Connect with us

Επιχειρηματικότητα

MyData / Μια πρώτη προσέγγιση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση και την ψηφιοποίηση των λογιστικών βιβλίων

Προσεγγίζουμε ήδη τα μέσα Νοεμβρίου και έχουμε μπροστά μας, στον ορίζοντα, έναν ολόκληρο χειμώνα. Ωραία εποχή κατά τα άλλα, πλην όμως εν μέσω πανδημίας τα δεδομένα αλλάζουν. Όπως προκύπτει από όλα τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα, η κατάσταση είναι ήδη εξαιρετικά δύσκολη και από τη στιγμή που δεν έχει επιτευχθεί το λεγόμενο τείχος ανοσίας, οδεύουμε προς μια χειμερινή περίοδο που ουδείς αυτή τη στιγμή μπορεί να προβλέψει με σιγουριά πώς θα κυλήσει. 

Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι λογικό να μην έχει δοθεί η απαιτούμενη προσοχή, αλλά και προβολή στο θέμα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς και της τήρησης ηλεκτρονικών βιβλίων. Και το θέτουμε σε αυτή τη βάση, καθώς δεν πρόκειται απλά για κάποια από τις συνήθεις και πολυάριθμες μεταβολές σε επίπεδο φορολογικής νομοθεσίας. Αυτή τη στιγμή, μεταβάλλεται ολόκληρο το φορολογικό και λογιστικό γίγνεσθαι, πρόκειται για μια διαρθρωτική αλλαγή που αφορά όλες τις επιχειρήσεις και τον τρόπο λειτουργίας τους. 

Ήδη λοιπόν, εδώ και ενάμισι περίπου μήνα διάγουμε και τυπικά μέρες myData. Κι αν την 1η Οκτωβρίου είχαμε την έναρξη υποχρεωτικής εφαρμογής τους από μια σημαντική μερίδα επιχειρήσεων, πλέον από 1/11 εντάχθηκαν και όλες οι υπόλοιπες. Πάντα με την επισήμανση, ότι ειδικά αυτοί οι τελευταίοι μήνες της χρονιάς, αποτελούν ένα μεταβατικό χρονικό διάστημα, με τις επιχειρήσεις να έχουν συγκεκριμένες, παράλληλα όμως περιορισμένες υποχρεώσεις.

Για παράδειγμα, τη δεδομένη χρονική στιγμή, είναι υποχρεωμένες για την ενημέρωση της πλατφόρμας μόνο για τα έσοδά τους. Ουσιαστικά αυτό που επιδιώκεται από τώρα και έως το τέλος του έτους από την ΑΑΔΕ, είναι να εξοικειωθούν οι επιχειρήσεις με την ανάρτηση των εσόδων τους, καθώς αυτό αποτελεί ένα κομβικής σημασίας ζήτημα για την επιτυχή μετάβαση στο πλήρες σύστημα διαχείρισης της πλατφόρμας.

Προσωρινά δηλαδή, δεν μας απασχολεί το θέμα των χαρακτηρισμών των αγορών και των δαπανών τους. Τονίζουμε πάντως ότι αυτή η ευελιξία που παρέχεται είναι προσωρινή, καθώς όλα όσα τη δεδομένη στιγμή θεωρούνται ως μη υποχρεωτικά, θα πρέπει να τακτοποιηθούν και να διευθετηθούν τους πρώτους μήνες του ’22 και βάσει του χρονοδιαγράμματος της ΑΑΔΕ. 

Όλα τα παραπάνω αναφορικά με το myData πάντα, καθώς ούτως ή άλλως η τήρηση των λογιστικών βιβλίων, εννοείται ότι εξακολουθεί να γίνεται κανονικά, όπως ανέκαθεν. Και βέβαια το θέμα είναι τόσο πολυσύνθετο που δεν μπορεί να γίνει η οποιαδήποτε ανάλυση μέσα σε κάποιες αράδες. Απλά παραθέτουμε κάποια βασικά σημεία, κάποιες από τις γενικές παραμέτρους, με την επισήμανση ότι θα επανέλθουμε με κάποιες πιο σαφείς και στοχευμένες αναφορές σε συγκεκριμένα ζητήματα.

Θα μπορούσαμε γενικότερα, να χαρακτηρίσουμε το myData, ως μια δυναμική online πλατφόρμα, ως ένα ευρύτερο ψηφιακό σύστημα, στο οποίο και ανεβαίνουν διαρκώς παραστατικά από όλες τις επιχειρήσεις που βρίσκονται οπουδήποτε ανά την επικράτεια. 

Τα κανάλια διαβίβασης που μπορούν να επιλέξουν οι επιχειρήσεις και μέσω των οποίων είναι δυνατή η αποστολή των δεδομένων τους, είναι πέντε και είναι τα εξής:

1. Πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης /

Κοστολογικά αποτελεί την πιο ακριβή λύση. Γι’ αυτό άλλωστε, παρέχονται κάποια φορολογικά κίνητρα για την επιλογή πιστοποιημένων παρόχων διαβίβασης

2. Επιχειρήσεις Λογισμικού – ERP (εμπορικό/λογιστικό) /

Αποτελεί την πιο ευέλικτη μέθοδο. Πέρα από τις επιχειρήσεις που έχουν δικό τους λογισμικό τιμολόγησης, σε αυτήν την κατηγορία θα εντάξουμε και τις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν από ιδιωτικές εταιρίες, κατονομάζονται με τον κάπως αδόκιμο όρο ως «τιμολογιέρες», και λειτουργούν σε περιβάλλον cloud. 

3. Ειδική φόρμα καταχώρησης / 

Αφορά κυρίως μικρές επιχειρήσεις, με ακαθάριστα έσοδα έως 50.000 €  ή που εκδίδουν έως 50 τιμολόγια (έτος αναφοράς αυτήν τη στιγμή το 2019)

4. Φορολογικοί ηλεκτρονικοί μηχανισμοί (ΦΗΜ) / 

Εδώ κυρίως έχουμε τη διαβίβαση των λιανικών συναλλαγών, μέσω φορολογικών μηχανισμών και ταμειακών μηχανών

5. Ηλεκτρονική εφαρμογή τιμολόγησης από την ΑΑΔΕ / 

Τέθηκε σε λειτουργία αρχές Σεπτεμβρίου. Αποτελεί μια εναλλακτική λύση στις αντίστοιχες εφαρμογές ιδιωτικών εταιριών. Ουσιαστικά η ΑΑΔΕ υλοποίησε τη δική της εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Να διευκρινίσουμε για να μην προκύπτουν τυχόν παρερμηνείες, ότι εδώ δεν ισχύουν οι περιορισμοί και τα όρια της ειδικής φόρμας καταχώρησης.

Κάθε επιτυχής διαβίβαση παραστατικού από την εκδότρια επιχείρηση, λαμβάνει έναν αριθμό ΜΑΡΚ. Πρόκειται για ένα 15ψήφιο μοναδικό νούμερο που, θα το παρομοιάζαμε με αριθμό πρωτοκόλλου, η έκδοση του οποίου πιστοποιεί ότι έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς η διαβίβαση του παραστατικού.

Ποιες είναι οι γενικές κατηγορίες εσόδων στα πλαίσια εφαρμογής του myData

Οι Χαρακτηρισμοί των εσόδων (με τα ανάλογα κατά περίπτωση προσθετικά ή αφαιρετικά σύμβολα) είναι οι παρακάτω:

Έσοδα (+) / (-) 

1.1_Έσοδα από Πώληση Εμπορευμάτων (+) / (-) 

1.2_Έσοδα από Πώληση Προϊόντων (+) / (-) 

1.3_Έσοδα από Παροχή Υπηρεσιών (+) / (-) 

1.4_Έσοδα από Πώληση Παγίων (+) / (-) 

1.5_Λοιπά Έσοδα/ Κέρδη (+) / (-) 

1.6_Αυτοπαραδόσεις / Ιδιοχρησιμοποιήσεις (+) / (-) 

1.7_Έσοδα για λ/σμο τρίτων (+) / (-) 

1.8_Έσοδα προηγούμενων χρήσεων (+) / (-) 

1.9_Έσοδα επομένων χρήσεων (+) / (-) 

1.10_Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εσόδων (+) / 

1.95_Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εσόδων(+)/ (-)

Και οι αντίστοιχες κατηγορίες των εξόδων

Οι χαρακτηρισμοί των εξόδων είναι οι παρακάτω:

Έξοδα (-) / (+)

  • 2.1_Αγορές Εμπορευμάτων (-) / (+)
  • 2.2_Αγορές Α’-Β’ Υλών (-) / (+)
  • 2.3_Λήψη Υπηρεσιών (-) / (+)
  • 2.4_Γενικά Έξοδα με δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) / (+)
  • 2.5_Γενικά Έξοδα χωρίς δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) /(+)
  • 2.6_Αμοιβές και Παροχές προσωπικού (-) / (+)
  • 2.7_Αγορές Παγίων (-) / (+)
  • 2.8_Αποσβέσεις Παγίων (-) / (+)
  • 2.9_Έξοδα για λ/σμο τρίτων (-) / (+)
  • 2.10_Έξοδα προηγούμενων χρήσεων (-) / (+)
  • 2.11_Έξοδα επομένων χρήσεων (-) / (+)
  • 2.12_Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εξόδων (-) / (+)
  • 2.13_Αποθέματα Έναρξης Περιόδου (Ε3 προηγ. Περιόδου) (-)
  • 2.14_Αποθέματα Λήξης Περιόδου (Ε3 τρέχουσας Περιόδου) (+)
  • 2.95_Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εξόδων (-)/ (+)

Κατά την εφαρμογή των ηλεκτρονικών βιβλίων, θα έχουμε διαρκώς να αντιμετωπίσουμε δύο βασικές κατηγορίες παραστατικών. 

  • Τα αντικριζόμενα (που περιέχουν στοιχεία ταυτοποίησης τόσο του εκδότη όσο και του λήπτη του παραστατικού).  Αφορούν κυρίως συναλλαγές B2B (business to business), και είναι οι τύποι παραστατικών Α1 για τον εκδότη και Β2 για τον λήπτη.
  • Τα μη αντικριζόμενα παραστατικά. Εδώ έχουμε κυρίως τις συναλλαγές B2C (business to customer), περιλαμβάνονται τα στοιχεία ταυτοποίησης μόνο του εκδότη, και οι αντίστοιχοι τύποι παραστατικών είναι Α2 για τον εκδότη και Β1 για τον λήπτη.

Στο δια ταύτα τώρα, στα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ πραγματοποιούνται αρχικά τα εξής:

  • Διαβιβάζεται και καταχωρείται η σύνοψη των παραστατικών εσόδων/εξόδων.
  • Γίνεται ο αναγκαίος και απαιτούμενος χαρακτηρισμός των καταχωρούμενων συναλλαγών, καθώς η ΑΑΔΕ επιδιώκει την λήψη όσο γίνεται περισσότερων πληροφοριών, που διευκολύνει τις φοροελεγκτικές διαδικασίες.
  • Διενεργούνται  οι αναγκαίες λογιστικές εγγραφές τακτοποίησης. 

Αυτή η παραπάνω αλληλουχία ενεργειών είναι απαραίτητη για τον προσδιορισμό του λογιστικού και του φορολογικού αποτελέσματος κάθε έτους. Απώτερος στόχος της ΑΑΔΕ άλλωστε είναι -όσο πιο σύντομα αυτό καταστεί εφικτό- να δημιουργείται ακόμα και το έντυπο Ε3 αυτοματοποιημένα.

Παναγιώτης Τσένος

φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων / συγγραφέας φορολογικών & οικονομικών μελετών

tsenos.gr 

[email protected] 

Έρευνες

Τα Ένφυλα Στερεότυπα Καλά Κρατούν στις Ελληνικές Οικογένειες και στις Οικογένειες της Διασποράς!

Τα στερεότυπα στον αθλητισμό εξακολουθούν να υφίστανται, τόσο στους
Έλληνες/ίδες γονείς όσο και στους Έλληνες/ίδες της διασποράς. Παρόλο που η
πλειονότητα των ερωτηθέντων θεωρεί ότι δεν υπάρχουν «ανδρικά» ή «γυναικεία»
αθλήματα, μεγάλο ποσοστό του δείγματος διατηρεί ουδέτερη στάση ως προς το
εάν θα ενθάρρυνε τον(ους) γιο(ους) ή την(ις) κόρη(ες) τους να συμμετάσχει(ουν) σε
ένα άθλημα που παραδοσιακά θεωρείται «γυναικείο» (όπως το μπαλέτο) ή
«ανδρικό» (όπως το ποδόσφαιρο). Αυτά είναι τα κύρια συμπεράσματα της
διαδικτυακής έρευνας που διεξήγαγε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (MARLAB) του
Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Σκοπός της έρευνας ήταν να εξετάσει πως τα στερεότυπα του φύλου επηρεάζουν τη
συμμετοχή των παιδιών και εφήβων στον αθλητισμό, συγκρίνοντας τις απόψεις των
Ελλήνων/ίδων γονέων και των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς. Τα
ερωτηματολόγια των ερευνών απαντήθηκαν από 328 γονείς παιδιών έως 18 ετών
(288 Έλληνες/ίδες γονείς και 40 Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς). Η έρευνα
πραγματοποιήθηκε υπό την επιστημονική επίβλεψη της διευθύντριας του MARLAB,
καθηγήτριας, κας Ροδούλας Τσιότσου και παρουσιάστηκε μαζί την υποψήφια
διδακτόρισσα, κα Σμαράγδα Σαμαρά, στο συνέδριο «Inaugural Greek Global Women
and Hellenism Conference».
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το 72% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το
74% των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς, συμμετείχαν σε αθλητικές
δραστηριότητες κατά την παιδική και εφηβική τους ηλικία. Σε ότι αφορά στη
σημερινή συχνότητα συμμετοχής τους σε αθλητικές δραστηριότητες, το 40,28% των
Ελλήνων/ίδων γονέων δηλώνει ότι δεν συμμετέχει ποτέ, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό
για τους/ις Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς είναι σημαντικά μικρότερο (25%)

(ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 1).

Τόσο οι Έλληνες/ίδες γονείς (38,54%) όσο και οι Έλληνες/ ίδες γονείς της διασποράς (40%) διαφωνούν με την άποψη ότι ορισμένα αθλήματα είναι αποκλειστικά «κατάλληλα» για άνδρες (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 2). Ωστόσο, σχετικά με το αν θα ενθάρρυναν την(ις) κόρη(ες) τους να συμμετάσχουν σε ένα «ανδρικό» άθλημα, όπως το ποδόσφαιρο, το 32,64% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 32,5% των γονέων της διασποράς διατηρούν ουδέτερη στάση ενώ οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς διατυπώνουν υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας (45%) έναντι των Ελλήνων/ίδων γονέων (35,76%)  (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 3). 

Παρόμοια είναι τα αποτελέσματα σχετικά με τα αθλήματα που θεωρούνται «κατάλληλα» για γυναίκες, με το 37,5% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 40% των γονέων της διασποράς να διαφωνούν απόλυτα με αυτή την άποψη (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 4). Ωστόσο, παραμένουν επιφυλακτικοί/ές στο αν θα ενθάρρυναν τον(ους) γιο(ους) τους να συμμετάσχουν σε ένα παραδοσιακά «γυναικείο» άθλημα, όπως το μπαλέτο, με το 31,36% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 27,5% των γονέων της διασποράς να διατηρούν ουδέτερη στάση και μόνο το 27,2% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 35% των γονέων της διασποράς να συμφωνούν (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5. 

Οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς διαφωνούν απόλυτα (42,5%) με την άποψη ότι τα μέσα ενημέρωσης παρέχουν ισότιμη κάλυψη αθλητικών επιτευγμάτων ανεξαρτήτως φύλου. Αντίθετα, οι απόψεις των Ελλήνων/ίδων γονέων ποικίλουν, με περίπου ίσα ποσοστά διαφωνίας (26,39%) και ουδετερότητας (25,69%). Επιπλέον, η πλειονότητα των Ελλήνων/ίδων γονέων διαφωνεί (30,21%) ή διαφωνεί απόλυτα (23,26%) με την άποψη ότι τα δύο φύλα εκπροσωπούνται ισότιμα στον αθλητισμό. Παρόμοια στάση εκφράζουν και οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς, με το 22,5% να διαφωνεί και το 30% να διαφωνεί απόλυτα (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 6).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 6. 

Προσφέρουν όμως όλα τα αθλήματα ίσες ευκαιρίες ανέλιξης ανεξαρτήτως φύλου; Από την έρευνα προκύπτει ότι οι απόψεις των δύο δειγμάτων συγκλίνουν. Συγκεκριμένα, το 29% των Ελλήνων/ίδων γονέων διαφωνεί με αυτήν την άποψη και το 33% διαφωνεί απόλυτα. Παρόμοιες είναι οι αντιλήψεις των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς, με το 28% να διαφωνεί και το 35% να διαφωνεί απόλυτα. Επιπλέον, και τα δύο δείγματα διαφωνούν απόλυτα με την άποψη ότι οι επαγγελματίες αθλήτριες λαμβάνουν ίσες ανταμοιβές, όπως μισθός και αναγνώριση, σε σύγκριση με τους άνδρες αθλητές. Οι Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς εκφράζουν αυτή τη διαφωνία πιο έντονα, με το 50% να διαφωνεί απόλυτα, έναντι του 34,38% των Ελλήνων/ίδων γονέων (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 7).

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 7

Τέλος, στην έρευνα, καταγράφηκε ο βαθμός ομοφοβίας των γονέων, με το 84% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 90% των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς να εμφανίζουν σχετικά υψηλές τιμές ομοφοβίας σε μια κλίμακα 0-100, όπου το 0 αντιπροσωπεύει την ελάχιστη και το 100 τη μέγιστη ομοφοβική στάση (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 8). Ενδεικτικά, στη δήλωση «τα ομοφυλόφιλα άτομα μου προκαλούν εκνευρισμό», το 22% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι συμφωνεί, ενώ το 52% συμφωνεί απόλυτα (σύνολο 74%). Αντίστοιχα ποσοστά καταγράφηκαν και στους Έλληνες/ίδες γονείς της Διασποράς, με το 23% να συμφωνεί και το 58% να συμφωνεί απόλυτα (σύνολο 81%). Επίσης, δήλωση «τα ομοφυλόφιλα άτομα αξίζουν την αρνητική μεταχείριση που υφίστανται», το 73% των Ελλήνων/ίδων γονέων και το 70% των Ελλήνων/ίδων γονέων της Διασποράς  αντίστοιχα συμφώνησαν απόλυτα.

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 8

Προφίλ τους δείγματος

Στην έρευνα συμμετείχαν στο σύνολο 328 γονείς  εκ των  288 Έλληνες/ίδες γονείς και 40 Έλληνες/ίδες γονείς της διασποράς. 

Το προφίλ των Ελλήνων/ίδων γονέων:  το 85% ήταν γυναίκες  και το 15% ήταν άνδρες. Όσον αφορά στην ηλικία, το 1,4% των συμμετεχόντων ήταν 18-29 ετών, το 31,6% ήταν 30-39 ετών, το 52,4% ήταν 40-49 ετών και το 14,2% ήταν 50-59 ετών. Σε σχέση με το εισόδημα, το 11% δήλωσε ετήσιο εισόδημα κάτω των 9.999 ευρώ, το 64% είχε εισόδημα μεταξύ 10.000 και 39.999 ευρώ, το 9% μεταξύ 40.000 και 69.999 ευρώ, το 2% πάνω από 70.000 ευρώ, ενώ το 14% προτίμησε να μην απαντήσει. Όσον αφορά στο εκπαιδευτικό επίπεδο, η πλειονότητα των συμμετεχόντων είχε μεταπτυχιακό τίτλο ή ανώτερο (46,18%). Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση, το 91% ήταν παντρεμένοι/ες, ενώ το 60% ήταν εργαζόμενοι/ες πλήρους απασχόλησης. Το δείγμα ήταν πανελλαδικό και προερχόταν από 13 περιφέρειες της χώρας και κυρίως από την Αττική (45,49%).

Το προφίλ των Ελλήνων/ίδων γονέων της διασποράς:  το 62% ήταν γυναίκες και το 38% ήταν άνδρες. Όσον αφορά στην ηλικία, το 2% των συμμετεχόντων ήταν 18-29 ετών, το 20% ήταν 30-39 ετών, το 45% ήταν 40-49 ετών, το 22% ήταν 50-59 ετών, το 8% ήταν 60-69 ετών και το 3% ήταν άνω των 70 ετών. Σε σχέση με το εισόδημα, το 12% δήλωσε ετήσιο εισόδημα κάτω των 9.999 ευρώ, το 22% είχε εισόδημα μεταξύ 10.000 και 39.999 ευρώ, το 23% μεταξύ 40.000 και 59.999 ευρώ, το 23% πάνω από 70.000 ευρώ, ενώ το 20% προτίμησε να μην απαντήσει. Όσον αφορά στο εκπαιδευτικό επίπεδο, η πλειονότητα των συμμετεχόντων είχε μεταπτυχιακό τίτλο ή ανώτερο (62,5%). Σχετικά με την οικογενειακή κατάσταση, το 80% του δείγματος ήταν παντρεμένοι/ες, ενώ το 60% του δείγματος ήταν εργαζόμενοι/ες πλήρους απασχόλησης. Το δείγμα ήταν διεθνές και προέρχονταν από 18 χώρες και κυρίως από την Νορβηγία (15%) και Αυστραλία (15%).

Rodoula H. Tsiotsou (Ph.D.) | Professor of Services MarketingDirector of Marketing Laboratory MARLAB

Continue Reading

Προγράμματα

Η Hatzi Filax Group Βραβεύτηκε  από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών στην Kατηγορία Καινοτομία στα Βραβεία«Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας»  στην Εθνική Λυρική Σκηνή.

Η Hatzi Filax Group αναγνωρίστηκε και βραβεύτηκε στην κατηγορία «Καινοτομία» στο
πλαίσιο των βραβείων «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» από
το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (Ε.Ε.Α.) και τον Πρόεδρο κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου.
Σε μία λαμπρή εκδήλωση, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής απονεμήθηκαν τα βραβεία «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. Η απονομή αυτή αναδεικνύει την πρωτοπόρα θέση της εταιρείας στη χρήση ψηφιακών εργαλείων και την καινοτομία σε σχέση με εκπαίδευση εργαζομένων στα soft skills και συμβουλευτικής σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού.
Η βράβευση αυτή αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της Hatzi Filax Group για την παροχή
καινοτόμων λύσεων που προάγουν τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων σε σχέση με τον
άνθρωπο. Το βραβείο απένειμαν ο κ. Γεώργιος Ζυγόπουλος μέλος της Διοικητικής
Επιτροπής του ΕΕΑ και ο κ. Νικόλαος Βρέττος βουλευτής και εκπρόσωπος του κόμματος
«Νίκη».
Τα βραβεία του Ε.Ε.Α. πραγματοποιήθηκαν για 8η συνεχή χρονιά, επιβραβεύοντας
μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διαπρέπουν στον επιχειρηματικό κόσμο και κατάφεραν να
αναπτυχθούν και να καινοτομήσουν, ενισχύοντας τις προοπτικές ανάκαμψης της ελληνικής
οικονομίας. Παρουσία δύο πρώην πρωθυπουργών, των κ.κ. Αντώνη Σαμαρά και Κώστα
Καραμανλή πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος η τελετή απονομής των
βραβείων Βιώσιμης, Καινοτόμου και Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας του Επαγγελματικού
Επιμελητηρίου Αθηνών. Παρών στην εκδήλωση και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς, η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωή Κωνσταντοπούλου, ο πρόεδρος της ΝΕΑΡ Αλέξης Χαρίτσης, εκπρόσωποι όλων των κομμάτων ενώ την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος. Η φετινή γιορτή της επιχειρηματικότητας, ξεκίνησε με ένα ξεχωριστό μουσικό αφιέρωμα από την κα Ελένη Τσαλιγοπούλου. Παρουσιαστές της μεγάλης γιορτής ήταν οι δημοσιογράφοι Αντώνης Κρητικός και Χρύσα Φώσκολου.


Απονεμήθηκαν, παράλληλα, ειδικά τιμητικά βραβεία σε ανθρώπους που διακρίνονται για
τα επιτεύγματά τους στους: ΠΑΕ Ολυμπιακός, ΚΑΕ Παναθηναϊκός, παραολυμπιονίκη Λήδα
Μανθοπούλου, ολυμπιονίκες Απόστολος Χρήστου και Θοδωρής Τσελίδης, αριστούχα
μαθήτρια Στρατονίκη Βελισσαρίδη.

Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και co-founder της Hatzi Filax Group δήλωσε:
«Θα ήθελα να εκφράσω τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου προς τον Πρόεδρο και το
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών για την εξαιρετική αυτή διάκριση. Η εταιρεία μας
έχει θέσει ως στόχο τη συνεχή αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού στις ελληνικές
επιχειρήσεις. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσα από δύο βασικές αρχές που καθοδηγούν τη
φιλοσοφία μας. Η πρώτη είναι ότι η επιτυχία ενός ατόμου είναι επιτυχία όλων μας. Εάν οι
εργαζόμενοί μας είναι ευτυχισμένοι, τότε οι πελάτες μας είναι ικανοποιημένοι, οδηγώντας
σε βιώσιμες και επιτυχημένες επιχειρήσεις.»

Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group δήλωσε:
«Η δεύτερη θεμελιώδης αρχή μας είναι ότι δεν οικοδομούμε απλώς επιχειρήσεις, αλλά
ανθρώπους. Οι άνθρωποί μας είναι αυτοί που τελικά χτίζουν τις επιχειρήσεις. Σε αυτό το
σημείο, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους πελάτες μας, οι οποίοι μας τιμούν με την
εμπιστοσύνη τους, αναθέτοντάς μας τη διαχείριση του πλέον πολύτιμου πόρου τους – τους
ανθρώπους τους. Χάρη σε αυτή την πολύτιμη συνεργασία, μπορούμε να συνεχίσουμε να
παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και να προάγουμε την ανάπτυξη σε όλα τα
επίπεδα. Οφείλουμε ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον κύριο Ι. Χατζηθεοδοσίου, όχι μόνο για
την τιμή αυτή, αλλά και για την αδιάκοπη υποστήριξή του προς την επιχειρηματική
κοινότητα και το όραμά του, που αποτελεί πηγή έμπνευσης για όλους μας.

Continue Reading

Προγράμματα

Συνεργασία Hatzi Filax Group & EFCC: Εκπαίδευση ProjectManagement


Η Hatzi Filax Group σε συνεργασία με την εταιρία EFCC, ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα
υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα το Project Management, από το
εκπαιδευτή κ. Σαράντη Κούγιου. Το σεμινάριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στις
εγκαταστάσεις της EFCC, διήρκησε 16 ώρες και προσέφερε στους συμμετέχοντες μοναδικές
γνώσεις και πρακτικά εργαλεία για την επιτυχή διαχείριση έργων σε απαιτητικά
επαγγελματικά περιβάλλοντα.
Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε σε κομβικά ζητήματα διαχείρισης έργων, όπως η ανάλυση
απαιτήσεων, ο σχεδιασμός και η οργάνωση έργων, η βέλτιστη διαχείριση πόρων, η
παρακολούθηση προόδου και η διαχείριση ρίσκου. Με βάση τις ανάγκες της σύγχρονης
αγοράς, οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν σε πρακτικές λύσεις και μεθοδολογίες, που τους
βοηθούν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις προκλήσεις του επαγγελματικού τους
χώρου.
Η συνεργασία της Hatzi Filax Group με την EFCC για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του
συγκεκριμένου προγράμματος αποτελεί ακόμα μία απόδειξη της αφοσίωσης της εταιρείας
στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, επενδύοντας στην εκπαίδευση και την
επαγγελματική ενδυνάμωση των εργαζομένων της. Η EFCC δεσμεύεται να συνεχίσει τη
στρατηγική της για την παροχή εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών υψηλού επιπέδου, που
ενισχύουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες του προσωπικού της.

Ο κος Eυσταθίου Αθανάσιος, CEO της EFCC, δήλωσε ότι:

“Ευχαριστούμε την εταιρία Hatzi Filax Group, που μας επέτρεψε να υλοποιήσουμε αυτό το
ολοκληρωμένο σεμινάριο για τη Διαχείριση Έργων. Η συμμετοχή και οι γνώσεις που αποκτήθηκαν
από τους εργαζομένους μας, αποτελούν ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην ενίσχυση των δεξιοτήτων
τους και την επιτυχία των μελλοντικών μας στόχων. Στην EFCC, πιστεύουμε ακράδαντα πως η
επένδυση στην κατάρτιση του προσωπικού μας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη συνεχή
πρόοδο και την καινοτομία της εταιρείας. Η συνεργασία μας με την Hatzi Filax, καθώς και οι
πολύτιμες γνώσεις που μοιράστηκε ο κ. Σαράντης Κούγιου ενισχύουν την ικανότητα της ομάδας μας
να διαχειρίζεται σύνθετες απαιτήσεις έργων. Μαζί, θέτουμε τις βάσεις για μελλοντική επιτυχία και
καινοτομία.”

H κα Ευσταθίου Ελίνα, HR Coordinator της EFCC δήλωσε ότι:
“Η εξέλιξη και η φροντίδα των ανθρώπων μας βρίσκεται στο επίκεντρο για την EFCC. Η συνεργασία
μας με τη Hatzi Filax Group για την παροχή εκπαίδευσης στη Διαχείριση Έργων αποτελεί μέρος των
συνεχιζόμενων προσπαθειών μας να προσφέρουμε στην ομάδα μας πρακτικές δεξιότητες που
ενισχύουν την καθημερινή τους εργασία. Το σεμινάριο υπό την καθοδήγηση του κ. Κούγιου έδωσε
στους συνεργάτες μας νέες μεθοδολογίες για την αποτελεσματική διαχείριση έργων, βοηθώντας
τους στην αντιμετώπιση των προκλήσεων με αυτοπεποίθηση και ακρίβεια.

Continue Reading

Trending