Connect with us

Αυτοκίνητο

SUZUKI VITARA 1.0L 4X4

Σίγουρα δεν είναι το πρώτο τεστ με το ανανεωμένο VITARA όμως η χρήση του μικρού βενζινοκινητήρα του ενός λίτρου με τους 112 ίππους και τα 170 Nm ροπής σε συνδυασμό με το πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο και την τετρακίνηση δημιουργεί ένα τεράστιο ερώτημα.

Μπορεί ένα τόσο μικρό στο σύνολο, μηχανικά, να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός μοντέλου με καλή κ δοκιμασμένη τετρακίνηση;

Η απάντηση είναι πως τα καταφέρνει πραγματικά καλύτερα από ό,τι περιμέναμε. Ο συνδυασμός κινητήρα – κιβωτίου κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα των 1.150 κιλών. Διαβάζοντας τα τεχνικά  βλέπεις 12 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και 180 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, όμως η αίσθηση που αποκομίζεις πίσω από το τιμόνι είναι πολύ καλύτερη. Σε αυτό συμβάλλει η αυτόματη τετρακίνηση με τα πράγματα να γίνονται καλύτερα όταν γυρίσεις τον επιλογέα στην επιλογή Sport. Εκτός από τη μετάδοση που αποκτά πιο σπορ προσανατολισμό, πιο άμεση γίνεται και η απόκριση του κινητήρα. Τον ίδιο δρόμο ακολουθούν και οι αναρτήσεις οι οποίες γίνονται πιο σφιχτές. Τα παραπάνω σού επιτρέπουν να κινηθείς γρήγορα ενώ η μικρή χωρητικότητα του κινητήρα δεν άφησε την κατανάλωση να ξεπεράσει, όπως και αν κινηθήκαμε, τα 8.3 λτ./100 χλμ. Επί τη ευκαιρία να αναφέρουμε ότι οι εκπομπές CO2 είναι στα 129 γρ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι 155 ευρώ/έτος.

Η άσφαλτος όμως «τελειώνει» και σειρά βεβαίως έχει το χώμα. Στην αρχή οδηγείς έτσι κάπως διστακτικά όμως, όσο προχωράς καταλαβαίνεις ότι το Vitara δεν είναι ένα αυτοκίνητο που φοβάται να σκονιστεί ή να λασπωθεί. Ακόμα και αν βρεις μπροστά σου κάποια πιο δύσκολη κατάσταση, θα καταφύγεις και πάλι στον επιλογέα της τετρακίνησης, θα επιλέξεις το κλείδωμα της μετάδοσης και αυτό θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο ώστε να συνεχίσεις την διαδρομή σου.

Χαρακτηριστικό της προσοχής που έχει δοθεί στις εκτός δρόμου ικανότητες είναι ότι ακόμα και στην έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα υπάρχει σύστημα ελέγχου κατάβασης προκειμένου να σε βοηθάει σε δύσκολα και γλιστερά κομμάτια. Οι Ιάπωνες έχουν φροντίσει να μεριμνήσουν και για την περίπτωση που βρεθείς σε χιονισμένο τοπίο, αφού υπάρχει το snow mode.

Σύμμαχος στην κίνηση τόσο στο ασφαλτοστρωμένο τερέν όσο και εκτός αυτού είναι το χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε σχέσεων. Ο επιλογέας είναι αρκετά σαφής, επιτρέποντας να επιλέγεις την κατάλληλη σχέση με ευκολία, χωρίς να ψάχνεσαι την πιο κρίσιμη στιγμή.

Το διαταύτα είναι πως το Vitara είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να καλύψει, τόσο τον ήσυχο όσο και τον ανήσυχο οδηγό, όσο και εκείνον που αναζητά αποδράσεις, ακόμα και εκεί που ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με άσφαλτο, ή είναι <ακροπολικός>. Εννοείτε πως αν φροντίσεις να το εφοδιάσεις με ένα λίγο χωμάτινο σετ ελαστικών, θα σε εκπλήξει με τις ικανότητές του.

Κώστας Νικολακόπουλος

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτοκίνητο

THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++

Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++

Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο  περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου. 

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive). 

Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.

www.bmwgroup.com 

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

X: https://www.x.com/bmwgroup

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Continue Reading

Αυτοκίνητο

BYD Dolphin

Εκεί που διαβάζεις και ακούς διάφορα για την αυτοκίνηση, τσακ σκάει η BYD με το Dolphin και σε κάνει να απορείς πώς μια άγνωστη μέχρι πρώτινος στην Ευρώπη κινεζική εταιρεία είναι σε θέση να δημιουργήσει ένα, το πρώτο ολοκληρωμένο προϊόν, σε πολύ καλή τιμή, ανεβάζοντας κατακόρυφα τις όποιες προσδοκίες υπάρχουν και γεννώντας αρκετά πλέον ερωτηματικά στο μυαλό σου.

Τη συγκεκριμένη διάταξη του πολύ καλού ταμπλό στο Dolphin την έχουμε δει και σε άλλα BYD π.χ. το Atto 3. Ακόμη και στο μικρότερο μοντέλο της φίρμας φαίνεται ότι δεν έγιναν εκπτώσεις, αφού διατηρήθηκαν οι δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες. Έχεις ένα όμορφο τιμόνι με καλά σε αίσθηση χειριστήρια, που σου δίνουν πρόσβαση στον πίνακα οργάνων με την πληρέστατη πληροφόρηση και τις δύο θεματικές ενότητες.

Τα καθίσματα διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση, είναι αναπαυτικά και έχουν σχετικά καλή πλευρική στήριξη. Όπως είναι φυσικό, την προσοχή τραβά η κεντρική οθόνη αφής των 12,8” που περιστρέφεται και σε κάθετη θέση (αυτή η επιλογή δεν είναι εφικτή σε Android Auto λειτουργία).

Το μενού είναι σχετικά απλό, αλλά χρειάζεται λίγος χρόνος εξοικείωσης για να μάθεις τα υπομενού π.χ. κλιματισμός, ενώ τα γραφικά, η απόκριση και η ευκρίνεια δείχνουν εξαιρετικά. Θήκες υπάρχουν παντού, πάνω και κάτω από τη διαμπερή κονσόλα, όπως και θύρες USB-C. Tο μόνο που λείπει είναι η θέση ασύρματης φόρτισης, η οποία υπάρχει στην πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού Design.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 204 PS και 310 Nm ροπής του Dolphin, κινεί τους εμπρός τροχούς από μια μπαταρία 60,4 kWh, η οποία προσφέρει σχεδόν 400 πραγματικά km αυτονομίας, με μέση κατανάλωση δοκιμής τις 17,0 kWh. Η ησυχία που κυριαρχεί καθώς και η πολύ καλή επιτάχυνση με όποια ταχύτητα κι αν κινείσαι είναι δύο στοιχεία που εκτιμάς στην καθημερινότητά σου.

Το μικρότερο BYD έχει εξελιχθεί για ομαλή οδήγηση γενικά, παρότι μεταβάλλει τα κινητικά του δεδομένα με τόση ευκολία που νομίζεις ότι ξεχνάς  τους νόμους βαρύτητας. Η ανάρτηση αντιμετωπίζει πολύ καλά την κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, με την πίσω πολλαπλών συνδέσμων να απορροφά με εντυπωσιακό τρόπο τις ατέλειες του οδοστρώματος και να εγγυάται άνετες διαδρομές.

Χωρίς υπερμεγέθεις τροχούς και παχιά ελαστικά, οι Κινέζοι βρήκαν την κατάλληλη ισορροπία. Η ρύθμιση της ανάρτησης δεν αφήνει παραπονεμένους ούτε εκείνους που ψηφίζουν άνεση. Η ενδοτικότητα γλυκαίνεται με  την κύλιση, αλλά ευτυχώς είναι όσο σφιχτή απαιτείται για να ελέγχει με ακρίβεια τις δυναμικές φορτίσεις και τις κλίσεις του αμαξώματος.

Η εικόνα του καλοζυγισμένου συνόλου παραμένει ακόμα και σε ρυθμό που προκαλεί την πρόσφυση. Σημειώστε ότι μετά από όλα αυτά η μέση κατανάλωση κυμαίνεται εύκολα στις 16,4 kWh και η αυτονομία στα πραγματικά 390 km.

Στον δρόμο τώρα Με συμπαγές πλαίσιο, καλή και αρκετά ήσυχη κύλιση, με σωστά ζυγισμένο σύστημα διεύθυνσης, με ψηλά περιθώρια πρόσφυσης, δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα στον οδηγό, είτε αυτός κινείται στην πόλη είτε σαφώς πιο σβέλτα σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές.

Τέλος να πούμε ότι είναι στιγμές που νιώθεις τα μεγαλύτερα αποθέματα ροπής του Dolphin να «τραβούν» τους εμπρός κινητήριους τροχούς (εμπρός βρίσκεται και ο ηλεκτροκινητήρας) και τα μέτριας ποιότητας ελαστικά του να σπινάρουν.

BYD DOLPHIN 60,4 kWh 204 PS. ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΜΟΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΜΟΝΗΣ ΣΧΕΣΗΣ, ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (ΕΜΠΡΟΣ), ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (ΠΙΣΩ), ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.290/1.770/1.570 mm, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.700 mm, ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 345 lt

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το BYD Atto 3 και βλέπουμε κάτι διαφορετικό

Όταν έχεις να κάνεις με ένα μοντέλο από τον μεγαλύτερο κατασκευαστή NEV στον κόσμο, οφείλεις να εξετάσεις προσεκτικά και αυστηρά τι μας προσφέρει. Και μεταξύ των νέων προϊόντων που φέρνει εφέτος η BYD στην Ελλάδα, από τον Ομίλου Σφακιανάκη, είναι το οικογενειακό SUV της: Το BYD Atto 3. Ένα μοντέλο ίσως με τις περισσότερες εμπορικές δυνατότητες.

Η BYD ολοκλήρωσε το 2023 με όγκο πωλήσεων-ρεκόρ που ξεπέρασε τον στόχο των τριών εκατομμυρίων παραδόσεων ετησίως. Και έγινε έτσι πρωταθλητής και μάλιστα παγκόσμιος, πωλήσεων νέων ενεργειακών οχημάτων (NEV), για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Φέτος λοιπόν, η BYD περιλαμβάνεται για πρώτη φορά μεταξύ των δέκα κορυφαίων κατασκευαστών σε πωλήσεις. Μιλώντας με αριθμούς, η BYD σημείωσε αύξηση 61,9% σε σχέση με το 2022, με 3.024.417 πωλήσεις.

Έχοντας μόλις 17-18 χρόνια στην αγορά του αυτοκινήτου, η εταιρεία γνώρισε μεγάλη επιτυχία, χάρη στην πολύ ισχυρή εμπειρία στον τομέα των μπαταριών αυτοκινήτου. Να πούμε εδώ ότι είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο, πίσω από την CATL και εμπρός από την LG. Ενώ έχει την πολυτέλεια να προμηθεύει την Tesla με τους συσσωρευτές LFP.

Έξι μοντέλα αναμένεται να αποτελούν την ελληνική γκάμα που θα δημιουργηθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους: Τα BYD Han (μπερλίνα) και BYD Tang (μεγάλο SUV), το σπορ BYD Seal και το SUV του το Seal U, το σουπερμίνι BYD Dolphin και το SUV που δοκιμάζουμε, το BYD Atto 3, ένα από τα πιο κατάλληλα EV για τους Έλληνες καταναλωτές.

Με μήκος 4,46 m, το οικογενειακό SUV έρχεται αντιμέτωπο στην αγορά με ηλεκτρικά crossover όπως το Kia Niro EV, το Honda eNy1 το Hyundai Kona και το MG ZS EV. Θα μπορούσε να πει κάποιος λοιπόν, ότι το Atto 3 είναι στην αγορά με χαμηλό προφίλ, με συμβατικό στιλ, αλλά και με ένα ενδιαφέρον από τεχνικής άποψης, 204 άλογα, μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 60,5 kWh και αυτονομία κατά WLTP, 420 km.

Εδώ χρειάζεται να αναφέρουμε ότι το BYD Atto 3 αξιολογήθηκε με πέντε αστέρια από τον EuroNCAP, ανταποκρινόμενο με κορυφαία επίδοση τόσο για την ενεργητική ασφάλεια όσο και για την παθητική, βοηθούσης της μπαταρίας Blade που αποτελεί δομικό στοιχείο του πατώματος του αυτοκινήτου.

Στο τιμόνι του BYD Atto 3 εκείνο που σε κερδίζει είναι η αμεσότητα και η άνεση της ανάρτησης. Λίγο αμερικανικού set-up, αποτελεί σημαντικό περιουσιακό στοιχείο ενός αυτοκινήτου που προορίζεται για οικογενειακή χρήση. Κάτι που αντικατοπτρίζεται στην καθημερινότητα και ιδιαίτερα στην πόλη. Προοδευτικό στην επιτάχυνση, άνετο στα σαμάρια, με τιμόνι που κόβει καλά και φουλ στις κάμερες 360o που απεικονίζουν από τις ζάντες μέχρι τους προφυλακτήρες δισδιάστατα, 3D και από όποια γωνία θέλεις, σε φουλ ή διαιρούμενη οθόνη! Όλα τους βρίσκονται εκεί, σε σημείο που θα κάνεις κέφι το μποτιλιάρισμα αλλά και το παρκάρισμα.

Το κόμπακτ SUV της BYD είναι πιστοποιημένο κατά WLTP με αυτονομία 420 km. Αλλά ας δούμε πως πήγε στο εβδομαδιαίο τεστ μας. Μέσα στην πόλη και χωρίς αστικό αυτοκινητόδρομο, το Atto 3 έκαιγε σταθερά κάτω από 15 kWh/100 km. Που σημαίνει σε αστική αυτονομία περίπου 406 km. Σε μικτή χρήση με δρόμους της περιφέρειας, πόλη και αστικό αυτοκινητόδρομο, η μέση κατανάλωση ανέβαινε στις 17,4 kWh. Και στην εθνική οδό με τις νόμιμες ταχύτητες (μέχρι 130 km/h) έκαιγε 25,2 kWh/100 km. Οπότε, οι ταξιδιάρηδες θα πρέπει να υπολογίζετε αυτονομία στην εθνική 240 km που με τη συνήθη ρεζέρβα του 20%, γίνεται περίπου 190+ km. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση (70% πόλη, 30% αυτοκινητόδρομος), αυτή είναι 18 kWh/100 km που μεταφράζεται σε αυτονομία 336 km.

Να πούμε εδώ ότι από το βασικό μοντέλο Comfort, ο εξοπλισμός του Atto 3 είναι πλούσιος, με ηλεκτρική πανοραμική ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ηλεκτρικά και θερμαινόμενα καθίσματα, ασύρματο φορτιστή smartphone, περιστρεφόμενη οθόνη αφής 12,8 ιντσών, το εξαιρετικό σύστημα κάμερας 360° που αναλύσαμε παραπάνω, φωνητικό έλεγχο «Hi BYD» που ρυθμίζει σχεδόν τα πάντα και λειτουργεί χωρίς να κολλάει, υπηρεσίες Cloud, ραδιόφωνο DAB με οκτώ ηχεία, μονόχρωμο φωτισμό περιβάλλοντος, ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, αντλία θερμότητας, ηλεκτρική πόρτα πορτμπαγκάζ. Κοινώς έχει πάρα πολλά. Η κίνηση στον δρόμο είναι θα έλεγα καθαρά οικογενειακή με δύναμη για προσπεράσεις και ανάρτηση που σε πάει σχετικά ξεκούραστα. Άλλωστε σε όλα τα ηλεκτρικά εκεί που έχουν γίνει βελτιώσεις πολλές είναι οι αναρτήσεις.

Στο διαταύτα είναι από τα αυτοκίνητα που τα θες στο γκαράζ σου.

Κώστας-Μελίνα-Ναταλία Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending