Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Oι επιτυχημένοι στόχοι είναι οι S.M.A.R.T. στόχοι!

Αν ακόμα αναρωτιέσαι γιατί δεν πετυχαίνεις τους στόχους σου, πάρε χαρτί και μολύβι και ξεκίνα να τους κάνεις S.M.A.R.T.!

Ο λόγος για τον οποίο χάνουμε τους στόχους μας και δεν τους πετυχαίνουμε είναι επειδή οι στόχοι μας δεν είναι SMART. Συγκεκριμένα:

• δεν είναι χρονικά προσδιορισμένοι,

• είναι ανέφικτοι,

• είναι εκτός ρεαλιστικών συνθηκών,

• είναι αφηρημένοι, δηλαδή δεν είναι μετρήσιμοι, και πολλές φορές,

• είναι μη συγκεκριμένοι και θεωρητικοί.

Οι δύο στόχοι σου βρίσκονται ήδη καταγεγραμμένοι στον τροχό.

Εσύ πρέπει να βρεις αν τους λείπει κάποιο SMART χαρακτηριστικό

από τις πέντε βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να έχουν. Σε

κάθε τομέα, ο στόχος πρέπει να είναι πλήρης, να μην έχει, δηλαδή,

αμφισβητούμενες περιοχές, να είναι συγκεκριμένος, να μπορούν,

δηλαδή, να τον αντιληφθούν όλοι με τον ίδιο τρόπο, να είναι

μετρήσιμος, να μην είναι, δηλαδή, διατυπωμένος μόνο ποιοτικά,

αλλά και ποσοτικά. (Για παράδειγμα, κατά πόσα χρήματα θέλεις να

αυξήσεις το εισόδημά σου; Πρέπει να το γράψεις συγκεκριμένα.)

Επίσης, ο στόχος πρέπει να είναι εφικτός, να διαθέτει, δηλαδή,

τις προϋποθέσεις για να υλοποιηθεί, να είναι ρεαλιστικός, το

οποίο σημαίνει ότι, στον χρόνο που έχεις δώσει, οι συνθήκες

πρέπει να επιτρέπουν να συμβεί, και, το πλέον βασικό, να είναι

χρονικά προσδιορισμένος.

Στο τελευταίο χαρακτηριστικό, οι περισσότεροι διστάζουν

να δεσμευτούν και να επιλέξουν, καθώς θεωρούν πως, αν

το υπερβούν, θα έχουν χάσει και τον στόχο. Ο χρονικός

προσδιορισμός, όμως, έχει την έννοια της δέσμευσης ως προς τη

δουλειά που θα κάνεις στο ενδιάμεσο διάστημα και όχι ως προς

το τελικό αποτέλεσμα. Ακόμα και αν παρέλθει η συγκεκριμένη

ημερομηνία που έχεις θέσει για να βελτιώσεις, λόγου χάρη, τα

οικονομικά σου ή για να βρεις την/τον κατάλληλο σύντροφο,

ο στόχος θεωρείται πως βαίνει επιτυχώς αν εσύ στο διάστημα

αυτό έχεις κάνει το καλύτερο που μπορείς και έχεις προσπαθήσει

με όλες σου τις δυνάμεις και δυνατότητες.

Τις περισσότερες φορές, όμως, παρά το άγχος που μας καταβάλλει ότι

θα βγούμε εκτός… deadline, οι περισσότεροι κατορθώνουν όχι μόνο

να πετύχουν τον στόχο τους, αλλά και μερικούς ακόμα παρεμφερείς.

Ο χρονικός προσδιορισμός γίνεται, λοιπόν, για να υπάρχει η

εγρήγορση, η δυναμική προς τον στόχο, και σίγουρα πρέπει να

βάλεις τον ελάχιστο χρόνο ενός εξαμήνου. Πάντα, όμως, αυτή η

παράμετρος εξαρτάται από καθέναν προσωπικά, καθώς, ακόμα

και για τον ίδιο στόχο, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τις ίδιες

δυνατότητες ούτε το ίδιο χρονικό σημείο επίτευξης.

Είναι μαγικό πώς δίνουμε το μήνυμα στο υποσυνείδητο και στο

συνειδητό μας να φέρουν όλα αυτά τα γεγονότα, τους ανθρώπους,

τα συμβάντα, τις ενέργειες.

Καλές γιορτές σε όλους!

Από το νέο bestseller των Τζιλ Δούκα και Νικόλα Ουρανού «Ξαφνικά Τώρα»

Νικόλας Ουρανός
Life & Relationship Coach, #1 International Bestselling Author www.jillandnikolas.com

  • Επένδυσε στο 3ήμερο συναρπαστικό retreat του Νικόλα αυτόν τον Φεβρουάριο στα Ιωάννινα, για το οποίο μπορείς να κάνεις την εγγραφή σου εδώ https://www.jillandnikolas.com/winter.html
  • Ακολούθησε τον Νικόλα σε Facebook και Instagram 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έρευνες

Ο COVID-19 ΚΑΙ Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΜΑΣ

H τρυφερή σχέση με τα κατοικίδια μας μπαίνει σε νέους κανόνες καθώς κάθε μέρα η πανδημία του COVID-19 επηρεάζει τις ανθρώπινες κοινωνίες καταλυτικά και διαμορφώνει προτεραιότητες και αναγκαίες αποφάσεις.

Ωστόσο είναι απαραίτητη η συνεχής και επίκαιρη  πληροφόρηση μας, ώστε να διευκολύνεται η πρακτικότητα στην ζωή μας και οχυρώνεται  η ασφάλεια και ευμάρειά μας.

Παρακάτω σας δίνονται  πληροφορίες -κλειδιά, με τα μέχρι σήμερα δεδομένα όπως προκύπτουν από τις επίσημα αναγνωρισμένες Κτηνιατρικές Επιστημονικές Ενώσεις  για την συμπεριφορά του COVID-19 σε σχέση με τα κατοικίδια μας:

  • Η μετάδοση του ιού προκύπτει από την γειτνίαση και την επαφή των ανθρώπων και έχουν καταμετρηθεί κρούσματα και θάνατοι σε όλες τις χώρες της Υφηλίου. Η μόλυνση και η ασθένεια   από τον ιό χαρακτηρίστηκε πλέον πανδημία και υπακούει σε διεθνείς κανόνες και πρωτόκολλά προστασίας. Η μετάδοση γίνεται κατά κύριο τρόπο με την επαφή ενός φορέα ή ασθενή μέσω των σωματικών υγρών και κυρίως το σίελο και τις βλέννες που εκτινάσσονται κατά τον βήχα και το φτέρνισμα. Η ανοσία και η ίαση στον άνθρωπο δεν έχουν  ακόμη εξακριβωθεί επαρκώς. Επίσης παρατηρήσεις δείχνουν ότι ο ιός μεταφέρεται μέσω επιφανειών και αντικειμένων καθώς φαίνεται να έχει αρκετή διάρκεια αντοχής . Για τον λόγο αυτό συστήνεται η επιμελής καθαριότητα των χεριών με απολυμαντικά, νερό και σαπούνι συχνά και η αποφυγή της επαφής του στόματός, της μύτης και των ματιών μας καθώς και των ανοιχτών πληγών στο σώμα μας.
  • Αν και παρατηρήθηκε  ότι ο ιός δυσκολεύεται να επιβιώσει σε πορώδη και ανώμαλες επιφάνειες, πρέπει να γίνουν περισσότερες διαπιστώσεις  για το πως συμπεριφέρεται στο τρίχωμα και το δέρμα των κατοικίδιων, λόγω της θερμότητας, του δερματικού σμήγματος και της υγρασίας.
  • Προς το παρόν έχουν αναφερθεί διεθνώς κατοικίδια και συγκεκριμένα 2 σκύλοι (Hong Kong) και μία γάτα (Belgium) που έχουν μολυνθεί από το κορονοιό SARS-CoV-2 που είναι ο COVID-19. Τα ζώα φαίνεται να μολύνθηκαν από την επαφή με τον ασθενή  ιδιοκτήτη τους. Μέχρι την ώρα που γράφεται το άρθρο αυτό οι επιστημονικές διεθνείς κτηνιατρικές και ιατρικές μελέτες δεν έχουν εντοπίσει ή ερευνήσει ένδειξη μόλυνσης κατοικίδιων μεταξύ τους ή μόλυνση ανθρώπων από κατοικίδια με τον COVID-19.
  • Ωστόσο η σύσταση των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών είναι να αντιμετωπίζονται τα κατοικίδια ως επιφάνειες μεταφοράς και να τηρούνται σχολαστικές συνθήκες καθαριότητας όταν χαϊδεύουμε ή αγκαλιάζουμε το ζώο μας ή τα ζώα άλλων ιδιοκτητών.
  • Η κατεύθυνση της προσοχής είναι διπλή. Ενδεχομένως τα κατοικίδια να μεταφέρουν σταγονίδια  ανθρώπων που νοσούν ή και είναι φορείς κατά την επαφή τους μαζί τους, ή αν εμείς είμαστε φορείς να τα μεταδώσουμε μέσω των δικών μας κατοικίδιων στους ανθρώπους που θα τα χαϊδέψουν ή θα έρθουν σε επαφή. 
  • Εφόσον είστε υγιείς συνεχίζετε κανονικά όλες τις δραστηριότητες με τα ζώα συντροφιάς (παιγνίδι, τάισμα, βόλτα ) αλλά τηρείτε σχολαστική καθαριότητα στο εαυτό σας πριν και μετά από κάθε επαφή με το κατοικίδιο σας, με απολυμαντικό και καλό πλύσιμο χεριών και ρούχων. Επίσης φροντίζεται να έχετε περιποιημένο και καθαρό το τρίχωμα , τα άκρα και τα νύχια του ζώου σας και επικοινωνείτε με τον Κτηνίατρο για κάθε ιδιαίτερη περίπτωση ( έκζεμα ζώου, ανοιχτές πληγές ή αν αυτό βρίσκεται σε φαρμακευτική αγωγή).
  • Αν κάποιο άτομο της οικογένειας ή του περιβάλλοντος σας νοσήσει και έχει κατοικίδιο , τότε απομακρύνεται το ζώο από αυτόν, απολυμάνετε τα αντικείμενα και ρούχα του ζώου και καθαρίζεται  το ίδιο καλά .
  • Η υπερβολική ίσως προσοχή είναι απαραίτητη μέχρις ότου υπάρξουν επαρκείς μελέτες για την συμπεριφορά του ιού με τα ζώα.
  • Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είμαστε αυστηροί με τους κανόνες υγιεινής και να μην μεταφέρουμε τρόφιμα , σκεύη , αντικείμενα των ζώων μας ύστερα από την έξοδο και περίπατο, πάνω στα κρεβάτια , τα ρούχα ή την κουζίνα μας προτού πάρουμε προφυλάξεις.
  • Τα ζώα συντροφιάς ή τα ζώα ασφάλειας με κανένα τρόπο να μην παραμεληθούν  και να συνεχίζουν τακτικά τις επισκέψεις στον κτηνίατρο, ιδιαίτερα το διάστημα αυτό της εντατικοποίησης της προσοχής μας.
  • Θα πρέπει να είμαστε αυστηροί στην παρούσα φάση με τις υπηρεσίες pet sitting, ξενοδοχεία ζώων και άλλες υπηρεσίες, αν δεν διαπιστώσουμε ότι τηρούνται στο έπακρο οι κανόνες υγιεινής και δεν συνωστίζονται τα ζώα ούτε αποτελούν τόπο συγκέντρωσης ανθρώπων χωρίς έλεγχο.
  • Όλοι οι Διεθνείς Κτηνιατρικοί Οργανισμοί συστήνουν να υπάρχει πάντα εποπτεία και συμβουλή των Κτηνίατρων στα ζώα συντροφιάς, καθώς οι Κτηνίατροι ως επιστήμονες έχουν την αμεσότερη και καταλληλότερη σύγχρονη  ενημέρωση και την δυνατότητα να αντιμετωπίζουν τα σχετικά προβλήματα με την επάρκεια και την εμπειρία τους. Εκ της φύσεως δε της εργασίας τους, έχουν αποστειρωμένο και κατάλληλα εξοπλισμένο περιβάλλον ώστε να υπάρξει προφύλαξη και θεραπεία για την αγαστή και διαρκή συνέχεια στην σχέση μας με τους μικρούς μας φίλους αλλά και την ευμάρεια τόσο την δική τους όσο και την δική μας.

ΠΗΓΈΣ: WHO,FVE,AVMA resources

Μαριαννα Τσουλιά Κτηνίατρος – ΑΠΘ

Continue Reading

Έρευνες

Θετικές Προοπτικές Προσλήψεων

Έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το Β’ Τρίμηνο 2020:

Οι Έλληνες εργοδότες αναφέρουν σταθερά θετικές προοπτικές προσλήψεων για το προσεχές τρίμηνο

  • Οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης διαμορφώνονται στο +24%, βελτιωμένες κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
  • Οι ισχυρότερες προθέσεις προσλήψεων αναμένεται να καταγράφουν στον τομέα των Χρηματοοικονομικών, Ασφαλειών, Ακίνητης Περιουσίας και Παροχής Υπηρεσιών προς Επιχειρήσεις, όπου οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης ανέρχονται σε +31%. Παράλληλα, οι εργοδότες αναμένουν υγιή δραστηριότητα προσλήψεων στον τομέα της Πρωτογενούς Παραγωγής (Βιομηχανία Εξόρυξης, Γεωργία, Ηλεκτρισμός, Φυσικό Αέριο και Ύδρευση) και της Βιομηχανίας/Παραγωγής, με Προοπτικές της τάξης του +27% και +25% αντίστοιχα.
  • Η πιο αδύναμες προθέσεις προσλήψεων καταγράφονται στον τομέα του Τουρισμού, όπου οι Προοπτικές ανέρχονται σε +17%.
  • Οι εργοδότες στην Ευρύτερη Περιφέρεια Αττικής αναμένουν έναν αισιόδοξο ρυθμό προσλήψεων, αναφέροντας Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης της τάξης του +26%, ενώ οι Προοπτικές ύψους +20% στη Βόρεια Ελλάδα αντανακλούν αισιόδοξα σχέδια προσλήψεων.

 Αθήνα, 10 Μαρτίου 2020 – Οι εργοδότες στην Ελλάδα καταγράφουν σταθερά θετικές προοπτικές προσλήψεων για το χρονικό διάστημα από τον Απρίλιο έως και τον Ιούνιο. Με το 34% των εργοδοτών να αναμένει αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων, το 3% να προβλέπει μείωση και το 62% να μην προβλέπει κάποια αλλαγή. Μετά από την εποχική προσαρμογή των δεδομένων, οι Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης ανέρχονται σε +24%. Οι προθέσεις προσλήψεων διατηρούνται σχετικά σταθερές σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο και βελτιώνονται κατά 4 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

 «Οι προοπτικές προσλήψεων των εργοδοτών για το Β’ τρίμηνο του 2020 παραμένουν σταθερά σε υψηλό επίπεδο σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Η αγορά της Χρηματοοικονομικών και ειδικά της Ακίνητης περιουσίας εμφανίζει υψηλά ποσοστά προθέσεων απασχόλησης γεγονός που αποδεικνύεται και από την μεγάλη άνοδο σε εγγραφές μεσιτών ακινήτων. Ο κλάδος της Πρωτογενούς παραγωγής εμφανίζεται ισχυρός σε ότι αφορά τις προθέσεις προσλήψεων λόγω της εποχικής υψηλής παραγωγής στον τομέα της Γεωργίας αλλά κυρίως στον τομέα της Ενέργειας όπου ο μετασχηματισμός που υφίσταται (ψηφιοποίηση, πλάνο απανθρακοποίησης, δραστηριοποίηση νέων εταιρειών) κινείται σε υψηλούς ρυθμούς και απαιτεί ανθρώπινο δυναμικό. Παρόλο αυτά, η έλλειψη ταλέντου παραμένει η βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις- η Ελλάδα για το 2019 κατείχε την 3η θέση σε δυσκολία κάλυψης ταλέντων και είναι πιο σημαντικό από ποτέ να ακολουθήσουν  μια ολοκληρωμένη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού που περιλαμβάνει την ανάπτυξη ταλέντων και δεξιοτήτων», δηλώνει ο Χαράλαμπος Καζαντζίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup Ελλάδος.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ: https://www.manpowergroup.com/workforce-insights/data-driven-workforce-insights/manpowergroup-employment-outlook-survey-results#%20

 

Continue Reading

Προγράμματα

Το εργαστήριο αυτό είναι για σένα!

Η καλλιέργεια μιας προσωπικής μάρκας (personal branding) έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ! Στο Youthnest σχεδιάσαμε το εργαστήριο με θέμα “ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΟΥ  BRAND”, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 18.03.20, στις 18:00-21:00, στον χώρο της ΔΕΘ (περίπτερο 15).

Είσαι εργαζόμενος, επιχειρηματίας, εργοδότης ή freelancer; Τότε το εργαστήριο αυτό είναι για σένα!

Είσαι εργαζόμενος ή επιχειρηματίας;

Ένας βασικός λόγος είναι ότι πλέον είναι πολύ δημοφιλές για τους εργοδότες να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν τους κατάλληλους εργαζόμενους! Σύμφωνα με έρευνα του CareerBuilder του 2018, το 70% των εργοδοτών χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα για να ελέγξει τους υποψηφίους κατά τη διαδικασία πρόσληψης και το 43% των εργοδοτών χρησιμοποιεί τα social media για να ελέγξει τους υπαλλήλους τους!

Είσαι εργοδότης;

Η ανάπτυξη της προσωπικής μάρκας (personal branding) είναι φοβερά ωφέλιμη αν είσαι εσύ ο εργοδότης. Οι εταιρείες πρέπει να ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους να δημιουργούν ισχυρό προσωπικό branding, επειδή είναι καλή πρακτική και για τις ίδιες! Όταν οι εργαζόμενοι εκπροσωπούν την επιχείρησή τους σε συνέδρια ή εκδηλώσεις, παρέχουν και στον οργανισμό μεγαλύτερη έκθεση. Οι εργαζόμενοι μπορούν να βοηθήσουν στην απόκτηση νέων πελατών και να διατηρήσουν τους υπάρχοντες όταν θεωρούνται αξιόπιστοι από τους καλύτερους παίκτες της εκάστοτε αγοράς.

Είσαι ελεύθερος επαγγελματίας (freelancer);

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο η προσωπική μάρκα είναι πολύτιμη είναι ότι η οικονομία των ελεύθερων επαγγελματιών δεν πρόκειται να υποχωρήσει σύντομα. Ο μέσος άνθρωπος μετακινείται σε θέσεις εργασίας κάθε δύο έως τρία χρόνια (είτε εσωτερικά σε μία εταιρεία είτε σε άλλες εταιρείες). Ενώ, μέχρι το 2020, οι ελεύθεροι επαγγελματίες που εργάζονται στο εξωτερικό και οι σύμβουλοι θα ανέρχονται στο 43% του εργατικού δυναμικού των ΗΠΑ.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το εργαστήριο “Το προσωπικό σου Brand” απευθύνεται σε όποιον θέλει να εξελιχθεί προσωπικά και επαγγελματικά, ανεξαρτήτως αντικειμένου σπουδών ή ενασχόλησης: νέοι επαγγελματίες του ιδιωτικού/δημόσιου τομέα, νέοι επιχειρηματίες, φοιτητές, και γενικότερα σε όποιον θέλει να ακολουθεί τις παγκόσμιες εργασιακές τάσεις, να ενημερώνεται και να εξελίσσεται.

Τι θα μάθεις;

Μέσα από το διαδραστικό εργαστήριο θα εξερευνήσεις τις πτυχές του χαρακτήρα σου που ενδυναμώνουν το προσωπικό σου brand. Θα μελετήσουμε τους τύπους προσωπικού brand, θα μάθεις πώς συνδυάζεται η συναισθηματική νοημοσύνη με το προσωπικό brand, καθώς επίσης και πώς επικοινωνείς πιο αποδοτικά αυτό με το οποίο ασχολείσαι. Τέλος, θα δείς χρήσιμα παραδείγματα από την αγορά και τις σύγχρονες τάσεις που ακολουθούν οι μεγάλες εταιρίες.  Συγκεκριμένα, θα μάθεις:

  • Πώς να παρουσιάζεις επιτυχημένα τον εαυτό σου
  • Πώς να εντοπίσεις και να περιγράψεις χαρακτηριστικά του εαυτού σου
  • Μέσα αυτοπαρουσίασης
  • Τι σημαίνει προσωπική μάρκα (personal brand)

Γιατί να πάρεις μέρος στα εργαστήρια;

  • Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου
  • Θα βιώσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου​
  • Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, εξασκώντας τις πιο δημοφιλείς δεξιότητες στην αγορά σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό περιβάλλον.
  • Θα έρθεις σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα

Διαδικασία συμμετοχής:

Διάβασε περισσότερες πληροφορίες και συμπλήρωσε την φόρμα συμμετοχής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για τις λεπτομέρειες. Θα χαρούμε να σας δούμε στο εργαστήριο μας!

  •  Τιμή εισόδου για ένα εργαστήριο:

30€ γενική είσοδος | 25€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι)

  • Πακέτο εισόδου και για τα 4 εργαστήρια:

100€ γενική είσοδος | 80€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι)

 Περιλαμβάνεται καφές και ελαφρύ σνακ. Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Ερωτήσεις; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Trending