Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πως θα φέρω πελάτες;

Αυτή την εποχή ακούμε πάρα πολλές επιχειρήσεις να δυσκολεύονται.. Να παραπονιούνται..

Αυτή την εποχή ακούμε πάρα πολλές επιχειρήσεις να δυσκολεύονται.. Να παραπονιούνται..

 

Ελεύθερους επαγγελματίες να λένε ότι κάθε μέρα είναι και χειρότερα.

 

Υπάρχει ένα πρόβλημα εδώ. Το πρόβλημα είναι ότι εστιάζουν στο λάθος σημείο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν εξελίσσουν τον εαυτό τους, δεν εξελίσσουν τις γνώσεις τους και αυτό είναι που τους οδηγεί στο να κλείνουν τις επιχειρήσεις τους.

 

Υπάρχει μία έρευνα, την οποία την αναφέρω ξανά και ξανά και ξανά.. Το 96% των επιχειρήσεων κλείνει σε όλο τον κόσμο. Και αυτό δεν συμβαίνει τώρα. Συνέβαινε πάντοτε και θα συμβαίνει για πάντα. Για ποιο λόγο; Γιατί μόνο το 4% των ανθρώπων επιλέγει να μελετάει και από αυτό το 4% των ανθρώπων που επιλέγει να μελετάει μόνο το 1% εφαρμόζει αυτά που μελετάει και έχει αποτελέσματα.

 

Άρα να θυμάσαι ότι ούτε το 1% δεν πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα στην ζωή όσον αφορά το κομμάτι του επιχειρείν. Βέβαια, μεταξύ μας, αυτό συμβαίνει και στους άλλους τομείς της ζωής αλλά ας το αφήσουμε στην άκρη αυτό.

 

Έτσι λοιπόν, τι είναι αυτό που εάν αλλάξεις θα αλλάξουν τα αποτελέσματα σου;

 

Γιατί σε αφορά όποια κι αν είναι η σχέση σου με τις επιχειρήσεις;

 

Αυτό το άρθρο σε αφορά είτε είσαι επιχειρηματίας, είτε είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, είτε είσαι υπάλληλος. Και εδώ μπορεί να αναρωτηθείς: “Εμένα σαν υπάλληλο τι με αφορά;”.

 

Θέλω να θυμάσαι ότι πληρώνεσαι γιατί παράγεις αξία στην επιχείρηση. Η αξία που δίνεις, όχι η αξία που έχεις σαν άνθρωπος, αλλά η αξία που προσφέρεις στην επιχείρηση σου, αντιπροσωπεύει και τον μισθό που παίρνεις στο τέλος του μήνα.

 

Πίστεψε με, ξέρω πως υπάρχει η άποψη πως “Ότι και να κάνω δεν θα πληρωθώ”, όμως εάν πραγματικά μάθεις να αποδίδεις αξία στην επιχείρηση στην οποία δουλεύεις, η οποία σου δίνει μισθό στο τέλος του μήνα θα υπάρξουν εκεί πέρα έξω – και υπάρχουν εκεί πέρα έξω – εργοδότες οι οποίοι θα το εκτιμήσουν αφάνταστα και προσωπικά γνωρίζω πάρα πολλούς ανθρώπους που αυτή την στιγμή πραγματικά πληρώνονται αδρά. Γιατί; Γιατί δεν προσφέρουν αυτό που προσφέρει ο μέσος όρος αλλά προσφέρουν το κάτι διαφορετικό.

 

Έτσι λοιπόν αν είσαι υπάλληλος σε αφορά γιατί όσο περισσότερη αξία προσφέρεις στην επιχείρηση στην οποία εργάζεσαι τόσο περισσότερο θα αμειφθείς. Είτε από αυτήν, είτε αν πέσεις πάνω σε κάποιον εργοδότη ο οποίος δεν θα το εκτιμήσει (υπάρχουν κι αυτοί), πίστεψε με θα βρεθεί ένας άλλος εκεί πέρα έξω που θα το εκτιμήσει.

 

Εάν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ή εργοδότης ή επιχειρηματίας σε αφορά όσο δεν φαντάζεσαι. Γιατί όσο εστιάζεις στο λάθος σημείο και όχι στην πραγματική αιτία του προβλήματος τότε θα προσπαθείς αλλά μάταια. Αποτελέσματα δεν θα έχεις.

Βασικές αρχές που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να αναπτυχθούν.

 

Και μπορεί να νιώσεις μια προσωρινή ανακούφιση κατηγορώντας και κρίνοντας άλλους αλλά αποτελέσματα δεν θα έχεις. Έτσι λοιπόν, πίστεψε με, δεν είναι θέμα εφορίας, δεν είναι θέμα της κατάστασης αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα, Κύπρο, όπου κι αν βρίσκεσαι αυτή την στιγμή στον κόσμο – η κρίση είναι παγκόσμια – αλλά είναι θέμα εάν γνωρίζεις βασικές αρχές για το πως μία επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί. Γιατί αυτήν την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν επιχειρήσεις και στην Ελλάδα και στην Κύπρο και σε όλο τον κόσμο που αναπτύσσονται και επιχειρήσεις που κλείνουν.

 

Έτσι λοιπόν ας πάμε στο δια ταύτα. Ας προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα. Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο είναι να κατανοήσεις ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα. Και ξέρω, οι επιχειρηματίες που είναι συνήθως ορθολογιστές, θα πουν “Καμία σχέση με τα συναισθήματα. Όλα είναι λογική. Όλα είναι σκέψη.”.

 

Αλλά όσο και να σκεφτείς, όσο και να νιώσεις, αυτό θα μεταφραστεί σε συναίσθημα το οποίο ή θα σε απωθήσει να κάνεις κάτι είτε θα σε οδηγήσει στο να κάνεις κάτι.

 

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής:

Ποιος είναι ο τρόπος που επικοινωνείς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, ο τρόπος που υπάρχεις, ο τρόπος που επικοινωνείς με τους υπαλλήλους σου, με τους συνεργάτες σου, με τους υφιστάμενους σου, με τους προϊστάμενους σου, με τους άλλους ανθρώπους, με τους συνεργάτες σου, με τους προμηθευτές σου, με τους ενοικιαστές σου, με τον εφοριακό σου, με τον λογιστή σου, με τον δικηγόρο σου..

Ποιος είσαι; Ποια συναισθήματα πυροδοτεί η ύπαρξη σου στους άλλους ανθρώπους;

 

Εάν είσαι πωλητής επίσης. Τι  συναισθήματα νιώθει ο υποψήφιος αγοραστής όταν φεύγει; Αν είσαι Marketer τι συναισθήματα αφήνει η καμπάνια σου στον αγοραστή; Όποιος κι αν είσαι, ότι και να κάνεις βάλε τον εαυτό σου να σκεφτεί ποια είναι τα συναισθήματα που πυροδοτεί το είναι σου, η συμπεριφορά σου, η καμπάνια σου, ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι, ο τρόπος που μιλάς, τα πάντα..

 

Στο τέλος της ημέρας εάν παρατηρήσεις και τον εαυτό σου αυτό που πραγματικά αγοράζεις από τους άλλους ανθρώπους δεν είναι τόσο το τι αγοράζεις αλλά το τι αίσθηση θα σου αφήσουν, είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι.

 

Ναι καταλαβαίνω ότι υπάρχουν κάποια προϊόντα τα οποία ούτως ή άλλως θα πας να τα αγοράσεις. Αν όμως υπάρχει ανταγωνισμός θα δεις ότι αυτό που σε κάνει να αγοράσεις είναι αυτό το προϊόν που είτε η εικόνα του, είτε ο τρόπος που στο μετέδωσαν, είτε ο πωλητής, είτε η εταιρία, όλα αυτά έχουν τεράστιο αντίκτυπο μέσα σου. Σου δημιουργούν μια αίσθηση χαράς. Ή μια αίσθηση πως αν το κάνω αυτό θα αποφύγω κάτι το οποίο δεν θέλω στην ζωή μου.

 

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής:

Ποια είναι η αίσθηση, η τελική γεύση, η επίγευση που αφήνεις στους άλλους ανθρώπους;

 

Αν αυτό το συνειδητοποιήσεις, αν το πιάσεις, αν έχεις καλή επαφή με  τους άλλους ανθρώπους, ακόμα και με τους πελάτες σου και τους ρωτήσεις, και αλλάξεις αυτό το λεπτό σημείο θα δεις ότι ο τζίρος σου θα εκτοξευθεί. Γιατί έτσι συμβαίνει. Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες. Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα.

 

Πρόσεξε με καλά.. Όλοι οι πωλητές λένε ότι έχουν το καλύτερο προϊόν. Λένε ότι έχουν την καλύτερη υπηρεσία. Όλες οι εταιρίες πιστεύουν ότι έχουν το καλύτερο προϊόν, έχουν την καλύτερη υπηρεσία.. Πολλές φορές όμως οι καταναλωτές αγοράζουν από μια εταιρία που ενδεχομένως το προϊόν της δεν είναι και τόσο καλό. Και όλοι το ξέρουμε αυτό. Όλοι έχουμε μια τέτοια εμπειρία.

 

Έχει όμως κάτι άλλο. Κάτι άλλο που πυροδότησε ένα συναίσθημα στον καταναλωτή. Έτσι λοιπόν να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, να έχεις ειλικρινείς συζητήσεις με τους συνεργάτες σου με τους υφιστάμενους σου, με τους προϊστάμενους σου, με τους πελάτες σου – να έχεις σύνδεση, επαφή με τους πελάτες σου – και δες τι είναι αυτό που χρειάζεται να αλλάξεις ώστε να πυροδοτήσεις ένα συναίσθημα ενθουσιασμού, χαράς ή ότι είναι αυτό το μήνυμα το οποίο θα ήθελες να περάσεις στο τέλος της ημέρας και θα αλλάξει τα αποτελέσματα σου.

Κινητοποίησε το συναίσθημα

 

Δεν είναι τυχαίο που σε όλες τις διαφημίσεις αν το παρατηρήσεις προσπαθούν είτε βάζοντας μια όμορφη γυναίκα, είτε ένα ωραίο αμάξι, είτε ωραίο σπίτι ή δίνοντας σου μια άσχημη εικόνα και σου λένε “αν το κάνεις αυτό δεν θα έχεις εκείνο..” Τι θέλουν να πετύχουν με αυτό; Θέλουν να σου κινητοποιήσουν το συναίσθημα. Βρες με ποιον τρόπο θα κινητοποιήσεις το συναίσθημα.

 

Και κάτι ακόμα πολύ βασικό: Δεν παίζει ρόλο μόνο το τι συναίσθημα θα πυροδοτήσει το προϊόν σου. Παίζει ρόλο και από ποια κατάσταση εσύ θα επικοινωνήσεις αυτό το συναίσθημα.

 

Είναι τελείως διαφορετικό να επικοινωνείς λέγοντας στους άλλους ανθρώπους ότι εάν πάρεις αυτό το προϊόν ή το άλλο προϊόν θα γίνει η ζωή σου καλύτερη και να είσαι εσύ πολύ χαμηλά ενεργειακά ή να είσαι μέσα στον ενθουσιασμό, να είσαι γαλήνιος, να είσαι ήρεμος, να είσαι αυτό που θέλεις να περάσεις, αλλά να είσαι, να μην το παίζεις, και ο άλλος να νιώσει την αυθεντικότητα του μηνύματος σου. Δηλαδή αυτό που λες και αυτό που κάνει το προϊόν σου να συμβαδίζει με αυτό που είσαι.

 

Όταν υπάρχει αυτή η συνοχή τότε τα αποτελέσματα είναι μαγικά. Τότε μιλάμε για το 1% των ανθρώπων που πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα πάνω στο επιχειρείν σε όλο τον κόσμο.

 

Να θυμάσαι λοιπόν:

 

Ποιο είναι το μήνυμα σου; Τι συναίσθημα αφήνει στο τέλος της ημέρας στους ανθρώπους σου; Άλλαξε το συναίσθημα που αφήνει στους πελάτες σου, στους ανθρώπους σου, στους φίλους σου, στους συνεργάτες σου, στους πάντες αυτό το μήνυμα και τότε τα αποτελέσματα σου θα εκραγούν.

 

Είσαι υπέροχος, είσαι μοναδικός!

 

Να θυμάσαι ότι μπορείς να κάνεις την διαφορά εάν είσαι αυθεντικός!

 

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Επιχειρηματικότητα

eCommerce & Digital Marketing Conference North 2021

Στην τελική ευθεία το event της Βόρειας Ελλάδας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Με το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων να έχει στραφεί στο eCommerce, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπόρων είναι πιο επιτακτικός από ποτέ! Με γνώμονα την υποστήριξη της δυναμικής αγοράς τής Βόρειας Ελλάδας, η επανεκκίνηση των ECDM events της Verticom ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη με το eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2021.

Πρόκειται για το κορυφαίο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 6 & 7 Νοεμβρίου 2021, στο Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Το επίσημο Web site της διοργάνωσης, ECDM Conference North 2021 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες. Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2021, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το κύριο συνέδριο της διοργάνωσης χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 24 Οκτωβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Conference North 2021 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε εδώ.

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 6 & 7 Νοεμβρίου 2021.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης ECDM Conference North 2021

Με βάση τα ισχύοντα πρωτόκολλα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων, οι κανόνες διεξαγωγής τής εκδήλωσης, είναι οι εξής:

1. Κανόνες Εισόδου στο Εκθεσιακό Κέντρο (χώρο της έκθεσης)
  • Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο με την επίδειξη του GreenPass (εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες). Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι υπόκεινται στο καθεστώς testing που ισχύει για τις τουριστικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εστίασης. 
  • Οι επισκέπτες προσέρχονται μόνον κατόπιν ηλεκτρονικής προεγγραφής.
  • Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους του εκθεσιακού κέντρου για όλους ανεξαιρέτως.

2. Κανόνες Λειτουργίας Έκθεσης
  • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
  • Εντός των εκθετηρίων ισχύουν οι κανόνες τήρησης των αποστάσεων. Για τα τραπέζια συσκέψεων ισχύουν οι κανόνες για την απόσταση μεταξύ τραπεζοκαθισμάτων στην εστίαση.

3. Πρόσθετα Μέτρα Προστασίας
  • Ο κλιματισμός λειτουργεί με εισροή νωπού αέρα καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης.
  • Μονοδρόμηση κατεύθυνσης του ρεύματος των επισκεπτών.
  • Σημεία αντισηψίας και απολύμανσης.
  • Σύστημα καταμέτρησης ατόμων.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα καθαρισμού και απολύμανσης της εγκατάστασης και των εξοπλισμών.
  • Ενημερωτικές αφίσες, banners, roll–ups και οθόνες προβολής οπτικοακουστικών μηνυμάτων με παρουσίαση των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.
  • Τακτικές δίγλωσσες ηχητικές ανακοινώσεις μηνυμάτων.


* Τα υγειονομικά πρωτόκολλα μπορεί να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανάκαμψη στις προθέσεις προσλήψεων παγκοσμίως.

Μετά την πανδημία, οι αγορές καταγράφουν ισχυρές προθέσεις προσλήψεων με την έλλειψη ταλέντου όμως να πρωταγωνιστεί.

Πως οι οργανισμοί την αντιμετωπίζουν

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το 4ο τρίμηνο του 2021, οι προθέσεις προσλήψεων των 45.000 εργοδοτών που συμμετείχαν στην ερεύνα είναι υψηλότερες σε ετήσια σύγκριση -σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2020.  Οι 14 από τις 43 χώρες αναφέρουν τις υψηλότερες προθέσεις των τελευταίων δέκα ετών. ΄Ωστόσο, η εύρεση εξειδικευμένων ταλέντων παραμένει κορυφαία πρόκληση για τους εργοδότες παγκοσμίως – το 69% αναφέρει δυσκολία στην κάλυψη κενών θέσεων – το υψηλότερο ποσοστό των 15 ετών για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Οι εργοδότες με την μεγαλύτερη δυσκολία καταγράφονται στην Ινδία (89%), στη Ρουμανία (84%) και στη Σιγκαπούρη (84%). Και οι Έλληνες εργοδότες αγωνίζονται να βρουν εξειδικευμένα ταλέντα με το ποσοστό να αγγίζει το 72% – ίδιο ποσοστό και για τις ΕΜΕΑ χώρες. 

Αντιμετώπιση Έλλειψης Ταλέντου

Οι Έλληνες εργοδότες προσφέρουν τα παρακάτω κίνητρα ώστε να προσελκύσουν ταλέντα τις επιχειρήσεις τους: 

  • Εκπαίδευση, Ανάπτυξη δεξιοτήτων ή η επαγγελματική καθοδήγηση (55%)
  • Ευέλικτα ωράρια εργασίας (42%)
  • Υψηλό μισθό (39%) και Μπόνους και (29%)

Από την άλλη πλευρά, παγκοσμίως ο πρωταρχικός τρόπος αντιμετώπισης της έλλειψης ταλέντου αποτελεί η προσφορά εργασιακής ευελιξίας (67%) τόσο σε επίπεδο ωραρίου όσο και χώρου εργασίας ενώ το 41% ​​επενδύει στην κατάρτιση, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και το mentoring.

Ανάπτυξη και διακράτηση ταλέντων 

Σε περιόδους μετασχηματισμών και αβεβαιότητας, οι προσωπικές και τεχνικές δεξιότητες είναι πιο σημαντικές από ποτέ για τους εργαζόμενους αλλά και τους ηγέτες. Τα προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων, προσωπικών δεξιοτήτων και τα προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη αποτελούν βασικές προτεραιότητες ανάπτυξης και διακράτησης ταλέντων για τις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού. Συγκεκριμένα, το 42% των Ελλήνων εργοδοτών σχεδιάζει να υιοθετήσει προγράμματα αναβάθμισης προσωπικών δεξιοτήτων (π.χ. διαχείριση χρόνου, επικοινωνία) (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο), το 38% σχεδιάζει να εφαρμόσει προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη και το 37% σχεδιάζει να επενδύσει σε προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο).

Όπως αναφέρουν οι εργοδότες, το μεγαλύτερο εμπόδιο αναφορικά με την αύξηση εφαρμογής προγραμμάτων ανάπτυξης δεξιοτήτων στον οργανισμό τους είναι: τα χρήματα (33%), ο χρόνος (16%) και η πρόσβαση στους κατάλληλους συνεργάτες για αναβάθμιση/ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού (12%). 

Επένδυση στο υπάρχον ταλέντο 

Γνωρίζουμε ότι η διακράτηση των ανθρώπων είναι η βέλτιστη οικονομική λύση σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, σε σύγκριση με την διαδικασία πρόσληψης και εκπαίδευσης νέων ανθρώπων. Το κόστος της πρόσληψης είναι 25% υψηλότερο σε σχέση με το κόστος της διακράτησης. Εάν οι οργανισμοί επενδύσουν στο υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό τους, δε θα δημιουργήσουν μόνο πιο εξειδικευμένους εργαζόμενους, αλλά θα εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα. Η επένδυση στους ανθρώπους είναι ένας σημαντικός τρόπος για να παραμείνει ένας οργανισμός ανταγωνιστικός.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ V: Από την κρίση στην κανονικότητα ή η κρίση ως κανονικότητα;

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου  «Η Ελλάδα Μετά V: Από την  κρίση στην  κανονικότητα ή η κρίση ως κανονικότητα;», που πραγματοποιήθηκε 11 και 12 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη. To συνέδριο διοργανώνεται από το think tank “Ο Κύκλος Ιδεών για την Εθνική Ανασυγκρότηση” σε συνεργασία με την εταιρία επικοινωνίας “Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ”. 

Διακεκριμένες προσωπικότητες από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετείχαν και την δεύτερη μέρα του συνεδρίου – π.Υπουργοί, Κυβερνητικοί Βουλευτές, Πρέσβεις, καθηγητές και αναλυτές διεθνών σχέσεων, δημοσιογράφοι και πολλοί άλλοι – συνεχίζοντας την συζήτηση πάνω στα κρίσιμα διακυβεύματα της εποχής και το μέλλον της Ελλάδας απέναντι σε αυτά. Συγκεκριμένα, οι θεματικές συζητήσεις την δεύτερη μέρα ήταν: 

  • Τουρισμός και Μεταποίηση. Ανταγωνιστικοί ή συμπληρωματικοί τομείς της ελληνικής οικονομίας;
  • Η ανασυγκρότηση της Δύσης μετά το Αφγανιστάν – οι επιπτώσεις στη Μεσόγειο και τα Βαλκάνια, με την χορηγία του NATO’s Public Diplomacy Division
  •  Νέα μεγάλα διλήμματα για την Ευρώπη
  • Τα κόμματα και το πολιτικό σύστημα: από την πολιτική στη μεταπολιτική

Το συνέδριο έκλεισε με απολογισμό των δύο ημερών και τα συμπεράσματα των συζητήσεων.

Continue Reading

Trending