Connect with us

Lifestyle

Skoda Kamiq, κομψό και άνετο.

Είναι η πρώτη φορά που η Skoda φέρνει στην αγορά ένα μικρό SUV, συμπληρώνοντας τη γκάμα της προς τα κάτω μετά το μικρομεσαίο Karoq και το μεσαίο Kodiaq. Το Kamiq αντλεί φυσικά τεχνογνωσία από τα αντίστοιχα μοντέλα της SEAT (Arona) και της VW (T-Cross) έχοντας το ίδιο πάτωμα και κινητήρες, όμως η συνολική υλοποίησή του από τη σχεδίαση, το εσωτερικό, μέχρι και τις τεχνολογίες που φέρει, αντλούνται από την Skoda.

Αισθητικά το Kamiq χωρίς να προκαλεί, είναι ένα από τα καλαίσθητα Skoda των τελευταίων ετών. Διαθέτει ένα 5θυρο αμάξωμα με καθαρές γραμμές, που ακολουθεί την πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, όμως στο εμπρόσθιο τμήμα του εφαρμόζει τα χαρακτηριστικά διπλά φωτιστικά σώματα  πάνω η λεπτή λωρίδα των LED ημέρας, κάτω τα κύρια LED φώτα  που πλαισιώνουν τη χρωμιωμένη μάσκα και του δίνουν μια μοναδικότητα στη γκάμα έναντι των ιδίας λογικής φώτων των Karoq και Kodiaq που ακολουθούν όμως μια ανάποδη πρακτική (π.χ. πάνω είναι τα κύρια φώτα). Όμορφη μάλιστα σχεδιαστική λεπτομέρεια αποτελεί το γραφικό με τις λεπτές κάθετες και πλάγιες λωρίδες μέσα στο γυαλί των λεπτών φώτων ημέρας του μικρότερου SUV της Skoda. Από εκεί και πέρα τώρα, πάντα στο αισθητικό κομμάτι θα ξεχωρίσουμε τις αρκετές σε εμβαδόν επιφάνειες πλαϊνών τζαμιών που τονίζουν την ευχρηστία του οχήματος, τα πλαστικά σε γκρι χρώμα ελέω προστατευτικών «ποδιών» στους προφυλακτήρες, αλλά και τα όμορφα πίσω LED φώτα με τα φλας που ανάβουν προοδευτικά.

Στο εσωτερικό η Skoda κάνει δυνατή κίνηση  στην κατηγορία και εφοδιάζει το Kamiq με πολλά μαλακά και αφρώδη υλικά πάνω στο ταμπλό, που του χαρίζουν μια διαφορετική αίσθηση από μοντέλα ανώτερων κατηγοριών. Τα υλικά αυτά πλαισιώνονται από σκληρά στην αφή πλαστικά τα οποία διαθέτουν πολύ καλό φινίρισμα και συναρμογή, συμβάλλοντας έτσι στη γενικότερη ποιοτική εικόνα του εσωτερικού. Αισθητικά οι γραμμές είναι λιτές και έχουν ως στόχο να προτάξουν τη χρηστικότητα του αυτοκινήτου. Από την άλλη, δεν λείπουν κάποια εντυπωσιακά hi-tech στοιχεία όπως ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ υπάρχει και κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, δυστυχώς χωρίς Navi (προσφέρεται πλήρη σύνδεση με smartphones βέβαια και υποστηρίζονται πλήρως το Apple CarPlay και το Android Auto). Πολύ καλή είναι η θέση οδήγησης, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του πλήρως ρυθμίσεων κάθισμα και τιμόνι – με το τελευταίο να είναι επίπεδο στο κάτω τμήμα του, δίν

οντας μια σπορτίφ νότα.

Η Skoda έχει εφοδιάσει το Kamiq με αρκετές θήκες για την αποθήκευση μικρότερων ή μεγαλύτερων αντικειμένων, ενώ δεν λείπουν και κάποιες έξυπνες λύσεις όπως η θήκη για ομπρέλα στην επένδυση της πόρτας του οδηγού ή η ξύστρα πάγου στο πορτάκι του ρεζερβουάρ καυσίμου. Πολύ καλά τα καταφέρνει το Kamiq στους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες του, αφού 4 ενήλικες θα μεταφερθούν με χαρακτηριστική άνεση στο εσωτερικό, με τους 2 των πίσω καθισμάτων να έχουν μάλιστα άφθονο χώρο για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Ένας μεσαίος καθήμενος θα δυσκολευτεί να μεταφερθεί κυρίως λόγω του υψηλού τούνελ της μετάδοσης, αλλά και του διαθέσιμου πλάτους. Πολύ πρακτικό είναι και το πορτ-μπαγκάζ, με τα 400 διαθέσιμα λίτρα να μπορούν να μεταφέρουν αρκετά πράγματα. Με την πτώση μάλιστα των πλατών των πίσω καθισμάτων, το νούμερο αυτό μπορεί να αυξηθεί στα 1.395 λίτρα.

Το μοτέρ που εφοδιάζει το Kamiq της δοκιμής μας είναι ο γνωστός 3κύλινδρος turbo 1.000άρης κινητήρας βενζίνης του VW Group, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους ισχύος. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός κινεί με χαρακτηριστική άνεση το Kamiq, εκμεταλλευόμενος την 3κύλινδρη υπόστασή του για να παρέχει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά. Παράλληλα, σε συνδυασμό με το πολύ καλό σε κλιμάκωση 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων συμβάλει και στην παροχή σβέλτων επιδόσεων (π.χ. 0-100 km/h σε κάτω από 10.0 sec). Η αίσθηση του επιλογέα κρίνεται συνολικά καλή, αν και στις γρήγορες αλλαγές έχει μια μικρή ασάφεια στο κούμπωμα. Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση, αυτή βρίσκεται σε λογικά επίπεδα για τα δεδομένα του κινητήρα, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας και κινούμενοι σε πόλη και εθνική, καταγράψαμε ένα νούμερο 8.1l/100 km.

Το Kamiq στο δρόμο τα καταφέρνει πολύ καλά. Η ανάρτησή του σε συνδυασμό με το γνωστό και εγνωσμένης αξίας πάτωμα MQB A0 πάνω στο οποίο χτίζεται, φροντίζουν ώστε να του προσφέρουν μια συμπεριφορά που επιτυχημένα ισορροπεί ανάμεσα στην άνεση και το δυναμισμό. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι στην καθημερινή οδήγηση το Kamiq αποδεικνύεται εύχρηστο, με ανάρτηση η οποία διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες του, αλλά και με προσεγμένη εσωτερική ηχομόνωση. Σε πιο υψηλές ταχύτητες, το γενικότερο set-up του Kamiq φροντίζει ώστε να προσφέρεται σταθερότητα και παράλληλα, να ενισχύεται το γενικότερο αίσθημα ασφάλειας που λαμβάνει ο οδηγός πίσω από το τιμόνι. Στις στροφές, ο συνδυασμός ανάρτησης-πλαισίου δείχνουν τα προτερήματά τους, προσφέροντας στο αυτοκίνητο υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, κατευθυντικότητα που χαρακτηρίζει περισσότερο ένα καλο-ρυθμισμένο χάτσμπακ και άμεσες αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού.

Συμπέρασμα

Ερχόμενο σε μια από τις πιο δυνατές κατηγορίες του σήμερα, το Skoda Kamiq καταφέρνει να παίρνει εντυπώσεις και να γίνετε ως μια από τις καλή επιλογή μικρών SUV της αγοράς. Είναι ποιοτικό, ευρύχωρο και πρακτικό, καλαίσθητο και με καλά οδικά χαρακτηριστικά. Ο κινητήρας των 116 ίππων αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για όποιον θέλει να ενισχύσει τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του αυτοκινήτου, αν και η τιμή του Kamiq 1.0 TSI με τα 95 άλογα μας κάνει να καλοβλέπουμε και αυτή την έκδοση.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending