Μόδα
Tα ‘Αzulejos’ της Ελληνικής Μόδας από την Σχολή AthensFashionClub

Mόδα, ταλέντο και παράδοση από την Πορτογαλία κατάφεραν να συγκεράσουν οι σπουδαστές της Σχολής Μόδας AthensFashionClub και η Πρεσβεία της Πορτογαλίας στην Αθήνα.
Πέντε νεαρές και φιλόδοξες σπουδάστριες της Σχολής διεκδικούν φέτος στον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’ της ModaLisboa να λάβουν το πρώτο Βραβείο που αντιστοιχεί σε συμμετοχές και προβολή σε διεθνή Fashion Show καθώς και συνεργασίες με μεγάλους οίκους μόδας Πανευρωπαϊκά.
Αντιγόνη Βολιτάκη, Κωνσταντίνα Κοζακίδη, Κωνσταντίνα Μπένου, Χρύσα Γιαννακουλοπούλου και Στεργίου Μαγδαληνή σχεδίασαν μοναδικές συλλογές με στόχο την διάκριση στον διαγωνισμό και την ανάδειξη του ταλέντου τους.
Συνδύασαν μοτίβα από παραδοσιακά κεραμικά Azulejos της Πορτογαλίας με ελληνικές πτυχώσεις και sustainable υλικά όπως ο φελλός, ο οποίος αποτελεί τοπικό προϊόν, σε avantgarde ύφος για σύγχρονες και εντυπωσιακές συλλογές.
Παράλληλα, οι σπουδαστές έχοντας εμπειρία σε σχεδιασμό Portfolio High Fashion, παρουσίασαν πολλές διαφορετικές μοντέρνες εκδοχές βραδυνών ενδυμάτων με έμπνευση την φύση.
Ολόκληρη η βιομηχανία της Μόδας, μεγάλα εργοστάσια υφασμάτων του εξωτερικού και οι καλύτεροι προμηθευτές της Πορτογαλίας υποστηρίζουν τον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’, έτσι ώστε οι σχεδιαστές να έχουν στην διάθεσή τους ότι επιθυμούν για την ολοκλήρωση εντυπωσιακών avantgarde συλλογών με καινοτομία και ευρυματικότητα.
Η Λισσαβώνα και το Μάαστριχτ της Ολλανδίας αναμένουν με αγωνία να δουν αυτούς τους νέους ταλαντούχους σχεδιαστές να παρουσιάσουν τις Capsule Collections και προτάσεις τους για το 2020!
Η συνεργασία της Ιδρύτριας της Σχολής Μόδας κας Βυτινίδου Μαρίας με τον Διευθυντή της Πρεσβείας της Πορτογαλίας στην Αθήνα κο Laurent Armao, ξεκίνησε πριν μήνες με σκοπό την ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών μεταξύ Πορτογάλων κατασκευαστών του κλάδου της μόδας και σχεδιαστών της Σχολής AthensFashionClub.
H συνεργασία αυτή σφραγίστηκε με την συμμετοχή της κας Βυτινίδου Μαρίας ,ως Σχεδιάστριας με το δικό της brand ‘Maria Vytinidou Luxury Design’, στην διεθνή έκθεση Modtissimo τον Φεβρουάριο 2019 με σκοπό την αναζήτηση συνεργιών με Πορτογάλους κατασκευαστές υφασμάτων και υποδημάτων.
Είναι γνωστό ότι η Πορτογαλία διαθέτει μακρά παράδοση στην τέχνη του χειροποίητου και μεγάλη κληρονομιά στη βιοτεχνία, με πλειάδες δυναμικών Brand και εργοστασίων να έχουν επενδύσει στην έρευνα, στην καινοτομία και το design και να έχουν πετύχει πολύ καλές επιδόσεις στο κομμάτι των εξαγωγών διεθνώς. Αντίστοιχα και το επιχειρηματικό πνεύμα στον κλάδο της μόδας στην Ελλάδα είναι ιδιαιτέρως ανεπτυγμένο με τις δύο αυτές συνθήκες να καλλιεργούν το έδαφος για μία συνεργασία με γερά θεμέλια.
Ο κ.Laurent Armaos, δηλώνει ικανοποιημένος με αυτήν την συνεργασία, καθώς η διοίκηση της Σχολής Μόδας AthensFashionClub διαθέτει αυτήν την δυναμική και την καινοτόμο σκέψη για συνέργειες που αναζητά η Πορτογαλική Βιομηχανία της Μόδας.
Η Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Σχολής κα Βυτινίδου Μαρία αναφέρει από την δική της πλευρά χαρακτηριστικά:
‘Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για αυτήν την συνεργασία με τον κο Laurent Armaos και την Πορτογαλική Πρεσβεία στην Αθήνα, η οποία ξεκίνησε σταδιακά και χτίζεται καθημερινά μέσα από τις προγραμματισμένες δράσεις για όλο το έτος 2020. Αισθανόμαστε ότι διαθέτουμε την ίδια επιχειρηματική κουλτούρα και προσανατολιζόμαστε σε συνέργειες που θα αναδείξουν την πρωτοπορία Ελλάδας και Πορτογαλίας στον χώρο της Μόδας.
Η Σχολή AthensFashionClub έχει ως βασικό πυλώνα εκπαίδευσης την εξωστρέφεια και διεθνικές δράσεις που αναδεικνύουν το ταλέντο των σπουδαστών μας.
Πιστεύω ότι οι σπουδαστές μας εργάστηκαν σκληρά τον τελευταίο μήνα πριν καταθέσουν την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό. Δούλεψαν σύνθετα και πολυεπίπεδα με στοιχεία έμπνευσης από την Πορτογαλική και Ελληνική παράδοση.
Τα Πορτογαλικά ‘azulejos’ , όταν διαβάσαμε την ιστορία τους, τα αγαπήσαμε τόσο πολύ που τα κάναμε δικά μας! Ανακαλύψαμε τα πιο εντυπωσιακά μοτίβα από azulejos, τα οποία θα γίνουν print σε recycled Polyester από μια Πορτογαλική εταιρία, η οποία συλλέγει μπουκάλια από την θάλασσα, τα νηματοποιεί και στην συνέχεια τα παράγει ως οικολογικό ύφασμα.
Στα σχέδια των συλλογών χρησιμοποιήσαμε επίσης με ένα ιδιαίτερο καινοτόμο τρόπο και ύφασμα από φελό, θέλοντας να ενισχύσουμε το concept του Εco Fashion και των τοπικών κατασκευαστών της Πορτογαλίας. Όλα αυτά ‘έδεσαν’ μαζί με τα πολύχρωμα υφαντά Ελληνική προέλευσης, τα οποία είτε βρίσκουμε σαν ρετάλια από προηγούμενες συλλογές είτε θα τα παράγουμε στις τοπικές υφάντριες της Κρήτης, γνωστές για την αρτιότητα των σχεδίων τους. Αυτή είναι ακόμη μία sustainable διαδικασία που ενισχύει την οικολογική προσέγγιση της Μόδας, όπως την διδάσκουμε στην Σχολή μας.Ολες οι συλλογές σχεδιάστηκαν υπό το πρίσμα του Sustainable Fashion.
Εχουμε συμμετάσχει σε πολλούς διαγωνισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό με πρωτιές και διακρίσεις και αναμένουμε και από τον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’, ένα θετικό αποτέλεσμα για τους σπουδαστές μας.
Ευχόμαστε Καλή Επιτυχία σε όλους τους διαγωνιζόμενους του ‘Sangue Novo’ και πολλά συγχαρητήρια για το επίπεδο της διοργάνωσης, το οποίο αποτελεί κορυφαίο γεγονός Μόδας Πανευρωπαϊκά!’
Lifestyle
ALL THINGS FASHION: Ένα λαμπερό fashion show του notos για την σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2023

Την Πέμπτη 11 Μαΐου, το notos Θεσσαλονίκης καλωσόρισε το καλοκαίρι με ένα fashion catwalk, στη Στοά Χιρς, παρουσιάζοντάς τις νέες συλλογές των fashion brands.
Λάτρεις της μόδας μεταξύ των οποίων celebrities, influencers και δημοσιογράφοι από Αθήνα & Θεσσαλονίκη είχαν την ευκαρία να απολαύσουν ένα μοναδικό show και να γνωρίσουν νέες αφίξεις από brands όπως STELIOS KOUDOUNARIS, Self Portrait, Versace, Karl Lagerfeld, Kooreloo, Sister Jane, Patrizia Pepe και πολλά ακόμα.
Από τα νέα fashion brands, το brand STELIOS KOUDOUNARIS, παρουσίασε νέες καλοκαιρινές δημιουργίες του σχεδιαστή Στέλιου Κουδουνάρη, που πρωταγωνίστησε στην επίδειξη. Ξεχωριστή θέση στο catwalk είχε το brand Kooreloo, με τις χειροποίητες τσάντες που εμφανίστηκαν σε πολλά & διαφορετικά στιλ του catwalk.

Ο Άρης Γεωργιάδης επιμελήθηκε το styling των μοντέλων με τις μοναδικές του επιλογές στις νέες τάσεις που επιβάλλουν τα SS23 catwalks! Η Shiseido, με τον μοναδικό Βαγγέλη Θώδο και τα κορυφαία προϊόντα ομορφιάς ανέλαβε το make up, ενώ ο ταλαντούχος Γιάννης Χατζηχριστοδούλου, των Yianni Hair Spa με την ομάδα του, επιμελήθηκαν το hairstyling των μοντέλων.
Κύριοι partners του All Things Fashion catwalk by notos ήταν η Sky Express, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ελληνική αεροπορική εταιρεία, που χειρίστηκε με επαγγελματισμό την μεταφορά των δημοσιογράφων που παρευθρέθηκαν στο event και ο κορυφαίος ξενοδοχειακός όμιλος Tor Hotel Group που φρόντισε για την άνετη διαμονή των προσκεκλημένων.
Τα δώρα των προσκεκλημένων, ήταν ευγενική χορηγία των:
- STELIOS KOUDOUNARIS: με ένα από τα πιο fashion αξεσουάρ του καλοκαιριού
- Kooreloo: με τις υπέροχες χειροποίητες τσάντες
- Jimmy Fairly: με τα πιο elegant fashion γυαλιά ηλίου
- Bath and Body Works: το skincare brand με τα υπέροχα προϊόντα για την περιποίηση σώματος
Μετά την επίδειξη ακολούθησε cocktail party και οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαρία να περιηγηθούν στα νέα fashion corners του πολυκαταστήματος και να γνωρίσουν όλα τα summer beauty, fashion & home trends των μεγάλων & ανερχόμενων brands.
Ακολουθήστε τα πολυκαταστήματα notos σε Instagram, Facebook, YouTube & TikTok.
Social channels: IG: @notosofficial , FB:@notosGreece, YouTube @notosofficial & TikTok: @notos_official
Web: www.notos.gr
Μόδα
Δυναμική παρουσία της Ελλάδος στις εκθέσεις
HOMI FASHION & JEWELS και MICAM MILANO

Δυναμική ήταν η παρουσία της Ελλάδος στις διεθνείς
εκθέσεις κοσμήματος, αξεσουάρ και υποδήματος HOMI FASHION & JEWELS και MICAM
Milano, οι οποίες διεξήχθησαν από 16 έως 20 Σεπτεμβρίου, στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου- Enterprise Greece οργάνωσε
την εθνική αντιπροσωπεία και στήριξε τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν στις
δύο εκθέσεις, ενώ ήταν διάχυτη η αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, όπως φάνηκε και
από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στα ελληνικά περίπτερα.
Στη φετινή διοργάνωση ΗOMI FASHION & JEWELS έλαβαν μέρος 17 ελληνικές επιχειρήσεις,
σε συνολικά 228 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακής επιφάνειας, ενώ στη MICAM Milano, υπό
την ομπρέλα της Enterprise Greece, βρέθηκαν 11 ελληνικές εταιρείες υποδημάτων.
Την Enterprise Greece εκπροσώπησε η Εντεταλμένη Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ., κα
Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, η οποία ξεναγήθηκε στα ελληνικά περίπτερα και είχε την
ευκαιρία να συνομιλήσει με τους εκπροσώπους των εταιρειών. Παράλληλα είχε συνάντηση
με τη Γενική Σύμβουλο ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Παρασκευή Καμπούρογλου, η οποία
επισκέφθηκε τη διεθνή έκθεση HOMI FASHION & JEWELS.
Σε δηλώσεις της η κα. Αλεξανδροπούλου τόνισε ότι: «Η Enterprise Greece επιδιώκει μια
πολυδιάστατη ανάπτυξη της εξαγωγικής προσπάθειας της χώρας, στηρίζοντας κλάδους
όπως είναι αυτός της Μόδας (Ένδυση-Υπόδηση-Κόσμημα). Η εθνική συμμετοχή στις διεθνείς
εκθέσεις HOMI Fashion & Jewels 2022 και MICAM 2022 που έγιναν στο Μιλάνο, με τη
συμμετοχή 28 ελληνικών εταιρειών, ανέδειξε τη δυναμική που εμφανίζει ο κλάδος,
δημιουργώντας εξαιρετικά ευοίωνες προοπτικές. To ελληνικό σχέδιο κερδίζει ολοένα και
μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές με την υποστήριξη της Enterprise Greece, που
ταυτόχρονα συνδράμει με ενισχυμένο και καινοτόμο πρόγραμμα δράσεων προβολής,
δικτύωσης και ενδυνάμωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου».
Από την πλευρά της η Γενική Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Καμπούρογλου, ανέφερε ότι:
«Ο τομέας της μόδας, και ειδικότερα οι κλάδοι των αξεσουάρ μόδας, των κοσμημάτων και
των υποδημάτων, συνεχίζουν να αναπτύσσονται παγκοσμίως. Μετά τις επιπτώσεις της
πανδημίας 2020 (-14,8%), ο κλάδος των αξεσουάρ μόδας και των κοσμημάτων, σημείωσε
σημαντική ανάκαμψη της τάξης του +25,3% και ανήλθε στα 44 δις ευρώ. Η συμμετοχή 17
ελλήνων κατασκευαστών μόδας και κοσμημάτων στη διεθνή εμπορική έκθεση HOMI
FASHION & JEWLLERY και 11 κατασκευαστών υποδημάτων στη ΜICAM, χάρη στη
χρηματοδότηση της Enterprise Greece, αποτελεί σημαντικό βήμα εξωστρέφειας για τις
εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Οι εν λόγω εκθέσεις επιστρέφουν, όσον αφορά στη
συμμετοχή και στην επισκεψιμότητα, στην προ COVID περίοδο, καθώς οι εμπορικοί
επισκέπτες ανήλθαν στις 33.000 και οι συνολικές συμμετοχές στις 425 και 1012 αντίστοιχα».
Λίγα λόγια για τις εκθέσεις
H HOMI FASHION & JEWELS είναι μια σημαντική,
διεθνής, εμπορική έκθεση, η οποία διεξάγεται δύο φορές τον χρόνο, Φεβρουάριο και
Σεπτέμβριο, στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano (Rho), φιλοξενώντας μεγάλη ποικιλία
συλλογών και προτάσεων σε αξεσουάρ μόδας και μοντέρνων κοσμημάτων.
Σε αυτή συμμετέχουν 400 brands, το 34% των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό (κυρίως
από την Ευρώπη με επικεφαλής την Ελλάδα, ακολουθούμενη από την Ισπανία και τη
Γαλλία), καθώς και καταξιωμένοι ή ανερχόμενοι σχεδιαστές και καλλιτέχνες.
Καλύπτει τρεις βασικούς τομείς σε Style , Everyday και Gems & Components και τα προϊόντα
προβάλλονται θεματικά:
Style: συγκεντρωμένες συλλογές πλούσιες σε σχεδιασμό και έρευνα, όπου παρουσιάζονται
οι τάσεις.
Everyday: μεγάλη γκάμα προτάσεων και συλλογών που απευθύνονται σε καταστήματα,
πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα σημεία πώλησης.
Gems & Components: παραγωγοί ημικατεργασμένων προϊόντων και εξαρτημάτων για
αξεσουάρ μόδας, μπιζού και μοντέρνα κοσμήματα, καθώς και πλούσια ποικιλία από
πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους.
H MICAM Milano είναι μία είναι από τις κορυφαίες διεθνείς, εμπορικές εκθέσεις της
βιομηχανίας υποδημάτων, η οποία διεξάγεται δύο φορές το χρόνο στο Μιλάνο
(Φεβρουάριο τον Σεπτέμβριο) σε έκταση περίπου 60.000 τετραγωνικών μέτρων και
προωθείται από την Assocalzaturifici. Φιλοξενεί πάνω από 1.700 συλλογές υποδημάτων και
1.200 εταιρείες σε κάθε έκδοση, εκ των οποίων περισσότερες από 570 είναι διεθνείς. Μαζί
αντιπροσωπεύουν πάνω από 30 διαφορετικές χώρες. Η MICAM αποτελεί σημείο
συνάντησης για επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο. Με
45.000 εμπορικούς επισκέπτες, από περίπου 130 χώρες, η MICAM επιβεβαιώνει το ρόλο της
ως η καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση νέων συλλογών και αποτελεί μια εξαιρετική
ευκαιρία εμπορικής δικτύωσης και δημιουργίας νέων, εμπορικών επαφών.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την
προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να
προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά
εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.
Μόδα
Κατερίνα Κοντή: Μέσα από τα μάτια ενός Στυλίστα.

Μόδα, Ομορφιά , Έμπνευση, Δημιουργικότητα ,Στυλ, με λίγα λόγια Στυλίστας.
Πόσα πολλά αλήθεια μπορούν να συνδεθούν σε μια εικόνα, σε ένα όνειρο?
Θέλετε να μάθετε?
Φανταστείτε ότι βλέπετε ένα όνειρο, ένα περιβάλλον με στάχυα, όχι πολύ χρώμα κι εσείς να κάθεστε κάπου εκεί αλλά να μην νιώθετε , ιδιαίτερα όμορφα.
Τώρα σκεφτείτε να κάθεστε στο ίδιο μέρος φορώντας όμορφα, ρούχα που σας κολακεύουν, λαμπερά αξεσουάρ ,που πάντα θέλατε αλλά δεν τολμούσατε!
Μα αλήθεια πόσο πολύ σας ταιριάζουν?Και κάπου εκεί δίπλα σας να κάθετε εκείνη η νεραϊδόύλα!
Ναι , ναι με αυτό το ραβδάκι που σας μεταμορφώνει τον πιο όμορφο εαυτό σας!
Ε, αυτή η νεραιδούλα είναι ο Στυλίστας σας. Αυτό ακριβώς κάνει!
Αυτή είναι η δουλειά ενός Στυλίστα!Να σας μεταμορφώσει στην ωραιότερη εκδοχή του εαυτού σας, να σας κάνει να νιώθετε χαρούμενοι και να ξεχωρίζετε!
Σε συνεργασία πάντα μαζί σας, γιατί σημασία για εμάς έχετε εσείς και οι δικές σας ανάγκες.
Ο στυλίστας δεν επιλέγει τυχαία το συγκεκριμένο επάγγελμα!Πρέπει να το αγαπάει, να είναι κομματι του, να νιώθει πάθος , να το νιώθει όνειρό του!Να ενημερώνετε συνέχεια, να διαβάζει, να εξελίσσετε!
Να βρίσκετε πάντα στην πρώτη γραμμή ,να μαθαίνει συνέχεια, έτσι ώστε να δίνει στους πελάτες του, την πιο ξεχωριστή ,την πιο στυλάτη και πιο πρωτοποριακή εικόνα τους,!
Αυτό ακριβώς θέλει να δημιουργήσει ένας στυλίστας, αυτό τον εξιτάρει! Κουραστικό σας ακούγεται?
Κι όμως ΄όλο αυτό που σε κάποιους μπορεί να ακούγεται κουραστικό, για αυτόν αποτελεί διασκέδαση!
Μα δεν είναι η μόδα και το στυλ, ένα παρτυ?
Μπορεί να φτιάξει μια ιστορία και να το μεταμορφώσει σε εικόνα! Και όχι μόνο! Θα σας δείξει και θα οργανώσει την γκαρνταρόμπα σας , αλλά και θα σας προτείνει αυτά που σας ταιριάζουν σύμφωνα με τα trends της μόδας ,της εποχής αλλά και το στυλ σας.Θα πάει μαζί σας στα μαγαζιά η θα πάει εκείνος για εσάς και θα φροντίσει για την νέα, υπέροχη εικόνα σας.
Θα σας μάθει ότι το διαχρονικό θα πρέπει να μείνει στην ντουλάπα σας, και ότι η βιώσιμη μόδα, δεν είναι απλά μόδα, αλλά η ελπίδα για το περιβάλλον και την ζωή μας!.Θα σας μιλήσει και για την ανακύκλωση.
Και αυτό γιατί η φαντασία θέλει έμπνευση και η έμπνευση καθαρές εικόνες, άρα πάνω από όλα καθαρό περιβαλλον!
Ενας στυλίστας επίσης επιμελείται φωτογραφήσεις, editorial σε περιοδικά, fashion show, και πολλά αλλά!
Να θυμάστε ένας Στυλίστας κάνει την ζωή σας ευκολότερη, ομορφότερη αλλά και ευφάνταστη !
Για μένα είναι το μόνο που θέλω να κάνω στην ζωή μου και χαίρομαι που πραγματοποιώ το όνειρο μου! Όσο για εσάς να θυμάστε όπως είπε ο Yves Saint Laurent . <Η μόδα ξεθωριάζει, το στυλ είναι αιώνιο>!!
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Μαρία Οικονομάκου: “Όραμα της η Δημιουργία”
-
Τουρισμός
Η Ελευσίνα αποκτά διεθνή ακτινοβολία.
-
Τουρισμός
Με επιτυχία και εποικοδομητική συζήτηση ολοκληρώθηκε το 12ο
Διεπιστημονικό Συνέδριο στο Καστελλόριζο -
Τουρισμός
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού «Global Birdfair» του Λέστερ
-
Επιχειρηματικότητα
Η HATZI FILAX GROUP ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
ΤΗΣ «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.» -
Lifestyle
1ο Φεστιβάλ, Παιδί, Διατροφή και Περιβάλλον με θέμα «Η Υγεία του Πλανήτη… περνάει μέσα από το πιάτο μας».
-
Επιχειρηματικότητα
«Διαχείριση Χρόνου» στα Super Market ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ από την Hatzi Filax Group