Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως θα φέρω πελάτες;

Αυτή την εποχή ακούμε πάρα πολλές επιχειρήσεις να δυσκολεύονται.. Να παραπονιούνται..

Αυτή την εποχή ακούμε πάρα πολλές επιχειρήσεις να δυσκολεύονται.. Να παραπονιούνται..

 

Ελεύθερους επαγγελματίες να λένε ότι κάθε μέρα είναι και χειρότερα.

 

Υπάρχει ένα πρόβλημα εδώ. Το πρόβλημα είναι ότι εστιάζουν στο λάθος σημείο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν εξελίσσουν τον εαυτό τους, δεν εξελίσσουν τις γνώσεις τους και αυτό είναι που τους οδηγεί στο να κλείνουν τις επιχειρήσεις τους.

 

Υπάρχει μία έρευνα, την οποία την αναφέρω ξανά και ξανά και ξανά.. Το 96% των επιχειρήσεων κλείνει σε όλο τον κόσμο. Και αυτό δεν συμβαίνει τώρα. Συνέβαινε πάντοτε και θα συμβαίνει για πάντα. Για ποιο λόγο; Γιατί μόνο το 4% των ανθρώπων επιλέγει να μελετάει και από αυτό το 4% των ανθρώπων που επιλέγει να μελετάει μόνο το 1% εφαρμόζει αυτά που μελετάει και έχει αποτελέσματα.

 

Άρα να θυμάσαι ότι ούτε το 1% δεν πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα στην ζωή όσον αφορά το κομμάτι του επιχειρείν. Βέβαια, μεταξύ μας, αυτό συμβαίνει και στους άλλους τομείς της ζωής αλλά ας το αφήσουμε στην άκρη αυτό.

 

Έτσι λοιπόν, τι είναι αυτό που εάν αλλάξεις θα αλλάξουν τα αποτελέσματα σου;

 

Γιατί σε αφορά όποια κι αν είναι η σχέση σου με τις επιχειρήσεις;

 

Αυτό το άρθρο σε αφορά είτε είσαι επιχειρηματίας, είτε είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, είτε είσαι υπάλληλος. Και εδώ μπορεί να αναρωτηθείς: “Εμένα σαν υπάλληλο τι με αφορά;”.

 

Θέλω να θυμάσαι ότι πληρώνεσαι γιατί παράγεις αξία στην επιχείρηση. Η αξία που δίνεις, όχι η αξία που έχεις σαν άνθρωπος, αλλά η αξία που προσφέρεις στην επιχείρηση σου, αντιπροσωπεύει και τον μισθό που παίρνεις στο τέλος του μήνα.

 

Πίστεψε με, ξέρω πως υπάρχει η άποψη πως “Ότι και να κάνω δεν θα πληρωθώ”, όμως εάν πραγματικά μάθεις να αποδίδεις αξία στην επιχείρηση στην οποία δουλεύεις, η οποία σου δίνει μισθό στο τέλος του μήνα θα υπάρξουν εκεί πέρα έξω – και υπάρχουν εκεί πέρα έξω – εργοδότες οι οποίοι θα το εκτιμήσουν αφάνταστα και προσωπικά γνωρίζω πάρα πολλούς ανθρώπους που αυτή την στιγμή πραγματικά πληρώνονται αδρά. Γιατί; Γιατί δεν προσφέρουν αυτό που προσφέρει ο μέσος όρος αλλά προσφέρουν το κάτι διαφορετικό.

 

Έτσι λοιπόν αν είσαι υπάλληλος σε αφορά γιατί όσο περισσότερη αξία προσφέρεις στην επιχείρηση στην οποία εργάζεσαι τόσο περισσότερο θα αμειφθείς. Είτε από αυτήν, είτε αν πέσεις πάνω σε κάποιον εργοδότη ο οποίος δεν θα το εκτιμήσει (υπάρχουν κι αυτοί), πίστεψε με θα βρεθεί ένας άλλος εκεί πέρα έξω που θα το εκτιμήσει.

 

Εάν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ή εργοδότης ή επιχειρηματίας σε αφορά όσο δεν φαντάζεσαι. Γιατί όσο εστιάζεις στο λάθος σημείο και όχι στην πραγματική αιτία του προβλήματος τότε θα προσπαθείς αλλά μάταια. Αποτελέσματα δεν θα έχεις.

Βασικές αρχές που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να αναπτυχθούν.

 

Και μπορεί να νιώσεις μια προσωρινή ανακούφιση κατηγορώντας και κρίνοντας άλλους αλλά αποτελέσματα δεν θα έχεις. Έτσι λοιπόν, πίστεψε με, δεν είναι θέμα εφορίας, δεν είναι θέμα της κατάστασης αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα, Κύπρο, όπου κι αν βρίσκεσαι αυτή την στιγμή στον κόσμο – η κρίση είναι παγκόσμια – αλλά είναι θέμα εάν γνωρίζεις βασικές αρχές για το πως μία επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί. Γιατί αυτήν την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν επιχειρήσεις και στην Ελλάδα και στην Κύπρο και σε όλο τον κόσμο που αναπτύσσονται και επιχειρήσεις που κλείνουν.

 

Έτσι λοιπόν ας πάμε στο δια ταύτα. Ας προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα. Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο είναι να κατανοήσεις ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα. Και ξέρω, οι επιχειρηματίες που είναι συνήθως ορθολογιστές, θα πουν “Καμία σχέση με τα συναισθήματα. Όλα είναι λογική. Όλα είναι σκέψη.”.

 

Αλλά όσο και να σκεφτείς, όσο και να νιώσεις, αυτό θα μεταφραστεί σε συναίσθημα το οποίο ή θα σε απωθήσει να κάνεις κάτι είτε θα σε οδηγήσει στο να κάνεις κάτι.

 

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής:

Ποιος είναι ο τρόπος που επικοινωνείς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, ο τρόπος που υπάρχεις, ο τρόπος που επικοινωνείς με τους υπαλλήλους σου, με τους συνεργάτες σου, με τους υφιστάμενους σου, με τους προϊστάμενους σου, με τους άλλους ανθρώπους, με τους συνεργάτες σου, με τους προμηθευτές σου, με τους ενοικιαστές σου, με τον εφοριακό σου, με τον λογιστή σου, με τον δικηγόρο σου..

Ποιος είσαι; Ποια συναισθήματα πυροδοτεί η ύπαρξη σου στους άλλους ανθρώπους;

 

Εάν είσαι πωλητής επίσης. Τι  συναισθήματα νιώθει ο υποψήφιος αγοραστής όταν φεύγει; Αν είσαι Marketer τι συναισθήματα αφήνει η καμπάνια σου στον αγοραστή; Όποιος κι αν είσαι, ότι και να κάνεις βάλε τον εαυτό σου να σκεφτεί ποια είναι τα συναισθήματα που πυροδοτεί το είναι σου, η συμπεριφορά σου, η καμπάνια σου, ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι, ο τρόπος που μιλάς, τα πάντα..

 

Στο τέλος της ημέρας εάν παρατηρήσεις και τον εαυτό σου αυτό που πραγματικά αγοράζεις από τους άλλους ανθρώπους δεν είναι τόσο το τι αγοράζεις αλλά το τι αίσθηση θα σου αφήσουν, είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι.

 

Ναι καταλαβαίνω ότι υπάρχουν κάποια προϊόντα τα οποία ούτως ή άλλως θα πας να τα αγοράσεις. Αν όμως υπάρχει ανταγωνισμός θα δεις ότι αυτό που σε κάνει να αγοράσεις είναι αυτό το προϊόν που είτε η εικόνα του, είτε ο τρόπος που στο μετέδωσαν, είτε ο πωλητής, είτε η εταιρία, όλα αυτά έχουν τεράστιο αντίκτυπο μέσα σου. Σου δημιουργούν μια αίσθηση χαράς. Ή μια αίσθηση πως αν το κάνω αυτό θα αποφύγω κάτι το οποίο δεν θέλω στην ζωή μου.

 

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής:

Ποια είναι η αίσθηση, η τελική γεύση, η επίγευση που αφήνεις στους άλλους ανθρώπους;

 

Αν αυτό το συνειδητοποιήσεις, αν το πιάσεις, αν έχεις καλή επαφή με  τους άλλους ανθρώπους, ακόμα και με τους πελάτες σου και τους ρωτήσεις, και αλλάξεις αυτό το λεπτό σημείο θα δεις ότι ο τζίρος σου θα εκτοξευθεί. Γιατί έτσι συμβαίνει. Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες. Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα.

 

Πρόσεξε με καλά.. Όλοι οι πωλητές λένε ότι έχουν το καλύτερο προϊόν. Λένε ότι έχουν την καλύτερη υπηρεσία. Όλες οι εταιρίες πιστεύουν ότι έχουν το καλύτερο προϊόν, έχουν την καλύτερη υπηρεσία.. Πολλές φορές όμως οι καταναλωτές αγοράζουν από μια εταιρία που ενδεχομένως το προϊόν της δεν είναι και τόσο καλό. Και όλοι το ξέρουμε αυτό. Όλοι έχουμε μια τέτοια εμπειρία.

 

Έχει όμως κάτι άλλο. Κάτι άλλο που πυροδότησε ένα συναίσθημα στον καταναλωτή. Έτσι λοιπόν να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, να έχεις ειλικρινείς συζητήσεις με τους συνεργάτες σου με τους υφιστάμενους σου, με τους προϊστάμενους σου, με τους πελάτες σου – να έχεις σύνδεση, επαφή με τους πελάτες σου – και δες τι είναι αυτό που χρειάζεται να αλλάξεις ώστε να πυροδοτήσεις ένα συναίσθημα ενθουσιασμού, χαράς ή ότι είναι αυτό το μήνυμα το οποίο θα ήθελες να περάσεις στο τέλος της ημέρας και θα αλλάξει τα αποτελέσματα σου.

Κινητοποίησε το συναίσθημα

 

Δεν είναι τυχαίο που σε όλες τις διαφημίσεις αν το παρατηρήσεις προσπαθούν είτε βάζοντας μια όμορφη γυναίκα, είτε ένα ωραίο αμάξι, είτε ωραίο σπίτι ή δίνοντας σου μια άσχημη εικόνα και σου λένε “αν το κάνεις αυτό δεν θα έχεις εκείνο..” Τι θέλουν να πετύχουν με αυτό; Θέλουν να σου κινητοποιήσουν το συναίσθημα. Βρες με ποιον τρόπο θα κινητοποιήσεις το συναίσθημα.

 

Και κάτι ακόμα πολύ βασικό: Δεν παίζει ρόλο μόνο το τι συναίσθημα θα πυροδοτήσει το προϊόν σου. Παίζει ρόλο και από ποια κατάσταση εσύ θα επικοινωνήσεις αυτό το συναίσθημα.

 

Είναι τελείως διαφορετικό να επικοινωνείς λέγοντας στους άλλους ανθρώπους ότι εάν πάρεις αυτό το προϊόν ή το άλλο προϊόν θα γίνει η ζωή σου καλύτερη και να είσαι εσύ πολύ χαμηλά ενεργειακά ή να είσαι μέσα στον ενθουσιασμό, να είσαι γαλήνιος, να είσαι ήρεμος, να είσαι αυτό που θέλεις να περάσεις, αλλά να είσαι, να μην το παίζεις, και ο άλλος να νιώσει την αυθεντικότητα του μηνύματος σου. Δηλαδή αυτό που λες και αυτό που κάνει το προϊόν σου να συμβαδίζει με αυτό που είσαι.

 

Όταν υπάρχει αυτή η συνοχή τότε τα αποτελέσματα είναι μαγικά. Τότε μιλάμε για το 1% των ανθρώπων που πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα πάνω στο επιχειρείν σε όλο τον κόσμο.

 

Να θυμάσαι λοιπόν:

 

Ποιο είναι το μήνυμα σου; Τι συναίσθημα αφήνει στο τέλος της ημέρας στους ανθρώπους σου; Άλλαξε το συναίσθημα που αφήνει στους πελάτες σου, στους ανθρώπους σου, στους φίλους σου, στους συνεργάτες σου, στους πάντες αυτό το μήνυμα και τότε τα αποτελέσματα σου θα εκραγούν.

 

Είσαι υπέροχος, είσαι μοναδικός!

 

Να θυμάσαι ότι μπορείς να κάνεις την διαφορά εάν είσαι αυθεντικός!

 

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Επιχειρηματικότητα

5 χρόνια project management & service design στην Ελλάδα

Ο οργανισμός καινοτομίας Youthnest κλείνει 5 χρόνια δραστηριοποίησης στην Ελλάδα, προσφέροντας υπηρεσίες διαχείρισης έργων (project management), σχεδιασμού υπηρεσιών (service design) και διεξαγωγής εκπαιδεύσεων (workshop & facilitation) σε περισσότερους από 31.122 ανθρώπους, 82+ συνεργάτες, 10+ χώρες και με 96% θετικά σχόλια.

Ο λόγος που δημιουργήθηκε οργανισμός ήταν να μελετήσουμε πιο συστημικά τις ρίζες των κοινωνικών προβλημάτων στην Ελλάδα, να αναζητήσουμε ουσιαστικές λύσεις εκσυγχρονίζοντας τον τρόπο που στήνουμε projects και ανθρωποκεντρικές υπηρεσίες, εκπαιδεύοντας παράλληλα πάνω από 2.000 ανθρώπους σε μεθοδολογίες που μπορούν να κάνουν την δουλειά τους και την ζωή τους καλύτερη. Από περιβαλλοντικές δράσεις μέχρι υπηρεσίες υγείας, αλλάζουμε τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις κοινωνικές προκλήσεις, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας τον αντίκτυπο κάθε κοινωνικής δράσης που οργανώνει ένας Δήμος, μια Περιφέρεια, ένα τμήμα CSR, ένα ερευνητικό κέντρο, ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ή μια οργάνωση.

Για να γιορτάσουμε τα δικά μας γενέθλια, σχεδιάσαμε μια σειρά δράσεων, προωθώντας ανοιχτά όσα μάθαμε τόσα χρόνια σε όλους και όλες ανεξαιρέτως: Τον Μάρτιο ολοκληρώσαμε την εκπαίδευση στο ουσιαστικό Project management, ενώ τον Απρίλιο εστιάζουμε στον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό υπηρεσιών (Service Design) και τον Μάιο σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating.

Απρίλιος-Service Design

  1. Event: Ο (ανα)σχεδιασμός κοινωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα (Service Design) (Δευτέρα 19 Απριλίου 2021, 18.00-19.30) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design) 

(26 & 28 Απριλίου, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Μάιος-Workshop & Facilitation

  1. Event: Η ψηφιακή εκπαίδευση στην μετά COVID-19 εποχή (Δευτέρα 10 Μαΐου 2021, 18.00-19.30) Εγγραφείτε σήμερα δωρεάν.
  1. 2ήμερο εργαστήριο: Πώς συντονίζεις ψηφιακά εκπαιδεύσεις & μαθήματα (24 & 26 Μαΐου 2021, 18.00-21.00) Διαβάστε περισσότερα και εγγραφείτε στο link

Έχετε ερωτήσεις; 

Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Προγράμματα

Πάρε μέρος στο νέο πρόγραμμα του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων

Το Ελληνικό κέντρο Συναισθημάτων με χαρά σας προσκαλεί σε ένα από τα μεγαλύτερα φιλανθρωπικά προγράμματα που έχει παρουσιάσει, την 2η δράση Κοινωνικής Ενδυνάμωσης (www.drasi.eu). Ο εμπνευστής αυτού του προγράμματος είναι ο Αργύρης Σ. Μάρδας και μέσω αυτού, στοχεύει στη ανατροπή των δυσοίωνων προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ,σχετικά με τις ψυχικές επιπτώσεις του COVID-19,περιλαμβάνοντας δράσεις με ουσιαστικό νόημα όπως: Θεραπείες για καταπολέμηση τραυμάτων και ψυχικής αποφόρτισης, εκπαιδευτικές πρακτικές συναισθηματικής νοημοσύνης και τέλος, υποτροφίες που καλύπτουν το σύνολο της κοινωνίας.

Πάρε μέρος και εσύ :

Η πανδημία μας χτύπησε όλους ανεξαιρέτως, χωρίς διακρίσεις. Έτσι και στην 2η Δράση Κοινωνικής Ενδυνάμωσης μπορούν να πάρουν μέρος όλοι, αρκεί να μιλούν Ελληνικά και ζουν στην Ελλάδα. 

Για πληφορορίες και για να πάρετε μέρος πατήστε εδώ: https://drasi.eu/pare-meros/ 

Τι περιλαμβάνει;

Η Φιλανθρωπική Δράση του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων περιλαμβάνει:

  • Πάνω από 400 δωρεάν θεραπευτικές εφαρμογές ψυχικής αποφόρτισης Expansion Method σε: 
    • Καρκινοπαθείς.
    • Ιατρούς και Νοσηλευτές της πρώτης γραμμής. 
    • σε ανθρώπους που έχουν δεχτεί bullying
    • σε ανθρώπους που παρουσίασαν κρίσεις πανικού κατα την διάρκεια του Covid-19.
  • 10.000 Υποτροφίες από 90% έως 100% στο πρόγραμμα Βελτίωσης Συναισθηματικής Νοημοσύνης.
  • Έως και 100 Υποτροφίες σε διορισμένους εκπαιδευτικούς στα προγράμματα Συμβούλων Κοινωνικής Συναισθηματικής Μάθησης και σε ψυχολόγους στα προγράμματα Ψυχικής Αποφόρτισης (Σύμβουλοι PdC – Expansion Method) με κάλυψη 100% του κόστους σπουδών.

Πώς μπορώ να πάρω μέρος;

Μπορείς να πάρεις μέρος ως Δικαιούχος, ως Εθελοντής και ως Χορηγός. 

Οι Δικαιούχοι είναι όλοι επωφελούνται από τις θεραπείες και τα προγράμματά μας. Περισσότερα εδώ: https://drasi.eu/pare-meros

Οι Εθελοντές είναι όλοι όσοι θέλουν να μας βοηθήσουν να φέρουμε εις πέρας το αισιόδοξο όραμά μας. Μια κοινωνία που θα ανακάμψει πολύ γρήγορα από τις ψυχικές επιπτώσεις της πανδημίας. Περισσότερα εδώ: https://drasi.eu/volunteer

Οι Χορηγοί είναι εταιρείες που μπορούν να προσφέρουν είτε χρηματα είτε προϊόντα που εξυπηρετούν τους σκοπούς μας και όλοι όσοι συνδράμουν στα προγράμματα του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων. Περισσότερα στο 21019841088.

Για συνεντεύξεις καλέστε στο 2109841088, Αργύρης Σ. Μάρδας, πρόεδρος του Ελληνικού Κέντρου Συναισθημάτων, εμπνευστής 2ης Δράσης Κοινωνικής Ενδυνάμωσης. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Πάρε μέρος και εκπαιδεύσου στο service design

Τα πέντε του χρόνια δραστηριότητας στην Ελλάδα κλείνει ο οργανισμός καινοτομίας,Youthnest, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του πάνω στη διαχείρηση έργων (project management), στο σχεδιασμό υπηρεσιών (service design) και στη διεξαγωγή εκπαιδεύσεων  (workshop & facilitation), σε πάνω από 31.122 ανθρώπους, μαζί με 82+ συνεργάτες, σε πάνω από 10 χώρες , καταφέρνοντας να συγκεντρώσει το ποσοστό του 96% σε θετικά σχόλια.  

 Για τον εορτασμό των γενεθλίων μας, σχεδιάσαμε μία σειρά από δράσεις με σκοπό την προώθηση των όσων μάθαμε σε όλους και σε όλες αυτά τα χρόνια. Τον μήνα Μάρτιο καταφέραμε και ολοκληρώσαμε την εκπαίδευση στο ουσιαστικό Project management, ενώ τον Απρίλιο εστιάζουμε στον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό υπηρεσιών (Service Design) ,και εν συνεχεία τον Μάιο , εστιάζουμε σε αποτελεσματικά Workshop & Facilitating.

Στις 26 και 28 Απριλίου θα υλοποιηθεί ένα 2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο που θα αποτελέσει μια ολοκληρωμένη και διαδραστική εκπαίδευση. Στόχος του εργαστηρίου είναι να συμβάλλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζετε την εργασία σας και θα σας μάθει όλες τις αρχές του σωστού σχεδιασμού μιας υπηρεσίας (service design). 

Τι εννοούμε με τον όρο “υπηρεσία’’; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κρύβεται πίσω από μια επιτυχημένη υπηρεσία; Ένα φροντιστήριο, ένα εστιατόριο, ένα ξενοδοχείο, ένα e-shop, μια online παραγγελία, ένα σύστημα delivery, ένα γραφείο marketing, αποτελούν παραδείγματα διαφορετικών υπηρεσιών. 

Σε ποιους απευθύνεται 

Ανεξαρτήτως ενασχόλησης ή αντικειμένου σπουδών, το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού ή δημόσιου τομέα, νέους επιχειρηματίες, start-upers, φοιτητές

και γενικότερα σε όποιον επιθυμεί να εξελίξει τις εργασιακές του δεξιότητες πάνω στον σχεδιασμό σωστών υπηρεσιών. 

1)Γιατί να πάρετε μέρος στο διήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’: 

Στο Youthnest κάνουμε την καινοτομία προσιτή και κατανοητή σε όλους μέσα από την προώθηση των πιο σύγχρονων εργαλείων. Μέσα από το εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)” θα μάθετε: 

– Παραδείγματα επιτυχημένων υπηρεσιών (π.χ. Νetflix) 

– Να αντιλαμβάνεστε ολιστικά την υπηρεσίας σας αλλά και να αναγνωρίζετε τα διακριτά μέρη της υπηρεσίας που παρέχετε 

– Να “μπαίνετε στη θέση” του χρήστη της υπηρεσίας σας και να αναγνωρίζετε τη διάθεση του 

– Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την επιτυχία υπηρεσία σας 

– Πώς να οργανώνετε τις ροές εργασίας 

– Πώς να επικοινωνείτε σωστά τις παροχές που προσφέρει η υπηρεσία σας – Επιπλέον πηγές, όπως βιβλία, online courses, video κ.λπ. 

– Θα επενδύσετε στον εαυτό σας και στην καριέρα σας μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον 

– Θα ζήσετε ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβετε άμεσο feedback και να συζητήσετε τους προβληματισμούς σας 

– Θα δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με εσάς 

Πρόγραμμα εργαστηρίου “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’: 

Δευτέρα 26/04 

18:00-18:30 Εισαγωγή στο σχεδιασμό υπηρεσιών 

18:30-19:30 Η δομή μιας σωστής υπηρεσίας (Service Design) 

19:30-20:00 Πώς σχεδιάζετε μια υπηρεσία με βάση τις ανάγκες σας 

20:00-21:00 Η προσέγγιση του χρήστη της υπηρεσίας σας (User research) 

Τετάρτη 28/04 

18:00-18:30 Το ταξίδι του χρήστη σας (User Journey) 

18:30-19:30 Ανάλυση των πτυχών της υπηρεσίας (Service Blueprint) 

19:30-20:30 Δοκιμές και βελτιώσεις της υπηρεσίας σας (Prototyping) 

20:30-21:00 Θεωρία και κλείσιμο 

Διαδικασία συμμετοχής 

Το 2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Μάθε πώς να στήνεις σωστά μια υπηρεσία (Service design)’’ θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 26/04 (18:00-21:00) και την Τετάρτη 28/04 (18:00-21:00) μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Zoom.

Οι θέσεις για το bootcamp είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, συμπλήρωσε τη φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τα επόμενα βήματα. 

Θα χαρούμε να σας δούμε στο Bootcamp μας! 

60€ γενική είσοδος 

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας ΟΑΕΔ) 

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης 

Διαβάστε περισσότερα στο άρθρο μας! 

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Trending