Connect with us

Εκδηλώσεις

ATHENA INTERNATIONAL OLIVE OIL COMPETITION 2018

Ο διεθνής διαγωνισμός ελαιολάδου της Ελλάδας διεξήχθη με επιτυχία στους Δελφούς

 

Με τη συμμετοχή 359 δειγμάτων (+22% σε σχέση με πέρυσι) ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες αξιολόγησης του διεθνούς διαγωνισμού ελαιολάδου «Athena International Olive Oil Competition» (ATHIOOC) που φέτος έλαβε χώρα στους Δελφούς, 26 με 28 Μαρτίου. Τα αποτελέσματα, που είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.athenaoliveoil.gr, ανέδειξαν 13 μεγάλα χρυσά μετάλλια, 100 χρυσά, 89 αργυρά και 40 χάλκινα. Η διεθνής εικοσαμελής κριτική επιτροπή απένειμε συνολικά 242 μετάλλια σε ελαιόλαδα από διάφορες ελαιοπαραγωγικές χώρες, με καλύτερο ελαιόλαδο του διαγωνισμού να αναδεικνύεται το ισπανικό Palacio de los Olivos από την Ανδαλουσία.

 

Η υψηλότερη ποιότητα των συμμετεχόντων δειγμάτων οδήγησε σε αύξηση των μεταλλίων (+35% σε σχέση με πέρυσι) κυρίως, μάλιστα, στις κατηγορίες των χρυσών και των αργυρών. Το ίδιο, με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική, συνέβη και με τις ελληνικές συμμετοχές όπου παρατηρείται αύξηση των βραβεύσεων κατά 46%, επιβεβαιώνοντας τις προσδοκίες πως η εσοδεία 2017/18 θα ήταν υψηλής ποιότητας.  Πιο συγκεκριμένα, από τα 171 ελληνικά ελαιόλαδα που συμμετείχαν στον ATHIOOC 2018 (+10% σε σχέση με πέρσι), μετάλλιο πήραν τα 107, ως εξής: 30 χάλκινα, 54 αργυρά, 22 χρυσά και 1 μεγάλο χρυσό, το Omphacium Organic της Ελαιουργίας Παπαδόπουλος στην Ηλεία, από τη σπάνια ποικιλία ελιάς Νεμουτιάνα.

 

O διεθνής διαγωνισμός ελαιολάδου «Athena» οργανώνεται κάθε χρόνο σε μία διαφορετική ελαιοπαραγωγική περιοχή της Ελλάδας και αφορά έξτρα παρθένα ελαιόλαδα απ’ όλον τον κόσμο.  Φέτος, μάλιστα, η συμμετοχή των ξένων ελαιολάδων ξεπέρασε εκείνη των ελληνικών παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 35%. Η πιστοποίηση του διεθνή χαρακτήρα του διαγωνισμού ενισχύεται επίσης από την προέλευση των κριτών του, αφού οι 20 κριτές της φετινής διοργάνωσης προέρχονταν από 11 χώρες: Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ισραήλ, Κροατία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Γερμανία, Τυνησία και Αυστραλία.

 

Η επιλογή των Δελφών για τη διεξαγωγή του ATHIOOC 2018 είχε ως αποτέλεσμα την ανάδειξη του ιστορικού ελαιώνα της Άμφισσας και την ισχυροποίηση της εικόνας του ATHIOOC μέσω της ταύτισής του με τον παγκοσμίως γνωστό αρχαιολογικό χώρο. Ανάμεσα σε άλλα, οι κριτές είχαν την ευκαιρία να περπατήσουν το αρχαίο μονοπάτι που συνδέει τους Δελφούς με την παραθαλάσσια Κίρρα διασχίζοντας το μοναδικής ομορφιάς Δελφικό Τοπίο, ενώ την τελευταία ημέρα φύτεψαν, υπό την αιγίδα του Δήμου Δελφών, από μία ελιά στον κήπο της οικίας του Άγγελου Σικελιανού.

 

Η τελετή απονομής του Athena θα πραγματοποιηθεί στις 28 Απριλίου 2018 στο Ζάππειο Μέγαρο σε συνδυασμό με ολοήμερη παρουσίαση όλων των βραβευμένων ελαιολάδων στο κοινό.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading

Lifestyle

Πρωταθλητές Ελλάδος 2017-2018

Ο ερασιτέχνης του Άρη τίμησε με μια όμορφη γιορτή δίνοντας βραβεία στους αθλητές που αναδείχθηκαν πρωταθλητές Ελλάδος το έτος 2017-2018. Συγκεκριμένα στην πυγμαχία βραβεύτηκαν ο Πηλείδης Χρήστος πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία ανδρών στα 69 κιλά,ο Εμμανουήλ Κουλούρης πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία παμπαίδων στα 46 κιλά και η Κοντούλη Στέλλα πρωταθλήτρια Ελλάδος στην κατηγορία γυναικών στα 69 κιλά!

Continue Reading

Lifestyle

The/Saloniki Sound Festival 18-22 Ιουνίου

Η Διεύθυνση Πολιτισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την δημιουργική ομάδα SoulFood Thessaloniki παρουσιάζουν το The/Saloniki Sound Festival από την Δευτέρα 18 μέχρι και την Παρασκευή 22 Ιουνίου!

Για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη δημιουργείται ένα φεστιβάλ μουσικής για 5 μέρες, σε 3 συμβολικούς και ανατρεπτικούς χώρους της πόλης, με παραπάνω από 15 συγκροτήματα & DJs από την Ελλάδα και εξωτερικό!

Η Τετάρτη 20 Ιουνίου είναι η μέρα με την πιο ποικιλόμορφη σύνθεση…Μουσικοί του δρόμου, ένας από τους πιο ταλαντούχους δημιουργούς – παραγωγούς της σκηνής του και ένα από τα πιο
εκρηκτικά συγκροτήματα αυτή τη στιγμή σε ολόκληρο τον κόσμο!

3rd Day line-up:
Baba Zula
Mononome
Τhe Sailing Tomatoes

Port of Thessaloniki / Λιμάνι Θεσσαλονίκης – Προβλήτα Α

Είσοδος με εισιτήριο τριημέρου ή ημερήσιο

Προπώληση εισιτηρίων:

Full Festival Ticket
20e (μέχρι 20.5)
25e (μέχρι 19.6)

Day Tickets
10e (μέχρι 20.5)
12e (μέχρι 19.6)
15e (ταμείο)

Viva.gr | 11876 | Seven Spots | Media Markt | Stereodisc | Lotus Record Shop | Velona Record Shop | WE | Εκδοτηριο πλατεια Αριστοτελους

Η Πέμπτη 21 Ιουνίου είναι η Ευρωπαϊκή Μέρα Μουσικής και η αφορμή πίσω από την δημιουργία του The/Saloniki Sound Festival!

Από νωρίς το μεσημέρι οι πιο ενεργές & δυναμικές ομάδες της πόλης ετοιμάζουν το μεγαλύτερο dance party του καλοκαιριού με καλεσμένους δυο από τους πιο σύγχρονους DJs και παραγωγούς,
με εμφανίσεις σε όλα τα σημαντικά φεστιβάλ του κόσμου!

Afro – Disco – Boogie – House… all day long!

4th Day line-up:
Auntie Flo
AND.ID
Ison
Madorasindahouse (Atsou. & Le Croque)
Soulfood Djs

Port of Thessaloniki / Λιμάνι Θεσσαλονίκης – Προβλήτα Α
Free entrance / Ελεύθερη είσοδος

Η τελευταία μέρα του The/Saloniki Sound Festival είναι η Παρασκευή 22 Ιουνίου.

Κινηματογραφικό σκηνικό με τον ήλιο να χάνεται μέσα στη θάλασσα, retro στοιχεία να δένουν με καινοτόμες μελωδίες, η Jazz στα καλύτερα της, να συνδυάζεται με dream pop & nu swing αναφορές!

Closing Day line-up:
Koop Oscar Orchestra Live
The Speakeasies Swing Band
Yako Trio Live

Port of Thessaloniki / Λιμάνι Θεσσαλονίκης – Προβλήτα Α
Είσοδος με εισιτήριο τριημέρου ή ημερήσιο

Προπώληση εισιτηρίων:

Full Festival Ticket
20e (μέχρι 20.5)
25e (μέχρι 19.6)

Day Tickets
10e (μέχρι 20.5)
12e (μέχρι 19.6)
15e (ταμείο)

Viva.gr | 11876 | Seven Spots | Media Markt | Stereodisc | Lotus Record Shop | Velona Records | WE | Εκδοτήριο πλατεία Αριστοτέλους

Find Out More

Continue Reading

Trending