Connect with us

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για καλύτερες διαπραγματεύσεις

ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΣΩΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.

  • Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
  • Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
  • Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου.
  • Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
  • Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.
  • Μη βιάζεσαι να μοιράσεις τη διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
  • Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
  • Διαχειρίσου σοφά το χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
  • Διατήρησε την ευγένειά σου και μη δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
  • Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά της εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

Από τη Μαριάννα Τσουλιά Τέως Γενική Διευθύντρια Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Πρώην Διευθύντρια ICAP Group Βόρειας Ελλάδας, Πρώην Διευθυντικό στέλεχος Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος [email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Ιωαννίδου Μαριλεία | Lukuma Brand

Η Ιωαννίδου Μαριλεία είναι η ιδρύτρια της Lukuma Brand, μιας καινοτόμου startup που εστιάζει στη βιωσιμότητα και την εμμηνορροϊκή υγεία. Στόχος της είναι να προσφέρει φιλικά προς το περιβάλλον και επαναχρησιμοποιούμενα προϊόντα περιόδου. Με εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, εργάζεται για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, προωθώντας παράλληλα την ενημέρωση γύρω από την έμμηνο ρύση. Μέσα από τη δράση της, ενδυναμώνει τις γυναίκες, βοηθώντας τες να κάνουν συνειδητές και ενημερωμένες επιλογές.

Κυρία Ιωαννίδου Μαριλεία μπορείτε να μας πείτε ποια ήταν η ακαδημαϊκή σας πορεία και πώς σας οδήγησε στη δημιουργία της Lukuma Brand;

Ξεκίνησα τις σπουδές μου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο ΔΙΠΑΕ στη Θεσσαλονίκη. Στην πορεία και ενώ είχα ήδη δημιουργήσει τη Lukuma εξειδικεύτηκα στο Digital Marketing μέσα από προγράμματα του Harvard Business School και πρόσθετα courses στο Coursera. Όμως, αυτό που με διαμόρφωσε περισσότερο ήταν η επαγγελματική μου πορεία. Ξεκίνησα στη Lever – Σύμβουλοι Ανάπτυξης στον όμιλο Σαμαρά και Συνεργάτες και στη συνέχεια εργάστηκα σε μια Διαφημιστική που δραστηριοποιούνταν στο Digital Marketing. Εκεί ανακάλυψα όχι μόνο τι μου άρεσε αλλά και τι δε μου άρεσε. Μέσα από όλες αυτές τις εμπειρίες κατάφερα να χτίσω μια επιχείρηση που όχι μόνο αντανακλά την προσωπική μου φιλοσοφία και αξίες, αλλά έχει επίσης ουσιαστικό αντίκτυπο στην κοινωνία, προάγοντας την ευαισθητοποίηση και την οικολογική συνείδηση.


Τι σας ενέπνευσε να ιδρύσετε τη Lukuma Brand και ποιο ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στην αρχή;

Η ίδρυση της Lukuma προέκυψε από την επιθυμία μου να δημιουργήσω κάτι καινοτόμο που όχι μόνο θα ξεχώριζε στην αγορά, αλλά θα είχε και πραγματικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Ήθελα να συνδυάσω τη δυνατότητα να προσφέρω γνώση και να δημιουργήσω θετική αλλαγή, με την ευκαιρία να εργάζομαι σε κάτι που αγαπώ. Το πάθος μου για τα οικολογικά προϊόντα περιόδου γεννήθηκε από την έλλειψη εκπαίδευσης γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, συνειδητοποίησα πόσο λίγες ήταν οι πληροφορίες που μπορούσαν να βρουν οι γυναίκες και κυρίως τα νέα κορίτσια στο διαδίκτυο σχετικά με τη φυσιολογία τους και τις επιλογές προϊόντων για την περίοδο. Αυτή η έλλειψη γνώσης με στεναχώρησε, αλλά ταυτόχρονα με πείσμωσε να προσφέρω εγώ μια λύση, βοηθώντας τα νέα κορίτσια να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να επιλέξουν προϊόντα που θα συμβάλλουν στην υγεία και την ευημερία τους. Το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετώπισα, και εξακολουθώ να αντιμετωπίζω, είναι οι προκατειλημμένες αντιλήψεις γύρω από το θέμα της περιόδου στην Ελλάδα. Οι γυναίκες συχνά αντιμετωπίζουν νέες λύσεις, όπως τα εσώρουχα περιόδου ή τα κύπελλα περιόδου, με επιφυλακτικότητα και αρνητισμό, παρά το γεγονός ότι αυτά μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη ζωή τους. Αυτές οι προκατειλημμένες αντιλήψεις είναι ίσως το μεγαλύτερο εμπόδιο, αλλά δεν με σταματούν από το να συνεχίζω τον αγώνα μου να εκπαιδεύσω και να προσφέρω μια καλύτερη λύση για τη διαχείρηση της περιόδου.


Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση; 

Για μένα, η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν βασίζεται μόνο στο προϊόν που προσφέρει, αλλά στο πώς καταφέρνει να δημιουργήσει αξία για τον καταναλωτή. Η Lukuma δεν ιδρύθηκε απλώς για να πουλήσει προϊόντα περιόδου, αλλά για να αλλάξει την αντίληψη γύρω από αυτά, προσφέροντας γνώση και ενημέρωση. Είμαι και εγώ γυναίκα, γνωρίζω από πρώτο χέρι τις ανάγκες που υπάρχουν και μπορώ να κατανοήσω τι πραγματικά χρειάζεται κάποιος για να διαχειριστεί καλύτερα την περίοδό του. Αυτή η σύνδεση με το κοινό μας είναι θεμελιώδης, γιατί δεν δημιουργούμε προϊόντα απλώς για να υπάρχουν, αλλά για να καλύπτουν ουσιαστικές ανάγκες.

Η επιτυχία έρχεται όταν μια επιχείρηση δεν ακολουθεί απλώς τις τάσεις, αλλά δημιουργεί μια κοινότητα γύρω από την αποστολή της. Δεν αρκεί να γίνεις viral ή να έχεις καλές προσφορές—οι άνθρωποι πρέπει να σε εμπιστεύονται και να νιώθουν ότι πραγματικά τους καταλαβαίνεις. Η Lukuma ξεχωρίζει γιατί δεν βλέπει τους καταναλωτές της ως απλούς πελάτες, αλλά ως άτομα που χρειάζονται ενημέρωση, υποστήριξη και τις σωστές επιλογές για την υγεία τους. Και αυτός είναι για μένα ο βασικός παράγοντας επιτυχίας: να αγαπάς αυτό που κάνεις, να ακούς το κοινό σου και να εξελίσσεσαι μαζί του.


Έχετε συναντήσει αντιδράσεις ή προκαταλήψεις λόγω του αντικειμένου της επιχείρησής σας; Πώς τις αντιμετωπίσατε;

Η έλλειψη ενημέρωσης για την περίοδο και το σώμα της γυναίκας είναι μια βασική αιτία που δημιουργεί προκαταλήψεις και αρνητικές αντιδράσεις σε πολλά θέματα. Από την αρχή, δέχτηκα αρνητικό feedback στα social media, κυρίως από γυναίκες, κάτι που με στεναχώρησε, αλλά το θεωρούσα και απόλυτα φυσιολογικό. Όταν από μικρή ηλικία μας διδάσκουν να ντρεπόμαστε για τη φυσιολογία μας, να κρύβουμε το αίμα, τις σερβιέτες, ή τα ταμπόν και να μην μπορούμε να συζητήσουμε ανοιχτά για την περίοδο, είναι αναμενόμενο να υπάρχει αντίσταση στο καινούργιο. Όταν προβάλλεις ένα διαφορετικό προϊόν, όπως τα εσώρουχα περιόδου, ή όταν προσπαθείς να δείξεις στα social media την πραγματικότητα πίσω από το αίμα και τη λειτουργία του σώματος, οι αντιδράσεις αυτές είναι αναπόφευκτες.

Παρά τα πρώτα αρνητικά σχόλια, το πέρασμα του χρόνου βοήθησε στην αλλαγή αυτών των αντιλήψεων. Σήμερα, η Lukuma έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πολύ πιστό και αγαπητό κοινό, το οποίο αναγνωρίζει τη σημασία του έργου μας και των προϊόντων που προσφέρουμε. Φυσικά, ακόμα υπάρχουν κάποιοι που είναι διστακτικοί για το αν θα υιοθετήσουν τα προϊόντα μας, αλλά η εκπαίδευση και η συνεχής ενημέρωση μπορούν να οδηγήσουν σε αλλαγή. Έχω πάρει το αρνητικό feedback και το έχω χρησιμοποιήσει ως κίνητρο για να δημιουργήσω κάτι θετικό, κάτι που έχει πραγματικό αντίκτυπο. Αυτό είναι κάτι που συνεχώς εξελίσσεται και που σήμερα μας έχει βοηθήσει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού μας.


Γενικότερα πιστεύετε ότι η κοινωνία μας είναι αρκετά ανοιχτή στο να συζητά θέματα όπως η έμμηνος ρύση;

Πιστεύω πως οι νεότερες γενιές είναι πολύ πιο ανοιχτές στο να συζητούν θέματα γύρω από την περίοδο και να αναζητούν γνώση που θα τους βοηθήσει στη ζωή τους. Δέχομαι πολλές ερωτήσεις από κορίτσια μικρής ηλικίας, ακόμα και από δώδεκα ή δεκατριών ετών, που θέλουν να μάθουν περισσότερα. Αν και δεν είμαι γιατρός και δεν μπορώ να δίνω ιατρικές συμβουλές, προσπαθώ να τις βοηθήσω να αγαπήσουν το σώμα τους, να νιώσουν άνετα με την περίοδό τους και να καταλάβουν ότι δεν είναι κάτι που πρέπει να κρύβουν. Πάντα τις προτρέπω να επισκεφθούν έναν γυναικολόγο από νωρίς, γιατί η ενημέρωση είναι δύναμη. Από την άλλη, σε μεγαλύτερες ηλικίες το ταμπού γύρω από την περίοδο είναι ακόμα έντονο, και πολλές γυναίκες δυσκολεύονται να μιλήσουν ανοιχτά γι’αυτό.

Ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο δημιουργήσαμε και το The Bloodcast, ένα podcast που συζητά ανοιχτά θέματα γύρω από την περίοδο.. Μαζί με τη φίλη μου και συνέταιρο μου, την Έλλη Ζάχου, προσκαλούμε καλεσμένους και μιλάμε για την περίοδο και ό,τι άλλο μπορεί να απασχολεί τα άτομα που τη βιώνουν. Η γνώση είναι δύναμη, και όσο συνεχίζουμε να μιλάμε ανοιχτά γι’αυτό το θέμα, τόσο περισσότερο θα εξελισσόμαστε ως κοινωνία.


Τι συμβουλή θα δίνατε στις γυναίκες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Το πιο σημαντικό όταν ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση είναι να βρεις κάτι που αγαπάς και πιστεύεις πραγματικά. Αυτό θα σε κρατήσει σε κίνηση όταν τα πράγματα γίνουν δύσκολα, γιατί πάντα θα υπάρχουν προκλήσεις στην πορεία. Αν κάνεις κάτι που αγαπάς, θα βρεις τη δύναμη να συνεχίσεις. Στην αρχή, είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να κάνεις multitasking και να αναλάβεις πολλές θέσεις ταυτόχρονα, γιατί δεν υπάρχει πάντα το budget για να προσλάβεις άλλους. Όσο και αν είναι δύσκολο, αυτό θα σε βοηθήσει να μάθεις όλες τις πλευρές της επιχείρησης και να βλέπεις τα πράγματα από διαφορετική οπτική.

Είναι επίσης σημαντικό να βάζεις μικρούς στόχους και να δίνεις χρόνο. Κάθε μικρό βήμα θα ενισχύει την αυτοπεποίθησή σου και θα σε βοηθάει να εξελίξεις την επιχείρησή σου. Μην φοβάσαι να κάνεις λάθη, γιατί κάθε λάθος είναι μια ευκαιρία να μάθεις και να βελτιωθείς. Αν κάποια γυναίκα σκέφτεται να ξεκινήσει, αλλά διστάζει, θέλω να ξέρει ότι μπορεί να το κάνει. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά είναι εφικτός. Αν χρειαστείς βοήθεια ή απλώς να μιλήσεις, είμαι πάντα ανοιχτή να σε στηρίξω και να σε ενθαρρύνω να πιστέψεις στον εαυτό σου ώστε να προχωρήσεις μπροστά.


Ποιο είναι το όραμά σας για το μέλλον της Lukuma Brand και ποια είναι τα επόμενα βήματα που σχεδιάζετε;

Η Lukuma δεν περιορίζεται μόνο στην περίοδο ή την ωορρηξία, αλλά επεκτείνεται σε όλες τις φάσεις του κύκλου, προσφέροντας προϊόντα φροντίδας για την ωχρινική φάση, την ωορρηξία, τα κολπικά υγρά, και τη διαχείριση της λοχείας.  Αυτή η προσέγγιση της ολιστικής φροντίδας είναι μέρος του οράματος μας για την ενδυνάμωση των γυναικών, και στόχος μας είναι να παρέχουμε συνεχώς νέες και καινοτόμες λύσεις που θα κάνουν τη ζωή τους πιο άνετη και ασφαλή. Μια από τις πιο σημαντικές εξελίξεις για εμάς είναι η επέκταση της Lukuma στη Σουηδία, όπου η αντίστοιχη ομάδα αναλαμβάνει την ανάπτυξη του brand και αποτελεί ένα μεγάλο βήμα για την επιχείρηση μας μέσα στα δύο χρόνια λειτουργίας της.

Επιπλέον, στο μέλλον, επιθυμούμε να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που θα συνδυάζει όχι μόνο προϊόντα, αλλά και εκπαιδευτικά εργαλεία και υπηρεσίες που θα βοηθούν τις γυναίκες να κατανοήσουν καλύτερα το σώμα τους και να διαχειρίζονται τις φυσικές τους διαδικασίες με μεγαλύτερη ευκολία.. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα που θα αισθάνεται άνετα να μιλήσει για αυτά τα θέματα και να βρει τις λύσεις που της ταιριάζουν, χωρίς ενοχές ή αναστολές.


Ιωαννίδου Μαριλεία | Founder & CEO Lukuma Brand

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Ημερίδα με τίτλο: « Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση -Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.»

Τα Αρσάκεια Σχολεία Θεσσαλονίκης διοργανώνουν ημερίδα με τίτλο: «Τεχνητή
Νοημοσύνη και Εκπαίδευση – Επαναπροσδιορίζοντας την διδασκαλία και την μάθηση.», η
οποία θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Αρσάκειου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.

Η ημερίδα εστιάζει στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ως εκπαιδευτικό εργαλείο που
σκοπό έχει να επαναπροσδιορίσει τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας, ενισχύοντας
την ατομική συμμετοχή και εμπλοκή των μαθητών μέσω έρευνας και καταρρίπτοντας τη
κλασική προσέγγιση «λύσε», «απάντησε», «βρες», «υπολόγισε» κ.ά..

Η ημερίδα θα περιλαμβάνει 4 ενότητες τις οποίες θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν
εγκεκριμένοι ομιλητές του εκπαιδευτικού και τεχνολογικού χώρου. Πρόκειται για την
κυρία Ζωή Γαβριηλίδου, καθηγήτρια Θεωρητικής Γλωσσολογίας τού Τμήματος
Φιλολογίας τού Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, τον δρ Άρη Μαυρομμάτη,
μαθηματικός‒θεωρητικός Τέχνης, Ανάπτυξης Υπερμέσων του Κέντρου Διά Βίου
Μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, τον κύριο Γιάννη Αναστασόπουλο,
διευθυντής Microsoft στον τομέα τής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και
την κυρία Έλενα Ζαγλαρίδου, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την
Microsoft στην Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Αδριατική.

Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους ομιλητές, να θέσουν
τα ερωτήματα τους και να δουν στην πράξη όλα όσα περιλαμβάνουν οι ομιλίες καθώς θα
πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις με μικροδιδασκαλίες με τη χρήση Τεχνητής
Νοημοσύνης, από εκπαιδευτικούς του Αρσακείου Δημοτικού Θεσσαλονίκης.Κατά τη λήξη
της ημερίδας, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης.

Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ:
 https://forms.office.com/e/E7m1ZqLsdZ

Continue Reading

Παρουσίαση

Δημήτρης Ξόνογλου “Aller retour”

Έκθεση ζωγραφικής στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Ο εικαστικός Δημήτρης Ξόνογλου επιστρέφει στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, εκεί δηλαδή από όπου ξεκίνησε, το οποίο φιλοξενεί τη νέα ατομική του έκθεση με τίτλο «Aller retour».

Η έκθεση περιλαμβάνει μια σειρά έργων που αναδεικνύουν την πρωτότυπη χρωματική γκάμα και την εφευρετικότητα των συνθέσεών του γνωστού καλλιτέχνη, η οποία αιφνιδιάζει, προκαλώντας έντονα συναισθήματα.

Παρουσιάζονται έργα που δημιουργήθηκαν με καμένες σελίδες βιβλίων, κερί και άλλα πρόσθετα υλικά από τη σειρά Logos, πορτρέτα, μικρά και μεγάλα, με κολάζ και έντονα χρώματα, που αποτυπώνουν πρόσωπα της πραγματικότητας που συναντάμε τυχαία και αποτυπώνονται στη μνήμη μας αλλά και πρόσωπα της φαντασίας ενώ στο κέντρο της έκθεσης θα τοποθετηθεί και μια μεγάλη εγκατάσταση με τίτλο Κελί-ΙσοβιArt.

Ο Δημήτρης Ξόνογλου διαχρονικά διατηρεί μία στενή σχέση με το Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης, όπου έκανε την πρώτη του έκθεση το 1982. Ενδεικτικό είναι ότι ένα έργο του κοσμεί μία από τις αίθουσες του Ινστιτούτου.

Η έκθεση γίνεται με την υποστήριξη της Art Thessaloniki και τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη.  

Ποιος είναι ο Δημήτρης Ξόνογλου:

Γεννήθηκε στην Πρώτη Σερρών, σπούδασε ζωγραφική και χαρακτική στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Ρώμης και κεραμική στη Scuola di Arti Ornamentali di San Giacomo di Roma. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη ενώ έχει πραγματοποιήσει πάνω από 20 ατομικές και έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Continue Reading

Trending