Connect with us

Αυτοκίνητο

OPEL CORSA 1.4cc 90hp

Το OPEL Corsa  δεν είναι νέο αυτοκίνητο.  Κυκλοφορεί ήδη σχεδόν 4 χρόνια κ στο τέλος του έτους θα έρθει η

ανανεωμένη του έκδοση. Όμως παραμένει ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο πόλης που θα σας αρέσει σχεδιαστικά, λειτουργικά αλλά κ  για χρήση καθημερινή βάση.

Το εξωτερικό του είναι πλέον αναγνωρίσιμο απο μακρυά, με τις ομορφες καμπύλες κ τα ωραία τελειώματα. Στο εσωτερικό κάθε έκδοση έχει τα δικά της θετικά. Η δική μας ήταν πλούσια  έκδοση με όλα σχεδόν τα καλούδια για την κατηγορία.

Ο κινητήρας είναι στα 1.4cc με 90 ίππους κ καύσιμο βενζίνη. Δίνει ζωντάνια στο αυτοκίνητο πάνω απο τις 1800 στροφές αλλά δίνει κ όλη την δύναμή του γραμμικά μέχρι σχεδόν τον κόφτη.

Είναι πολύ οικονομικός ο κινητήρας  για την κατηγορία κ θα ευχαριστηθείτε όλες τις μετακινήσεις σας με ασφάλεια αλλά κ ταχύτητα.

Η ανάρτηση του Corsa μειώνει σημαντικά τα επίπεδα θορύβου, κραδασμών και τραχύτητας με αποτέλεσμα την πολύ καλή μετάδοση αλλά κ άνεση

Η δύναμη της επιλογής. Μια πλήρης σειρά κινητήρων Βενζίνης και Diesel. Ισχυροί, αλλά και οικονομικοί 3-κύλινδροι κινητήρες επαναπροσδιορίζουν τις έννοιες των επιδόσεων και της ομαλής λειτουργίας των μικρών αυτοκινήτων.

Στο διαταύτα ευχαριστηθήκαμε την συμβίωση με το αυτοκίνητο κ θα το προτείνουμε στους υποψήφιους αγοραστές, παρότι όπως προείπαμε στο τέλος του χρόνου θα έρθει ο αντικαταστάτης του.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Suzuki Ignis Hybrid | Συναρπαστικό αστικό SUV

Το ιαπωνικό city car έχει εξελιχθεί με γνώμονα την καθημερινή ευχρηστία για
καθημερινή χρήση χωρίς κανένα άγχος, ακόμη και στη… ζούγκλα των πόλεων!

Η Suzuki αυτό που ήθελε να κάνει ήταν να δώσει στο Ignis «προσωπικότητα» και σίγουρα το πέτυχε.

Χαρακτηριστικό, ότι δεν περνά απαρατήρητο από πουθενά! Η Suzuki φρόντισε να δημιουργήσει, επίσης, ένα υπέροχο εσωτερικό για το Ignis. H οθόνη πολυμέσων διαθέτει όλες τις λειτουργίες που περιμένει να βρει κανείς σε ένα σημερινό αυτοκίνητο. «Παιχνιδάκι» η σύνδεση με το κινητό, όπως και η χρήση εξωτερικών πηγών για τη μουσική. Κατά τα λοιπά το Ignis διακρίνεται για την πολύ μεγάλη ευρυχωρία του που σε κάνει να μην πιστεύεις ότι αναλογεί σε ένα μοντέλο τόσο μικρών διαστάσεων! Στη διάρκεια της δοκιμής μας χρειάστηκε να μεταφερθούμε τέσσερις ενήλικες αρκετές φορές και οι χώροι ήταν αρκετοί και με το παραπάνω, ακόμη και για τους πίσω. Το πορτμπαγκάζ από την άλλη είναι αστικής χωρητικότητας με όγκο 205 λίτρων. Διαθέτει όμως συρόμενο πίσω κάθισμα, που δίνει
λύσεις όταν ο όγκος των μεταφερόμενων αποσκευών είναι μεγάλος. Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 1.2 λίτρων που κινεί το Ignis αποδίδει 83 ίππους και τα 107 Nm ροπής. Ωστόσο το πάρα πολύ ελαστικό μοτέρ τραβά πολύ καλά ακόμη και από το ρελαντί και ο οδηγός μπορεί να κινείται ακόμη και με μια ταχύτητα πάνω σε αστικό περιβάλλον.

Δημιουργεί πραγματική εντύπωση το πόσο εύκολα κινείται το αυτοκίνητο, σχεδόν χωρίς γκάζι! Όπλο του το πεντάρι σασμάν που έχει κλιμακωθεί έξυπνα και τα μόλις 860 κιλά του αμαξώματος. Επίσης, η υποβοήθηση του μικρού ηλεκτρικού κινητήρα στις χαμηλές στροφές, εξασφαλίζει άμεσες επιταχύνσεις χωρίς κινά, δίνοντας μια επιπρόσθετη ώθηση όταν χρειάζεται. Το χαμηλό βάρος ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό και για την πάρα πολύ χαμηλή κατανάλωση του Ignis. Σε αστικό περιβάλλον αρκείται ακόμη και σε 4,5 λίτρα αμόλυβδης ανά 100 χιλιόμετρα κίνησης. Εντυπωσιακότατο επίτευγμα σε πραγματικές
συνθήκες, που έρχεται πολύ κοντά στο νούμερο των 3,9 λίτρων / 100 χλμ που ανακοινώνει το εργοστάσιο. Οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 89 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο και οι επιδόσεις δεν υστερούν, με 0-100 χλμ./ώρα σε 12,7 δλ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 165 χλμ./ώρα.

Εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση λοιπόν, αλλά και ευελιξία, που το καθιστά ιδανικό για τις αστικές μετακινήσεις. Με μήκος 3,77 μέτρα και πλάτος 1,66, μπορεί να σταθμεύσει και να κινηθεί ακόμα και στα πλέον δύσκολα σημεία της πόλης, εξασφαλίζοντας πρωτόγνωρη ευκολία. Ένα σημαντικό επίσης στοιχείο ευκολίας αφορά στην εξαιρετική ορατότητα που προσφέρει το τετραγωνισμένο αμάξωμα με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Ταυτόχρονα όμως, με 18 εκατοστά απόσταση από το έδαφος δεν γνωρίζει εμπόδια, ενώ με το Grip Control στις τετρακίνητες εκδόσεις εξασφαλίζει στον οδηγό του
απόλυτη σταθερότητα ακόμη και στις πιο απαιτητικές διαδρομές. Οι επιδόσεις τετρακίνησης είναι εντυπωσιακές σε άσφαλτο και χώμα.

Τολμηρό, διαφορετικό και πολυτάλαντο, το Suzuki IGNIS μετατρέπει τις αστικές διαδρομές σε παιχνίδι και κάθε ταξίδι σε ευχάριστη πρόκληση. Δικίνητο ή τετρακίνητο, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και κινητήρα mild hybrid 1.2 Dualjet, εξασφαλίζει απόλυτη ελευθερία επιλογής. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, στην έκδοση GL+ κοστίζει από 18.130 ευρώ, ενώ η βασική έκδοση GL, η οποία
διαθέτει και αυτή πολύ καλό εξοπλισμό, ξεκινά από τις 16.630 ευρώ. Να σημειώσουμε τέλος ότι η κορυφαία έκδοση GLX κοστίζει από 19.630 ευρώ καιδιαθέτει αρκετά στοιχεία πολυτέλειας, όπως τον αυτόματο κλιματισμό.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Η νέα γενιά του Honda Civic είναι αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς.

Πίσω στο 1972 η Honda παρουσίασε στον κόσμο ένα μοντέλο το οποίο έμελλε να γίνει σημείο αναφοράς στις μετακινήσεις. Το Civic ορίστηκε από τους Ιάπωνες ως «το αυτοκίνητο για τους ανθρώπους όλου του κόσμου» και με την έλευση της 11ης γενιάς με το νέο Civic e:HEV η Honda σφραγίζει την επιστροφή της στην κορυφή.

Πιο ώριμο και ολοκληρωμένο από ποτέ το Honda Civic διεκδικεί την κορυφή της κατηγορίας του έχοντας να επιδείξει μια σύγχρονη και δυναμική εμφάνιση που σε συνδυασμό με τις αυξημένες εξωτερικές του διαστάσεις υπογραμμίζει τον πιο premium χαρακτήρα του.

Στο σχεδιασμό του νέου Civic e:HEV, oι μηχανικοί της Honda εστίασαν στη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των σύγχρονων οδηγών με κομψότητα, δυναμισμό και χαρακτηριστική σιλουέτα.

Το νέο Honda Civic e:HEV σχεδιάστηκε με βασικό στόχο να βελτιώσει την ποιότητα της καθημερινής ζωής με έξυπνες λύσεις και υψηλά επίπεδα χρηστικότητας και άνεσης.

Η συνεχής αναζήτηση της τελειότητας από τους μηχανικούς της Honda τα τελευταία 20 χρόνια χάρισε στο κοινό του Civic το μοναδικό υβριδικό σύστημα e:HEV το οποίο θέτει νέα δεδομένα σε ότι αφορά τον εξηλεκτρισμό.

Το νέο Honda Civic e:HEV συνοδεύεται από προηγμένα συστήματα τεχνολογίας και συνδεσιμότητας που ξεπερνούν τα στενά όρια, που έχουμε συνηθίσει έως τώρα. Προσβασιμότητα, ασφάλεια και διασκέδαση, είναι τα σημεία αναφοράς των εφαρμογών τεχνολογίας αιχμής στο πακέτο infotainment του νέου Civic.

Το υβριδικό του πραγματικού οδηγού

Το ολοκαίνουργιο Civic e:HEV είναι ένα σπορ αυτοφορτιζόμενο, πλήρως υβριδικό hatchback που συμπληρώνει τη θρυλική δυναμική συμπεριφορά, τη σχεδίαση και την τεχνολογία του Civic με συναρπαστική, εξηλεκτρισμένη ισχύ.

Το νέο Civic αποπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό χάρη στην κορυφαία οδηγική συμπεριφορά και τη σταθερότητα του, ενώ οι επιβάτες απολαμβάνουν τη συγκροτημένη και άνετη λειτουργία του.

H αναβαθμισμένη <σουίτα> συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Honda Sensing διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό του νέου Civic ενώ το συμπληρωματικό σύστημα συγκράτησης (SRS) διαθέτει 11 αερόσακους. Τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, συνδυάζονται με ένα αμάξωμα προηγμένης μηχανικής συμβατότητας (ACE™) ώστε το νέο Civic να είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του.   

Οδηγικά τώρα πραγματικά είναι ακόμα καλύτερο από το προγούμενο. Έχει τόση δύναμη ο κινητήρας και το υβριδικό σύστημα μαζί, ώστε δεν πρόκειται να σε αφήσουν χωρίς την απαιτούμενη δύναμη στις επιταχύνσεις και τις προσπεράσεις.

Ευκολοδήγητο, καλοτάξιδο, οικονομικό και με πολύ καλό service. Είναι από τα αυτοκίνητα που τα θέλεις στο γκαράζ σου.

Μελίνα Νικολακοπούλου

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Test drive Volvo C40 RechargeTest drive

Το πρώτο της νέας εποχής

Οδηγούμε το πρώτο Volvo που σχεδιάστηκε εξαρχής ως αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο, στην τετρακίνητη έκδοση  με 408 ίππους.

Η Volvo κάνει το επόμενο σημαντικό βήμα προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της με το λανσάρισμα του C40 Recharge. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό, κάτι που σημαίνει ότι – σε αντίθεση με το XC40 – δεν πρόκειται να δούμε έκδοσή του με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το C40 Recharge είναι ένα compact crossover, έχοντας σχεδόν ίδιο μήκος (4,43 μέτρα) με το XC40. Η πιο χαμηλή σιλουέτα και η κλίση της οροφής του προσδίδουν πιο σπορ εμφάνιση, με μικρή παραχώρηση στον “αέρα” πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Παρόμοιος είναι και ο χώρος αποσκευών, με όγκο 413 λίτρα (υπάρχει ένας επιπλέον μικρός χώρος 31 λίτρων κάτω από το εμπρός καπό). Το C40 Recharge κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Γάνδης, καθώς όμως μοιράζεται την πλατφόρμα CMA με συμβατικά μοντέλα, δεν έχει αντίστοιχη ευρυχωρία με άλλα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας του.

Οπτικά, το C40 Recharge χαρακτηρίζεται από τη νέα – κοινή για τα ηλεκτρικά Volvo – μάσκα, τους προβολείς pixel LED μπροστά που “διαβάζουν” συνεχώς το δρόμο ώστε να μην ενοχλούν τους οδηγούς των άλλων οχημάτων, τη διπλή πίσω αεροτομή που βελτιώνει την αυτονομία έως 4%, τις μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρεις, τα εντυπωσιακά πίσω φωτιστικά σώματα που εκτείνονται έως ψηλά και τις ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.

Στο ηλεκτρικό crossover δεν υπάρχει έκδοση με δερμάτινες επενδύσεις, αλλά μόνο οικολογικά, συνθετικά υλικά, στο πλαίσιο των μέτρων της Volvo για την προστασία του περιβάλλοντος. Όπως και στο XC40 Recharge, το ταμπλό είναι πλήρως ψηφιακό, με το σύστημα πολυμέσων να έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Google και να είναι πολύ εύκολο στη χρήση για όσους έχουν συνηθίσει με smartphone Android. Στον πίνακα οργάνων δεν υπάρχει ένδειξη για το υπόλοιπο της αυτονομίας σε χιλιόμετρα αλλά για το ποσοστό φόρτισης της μπαταρίας. Ο οδηγός μπορεί πάντως να λάβει τη σχετική πληροφορία από το σύστημα πλοήγησης στην οθόνη αφής.

Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν η δυνατή έκδοση, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) να χαρίζουν κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς είναι 408 ίπποι, τιμή που σε συνδυασμό με τα 660 Nm ροπής, χαρίζουν σε όποιον κρατά το τιμόνι του C40 Recharge την αίσθηση ότι οδηγεί ένα σπορ αυτοκίνητο. Οι επιταχύνσεις είναι εντυπωσιακές είτε από στάση (0-100 χλμ/ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα), είτε εν κινήσει, κάνοντας τις προσπεράσεις πολύ γρήγορες και ασφαλείς.

Η μπαταρία χωρητικότητας 78kWh χαρίζει θεωρητικά αυτονομία 552 χλμ. σε μικτές συνθήκες, που ανάλογα με τη χρήση του C40 Recharge στην πόλη ή τον αυτοκινητόδρομο αυξάνεται ή μειώνεται αντίστοιχα. Μέσω ταχυφορτιστή φθάνει από το 10% στο 80% της ενέργειάς της σε μόλις 37 λεπτά, ενώ σε wallbox 11 kW χρειάζονται 8 ώρες για τη φόρτιση 0-100%.

Στο δρόμο, τόσο στο γεμάτο λακκούβες αστικό δίκτυο της Αττικής όσο και στις στροφές, εκτιμήσαμε το σωστό βάρος του τιμονιού αλλά και την αξιόλογη ισορροπία που έχει επιτευχθεί στη λειτουργία της ανάρτησης. Απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας παράλληλα αυτοπεποίθηση στον οδηγό να κινηθεί και να στρίψει γρήγορα. Όπως και στην περίπτωση του XC40 Recharge, το C40 είναι ένα από τα πιο ισχυρά και γρήγορα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατίθενται αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά.

Πλέον, το μοντέλο αλλάζει ονομασία σε EC40, για απόλυτη συνάφεια με όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της Volvo, όπως το νέο EX30 που μόλις λανσαρίστηκε στη χώρα μας και το νέο EX90, το οποίο αναμένεται σύντομα. Το ΕC40 κοστίζει από 56.110 ευρώ στη δικίνητη εκδοχή του με τους 238 ίππους και από 63.550 στην κορυφαία τετρακίνητη των 408 ίππων.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending