Επιχειρηματικότητα
MyData / Μια πρώτη προσέγγιση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση και την ψηφιοποίηση των λογιστικών βιβλίων

Προσεγγίζουμε ήδη τα μέσα Νοεμβρίου και έχουμε μπροστά μας, στον ορίζοντα, έναν ολόκληρο χειμώνα. Ωραία εποχή κατά τα άλλα, πλην όμως εν μέσω πανδημίας τα δεδομένα αλλάζουν. Όπως προκύπτει από όλα τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα, η κατάσταση είναι ήδη εξαιρετικά δύσκολη και από τη στιγμή που δεν έχει επιτευχθεί το λεγόμενο τείχος ανοσίας, οδεύουμε προς μια χειμερινή περίοδο που ουδείς αυτή τη στιγμή μπορεί να προβλέψει με σιγουριά πώς θα κυλήσει.
Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι λογικό να μην έχει δοθεί η απαιτούμενη προσοχή, αλλά και προβολή στο θέμα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς και της τήρησης ηλεκτρονικών βιβλίων. Και το θέτουμε σε αυτή τη βάση, καθώς δεν πρόκειται απλά για κάποια από τις συνήθεις και πολυάριθμες μεταβολές σε επίπεδο φορολογικής νομοθεσίας. Αυτή τη στιγμή, μεταβάλλεται ολόκληρο το φορολογικό και λογιστικό γίγνεσθαι, πρόκειται για μια διαρθρωτική αλλαγή που αφορά όλες τις επιχειρήσεις και τον τρόπο λειτουργίας τους.
Ήδη λοιπόν, εδώ και ενάμισι περίπου μήνα διάγουμε και τυπικά μέρες myData. Κι αν την 1η Οκτωβρίου είχαμε την έναρξη υποχρεωτικής εφαρμογής τους από μια σημαντική μερίδα επιχειρήσεων, πλέον από 1/11 εντάχθηκαν και όλες οι υπόλοιπες. Πάντα με την επισήμανση, ότι ειδικά αυτοί οι τελευταίοι μήνες της χρονιάς, αποτελούν ένα μεταβατικό χρονικό διάστημα, με τις επιχειρήσεις να έχουν συγκεκριμένες, παράλληλα όμως περιορισμένες υποχρεώσεις.
Για παράδειγμα, τη δεδομένη χρονική στιγμή, είναι υποχρεωμένες για την ενημέρωση της πλατφόρμας μόνο για τα έσοδά τους. Ουσιαστικά αυτό που επιδιώκεται από τώρα και έως το τέλος του έτους από την ΑΑΔΕ, είναι να εξοικειωθούν οι επιχειρήσεις με την ανάρτηση των εσόδων τους, καθώς αυτό αποτελεί ένα κομβικής σημασίας ζήτημα για την επιτυχή μετάβαση στο πλήρες σύστημα διαχείρισης της πλατφόρμας.
Προσωρινά δηλαδή, δεν μας απασχολεί το θέμα των χαρακτηρισμών των αγορών και των δαπανών τους. Τονίζουμε πάντως ότι αυτή η ευελιξία που παρέχεται είναι προσωρινή, καθώς όλα όσα τη δεδομένη στιγμή θεωρούνται ως μη υποχρεωτικά, θα πρέπει να τακτοποιηθούν και να διευθετηθούν τους πρώτους μήνες του ’22 και βάσει του χρονοδιαγράμματος της ΑΑΔΕ.
Όλα τα παραπάνω αναφορικά με το myData πάντα, καθώς ούτως ή άλλως η τήρηση των λογιστικών βιβλίων, εννοείται ότι εξακολουθεί να γίνεται κανονικά, όπως ανέκαθεν. Και βέβαια το θέμα είναι τόσο πολυσύνθετο που δεν μπορεί να γίνει η οποιαδήποτε ανάλυση μέσα σε κάποιες αράδες. Απλά παραθέτουμε κάποια βασικά σημεία, κάποιες από τις γενικές παραμέτρους, με την επισήμανση ότι θα επανέλθουμε με κάποιες πιο σαφείς και στοχευμένες αναφορές σε συγκεκριμένα ζητήματα.
Θα μπορούσαμε γενικότερα, να χαρακτηρίσουμε το myData, ως μια δυναμική online πλατφόρμα, ως ένα ευρύτερο ψηφιακό σύστημα, στο οποίο και ανεβαίνουν διαρκώς παραστατικά από όλες τις επιχειρήσεις που βρίσκονται οπουδήποτε ανά την επικράτεια.
Τα κανάλια διαβίβασης που μπορούν να επιλέξουν οι επιχειρήσεις και μέσω των οποίων είναι δυνατή η αποστολή των δεδομένων τους, είναι πέντε και είναι τα εξής:
1. Πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης /
Κοστολογικά αποτελεί την πιο ακριβή λύση. Γι’ αυτό άλλωστε, παρέχονται κάποια φορολογικά κίνητρα για την επιλογή πιστοποιημένων παρόχων διαβίβασης
2. Επιχειρήσεις Λογισμικού – ERP (εμπορικό/λογιστικό) /
Αποτελεί την πιο ευέλικτη μέθοδο. Πέρα από τις επιχειρήσεις που έχουν δικό τους λογισμικό τιμολόγησης, σε αυτήν την κατηγορία θα εντάξουμε και τις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν από ιδιωτικές εταιρίες, κατονομάζονται με τον κάπως αδόκιμο όρο ως «τιμολογιέρες», και λειτουργούν σε περιβάλλον cloud.
3. Ειδική φόρμα καταχώρησης /
Αφορά κυρίως μικρές επιχειρήσεις, με ακαθάριστα έσοδα έως 50.000 € ή που εκδίδουν έως 50 τιμολόγια (έτος αναφοράς αυτήν τη στιγμή το 2019)
4. Φορολογικοί ηλεκτρονικοί μηχανισμοί (ΦΗΜ) /
Εδώ κυρίως έχουμε τη διαβίβαση των λιανικών συναλλαγών, μέσω φορολογικών μηχανισμών και ταμειακών μηχανών
5. Ηλεκτρονική εφαρμογή τιμολόγησης από την ΑΑΔΕ /
Τέθηκε σε λειτουργία αρχές Σεπτεμβρίου. Αποτελεί μια εναλλακτική λύση στις αντίστοιχες εφαρμογές ιδιωτικών εταιριών. Ουσιαστικά η ΑΑΔΕ υλοποίησε τη δική της εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Να διευκρινίσουμε για να μην προκύπτουν τυχόν παρερμηνείες, ότι εδώ δεν ισχύουν οι περιορισμοί και τα όρια της ειδικής φόρμας καταχώρησης.
Κάθε επιτυχής διαβίβαση παραστατικού από την εκδότρια επιχείρηση, λαμβάνει έναν αριθμό ΜΑΡΚ. Πρόκειται για ένα 15ψήφιο μοναδικό νούμερο που, θα το παρομοιάζαμε με αριθμό πρωτοκόλλου, η έκδοση του οποίου πιστοποιεί ότι έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς η διαβίβαση του παραστατικού.
Ποιες είναι οι γενικές κατηγορίες εσόδων στα πλαίσια εφαρμογής του myData
Οι Χαρακτηρισμοί των εσόδων (με τα ανάλογα κατά περίπτωση προσθετικά ή αφαιρετικά σύμβολα) είναι οι παρακάτω:
Έσοδα (+) / (-)
1.1_Έσοδα από Πώληση Εμπορευμάτων (+) / (-)
1.2_Έσοδα από Πώληση Προϊόντων (+) / (-)
1.3_Έσοδα από Παροχή Υπηρεσιών (+) / (-)
1.4_Έσοδα από Πώληση Παγίων (+) / (-)
1.5_Λοιπά Έσοδα/ Κέρδη (+) / (-)
1.6_Αυτοπαραδόσεις / Ιδιοχρησιμοποιήσεις (+) / (-)
1.7_Έσοδα για λ/σμο τρίτων (+) / (-)
1.8_Έσοδα προηγούμενων χρήσεων (+) / (-)
1.9_Έσοδα επομένων χρήσεων (+) / (-)
1.10_Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εσόδων (+) /
1.95_Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εσόδων(+)/ (-)
Και οι αντίστοιχες κατηγορίες των εξόδων
Οι χαρακτηρισμοί των εξόδων είναι οι παρακάτω:
Έξοδα (-) / (+)
- 2.1_Αγορές Εμπορευμάτων (-) / (+)
- 2.2_Αγορές Α’-Β’ Υλών (-) / (+)
- 2.3_Λήψη Υπηρεσιών (-) / (+)
- 2.4_Γενικά Έξοδα με δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) / (+)
- 2.5_Γενικά Έξοδα χωρίς δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) /(+)
- 2.6_Αμοιβές και Παροχές προσωπικού (-) / (+)
- 2.7_Αγορές Παγίων (-) / (+)
- 2.8_Αποσβέσεις Παγίων (-) / (+)
- 2.9_Έξοδα για λ/σμο τρίτων (-) / (+)
- 2.10_Έξοδα προηγούμενων χρήσεων (-) / (+)
- 2.11_Έξοδα επομένων χρήσεων (-) / (+)
- 2.12_Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εξόδων (-) / (+)
- 2.13_Αποθέματα Έναρξης Περιόδου (Ε3 προηγ. Περιόδου) (-)
- 2.14_Αποθέματα Λήξης Περιόδου (Ε3 τρέχουσας Περιόδου) (+)
- 2.95_Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εξόδων (-)/ (+)
Κατά την εφαρμογή των ηλεκτρονικών βιβλίων, θα έχουμε διαρκώς να αντιμετωπίσουμε δύο βασικές κατηγορίες παραστατικών.
- Τα αντικριζόμενα (που περιέχουν στοιχεία ταυτοποίησης τόσο του εκδότη όσο και του λήπτη του παραστατικού). Αφορούν κυρίως συναλλαγές B2B (business to business), και είναι οι τύποι παραστατικών Α1 για τον εκδότη και Β2 για τον λήπτη.
- Τα μη αντικριζόμενα παραστατικά. Εδώ έχουμε κυρίως τις συναλλαγές B2C (business to customer), περιλαμβάνονται τα στοιχεία ταυτοποίησης μόνο του εκδότη, και οι αντίστοιχοι τύποι παραστατικών είναι Α2 για τον εκδότη και Β1 για τον λήπτη.
Στο δια ταύτα τώρα, στα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ πραγματοποιούνται αρχικά τα εξής:
- Διαβιβάζεται και καταχωρείται η σύνοψη των παραστατικών εσόδων/εξόδων.
- Γίνεται ο αναγκαίος και απαιτούμενος χαρακτηρισμός των καταχωρούμενων συναλλαγών, καθώς η ΑΑΔΕ επιδιώκει την λήψη όσο γίνεται περισσότερων πληροφοριών, που διευκολύνει τις φοροελεγκτικές διαδικασίες.
- Διενεργούνται οι αναγκαίες λογιστικές εγγραφές τακτοποίησης.
Αυτή η παραπάνω αλληλουχία ενεργειών είναι απαραίτητη για τον προσδιορισμό του λογιστικού και του φορολογικού αποτελέσματος κάθε έτους. Απώτερος στόχος της ΑΑΔΕ άλλωστε είναι -όσο πιο σύντομα αυτό καταστεί εφικτό- να δημιουργείται ακόμα και το έντυπο Ε3 αυτοματοποιημένα.
Παναγιώτης Τσένος
φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων / συγγραφέας φορολογικών & οικονομικών μελετών
Επιχειρηματικότητα
Συγκίνηση, επιχειρηματικότητα, νεανική ορμή και άρωμα γυναίκας στην ετήσια απονομή των βραβείων του «Αγρότη της Χρονιάς» για το 2023

Με την απονομή των συνολικά πέντε βραβείων και διακρίσεων, ολοκληρώθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου στην Ξάνθη οι εργασίες του συνεδρίου για τον «Αγρότη της Χρονιάς» που διοργάνωσε η εφημερίδα Agrenda σε συνεργασία με την Tsomokos Communication.
ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Σε μια δραστήρια γυναίκα από τα Πομακοχώρια της Ξάνθης, την Ζουμπούλ Ζουφλιέ, απονεμήθηκε φέτος η τιμητική διάκριση της χρονιάς, στο πλαίσιο της ετήσιας απονομής των βραβείων του «Αγρότη της Χρονιάς». Η κ. Ζουφλιέ από το ορεινό χωριό Άλμα του δήμου Μύκης Ξάνθης τιμήθηκε για την συνεχή και διαρκή προσπάθειά της στην καπνοκαλλιέργεια.
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Η Αγγελική Γανίδου από τη Λεύκη Ξάνθης τιμήθηκε φέτος από το θεσμό του «Αγρότη της Χρονιάς» με το βραβείο της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην αγροτική παραγωγή. Από πολύ μικρή ηλικία στην καλλιέργεια της γης η κ. Γανίδου καλλιεργεί σήμερα χίλια στρέμματα σε καλαμπόκι, βαμβάκι, ηλιόσπορο, σιτάρι, ακτινίδια και ελιές.
ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Το ετήσιο βραβείο για την Συλλογική Προσπάθεια της χρονιάς κέρδισε ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς Πηλίου. Με έτος ίδρυσης το 1916, με 835 παραγωγούς – μέλη και με κύριο είδος τα χαρακτηριστικά κόκκινα μήλα, ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς είδε φέτος εγκαταστάσεις, δρόμους και υποδομές να δέχονται βαρύ πλήγμα από τις καταστροφικές πλημμύρες στη Μαγνησία. Ωστόσο, όπως δήλωσαν οι εκπρόσωποι του συνεταιρισμού όταν παρέλαβαν το βραβείο, η ενότητα, η συλλογικότητα, το όραμά τους και η θέληση, ήταν τα στοιχεία εκείνα που τους κράτησαν όρθιους ώστε να συνεχίσουν την προσπάθεια.
ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Ο 30χρονος Μιχάλης Κυριακίδης από τον Πετεινό Ξάνθης, ήταν ο φετινός νικητής του «Κτηνοτρόφου της Χρονιάς» για 2023. Συνεχιστής μιας οικογενειακής παράδοσης ο Μιχάλης Κυριάκιδης έφτιαξε μια σύγχρονη κτηνοτροφική μονάδα βασιζομένη σε ευρωπαϊκά πρότυπα. Σήμερα, το κοπάδι του ανέρχεται στα χίλια ζώα με την παραγωγή γάλακτος να ανέρχεται στους 300 τόνους ετησίως.
ΑΓΡΟΤΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Πρότυπο ψηφιακού αγρότη, ο Μιλτιάδης Χαρένης από τη Νέα Γωνιά Χαλκιδικής, είναι για το 2023 ο «Αγρότης της Χρονιάς» κερδίζοντας το ετήσιο βραβείο του θεσμού. Από μικρό παιδί ο κ. Χαρένης ξεκίνησε να ασχολείται με την καλλιέργεια της γης βοηθώντας τον πατέρα του. Σήμερα, στα 51 του χρόνια αποτελεί πρότυπο σύγχρονου ψηφιακού αγρότη – επιχειρηματία, ο οποίος από το 2018 εφαρμόζει τις πιο καινοτόμες λύσεις γεωργίας ακριβείας σε μια εκμετάλλευση που αριθμεί περί τα 4.000 στρέμματα.

Χρήστος Κατσάνος, Farm Management Consultant

Τιμητική Διάκριση: Ζουμπούλ Ζουλφιέ, ΑΛΜΑ ΞΑΝΘΗΣ

Αγρότης της Χρονιάς 2023: Μιλτιάδης Χαρένης από τη Νέα Γωνιά Χαλκδικής (δεξιά), Χρήστος Κατσάνος, Farm Management Consultant (αριστερά)

Κτηνοτρόφος της Χρονιάς 2023: Μιχάλης Κυριακίδης, Πετεινός Ξάνθης

Γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Αγροτική παραγωγή: Αγγελική Γανίδου, Λεύκη Ξάνθης, Χρήστος Κατσάνος, Farm Management Consultant (δεξιά)
Επιχειρηματικότητα
Oι πρώτοι ομιλητές του διεθνούς συνεδρίου της ECDMExpoNORTH2024

Η οργανωτική επιτροπή της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2024, ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές του διεθνούς διήμερου συνεδρίου της έκθεσης, που θα πραγματοποιηθεί στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στη Θεσσαλονίκη, στις 17 & 18 Φεβρουαρίου 2024.
Στο διήμερο διεθνές συνέδριο,το οποίοστην προηγούμενη διοργάνωσηπαρακολούθησαν περισσότεροι από 450 σύνεδροι,θα συμμετέχουν διακεκριμένα στελέχη εταιρειών, από διεθνή brands, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, τα οποία θα μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους, στους τομείς τού Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ που δραστηριοποιούνται.
Οι πρώτοι από τους ομιλητές του κεντρικού συνεδρίου που ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές, είναι οι:
- Vlad Florin Vita, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe
- Kamil Tavas, Sales and Operation Lead, Northern Europe & Emerging Markets, Google
- Jon Mowat, Managing Director, Hurricane Media
- Ruben van Eijk, Head of Creative Shop CEE, Meta
- Marily Mitropoulou, Senior Marketing Leader, Google
- Fotis Antonopoulos, eCommerce and Growth Advisor

Οι εγγραφές για το διήμερο διεθνές συνέδριο έχουν ξεκινήσει. Το κόστος του εισιτηρίου είναι 75 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του.
Για όσους αγοράσουν το εισιτήριό τους έως τις 15 Ιανουαρίου 2024, προβλέπεται μειωμένο κόστος σε τιμή “Early Bird”, στα 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Για τα μέλη του GR.EC.A και του iab Hellas προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:
- Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
- 1 διάλειμμα για καφέ κάθε ημέρα
- Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)
Θα υπάρχει δωρεάν παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.
Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια για το διήμερο διεθνές συνέδριο, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να βρουν εδώ.
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo NORTH 2024 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορεί να πραγματοποιηθεί εδώ. Το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση ΔΕΝ εξασφαλίζει είσοδο στο συνέδριο.
eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2024

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.
Χρόνος διεξαγωγής: 17 & 18 Φεβρουαρίου 2024.
Ωράριο έκθεσης: 11:00 – 20:00
Ωράριο συνεδρίων: 12:00 – 18:00
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: https://ecdmexponorth.com
Διοργάνωση: Verticom
Επιχειρηματικότητα
H Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Η συνεδρίαση της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο πραγματοποιήθηκε 20 – 23 Νοεμβρίου 2023.
Εκεί βρέθηκε αντιπροσωπεία της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου (ΕΣΕΤ), αποτελούμενη από τον Πρόεδρο κο Γιώργο Κουλουρά, τον Αντιπρόεδρο κο Παναγιώτη Καρβουνιάρη και το μέλος κο Αντρέα Δούμα.
Στο πλαίσιο των εργασιών της ολομέλειας τα μέλη της αντιπροσωπείας της Ε.Σ.Ε.Τ πραγματοποίησαν συναντήσεις και επαφές με Ευρωβουλευτές.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων μετέφεραν στους Ευρωβουλευτές τις ανησυχίες και τις αγωνίες των Δημοσιογράφων της Περιφέρειας, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Ταυτόχρονα ζήτησαν τη συνδρομή των Ευρωβουλευτών για επίλυση τους.
Επίσης συζήτησαν για τις δράσεις που μπορεί να πραγματοποιηθούν ώστε να ενισχυθεί το ενδιαφέρον των πολιτών της περιφέρειας για τα ευρωπαϊκά θέματα.
Από την πλευρά των Ευρωβουλευτών υπήρξε ενδιαφέρον για την επίλυση των θεμάτων που αφορούν στο δημοσιογραφικό κλάδο της Περιφέρειας.
Η Ένωση Συντακτών Επαρχιακού Τύπου συμπληρώνει φέτος 60 χρόνια συνεχούς παρουσίας και δράσης στα δημοσιογραφικά δρώμενα της χώρας. Μία πορεία που χαρακτηρίζεται από αγώνες. Πορεύτηκε και πορεύεται με τις αρχές και το ήθος που διέπουν το δημοσιογραφικό λειτούργημα και έτσι θα συνεχίσει.
Θα εξακολουθεί να αγωνίζεται για να διασφαλίσει τα εργασιακά δικαιώματα των μελών της και τις αποδοχές τους, με σκοπό στην εξασφάλιση μίας αξιοπρεπούς διαβίωσης σε όλη την ελληνική επικράτεια, όπου ζουν και εργάζονται.
Θα στηρίζει κάθε πρωτοβουλία και δράση που διευρύνει και αναδεικνύει το έργο και την αξία του δημοσιογράφου στην ελληνική περιφέρεια.
Η Ε.Σ.Ε.Τ. και τα μέλη της, με σεβασμό στις αρχές της Δημοκρατίας, του Κράτους Δικαίου, αλλά και τους κανόνες δεοντολογίας της δημοσιογραφίας, ενισχύουν τους δεσμούς τους με την κοινωνία και επιλέγουν να είναι πάντα στην πρώτη γραμμή, σε κάθε αγώνα που αφορά στην ανεξάρτητη, ανεμπόδιστη, ακηδεμόνευτη και ελεύθερη δημοσιογραφία.
Τη δημοσιογραφία που εργάζεται με επιμονή για την ενημέρωση των πολιτών, με στόχο τη συγκρότηση και διαμόρφωση μιας κοινωνίας με κώδικες αξιών που έχουν στο κέντρο τον άνθρωπο, με ισότητα, ισονομία και ισηγορία για όλους.









-
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Παναγιώτα Τρουπή
-
Ψυχολογία
Πώς να αποκτήσεις ακριβώς αυτό που θέλεις;
-
Τουρισμός
Αναπτυξιακό Διεθνές Συνέδριο στη Δυτική Ελλάδα “Ναύπακτος 2030”
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Νάντια Μπαζιωτάκη
-
Τουρισμός
Επίτιμα μέλη της Ελληνικής Ένωσης Γυναικών στον Πολιτισμό και τον Τουρισμό/HAWCT οι κυρίες Ολυμπία Αναστασοπούλου και Λίλα ντε Τσάβες
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Βίβιαν Μανωλέσου
-
Τουρισμός
Press Conference για τις ανάγκες ενημέρωσης των δράσεων του έργου CapTour
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Χριστίνα Μανιάτη