Connect with us

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για καλύτερες διαπραγματεύσεις

ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΣΩΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, Η ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ.

  • Γνώρισε τον πελάτη σου. Η ενημέρωση σχετικά με τις προτεραιότητες και τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη σου, αποτελούν την βάση για την ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
  • Γνώρισε τα όριά σου. Να είσαι ειλικρινής και ξεκάθαρος για τις δικές σου προτεραιότητες και προετοιμασμένος για την κόκκινη γραμμή που αφορά ενδεχόμενη υποχώρησή σου. Να είσαι προετοιμασμένος από πριν με υπολογισμούς και μετρήσεις, κόστη και έξοδα και να συμβουλεύεσαι τα έγγραφα ή τυχόν συμφωνίες που θα πρέπει να έχεις μαζί σου.
  • Γνώρισε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου. Πρέπει να τοποθετείς το προϊόν και τις υπηρεσίες με τέτοιο τρόπο που να δείχνει καθαρά τα οφέλη που θα προκύψουν για τον υποψήφιο αγοραστή και πελάτη σου.
  • Μη μιλάς μόνο για τιμές και όρους. Υπέδειξε την συνέπεια που θα έχεις ως επιχείρηση στην μετά την πώληση σχέση σου με τον πελάτη, και τις υπηρεσίες που αφορούν σε παράπονα και δυσαρέσκειες. Αν πρέπει να διαπραγματευτείς για αυτά ξεκίνα από μία αλλαγή στους όρους της συμφωνίας σου και μην αρχίζεις με τη μείωση της τιμής σου.
  • Μην εκδηλώνεις συναισθήματα. Οι μορφασμοί και οι λεκτικές εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, ενόχλησης, έκπληξης, θυμού, φόβου ή ανυπομονησίας φθείρουν την αξία της επαφής. Επαγγελματική συνοχή και ψυχραιμία θα πρέπει να σε χαρακτηρίζει ώστε να μην συμφωνήσεις σε λιγότερα από όσα πρέπει ή να οδηγηθείς σε αποτυχία διαχείρισης των διακυμάνσεων που προκύπτουν συνήθως στις επικοινωνίες και τις διαπραγματεύσεις.
  • Μη βιάζεσαι να μοιράσεις τη διαφορά. Στόχος είναι η επωφελής αμοιβαία συμφωνία και όχι η «όπως- όπως» πώληση. Πολλοί εξασκημένοι αγοραστές γνωρίζουν να πιέζουν τον πωλητή, ακόμη και αν έχουν πετύχει τους όρους που επιθυμούν. Ο πελάτης σου θα πρέπει να κατανοεί ότι είσαι ειλικρινής στα όρια σου και ότι η διάρκεια της συνεργασίας του μαζί σου θα του αποφέρει ακόμη περισσότερα οφέλη.
  • Μην αγνοείς τα μικρά ζητήματα και τα ψιλά γράμματα. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όταν βάζεις στο τραπέζι όλα τα θέματα εξαρχής, ο πελάτης σου αντιλαμβάνεται την ειλικρινή σου προσέγγιση και αφήνει στην άκρη την υποψία και την επιφύλαξη ότι κάτι κρύβει η συμφωνία.
  • Διαχειρίσου σοφά το χρόνο της επαφής σου με τον πελάτη. Ο στόχος σου είναι η πώληση. Προχωράς προς αυτήν ή όχι; Αν συναντάς ξεκάθαρη άρνηση ή αντίρρηση από τον πελάτη σου μη συνεχίζεις. Εφόσον αξιολογείς ότι αναγνωρίζεις άλλες ανάγκες σε αυτόν, ας επανέλθεις άλλη φορά, κατάλληλα προετοιμασμένος. Προχώρα στον επόμενο του πελατολογίου σου.
  • Διατήρησε την ευγένειά σου και μη δείχνεις οικειότητα. Να μιλάς στον πληθυντικό όταν διαπραγματεύεσαι, έστω και αν ο συνομιλητής σου επιμένει να σε προσφωνεί σαν τον παλιόφιλό του. Ο επαγγελματισμός, η διακριτικότητα και ο σεβασμός που πρέπει να κερδίζεις από την ιδιότητά σου, είναι η ταυτότητα και η στολή σου. Θα πρέπει να γίνεσαι αναγνωρίσιμος για αυτά και να αρέσεις στους ανθρώπους για την σταθερότητα αυτών των στοιχείων στην προσωπικότητά σου. Μη γίνεσαι αδιάκριτος με προσωπικά στοιχεία του πελάτη σου αλλά να συμπάσχεις με τις ανθρώπινες στιγμές του.
  • Η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι μια μάχη. Η στρατηγική θα πρέπει να προηγηθεί ενώ είναι απαραίτητο να διερευνηθούν με προσοχή τα υπέρ και τα κατά της εν δυνάμει επαφής εκ των προτέρων. Πάντα να έχεις ένα plan B, έτοιμο στον χαρτοφύλακά σου. Όταν φεύγεις από το τραπέζι της συζήτησης άφησε τα σημάδια σου, ώστε να σε θυμούνται. Τα στοιχεία επικοινωνίας, ένα μικρό δώρο προσφοράς ή δοκιμής του προϊόντος, μια πρόσκληση, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο …και πάνω απ’ όλα το χαμόγελό και την ευγένειά σου. Πάντα η πρώτη εντύπωση μετράει!

Από τη Μαριάννα Τσουλιά Τέως Γενική Διευθύντρια Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Πρώην Διευθύντρια ICAP Group Βόρειας Ελλάδας, Πρώην Διευθυντικό στέλεχος Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος [email protected]

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Διεθνής Ημέρα για τις Γυναίκες της Υπαίθρου

Η έμπρακτη στήριξη της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων

προς τις αγρότισσες και η αναγνώριση της από τον ΟΗΕ

Με τη συμπλήρωση δέκα χρόνων από την πρώτη επέτειο της Διεθνούς Ημέρας την 15η Οκτωβρίου 2008, κατόπιν σχετικού Ψηφίσματος της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών τον Δεκέμβριο του 2007, ο ΟΗΕ εστιάζει στην επιτακτική ανάγκη για την ενδυνάμωση των αγροτισσών μέσω των αειφόρων υποδομών, των υπηρεσιών και της κοινωνικής προστασίας υπέρ της ισότητας των φύλων στην πράξη. Η διαβίωση των αγροτισσών συνδέεται άμεσα με το φυσικό περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή, γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο δίνεται έμφαση στην έννοια της αειφορίας για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των επερχόμενων γενεών.

Σήμερα, με βάση τα στοιχεία του ΟΗΕ :

  • Οι αγρότισσες αποτελούν το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού.
  • Στις αναπτυσσόμενες χώρες οι γυναίκες αποτελούν το 43% του εργατικού δυναμικού στον πρωτογενή τομέα.
  • Οι έξι στους δέκα πρόωρους θανάτους γυναικών της υπαίθρου οφείλονται σε ακατάλληλες συνθήκες υγιεινής μέσα στο σπίτι, λόγω χρήσης ανθυγιεινής τεχνολογίας από χώρες των οποίων η οικονομία βασίζεται στη στερεή βιομάζα και το κάρβουνο.
  • Οι γυναίκες και τα κορίτσια της υπαίθρου στον αναπτυσσόμενο κόσμο έχουν τη βασική ευθύνη για τη συλλογή πόσιμου νερού για την οικογένειά τους σε ποσοστό έως και 80% και σπαταλούν περίπου πέντε ώρες ημερησίως για τη συλλογή καυσίμων για τις οικιακές εργασίες σε βάρος της προσωπικής τους εκπαίδευσης, ανάπαυλας και αναψυχής.

Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ) στηρίζει τις αγρότισσες από τα πρώτα χρόνια της ίδρυσής της. Ενδεικτική είναι η αναφορά στην ουσιαστική στήριξη της ΓΓΙΦ στη δημιουργία του Αγροτουριστικού Συνεταιρισμού Γυναικών Πέτρας Λέσβου, του πρώτου γυναικείου συνεταιρισμού στην Ελλάδα.

Επιπλέον, ο ΟΗΕ αναγνώρισε το πολυεπίπεδο έργο που πραγματοποιεί σήμερα  η ΓΓΙΦ, στο πλαίσιο της 62ης Συνόδου της Επιτροπής για το Καθεστώς των Γυναικών.

Πιο συγκεκριμένα, το διάστημα 12-23 Μαρτίου 2018 διεξήχθη στην έδρα του Ο.Η.Ε. στη Νέα Υόρκη,  η 62η Σύνοδος της εν λόγω Επιτροπής CSW με βασικό θέμα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων και την ενδυνάμωση των γυναικών και των κοριτσιών της υπαίθρου. Στις 20 Δεκεμβρίου 2017 ολοκληρώθηκε η σύνταξη σχετικής έκθεσης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών συνολικής έκτασης δεκαοκτώ σελίδων στην αγγλική γλώσσα, καθώς επίσης και στις υπόλοιπες πέντε γλώσσες εργασίας του Ο.Η.Ε. η οποία αποτέλεσε τη βάση των πολυήμερων συζητήσεων, εκδηλώσεων και διαπραγματεύσεων εκπροσώπων Κυβερνήσεων, Διεθνών Οργανισμών και της κοινωνίας των πολιτών για τη νομική και ουσιαστική αναβάθμιση της θέσης του γυναικείου πληθυσμού των αγροτικών περιοχών του πλανήτη.

Οι προτεραιότητες αφορούν τους εξής τομείς:

  • Δικαίωμα σε αξιοπρεπή διαβίωση
  • Διασφάλιση των ιδιοκτησιακών και εργασιακών δικαιωμάτων των γυναικών στη γη
  • Ασφάλεια τροφίμων και υγιεινή διατροφή για τις γυναίκες και τα κορίτσια της υπαίθρου
  • Αντιμετώπιση της έμφυλης βίας και των επιβλαβών πρακτικών σε βάρος των γυναικών και των κοριτσιών στις αγροτικές περιοχές
  • Προστασία της υγείας και των σεξουαλικών και αναπαραγωγικών δικαιωμάτων χωρίς διακρίσεις και εξαιρέσεις για όλο το γυναικείο πληθυσμό του πλανήτη, ο οποίος διαβιεί σε αγροτικές περιοχές
  • Παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης για τα κορίτσια και τις γυναίκες της υπαίθρου.

Για την εκπόνηση της έκθεσης του Ιουλίου 2017, ο Ο.Η.Ε. απευθύνθηκε, μεταξύ άλλων, και στα Κράτη-Μέλη του, λαμβάνοντας συνεισφορές από μόλις 38 Κράτη. Η ΓΓΙΦ, απέστειλε, μέσω του Υπουργείου Εξωτερικών, εμπεριστατωμένη απάντηση στις 28 Απριλίου 2017, με αποτέλεσμα να συμπεριληφθεί η Ελλάδα στις καλές πρακτικές σε σχέση με την ενδυνάμωση της θέσης των γυναικών και των κοριτσιών των αγροτικών περιοχών.

Τέλος, ιδιαίτερη μνεία αξίζει να γίνει στην εκπόνηση με πρωτοβουλία της Γ.Γ.Ι.Φ. της μελέτης με θέμα «Η Ελληνίδα Αγρότισσα: αποτύπωση της συμμετοχής, προβλήματα, προκλήσεις και προτάσεις πολιτικής για την ενθάρρυνση της συμμετοχής των γυναικών στον αγροτικό τομέα και την ελληνική ύπαιθρο» (Εθνικό Τυπογραφείο, Αθήνα, Μάιος 2018) στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020». Η εν λόγω μελέτη εντάσσεται στην εξειδικευμένη υποστήριξη της λειτουργίας του Μηχανισμού-Δομής Παρακολούθησης της Ισότητας των Φύλων του κρατικού φορέα ισότητας των φύλων (γνωστή και ως «Παρατηρητήριο Γ.Γ.Ι.Φ.»)

Πληροφορίες

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

LARGEST RECYCLABLE MOSAIC

Οι Γυναίκες@Επιχειρείν Υποστηρίζουν το

GUINNESS WORLD RECORD ATTEMPT / LARGEST RECYCLABLE MOSAIC 

Αθήνα, 10 Οκτωβρίου 2018. Οι Γυναίκες@Επιχερείν υποστηρίζουν την πρωτοβουλία του Κέντρου Νέων CONNECT ATHENS που διεξάγεται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, προκειμένου να κατασκευαστεί από τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση το μεγαλύτερο μωσαϊκό από ανακυκλώσιμα υλικά έκτασης 350 τ.μ., γεγονός που θα αποτελέσει παγκόσμιο ρεκόρ Guinness.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018 από τις 15:00 έως τις 17:00 στο Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο και κατά τη διάρκεια της οποίας θα πραγματοποιούνται παράλληλες δράσεις όπως  εργαστήρια Φτιάξτο μόνος σου (D.I.Y), ζωγραφική (face painting) ενώ χορός και μουσική θα συνοδεύουν τη μεγάλη αυτή γιορτή.

Ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, κος Γιώργος Πατούλης δηλώνει: «To τεράστιο μωσαϊκό από ανακυκλώσιμα υλικά που αναλαμβάνουν να υποστηρίξουν  οι γυναίκες του επιχειρείν στο παγκόσμιο κοινό  είναι μία συμβολική αποτύπωση των δυνατοτήτων των Ελλήνων γυναικών στην υλοποίηση πρωτοβουλιών για την πράσινη διάσωση του πλανήτη. Οι Ελληνίδες Γυναίκες του Επιχειρείν είναι ικανές για πολλά παγκόσμια  ρεκόρ:  στη διάσωση του τόπου μας,  στην προστασία της ελληνικής φύσης, στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και στη διατήρηση της ελληνικής οικογένειας».

‘Το Σάββατο 13 Οκτωβρίου είναι μία μέρα όπου όλοι οι πολίτες της Αθήνας μπορούν να δείξουν ότι έχουν φωνή και να στείλουν ένα παγκόσμιο μήνυμα ενώ καλεί όλους να συμμετάσχουν φέρνοντας ανακυκλώσιμα υλικά από αλουμίνιο, χαρτόνι, πλαστικό λευκού ή μαύρου χρώματος για να γραφτεί το όνομα τους στο Βιβλίο Guinness!’ Εξηγεί ο Σάββας Χρυσαφίνης, υπεύθυνος του Κέντρου Νέων.

Η Πανελλήνια Διαβούλευση με θέμα «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα Υποστηρίξει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν» τελεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αποτελεί μία πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κου Γιώργου Πατούλη. Για πρώτη φορά συμπράττει η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους Πανελλήνιους Φορείς της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας αλλά και με κάθε φορέα και μονάδα για την προώθηση της γυναίκας στο επιχειρείν, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις και υλοποιώντας προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών.

Την πανελλήνια διαβούλευση συντονίζει η εταιρεία APSON CSR

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ «FEEL FREE SERVICES»

Η FEEL FREE SERVICES ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ GERnetic

ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΤΗΣ ΜΕ ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

 Η Feel Free Services, εξέλιξη της εταιρίας Bioger της οικογένειας Κόλλια, δραστηριοποιείται στο χώρο της Αισθητικής και της Κοσμετολογίας, προσφέροντας επιστημονικές λύσεις με κορυφαία καλλυντικά που διαθέτει κατά αποκλειστικότητα στην ελληνική αγορά, όπως τα κορυφαία καλλυντικά του Γαλλικού Οίκου GERnetic, τα Natura Mystic & τα φυσικά καλλυντικά Frini.

Στο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξής της, δραστηριοποιείται επιπλέον παράλληλα και στο χώρο της επαγγελματικής συμβουλευτικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης με ολοκληρωμένες και απόλυτα εξειδικευμένες υπηρεσίες επιχειρηματικής συμβουλευτικής, marketing & πωλήσεων  για τον κλάδο καλλωπισμού και των Κέντρων Αισθητικής.

Στελεχωμένη με εξειδικευμένους επιχειρηματικούς συμβούλους, αισθητικούς, συμβούλους πωλήσεων και τεχνικούς, προσφέρει σήμερα υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας καθώς κορυφαία εξυπηρέτηση.

Περισσότερες Πληροφορίες: https://www.feelfreeservices.gr

Τηλέφωνο 2107779409

 

Continue Reading

Trending