Lifestyle
Nutri Score ή .. Foodomics?

Την τακτική Τετάρτη, 10 Φεβ 2021, στις 12.00, ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής, όπως κάθε Τετάρτη, προσκαλεί στην δημόσια διαδικτυακή συζήτηση με επίκαιρο θέμα: Nutri Score ή .. Foodomics?
Η δημόσια συζήτηση είναι ανοικτή σε όποιον ενδιαφέρεται στο facebook στο προφίλ Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα για ερωτήσεις και παρατηρήσεις και στο www.vgainoumemprosta.gr μόνο για παρακολούθηση.
Στις πολλές απορίες που δημιουργήθηκαν κατά την παρακολούθηση της συζήτησης του Ινστιτούτου Προϊόντων Κρέατος (1/2/2021) θα προσπαθήσει να συστηματοποιήσει η συζήτηση της Τετάρτης, 10 Φεβ 2021, με την βοήθεια της κας Ευαγγελίας Μπαρκονίκου (Δ/ντριας Διασφάλισης Ποιότητας).
Αν καταλάβαμε καλά «Nutri Score», βαθμολογία Nutri, είναι μια ετικέτα πέντε (5) χρωμάτων, όπου το Α-πράσινο βαθύ είναι προτιμώμενο, Β-πράσινο αχνό, C-κίτρινο, D-πορτοκαλί & E-κόκκινο. Ο υπολογισμός της βαθμολογίας περιλαμβάνει επτά διαφορετικές παραμέτρους των πληροφοριών σχετικά με τα θρεπτικά συστατικά ανά 100 γραμμάρια τροφίμων που είναι συνήθως διαθέσιμες σε συσκευασίες τροφίμων. Η υψηλή περιεκτικότητα σε φρούτα & λαχανικά, ίνες & πρωτεΐνες προάγει μια προτιμώμενη βαθμολογία, ενώ η υψηλή περιεκτικότητα σε ενέργεια, ζάχαρη, κορεσμένα λιπαρά οξέα και νάτριο επιβάλει μια «κόκκινη» βαθμολογία.
Με εξέπληξε ότι σε μια κατάταξη αξιολόγησης με Nutri Score A, B, C, D & Ε, που είδαμε στις 1/2/2021 το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο αξιολογείται με D, το Βιτάμ με D, η Φυτίνη με D, ο χυμός πορτοκάλι με Ε, το γάλα με Ε, τα Coji-Berries με D, καστανή ζάχαρη με D, το μέλι με D, ψωμί λευκό με D, μακαρόνια με Α κλπ …
Μοιάζει να πρόκειται για μια ακόμα προσπάθεια επιβολής της παγκοσμιοποιημένης ομογενοποιημένης αγοράς καταναλωτών. Ο υπεραπλουστευμένος κώδικας, για καταναλωτές χωρίς χρήση σκέψης, δημιουργεί την άποψη ότι ΔΕΝ λαμβάνει υπ’ όψη άλλες σημαντικές παραμέτρους, όπως πχ τον τρόπο ζωής του ανθρώπου, ή τις κλιματικές συνθήκες που επικρατούν στον τόπο κατανάλωσης ή ακόμα και άλλα χαρακτηριστικά που προσδίδουν ειδικές ιδιότητες.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενή Τομέα Περιφέρειας Κρήτης κ Μ. Χνάρης, σε επιστολή του, αναφέρεται στον σοβαρό κίνδυνο που θέτει το σύστημα επισήμανσης ποιότητας προϊόντων, Nutri Score, για τα κρητικά εξαγώγιμα προϊόντα και ειδικά για το λάδι, το μέλι και άλλα προϊόντα. Το Nutri Score στοχεύει στην ενημέρωση των καταναλωτών λαμβάνοντας υπόψη μόνον λίπη, σάκχαρα & αλάτι των τροφών, χωρίς να αξιολογείται συνολικά το διατροφικό προφίλ του τροφίμου ως προς τις ευεργετικές του ιδιότητες. Αυτό έχει ως συνέπεια προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε καλά λίπη όπως το ελαιόλαδο και υγιεινά σάκχαρα όπως το μέλι, να κατατάσσονται στην ίδια προτελευταία ποιοτική κατηγορία μαζί με την κέτσαπ και προϊόντα τύπου κόλα (!…). agrocapital.gr, 8/12/2021.
Ένα γεύμα με κόκκινο κρασί και χοιρινό λαρδί είναι απαραίτητο και σωστό στην βόρεια Φιλανδία. Το ίδιο γεύμα με κρασί και χοιρινό πρέπει να αποφεύγεται στην Σαχάρα, και στην Ινδία αν δεν συνοδεύεται από ισχυρά καρυκεύματα ίσως να μην είναι σωστό … Τι ακριβώς δείχνει το Nutri Score?.
Ο κύριος Ανδρέας Κ. είναι ένας 65χρονος παραγωγός μελιού στο Καρπενήσι, ο οποίος πιστεύει ότι το μέλι του είναι ξεχωριστό. Είναι όμως πράγματι ξεχωριστό; Και αν ναι, τι είναι αυτό που του προσδίδει υπεραξία; Το ξεχωριστό αυτό στοιχείο, το οποίο γνωρίζει εμπειρικά ο παραγωγός, θα μπορούσε να τεκμηριωθεί και επιστημονικά αν ο ίδιος είχε έναν τρόπο να κάνει μια πλήρη χαρτογράφηση της μοριακής σύστασης του προϊόντος του με τη χρήση των πιο εξελιγμένων τεχνικών πολυδύναμης ανάλυσης, ώστε να αναδείξει την αυθεντικότητά και τη διατροφική του αξία και γιατί όχι, να προχωρήσει ακόμη και σε κλινικές δοκιμές για να διαπιστώσει την ευεργετική του επίδραση στον ανθρώπινο οργανισμό. Β. Μιχοπούλου, in.gr, 21/12/2020.
Η FoodOmicsGR ακολουθεί την τάση στην ανάλυση τροφίμων foodomics, η οποία συνδυάζει την επιστήμη τροφίμων & διατροφής με τις πρόσφατες εξελίξεις στην αναλυτική χημεία, κυρίως στα εργαλεία «omics» (γονιδιωματική, μεταβολομική, μεταγραφωματική πρωτεομική) και στη βιοπληροφορική-χημειομετρία με χρήση τεχνολογιών μηχανικής εκμάθησης. Στο πλαίσιο αυτού του ερευνητικού trend, οι αναλυτικοί χημικοί ξεπερνούν την ανίχνευση και ταυτοποίηση των συστατικών διαφόρων δειγμάτων και αντιμετωπίζουν την πρόκληση της ολιστικής χαρτογράφησης του προφίλ ενός τροφίμου ή ενός βιολογικού δείγματος με τη χρήση των πιο σύγχρονων τεχνικών πολυδύναμης ανάλυσης, ικανοποιώντας ταυτόχρονα τις απαιτήσεις της αειφόρου ανάπτυξης και της πράσινης ή βιώσιμης παραγωγής. Καθ Γεώργιος Θεοδωρίδης, ΑΠΘ. in.gr.
«Υποθέστε ότι ένας μικρός συνεταιρισμός κτηνοτρόφων θέλει να κάνει ένα επιχειρηματικό βήμα, να παραγάγει ένα νέο προϊόν, για παράδειγμα ένα γιαούρτι, αλλά δεν ξέρει πώς να το κάνει. Εμείς μπορούμε να τον βοηθήσουμε ξεκινώντας από την ολιστική διαχείριση της εκτροφής, δηλ. από τον στάβλο και τις τροφές που χορηγούμε στα ζώα και φτάνοντας μέχρι τον σχεδιασμό του προϊόντος και την πιστοποίηση. Μπορούμε να κάνουμε μοναδικό το προϊόν προσδίδοντάς του υπεραξία βάσει του μοριακού του προφίλ, της αυθεντικότητας και της γεωγραφικής του προέλευσης», καθ Γεώργιος Αρσένος, ΑΠΘ. in.gr.
Foodomics.GR. Ένα έργο σταθμός για τον ενδελεχή χαρακτηρισμό των Ελληνικών τροφίμων και την επιστημονική τους ταυτότητα. Σκοπός του έργου είναι η ανάπτυξη ερευνητικών υπηρεσιών τόσο για ερευνητές όσο και παραγωγούς με στόχο: 1. Τον έλεγχο της αυθεντικότητας, της ιχνηλασιμότητας, της γεωγραφικής και γενετικής προέλευσης τροφίμων μέσω του γενετικού/μοριακού χαρακτηρισμού του ελαιόλαδου, των οίνων και αποσταγμάτων, του γάλακτος και των γαλακτοκομικών προϊόντων, του μελιού, καθώς και άλλων τροφίμων και προϊόντων με στόχο την ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών της Ελληνικής πρωτογενούς παραγωγής & 2. Την ανάδειξη και βελτίωση μοναδικών χαρακτηριστικών των ελληνικών τροφίμων αναφορικά με την διακριτή ποιότητα & ασφάλεια. Καθ. Γιάννης Σκούφος, facebook, 4/2/2021.
Προφανώς το βιομηχανοποιημένο-παγκοσμιοποιημένο τρόφιμο, που προσπαθεί να μας επιβάλει μια ελίτ, προτιμώμενου πράσινου-Α score, ίσως ΔΕΝ αποτελεί την καλύτερη επιλογή σωστής διατροφής για τα εξαιρετικά πιστοποιημένα ελληνικά αγροτικά προϊόντα.
Με αγωνία περιμένουμε ενημέρωση για το Nutri Score και για τα foodomics στην τακτική δημόσια διαδικτυακή συζήτηση του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής την Τετάρτη, 10 Φεβ 2021, στις 12.00 στο facebook Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα και στο www.vgainoumemprosta.gr.
Μόδα
Κινηματογραφική Μόδα

Audrey Hepburn: Το κορίτσι με τα 1000 πρόσωπα παραμένει ακόμη κομψή και διαχρονική έμπνευση
Το little black dress, τα μαργαριτάρια, τα υπερμεγέθη γυαλιά ηλίου και η μακριά τσιγαροθήκη της Audrey Hepburn έχουν γράψει την δική τους ιστορία.
Το Breakfast at Tiffany’s – η ταινία που βασίζεται στη νουβέλα του Truman Capote του 1958 – έχει γίνει πιο διάσημη για την οπτική της, τα σημαίνοντα της κομψής και μοντέρνας θηλυκότητας της Νέας Υόρκης, παρά για την πραγματική της ιστορία ή τους χαρακτήρες της.
Μια αμερικανική ρομαντική κωμωδία με πρωταγωνίστρια τη Βρετανίδα ηθοποιό Audrey Hepburn, μια εκκεντρική κοπέλα στη Νέα Υόρκη της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει δημόσιες σχέσεις με διάσημους ανθρώπους, δημιουργεί προβλήματα, ραγίζει καρδιές, ενώ παράλληλα αρχίζει να ερωτεύεται έναν συγγραφέα με ανήσυχο πνεύμα. Η ταινία Truman Capote του 1958, ήταν υποψήφια για πέντε Όσκαρ και κέρδισε δύο, ενώ με τη μουσική, συμπεριλαμβανομένου του υπέροχου “Moon River”, ήταν υποψήφια για έξη Βραβεία και κέρδισε πέντε Γκράμι.
Η ταινία έμεινε στην ιστορία όχι τόσο για την ιδιαίτερη πλοκή ή τους χαρακτήρες της ταινίας, αλλά για την προβολή του fashion icon της μοναδικής κομψότητας, ρομαντικής και παράλληλα μοντέρνας θηλυκότητας της δεκαετίας του 60 στη Νέα Υόρκη. Το θρυλικό «little black dress» σχεδιάστηκε για την ιδιαίτερη και ξεχωριστή προσωπικότητά της Audrey από τον κορυφαίο Γάλλο Hubert de Givenchy. H Audrey χαρακτήρισε τον Givenchy ως τον «καλύτερο της φίλο», ενώ ο ίδιος την αποκαλούσε «αδελφή» του. Το υπέροχο μαύρο φόρεμα αποτελεί ένα από τα πιο εμβληματικά ενδύματα του εικοστού αιώνα, ενώ στην ταινία η Audrey το συνδυάζει με ένα ασορτί ζευγάρι γάντια μέχρι τον αγκώνα και ένα μαργαριταρένιο κολιέ που κατασκευάστηκε από το Γάλλο κοσμηματοπώλη Roger Scemama στενό συνεργάτη του Givenchy. Μεγάλα σκούρα γυαλιά ηλίου ολοκλήρωναν το σύνολο. Η εμφάνιση της τότε αποθεώθηκε ως «μοναδικά θηλυκή» και «παριζιάνικη», ενώ η φήμη που απέκτησε το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν τόσο μεγάλη που ακόμη και σήμερα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της γυναικείας γκαρνταρόμπας.
Η λάμψη της προσωπικότητας της Hepburn είναι στενά συνδεδεμένη με την ιστορία της μόδας. Τα ρούχα της στην οθόνη αλλά και εκτός θεωρούνται τα πιο διαχρονικά στην ιστορία του 20ου αιώνα. Σκηνές από το Breakfast at Tiffany’s έχουν κοσμήσει χιλιάδες τοίχους δωματίων νεαρών κοριτσιών, ενώ πολλά ρούχα από τις ταινίες της, όπως το μαύρο «polo neck» σήμερα γνωστό ως ζιβάγκο στο Funny Face (1957), θεωρούνται πλέον ο ορισμός του iconic.
Στην ταινία Roman Holiday (1953) η ηθοποιός πρωταγωνιστεί δίπλα στον Gregory Peck και υποδύεται μία πριγκίπισσα που εγκαταλείπει τα καθήκοντα της για να ζήσει υπέροχες στιγμές στη Ρώμη. Η απαράμιλλη κομψότητα της Audrey με μπλούζα και φούστα καμπάνα σφιγμένη ψηλά στη μέση, δημιούργησε μια υπέροχη θηλυκή σιλουέτα που κυριολεκτικά σκλάβωνε την οθόνη.
Παρόλο που Audrey αγαπούσε τις τιάρες συχνά εμφανίζεται με στέκες με φιόγκους, αλλά και απλές λευκές κορδέλες.
Λάτρευε τα μαντήλια τόσο στην οθόνη όσο και στη ζωή για λαμπερές εμφανίσεις. Σε πολλές σκηνές των Funny Face, Breakfast at Tiffany’s και Charade (1963) τα μεταξωτά της μαντήλια συνδυασμένα με δερμάτινα γάντια και γυαλιά ηλίου αναμφισβήτητα κάνουν θραύση!
Μια ακόμη διαχρονική εμφάνιση της Hepburn είναι τα παντελόνια στυλ gingham σε μονόχρωμες μπλε και ροζ αποχρώσεις συνδυασμένα με απλά φλατ παπούτσια. Με αυτήν την εμφάνιση προτιμούσε να φωτογραφίζεται με σκύλους και άλλα ζωάκια όπως το αγαπημένο της ελάφι Pippin.
Αγαπημένα της παπούτσια οι μπαλαρίνες και αναμενόμενο λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη αγάπη της για το χορό και το όνειρο της να γίνει χορεύτρια μπαλέτου.
Στη γαλλική ταινία Two for the Road (1967) πρόσφερε φανταστικές ενδυματολογικές στιγμές. Εδώ η Hepburn ντύνεται με αγαπημένους σχεδιαστές όπως Paco Rabanne και Mary Quant, σε μοναδικές casual εμφανίσεις με κόκκινο τοπ, τζιν και αθλητικά παπούτσια.
Αν και η Hepburn λάτρευε τις ελκυστικές εμφανίσεις με εφαρμοστές μπλούζες που συχνά έδενε στη μέση, παράλληλα λάνσαρε και τα φαρδιά λευκά ανδρικά πουκάμισα.
Η εμφάνιση της Hepburn στα Βραβεία Όσκαρ το 1954, όπου κέρδισε την Α’ Γυναικεία Ερμηνεία, με το λευκό δαντελένιο φόρεμά Givenchy και το παιχνιδιάρικο κοντό της κούρεμα σηματοδότησε τις εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί για τις επόμενες δεκαετίες.
Η Hepburn παντρεύτηκε το 1954 τον πρώτο της σύζυγο Mel Ferrer με σατέν νυφικό και ψηλό λαιμό, φουσκωτά μανίκια και γάντια μέχρι τον αγκώνα.
Ακολούθησε ο δεύτερος γάμος της το 1969 με τον Ιταλό ψυχίατρο Andrea Dotti όπου φορούσε ροζ μίνι φόρεμα με ψηλό λαιμό, ασορτί μαντίλα και μανίκια με τελείωμα σαν λουλούδια.
Στα τελευταία της χρόνια, η Χέπμπορν εμφανίζεται με παντελόνια σε απλή γραμμή, πουκάμισα και απλά πουλόβερ. Μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας της ταινίας Always το 1989, η Hepburn διοχέτευσε όλη την ενέργειά της ως πρέσβειρα της UNICEF για τα παιδιά που υπέφεραν από ασθένειες και πείνα συγκεντρώνοντας σημαντικά χρηματικά ποσά για την οργάνωση μέχρι το θάνατό της το 1993.
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
Lifestyle
Ένας παιδικός σταθμός προσθέτει εικαστική νότα στην Εθνικής Αμύνης

Μια πολύχρωμη και ευχάριστη έκπληξη υπάρχει στη γειτονιά της Εθνικής Αμύνης, καθώς το Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο & Βρεφονηπιακός Σταθμός “Μέριμνα Παιδιού” δημιούργησε στην εμπρόσθια όψη του τετραόροφου κτιρίου του, μια εντυπωσιακή εικαστική παρέμβαση, που σκοπό έχει να προσθέσει μια φρέσκια οπτική τόσο στην αισθητική του σχολείου όσο και του αστικού χώρου.
Η είσοδος του σχολείου βάφτηκε εκ νέου και διακοσμήθηκε με ζωγραφικά σχέδια γεμάτα χρώματα και θετική ενέργεια.

Το βλέμμα τραβά αμέσως η εντυπωσιακή 3D κατασκευή με πολύχρωμα μολύβια, που δεσπόζει στην είσοδο, μετατρέποντας τον χώρο υποδοχής σε ένα «εικαστικό παραμύθι» που προδιαθέτει με τον πιο δημιουργικό τρόπο την καθημερινή άφιξη των παιδιών. Μέσω της συνεχούς τριβής με την τέχνη, τα παιδιά καλλιεργούν τη φαντασία τους και αναπτύσσουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Η δράση εντάσσεται στην αδιάκοπη προσπάθεια της “Μέριμνας Παιδιού” να προσφέρει έναν χώρο, ο οποίος συνδυάζει την τέχνη, την εκπαίδευση και την αγάπη για το παιδί. Ελάτε να ανακαλύψετε την πολύχρωμη, ανανεωμένη είσοδο, να γνωρίσετε το σχολείο και γιατί όχι να φωτογραφηθείτε σε αυτό το ιδιαίτερο φόντο!
Μόδα
Ηθική και Μόδα: Η Μόδα Μπορεί να Συμβάλει στη Φτώχεια;

Η μόδα μπορεί να συμβάλει στη φτώχεια, αλλά είναι επίσης μια ισχυρή δύναμη που μπορεί να βοηθήσει τον κόσμο να βγει από τη φτώχεια.
Είναι γνωστό ότι οι πολυεθνικές εταιρείες ρούχων συχνά εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Πρόσφατο άρθρο από το International Law and Policy Brief αποκαλύπτει ότι από περίπου 75 εκατομμύρια εργαζόμενους σε πολυεθνικές παγκοσμίως, λιγότερο από το 2% κερδίζουν ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης σε ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.
Πολλές χώρες που υποφέρουν από φτώχεια βασίζονται στην παραγωγή μόδας για να διατηρήσουν την οικονομία τους. Η μόδα συχνά ενοχοποιείται ως μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες που συμβάλει στη φτώχεια, όμως τα τελευταία χρόνια έχουν οργανωθεί σημαντικά κινήματα και πρωτοβουλίες που στηρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αλλά και το περιβάλλον μέσα από την μόδα. Τα “ethical fashion brands” στοχεύουν να ενδυναμώσουν τους εργαζόμενους, δίνοντας έμφαση στις γυναίκες και δίνοντας τους την ευκαιρία για πιο δίκαιους μισθούς. Πολλοί καταναλωτές υποστηρίζουν αυτές τις επωνυμίες στηρίζοντας παράλληλα την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη για ένα καλύτερο μέλλον.
Οι παρακάτω μάρκες παράγουν προϊόντα που βρίσκουν εναλλακτικούς τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Η SOKO είναι μια πιστοποιημένη επωνυμία κοσμημάτων που απασχολεί γυναίκες που παράγουν υπέροχες συλλογές για καταναλωτές με συνείδηση. Η εταιρεία έχει στόχο τη μείωση της φτώχειας και της ανισότητας ενώ μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας συνδέει και προωθεί τα κοσμήματα που κατασκευάζονται από ανεξάρτητες τεχνίτριες. Η πλατφόρμα SOKO τους επιτρέπει να λαμβάνουν παραγγελίες και να πληρώνονται για τα χειροποίητα προϊόντα από ανακυκλωμένα υλικά. Στατιστικά, εργάζονται λιγότερο και κερδίζουν πέντε φορές περισσότερα από εκείνους που απασχολούνται σε μία αντίστοιχη εταιρεία.
Η Nudie Jeans είναι μια σουηδική μάρκα τζιν που ιδρύθηκε το 2001 και παράγει τζιν από 100% οργανικό βαμβάκι. Η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην περιβαλλοντική και κοινωνική βιώσιμη ανάπτυξη μέσω των δωρεάν υπηρεσιών της, της μεταπώλησης μεταχειρισμένων τζιν παντελονιών έχοντας ελάχιστα έξοδα. Από το 2016 ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων έχει καταφέρει να εξασφαλίσει ένα αξιοπρεπή μισθό διαβίωσης, ενώ από το 2019 συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στα κλωστήρια, σε μονάδες πλεξίματος και μεταποίησης ρούχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός συστήματος δίκαιης κατανομής πόρων σε όλη την παραγωγική αλυσίδα της εταιρείας.
Η Akola είναι μια επωνυμία κοσμημάτων που στηρίζει τις γυναίκες της Ουγκάντα. Η εταιρεία απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό γυναικών που κατασκευάζουν χειροποίητα το κάθε κομμάτι, ενώ οι εργάτριες μέσω των θέσεων εργασίας και έχοντας δίκαιες αμοιβές απελευθερώνονται από τη φτώχεια και οδηγούνται σε οικονομική ανεξαρτησία. Το brand μέσω πολλών προγραμμάτων κατάρτισης εκπαιδεύει τις γυναίκες σε διάφορες δεξιότητες για να είναι αυτόνομες. Ο αντίκτυπος της Akola φαίνεται από το γεγονός ότι ένα ποσοστό των γυναικών που εργάζονται στην εταιρεία έχουν σπίτι, τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο ενώ και ένα μικρό ποσοστό των γυναικών έχει ήδη κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην κοινότητα.
Mayamiko, Μαλάουι. Η μάρκα ξεκίνησε στο Μαλάουι της Αφρικής, όπου οι τεχνίτες εμπνέονται από την παραδοσιακή αφρικανική τέχνη. Οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν ακόμη και υφάσματα τοπικής προέλευσης και παρέχουν στον κόσμο όμορφα ρούχα που αποδεικνύουν ότι η βιώσιμη μόδα αυξάνει την ποιότητα, το σχεδιασμό αλλά και τη αξία τέτοιων κομματιών. Μερικές από τις ηθικές υποσχέσεις της Mayamiko απαγορεύουν τη χρήση καταναγκαστικής ή παιδικής εργασίας και διασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες, μισθούς διαβίωσης, λογικές ωράριο εργασίας και γεύματα για τους εργαζόμενους. Η Mayamiko είναι μια μάρκα vegan και είναι αφοσιωμένη στην υπεράσπιση των καλύτερων εργασιακών δικαιωμάτων. Η δημιουργία του Mayamiko Trust εργάζεται για την «προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας για τις γυναίκες στη Νότια Αφρική».
Συντάκτης: Χριστιάννα Σιάχου – Σχεδιάστρια μόδας – Αρθρογράφος
Instagram: Siachou Christiana
Facebook: Christiana Siachou
-
Επιχειρηματικότητα
Golden Rule vs Platinum Rule
-
Lifestyle
Πέγκυ Μουζάκη | Δεν έχω αυτοπεποίθηση!
-
Ψυχολογία
Συναισθηματική Νοημοσύνη ή Νοημοσύνη Της Καρδιάς :
-
Ψυχολογία
Αντιμετωπίστε την κρίση με… αισιοδοξία
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Οικογένεια
Τα Ψυχολογικά Χαρακτηριστικά Της Εφηβικής Ηλικίας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea