Connect with us

Εκδηλώσεις

ATHENA INTERNATIONAL OLIVE OIL COMPETITION 2018

Ο διεθνής διαγωνισμός ελαιολάδου της Ελλάδας διεξήχθη με επιτυχία στους Δελφούς

 

Με τη συμμετοχή 359 δειγμάτων (+22% σε σχέση με πέρυσι) ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες αξιολόγησης του διεθνούς διαγωνισμού ελαιολάδου «Athena International Olive Oil Competition» (ATHIOOC) που φέτος έλαβε χώρα στους Δελφούς, 26 με 28 Μαρτίου. Τα αποτελέσματα, που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.athenaoliveoil.gr, ανέδειξαν 13 μεγάλα χρυσά μετάλλια, 100 χρυσά, 89 αργυρά και 40 χάλκινα. Η διεθνής εικοσαμελής κριτική επιτροπή απένειμε συνολικά 242 μετάλλια σε ελαιόλαδα από διάφορες ελαιοπαραγωγικές χώρες, με καλύτερο ελαιόλαδο του διαγωνισμού να αναδεικνύεται το ισπανικό Palacio de los Olivos από την Ανδαλουσία.

 

Η υψηλότερη ποιότητα των συμμετεχόντων δειγμάτων οδήγησε σε αύξηση των μεταλλίων (+35% σε σχέση με πέρυσι) κυρίως, μάλιστα, στις κατηγορίες των χρυσών και των αργυρών. Το ίδιο, με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική, συνέβη και με τις ελληνικές συμμετοχές όπου παρατηρείται αύξηση των βραβεύσεων κατά 46%, επιβεβαιώνοντας τις προσδοκίες πως η εσοδεία 2017/18 θα ήταν υψηλής ποιότητας.  Πιο συγκεκριμένα, από τα 171 ελληνικά ελαιόλαδα που συμμετείχαν στον ATHIOOC 2018 (+10% σε σχέση με πέρσι), μετάλλιο πήραν τα 107, ως εξής: 30 χάλκινα, 54 αργυρά, 22 χρυσά και 1 μεγάλο χρυσό, το Omphacium Organic της Ελαιουργίας Παπαδόπουλος στην Ηλεία, από τη σπάνια ποικιλία ελιάς Νεμουτιάνα.

 

O διεθνής διαγωνισμός ελαιολάδου «Athena» οργανώνεται κάθε χρόνο σε μία διαφορετική ελαιοπαραγωγική περιοχή της Ελλάδας και αφορά έξτρα παρθένα ελαιόλαδα απ’ όλον τον κόσμο.  Φέτος, μάλιστα, η συμμετοχή των ξένων ελαιολάδων ξεπέρασε εκείνη των ελληνικών παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 35%. Η πιστοποίηση του διεθνή χαρακτήρα του διαγωνισμού ενισχύεται επίσης από την προέλευση των κριτών του, αφού οι 20 κριτές της φετινής διοργάνωσης προέρχονταν από 11 χώρες: Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ισραήλ, Κροατία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Γερμανία, Τυνησία και Αυστραλία.

 

Η επιλογή των Δελφών για τη διεξαγωγή του ATHIOOC 2018 είχε ως αποτέλεσμα την ανάδειξη του ιστορικού ελαιώνα της Άμφισσας και την ισχυροποίηση της εικόνας του ATHIOOC μέσω της ταύτισής του με τον παγκοσμίως γνωστό αρχαιολογικό χώρο. Ανάμεσα σε άλλα, οι κριτές είχαν την ευκαιρία να περπατήσουν το αρχαίο μονοπάτι που συνδέει τους Δελφούς με την παραθαλάσσια Κίρρα διασχίζοντας το μοναδικής ομορφιάς Δελφικό Τοπίο, ενώ την τελευταία ημέρα φύτεψαν, υπό την αιγίδα του Δήμου Δελφών, από μία ελιά στον κήπο της οικίας του Άγγελου Σικελιανού.

 

Η τελετή απονομής του Athena θα πραγματοποιηθεί στις 28 Απριλίου 2018 στο Ζάππειο Μέγαρο σε συνδυασμό με ολοήμερη παρουσίαση όλων των βραβευμένων ελαιολάδων στο κοινό.

Continue Reading

Lifestyle

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ανοιχτή διαδικτυακή ομιλία που διοργάνωσε το Women Do Business

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε την Τετάρτη 7 Ιουλίου η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Women Do Business!

Στην ανοιχτή συζήτηση που μεταδόθηκε ζωντανά από την επίσημη σελίδα της Οργάνωσης σε Facebook & Instagram συμμετείχαν εκλεκτές προσκεκλημένες.

Δύο ιδιαιτέρως δυναμικές κυρίες, η Μαρία Συρεγγέλα, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων & η Γιάννα Χορμόβα, Γενική Γραμματέας Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων, εξέφρασαν σημαντικές απόψεις και αναφέρθηκαν σε δράσεις που διενεργούνται με επίκεντρο την θέση της γυναίκας στην σύγχρονη κοινωνία.

Μαζί τους συμμετείχε και η κ. Γεωργία Κ. Παράσχου, Διευθύντρια Πολιτισμού & Νεολαίας Ομίλου UNESCO Πειραιώς & Νήσων.

Η εκδήλωση προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού, αποσπώντας τα θετικά του σχόλια και ενθαρρύνοντας τους διοργανωτές να προβούν και σε επόμενες ανάλογες ομιλίες.

Η συζήτηση παραμένει διαθέσιμη προς παρακολούθηση εδώ.

Ως Women Do Business ευχαριστούμε θερμά τις καλεσμένες μας που μας τίμησαν με την παρουσία τους αποδεικνύοντας πως στηρίζουν την Κοινωνία των Πολιτών ευρύτερα και δράσεις όπως του Women Do Business καθώς και όλους όσοι παρευρέθηκαν διαδικτυακά στην εκδήλωσή μας. 

Continue Reading

Lifestyle

Καλοκαίρι στο Takis Foundation: Θερινές Ξεναγήσεις Εκπαιδευτικά προγράμματα

Το Takis Foundation για ακόμα μια χρονιά πραγματοποιεί ξεναγήσεις ενηλίκων και οικογενειακά εκπαιδευτικά προγράμματα.

Οι ξεναγήσεις και τα εκπαιδευτικά πραγματοποιούνται στους Κήπους, στο Ατελιέ που εργάστηκε ο Takis, στο Ανοιχτό Θέατρο και τέλος στους δύο ορόφους του Μουσείου. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν έργα από όλη την καλλιτεχνική πορεία του γλύπτη Takis και να εμβαθύνουν στο έργο και τη ζωή του. Παράλληλα, οι γονείς και τα παιδιά μέσα από βιωματικές δράσεις, οργανωμένα παιχνίδια και πειράματα γνωρίζουν τον ιδιοφυή καλλιτέχνη και επιστήμονα.

Επίσης, οι επισκέπτες, θα βιώσουν και θα αντιληφθούν την ενέργεια του Ιδρύματος και θα απολαύσουν τη μοναδική θέα από τον λόφο του Γεροβουνού. 

 
Πρωινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:
 
11:30-12:30

Ιούλιος
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

Αύγουστος
03, 04, 05/08

 Απογευματινές Ξεναγήσεις ενηλίκων:

  19:30-20:30
Τρίτη: 06,13, 20, 27/07
Τετάρτη: 07, 14, 21, 28/07
Πέμπτη: 08, 15, 22, 29/07

κόστος 5 €  (ανά άτομο) 

————————————————————————–

                            Οικογενειακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα:                         
 
19:30-20:30
Ιούλιος
07,14, 22, 29/07
Αύγουστος
05/08

 κόστος 15 € (1 συνοδός + 1 παιδί)  

Continue Reading

Lifestyle

Στην ψηφιακή έκθεση τροφίμων και ποτών “FOOD EXPO Digital 2021” συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Με 61 πρότυπες επιχειρήσεις συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στην  ψηφιακή έκθεση “FOOD EXPO Digital 2021”, η οποία διοργανώθηκε από την εταιρεία FORUM A.E. το χρονικό διάστημα από τις  14 έως τις 18 Ιουνίου 2021.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην επιτυχημένη φετινή διοργάνωση της “FOOD EXPO Digital 2021” έγινε στο πλαίσιο των εντατικών και στοχευμένων προσπαθειών για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, της εξωστρέφειας και της ανταγωνιστικής θέσης των ποιοτικών προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα της περιοχής. Κατά την εκθεσιακή  παρουσία της Περιφέρειας  δόθηκε  ιδιαίτερη έμφαση στην προβολή και τη δικτύωση των επιχειρήσεων και των παραγωγών  με τους επαγγελματίες του κλάδου των τροφίμων και ποτών καθώς και στην ανάδειξη της ξεχωριστής «Μακεδονικής Κουζίνας» σε  ελλαδικό πυλώνα της μεσογειακής διατροφής με δυνατότητες διεθνούς απήχησης. 

Προς αυτή την κατεύθυνση, η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πλαισιώθηκε από ειδική γαστρονομική εκδήλωση, η οποία προβλήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα της έκθεσης “FOOD EXPO Digital” με στόχο την προβολή των τοπικών παραγόμενων προϊόντων και της «Μακεδονικής Κουζίνας», αναδεικνύοντας τον κυρίαρχο ρόλο της τοπικής γαστρονομίας στην αύξηση των εξαγωγών ελληνικών τροφίμων και ποτών.

Οι γαστρονομικές επιδείξεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο της “FOOD EXPO Digital” προβάλλονται στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Όπως δήλωσε σχετικά ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της ΠΚΜ Σωτήρης Μπάτος «Αξιοποιήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ψηφιακά εργαλεία και τις δυνατότητες προώθησης και προβολής που μας έδωσε η FOOD EXPO Digital για να αναδείξουμε τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων, της γαστρονομίας και ευρύτερα του παραγωγικού τομέα της Περιφέρειάς μας. Προετοιμάζουμε διαρκώς το έδαφος για την επιστροφή μας στις δια ζώσης εμπορικές διοργανώσεις στο άμεσο μέλλον και συνεχίζουμε, μέσα από την άριστη και στενή συνεργασία με τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες της περιοχής, να κάνουμε πράξη την ανταγωνιστικότητα, την ανάπτυξη, την καινοτομία και την εξωστρέφεια της οικονομίας για το μέλλον της Κεντρικής Μακεδονίας»

Η “FOOD EXPO Digital 2021 ολοκληρώθηκε με μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς συμμετείχαν 600 Έλληνες και ξένοι εκθέτες,  εκ των οποίων οι 61 επιχειρήσεις προέρχονταν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Την έκθεση επισκέφθηκαν 3.250 εμπορικοί επισκέπτες από τους οποίους 910 ήταν διεθνείς αγοραστές τροφίμων και ποτών. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 5.065 b2b συναντήσεις με τους εκθέτες, από τις οποίες 4.100 έγιναν από τους ξένους αγοραστές ενώ ανταλλάχθηκαν 5.650 ψηφιακές επαγγελματικές κάρτες μεταξύ εκθετών και αγοραστών. 

Η “FOOD EXPO Digital 2021” πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή μέσω της custom made ηλεκτρονικής πλατφόρμας της FORUM A.E., προσφέροντας τη δυνατότητα σε εκθέτες και επισκέπτες για κερδοφόρες εμπορικές συναλλαγές στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργηθεί. Η “FOOD EXPO Digital 2021” έφερε σε διαδραστική και ουσιαστική επαφή τους εκθέτες της με σημαντικούς Έλληνες και ξένους αγοραστές, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες και στελέχη σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ, παραδοσιακά παντοπωλεία και delicatessen, καταστήματα βιολογικών προϊόντων, χώρους εστίασης, κάβες, αρτοποιεία, εστιατόρια και ξενοδοχεία. Η custom made διαδραστική πλατφόρμα, μέσω της οποίας πραγματοποιήθηκε η ψηφιακή έκθεση, έδωσε την ευκαιρία στους εκθέτες της να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε χιλιάδες Έλληνες και διεθνείς food traders και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες μαζί τους. Παράλληλα, μέσα από τη ψηφιακή  πλατφόρμα, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν προϊόντα και υπηρεσίες από κορυφαία brands του κλάδου τροφίμων και ποτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα προφίλ των ψηφιακών εκθετών και μετά την ολοκλήρωση της “FOOD EXPO Digital 2021”. 

Continue Reading

Trending