Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Να αντιπροσωπεύεις καθετί που κάνεις σαν να είναι δικό σου…

Η συνεχής εκπαίδευση και η εξέλιξη αποτελούν δύο αναπόσπαστα στοιχεία που αντιπροσωπεύουν στο μέγιστο την Food Three. Με ομαδικότητα, σύμπραξη, αφοσίωση και διαδραστικότητα το επιχειρηματικό γίγνεσθαι οδεύει στο να κατακτήσει ένα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ εργαλείο…που είναι η βιωματική εμπειρία.

Σε μία νέα εποχή που όλα αλλάζουν, το εκπαιδευτικό σεμινάριο που οργανώσαμε σε συνεργασία με την Hatzi Filax ,έθεσε σε πρώτο πλάνο την εξατομικευμένη προσέγγιση, την σύγχρονη και ρηξικέλευθη οπτική καθώς και το customer experience, συστατικά στοιχεία που πήραν σάρκα και οστά μέσα από το Food for Thought

Mε όραμα και απόλυτο σεβασμό στον Άνθρωπο και στην επιχειρηματική κοινότητα,​ συνεχίζουμε να μοιραζόμαστε καινοτόμες συνθήκες μέσα από τις οποίες όλοι μαζί γινόμαστε συνοδοιπόροι σε ένα νέο περιβάλλον που περιμένει τελικά την δική μας εμπειρία…

Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.

Μοναδικός μας στόχος μας η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη.  Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.

Mε εξαιρετική επιτυχία και σ’ ένα κλίμα μοναδικής πρωτοτυπίας και καινοτομίας ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό σεμινάριο που “προσγειώθηκε” για πρώτη φορά στην Κρήτη 

Food for Thought…

  • ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Lead by example
  • ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ – Customer Experience

Οι επιχειρήσεις της  Κρήτης και τα στελέχη τους βρέθηκαν στο μικροσκόπιο…

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though… που διοργανώθηκε από την FOOD THREE με εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και βραβευμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, Ιδρύτρια – Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της εταιρείας Hatzi Filax, πραγματοποιήθηκε στις 6 Απριλίου στο ξενοδοχείο Atlantis με εξαιρετική επιτυχία. 

Μέσα σ΄ ένα κλίμα μοναδικής καινοτομίας, πρωτοτυπίας και ομαδικότητας, να ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις, οι συμμετέχοντες από διαφορετικές και αναγνωρισμένες επιχειρήσεις της Κρήτης πήραν μέρος σε μία πραγματικά βιωματική εμπειρία. 

Σε ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο που προσγειώθηκε για πρώτη φορά στην Κρήτη και που “τάραξε τα νερά”, προβάλλοντας και προωθώντας αρχές και αξίες που είναι απαραίτητο να πηγάζουν από μία επιχείρηση σε αυτή την νέα εποχή που τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα σε μία νέα πραγματικότητα. 

Άλλωστε η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Για αυτό τον λόγο και το εκπαιδευτικό σεμινάριο Food for Though…ΗΓΕΙΣΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ – Lead by example, εστίασε και εμβάθυνε στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη. 

Ξεκλείδωσε δεξιότητες, παρουσίασε νέες τάσεις ηγεσίας, βιωματικής εμπειρίας του πελάτη και προώθησε καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Σε πρώτο πλάνο βρέθηκε το customer experience το οποίο εξέπληξε και κέρδισε όλες τις εντυπώσεις με την “δυναμικότητα καθώς και με την ατέρμονη βιωματικότητα και διαδραστικότητα του” να πηγάζει με αυθεντικότητα και εξελικτική πορεία από τις μεθόδους και πρακτικές του.

H εκρηκτική προσωπικότητα της αναγνωρισμένης εισηγήτριας και η πολυετής εμπειρία της στο τομέα της επιχειρηματικότητας, της συμβουλευτικής, των νέων τεχνολογιών και του management καθώς και του customer experience που αποτελεί τον πραγματικό “ηγέτη” όσον αφορά την στρατηγική εργαλειοθήκη μιας επιχείρησης, δημιούργησε μία εκπαιδευτική κοιτίδα που η διάδραση, η ανταλλαγή ιδεών και μέσων, ο διάλογος, η βιωματικότητα, η άμιλλα και η πραγματική συνεργασία βγήκαν μπροστά…360 μοίρες γύρω από τους συμμετέχοντες – επιχειρηματίες και στελέχη. 

Ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο το οποίο δημιούργησε απευθείας αυτό το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η εκάστοτε επιχείρηση…Που ενδυνάμωσε, που κάλεσε σε ρόλους τους συμμετέχοντες, που τους δημιούργησε μία νέα κινητικότητα και φυσικά τους έδωσε…Τροφή για Σκέψη !

Ένα εξαιρετικό σεμινάριο για την νέα εποχή του Πελάτη, για την επιχειρηματική κοινότητα της Κρήτης, με σπουδαίους επιχειρηματίες και με έντονη την παρουσία των millennials.

Μοναδικός μας στόχος η εμπειρία του Πελάτη να είναι οδηγός για κάθε επιχείρηση στην Κρήτη.  Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία διοργάνωσης Food Three που μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξουμε την αντίληψη της εξυπηρέτησης στο βίωμα της εμπειρίας.

To εκπαιδευτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από την Food Three σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη Χάτζη Σκευοφύλακα, με στόχο να φέρει τις επιχειρήσεις ένα βήμα πιο μπροστά σε νέα εργαλεία και νέες μεθόδους ως προς την Ηγεσία και το Customer Experience 

Η FOOD THREE  “βγήκε στον αέρα”  του πιο σύγχρονου τοπίου…

Φαντάζεται…Σχεδιάζει και φυσικά Υλοποιεί. 

Η εταιρεία έχει στόχο να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία επιχειρησιακού κλίματος και σχεδίου δράσης του ανθρώπινου δυναμικού βασισμένο σε σωστές τεχνικές καθώς και σε επίκαιρα πρότυπα ποιοτικής εξυπηρέτησης. 

Να ανάγει όλο αυτό σε μία πραγματική εμπειρία και να μεταφέρει μία εργαλειοθήκη η οποία να επικεντρώνεται στον άνθρωπο, στον επισκέπτη. 

Η νέα σύγχρονη μεσαία επιχείρηση αποτελεί σημαντικό πυλώνα της οικονομίας της χώρας που παράγει ουσιαστικά ένα τεράστιο ποσοστό του ΑΕΠ. Αυτό σημαίνει ότι μόνο στάσιμη δεν θα πρέπει να είναι. Αντιθέτως έχει την υποχρέωση να δημιουργήσει ιδιαίτερες συνθήκες που θα εξυψώσει το “προιόν”,  μοναδική εξυπηρέτηση… που θα θέσει σε πρώτο πλάνο τον πελάτη και τα κατάλληλα και πιο σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία που θα εξελίσσουν την κάθε στιγμή του εξειδικευμένου προσωπικού τους.  

Η Food Three οραματίζεται ένα παρόν και ένα μέλλον που το “experience” θα είναι μία πραγματική δράση-αντίδραση με βασικά συστατικά στοιχεία την βιωματικότητα, την αυθεντικότητα και την κουλτούρα του εκάστοτε περιβάλλοντος και τόπου που θα κάθε φορά εκπροσωπείται. 

“Να εκπροσωπείς καθετί που κάνεις σαν να είναι…δικό σου !

“Η “ατζέντα” της Food Three δημιουργεί και προσφέρει…

Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους στο management και τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού.Πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του. 

Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη , η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας, αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί. 

Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Εκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.

Δημιούργησε εσύ το νέο περιβάλλον που χρειάζεται η επιχείρηση σου…

Εστίασε στον πελάτη σαν να είσαι εσύ…

FOOD THREE & HATZI FILAX δίνουν ιδιαίτερες ευχαριστίες σε όλους τους χορηγούς του εκπαιδευτικού σεμιναρίου Food for Thought…Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example για την ουσιαστική συμμετοχή τους, για την εξαιρετική στήριξη και δράση τους, καθώς και για την πλήρη διαδραστικότητα και συνεργασία τους.

Είναι μοναδική συνθήκη να έχεις δίπλα σου συνοδοιπόρους που δεν σταματούν να εξελίσσονται, που αναζητούν και εξερευνούν νέες τάσεις

στην επιχειρηματικότητα, που εστιάζουν όσο τίποτε άλλο στην εμπειρία

του πελάτη καθώς και στο τελικό βιωματικό αποτέλεσμα.

Την μοναδικότητα άλλωστε και σπουδαιότητα μιας συνθήκης…τελικά

την κάνουν οι Άνθρωποι για αυτό επενδύουμε σε αυτούς και τους

θέτουμε σε πρώτο πλάνο και σε πρώτη “γραμμή”…

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επιχειρηματική ευελιξία υψηλόβαθμα στελέχη

Είναι τα υψηλόβαθμα στελέχη σε συνεχή ετοιμότητα;

Επιχειρήσεις και οργανισμοί έχουν επενδύσει σε ανθρώπους με υψηλές προδιαγραφές, που συνήθως έχουν το ανώτατο επίπεδο γνώσεων (επιθυμητό προσόν: μεταπτυχιακός τίτλος ή σε ελάχιστες περιπτώσεις διδακτορικό), πολυετή εμπειρία στην ίδια ή σε συναφή δραστηριότητα, με την οποία ασχολούνται στην παρούσα επιχείρηση ή οργανισμό, και ειδικές ανά περίπτωση δεξιότητες.

Αναφερόμαστε στα υψηλόβαθμα στελέχη με μεγάλες αποδοχές, ικανοποιητικό πακέτο επιπρόσθετων παροχών (-bonus-) με τη μορφή οικονομικής ενίσχυσης, ακόμη και με παροχή επαυξημένου ποσοστού επί των πραγματοποιούμενων πωλήσεων, προσφοράς κινητού τηλεφώνου, επαγγελματικού αυτοκινήτου με ορισμένη χρήση καυσίμων, δικαιώματος ελεύθερης χρήσης του διαδικτύου με χρέωση της εταιρείας ή προσφοράς ενός φορητού προσωπικού υπολογιστή, κ.λ.π.

Είναι αλήθεια, ότι η επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων ή των οργανισμών στην υπάρχουσα παγκοσμιοποιημένη ανταγωνιστική αγορά απαιτεί από την επιχείρηση ευελιξία, ετοιμότητα και δράση με υψηλή αποτελεσματικότητα. Η στασιμότητα είναι ανεπίτρεπτη. Απεναντίας, η ταχύτητα προσαρμογής και η σωστή δράση βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειριστούν τις αλλαγές με επιτυχία υιοθετώντας  σύγχρονες μεθόδους και αρχές. Σε όλα αυτά, κυρίαρχος είναι ο ρόλος των υψηλόβαθμων στελεχών. Είναι άραγε αυτά τα στελέχη, ανά πάσα στιγμή, σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουν δύσκολες καταστάσεις, να διαχειριστούν αλλαγές ή κρίσεις προς όφελος της επιχείρησης ή του οργανισμού;

Πολλές είναι οι περιπτώσεις στελεχών, που δε διέγνωσαν έγκαιρα την κρίση που πλησίαζε την επιχείρηση ή δεν μπόρεσαν να δράσουν έγκαιρα στις αναμενόμενες και αναγκαίες αλλαγές πριν έρθει η κρίση στην επιχείρηση.

Ένας από τους λόγους είναι ότι πολλά στελέχη εγκλωβίζονται στις δικές τους απόψεις και εκτιμήσεις και συχνά αρνούνται να αποδεχτούν και δυσκολότερα να πιστέψουν στη χρήσιμη πληροφορία, που κυκλοφορεί μέσα στην επιχείρηση από τους ανθρώπους της που είναι πιο κοντά στις αγορές, στους πελάτες, στους προμηθευτές, στους ανταγωνιστές και μάλιστα σε ημερήσια βάση.

Άλλος λόγος είναι η αδυναμία ύπαρξης ενός συστήματος που να απεγκλωβίζει τα υψηλόβαθμα στελέχη από τις πεποιθήσεις τους και να τους θέτει σε διαρκή επαγρύπνηση και ετοιμότητα. Αυτό θα οδηγήσει στην αναγνώριση του κινδύνου και την εφαρμογή μιας προληπτικής ή διορθωτικής ενέργειας πολύ πριν η κρίση πλησιάσει την επιχείρηση ή η επίδοση της επιχείρησης ακολουθήσει πτωτική πορεία. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο που μέτοχοι, επενδυτές, εργαζόμενοι αλλά και πελάτες, απορροφούν, σε μικρό ή μεγάλο ποσοστό, τον κακό χειρισμό των καταστάσεων από τα υψηλόβαθμα στελέχη, τα οποία κατά κύριο λόγο έχουν το βάρος των ευθυνών που απορρέουν από τις αποφάσεις τους σε στρατηγικό επίπεδο.

Πως λοιπόν θα διεγερθούν τα υψηλόβαθμα στελέχη να βρίσκονται σε συνεχή και πλήρη ετοιμότητα προς κάθε κατεύθυνση και μπροστά σε κάθε απειλή ή κίνδυνο; Είναι οι επιπρόσθετες παροχές που θα υποκινήσουν ανώτατα, ανώτερα ή μεσαία στελέχη; Είναι χρήσιμη η εκτίμηση αποδοτικότητας στελέχους σε συσχετισμό με το ποσοστό  χρήσης της επιπρόσθετης παροχής;

Η έρευνα και ο έλεγχος για το αν οι επιπρόσθετες παροχές συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των υψηλόβαθμων στελεχών εκτός εργασίας περισσότερο από το να τους υποκινούν να λειτουργούν ως εργαλεία για την αύξηση της αποδοτικότητάς τους,  πιθανόν να βοηθήσουν την επιχείρηση ή τον οργανισμό σε μια πιο ορθολογική παροχή των ειδικών αμοιβών.

Πράγματι, η ετοιμότητα των υψηλόβαθμων στελεχών σε κάθε κίνδυνο ή απαίτηση αλλαγής μπορεί να αναπτυχθεί και να βελτιώνεται διαρκώς, αν τα στελέχη έχουν το ενδιαφέρον και η επιχείρηση τα υποκινεί και αξιολογεί την απόδοσή τους, σε συνάρτηση με τις υψηλές αμοιβές και παροχές και τον βαθμό που αυτές χρησιμοποιούνται για την βελτίωση της επίδοσης της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Της Στέλλας Γκιώση,

Οικονομολόγου MBA, EXECUTIVE

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

8+1 Συμβουλές για Καλύτερη Προώθηση Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Είναι ο τρόπος με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν την αξία και τα οφέλη των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στους καταναλωτές, επηρεάζοντας την απόφαση αγοράς. Χωρίς κατάλληλη προώθηση, ακόμη και το πιο καινοτόμο προϊόν μπορεί να παραμείνει άγνωστο στο κοινό και να μην αποδώσει τα αναμενόμενα κέρδη. Σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές από ποτέ, η ανάγκη για αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ γίνεται επιτακτική. Οι καταναλωτές σήμερα έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών και είναι πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί.

Έτσι, η ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής προώθησης μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

  1. Γνωρίστε τους Πελάτες σας – Τα χαρακτηριστικά των πελατών σας (ηλικία, εισοδήματα, φύλο, εκπαίδευση, οικογενειακή κατάσταση, επάγγελμα, τόπος κατοικίας) πρέπει να αποτελούν τον οδηγό της επιλογής των μεθόδων προώθησης που θα επιλέξετε: ηλεκτρονική ή έντυπη αλληλογραφία, προβολή σε εφημερίδες και περιοδικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, διαδίκτυο, κ.α.
  2. Προϋπολογίστε – Εξετάστε τον προϋπολογισμό σας και καθορίσετε τι μπορείτε να διαθέσετε στην προώθηση. Εξετάστε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας και υπολογίστε πόσο ξοδεύουν για το μάρκετινγκ τους.  Ζητήστε από τις διαφημιστικές εταιρείες να σας δώσουν αναλυτικά στοιχεία απόδοσης διαφημίσεων ανά κλάδο και γεωγραφική περιοχή.
  3. Μοιράστε τα Χρήματά σας – Επιλέξτε περισσότερες από μια μεθόδους για την προσέγγιση των ομάδων και της αγοράς που στοχεύετε.  Επιστολές, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, ραδιόφωνο, κ.α. λειτουργούν συνδυαστικά για την ενίσχυση του μηνύματος. Το βασικό στοιχείο είναι η επανάληψη.
  4. Σκεφτείτε Δημιουργικά – Μερικές φορές οι καλύτερες ιδέες απαιτούν περισσότερη έμπνευση παρά χρήματα. Σκεφτείτε νέες μεθόδους προώθησης της επωνυμίας σας:  σε χαρτί περιτυλίγματος, σε ποντίκια των υπολογιστών, κλπ.
  5. Προωθήστε το Προφίλ σας – Η προώθηση του προφίλ σας διαφημίζει το όνομα σας, το τι είστε ή το βασικό σας μήνυμα, δημιουργεί και διατηρεί την παρουσία σας στην αγορά. Η διαφήμιση προϊόντων αποσκοπεί σε άμεσες ενέργειες, όπως η προώθηση κάποιας ειδικής έκπτωσης, ή το να πείσετε τους πελάτες να τηλεφωνούν για περισσότερες πληροφορίες.
  6. Μετρήστε το Αποτέλεσμα – Χρησιμοποιήστε μια ειδική προσφορά, ή το όνομα ενός πωλητή σας για να διευκολυνθείτε στη μέτρηση της επιτυχίας ή αποτυχίας κάποιας συγκεκριμένης διαφήμισης.
  7. Αξιολογήστε και Εκτιμήστε – Αφιερώστε χρόνο με τους πελάτες σας για να προσδιορίστε γιατί είναι ικανοποιημένοι ή όχι. Ετοιμάστε ένα σύντομο ερωτηματολόγιο για τον προσδιορισμό του τρόπου ζωής τους και το κίνητρο των αγορών τους.
  8. Μην το παραμελείτε – Πολλές επιχειρήσεις δεν θεωρούν τη διαφήμιση ως ένα πάγιο έξοδο. Αν δεν επενδύετε χρήματα στη διαφήμιση οι πωλήσεις γενικώς θα πέσουν. Καθορίστε τα έξοδα διαφήμισης μέσα στον προϋπολογισμό σας και ακολουθήστε το σχέδιο σας σε καλές και κακές οικονομικές περιόδους.
  9. Μη γίνεστε ο Διαφημιστής σας – Πολλές επιχειρήσεις αγωνίζονται για την αύξηση των πωλήσεών τους χωρίς να ξοδεύουν χρήματα στη διαφήμιση. Είναι αποτελεσματικότερο το να ξοδέψετε κάτι παραπάνω και να συνεργαστείτε με κάποια διαφημιστική εταιρεία ή έναν ειδικό σύμβουλο, παρά να προσπαθείτε μόνοι σας να παράγετε τη διαφήμισή σας. Οι διαφημίσεις που δεν σχεδιάζονται επαγγελματικά μπορεί να μην αποφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα και πολλές φορές να δώσουν κακή εικόνα της επιχείρησής σας.
Continue Reading

Trending