Connect with us

Μόδα

MISS POLYPLEXI: Νέα κολεξιόν με άρωμα Γαλλίας

Οι χειροποίητες τσάντες MISS POLYPLEXI έχουν γίνει πλέον σύμβολο και προσδίδουν στυλ και φινέτσα σε κάθε γυναίκα που αναζητά τη μοναδικότητα. Το brand MISS POLYPLEXI μετράει ήδη τρία χρόνια παρουσίας και συνεχίζει δυναμικά με πωλήσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε το λανσάρισμα της νέας κολεξιόν «Άνοιξη-Καλοκαίρι 2020» στο Παρίσι, που φέρει το όνομα «Le Retour à Paris» («Η επιστροφή στο Παρίσι»). Η σχεδιάστρια, Βασιλική Θεοδώρου, επιστρέφει ξανά στην γοητευτική Γαλλική πρωτεύουσα, όπου ζούσε για χρόνια, εμπνέεται και παρουσιάζει την καμπάνια της νέας της συλλογής. Το ταξίδι στο Παρίσι υπογραμμίζει την έμπνευση που προέρχεται τόσο από τις αναμνήσεις της, όσο και από την τωρινή της επίσκεψή στα πιο αγαπημένα σημεία της πόλης. Η γαλλική φινέτσα, η κομψότητα και η νοσταλγία είναι χαρακτηριστικά που αντανακλώνται στη συλλογή της και μπορείτε να απολαύσετε στην καμπάνια «Le Retour à Paris». (Ανακαλύψτε την εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=HQGSa_yihtc).

Στη συλλογή θα βρούμε πολλά νέα σχέδια και τεχνικές που λανσάρονται για πρώτη φορά φέτος και εμείς οι γυναίκες θα αγαπήσουμε πολύ για το όμορφο αισθητικά τελικό αποτέλεσμα. Οι τσάντες από raffia είναι αυτές όμως που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον στη MISS POLYPLEXI, πολύ καλοκαιρινές, και πολύ boho με πλούσια μακριά κρόσσια και με κυρίαρχους τους μπεζ, καφέ και γήινους τόνους.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι η MISS POLYPLEXI γίνεται ολοένα και πιο «sustainable», αφού φέτος θα δούμε μια ολοκληρωμένη σειρά από net bags, «τσάντες-δίχτυ», που μας χρησιμεύουν στα καθημερινά μας ψώνια αντί για πλαστικές σακούλες, ή ακόμα και ως πρακτικές τσάντες για να εξυπηρετήσουν άλλες ανάγκες, π.χ. vs. πλαστικών lunch boxes, κ.ά. Σταδιακά, πολλά από τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή μιας MISS POLYPLEXI τσάντας θα αντικαθίστανται από άλλα που θα ελαχιστοποιούν την επιβάρυνση του περιβάλλοντος μιας και στόχος της Βασιλικής είναι η MISS POLYPLEXI να γίνεται όλο και πιο «φιλική προς το περιβάλλον».

Μπορείτε να βρείτε τη νέα κολεξιόν στο e-shop www.misspolyplexi.com, καθώς και στα Social Media:

https://www.instagram.com/miss_polyplexi/
https://www.facebook.com/misspolyplexi/

https://gr.pinterest.com/miss_polyplexi/

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Lifestyle

Μάσκες με στυλ

Το 2020 άλλαξε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν το να φοράμε καθημερινά μάσκες. Για εσάς η μάσκα είναι κάτι που φοράτε μόνο για λόγους υγιηνής ή το βλέπετε σαν ευκαιρία να την ενθέσετε στο στυλ σας?

Η Μαρία Σαριδάκη αποφάσισε το δεύτερο και για αυτό δημιούργησε τις δικές τις μάσκες και μας μίλησε για το πως της ήρθε η έμπνευση:

“Η ιδέα ήρθε μια μέρα του Σεπτέμβρη όταν με την παρέα μου κανονίσαμε μια έξοδο σ’ ένα από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, θέλησα η μάσκα που φοράω πέρα απ’ την προστασία που μου προσφέρει να ειναι και κομμάτι του στυλ μου.Μετά από αρκετά θετικά σχόλια που άκουσα για την μάσκα μου αποφάσισα να ξεκινήσω απ΄το μηδέν, χωρίς γνώσεις πάνω στην ραπτική και χωρίς budget, είχα όμως την όρεξη και την ιδέα.Ολα έγιναν σταδιακά με ένα βήμα την φορά και πλέον έχω καταφέρει οι μάσκες “moukoumaskou” να κυκλοφορούν στους δρόμους όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και άλλων πόλεων της χώρας από ανθρώπους με στυλ και προσωπικότητα.Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και ευγνώμων για όσους με στήριξαν.”

Για να δείτε περισσότερες μάσκες και να αποκτήσετε την δική σας κάντε κλικ εδώ!

Φωτογραφίες από τον Στέφανος Ζαφειρίου.

Continue Reading

Trending