Connect with us

Lifestyle

Mazda 3: Mια απλή λύση

Ο κινητήρας SkyActiv-X της Mazda είναι ο πρώτος που υπόσχεται να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα ενός μοτέρ βενζίνης με αυτά ενός diesel. 

Είναι μια απλή λύση, σύμφωνα με τους Τεχνικούς υπευθύνους της Mazda, το να συνδυάσεις τη λειτουργία ενός κινητήρα βενζίνης με αυτήν ενός diesel σε ένα μοτέρ, που δημιουργεί όμως σύνθετα οφέλη σε όποιον θελήσει να την εξελίξει περαιτέρω. Και αυτό το τονίζουμε μιας και όπως μας δήλωσαν οι άνθρωποι της εταιρείας, ο 2.0 lt. SkyActiv-X κινητήρας που οδηγήσαμε κάτω από το καπό του Mazda 3 είναι μόνο η αρχή της απτής επίδειξης μιας τεχνολογίας που ελπίζουν και άλλοι να την εξελίσσουν και φυσικά να την υιοθετήσουν στο μέλλον.Στόχος των Ιαπώνων είναι με τη νέα αυτή τεχνική λύση να προσφερθεί η πολύ καλή απόδοση και πολιτισμένη λειτουργία ενός μοτέρ βενζίνης, παράλληλα με την απόκριση από χαμηλά και την καλύτερη κατανάλωση που προσφέρει ένα μοτέρ diesel.

Στα χαρακτηριστικά του, το νέο 2λιτρο, 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό SkyActiv-X μοτέρ αποδίδει 180 ίππους ισχύος στις 6.000 σ.α.λ., με τη ροπή του να φθάνει στα 224 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Στο πεδίο της κατανάλωσης, για την έκδοση με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (υπάρχει και με 6άρι αυτόματο) του Mazda 3, η Mazda ανακοινώνει μέση κατανάλωση από 5,5 lt./100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι από 125 gr/km (αμφότερα με βάση το νεότερο κύκλο μέτρησης WLTP). Στις επιδόσεις, το 0-100 km/h απαιτεί 8.2 sec και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 216 km/h.

Πώς είναι όμως στην πράξη ο νέος κινητήρας; Κατ’ αρχάς, τόσο πολιτισμένος στη λειτουργία του και τόσο ήσυχος, όσο λίγα μοτέρ της κλάσης του. Επίσης, έχει απίστευτα άμεση απόκριση. Χαρακτηριστικό του αποτελεί και η ροπή στο χαμηλό κομμάτι περιστροφής του, που του επιτρέπει ακόμη και με 600-800 στροφές να μη σβήνει, θυμίζοντας σαφώς πιο «ροπάτες» diesel επιλογές. Ως προς την απόδοσή του, αυτή είναι εξαιρετικά γραμμική και χωρίς έντονα ξεσπάσματα, χωρίς να δίνει την αίσθηση στον οδηγό του ότι οδηγεί ένα μοτέρ 180 ίππων. Εξαιρετικό σε αίσθηση είναι και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με κλιμάκωση σχετικά κοντή στις πρώτες του σχέσεις και πιο «αριαή» στις πιο υψηλές. Ως προς τον κατανάλωση, κατά την οδήγησή μας με το Mazda 3 2.0 SkyActiv-X είδαμε μια μέση τιμή κοντά στα 6,7 lt./100 km. Πρόκειται για ένα αρκετά καλό νούμερο με βάση πάντα και την απόδοση του κινητήρα.

Το νέο Mazda 3 με τον 2λιτρο SkyActiv-X κινητήρα αναμένεται στη χώρα μας στα τέλη του ερχόμενου φθινόπωρου. Εκτός του ιαπωνικού μικρομεσαίου μοντέλου, ο κινητήρας αυτός θα εφοδιάσει και το νέο μικρομεσαίο SUV/Crossover της Mazda, το CX-30 (διαβάστε εδώ τις πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις), ενώ σταδιακά θα τον δούμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.998 cc
Ισχύς: 180 PS/6.000 rpm
Ροπή: 22.8 kgm/3.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 8.2 sec
Τελική ταχύτητα: 216 km/h
Μεικτή κατανάλωση κατά NEDC: 4.4 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2 κατά NEDC: 100 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 90,0 €

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Ανοιχτή Διαδικτυακη εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Το τμήμα Παιδιού του Όμιλου για την Unesco Πειραιώς και Νήσων γιορτάζει το παιδικό βιβλίο με μια διαδικτυακή ανοιχτή εκδήλωση.

Η συγγραφέας και παιδαγωγός  Λητώ Τσακίρη – Παπαθανασίου μελος του Ομίλου,  της Ibby, της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και της International Action Art Ελλάδος, θα είναι αφηγήτρια παραμυθιών στη διαδρομή  ανοιχτής  εκδήλωσης  προς τιμή της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου από το Όμιλο για την UNESCO CLUB PIRAEUS & ISLANDS  και την International Action  Art  Ελλάδος Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού

Βιβλίου Παρασκευή  2 Απριλίου 2021 ώρα 06:00μμ Athens

Join Zoom Meetinghttps://us02web.zoom.us/j/88411751426?pwd=aXBiLzFKN3cybThYY1ordTdRRGswQT09
Meeting ID: 884 1175 1426Passcode: 2TALxK

Continue Reading

Lifestyle

Εαρινή Ισημερία 2021

Κάθε Εαρινή Ισημερία και μια Επανάσταση!

Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη έχει γενέθλια και προσθέτει ένα χρόνο ακόμη ζωής στη χιλιόχρονη πλάτη της.
Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη επαναστατεί.
Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη ξεκινά και πάλι από την αρχή.
Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη ξυπνά από τη χειμερία της νάρκη σαν βαρύθυμη πεινασμένη αρκούδα.
Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη δίνει τη μάχη του Φωτός και την κερδίζει.
Τόσο νύχτα όσο και μέρα! Τόσο φως όσο και σκοτάδι!
Μια τέτοια γιορτινή ανοιξιάτικη μέρα διάλεξε ο Πλάστης και έδωσε την εντολή: Aς γεννηθεί το Φως και ας εισχωρήσει όσο πιο βαθιά μπορεί στα πλάσματα του, να τα θρέψει, να τα φωτίσει, να τα ”καθαρίσει”.

Ανοίξτε την καρδιά σας να μπει ο Ήλιος της Εαρινής Ισημερίας να στεγνώσει τις υγρασίες και από τις πιο μύχιες γωνιές της!
Ανοίξτε τα μάτια σας και αφήστε τα να χορτάσουν με τα χρώματα της άνοιξης που έκανε και επίσημα την είσοδό της στο Βόρειο Ημισφαίριο!
Ανοίξτε το μυαλό σας και αφήστε το να ταξιδέψει εκεί που δεν μπορούν να σας πάνε τα βήματά σας!
Ανοίξτε την αγκαλιά σας και γεμίστε τη με αισιοδοξία, γεμίστε τη με λιακάδα και όνειρα… ναι δεν είναι εύκολο, το ξέρω, όλοι μας το ξέρουμε!
Αφού όμως δεν μπορούμε να αλλάξουμε την πραγματικότητα, ας αλλάξουμε για λίγο τα μάτια που την βλέπουν.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευκαιρία από αυτή, σήμερα, που ξανά δημιουργείται ο κόσμος!

Κάθε Εαρινή Ισημερία είναι και μια Γέννεση, ο Ήλιος στη 00 μοίρα του Κριού βρίσκεται στην κρίσιμη μοίρα της ανθρωπότητας , στην πρώτη – πρώτη στιγμή της Δημιουργίας!
Φέτος η Πρωτοχρονιά της Γης και τα γενέθλια της Αστρολογίας ήρθαν μια ημέρα νωρίτερα στις 20 Μαρτίου, λίγο βιαστικά. Για Κριό μιλάμε πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς;
Ο πολιορκητής αυτός που μπαίνει με ορμή και τσαμπουκά στη ζωή , που την αρχίζει άσκεφτα και αχόρταγα, που ήρθε να φέρει το νέο, το πρωτόλειο, το άφθαρτο! Ευκαιρία λοιπόν για ανανέωση. Βάλτε νέους στόχους, δώστε νέες υποσχέσεις και προσπαθήστε να φέρετε την άνοιξη στη ζωή σας και στις ζωές αυτών που αγαπάτε.
Αυτός ο επετειακός Ήλιος στον Κριό μιλά για επανάσταση και απελευθέρωση. Σταδιακά θα κάνει όμορφα εξάγωνα με τον Άρη στους Διδύμους και θα μετατρέψει την κατάθλιψη σε αισιοδοξία πρώτα μέσα μας, και μετά ως προς τα γεγονότα που θα φέρει. Ο Δίας της Εαρινής Ισημερίας του 2021 σε τρίγωνο με τη Σελήνη στους Διδύμους συναινεί στην ανανέωση της διάθεσης και της ελπίδας που μετά την πρώτη Πανσέληνο του Μάρτη θα έχει πάρει σάρκα και οστά. Κάθε Επανάσταση που φέρνει την αλλαγή ξεκινά πρώτα από μέσα.

ΦΩΤΙΑ: ΚΡΙΟΙ, ΛΕΟΝΤΕΣ , ΤΟΞΟΤΕΣ.
Οι μέρες αυτές οι ανοιξιάτικες θα είναι φωτεινές και δημιουργικές, καθώς ο Ήλιος και η Αφροδίτη στον Κριό θα φέρουν ζωντάνια, χαρές και έρωτες για τα ζώδια της Φωτιάς. Η αισιοδοξία θα είναι έντονη και θα μπορεί να υπερνικήσει κάθε εμπόδιο. Ξεκινήματα καριέρας, ξεκινήματα σχέσεων, ευκαιρίες οικονομικές, όλα είναι στο πρόγραμμα σε αυτή την Εαρινή Ισημερία, ιδιαιτέρως για τους γεννημένους το πρώτο δεκαήμερο.
Εξαιρετικές ημέρες 26, 27 και 28 Μαρτίου.

ΓΗ: ΤΑΥΡΟΙ, ΠΑΡΘΕΝΟΙ, ΑΙΓΟΚΕΡΟΙ.
Για τα γήινα ζώδια, η είσοδος του Ήλιου στον Κριό θα φέρει… επενδύσεις. Εδώ, στα μέσα του Μάρτη οι σκέψεις θα αποκτήσουν υλική υπόσταση. Τα σχέδια γίνονται πράξεις, τα θεμέλια δένονται και οι εργασίες θα προχωρούν με γοργούς ρυθμούς μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Ευνοημένοι της Εαρινής Ισημερίας Παρθένοι και Αιγόκεροι του πρώτου δεκαημέρου και πάντα προσεκτικοί οι Ταύροι του πρώτου δεκαημέρου.
Εξαιρετικές ημερομηνίες 3, 4 και 5 Απριλίου

ΑΕΡΑΣ: ΔΙΔΥΜΟΙ, ΖΥΓΟΙ, ΥΔΡΟΧΟΟΙ
Μια Εαρινή Ισημερία και ένας Δίας σε τρίγωνο με τη Σελήνη που θα χαρίσει αισιοδοξία στα ζώδια του Αέρα. Διαύγεια σκέψης, ξαφνικές λιακάδες του μυαλού, αλλά και ευκαιρίες για νέες σχέσεις που θα αποδώσουν μέχρι το τέλος του 2021. Το πρώτο δεκαήμερο των Ζωδίων του Αέρα θα διοχετεύσει όλη του την ενέργεια σε συντρόφους και συνεργασίες. Απίστευτα ευνοημένος ο Αέρας της αρχής του τρίτου δεκαημέρου με τη στήριξη του Δία.
Εξαιρετικές ημερομηνίες 6, 7, 8 και 10 Απριλίου.

ΝΕΡΟ: ΚΑΡΚΙΝΟΙ, ΣΚΟΡΠΙΟΙ , ΙΧΘΥΕΣ.
Η εύνοια για τα Ζώδια του Νερού ξεκίνησε λίγο πριν την Εαρινή Ισημερία, με τη σύνοδο Ηλίου, Αφροδίτης στις τελευταίες μοίρες των Ιχθύων και θα συνεχιστεί με τα τρίγωνα του Ποσειδώνα κυρίως για Καρκίνους και Σκορπιούς. Ο Μάρτης και η Εαρινή Ισημερία θα φέρουν την πολυπόθητη εξωστρέφεια που καιρό τώρα περιμένατε! Το πρώτο δεκαήμερο των Νερών θα κάνει προσεκτικές οικονομικές κινήσεις και η αρχή του τρίτου θα ερωτευτεί πολύ!
Εξαιρετικές ημέρες 18, 19 και 20 Απριλίου.

Ο Μάρτης είναι επαναστατικός και μπροστάρης, ξυπνά τη Φύση και αυτή με τη σειρά της ξυπνά τα πλάσματά της. Φωτιές θα σπείρει η Πρωτοχρονιά της Γης.
Μικρές –μικρές εστίες που θα θρέψουν τη μεγάλη φωτιά… Φωτιές μικρές- μικρές σαν αυτές που άναψαν στο Μοριά το Μάρτη του 1821, τότε που ενώθηκαν και έδωσαν τη μεγάλη Φωτιά της Επανάστασης. Τότε, σ΄ ένα Μάρτη μακρινό… πριν 200 χρόνια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Trending