Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Startup | Παύλος Πασχαλίδης (Upiria)

Κύριε Πασχαλίδη : Μπορείτε με απλά λόγια να μας πείτε βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος ή των υπηρεσιών που προσφέρετε;

Η Upiria είναι μια start up που δραστηριοποιείται στο χώρο του τουρισμού. Πίσω από το όνομά της υπάρχει μια ομάδα νέων , γυναικών και ανδρών. Η καινοτομία είναι ο πυρήνας της ύπαρξης μας και ο υπό υλοποίηση στόχος μας είναι η δημιουργία μιας τουριστικής κοινότητας. Σ αυτήν την κοινότητα, οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων(ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και ξεναγοί) συνεργάζονται μεταξύ τους προσφέροντας μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

H καινοτόμος εφαρμογή  Upiria φέρνει κοντά τους παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων-υπηρεσιών με τους τελικούς καταναλωτές-ταξιδιώτες. Η σημαντική διαφορά της είναι το επιχειρηματικό μοντέλο που συνδυάζει: από τη μία την προσέγγιση της ψηφιακής αγοράς (digital marketplace), παρόμοια με εταιρείες όπως η AirBnB, και από την άλλη τις δυνατότητες μιας πλατφόρμας CRM (διαχείρισης πελατειακών σχέσεων). Έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό που διαπιστώνουμε όλοι μας συχνά και διαπιστώσαμε και εμείς ως ταξιδιώτες , πριν και κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid.

Επιχειρούσαμε να κάνουμε κράτηση on line πχ για ένα event, μια συναυλία, ή ξενάγηση σε αξιοθέατο ενός τουριστικού προορισμού και τελικά δεν το κατορθώναμε, έχοντας χάσει ώρες μιλώντας το κινητό κι έχοντας εξαντλήσει όλη την υπομονή μας. Στην διάρκεια μάλιστα της πανδημίας Covid αρκετοί ταξιδιώτες από τις ακυρώσεις τουριστικών δραστηριοτήτων βρέθηκαν να χάνουν και τα λεφτά τους αφού δεν υπήρχε ικανός μηχανισμός επιστροφής των χρημάτων τους.

Η εφαρμογή προσφέρει τρεις βασικές υπηρεσίες. Η πρώτη υπηρεσία είναι η πώληση τουριστικών πακέτων. Το μόνο που έχει να κάνει ο πάροχος είναι ένα γραφτεί στην εφαρμογή να ανεβάσει στα τουριστικά πακέτα . Δεύτερον ομάδα της Upiria ενεργοποιείται και είναι στο πλευρό του. Η τρίτη υπηρεσία βοηθάει τον πάροχο να μειώσει τα λειτουργικά του έξοδα μέσω ενός δικτύου συνεργατών που φροντίζουν για την προσέγγιση, τις προσφορές , την μείωση των λειτουργικών εξόδων.


  • Πώς θα αξιολογούσατε την πορεία της εταιρείας σας ως τώρα και ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι που έχετε θέσει;

Διεξάγουμε έναν συνεχή μαραθώνιο επαφών, συνδέσεων και συνεργασιών. Έχουμε ανοίξει και έχουμε προετοιμάσει όλους τους ψηφιακούς δρόμους που οδηγούν στην τουριστική κοινότητα Upiria και δεκάδες πάροχοι συνδέονται σ αυτή. Ο στόχος μας κινείται όπως το ολυμπιακό σύνθημα: Ταχύτερα, μακρύτερα, ψηλότερα…»


  • Ετοιμάζεται κάποια νέα λύση την οποία θα προσφέρεται ως εταιρεία ;

Έχουμε προσθέσει πολλές λύσεις που δίνουν την δυνατότητα καλύτερων συνεργασιών, διαπραγμάτευσης με ταξιδιωτικούς πράκτορες του εξωτερικού .Η πλατφόρμα προσφέρει αρκετό ελληνικό προϊόν που έρχεται και από το εξωτερικό. Μας προσφέρει έτσι μια διαπραγματευτική δύναμη: όταν έρχονται γραφεία από το εξωτερικό να ζητήσουν να συνδεθούν με την πλατφόρμα μας και να πάρουν το ελληνικό προϊόν αυτό μας παρέχει τη δυνατότητα να διαπραγματευτούμε εκ μέρους των εταιρειών που εκπροσωπούμε.

Το τελευταίο πάντως που έχουμε συμπεριλάβει είναι η  εφαρμογή στα κινητά που αν θέλει κανείς μπορεί να την κατεβάσει ενώ έχουμε και την τεχνολογία να αγοράσει το προϊόν χωρίς να κατεβάσει την εφαρμογή. Επίσης η καινούργια προσφορά , η νέα λύση που έχουμε ονομάζεται

mobile flavours: επιτρέπει σε ένα τουριστικό γραφείο να πάρει τη δική μας τεχνολογία και να βάλει το δικό του λογότυπο, τα δικά του χρώματα και να το προωθήσει στο κοινό σαν μια δική του εφαρμογή.


  • Υπάρχουν αρκετοί νέοι σαν κι εσάς που επιθυμούν να κυνηγήσουν το δικό τους όνειρο μιας startup εταιρείας! Τι θα συμβουλεύατε σε αυτούς; υπάρχει συνταγή επιτυχίας;

Αν «κλικάρει» κάποιος στο διαδίκτυο θα βρεί … πακέτα με συνταγές επιτυχίας. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα μαγικό ραβδί. Η επιτυχία είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων αλλά το πιο σημαντικό στοιχείο για να πετύχει μία start up είναι να υπάρχει μία δυνατή ομάδα με πάθος και εμπιστοσύνη. Να μην τα παρατάνε, να ακούνε το κοινό τους και να μην φοβούνται να επικοινωνήσουν το όραμα τους. H συμβουλή μου σ όποιον θέλει να ξεκινήσει είναι να δημιουργήσει μια πολύ καλή ομάδα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα αντιμετωπίσει δυσκολίες. Οι δυσκολίες δεν σταματούν αλλά είναι καθημερινό φαινόμενο  και η ζωή του startupper είναι συνέχεια να «ανακαλύπτει» δυσκολίες και να τις λύνει. Δεν είναι τα χρήματα είναι η ομάδα. Είναι το Α και το Ω κι αυτό σχετίζεται πολύ και με την ψυχολογία. Σκέψου να έχεις άτομα που να σε τραβάνε πίσω, που να μην σε καταλαβαίνουν και να μην σε στηρίζουν και σκέψου από την άλλη να έχεις άτομα που να λένε «πάμε να το κάνουμε.  Να το καταφέρουμε». Αυτή η αλλαγή στο medality, στον τρόπο που σκέφτεσαι είναι πάρα πολύ σημαντική…


  • Πώς η καλή διαχείριση του χρόνου σας μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία της επιχείρησης σας;

Μακάρι λένε πολλοί η μέρα να είχε …26 ώρες. Δεν έχω τον χρυσό κανόνα της σωστής διαχείρισης  του χρόνου αλλά έχω ένα moto από τα χρόνια των σπουδών μου και το τηρώ διαρκώς: «Μην αναβάλλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα». Δεν θέλω και δεν πέφτω στην παγίδα των αναβολών. Η διαχείριση του χρόνου «ελαφρύνεται» πάντως και από την συγκέντρωση και την στοχοπροσήλωση.


  • Ποια είναι η σημασία της δικτύωσης και πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τις σχέσεις σας για την ανάπτυξη της εταιρείας σας;

Όταν ξεκινήσαμε πριν από τρία χρόνια στον κλάδο του τουρισμού δεν είχαμε ούτε μία επαφή! Πιστέψαμε όμως και πιστεύουμε πολύ σ αυτό που κάνουμε και σήμερα έχουμε πάψει να υπολογίζουμε τους αριθμούς αλλά τα πρόσωπα. Αυτό που κάνουμε κι ο τρόπος που το κάνουμε διαχέεται, διαδίδεται εύκολα. Ο ανθρώπινος παράγοντας και η ανθρώπινη επαφή είναι σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη της εταιρείας. Είναι η μεγάλη γέφυρα δικτύωσης, ισχυρότερη πολλές φορές κι από την τεχνολογία.


  • Η εταιρεία σας έχει λάβει πολύ θετικές κριτικές. Τι πιστεύετε ότι συνέβαλε στην επιτυχία αυτή;

Πολλά και διαφορετικά είναι αυτά που συνέβαλαν. Κυρίως οι Β2Β και Β2C συναντήσεις  , η παρουσία μας στα μεγάλα εκθεσιακά γεγονότα. Η προσωπική επαφή με τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών, φιλοξενίας και μάρκετινγκ. Επίσης το ότι ακούμε τους υπάρχοντες και υποψήφιους πελάτες μας.


  • Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέοι επιχειρηματίες και πώς μπορούν να τις ξεπεράσουν;

Η βασικότερη πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι νέες και οι επιχειρηματίες είναι η έλλειψη εμπειρίας , η οποία αποτελεί τον σημαντικότερο ανασταλτικό παράγοντα στην λήψη αποφάσεων και αντιμετώπισης απρόβλεπτων καταστάσεων. Εξίσου σημαντική και η έλλειψη χρηματοδότησης και από προσωπική εμπειρία θα προσθέσω την διαχείριση του χρόνου και η επίτευξη ισορροπίας μεταξύ της επαγγελματικής και της προσωπικής(οικογενειακής) ζωής. Για κάποιες απ αυτές τις προκλήσεις η απάντηση είναι «καλή οργάνωση και προτεραιοποίηση». Για την έλλειψη χρηματοδότησης εκτιμώ ότι οι νέοι επιχειρηματίες πρέπει να παρακολουθούν στενά τις τάσεις και να είναι δημιουργικοί όσο και αποτελεσματικοί στην αναζήτηση χρηματοδότησης πχ μέσω κοινοπραξιών, επενδυτών ή crowdfunding.

Θετική σκέψη, θετική νοοτροπία και αντιμετώπιση των αποτυχιών ως ευκαιρία για μάθηση (αυτό που λένε συχνά «το πάθημα γίνεται μάθημα»)αποτελούν ουσιαστικά στοιχεία που βοηθούν τους νέους επιχειρηματίες  να ξεπερνούν προκλήσεις, να επιτυγχάνουν στόχους.

CTO and Co-Fouder της Upiria Παύλος Πασχαλίδης


Συνέντευξη από την Ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

<<Αφιέρωμα>> Women On Top (εν δράσει) | Δήμητρα Γούναρη

Μέσα σου με θάρρος, δίπλα του με αγάπη!

Κυρία Γούναρη : Μπορείτε με απλά λόγια να μας πείτε ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας

Σπούδασα Πολιτικές Επιστήμες και έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στη Πολιτική Επιστήμη και Κοινωνιολογία. Για 14 χρονιά εργαζόμουν  σε ερευνητικές θέσεις του ιδιωτικού τομέα. Είμαι από τις γυναίκες που έχουν τολμήσει μια μεγάλη στροφή στην επαγγελματική τους ζωή.

Το 2015 έγινα μητέρα και όλα άρχισαν να παίρνουν μια άλλη μορφή. Ξεκίνησα να διαβάζω για τα αναπτυξιακά στάδια των παιδιών παρακολούθησα σεμινάρια, ομιλίες, εκπαιδευτικά προγράμματα και στο τέλος κατάλαβα ότι μάλλον βρήκα αυτό ήθελα να κάνω στη ζωή μου…Να υποστηρίζω και να ενδυναμώνω γονείς.

Από το Δεκέμβριο του 2020 είμαι μέλος του δικτύου μεντόρων και συνεργάτης του Women On Top, οργανισμού που ασχολείται με την επαγγελματική ενδυνάμωση των γυναικών και την ισότητα στην αγορά εργασίας. Και εδώ και ένα χρόνο, είμαι μέλος της συντονιστικής ομάδας του Women On Top Thess Hub, η τοπική κοινότητα του Women On Top στη Θεσσαλονίκη που βοηθά τα μέλη της να αναπτυχθούν, και τα υποστηρίζει να πραγματοποιήσουν τα επαγγελματικά/επιχειρηματικά τους σχέδια.

Οπότε η ερώτησή σας στην δική μου περίπτωση είναι αν το ακαδημαϊκό υπόβαθρο στις Πολιτικές Επιστήμες βοήθησε στην εξέλιξη της επαγγελματικής μου καριέρας, η απάντησή μου είναι σίγουρα ναι. Είχα την τύχη να σπουδάσω σε ένα δημόσιο Πανεπιστήμιο με εξαιρετικούς επιστήμονες και η αλληλεπίδραση μου με την επιστήμη, μου έμαθε σίγουρα να κάνω τις ερωτήσεις που χρειάζομαι για να αναπτύσσομαι.


Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας

Παρέχω υπηρεσίες υποστήριξης και ενδυνάμωσης γονέων (1:1, group και couple parent coaching), συντονίζω εργαστήρια και πραγματοποιώ ομιλίες. 

Παράλληλα, η εργασιακή μου εμπειρία στον ιδιωτικό τομέα σε συνδυασμό με τη σημερινή επαγγελματική μου ιδιότητα, ως σύμβουλος γονεϊκής ενδυνάμωσης και υποστήριξης, με  οδήγησαν στο να διαμορφώσω υπηρεσίες υποστήριξης και ενδυνάμωσης εργαζόμενων γονέων για επιχειρήσεις και οργανισμούς.

Προσωπικό μου όραμα είναι να φέρω τη γονεικότητα στο εταιρικό περιβάλλον, με φροντίδα και σεβασμό στις ανάγκες των εργαζόμενων γονέων και των επιχειρήσεων και συμβάλλοντας στη διαμόρφωση πιο συμπεριληπτικών χώρων εργασίας για τους γονείς και τις ανάγκες τους.


Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα γυναίκα που φιλοδοξεί να ασχοληθεί με τον επιχειρηματικό τομέα;

Δεν μου αρέσει να δίνω συμβουλές γιατί θεωρώ πως οι διαδρομές των ανθρώπων είναι πολύ ξεχωριστές. Αλλά αν θα μπορούσα από την δική μου εμπειρία να μοιραστώ κάτι είναι το εξής: Να βρει άλλες γυναίκες και δίκτυα ενδυνάμωσης όπως αυτό του Women On Top. Να παίρνει δύναμη από τη δική της ιστορία που σίγουρα θα έχει πολλά να της πει και να μαθαίνει με αυθεντική περιέργεια, ιστορίες άλλων ανθρώπων και γυναικών που τόλμησαν. Τέλος να προσφέρει και εκείνη υποστήριξη σε όσους/ες χρειάζονται, ακόμα κι αν στην αρχή μπορεί να πιστεύει πως δεν έχει κάτι να μοιραστεί.


Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη ;

Έχω πάρα πολλές είναι αλήθεια αλλά θα τολμήσω να ξεχωρίσω κάποιες που μέσα μου αυτήν την περίοδο κάνουν πολύ νόημα:

  • Δήμητρα είναι εντάξει να είσαι όπως είσαι…είσαι ασφαλής…

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γονείς σήμερα;

Πολλές και σύνθετες όπως ακριβώς σύνθετες και απαιτητικές είναι οι ζωές μας. Νομίζω όμως – όπως συνηθίζω να λέω – πως είμαστε πιο ίδιοι/ες οι γονείς από όσο φανταζόμαστε. Οι γονείς παιδιών ηλικίας 2 – 5 ετών θα ζητήσουν υποστήριξη για να βελτιώσουν την επικοινωνία με τα παιδιά τους και να υποστηρίξουν αυτή την απαιτητική περίοδο των παιδιών που επιζητούν αυτονομία και έχουν αρκετές εκρήξεις θυμού στις ματαιώσεις τους ενώ σε παιδιά σχολικής ηλικίας οι προκλήσεις των γονιών αφορούν κυρίως στις οθόνες, στο σχολικό διάβασμα και στην προσαρμογή των γονιών στις συναισθηματικές διακυμάνσεις των εφήβων. Επίσης είναι πολύ ενθαρρύντικό που πολλοί γονείς πλέον επιλέγουν να υποστηριχθούν χωρίς να υπάρχει απαραίτητα κάποια πρόκληση αλλά για να μάθουν, να μοιραστούν αγωνίες και να αποσαφηνίσουν την γονεική τους ταυτότητα.


Είναι οι εταιρείες και οι οργανισμοί στην Ελλάδα δεκτικοί στο να προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες υποστήριξης στους/στις εργαζόμενους/ες τους;

Η ιδέα να προσφέρω τέτοιες υπηρεσίες στους εργασιακούς χώρους, προέκυψε στις αρχές της πανδημίας όταν ζήσαμε όλοι/ες τη δυσκολία του work from home, ιδίως όταν έχεις και παιδιά στο σπίτι. Η περίοδος του covid λειτούργησε σαν επιταχυντής για πάρα πολλά πράγματα μέσα στους εργασιακούς χώρους και σίγουρα ένα από αυτά είναι η ανάγκη της ορατότητας των εργαζομένων μαζί με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν – εκτός των άλλων – και στο γονεικό τους ρόλο.

Έχει ανοίξει ήδη μια συζήτηση και υπάρχουν εξαιρετικές προσπάθειες από ορισμένες εταιρείες αλλά είναι αλήθεια πως ακόμα υπάρχουν αντιστάσεις να φέρουν εσωτερικά τέτοιες εκπαιδεύσεις. Την ίδια στιγμή γίνεται όλο και πιο σύνηθες το να παρέχει μια εταιρεία πρόσβαση σε γραμμές ψυχικής υγείας, ή σε πλατφόρμες εκπαίδευσης γονέων. 

Αυτό που προσπαθώ να κάνω εγώ είναι ένα βήμα ακόμα παραπέρα. Το να φέρουμε τέτοιες εκπαιδεύσεις εσωτερικά σε μία εταιρεία δημιουργούμε ένα κανάλι ευαισθητοποίησης, συμπερίληψης ενδυναμώνοντας τις σχέσεις στον εργασιακό χώρο και καλλιεργώντας την κατανόηση και την ανοχή. Και είναι αλήθεια πως με όσες εταιρείες έχουμε συνεργαστεί, οι εργαζόμενοι/ες υποδέχονται με μεγάλη θέρμη την πρωτοβουλία.


Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;

Αρχικά, να συνεχίσω να ευαισθητοποιώ εργασιακούς χώρους στην υποστήριξη όχι μόνο εργαζόμενων γονέων αλλά εργαζόμενων με ευθύνες φροντίδας και να προσφέρω μια αγκαλιά ανακούφισης και συμπαράστασης σε περισσότερους γονείς. Να μεγαλώσει κι άλλο η κοινότητα του Women On Top στην Θεσσαλονίκη και να εμβαθύνει τις σχέσεις των μελών της.

Να συμβάλλω ένα μικρό λιθαράκι σε μια κοινωνία πιο ανεκτική και με μεγαλύτερη ανθρωπιά και επιείκεια προς εμάς και τους/τις άλλους/ες.

Δήμητρα Γούναρη

PCI Parent Coach® | Εκπαιδεύτρια Γονέων

Creating Supportive Workplaces for Parents

Mέλος της συντονιστικής ομάδας του Women On Top Thess Hub


Συνέντευξη απο την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Κατερίνα Χατζή (katiadesign) | Κοσμήματα με λάμψη

Η Katiadesign, είναι μια μικρή ελληνική εταιρία που ιδρύθηκε το 2018, ακολουθώντας το πάθος για το κοσμημα! Το ταξίδι τους ξεκίνησε με μια αποστολή να δημιουργήσουν κοσμηματα που ξεπερνούν πολλές φορές τις τάσεις και χρησιμεύουν ως πύλη σε έναν κόσμο αυτοεκφρασης.
«Για εμάς τα κοσμήματα είναι ένα ισχυρό εργαλείο αυτοέκφρασης και τα κομμάτια μας έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν σε κάθε άτομο να πει τη μοναδική του ιστορία»


Από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Καψάλα Σωτήρια (Allora) | Κοσμήματα με λάμψη

Η εταιρεία Αllora ξεκίνησε το ταξίδι της πριν από περίπου 5 χρόνια με σκοπό να αναδείξει την εμφάνιση της κάθε γυναίκας που θέλει να νιώθει ξεχωριστή. Έμπνευσή τους είναι οι γυναίκες του σήμερα και η ανάγκη να δημιουργήσουν κοσμήματα που θα απογειώσουν τις εμφανίσεις και να βοηθήσουν την καθεμία ξεχωριστά να αποκτήσει το δικό της μοναδικό προσωπικό στυλ.

Στόχος τους είναι να ομορφύνουν την καθημερινότητα μέσα από την αγάπη για αυτό που κάνουν δημιουργώντας μικρά διαχρονικά κομμάτια που θα μείνουν στη μπιζουτιέρα σας για πολλά χρόνια και θα ολοκληρώσουν την κάθε σας εμφάνιση.


Από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending