Connect with us

Lifestyle

MINI Cooper S: Για τη μαγεία της οδήγησης

Η τρίτη γενιά του σύγχρονου MINI Cooper περνά από έναν ελαφρύ ανασχεδιασμό προκειμένου να παραμείνει στην επικαιρότητα και στην έκδοση S αποδίδει 178 ίππους. 

Το μεγαλύτερο καρτ ή το μικρότερο σπορ αυτοκίνητο; To ΜΙΝΙ, στην τρίτη και πολύ πρόσφατα ανανεωμένη εκδοχή του, διατηρεί τόσο τα χαρακτηριστικά αισθητικής πρωτοτυπίας, όσο και απόλαυσης της οδήγησης. 

Το MINI Cooper ανήκει στα πιο χαρακτηριστικά σύμβολα της αυτοκίνησης και παράλληλα, τα στοιχεία έχουν δείξει ότι οι σύγχρονες εκτελέσεις του αρέσουν πάρα πολύ στους αγοραστές. Η κίνηση του BMW Group να διατηρήσει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου αποδείχτηκε απόλυτα σωστή και γρήγορα τα MINI του 21ου αιώνα έχτισαν και αυτά το μύθο τους ως αυτοκίνητα του πραγματικού οδηγού. 

Το τρίθυρο «κουκλί» των 3,86 μέτρων ανανεώθηκε πρόσφατα, τόσο τεχνολογικά όσο και αισθητικά. Το Cooper, παρουσιάστηκε το 2014 και στις αρχές του 2018 έγινε ακόμη ένα μικρό facelift. Πλέον η ανανέωση περιλαμβάνει ακόμη περισσότερα στοιχεία. Οι αλλαγές εντοπίζονται σε πολλά σημεία. Αρχικά, η μάσκα μεγάλωσε σημαντικά. Το εξάγωνο σχήμα της καταλαμβάνει ακόμη μεγαλύτερο χώρο του εμπρός μέρους. Τα φανάρια απέκτησαν σκούρο φόντο για να δείχνουν πιο επιθετικά και οι προβολείς ομίχλης καταργήθηκαν. 

Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ. Το ανανεωμένο MINI  προσφέρεται με πέντε νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου και τρία νέα χρώματα για το αμάξωμα. Περνώντας στο εσωτερικό αμέσως παρατηρούμε ότι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που είχαμε δει στο ηλεκτρικό MINI περνά και στις υπόλοιπες εκδόσεις. Το τιμόνι είναι επίσης νέο, με ανασχεδιασμένα χειριστήρια επάνω του και το ταμπλό έχει δεχτεί έναν μικρό ανασχεδιασμό με «χωνευτούς» τους αεραγωγούς στο διακοσμητικό πάνελ. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει πλέον και η μεγάλη κεντρική οθόνη με διαγώνιο 8,8 ιντσών.

Ενώ οι αλλαγές στην εμφάνιση του MINI είναι πολλές, η γκάμα βενζινοκινητήρων παραμένει η ίδια. Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων έρχεται σε  εκδόσεις ισχύος, 102 και 136 ίππων  και ο τετρακύλινδρος των 2.0 λίτρων αποδίδει με τούρμπο από 178 έως 231 ίππους για τις εκδόσεις S και John Cooper Works αντίστοιχα.  Η μόνη πλέον μη βενζινοκίνητη επιλογή είναι η ηλεκτρική Cooper SE που έχει αυτονομία έως 230 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο του WLTP.

Στους χώρους δεν έχουμε διαφορές, με αποτέλεσμα τέσσερα άτομα και μόλις 211 λίτρα αποσκευών να μπορούν να βρουν τη θέση τους στο ανανεωμένο MINI. Αυτό διόλου φυσικά δεν απασχολεί τον οδηγό, που στην έκδοση Cooper S έχει στη διάθεσή του 178 ίππους και ένα  αυτόματο κιβώτιο Steptronic για ταχύτατες αλλαγές σχέσεων και δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας. Εναλλακτικά, το μοντέλο προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. 

Οι επιδόσεις είναι πραγματικά εντυπωσιακές, με την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,6 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα να κορυφώνεται στα 235 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, με τους οποίους ο οδηγός έχει άμεση επαφή χάρη σε ένα εξαιρετική ρυθμισμένο και συμμετοχικό σύστημα διεύθυνσης. 

Ανάλογα προσεγμένη είναι και η ρύθμιση της ανάρτησης, με γόνατα εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, που συνεργάζονται με ένα ιδιαίτερα άκαμπτο αμάξωμα και τέσσερα δισκόφρενα για τις δύσκολες καταστάσεις. Με τα παραπάνω δεδομένα, το MINI Cooper S αποτελεί ένα ελιξήριο απολαυστικής οδήγησης σε όλες τις συνθήκες: τόσο στην πόλη όσο επίσης στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε οποιαδήποτε απαιτητική ορεινή διαδρομή, εξασφαλίζει κορυφαία αμεσότητα, ευελιξία αλλά και ασφάλεια. Ταυτόχρονα ο ισχυρός κινητήρας, που συνδυάζεται με το σχετικά χαμηλό βάρος των 1.255 κιλών και το αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων, επιτρέπει μια μέση κατανάλωση αρκετά χαμηλή για τις επιδόσεις του μοντέλου, που κυμαίνεται από τα 6,5 – 8,5 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

Μπορεί το MINI Cooper S να μην είναι  πρακτικό στην καθημερινότητα, ειδικά στην τρίθυρη διαμόρφωσή του, ωστόσο είναι πανέμορφο, εκπληκτικό στην οδήγηση και με χαμηλό κόστος χρήσης. Οι περίπου 29.000 ευρώ της αυτόματης έκδοσης Cooper S δεν είναι διόλου πολλά χρήματα, αν κριθούν υπό το πρίσμα των επιδόσεων και της απόλαυσης πραγματικού σπορ αυτοκινήτου, που εξασφαλίζει το μικρό γερμανικό μοντέλο με το Αγγλοσαξονικό dna. Αν ωστόσο χρειάζεστε όλη τη μαγεία με τα λιγότερα δυνατά χρήματα, υπάρχει και η εκδοχή με το χειροκίνητο κιβώτιο tvn 6 σχέσεων, που ξεκινά από τα 26.560 ευρώ. 

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending