Connect with us

Επιχειρηματικότητα

MyData / Μια πρώτη προσέγγιση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση και την ψηφιοποίηση των λογιστικών βιβλίων

Προσεγγίζουμε ήδη τα μέσα Νοεμβρίου και έχουμε μπροστά μας, στον ορίζοντα, έναν ολόκληρο χειμώνα. Ωραία εποχή κατά τα άλλα, πλην όμως εν μέσω πανδημίας τα δεδομένα αλλάζουν. Όπως προκύπτει από όλα τα τελευταία επιδημιολογικά δεδομένα, η κατάσταση είναι ήδη εξαιρετικά δύσκολη και από τη στιγμή που δεν έχει επιτευχθεί το λεγόμενο τείχος ανοσίας, οδεύουμε προς μια χειμερινή περίοδο που ουδείς αυτή τη στιγμή μπορεί να προβλέψει με σιγουριά πώς θα κυλήσει. 

Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι λογικό να μην έχει δοθεί η απαιτούμενη προσοχή, αλλά και προβολή στο θέμα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, καθώς και της τήρησης ηλεκτρονικών βιβλίων. Και το θέτουμε σε αυτή τη βάση, καθώς δεν πρόκειται απλά για κάποια από τις συνήθεις και πολυάριθμες μεταβολές σε επίπεδο φορολογικής νομοθεσίας. Αυτή τη στιγμή, μεταβάλλεται ολόκληρο το φορολογικό και λογιστικό γίγνεσθαι, πρόκειται για μια διαρθρωτική αλλαγή που αφορά όλες τις επιχειρήσεις και τον τρόπο λειτουργίας τους. 

Ήδη λοιπόν, εδώ και ενάμισι περίπου μήνα διάγουμε και τυπικά μέρες myData. Κι αν την 1η Οκτωβρίου είχαμε την έναρξη υποχρεωτικής εφαρμογής τους από μια σημαντική μερίδα επιχειρήσεων, πλέον από 1/11 εντάχθηκαν και όλες οι υπόλοιπες. Πάντα με την επισήμανση, ότι ειδικά αυτοί οι τελευταίοι μήνες της χρονιάς, αποτελούν ένα μεταβατικό χρονικό διάστημα, με τις επιχειρήσεις να έχουν συγκεκριμένες, παράλληλα όμως περιορισμένες υποχρεώσεις.

Για παράδειγμα, τη δεδομένη χρονική στιγμή, είναι υποχρεωμένες για την ενημέρωση της πλατφόρμας μόνο για τα έσοδά τους. Ουσιαστικά αυτό που επιδιώκεται από τώρα και έως το τέλος του έτους από την ΑΑΔΕ, είναι να εξοικειωθούν οι επιχειρήσεις με την ανάρτηση των εσόδων τους, καθώς αυτό αποτελεί ένα κομβικής σημασίας ζήτημα για την επιτυχή μετάβαση στο πλήρες σύστημα διαχείρισης της πλατφόρμας.

Προσωρινά δηλαδή, δεν μας απασχολεί το θέμα των χαρακτηρισμών των αγορών και των δαπανών τους. Τονίζουμε πάντως ότι αυτή η ευελιξία που παρέχεται είναι προσωρινή, καθώς όλα όσα τη δεδομένη στιγμή θεωρούνται ως μη υποχρεωτικά, θα πρέπει να τακτοποιηθούν και να διευθετηθούν τους πρώτους μήνες του ’22 και βάσει του χρονοδιαγράμματος της ΑΑΔΕ. 

Όλα τα παραπάνω αναφορικά με το myData πάντα, καθώς ούτως ή άλλως η τήρηση των λογιστικών βιβλίων, εννοείται ότι εξακολουθεί να γίνεται κανονικά, όπως ανέκαθεν. Και βέβαια το θέμα είναι τόσο πολυσύνθετο που δεν μπορεί να γίνει η οποιαδήποτε ανάλυση μέσα σε κάποιες αράδες. Απλά παραθέτουμε κάποια βασικά σημεία, κάποιες από τις γενικές παραμέτρους, με την επισήμανση ότι θα επανέλθουμε με κάποιες πιο σαφείς και στοχευμένες αναφορές σε συγκεκριμένα ζητήματα.

Θα μπορούσαμε γενικότερα, να χαρακτηρίσουμε το myData, ως μια δυναμική online πλατφόρμα, ως ένα ευρύτερο ψηφιακό σύστημα, στο οποίο και ανεβαίνουν διαρκώς παραστατικά από όλες τις επιχειρήσεις που βρίσκονται οπουδήποτε ανά την επικράτεια. 

Τα κανάλια διαβίβασης που μπορούν να επιλέξουν οι επιχειρήσεις και μέσω των οποίων είναι δυνατή η αποστολή των δεδομένων τους, είναι πέντε και είναι τα εξής:

1. Πάροχος ηλεκτρονικής τιμολόγησης /

Κοστολογικά αποτελεί την πιο ακριβή λύση. Γι’ αυτό άλλωστε, παρέχονται κάποια φορολογικά κίνητρα για την επιλογή πιστοποιημένων παρόχων διαβίβασης

2. Επιχειρήσεις Λογισμικού – ERP (εμπορικό/λογιστικό) /

Αποτελεί την πιο ευέλικτη μέθοδο. Πέρα από τις επιχειρήσεις που έχουν δικό τους λογισμικό τιμολόγησης, σε αυτήν την κατηγορία θα εντάξουμε και τις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν από ιδιωτικές εταιρίες, κατονομάζονται με τον κάπως αδόκιμο όρο ως «τιμολογιέρες», και λειτουργούν σε περιβάλλον cloud. 

3. Ειδική φόρμα καταχώρησης / 

Αφορά κυρίως μικρές επιχειρήσεις, με ακαθάριστα έσοδα έως 50.000 €  ή που εκδίδουν έως 50 τιμολόγια (έτος αναφοράς αυτήν τη στιγμή το 2019)

4. Φορολογικοί ηλεκτρονικοί μηχανισμοί (ΦΗΜ) / 

Εδώ κυρίως έχουμε τη διαβίβαση των λιανικών συναλλαγών, μέσω φορολογικών μηχανισμών και ταμειακών μηχανών

5. Ηλεκτρονική εφαρμογή τιμολόγησης από την ΑΑΔΕ / 

Τέθηκε σε λειτουργία αρχές Σεπτεμβρίου. Αποτελεί μια εναλλακτική λύση στις αντίστοιχες εφαρμογές ιδιωτικών εταιριών. Ουσιαστικά η ΑΑΔΕ υλοποίησε τη δική της εφαρμογή ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Να διευκρινίσουμε για να μην προκύπτουν τυχόν παρερμηνείες, ότι εδώ δεν ισχύουν οι περιορισμοί και τα όρια της ειδικής φόρμας καταχώρησης.

Κάθε επιτυχής διαβίβαση παραστατικού από την εκδότρια επιχείρηση, λαμβάνει έναν αριθμό ΜΑΡΚ. Πρόκειται για ένα 15ψήφιο μοναδικό νούμερο που, θα το παρομοιάζαμε με αριθμό πρωτοκόλλου, η έκδοση του οποίου πιστοποιεί ότι έχει πραγματοποιηθεί επιτυχώς η διαβίβαση του παραστατικού.

Ποιες είναι οι γενικές κατηγορίες εσόδων στα πλαίσια εφαρμογής του myData

Οι Χαρακτηρισμοί των εσόδων (με τα ανάλογα κατά περίπτωση προσθετικά ή αφαιρετικά σύμβολα) είναι οι παρακάτω:

Έσοδα (+) / (-) 

1.1_Έσοδα από Πώληση Εμπορευμάτων (+) / (-) 

1.2_Έσοδα από Πώληση Προϊόντων (+) / (-) 

1.3_Έσοδα από Παροχή Υπηρεσιών (+) / (-) 

1.4_Έσοδα από Πώληση Παγίων (+) / (-) 

1.5_Λοιπά Έσοδα/ Κέρδη (+) / (-) 

1.6_Αυτοπαραδόσεις / Ιδιοχρησιμοποιήσεις (+) / (-) 

1.7_Έσοδα για λ/σμο τρίτων (+) / (-) 

1.8_Έσοδα προηγούμενων χρήσεων (+) / (-) 

1.9_Έσοδα επομένων χρήσεων (+) / (-) 

1.10_Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εσόδων (+) / 

1.95_Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εσόδων(+)/ (-)

Και οι αντίστοιχες κατηγορίες των εξόδων

Οι χαρακτηρισμοί των εξόδων είναι οι παρακάτω:

Έξοδα (-) / (+)

  • 2.1_Αγορές Εμπορευμάτων (-) / (+)
  • 2.2_Αγορές Α’-Β’ Υλών (-) / (+)
  • 2.3_Λήψη Υπηρεσιών (-) / (+)
  • 2.4_Γενικά Έξοδα με δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) / (+)
  • 2.5_Γενικά Έξοδα χωρίς δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) /(+)
  • 2.6_Αμοιβές και Παροχές προσωπικού (-) / (+)
  • 2.7_Αγορές Παγίων (-) / (+)
  • 2.8_Αποσβέσεις Παγίων (-) / (+)
  • 2.9_Έξοδα για λ/σμο τρίτων (-) / (+)
  • 2.10_Έξοδα προηγούμενων χρήσεων (-) / (+)
  • 2.11_Έξοδα επομένων χρήσεων (-) / (+)
  • 2.12_Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εξόδων (-) / (+)
  • 2.13_Αποθέματα Έναρξης Περιόδου (Ε3 προηγ. Περιόδου) (-)
  • 2.14_Αποθέματα Λήξης Περιόδου (Ε3 τρέχουσας Περιόδου) (+)
  • 2.95_Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εξόδων (-)/ (+)

Κατά την εφαρμογή των ηλεκτρονικών βιβλίων, θα έχουμε διαρκώς να αντιμετωπίσουμε δύο βασικές κατηγορίες παραστατικών. 

  • Τα αντικριζόμενα (που περιέχουν στοιχεία ταυτοποίησης τόσο του εκδότη όσο και του λήπτη του παραστατικού).  Αφορούν κυρίως συναλλαγές B2B (business to business), και είναι οι τύποι παραστατικών Α1 για τον εκδότη και Β2 για τον λήπτη.
  • Τα μη αντικριζόμενα παραστατικά. Εδώ έχουμε κυρίως τις συναλλαγές B2C (business to customer), περιλαμβάνονται τα στοιχεία ταυτοποίησης μόνο του εκδότη, και οι αντίστοιχοι τύποι παραστατικών είναι Α2 για τον εκδότη και Β1 για τον λήπτη.

Στο δια ταύτα τώρα, στα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ πραγματοποιούνται αρχικά τα εξής:

  • Διαβιβάζεται και καταχωρείται η σύνοψη των παραστατικών εσόδων/εξόδων.
  • Γίνεται ο αναγκαίος και απαιτούμενος χαρακτηρισμός των καταχωρούμενων συναλλαγών, καθώς η ΑΑΔΕ επιδιώκει την λήψη όσο γίνεται περισσότερων πληροφοριών, που διευκολύνει τις φοροελεγκτικές διαδικασίες.
  • Διενεργούνται  οι αναγκαίες λογιστικές εγγραφές τακτοποίησης. 

Αυτή η παραπάνω αλληλουχία ενεργειών είναι απαραίτητη για τον προσδιορισμό του λογιστικού και του φορολογικού αποτελέσματος κάθε έτους. Απώτερος στόχος της ΑΑΔΕ άλλωστε είναι -όσο πιο σύντομα αυτό καταστεί εφικτό- να δημιουργείται ακόμα και το έντυπο Ε3 αυτοματοποιημένα.

Παναγιώτης Τσένος

φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων / συγγραφέας φορολογικών & οικονομικών μελετών

tsenos.gr 

[email protected] 

Επιχειρηματικότητα

PYLON Hybrid: Η Νέα Υβριδική Εποχή στις Επιχειρήσεις

Ο Όμιλος EPSILON NET και η Epsilon SingularLogic παρουσιάζουν 

την νέα αναβαθμισμένη πλατφόρμα για την ψηφιακή εποχή!

#TheNewHybridBusinessEra

O Όμιλος EPSILON NET, ο καταλύτης του ψηφιακού μετασχηματισμού των ελληνικών επιχειρήσεων, και η Epsilon SingularLogic, μία από τις κορυφαίες εταιρείες του Ομίλου με πολυετή εμπειρία σε μεγάλα και σύνθετα έργα πληροφορικής, παρουσιάζουν την νέα πλατφόρμα PYLON Hybrid, τον «gamechanger» της νέας ψηφιακής εποχής! 

PYLON platform 

Η πλατφόρμα PYLON, με περισσότερες από 20.000 εγκαταστάσεις και το πιο πολυβραβευμένο ERP της αγοράς, έχει αναπτυχθεί με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία development και κατέχει ήδη ηγετική θέση στις λύσεις επιχειρησιακού λογισμικού στον ιδιωτικό τομέα της ελληνικής αγοράς πληροφορικής. 

Η ομάδα ανάπτυξης και εξέλιξης της πλατφόρμας, ακολουθώντας πιστά την παγκόσμια τάση της  πολυεπίπεδης τεχνολογικής ανάπτυξης, παρουσιάζει την νέα γένια της πλατφόρμας PYLON στην οποία το νεότερο και πιο  σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί η ολοκληρωμένη ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίαςHybrid. 

PYLON Hybrid- Υβριδική Τεχνολογία 

Η hybrid τεχνολογία εξασφαλίζει ότι  η πρόσβαση, χρήση και  λειτουργία όλων των συστημάτων μπορεί να γίνει τόσο μέσω clients αλλά και από Web explorer ή mobile apps, ενώ παράλληλα συντελεί στην γρήγορη ανάπτυξη οποιασδήποτε custom εφαρμογής  σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης. Ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου, κάθε επιχείρηση, που υιοθετεί τη λύση PYLON Hybrid, αποκτά πλήρη κάλυψη των αναγκών της, είτε on premise είτε σε cloud περιβάλλον με την αξιοποίηση των τεχνολογιών της MICROSOFT και του Microsoft Azure.

Ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε τόμεα

Με την ολοκληρωμένη καινοτόμο πλατφόρμα PYLON Hybrid, ο Όμιλoς EPSILON NET καλύπτει, σε κάθε επίπεδο, όλες τις ανάγκες της αγοράς για μικρά μεσαία και σύνθετα έργα πληροφορικής. Η πλατφόρμα ενσωματώνει νέες δυνατότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ξεκλειδώσουν την καλύτερη και πιο παραγωγική εμπειρία επιχειρησιακού λογισμικού, με στόχο τη συνεχή καινοτόμο εξέλιξη των επιχειρήσεων, σε όλους τους κλάδους της βιομηχανίας, του εμπορίου και των υπηρεσιών, όπως: 

  • Food & Beverage
  • Ένδυση &Υπόδηση
  • Υγείας & Φαρμάκου 
  • Logistics & Μεταφορών 
  • Power & Energy

Μοναδικά πλεονεκτήματα της εφαρμογής του PYLON Hybrid 

1. Έλεγχο και Δραστική μείωση κόστους

2. Μείωση πολυπλοκότητας 

3. Άμεση ανταπόκριση στις εξειδικευμένες επιχειρηματικές ανάγκες

4. Απλοποίηση εταιρικών διαδικασιών – αυξημένη παραγωγικότητα

5. Ενοποίηση της διοικητικής πληροφόρησης 

Παράλληλα, η Epsilon SingularLogic Intergrator, o πλέον εξειδικευμένος επιχειρησιακός σύμβουλος για κάθε επιχείρηση για έργα πληροφορικής, με κύριο όχημά της το PYLON Hybrid, παρέχει συνδυασμένες λύσεις που εξασφαλίζουν τη διαλειτουργικότητα με συστήματα τρίτων. Ενδεικτικά:

  • μηχανές παραγωγής και συστήματα επιμέτρησης παραγωγικότητας
  • λογισμικά 3PL & Fleet Management
  • συστήματα Β2Β και Β2C
  • συστήματα δημοσίου (myDATA)

με στόχο την απρόσκοπτη αξιοποίηση της τεχνολογίας και  την επίτευξη της ιδανικής απόδοσης.

Το νέο PYLON Hybrid αλλάζει τα δεδομένα!

Η μοναδική all in one λύση της ελληνικής βιομηχανίας πληροφορικής,

που καλύπτει κάθε επιχειρησιακή ανάγκη, εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα 

Επισκεφτείτε το PYLON Hybrid (epsilon-singularlogic.eu) και δείτε το σχετικό video για περισσότερες λεπτομέρειες.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Παράταση Αιτήσεων για το Δωρεάν Πρόγραμμα Κατάρτισης στη Bασιλοτροφία στην Εύβοια, από τη Νέα Γεωργία

Νέα Γενιά:

Έως την Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου θα μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους οι ενδιαφερόμενοι για το δωρεάν πρόγραμμα κατάρτισης «Βασιλοτροφία: Αξιοποίηση, διάσωση και βελτίωση γενετικού υλικού μελισσών στην Εύβοια». Η συγκεκριμένη δράση, η οποία φιλοδοξεί να μετασχηματίσει πλήρως τον μελισσοκομικό κλάδο στην Ελλάδα, έχει στόχο να αναπτύξει ανθεκτικότερα και παραγωγικότερα μελισσοσμήνη, μέσω της βελτιστοποίησης του ενδημικού γενετικού υλικού.

Το πρόγραμμα κατάρτισης συγχρηματοδοτείται από τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση και την εταιρεία APIVITA. Υλοποιείται υπό την επιστημονική καθοδήγηση ομάδας καθηγητών του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Επίκουρο Καθηγητή κ. Γεώργιο Γκόρα.

Το πρόγραμμα «Βασιλοτροφία: Αξιοποίηση, διάσωση και βελτίωση γενετικού υλικού μελισσών» αποτελεί μοναδική πρακτικήστην Ευρώπη και ενδεχομένως σε παγκόσμιο επίπεδο. Υλοποιείται φέτος για δεύτερη φορά, έχοντας ξεκινήσει από τη Θεσσαλία, όπου ο τελικός αριθμός ωφελούμενων υπολογίζεται να ξεπεράσει το 40% του συνόλου των μελισσοκόμων της Περιφέρειας. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει ήδη αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα, όπως το Bravo Sustainability Award 2022, κατηγορία «Προστασία Oικοσυστημάτων και Bιοποικιλότητας» και το GOLD Environmental Award, κατηγορία «Βιώσιμη Γεωργία».

Σκοπός της δράσης είναι η υλοποίηση σημαντικού αριθμού εμβολιασμών βασιλικών κελιών από μια ομάδα εξειδικευμένων μελισσοκόμων-βασιλοτρόφων, οι οποίοι, αφού λάβουν την κατάλληλη εκπαίδευση, θα έχουν την ικανότητα να παρουσιάσουν τον τρόπο, να εξηγήσουν με λεπτομέρειες τη διαδικασία αλλά και να λύσουν απορίες στους μελισσοκόμους που θα συμμετέχουν.

Το πρόγραμμα έχει πολλαπλούς στόχους, όπως την εξοικείωση μεγάλου μέρους, σε ποσοστό έως και 50%, των μελισσοκόμων της Εύβοιας με τη διαδικασία της παραγωγής ποιοτικών βασιλισσών, τη μαζική παραγωγή στο σύνολο της συγκεκριμένης περιοχής επιλεγμένου γενετικού υλικού για να επιτευχθεί η αύξηση της παραγωγής, αλλά και τη δημιουργία μιας εξειδικευμένης δραστηριότητας –αυτής της παροχής εμβολιασμού- που θα μπορέσει να αποτελέσει ενδεχομένως μια επαγγελματική διέξοδο.

Αποτελείται από δύο σκέλη:

1.   Την εύρεση και την εξειδικευμένη εκπαίδευση έως και δώδεκα (12) νέων που διαθέτουν γνώσεις και εμπειρία μελισσοκομικής πρακτικής, οι οποίοι/-ες θα καταρτιστούν σε θέματα βασιλοτροφίας και παραγωγής βασιλικού πολτού, αλλά και γενικές εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα ορθής μελισσοκομικής πρακτικής. Μετά τη λήψη της απαραίτητης αυτής εκπαίδευσης, θα επιλεγούν οι έξι (6) ικανότεροι/-ες με διάθεση και δυνατότητα να υποστηρίξουν το επόμενο βήμα του προγράμματος.

2.  Τη δραστηριοποίηση των έξι (6) επιλεγμένων εξειδικευμένων εμβολιαστών στην Εύβοια, κατά προσέγγιση τέσσερα (4) άτομα στη Βόρεια Εύβοια και δύο (2) άτομα στη Νότια Εύβοια. Η δράση τους αυτή θα περιλαμβάνει το συντονισμό των μελισσοκόμων της περιοχής, οι οποίοι επιθυμούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα και στους οποίους θα οργανώνεται η επίδειξη και η υλοποίηση εμβολιασμών βασιλικών κελιών για την παραγωγή ποιοτικών βασιλισσών, επιλεγμένου γενετικού υλικού.

Το πρόγραμμα κατάρτισης «Βασιλοτροφία: Αξιοποίηση, διάσωση και βελτίωση γενετικού υλικού μελισσών στην Εύβοια» αποτελεί ένα από τα προγράμματα του 5ου κύκλου δωρεάν προγραμμάτων κατάρτισης και συμβουλευτικής, τον οποίο ο οργανισμός «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» θα υλοποιήσει σε σύμπραξη με μια πλειάδα σημαντικών φορέων και ιδρυμάτων από το οικοσύστημα της αγροδιατροφής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για το πρόγραμμα και τις προϋποθέσεις συμμετοχής και να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους εδώ.

Καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων: 03/02/2023

Έναρξη προγράμματος: Φεβρουάριος – Μάρτιος 2023

Διάρκεια: έως και 18 μήνες

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Τιμητική διάκριση στον Πρόεδρο της ΠΟΞ από το Υπουργείο Τουρισμού

Γρ. Τάσιος: «Η τιμή για τη βράβευσή μου ανήκει όχι μόνο στην ΠΟΞ, αλλά σε όλους τους Έλληνες» 

Τιμητική διάκριση στον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) κ. Γρηγόρη Τάσιο απένειμε σήμερα το Υπουργείο Τουρισμού, για την πολύτιμη συμβολή του στην αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Electra Metropolis Athens, παρουσία εκπροσώπων των φορέων του Τουρισμού και δημοσιογράφων, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Προορισμός 365 μέρες Ελλάδα». Αφορμή για την τιμητική διάκριση σύμφωνα με τον Υπουργό Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια, αποτέλεσε μεταξύ άλλων και η πρόσφατη συμφωνία στην οποία κατέληξαν ξενοδόχοι και εργαζόμενοι, στη νέα κλαδική σύμβαση που διέπει τους μισθούς των ξενοδοχοϋπαλλήλων και προβλέπει συνολική αύξηση 10,5% για τη διετία 2023 – 2024.  

«Αυτή η βράβευση ανήκει όχι μόνο στην ΠΟΞ, δηλαδή στον Έλληνα ξενοδόχο, αλλά και σε όλους τους Έλληνες που πραγματικά πιστεύουν ότι ο Τουρισμός και γενικότερα η Φιλοξενία, είναι αυτή που «τραβάει» τη χώρα μπροστά», δήλωσε ο Πρόεδρος της ΠΟΞ, παραλαμβάνοντας το βραβείο του από την Υφυπουργό Τουρισμού κ. Σοφία Ζαχαράκη. Ο κ. Τάσιος, αφού ευχαρίστησε την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, αναφέρθηκε στη συνέχεια στην ενότητα του κλάδου και στις «365 μέρες αγωνίας για τον Έλληνα ξενοδόχο ιδιαίτερα στην περίοδο της πανδημίας». Ευχαρίστησε επίσης, όλα τα Μέλη του Δ.Σ. της ΠΟΞ που «τόσα χρόνια βρίσκονται καθημερινά στις επάλξεις και με προσωπικό αγώνα δίνουν πολύτιμη «μάχη» για να λύνουν προβλήματα και να προασπίζουν την ποιότητα και ανάπτυξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος».  

Continue Reading

Trending