Connect with us

Μόδα

Tα ‘Αzulejos’ της Ελληνικής Μόδας από την Σχολή AthensFashionClub

Mόδα, ταλέντο και παράδοση από την Πορτογαλία κατάφεραν να συγκεράσουν οι σπουδαστές της Σχολής Μόδας AthensFashionClub και η Πρεσβεία της Πορτογαλίας στην Αθήνα.

Πέντε νεαρές και φιλόδοξες σπουδάστριες της Σχολής διεκδικούν φέτος στον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’ της ModaLisboa να λάβουν το πρώτο Βραβείο που αντιστοιχεί σε συμμετοχές και προβολή σε διεθνή Fashion Show  καθώς και συνεργασίες με μεγάλους οίκους μόδας Πανευρωπαϊκά.

Αντιγόνη Βολιτάκη, Κωνσταντίνα Κοζακίδη, Κωνσταντίνα Μπένου, Χρύσα Γιαννακουλοπούλου και Στεργίου Μαγδαληνή σχεδίασαν μοναδικές συλλογές με στόχο την διάκριση στον διαγωνισμό και την ανάδειξη του ταλέντου τους.

Συνδύασαν μοτίβα από παραδοσιακά κεραμικά Azulejos της Πορτογαλίας με ελληνικές πτυχώσεις και sustainable υλικά όπως ο φελλός, ο οποίος αποτελεί τοπικό προϊόν, σε avantgarde ύφος για σύγχρονες και εντυπωσιακές συλλογές.

Παράλληλα, οι σπουδαστές έχοντας εμπειρία σε σχεδιασμό Portfolio High Fashion, παρουσίασαν πολλές διαφορετικές μοντέρνες εκδοχές βραδυνών ενδυμάτων με έμπνευση την φύση.

Ολόκληρη η βιομηχανία της Μόδας, μεγάλα εργοστάσια υφασμάτων του εξωτερικού και οι καλύτεροι προμηθευτές της Πορτογαλίας υποστηρίζουν τον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’, έτσι ώστε οι σχεδιαστές να έχουν στην διάθεσή τους ότι επιθυμούν για την ολοκλήρωση εντυπωσιακών avantgarde συλλογών με  καινοτομία και ευρυματικότητα.

Η Λισσαβώνα και το Μάαστριχτ της Ολλανδίας αναμένουν με αγωνία να δουν αυτούς τους  νέους ταλαντούχους σχεδιαστές να παρουσιάσουν τις Capsule Collections και προτάσεις τους για το 2020! 

Η συνεργασία της Ιδρύτριας της Σχολής Μόδας κας Βυτινίδου Μαρίας με τον Διευθυντή της Πρεσβείας της Πορτογαλίας στην Αθήνα κο Laurent Armao, ξεκίνησε πριν μήνες με σκοπό την ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών μεταξύ Πορτογάλων κατασκευαστών του κλάδου της μόδας και  σχεδιαστών της Σχολής AthensFashionClub.

H συνεργασία αυτή σφραγίστηκε με την συμμετοχή της κας Βυτινίδου Μαρίας ,ως Σχεδιάστριας με το δικό της brand ‘Maria Vytinidou Luxury Design’, στην διεθνή έκθεση Modtissimo τον Φεβρουάριο 2019 με σκοπό την αναζήτηση συνεργιών με Πορτογάλους κατασκευαστές υφασμάτων και υποδημάτων.

Είναι γνωστό ότι η Πορτογαλία  διαθέτει μακρά παράδοση στην τέχνη του χειροποίητου και μεγάλη κληρονομιά στη βιοτεχνία, με πλειάδες δυναμικών Brand και εργοστασίων να έχουν επενδύσει στην έρευνα, στην καινοτομία και το design και να έχουν πετύχει πολύ καλές επιδόσεις στο κομμάτι των εξαγωγών διεθνώς. Αντίστοιχα και το επιχειρηματικό πνεύμα στον κλάδο της μόδας στην Ελλάδα είναι ιδιαιτέρως ανεπτυγμένο με τις δύο αυτές συνθήκες να καλλιεργούν το έδαφος για μία συνεργασία με γερά θεμέλια. 

Ο κ.Laurent Armaos, δηλώνει ικανοποιημένος με αυτήν την συνεργασία, καθώς η διοίκηση της Σχολής Μόδας AthensFashionClub διαθέτει αυτήν την δυναμική και την καινοτόμο σκέψη για συνέργειες που αναζητά η Πορτογαλική Βιομηχανία της Μόδας. 

Η Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Σχολής κα Βυτινίδου Μαρία αναφέρει από την δική της πλευρά χαρακτηριστικά:

‘Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για αυτήν την  συνεργασία με τον κο Laurent Armaos και την Πορτογαλική Πρεσβεία στην Αθήνα, η οποία ξεκίνησε σταδιακά και χτίζεται καθημερινά μέσα από τις προγραμματισμένες δράσεις για όλο το έτος 2020. Αισθανόμαστε ότι διαθέτουμε την ίδια επιχειρηματική κουλτούρα και προσανατολιζόμαστε σε συνέργειες που θα αναδείξουν την πρωτοπορία Ελλάδας και Πορτογαλίας στον χώρο της Μόδας.

Η Σχολή AthensFashionClub έχει ως βασικό πυλώνα εκπαίδευσης την εξωστρέφεια και διεθνικές δράσεις που αναδεικνύουν το ταλέντο των σπουδαστών μας. 

Πιστεύω ότι οι σπουδαστές μας εργάστηκαν σκληρά τον τελευταίο μήνα πριν καταθέσουν την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό. Δούλεψαν σύνθετα και πολυεπίπεδα με στοιχεία έμπνευσης από την Πορτογαλική και Ελληνική παράδοση.

Τα Πορτογαλικά ‘azulejos’ , όταν διαβάσαμε την ιστορία τους, τα αγαπήσαμε τόσο πολύ που τα κάναμε δικά μας! Ανακαλύψαμε τα πιο εντυπωσιακά μοτίβα από azulejos, τα οποία θα γίνουν print σε recycled Polyester από μια Πορτογαλική εταιρία, η οποία συλλέγει μπουκάλια από την θάλασσα, τα νηματοποιεί και στην συνέχεια τα παράγει ως οικολογικό ύφασμα.

 Στα σχέδια των συλλογών χρησιμοποιήσαμε επίσης με ένα ιδιαίτερο καινοτόμο τρόπο και ύφασμα από φελό, θέλοντας να ενισχύσουμε το concept του Εco Fashion και των τοπικών κατασκευαστών της Πορτογαλίας. Όλα αυτά ‘έδεσαν’ μαζί  με τα πολύχρωμα υφαντά Ελληνική προέλευσης, τα οποία είτε βρίσκουμε σαν ρετάλια από προηγούμενες συλλογές είτε θα τα παράγουμε στις τοπικές υφάντριες της Κρήτης, γνωστές για την αρτιότητα των σχεδίων τους. Αυτή είναι ακόμη μία sustainable διαδικασία που ενισχύει την οικολογική προσέγγιση της Μόδας, όπως  την διδάσκουμε στην Σχολή μας.Ολες οι συλλογές σχεδιάστηκαν υπό το πρίσμα του Sustainable Fashion.

Εχουμε συμμετάσχει σε πολλούς διαγωνισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό με πρωτιές και διακρίσεις και αναμένουμε και από τον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’,  ένα θετικό αποτέλεσμα για τους σπουδαστές μας. 

Ευχόμαστε Καλή Επιτυχία σε όλους τους διαγωνιζόμενους του ‘Sangue Novo’ και πολλά συγχαρητήρια για το επίπεδο της διοργάνωσης, το οποίο αποτελεί κορυφαίο γεγονός Μόδας Πανευρωπαϊκά!’ 

 Πηγή

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Lifestyle

Μάσκες με στυλ

Το 2020 άλλαξε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας και μία από αυτές τις αλλαγές ήταν το να φοράμε καθημερινά μάσκες. Για εσάς η μάσκα είναι κάτι που φοράτε μόνο για λόγους υγιηνής ή το βλέπετε σαν ευκαιρία να την ενθέσετε στο στυλ σας?

Η Μαρία Σαριδάκη αποφάσισε το δεύτερο και για αυτό δημιούργησε τις δικές τις μάσκες και μας μίλησε για το πως της ήρθε η έμπνευση:

“Η ιδέα ήρθε μια μέρα του Σεπτέμβρη όταν με την παρέα μου κανονίσαμε μια έξοδο σ’ ένα από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, θέλησα η μάσκα που φοράω πέρα απ’ την προστασία που μου προσφέρει να ειναι και κομμάτι του στυλ μου.Μετά από αρκετά θετικά σχόλια που άκουσα για την μάσκα μου αποφάσισα να ξεκινήσω απ΄το μηδέν, χωρίς γνώσεις πάνω στην ραπτική και χωρίς budget, είχα όμως την όρεξη και την ιδέα.Ολα έγιναν σταδιακά με ένα βήμα την φορά και πλέον έχω καταφέρει οι μάσκες “moukoumaskou” να κυκλοφορούν στους δρόμους όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και άλλων πόλεων της χώρας από ανθρώπους με στυλ και προσωπικότητα.Είμαι περήφανη για τον εαυτό μου και ευγνώμων για όσους με στήριξαν.”

Για να δείτε περισσότερες μάσκες και να αποκτήσετε την δική σας κάντε κλικ εδώ!

Φωτογραφίες από τον Στέφανος Ζαφειρίου.

Continue Reading

Trending