Connect with us

Μόδα

Tα ‘Αzulejos’ της Ελληνικής Μόδας από την Σχολή AthensFashionClub

Mόδα, ταλέντο και παράδοση από την Πορτογαλία κατάφεραν να συγκεράσουν οι σπουδαστές της Σχολής Μόδας AthensFashionClub και η Πρεσβεία της Πορτογαλίας στην Αθήνα.

Πέντε νεαρές και φιλόδοξες σπουδάστριες της Σχολής διεκδικούν φέτος στον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’ της ModaLisboa να λάβουν το πρώτο Βραβείο που αντιστοιχεί σε συμμετοχές και προβολή σε διεθνή Fashion Show  καθώς και συνεργασίες με μεγάλους οίκους μόδας Πανευρωπαϊκά.

Αντιγόνη Βολιτάκη, Κωνσταντίνα Κοζακίδη, Κωνσταντίνα Μπένου, Χρύσα Γιαννακουλοπούλου και Στεργίου Μαγδαληνή σχεδίασαν μοναδικές συλλογές με στόχο την διάκριση στον διαγωνισμό και την ανάδειξη του ταλέντου τους.

Συνδύασαν μοτίβα από παραδοσιακά κεραμικά Azulejos της Πορτογαλίας με ελληνικές πτυχώσεις και sustainable υλικά όπως ο φελλός, ο οποίος αποτελεί τοπικό προϊόν, σε avantgarde ύφος για σύγχρονες και εντυπωσιακές συλλογές.

Παράλληλα, οι σπουδαστές έχοντας εμπειρία σε σχεδιασμό Portfolio High Fashion, παρουσίασαν πολλές διαφορετικές μοντέρνες εκδοχές βραδυνών ενδυμάτων με έμπνευση την φύση.

Ολόκληρη η βιομηχανία της Μόδας, μεγάλα εργοστάσια υφασμάτων του εξωτερικού και οι καλύτεροι προμηθευτές της Πορτογαλίας υποστηρίζουν τον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’, έτσι ώστε οι σχεδιαστές να έχουν στην διάθεσή τους ότι επιθυμούν για την ολοκλήρωση εντυπωσιακών avantgarde συλλογών με  καινοτομία και ευρυματικότητα.

Η Λισσαβώνα και το Μάαστριχτ της Ολλανδίας αναμένουν με αγωνία να δουν αυτούς τους  νέους ταλαντούχους σχεδιαστές να παρουσιάσουν τις Capsule Collections και προτάσεις τους για το 2020! 

Η συνεργασία της Ιδρύτριας της Σχολής Μόδας κας Βυτινίδου Μαρίας με τον Διευθυντή της Πρεσβείας της Πορτογαλίας στην Αθήνα κο Laurent Armao, ξεκίνησε πριν μήνες με σκοπό την ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών μεταξύ Πορτογάλων κατασκευαστών του κλάδου της μόδας και  σχεδιαστών της Σχολής AthensFashionClub.

H συνεργασία αυτή σφραγίστηκε με την συμμετοχή της κας Βυτινίδου Μαρίας ,ως Σχεδιάστριας με το δικό της brand ‘Maria Vytinidou Luxury Design’, στην διεθνή έκθεση Modtissimo τον Φεβρουάριο 2019 με σκοπό την αναζήτηση συνεργιών με Πορτογάλους κατασκευαστές υφασμάτων και υποδημάτων.

Είναι γνωστό ότι η Πορτογαλία  διαθέτει μακρά παράδοση στην τέχνη του χειροποίητου και μεγάλη κληρονομιά στη βιοτεχνία, με πλειάδες δυναμικών Brand και εργοστασίων να έχουν επενδύσει στην έρευνα, στην καινοτομία και το design και να έχουν πετύχει πολύ καλές επιδόσεις στο κομμάτι των εξαγωγών διεθνώς. Αντίστοιχα και το επιχειρηματικό πνεύμα στον κλάδο της μόδας στην Ελλάδα είναι ιδιαιτέρως ανεπτυγμένο με τις δύο αυτές συνθήκες να καλλιεργούν το έδαφος για μία συνεργασία με γερά θεμέλια. 

Ο κ.Laurent Armaos, δηλώνει ικανοποιημένος με αυτήν την συνεργασία, καθώς η διοίκηση της Σχολής Μόδας AthensFashionClub διαθέτει αυτήν την δυναμική και την καινοτόμο σκέψη για συνέργειες που αναζητά η Πορτογαλική Βιομηχανία της Μόδας. 

Η Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Σχολής κα Βυτινίδου Μαρία αναφέρει από την δική της πλευρά χαρακτηριστικά:

‘Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για αυτήν την  συνεργασία με τον κο Laurent Armaos και την Πορτογαλική Πρεσβεία στην Αθήνα, η οποία ξεκίνησε σταδιακά και χτίζεται καθημερινά μέσα από τις προγραμματισμένες δράσεις για όλο το έτος 2020. Αισθανόμαστε ότι διαθέτουμε την ίδια επιχειρηματική κουλτούρα και προσανατολιζόμαστε σε συνέργειες που θα αναδείξουν την πρωτοπορία Ελλάδας και Πορτογαλίας στον χώρο της Μόδας.

Η Σχολή AthensFashionClub έχει ως βασικό πυλώνα εκπαίδευσης την εξωστρέφεια και διεθνικές δράσεις που αναδεικνύουν το ταλέντο των σπουδαστών μας. 

Πιστεύω ότι οι σπουδαστές μας εργάστηκαν σκληρά τον τελευταίο μήνα πριν καταθέσουν την συμμετοχή τους στον διαγωνισμό. Δούλεψαν σύνθετα και πολυεπίπεδα με στοιχεία έμπνευσης από την Πορτογαλική και Ελληνική παράδοση.

Τα Πορτογαλικά ‘azulejos’ , όταν διαβάσαμε την ιστορία τους, τα αγαπήσαμε τόσο πολύ που τα κάναμε δικά μας! Ανακαλύψαμε τα πιο εντυπωσιακά μοτίβα από azulejos, τα οποία θα γίνουν print σε recycled Polyester από μια Πορτογαλική εταιρία, η οποία συλλέγει μπουκάλια από την θάλασσα, τα νηματοποιεί και στην συνέχεια τα παράγει ως οικολογικό ύφασμα.

 Στα σχέδια των συλλογών χρησιμοποιήσαμε επίσης με ένα ιδιαίτερο καινοτόμο τρόπο και ύφασμα από φελό, θέλοντας να ενισχύσουμε το concept του Εco Fashion και των τοπικών κατασκευαστών της Πορτογαλίας. Όλα αυτά ‘έδεσαν’ μαζί  με τα πολύχρωμα υφαντά Ελληνική προέλευσης, τα οποία είτε βρίσκουμε σαν ρετάλια από προηγούμενες συλλογές είτε θα τα παράγουμε στις τοπικές υφάντριες της Κρήτης, γνωστές για την αρτιότητα των σχεδίων τους. Αυτή είναι ακόμη μία sustainable διαδικασία που ενισχύει την οικολογική προσέγγιση της Μόδας, όπως  την διδάσκουμε στην Σχολή μας.Ολες οι συλλογές σχεδιάστηκαν υπό το πρίσμα του Sustainable Fashion.

Εχουμε συμμετάσχει σε πολλούς διαγωνισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό με πρωτιές και διακρίσεις και αναμένουμε και από τον διαγωνισμό ‘Sangue Novo’,  ένα θετικό αποτέλεσμα για τους σπουδαστές μας. 

Ευχόμαστε Καλή Επιτυχία σε όλους τους διαγωνιζόμενους του ‘Sangue Novo’ και πολλά συγχαρητήρια για το επίπεδο της διοργάνωσης, το οποίο αποτελεί κορυφαίο γεγονός Μόδας Πανευρωπαϊκά!’ 

 Πηγή

Continue Reading

Lifestyle

Οι πιο ωραίες χειροποίητες τσάντες του καλοκαιριού με την υπογραφή του ελληνικού brand MISS POLYPLEXI

Το brand MISS POLYPLEXI έχει γίνει πλέον συνώνυμο των πλεκτών χειροποίητων αξεσουάρ και πολύ περισσότερο των γυναικείων τσαντών αυτού του είδους. H δυναμική του πορεία μέχρι τώρα επιβεβαιώνει σταδιακά τη διαχρονικότητα του με τη σχεδιάστρια και δημιουργό, Βασιλική Θεοδώρου, να εμπνέεται από την απαράμιλλη ομορφιά που διέπει τα παράλια των ελληνικών θαλασσών.

Η νέα της συλλογή για τη φετινή σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι φέρει το όνομα “Seaside Romance” και αποτελεί μια υψηλής αισθητικής συλλογή που ενσωματώνει τόσο την καλοκαιρινή αύρα, όσο και τον ρομαντισμό που πηγάζει από το ειδυλλιακό παραθαλάσσιο τοπίο. Η ποικιλομορφία που παρουσιάζει περιβαλλόμενο από βράχους, βότσαλα, άμμο και θάλασσα είναι τα τέσσερα βασικά στοιχεία που έδωσαν και το έναυσμα στη σχεδιάστρια να δημιουργήσει νέα σχέδια σε χρωματικούς τόνους του μπλε και τιρκουάζ, του γκριζο-καφέ των βράχων, του γλυκού μπεζ και καφέ της άμμου. 

Σε αυτή τη νέα και πολύ «φρέσκια» συλλογή θα δούμε τσάντες σε πρωτότυπα σχήματα, διαφορετικά  μεγέθη, όλες φτιαγμένες από υψηλής ποιότητας υλικά συνδυασμένα τόσο όμορφα και κομψά, αλλά ταυτόχρονα και σε μη αναμενόμενους συνδυασμούς επισφραγίζοντας για άλλη μια φορά την αυθεντικότητα που χαρακτηρίζει τo brand MISS POLYPLEXI.

Η σχεδιάστρια δεν παραλείπει φυσικά να εμπλουτίζει συνεχώς τη Sustainable συλλογή με upcycled τσάντες από υλικά που αξιοποιούνται ξανά για να δώσουν δεύτερη ζωή σε ακόμα πιο μοναδικά σχέδια επιμηκύνοντας τον κύκλο ζωής τους. Όραμα της είναι να γίνει το brand 100% sustainable στο άμεσο μέλλον αναγνωρίζοντας την ανάγκη για τη στροφή που πρέπει να κάνει η μόδα προς μια πιο βιώσιμη κατεύθυνση για την προστασία του περιβάλλοντος. Βρείτε τη Sustainable συλλογή εδώ: https://www.misspolyplexi.com/product-category/sustainable-collection/

Όλα τα νέα σχέδια βρίσκονται στο e-shop της MISS POLYPLEXI https://www.misspolyplexi.com/shop/ 

It’s all about handmade goodness!

Continue Reading

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Trending