Connect with us

Αυτοκίνητο

VOLKSWAGEN T-CROSS

Η Volkswagen ανοίγει ακόμα την παρουσίας της στην κατηγορία των SUV με την πιο πρόσφατη πρότασή της να είναι το T-Cross. Το μικρότερο μοντέλο σε SUV, με 4.110 μ. μήκος.

Το μπλέ σκουρο των φωτογραφιών είναι η βενζινοκίνητη έκδοση με τον κινητήρα του ενός λίτρου απόδοσης 95 ίππων με 175 Nm ροπής που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Αυτή η έκδοση πρέπει να πούμε είναι η πιο μικρή (καθώς υπάρχει και με 115 που αλλάζει το προφίλ του μοντέλου). Η πιο ιδανική θα συμπληρώναμε για καθημερινή χρήση.

Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά φιλικό στην οδήγηση, το τιμόνι αν και ελαφρύ δεν αφήνει περιθώρια σε προβληματισμούς, και η σφιχτή ανάρτηση προσφέρει στην ασφαλή οδική συμπεριφορά αλλά και στην απορρόφηση των κακοτεχνιών του οδοστρώματος.

Η ορατότητα είναι πολύ καλή προς κάθε κατεύθυνση, με τον οδηγό να κάθεται ψηλά κ να έχει αμφιθεατρική εικόνα. Είναι άνετο εσωτερικά, με τη μεγάλη οθόνη στο κέντρο να κυριαρχεί. Τα πλαστικά είναι σκληρά σε όλες τις επιφάνειες, ταμπλό, πόρτες.

Το πλέον σημαντικό στο T-Cross είναι ότι σε κερδίζει από τα πρώτα χλμ. Αυτό είναι το «μυστικό» που ήθελαν να πετύχουν στη Volkswagen και μάλλον το πέτυχαν.

Αλλά και ο λόγος που προσφέρεται με πολύ μοντέρνα χρώματα, δίνοντάς την ευκαιρία να ξεφύγετε από τα κλασικά, άσπρο/κόκκινο/μαύρο/γκρι.

Εξάλλου το χρώμα είναι αυτό που μας φτιάχνει πολλές φορές τη διάθεση. Όπως και αν το οδηγήσαμε η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 8,7 λίτρα/100 χλμ. που τα περισσότερα όλα έγινα εντός λεκανοπεδίου. Είπαμε αστικός φίλος.

Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα φτάνει στα 180 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 11,5 δευτ. με 112 γρ./χλμ. σε C02.

Tι είναι λοιπόν το T-Cross; Πρόκειται για μια νέα γενιά αυτοκινήτων, όπως το Seat Arona, το Kia Kona, το Citroen C3 Aircoss, τα οποία προσφέρουν αρχικά μοντέρνο σχεδιασμό, ασφαλή οδική συμπεριφορά, gadget αλλά και τη δυνατότητα λόγω αυξημένου ύψους του αμαξώματος από το έδαφος, να συνεχίσεις την πορεία σου πιο πέρα από εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.

Το Τ-Cross στην έκδοση με τους 95 ίππους οι τιμές ξεκινούν από τα 17.400 ευρώ.

 

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Honda Greece παρουσίαση των νέων μοντέλων

Η Honda Greece προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή αγορά, την πιο διευρυμένη εξηλεκτρισμένη mainstream γκάμα της και το γεγονός αυτό αποτέλεσε την ιδανική ευκαιρία για τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη να πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία, τη μεγαλύτερη παρουσίαση των νέων μοντέλων της μάρκας στο ελληνικό κοινό.

Στον υπέροχο χώρο του The Εllinikon Experience Centre, με τη συμμετοχή όλων των δημοσιογράφων που καταπιάνονται με την αυτοκίνηση και την κινητικότητα στην Ελλάδα, παρουσιάστηκαν:

  • Το ολοκαίνουργιο και συναρπαστικό υβριδικό Honda ZR-V, το πρώτο SUV με σπορ premium χαρακτήρα που παρουσιάζει η Honda και που εμπίπτει στην κατηγορία D SUV.
  • Το εντυπωσιακό Honda e:Ny1, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας το οποίο συνδυάζει εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Honda, με τεχνολογία αιχμής στον ηλεκτροκινητήρα και
  • Την έκτη γενιά του Honda CR-V – του κορυφαίου SUV της Honda για την Ευρώπη και παγκόσμιου best seller μοντέλου της μάρκας. Πρόκειται για το ασφαλέστερο CR-V που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που προσφέρει το Honda SENSING 360, το πιο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για την υποστήριξη του οδηγού.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Εν συνεχεία, ο Δημήτρης Κανατάς, Business Unit Director Automotive Consumer Solutions παρουσίασε την εμπορική στρατηγική του Ομίλου όσον αφορά τα επιβατικά οχήματα ενώ ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων ενώ παράλληλα έκανε μία ανάλυση της ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Honda που προσφέρει η Saracakis Leasing.

Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οδηγικά τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.

Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία βοηθά καθημερινά 135 οικογένειες.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Παρουσίαση τα ολοκαίνουργια ASX και COLT

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της Mitsubishi Motors στην Ελλάδα από το 1963, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία, στον υπέροχο χώρο του The Ellinikon Experience Centre, την παρουσίαση των ολοκαίνουργιων ASX και Colt στο ελληνικό κοινό με τη συμμετοχή όλων των δημοσιογράφων που καταπιάνονται με την αυτοκίνηση και την κινητικότητα στην Ελλάδα. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οδηγικά τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.

H έλευση της νέας γενιάς ASX και του ολοκαίνουργιου Colt στην ευρωπαϊκή αγορά σηματοδοτούν μία συναρπαστική στιγμή για τη Mitsubishi Motors καθώς έρχονται να εμπλουτίσουν την ευρωπαϊκή γκάμα της μάρκας η οποία εκτός από αυτά τα δύο νέα μοντέλα, αποτελείται και από το Space Star και το Eclipse Cross PHEV ενώ για το 2024, αναμένεται η παρουσίαση ενός ακόμη SUV που θα είναι η ναυαρχίδα της μάρκας.

  • Το ολοκαίνουργιο COLT, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να κατακτήσει την πόλη, κάνει το ντεμπούτο του σε μία πολύ σημαντική χρονιά για τη Mitsubishi Motors η οποία επιστρέφει στην καρδιά της κατηγορίας Β στην Ευρώπη. Βασιζόμενο στη βαριά κληρονομιά του και έχοντας πουλήσει πάνω από 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε έξι γενιές από το 1978 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη, προσφέρει την τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αποδοτικότητας καθώς και μία προηγμένη, εξηλεκτρισμένη υβριδική επιλογή (HEV). Επιπλέον, διαθέτει Προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού που αναβαθμίζουν τα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης και οδηγικής απόλαυσης.
  • Η νέα γενιά ASX τοποθετείται στην καρδιά της B-SUV κατηγορίας με τις υψηλότερες πωλήσεις και τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στην αγορά. Αναπτύχθηκε ειδικά για την Γηραιά Ήπειρο και παραλαμβάνει τη σκυτάλη από την προηγούμενη εξαιρετικά επιτυχημένη γενιά ASX, η οποία πούλησε σχεδόν 380.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Είναι διαθέσιμο με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, mild-hybrid, full hybrid και Plug in Hybrid που του εξασφαλίζουν αποδοτικότητα και επιδόσεις ενώ παράλληλα φέρνει προηγμένες τεχνολογίες και δυνατότητες εξατομίκευσης συνδυάζοντας το εκλεπτυσμένο στυλ και αναβαθμίζοντας τα επίπεδα άνεσης.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Εν συνεχεία, ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων ενώ παράλληλα έκανε μία ανάλυση της ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Mitsubishi Motors που προσφέρει η Saracakis Leasing.

Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία βοηθά καθημερινά 135 οικογένειες.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Test drive : Ford Mustang Mach-E GT

Η επιτομή του σπορ SUV

Η πιο δυνατή έκδοση στη γκάμα των ηλεκτρικών Mustang είναι ένα εντυπωσιακό sport SUV, το οποίο συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με άνεση και πρακτικότητα.

Μπορεί ένα αμάξωμα με χαρακτηριστικά SUV ή έστω crossover να φέρει το βαρύ όνομα του πιο εμβληματικού sport coupe αυτοκινήτου; Σίγουρα ναι, όπως θα δούμε στη συνέχεια, ακόμα και αισθητικά.

Οι σχεδιαστές της Mach-E έχουν διατηρήσει τα γνωστά στοιχεία ταυτότητας της οικογένειας Mustang, όπως το μακρύ και δυναμικό καπό, τη σχεδίαση των ώμων του αμαξώματος, τους επιθετικούς προβολείς και, το σήμα κατατεθέν, τα πίσω φώτα με τα τρία ανεξάρτητα στοιχεία. Με ένα πολύ έξυπνο τέχνασμα τονίζουν την κουπέ σχεδίαση, καθώς στο πίσω μέρος της οροφής ένα μικρότερης ακτίνας τόξο είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ το πάνω μέρος είναι μαύρο. Το αποτέλεσμα δείχνει την οροφή χαμηλότερη από ότι είναι στην πραγματικότητα και ταυτόχρονα εξασφαλίζει χώρο για τα κεφάλια των επιβατών.

Στο εσωτερικό συνεχίζεται η ίδια φιλοσοφία. Το ταμπλό αποτελείται από δύο επίπεδα, που παραπέμπουν στο γνώριμο εσωτερικό των Mustang, αλλά με μια τεράστια οθόνη αφής 15,5 ιντσών, με κατακόρυφο προσανατολισμό, στο κέντρο του. Υπάρχει άλλη μία, μικρότερη, οθόνη 10 ιντσων μπροστά από τον οδηγό, που του δίνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται.

Πέντε ενήλικες θα βολευτούν με μεγάλη άνεση. Τόσο εμπρός όσο και πίσω υπάρχει άπλετος χώρος για τα πόδια και τα κεφάλια τους. Το επίπεδο πάτωμα κάνει τη ζωή τους πολύ πιο εύκολη ενώ ειδικά οι πίσω κάθονται πολύ άνετα καθώς το πάτωμα δεν είναι πολύ υπερυψωμένο και τα πόδια τους έχουν πολύ φυσιολογικές γωνίες.

Για τις αποσκευές τους, ο χώρος πίσω από τα καθίσματα είναι 402 λίτρα, τιμή που δεν εντυπωσιάζει, αλλά το γεγονός ότι δεν υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης δίνει άλλα 82 λίτρα στο εμπρός μέρος, στο frunk (αμερικανική σύντμηση του front trunk), κάτι που ανεβάζει σαφώς το επίπεδο πρακτικότητας.

Για την κίνηση του αυτοκινήτου φροντίζουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, και μια μεγάλη μπαταρία 91 kWh (ωφέλιμες 88 kWh). Η μεγάλη διαφορά όμως είναι η συνδυαστική απόδοση των ηλεκτροκινητήρων. Αυτή είναι 358 kW, που σε πιο οικείους όρους μεταφράζεται σε 487 ίππους, και 860 Nm ροπής. Τι σημαίνουν αυτά τα νούμερα αντικατοπτρίζεται εν μέρει στις επιδόσεις 3,7 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμώρα και 200 χλμώρα μέγιστης (περιορισμένης) ταχύτητας.

Στο δρόμο, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τέσσερα διαφορετικά προφίλ οδήγησης, τα Whisper, Active, Untamed και Untamed Plus. Το Whisper κάνει το τιμόνι ελαφρύτερο και την απόκριση του γκαζιού πιο ήπια. Το Active συνδυάζει την αθόρυβη λειτουργία με τις επιδόσεις και το Untamed απελευθερώνει όλες τις δυνατότητες της Mustang Mach-E ενισχύοντας την αίσθηση του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού.

To Untamed Plus ενεργοποιείται εφόσον ικανοποιούνται συγκεκριμένες παραμέτροι. Σε αυτό το πρόγραμμα, γίνονται πιο άμεσο το σύστημα διεύθυνσης και η απόκριση του γκαζιού, σφίγγει η ανάρτηση και ενισχύεται ο τεχνητός εσωτερικός ήχος του προγράμματος Untamed. Παράλληλα, ρυθμίζει το σύστημα κίνησης ώστε να προσφέρει σταθερότητα όσον αφορά την παροχή ισχύος και ροπής σε διαδοχικούς γύρους σε μία πίστα. Το προφίλ αυτό ρυθμίζει επίσης και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας για ελάχιστη παρέμβασή τους κατά την οδήγηση σε πίστα.

Στις καθημερινές συνθήκες η Mustang Mach-E GT είναι πολύ ήσυχη και άνετη, ενώ δείχνει έτοιμη να «καταβροχθίσει» τις μεγάλες αποστάσεις χωρίς να κουράζει καθόλου τους επιβάτες. Όταν όμως ζητηθεί από τον οδηγό, τα γονίδια Mustang ενεργοποιούνται και το αυτοκίνητο δείχνει πρόθυμο να τον ακολουθήσει σε πολύ πιο γρήγορο ρυθμό. Πράγματι, η Mach-E GT είναι πιο σφιχτή και πιο απόλυτη από τις «απλές» εκδόσεις, εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Πρόκειται βέβαια για αυτοκίνητο που ξεπερνά τους 2 τόνους σε βάρος, και χρειάζεται προσοχή στα παιχνίδια με το όριο, ωστόσο το χαμηλά τοποθετημένο βάρος βοηθάει σημαντικά στην αίσθηση. Σημαντική βοήθεια σε αυτήν την αίσθηση είναι η επιλογή της Ford να κατεβάσει κατά 10 χιλιοστά το ύψος του αμαξώματος από το δρόμο. Ενισχυμένα είναι φυσικά και τα φρένα της Brembo, με δίσκους 385 χιλιοστών.

Στην καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη μπορεί σχετικά εύκολα να πετυχαίνει τιμές κατανάλωσης γύρω στις 20 kWh 100 χλμ, τιμή που για αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους, βάρους και επιδόσεων είναι εντυπωσιακή. Στον αυτοκινητόδρομο, όπως με όλα τα ηλεκτρικά, θα πρέπει να κινείται με μεγάλο σεβασμό στα όρια ταχύτητας για να πετυχαίνει καλές τιμές αυτονομίας. Σημαντικός σύμμαχος σε αυτόν τον τομέα είναι η δυνατότητα ταχείας φόρτισης 150 kW, που σημαίνει ότι μπορούν να προστεθούν 120 χιλιόμετρα αυτονομίας μόλις σε 10 λεπτά. Συνολικά η αυτονομία της GT μπορεί να φτάσει θεωρητικά στα 500 χιλιόμετρα (κατά WLTP).

Η Mustang Mach-E GT είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο και αυτό αποτυπώνεται και στο κόστος αγοράς που φτάνει στα 85 760 ευρώ. Σίγουρα είναι αρκετά χρήματα, αλλά με μέτρο της επιδόσεις και τη συνολική απόδοση του μοντέλου, απόλυτα λογικά.

Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Trending