέρος της εκδήλωσης, δέκα (10) επιλεγμένες ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις
ταχείας ανάπτυξης είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα στο
κοινό της εκδήλωσης (pitching session), που αποτελούνταν από επενδυτές από την Ελλάδα
και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την τιμώμενη χώρα της 86ης ΔΕΘ, καθώς και από
εκπροσώπους δημόσιων και ιδιωτικών φορέων.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την

προσέλκυση επενδύσεων
στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως
ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και
υπηρεσίες της Ελλάδας.


Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: Βραβεία Επιχειρηματικότητας  2022

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Επιμελητήριο Χαλκιδικής διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία την εκδήλωση θεσμός, “Βραβεία Επιχειρηματικότητας 2022”, στις 8 Σεπτεμβρίου, στο ξενοδοχείο Pomegranate, στη Νέα Ποτίδαια, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής.  

Τα βραβεία που απονεμήθηκαν, δεν αφορούσαν μόνο σε επιχειρηματικές επιτυχίες, που αποτυπώνονται με νούμερα και οικονομικά αποτελέσματα, αλλά σε επιβράβευση ανθρώπων, αντιλήψεων και αξιών.  Οι κατηγορίες των βραβείων ήταν έξι και βραβεύτηκαν συνολικά 13 επιχειρήσεις:

Βραβείο Οικογενειακή Επιχείρηση με ιστορικό διαδοχής
ΑΡΖΟΥΜΑΝΙΔΗΣ ΑΕΒΤΕ – ΑΡΖΟΥΜΑΝΙΔΗΣ Α.Ε. & ΑΡΜΑ Α.Ε

ΑΦΟΙ Γ. ΛΑΛΙΩΤΗ Ο.Ε. – ΣΠΙΤΙΚΗ ΝΟΣΤΙΜΙΑ

ΛΑΘΟΥΡΗ ΜΑΡΙΑ – ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΠΑΡΓΑΣ

Βραβείο Ψηφιακά Μετασχηματισμένη Επιχείρηση

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ–ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΟΤΑ -MILLENIUM EDUCATION CENTRE

ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ- ΚΡΕΑΤΑ ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ

Βραβείο Διεθνής Παρουσία

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΑΙΩΝ ΟΛΙΒΕΛΛΑΣ ΑΕ – OLIVELLAS S.A.

ΔΕΑΣ Α.Ε.- DEAS S.A.

Βραβείο Περιβαλλοντικό Αποτύπωμα & Πράσινη Ενέργεια

ΑΦΟΙ ΤΣΕΡΚΕΖΙΔΗ ΟΕ -TSERKEZIDIS RECYCLE

ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ – ΜΕΛΙ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Βραβείο Νεανική Επιχειρηματικότητα  

ΜΑΚΡΟΝΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ – ΝmaK fitness

ΜΠΑΛΔΕΡΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – MELIMNOS

Βραβείο Κοινωνική Ανταπόκριση  

AGROVISION IKE – DOMAINE AGROVISION

ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – PASSION HONEY

Η εκδήλωση διοργανώθηκε με την αιγίδα των Υπουργείων Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Εσωτερικών, Οικονομικών, Τουρισμού, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, ενώ αποτελεί μέρος των παράλληλων εκδηλώσεων της 86ηςΔΕΘ.  

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμόδιος για την προώθηση του Ευρωπαϊκού τρόπου ζωής, κ. Μαργαρίτης Σχοινάς, η ομιλία του οποίου συγκίνησε ιδιαίτερα τους παρευρισκόμενους.   Ζωντανά συνδέθηκε μέσω skype ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας  για να στείλει το δικό του μήνυμα για την εκδήλωση.  Η Ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη και ο Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας Θράκης Σταύρος Καλαφάτης έστειλαν επίσης ηλεκτρονικά τους δικούς τους χαιρετισμούς.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης στην εναρκτήρια ομιλία του αναφέρθηκε στη σημαντικότερη από όλες τις δράσεις της παρούσας Διοίκησης, που ήταν η εξωστρέφεια του Επιμελητηρίου και η σύνδεσή του με την κοινωνία.  Αναφέρθηκε ακόμη στις συστηματικές προσπάθειες στήριξης της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης του τόπου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι βουλευτές Χαλκιδικής Απόστολος Πάνας και Κυριακή Μάλαμα,  ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκδικής Ιωάννης Γιώργος, οι Δήμαρχοι Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά, Νέας Προποντίδας, Μανώλης Καρράς, Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, Σιθωνίας Κυπαρίσσης Ντέμπλας, ενώ το Δήμαρχο Πολυγύρου εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος Χρήστος Βορδός και το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας.  

Με την παρουσία του τίμησε ο Πρόεδρος της ΚΕΕΕ Γιάννης Μασούτης, Πρόεδροι και μέλη Δ.Σ. Επιμελητηρίων της χώρας, Πρόεδροι παραγωγικών φορέων, επαγγελματικών σωματείων και συλλόγων της Χαλκιδικής, Δημοτικοί Σύμβουλοι, Προξενικές Αρχές, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και Πρόεδρος της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος και πλήθος επιχειρηματιών.

Την εκδήλωση παρουσίασαν οι δημοσιογράφοι Μαρία Σαμολαδά και Νίκος Υποφάντης που έδωσαν το δικό τους στίγμα.  

Στη δεξίωση που ακολούθησε στους χώρους του ξενοδοχείου, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μοναδικά εδέσματα και κρασιά, που περιλάμβανε το ειδικά σχεδιασμένο μενού από την ομάδα των chef του ξενοδοχείου, όπου αναδείχτηκαν τα εξαιρετικά τοπικά προϊόντα, χορηγία των δυναμικών παραγωγών της Χαλκιδικής.  

Τα αποτελέσματα των εταιρειών που βραβεύτηκαν προέκυψαν μετά από τη συγκριτική αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων, την οποία είχε αναλάβει αρμόδια επιτροπή, του Κέντρου Κοινωνικής Έρευνας και Υποστήριξης Λήψης Αποφάσεων, της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Τη διοργάνωση και επιμέλεια της εκδήλωσης σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής έχει η εταιρεία Chef Stories (www.chefstories.gr).

#ΕπιμελητήριοΧαλκιδικής
#HalkidikiChamber
#ΒραβείαΕπιχειρηματικότητας2022

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Doing Business in Greece» Ενίσχυση εμπορικών σχέσεων Ελλάδος – Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων

Το εξαιρετικό επίπεδο συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και οι προοπτικές που αναπτύσσονται για ενίσχυση των διμερών εμπορικών, επενδυτικών και πολιτιστικών σχέσεων, επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Doing Business in Greece», την οποία διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με την Πρεσβεία των ΗΑΕ στην Ελλάδα. 

Η εκδήλωση έγινε στο Περίπτερο του Υπουργείου Εξωτερικών, στο χώρο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, όπου επίσημη και επιχειρηματική αντιπροσωπεία 50 ατόμων από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τιμώμενης χώρας στη φετινή ΔΕΘ, ενημερώθηκε για τις επενδυτικές, εμπορικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες που παρουσιάζει η χώρα μας, σε επιλεγμένους κλάδους (Logistics, Real Estate, Εφοδιαστική Αλυσίδα, Ενέργεια και Τουρισμός). 

Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν, ο πρέσβης των ΗΑΕ στην Ελλάδα, Α.Ε. Sulaiman Hamed Salem ALMazroui, ο Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών και Προέδρος της Enterprise Greece, κος Ιωάννης Σμυρλής και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, κος Μαρίνος Γιαννόπουλος.

Κηρύσσονας την έναρξη της εκδήλωσης, ο πρόεδρος της Enterpise Greece, κος Ιωάννης Σμυρλής, αναφέρθηκε στη φιλία και τη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, η οποία, όπως είπε χαρακτηριστικά, συνεχίζει να αναπτύσσεται σταθερά σε τομείς όπως οι επενδύσεις, οι επιχειρήσεις και το εμπόριο. Αναφέρθηκε επίσης σε παραδείγματα εμιρατινών επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και αντίστοιχα ελληνικών στα ΗΑΕ και υπογράμμισε τη μεγάλη δυναμική που έχει διαμορφωθεί για συνεργασία μεταξύ των επιχειρηματικών κοινοτήτων των δύο χωρών. Κλείνοντας ο κ. Σμυρλής, επεσήμανε τον ειδικό ρόλο της Enterprise Greece και την ετοιμότητα της Οικονομικής Διπλωματίας «να στηρίξει τις προσπάθειες των επιχειρηματιών και να δημιουργήσει όσο το δυνατό περισσότερες ευκαιρίες για την περαιτέρω ευημερία των επενδύσεων και του εμπορίου».

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, κος Μαρίνος Γιαννόπουλος, παρουσιάζοντας το έργο και της δράσεις της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου ανέφερε: «Στην Enterprise Greece, αποστολή μας είναι να αναδείξουμε την Ελλάδα ως επενδυτικό προορισμό και να προωθήσουμε τα άκρως ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες της χώρας στην παγκόσμια αγορά». Αναφέρθηκε επίσης στο εξαιρετικό επίπεδο συνεργασίας μεταξύ της Ελλάδος και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων: «Οι χώρες μας έρχονται σταθερά πιο κοντά επειδή έχουμε ένα κοινό στρατηγικό όραμα, που βασίζεται στη σταθερότητα και την ευημερία για όλους. Καλωσορίζουμε κάθε ευκαιρία να αναπτύξουμε και τις εμπορικές μας σχέσεις και συνεχίζουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτή τη σχέση, καθώς υπάρχουν ακόμη πολλές ευκαιρίες να εξερευνήσουμε».

Στις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης βιώσιμων και μακροπρόθεσμων εμπορικών σχέσεων, αναφέρθηκε ο πρέσβης των ΗΑΕ, Α.Ε. Sulaiman Almazroui, δίνoτας έμφαση στις διμερείς επενδυτικές και οικονομικές συμφωνίες. Όπως ανέφερε στην ομιλία του, στόχος των Πρεσβείας των ΗΑΕ στην Ελλάδα είναι να ενισχύσει τις οικονομικές διμερείς σχέσεις και να εντατικοποιήσει τις επαφές μεταξύ επιχειρηματιών των δύο χωρών. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αναπτύξει συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο με την ονομασία «ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ» που στοχεύει στη δημιουργία νέων πυλώνων συνεργασίας που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις και τους στόχους και των δύο χωρών. 

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Trending