Connect with us

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για καλύτερες διαπραγματεύσεις

ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΣΩΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.

  • Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
  • Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
  • Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου.
  • Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
  • Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.
  • Μη βιάζεσαι να μοιράσεις τη διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
  • Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
  • Διαχειρίσου σοφά το χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
  • Διατήρησε την ευγένειά σου και μη δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
  • Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά της εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

Από τη Μαριάννα Τσουλιά Τέως Γενική Διευθύντρια Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Πρώην Διευθύντρια ICAP Group Βόρειας Ελλάδας, Πρώην Διευθυντικό στέλεχος Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος [email protected]

Επιχειρηματικότητα

Εκδήλωση με θέμα «Συνεργασία φορέων για την υποστήριξη του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας» στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου GAZELLE

Εκδήλωση με θέμα «Συνεργασία φορέων για την
υποστήριξη του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας» πραγματοποιήθηκε, στις 11
Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της 86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), με τη συμμετοχή
10 επιλεγμένων ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων ταχείας ανάπτυξης.
Η εκδήλωση εντάσσεται στο Ευρωπαϊκό Έργο GAZELLE – orGAniZing accELaration for high-
potential innovative SMEs, του προγράμματος INTERREG Balkan – Mediterranean 2014-
2020, και διοργανώθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) και
την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), αρμόδιος
εθνικός φορέας, για την προσέλκυση επενδύσεων και την προώθηση των ελληνικών
εξαγωγών.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν ο κ. Κώστας Φραγκογιάννης, Υφυπουργός Οικονομικής
Διπλωματίας και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών, ο κ. Ιωάννης Σμυρλής, Γενικός
Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών
& Πρόεδρος ΔΣ της Enterprise Greece, και η κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου,
Προεδρεύουσα και Α΄ Αντιπρόεδρος του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών
(ΕΒΕΑ).
Ως ομιλητής, ο κ. Χάρης Λαμπρόπουλος, Εκλεγμένο Μέλος ΔΣ του ΕΒΕΑ και Πρόεδρος της
Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων ΑΕ, αναφέρθηκε σε πρωτοβουλίες και
χρηματοδοτικά εργαλεία για τη στήριξη και την ανάπτυξη του ελληνικού οικοσυστήματος
καινοτομίας.
Στο κυρίως μέρος της εκδήλωσης, δέκα (10) επιλεγμένες ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις
ταχείας ανάπτυξης είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα στο
κοινό της εκδήλωσης (pitching session), που αποτελούνταν από επενδυτές από την Ελλάδα
και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την τιμώμενη χώρα της 86ης ΔΕΘ, καθώς και από
εκπροσώπους δημόσιων και ιδιωτικών φορέων.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την

προσέλκυση επενδύσεων
στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως
ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και
υπηρεσίες της Ελλάδας.


Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ: Βραβεία Επιχειρηματικότητας  2022

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Επιμελητήριο Χαλκιδικής διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία την εκδήλωση θεσμός, “Βραβεία Επιχειρηματικότητας 2022”, στις 8 Σεπτεμβρίου, στο ξενοδοχείο Pomegranate, στη Νέα Ποτίδαια, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής.  

Τα βραβεία που απονεμήθηκαν, δεν αφορούσαν μόνο σε επιχειρηματικές επιτυχίες, που αποτυπώνονται με νούμερα και οικονομικά αποτελέσματα, αλλά σε επιβράβευση ανθρώπων, αντιλήψεων και αξιών.  Οι κατηγορίες των βραβείων ήταν έξι και βραβεύτηκαν συνολικά 13 επιχειρήσεις:

Βραβείο Οικογενειακή Επιχείρηση με ιστορικό διαδοχής
ΑΡΖΟΥΜΑΝΙΔΗΣ ΑΕΒΤΕ – ΑΡΖΟΥΜΑΝΙΔΗΣ Α.Ε. & ΑΡΜΑ Α.Ε

ΑΦΟΙ Γ. ΛΑΛΙΩΤΗ Ο.Ε. – ΣΠΙΤΙΚΗ ΝΟΣΤΙΜΙΑ

ΛΑΘΟΥΡΗ ΜΑΡΙΑ – ΚΡΙΤΣΙΝΙΑ ΠΑΡΓΑΣ

Βραβείο Ψηφιακά Μετασχηματισμένη Επιχείρηση

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ–ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ-ΟΤΑ -MILLENIUM EDUCATION CENTRE

ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ- ΚΡΕΑΤΑ ΠΑΛΙΟΥΡΑΣ

Βραβείο Διεθνής Παρουσία

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΑΙΩΝ ΟΛΙΒΕΛΛΑΣ ΑΕ – OLIVELLAS S.A.

ΔΕΑΣ Α.Ε.- DEAS S.A.

Βραβείο Περιβαλλοντικό Αποτύπωμα & Πράσινη Ενέργεια

ΑΦΟΙ ΤΣΕΡΚΕΖΙΔΗ ΟΕ -TSERKEZIDIS RECYCLE

ΓΕΩΡΓΑΚΑΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ – ΜΕΛΙ ΓΕΩΡΓΑΚΑ

Βραβείο Νεανική Επιχειρηματικότητα  

ΜΑΚΡΟΝΑΣΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ – ΝmaK fitness

ΜΠΑΛΔΕΡΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – MELIMNOS

Βραβείο Κοινωνική Ανταπόκριση  

AGROVISION IKE – DOMAINE AGROVISION

ΤΣΙΓΓΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – PASSION HONEY

Η εκδήλωση διοργανώθηκε με την αιγίδα των Υπουργείων Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Εσωτερικών, Οικονομικών, Τουρισμού, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, ενώ αποτελεί μέρος των παράλληλων εκδηλώσεων της 86ηςΔΕΘ.  

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αρμόδιος για την προώθηση του Ευρωπαϊκού τρόπου ζωής, κ. Μαργαρίτης Σχοινάς, η ομιλία του οποίου συγκίνησε ιδιαίτερα τους παρευρισκόμενους.   Ζωντανά συνδέθηκε μέσω skype ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας  για να στείλει το δικό του μήνυμα για την εκδήλωση.  Η Ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη και ο Υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας Θράκης Σταύρος Καλαφάτης έστειλαν επίσης ηλεκτρονικά τους δικούς τους χαιρετισμούς.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης στην εναρκτήρια ομιλία του αναφέρθηκε στη σημαντικότερη από όλες τις δράσεις της παρούσας Διοίκησης, που ήταν η εξωστρέφεια του Επιμελητηρίου και η σύνδεσή του με την κοινωνία.  Αναφέρθηκε ακόμη στις συστηματικές προσπάθειες στήριξης της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης του τόπου.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν οι βουλευτές Χαλκιδικής Απόστολος Πάνας και Κυριακή Μάλαμα,  ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκδικής Ιωάννης Γιώργος, οι Δήμαρχοι Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά, Νέας Προποντίδας, Μανώλης Καρράς, Αριστοτέλη, Στέλιος Βαλιάνος, Σιθωνίας Κυπαρίσσης Ντέμπλας, ενώ το Δήμαρχο Πολυγύρου εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος Χρήστος Βορδός και το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας.  

Με την παρουσία του τίμησε ο Πρόεδρος της ΚΕΕΕ Γιάννης Μασούτης, Πρόεδροι και μέλη Δ.Σ. Επιμελητηρίων της χώρας, Πρόεδροι παραγωγικών φορέων, επαγγελματικών σωματείων και συλλόγων της Χαλκιδικής, Δημοτικοί Σύμβουλοι, Προξενικές Αρχές, ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και Πρόεδρος της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος και πλήθος επιχειρηματιών.

Την εκδήλωση παρουσίασαν οι δημοσιογράφοι Μαρία Σαμολαδά και Νίκος Υποφάντης που έδωσαν το δικό τους στίγμα.  

Στη δεξίωση που ακολούθησε στους χώρους του ξενοδοχείου, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν μοναδικά εδέσματα και κρασιά, που περιλάμβανε το ειδικά σχεδιασμένο μενού από την ομάδα των chef του ξενοδοχείου, όπου αναδείχτηκαν τα εξαιρετικά τοπικά προϊόντα, χορηγία των δυναμικών παραγωγών της Χαλκιδικής.  

Τα αποτελέσματα των εταιρειών που βραβεύτηκαν προέκυψαν μετά από τη συγκριτική αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων, την οποία είχε αναλάβει αρμόδια επιτροπή, του Κέντρου Κοινωνικής Έρευνας και Υποστήριξης Λήψης Αποφάσεων, της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Τη διοργάνωση και επιμέλεια της εκδήλωσης σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Χαλκιδικής έχει η εταιρεία Chef Stories (www.chefstories.gr).

#ΕπιμελητήριοΧαλκιδικής
#HalkidikiChamber
#ΒραβείαΕπιχειρηματικότητας2022

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Doing Business in Greece» Ενίσχυση εμπορικών σχέσεων Ελλάδος – Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων

Το εξαιρετικό επίπεδο συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και οι προοπτικές που αναπτύσσονται για ενίσχυση των διμερών εμπορικών, επενδυτικών και πολιτιστικών σχέσεων, επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Doing Business in Greece», την οποία διοργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με την Πρεσβεία των ΗΑΕ στην Ελλάδα. 

Η εκδήλωση έγινε στο Περίπτερο του Υπουργείου Εξωτερικών, στο χώρο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, όπου επίσημη και επιχειρηματική αντιπροσωπεία 50 ατόμων από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τιμώμενης χώρας στη φετινή ΔΕΘ, ενημερώθηκε για τις επενδυτικές, εμπορικές και επιχειρηματικές ευκαιρίες που παρουσιάζει η χώρα μας, σε επιλεγμένους κλάδους (Logistics, Real Estate, Εφοδιαστική Αλυσίδα, Ενέργεια και Τουρισμός). 

Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν, ο πρέσβης των ΗΑΕ στην Ελλάδα, Α.Ε. Sulaiman Hamed Salem ALMazroui, ο Γενικός Γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών και Προέδρος της Enterprise Greece, κος Ιωάννης Σμυρλής και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, κος Μαρίνος Γιαννόπουλος.

Κηρύσσονας την έναρξη της εκδήλωσης, ο πρόεδρος της Enterpise Greece, κος Ιωάννης Σμυρλής, αναφέρθηκε στη φιλία και τη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών, η οποία, όπως είπε χαρακτηριστικά, συνεχίζει να αναπτύσσεται σταθερά σε τομείς όπως οι επενδύσεις, οι επιχειρήσεις και το εμπόριο. Αναφέρθηκε επίσης σε παραδείγματα εμιρατινών επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και αντίστοιχα ελληνικών στα ΗΑΕ και υπογράμμισε τη μεγάλη δυναμική που έχει διαμορφωθεί για συνεργασία μεταξύ των επιχειρηματικών κοινοτήτων των δύο χωρών. Κλείνοντας ο κ. Σμυρλής, επεσήμανε τον ειδικό ρόλο της Enterprise Greece και την ετοιμότητα της Οικονομικής Διπλωματίας «να στηρίξει τις προσπάθειες των επιχειρηματιών και να δημιουργήσει όσο το δυνατό περισσότερες ευκαιρίες για την περαιτέρω ευημερία των επενδύσεων και του εμπορίου».

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, κος Μαρίνος Γιαννόπουλος, παρουσιάζοντας το έργο και της δράσεις της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου ανέφερε: «Στην Enterprise Greece, αποστολή μας είναι να αναδείξουμε την Ελλάδα ως επενδυτικό προορισμό και να προωθήσουμε τα άκρως ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες της χώρας στην παγκόσμια αγορά». Αναφέρθηκε επίσης στο εξαιρετικό επίπεδο συνεργασίας μεταξύ της Ελλάδος και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων: «Οι χώρες μας έρχονται σταθερά πιο κοντά επειδή έχουμε ένα κοινό στρατηγικό όραμα, που βασίζεται στη σταθερότητα και την ευημερία για όλους. Καλωσορίζουμε κάθε ευκαιρία να αναπτύξουμε και τις εμπορικές μας σχέσεις και συνεχίζουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτή τη σχέση, καθώς υπάρχουν ακόμη πολλές ευκαιρίες να εξερευνήσουμε».

Στις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης βιώσιμων και μακροπρόθεσμων εμπορικών σχέσεων, αναφέρθηκε ο πρέσβης των ΗΑΕ, Α.Ε. Sulaiman Almazroui, δίνoτας έμφαση στις διμερείς επενδυτικές και οικονομικές συμφωνίες. Όπως ανέφερε στην ομιλία του, στόχος των Πρεσβείας των ΗΑΕ στην Ελλάδα είναι να ενισχύσει τις οικονομικές διμερείς σχέσεις και να εντατικοποιήσει τις επαφές μεταξύ επιχειρηματιών των δύο χωρών. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αναπτύξει συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο με την ονομασία «ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ» που στοχεύει στη δημιουργία νέων πυλώνων συνεργασίας που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις και τους στόχους και των δύο χωρών. 

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Trending